צבא וביטחון
תגובות (62 תגובות ב-37 דיונים)
37. גם מי שלא בחר "בחר"
כאבא כסבא וכלוחם, עצם ההתרפסות לפני הערבים מביישת את כול שנות הלחימה והציונות שהועברה לדורות הבאים. מצד שני את מי שנבחר לראשות הממשלה, הינו הראש של כולנו ומה שהוא יודע אנחנו האזרחים רחוקים מהתמונה הכללית! רחוקים מהנסיבות שהביאו להחלטה מבישה זו.כול עוד אף אחד לא מעלה את הטענה האמיתית"אנחנו לא כיבוש , אנחנו שחרור" כול קווי 67 מזרח היו בידי ארצות ערב והם לא נתנו אותם לפלשתינאים!!! מי שנותן להם את השטחים הם אנחנו הישראלים "צבא שחרור פלשתין"ותחשבו על זה.
* דקאלו שם-טוב   30/07/13 | 23:43
36. ממש לא אכפת מה הם חושבים
כחייל קרבי כל שנות המילואים שלי, יצא לי לאבטח אי אלו פעולות שכאלה, כשרמת הסיכון שלי לא נפלה מהלוכדים עצמם. ואני חושב. שהצגת הרצון לפתרון של שני מדינות כלפי האמרקאים, עולה בחשיבותו על כל שיקול אחר. גם אם אני משוכנע מראש, שאין לפלשתים, וספק אם יש לנו, את הרצון להגיע להסכם כלשהו. מזל שיש לנו אסירים לשחרר כמחווה, תארו לעצמכם שלא היו, ואז המחווה היה, פינוי אזור כלשהו, הוא הפסקת בניה , ועוד כהנה וכהנה עונשים.
* יהואש   30/07/13 | 19:44
שטויות של הזוי סמולן עלוב
אם לא היו אסירים לא היה טרור! ואם ידעו ולא לפי מחוות של עבר כי לא יקבלו כלום מרוצחים היו מסתפקים בפחות נניח הטבות כלכליות! ותגיד, מי אומר כי עם שחרור המחבלים רכבת המחוות לא תמשיך לדהור הלה? כולל גירוש יהודים-גירוש יהודים היחידי שמתבצע נגד יהודים בעולם! הטמטום המתחסד, הומניות צבועה, לטובת "שלןם" איזה שלום? מה מהותו? על מה אתה הורס חיי אלפי יהודים? חלאות ה"לתת" שכחתם גוש קטיף? מה קיבלנו? גראדים על כל הדרום וגולדסטון? האם היותך סמולן חילוני, אנך מסוגל ללמוד כלום מעובדות?
* savasdi   31/07/13 | 00:21
למה אנחנו צריכים לתת להם מחוות
למה צריך לשחרר מחבלים? הוא רצח שיקבל את העונש שלו מה זה השטויות האלה מחוות לערבים... הם מקבלים זכויות יתר עלינו במדינה לא משרתים לא משלמים מיסים חיים על חשבון כולנו וכולכם עוד צועקים מחווה לא צריך להיות שום מחווה שיתנו הם מחווה לנו והכרת תודה על זה שהם חיים פה
* אתה דפוק?!   31/07/13 | 09:32
35. סיכון חיי החיילים
למה, לעזאזל לא הורגים את המחבלים הרוצחים המטונפים האלה?????!!!!!
* צבי   30/07/13 | 19:34
34. קיימות שלוש אפשרויות ,כנסו
1. להביא אותו כגוויה שתשמר להחלפות בעתיד. 2.להביא אותו חיי ובריא בהנחה שעלותו למדינת ישראל תהיה גדולה. 3. לא לצאת למשימה ולא לסכן חיילים. כאדם הומני אני בעד שיחרור רוצחים יהודים כדי לשמור על איזון החוק.
* משה   30/07/13 | 18:19
צודק ב100%
* צודק   31/07/13 | 09:33
33. היה בסדר
היה "בסדר " לשחרר אם היינו יודעים שהתוצאה הסופית היא שלום ואין יותר נפגשים לכוחותינו ולאזרחינו אך לא כך אנחנו כל הזמן נותנים להם מחוות לפני שהגענו להסכם ואז יש להם את האסירים שלהם ופסיק אחד שלא מוצא חן בעיניהם בשיחות הם קופצים והולכים ובחוץ כבר יש אסירים משוחררים שחררו אסירים רק אחרי שיש הסכמים קבועים ולא כמחוות נתנו מספיק מחוות מה הם נתנו לנו בתמורה לזה שאנחנו יושבים איתם אולי אולי נגדל קצת קצת עמוד שידרה רוצים שלום יושבים בלי תנאים מוקדמים נקודה
* אמא   30/07/13 | 15:54
32. אולי פשוט תחסלו אותו ותגידו שהוא יתנגד וסיכן חיים
* כדור בראש   30/07/13 | 14:24
31. אבי וגל איכזבתם אותי!!!
מצער אותי לשמוע שחיילים אומרים שאם רוצח משתחרר מהכלא ולא בגלל שריצה את כל עונשו אלא בשביל שלום אז "למה לא"!! תבינו שהם משתחררים כגיבורים ולא מסתכלים על ההזדמנות לשלום זה ממש לא מעניין אותם. כל רוצח היה רוצה להשתחרר לא רק מחבל!! זה ברור לכם?!!!
* אמא לילדים   30/07/13 | 08:24
30. מה אתם מתפלאים ?! ידעתם בדיוק בשביל מי אתם משרתים
* 1 שעשה בשכל   30/07/13 | 08:15
29. אח"כ שואלים למה לא מתגייסים לקרבי
אחר כך לא מבינים למה יש אחוזי השתמטות כל כך גבוהים ולמה לא רוצים להתגייס לקרבי. גם אני בתור אמא לא אתן לבן שלי להיות בקרבי, לסכן את החיים שלו יום יום ובסוף אחרי שתופסים מחבלים ומסתכנים המחבלים משוחררים! שלא לדבר על המשפחות שיקיריהם נהרגים ולא ישובו לעולם לביתם ואילו המחבל מקבל פרס וחוזר הבייתה לחיים נורמאלים. צריך לעצור את זה !!! ויפה שעה אחת קודם!!!
* ירדן אמא לילדים   30/07/13 | 08:08
כמה שאת צודקת!!!!!
יש פה זלזול בחיי החילים . אם זו הגישה שישלחו את הילדים שלהם!!!! לא יתכן שחייל קרבי יסתכן ללכוד מבוקש כדיי שיהיה מה לשחרר כמחווה לשלום . כשלא לומדים מניסיון צריך להסיק מסקנות לבד!!! חוץ מעוול למשפחות וכאב לב עצום לא יצא משהו טוב מפינוי גוש קטיף . שם זה היה ה אוניברסיטה כדי להבין.הסכנות התקרבו והוחמרו..... והיום נותנים להם סיבוב שני אתה גברת בשינוי אדרת.
* דדי    19/08/13 | 18:22
28. אני אף פעם לא מבין למה אנחנו מביאים טרוריסטים לבתי הכלא
בזמן שהטרוריסט נלכד לירות בו ולהרוג אותו וזה יחסוך מאיתנו כאבי ראש אם לפלשתינים לא היה להם עצורים אז מה הם היו מבקשים
* אריאל   30/07/13 | 06:18
27. חיילים הם פיונים
שיעשו מה שצריך לעשות כדי שיהיה שלום, כדי שהמדינה הזו תהיה מקום טוב יותר לחיות בה ושחברים שלי יפסיקו לרדת מהארץ!
* מילואימניק-דובדבן-שמאלני   30/07/13 | 04:02
פשוט אכזבה אחת גדולה!
עצוב לדעת בתור לוחמת בצה״ל ( ,בחורה שלא חייבת לשרת בתפקיד קרבי ונותנת מעצמה עוד שנה למדינה ) שבגלל ״תהליכי שלום ״ שכפי איך שהדברים ניראים במערכת הצבאית השלום הזה שווה לת... חיילים וחיילות כמונו שמבצעים מעצרים כל שבוע מסכנים את חיינו לחינם לדעת שבעוד כמה שנים אני אראה את העצור / מחבל שבשביל מעצרו סיכנתי את חיי יושב ויצחק לי בפנים ! פשוט בושה ! במקום שהמדינה תבין את החיילים תעודד תרים את המורל תתן מוטיבציה כי כולנו יודעים כמה שביזות יש בקרב החיילים הלוחמים ווככל שהשנים עוברות לחיילים שלנו אין אפילו גאווה יותר לשרת ! לוחמת צריכה להגיד לחברות שלה וואלה אחותי בואי ללוחמה תיראי מה עושים איך אנחנו משנים את עתיד המדינה !! ולא בתמורה לקבל סטירה מצלצלת וסכין בגב מהמדינה שכביכול ״שומרת״ עלינו החיילים!!
* לוחמת בצה״ל!!!   30/07/13 | 14:05
26. השאלה האמתית למה לא משחררים את יגאל עמיר וזהו שחררו את כל הרוצחים למה רק ערבים ?
השאלה האמתית למה לא משחררים את יגאל עמיר וזהו שחררו את כל הרוצחים למה רק ערבים ? ותאמינו לי שיגאל עמיר לא ירצח אחרי שהוא יצא לא כמו האנשים ששיחררו בושה פשוט איך השמאול מתחיל לשלוט בכנסת בושה שולחים חיילים ואנשים בקבע יחידות עילית בשביל להראות שאנחנו טובים גם ככה שונאים את ישראל צריך שהיה פה כמו רוסיה עונש מוות ,, עכשו אתם בטח אומרים לעצמם ואי מה יש לו וזה .. אני יסביר את עצמי יותר טוב מכירים את זה שאתם שומעים ברדיו שחיילי צהל תפסו מטען שלא התפוצץ אצל פלסטיניי אז אני יסביר לכם הם באים אם מטענים סכינים בשביל לקבל כלא בשביל לעשות לימודים בכלא... פשוט המדינה מסבסדת אותם בהודות אתה מבקבל תא שיש בו נחשים ופה תואר ועכשו שתבינו לאיפה כל הכסף הולך יום טוב :)
* חייל הגיוני    30/07/13 | 03:58
פחדן עלוב
אתה שמסתתר מאחורי השם חייל הגיוני, אז זהו שאתה לא חייל ולא הגיוני. אתה פחדן עלוב המפחד להזדהות בשמו, אתה מפלצת ולא אדם נורמלי אחרת לא היית ממליץ לשחרר את חלאת המין האנושי את הטינופת ששמו יגאל עמיר. נכון שצריך פה עונש מוות וצריך לדון למוות חלק גדול ונכבד של המחבלים, אבל גם את יגאל עמיר היה צורך להוציא להורג בדיוק באותה מידה, וגם אסור היה לאפשר לו להתחתן ולהוליד עוד מפלצות כמוהו.
* מוטי   30/07/13 | 16:29
עמיר לא ירצח, אבל כנראה שירצחו אותו.
חוץ מזה אני לא מוצא שום סיבה הגיונית לשחרר את יגאל עמיר, האיש אפילו לא הביעה חרטה על מעשהו. ומה בכלל הקשר בין שחרור טרוריסטים, מסיבה כלשהי לשחרורו של אסיר אחר. זה לא איזה יום חג לאומה בו הנשיא חונן את כל אסירי ישראל, ומנקה את בתי הכלא לזמן קצר.
* יהואש   30/07/13 | 19:50
25. במה זה יעזור בדיוק?!
שמנו לב בשנים האחרונות לכל הנסיונות הכושלים שהיו ואחד מהם היה הפינוי ב-2005 שתרשו לי להגיד לא עזר אפילו טיפה! הישוב שהייתי גרה בו פעם הוא הר ולא יותר אין בו לא ערבים ולא יהודים (צהל) אז עם כל הכבוד לכם תחשבו קצת מחדש על כל עניין השלום עם המפלצות של העולם! שלום לא יהיה ולבינתיים הדבר היחיד שמחזיק את המדינה הזאת על הרגליים זה צהל! שעושה מבצעים ומסכן את חייו בשביל לכלוא עוד פלסטינאי אחד! בעזרת השם עוד כמה חודשים גם לי יהיה את הכבוד להיות חלק מהדבר שנקרא צהל ולהיות לוחמת! ולהגן על המדינה שלי בדרך הנכונה ביותר ולא לשחרר אסירים כדי שיעשו עוד פיגועים!
* טמטום!   30/07/13 | 02:04
24. בושה. אין טעם להתגייס לצבא במדינה שמשחררת את האויבים שלה.
* אלון   30/07/13 | 01:56
23. אז הצבעתי בנט בבחירות. במה זה תרם לי? כל השאר שמאלנים!!!
* אביתר   30/07/13 | 01:54
22. למה לשחרר?
״האנשים״ האלה ביצעו מעשי טרור ומגיע להם לבלות את שארית חייהם בכלא. וגם אם הם ישתחררו אני בספק אם יהיה לבסוף שלום
* חסוי   30/07/13 | 01:19
21. תקראו ותפנימו לטובת כולנו!
מה קשור!! אתה בכלל לא מדבר על הנושא ירון דיבר אל השתמטות ועל האנשים שמטיפים שלא להתגייס גם אני לא מסכים עם שיחרור מחבלים עם היה אפשר להרוג אותם ולא לאסור אותם הייתי מעדיף להרוג אותם, אבל עם כל הלחצים הבינלאומיים (האיחוד האירופי האנטישמי) ראש הממשלה צריך לשים פס עליהם ולראות מה שטוב לעם שלו למה אני בטוח שאם והיה חילופי שטחים לדוגמה אנחנו חייבים להתכונן לארגון טרור חדש כמו בהיתנתקות ותפנימו אנשים שלום זה רק נייר!!!! אותו אפשר לקרוע בחיים לא היה שלום עם מחבלים רשעים !!
* מה זה משנה    30/07/13 | 01:06
20. למה צריכים לשחרר רוצחים בשביל שלום ?
מה זה הטמטום הזה לאן תגיעו ? מה קשור בכלל שחרור רוצחים בשביל שלום זה לא צריך בכלל להעלות על הפרק פשוט טמטום !!! אנשים סיכנו חיים בשביל ללכוד ולמנוע אסונות ואז משחררים
* מדינה הזויה   30/07/13 | 00:52
19. איפה המנהיגים של פעם??? המדינה תמיד צריכה ללמוד
* דרך הרגליים ולא דרך הראש.מערכת ממשל ושיפוט על הפני   29/07/13 | 23:45
18. חייל שלנו שווה יותר מכל האומה ה"פלסטינית" ביחד
הם כל כך צודקים! למה הם מסכנים את חייהם ? חלקם לא רק מסכנים ונהרגים!! בשביל מחבל מתועב ? החיילים שלנו שווים כל כך כל כך כל כך הרבה מעבר לשמינית מחבל שחי בשביל להרוג יימח שמם נאצים
* לוטם   29/07/13 | 23:09
17. ל-8
אתה צודק אבל לא צודק, אתה צודק בשקר לזה שצריך להעיף את הערבים מהארץ אבל את לא צודק שתהיה לנו מדינה דיקטטורית למה אתה רואה מה קורה מסביבנו(סוריה....), כמה הממשלה הזאת מפגרת הרי הם יודעים בלבם שלעולם לא יהיה שלום עם הערבים,כל אחד רוצה את כל המדינה לעצמו, זה או הם או אנחנו(אני מעדיף אותנו), אז תפסיקו את כל הבילבולי שכל האלו ופעם אחת תהיו עם ביצים ותצעקו לעולם:''לעולם לא יהיה שלום עם הפלסתינים וכך גם ישאר''
* זה לא משנה עכשיו   29/07/13 | 22:44
16. מה זה הטימטום הזה לשחרר רוצח בשביל שלום איפה זה מתחבר רצח ושלום
* לוחם   29/07/13 | 22:27
15. אני איתכם אבל אולי צריך להסתכל על כך אחרת ..
סיכנתם את החיים למען סיכוי לבלום את מעגל הטרור האין סופי שאליו אנחנו הולכים כבר 65 שנים ולא רואים את הסוף, אני לא תמים ואני לא חושב ש"שלום" יבוא כל כך מהר והוא יהיה כל כך נקי וורוד, וכו... אבל אני ימני כל חיי ובכל זאת ממבט מציאותי עם רגליים על הקרקע חושב שלמרות הסיכויים האפסיים לדעתי אין אלטרנטיבה אלה להמשיך ולנסות. ולכן אם סיכנתי את חיי במעצרים שלבסוף יובילו לשיחרור אחרי 20 שנה ולמען נסיון נוסף לפתרון - שווה או לחילופין לשיחרור שבוי אחרי 5 שנים (גלעד שילם את המחיר גם הוא שווה את הסיכון) כל זמן שמחיר סיכון חיי לוחמים יכול טאורטית להביא שמירה על חיי אזרחים באמצעות תנאי שלום או ביטחון זה לגיטימי בעיניי, השאלה האמיתית היא האם יש סיכוי שזה יקרה או לא, ואת זה אף אחד לא באמת יודע, לכן חייבים להמשיך לנסות
* ירון   29/07/13 | 21:51
14. בחיים לא יהיה שלום עם בהמות
וצריך להבין את זה אז חבל לשחרר רוצחים בשביל מה שיחזרו לפעולות הטרור הרי מה עוד הם יודעים חוץ מזה החיות האלה מדינה של סמרטוטים מסכנים לשווא את החיילים שלנו ומשחררים רוצחים עם דם על הידיים בושה למדינת ישראל!!!
* מורן   29/07/13 | 21:46
13. זה מה שבאמת חושבים על החיילים ...
“Military men are just dumb, stupid animals to be used as pawns in foreign policy.” ― Henry Kissinger תרגום אנשי צבא הם מטומטמים , חיות טיפשות המשמשות כפיונים במדיניות החוץ ! הנרי קיסינג'ר חפשו על המושג שנקרא "סדר עולמי חדש" ותתחילו לפקוח את העיניים אלה מי שנקראים "ממשלת הצללים" תתעוררו !!!
* הזועם   29/07/13 | 21:45
12. צהל
מדינה של מטומטמים
* שיר   29/07/13 | 21:41
11. הסוהר ששומר עליו יום ולילה.הוא הגיבור
ללא נשק וללא שום הגנה בשמירה על מאות מחבלים יום ולילה וחשופים לידם הם הגיבורים האמיצים.
* שלמה   29/07/13 | 21:09
10. תחשבו טוב לפני שאתם מתגייסים
החיים שלכם,חיילים,,נתונים לחבורה של פחדנים,נוכלים,ואוכלי חינם
* קרבי לשעבר   29/07/13 | 20:36
אולי אתה פחדן ואוכל חינם אם אתה מטיף לסרבנות
שירתתי 10 שנים וההורים שלי בנו את המדינה הזאת, לא תמיד הסכמתי עם הדעות שם למעלה אבל תהיה בטוח שתמיד ידעתי שהרצון של המנהיגים הוא לבטחון שלי ושלך, הדרכים להשיג ביטחון חלוקות, ולא תמיד ברורות , יש דעות שונות. זה נקרא דמוקרטיה חבוב. ואם אתה פחדן מוג לב שב בבית בשקט ולפחות אל תטיף לאנשים לא להתגייס כי אז באמת אבדנו. אתה יודע כמה דם נשפך על האדמה הזאת??? אתה באמת חושב שזה לחינם הכל?? אתה מאמין שראש הממשלה שלך הוא פחדן ואוכל חינם ? אי פעם עמדת בקמצוץ ממבחני האומץ שהוא היה צריך לעבור בחייו ? תחשוב שוב..
* ירון   29/07/13 | 22:00
בשום מדינה זה לא קורה רק כאן
אין שום קשר ואתה מדבר שטויות,,בארה"ב לא משחררים את פולארד שלא רצח זבוב ואצלנו מחבלים שבוודאות חוזרים לרצוח משחררים,,ושום חייל נורמלי לא יסכים ללכת לסכן את חייו כדי שאח"כ ישחררו את המחבלים עבוד כלום,,כי לארה"ב יש כבוד,, ואתה פחדן נלוז,,ואנשים כמוך הערבים אוהבים,,
*  ירון אתה שמאלן פחדן   30/07/13 | 00:06
אני שמאלן ? אני מטיף להשתמטות או אתה ?
אידיוט, שתעשה רבע ממה שאני עשיתי תוכל להטיף לי. לפי מה שאתה אומר היו צריכים שבויי המלחמה שלנו להרקב בכלא הסורי והמצרי, גלעד שליט היה לנצח מעונה בשבי החמס, והמדינה היתה נשלטת ע"י דיקטטור !! זוהי דמוקרטיה ולידיעתך אני יותר ימני ממך, העובדה לכך היא שהשמאל מחוץ לממשלה ומי שהולך היום למהלך הקשה הזה הוא הימין. אבל אנשים כמוך הרי לא מבינים מה זה קשה, ומפחדים ממהלכים קשים לכן אתה גם קורא לא להתגייס. פחדן עלוב. אה, ועוד דבר - אתה לא ארה"ב ואם עוד לא הבנת כל המהלך הזה נדחף ע"י ארה"ב , ואל תתחיל איתי עם ה "מי צריך אותם " הכל כך אופייני לישראלים, כי ממלחמת ששת הימים ועד היום אתה נתמך סעד וביטחון של האמריקאים (שכחתם את הרכבת האוירית עם ציוד, טילים ואפילו ביגוד בכל מלחמות ישראל, עדיין יש לי סוודר טלאים "אמריקאי" מתקופת מלחמת לבנון.. וכל שנה כולל זאת הנוכחית אתה מקבל מילירדים של דולרים שבלעדיים אתה מת מזמן. אז אתה עדיין חושב שאתה יכול להשוות את עצמך לארה"ב ?? שיבושם לך
* ירון   30/07/13 | 03:48
אין לי חשק לענות לך בכלל
אתה היית לוחם כמו שאני הייתי נשיא ארה"ב
* קרבי   30/07/13 | 14:08
תלות
אם לא ניהיה תלןיים בארהב אז נוכל לנהוג במחבלים כמן שמגיע להם הבא להורגך השכם להורגו האמריקאים שולטים בנו ולכן אנחנו מתיפיפים ושומעים להם כסף חשוב לנו יותר מהחופש שלנו אם לא נאפשר להם לשלוט בנו לא יחסר לנו שום כסף כי לא נצטרך לממן את החולירות המחבלים שמטרתם הסופית היא לזרוק את כולנו וגם את יפה הנפש לעזעזל אז בואו נעשה את זה קודם כ י אננו צודקים אך פשוט אנחנו פפפפחחחחדדדננניייםםםםם ויפיופיים
* שוש   22/08/13 | 10:27
מה זה לחשוב לפני שמתגייסים?
חובה על כל אזרח במדינה הזאת להתגייס, כי אם אנחנו לא נשמור על עצמנו אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו. נכון שהמהלך הזה דפוק ואני לא מסכימה איתו בכלל, אבל אין פה מה לחשוב פעמיים בכלל. גם ככה יש את החרדים שבקושי מתגייסים ואת המשתמטים שאין אפילו איך לתאר אותם. אם זאת הגישה של כל אחד במדינה הזאת אז אנחנו נמצאים בבעיה.
* מתגייסת עוד רגע..   29/07/13 | 22:58
גברת מתגייסת את ממש לא חכמה
כולנו פטריוטיים לפני הגיוס אבל רק מי שעשה צבא קרבי ולא צבא של כל יום בבית יודע שקשה מאוד לחיות עם מצב שאתה יודע שאתה מגן על המדינה שלך ותופס מחבלים וסייעני מחבלים אבל אז המדינה בעצמה משחררת אותם והם חוזרים לטרור. את איך אומרים "פישרית קטנה" ולכן אני מבינה את השטויות שאת מדברת!!!
* תתגייסי לקרבי ואז נדבר    30/07/13 | 08:19
אדון "גברת מתגייסת את לא ממש חכמה" חי בסרט, ובסרט רע!
א. בוא נתחיל מזה שאתה חצוף ואל תחוש מעל אחרים, זה לא עושה אותך מיוחד חוץ מזה שזה מלטף לך את האגו. ב. אני הכי תומכת בקרביים ואני גם לא מתייפייפת מעל אלו שלא עשו צבא קרבי. דרך אגב אני בטוחה שאתה יודע שיש תפקידים שהם תומכי לחימה והחיילים שעושים אותם לא חוזרים כל יום הביתה-אז תצא מהסרט הרע שאתה חי בו. אל תחוש על אלה שהם לא קרביים כי גם את התפקידים שלהם מישהו צריך לעשות. למה? ככה. בלי תומכי לחימה החיילים הקרביים לא היו יכולים לתפקד.
* מתגייסת עוד רגע..   30/07/13 | 11:44
אני יסביר לך ...
1.זה פשוט אם אין למנהיכים שלנו מי שיבצע את ההוראות השפלות שלהם שחרור מחבלים כירוש יהודים אז פשוט מאוד הממשלה תיפול כי הרי ביבי ולפיד לא ילכלכו את הידיים שלהם ואז יקומו אנשים שיתנו עתיד חזק ובטוח וממילא המוטיבציה תחזור 2. לא כל אחד צריך להתגייס יש מכסה מסיומת ומעבר לזה אין צורך ככל שהקדמה של שדה הקרב תתפתח ככה יצטרכו פחות חיילים לדוגמא כבר היום הכל בלחיצת כפתור וההוכחה לזה שמקצצים מילארדים בצבא אז אל תאמיני לכל מה שאת ניזונה מהתשקורת וממשלת הון שלטון ש"אוהבת" חרדים ! 3.הבעיה היחידה שאנו נמצאים בה זה מנהיגים קש חלשים ועלובים שבגללם כולנו נשלם ביוקר בזמן הקרוב מקוה שיתעשתו מהר לפני שיהיה מאוחר מדי !
* 1 שעשה בשכל   30/07/13 | 08:26
אולי סתמו תפה חופריים
* ליטל   31/07/13 | 01:01
חרדים
חבל שאתם מדברים על החרדים הם עושים ימים כלילות לשמור עליכם אמנם ישנם מעטי מעט שמכפישים אך הם לא עושים מה שצריך לעשות כי כל התורה חיובית והחרדים מאד אוהבים כל יהודי באשר הוא רק לא את השמאלניים הקצוניים כמו שיש שמאלניים קיצוניים ישנם חרדים קיצוניים והם מעטים אך הטמבלויזיה דואגת שזה יראה אחרת
* שושי    22/08/13 | 10:33
חרדים
האם לפיד חושב על המשפחות הגדולות ברוך השם שיש כאלה כשיגדלו הם ישמרו על לפיד ככה הוא רוצה לא להאכיל אותם היום אך כשיגיעו לגיל צבא שישרתו הוא שוכח שהבטן שלהם תקרקר היום ואיך יתחשק להם לשמור על היההההיייר הזה פשוט קבל שרביט ובמקום לאחד אותנו הוא מכה בחרדים ובמשפחות היהודיית הגדולות אתם שואלים לגבי הערבים נו באמת לא חסר להם כלום הם פשוט עובדים עלינו שמעתי אתמול שהם הולכים ללשכת העבודה לקבל כסף טוענים שלא עובדים אך מיד הולכים לעבוד בשחור מרצפים בונים מרתכים בקיצור עובדים עלינו בזכות השמאלנים
* שושי    22/08/13 | 10:44
9. שולחים? לסכן?
הצבא שולח את חייליו להגן על העם והמולדת כחלק ממערך גדול של שיקולים, האם החיילים במלחמת העולם השניה לחמו סתם עכשיו כשגרמניה ויפן עצמאיות? די כבר עם הקיפוח, נשלחו חיילים למשימות קיומיות דאז עכשיו הנסיבות השתנו, מספיק עם הבכיינות הזאת.
* הצופה   29/07/13 | 20:26
ועכשיו מה?
זה לא שווה יותר כלום מה שהם עשו? נכוו..פעם הם היו מסוכנים וכנראה גם כשבם ישוחררו הם יהיו מסוכנים...
* צופה מפגר   29/07/13 | 20:50
אין שום קשר למלחמות העולם..
אני מניחה שלא היית מדבר ככה אם אחד המחבלים היה רוצח מישהו שקרוב אלייך או לפחות מישהו שאתה מכיר. וכן,גם אני בדעה שצבא זה צבא ואין מה לעשות- הם צריכים להגן על המדינה גם אם זה יעלה להם בחיים שלהם,אבל אם הם עושים את זה לחינם-זה לא שווה. ואין פה נסיבות שהשתנו- זה טיפשי אפילו להגיד את זה..לא יהיה איתם שלום בחיים- האופציה הזאת פשוט לא קיימת מבחינתם ולכן אין שום סיבה לשחרר מחבלים.
* יאנה   29/07/13 | 21:10
8. צריכים להפוך למדינה דיקטטורית
ולהעיף את הערבים מהארץ
* תומר   29/07/13 | 20:08
7. אתם טועים ובגדול
אתם לא חושבים נכון, א.מי שהשתחרר ויכל לחזור לטרור חזר. ב. לא מסיגים שלום דרך כל מחיר. ג.זה פגיעה קשה מוטיווציה של לוחמים. ובצדק.וזה אני אומר לכם בתור בוגר ביחידה
* יוני   29/07/13 | 19:59
6. כתבה מעניינת אך מיותרת
ממתי לעזאזל לחיילים יש דעה? חייל לא משנה באיזו יחידה ממלא פקודה ולא מבקר את הדרג המדיני או אלה שמעליו יפה לאן הגענו
* אזרח   29/07/13 | 19:41
נכון שאתה שמאלן?!
אם כן, אז תגובתך ודעתך בכלל לא מתקבלת כאן!
* בר אוריין   29/07/13 | 20:32
עדיף שתשתוק ילד
* יניב   29/07/13 | 20:38
מאז שזה צבא העם
ומעצם העובדה שזה צבא העם שמגייס כל אזרח ואזרח[בתיאוריה ,כן?] אז החיילים שומרים על זכויותיהם האזרחיות בין היתר להביע דעה,לא על מדים... ברגע שיהיה צבא קבע מקצועי לחלוטין אז אפשר לומר להם לשתוק ולא להביע דעה ,כי הם בחרו ללבוד את המדים ואיש לא כפה את זה עליהם... בינתיים זה רק מילואימניקים שעושים טובה בכלל שהם ממשיכים ללכת לשם.
* א   29/07/13 | 21:12
5. בושה לאן שהגענו
שולחים חיילים לסכן את חייהם היקרים כדי לתפוס מחבלים ואז משחררים אותם לחופשי אחרי כמה שנים פשוט כואב לי הלב . בכל מדינה אחרת לא היו שוקלים אפילו לשחרר אלה היו מוציאים להורג רק כאן במדינת היהודים הכל הפוך.כנראה חשוב לנו יותר מה שחושבים עלינו באירופה מאשר חייהם של ילדינו.עד מתי יהיו בארץ הזאת מנהיגים חלשים
* עמית   29/07/13 | 19:35
4. מוריד את הכובע בפניכם, אבל
הצבא הוא לא גוף פוליטי הוא גוף מבצע, ביום שהצבא יוכל להתערב בנושא המדיני הרמטכ"ל ישב בכנסת (מה שלא יקרה לעולם).
* טל   29/07/13 | 19:24
זה ממש לא משנה!
כי אנחנו מדברים על החיים של החיילים והחיים של ילדינו ומשפחותינו ולא על הפוליטיקה המחורבנת המעצבנת והחלשה כל כך של עמינו!
* בר אוריין   29/07/13 | 20:34
3. פשוט יום עצוב,יש לנו את כוחות
הבטחון החזקים בעולם,ואת הפוליטיקאים הרופסים בעולם
* אנה   29/07/13 | 19:20
2. צר לי, אבל התשובה היא: כן!
סיכנתם את חייכם כדי שמחבל ישוחרר בסוף. ככה החליטה הממשלה, ומי שיש לו הסתייגות שיביא חלופה אחרת או שלא יסכן את חייו כדי שהממשלה תפנים את המסר הקשה.
* דדון   29/07/13 | 19:10
1. liberation of terorrist
make me and you and to the state a faver, just kill them next time this way everybody wins, me, you, israel and even the terorrrist (he wins 70 virgains) thanks for fighting for us keep in doing the good job
* tuvia   29/07/13 | 18:36