דיבור ישיר
תגובות (108 תגובות ב-84 דיונים)
84. קצת על הפרוייקט של עיריית אמסטרדם
הפרוייקט נועד לתת אטרקצייה נוספת לרובע ולא להקטין את הזנות והופסק בשל מאבק של היצאניות ברובע החלונות האדומים. לגבי סירובם של הנשים להירשם כעוסקוץ בזנות... הלבנת הון הייתה קיימת גם לפני המיסוד וקיימת בכל מדינה ואין שום כלי שהעריך את היקפה טרם המיסוד לעומת לאחריו. לגבי הטיעון שהפללת לקוחות לא תביא לעלייה במקרי האונס אני מזמין אותך לראות ולהתייחס לנתוני האום לפיהן בעשירייה הפותחת של המדינות עם אחוז מקרי האונס הגבוהים ביותר נמצאות איסלנד,שוובדיה ונורווגיה ולפי אותם נתונים עוד חלה עליה במקרי האונס... מקורות ינתנו לפי בקשה
* ניצן   05/08/17 | 16:26
עובדות לא מעניינות אנשי שמאל שמכנים זנות ״כפיה בתשלום״
* אחד1   30/06/20 | 11:49
83. ישראל מוצפת בנשים גרושות, תמורת כוס קפה יש סקס
נשים גרושות יוצאות דייטים לקראת פרק ב' 2-4 פגישות ויש סקס, אז מדוע ללכת לזונה? הן בשפע בישראל. תודה לאירגוני הנשים שעשו לנו את החיים נוחים ומהנים.
* מתן   10/09/15 | 12:57
82. אני בטוח שהייתם שמכות שהעולם יהיה מורכב מנשים בלבד
אני גבר ועם אני שם את עצמי לרגע כאישה אז כן את צודקת זה לא צודק בלה בלה בלה אבל אז אני חוזר לרגע מהמחשבה הזאת וממשיך להיות גבר וחושב על זה רגע וכן הייתי שמח עם היה זונות והייתי יכול ללכת מתי שבא לי לזונה מבלי כאב ראש של דייטים בשביל סטוץ . לגברים בנוגד לרוב הנשים סקס זה דרך להנות ללא קשר לזוגיות אהבה וכל הדברים המעייפים האלה ועם אפשר לעשות את זה דרך כסף אז יופי לי :D ואני מניח שגם יופי לה בצורה מסוימת..
* לא ענינכם   15/08/13 | 06:36
81. תגובה ל-49
זה אופי של בעל שהוא בוגד, מבחינת הגברים הם רוצים כל יום יחסי מין והם לא מתעייפים כמו הנשים. הם כל הזמן יחפשו את סיפוקם המיני אצל נשים שרומזות לזנות או להריסת משפחות למיניהם. דווקא מימך לא ציפינו לתגובה טיפשית האשה לא אשמה שלבעל יש עיניים גדולות ופיתויים מהצד. הגבר הוא צריך לא להיתפתות מאשה אבל האשה היא זאת שמחפשת סיפוקים מיניים ומה אכפת לה לקיים יחסי מין עם גברים נשואים למיניהם. העולם שלנו אכזר ואם האשה חכמה היא לא תפתה את חולשותיו של הגבר הנשוי ותהרוס משפחה. הדור שלנו בושה וחרפה למדינת ישראל ואין צדק שיצדיק מעשים שכאלו כשמדינת ישראל פותחת אפשרויות לבית בושת וזנות.
* דורית   26/02/12 | 21:13
80. מכירת גופות לזנות בישראל כדי להיתפרנס .
מי צריך מחלות ולמכור גופות בזנות כדאי להיתפרנס. המדינה שלנו בשפל והאנשים שחיים פה בישראל ירדו לשפלות על ידי מכירת גופם בזנות. לאן הגענו איזה בושות.
* דנה   26/02/12 | 21:01
79. סגירת בתי בושת בישראל
למה לא סוגרים את בתי הבושת.? פחות מחלות אידס ובגידות באנשי עסקים. מדוע צריכים זונות ובית בושת? זה מה שקורה שהמדינה הזאת לא סוגרת ומאפשרת לסגור מקומות כאלה. אם יסגרו את המקומות הללו יהיה פחות זנות ועולם סקסי עם מחלות למינהם כמו אידס, זיבה וכ"ו. הממשלה לא מאפשרת סגירת מקומות כאלה. לכן המדינה ניראת כמו שהיא ניראת
* רוחה   26/02/12 | 20:56
טעות
אם יסגרו את בתי הבושת הזנות תעבור מבתי הבושת לאינטרנט והנשים יעשו ביקורי בית...
* ניצן   05/08/17 | 16:20
נכון
* גבי   15/04/22 | 17:46
78. כתבה מצויינת ומדוייקת
כל הכבוד
* לילך   22/02/12 | 17:33
77. למסד את הזנות ?? מה עוד אתם רוצים יבניי זונותתת ??
שתישרפו בגהינום י׳שמאלנים מגעילים!!!!
* מממ   22/02/12 | 07:23
מה הקשר לשמאלנים?!
מה הקשר לשמאלנים?!
* אזרחית   22/02/12 | 16:17
76. גילי צודק מה עם הנכים הגברים הנשים זו בעיה לא רק כאן ....
בעולם מה היה עם המכוערים ??הם ילכו לאנוס תחשבו על זה
* אלמ   22/02/12 | 07:18
75. וכאשר אני אומר למישהי
שאני אוהב אותה (למרות שאני לא ) על מנת לשכב איתה ייחשב כקבלת דבר במרמה ?
* דוקטור הופמן   21/02/12 | 20:44
74. כתבה מצויינת,כל הכבוד
* טל   21/02/12 | 18:41
73. את זה בטח לא ידעתם:בארצות שמיסדו את הזנות
האלימות כלפי נשים עלתה בממוצע של 23%.ובכל המקומות(ברחוב,במשפחה ובעבודה) חקרו למה ומצאו שהמיסוד גרם לעם ללגיטמציה מסוימת לחוסר שליטה המופנה כלפי אישה.
* מירב   21/02/12 | 17:01
מהיכן הנתונים?
את מוזמנת לראות את נתוני ארגון האומות המאוחדות לחקר פשיעה בינלאומית ולפיהם חלה עלייה דרסטית במקרי אונס פר 100 אלף נפש במדינות נורווגיה,שבדיה ואיסלנד לעומת ירידה מתמדת במקרי אונס בהולנד... לא ידוע לי מהיכן פוליטיקאים שולפים נתונים אבל כמה אנשים צריכים לעשות בדק בית רציני
* ניצן   05/08/17 | 16:29
72. מגי כל הכבוד!הכתבה הראשונה בעיניי מאז היווסדו של האתר-ששווה קריאה!
כל מילה בסלע. ולמרות שיש עוד ועוד צידוקים לחוק הזה הכתבת הביאה בצורה קולחת את הדברים, שגם המטומטמים שלא הבינו עד עכשיו-אולי יצליחו להבין. ישר כח!
* נועה   21/02/12 | 15:56
אמת
* נעמה   22/02/12 | 06:35
71. חולי נפש
השתגעתם????? אונס זה דבר בפני עצמו, זה מחלה אחרת. מה הקשר לזנות??!!! אתם באמת חושבים שאם כל אלו יפסיקו ללכת לזונות הם יתחילו לאנוס ברחובות?! אילו שאונסים גם אם הם ילכו 10 פעמים ביום לזונה הם מסוגלים לאנוס.. הצחקתם אותי
* אני   21/02/12 | 15:27
70. לא ממסדים מחלהה
כמו שלא ממסדים מחלה לא צריך למסד את הזנות..הזנות זו מחלה שהגברים לוקים בה..ובעולמנו במודרני כמו שהנשים למדו להלחם על זכויותיהן ולהפוך למין החזק די לאימפוטנטיות הגברית! תתחילו לטפל בעצמכם הכח לא קיים רק אצלנו..זה פשוט נח לכם לא לעבוד על עצמכם ולהלחם. ביצרים הבהמתיים שאיתם נולדתם
* עופרי   21/02/12 | 14:22
69. בחברה צבועה שבה המין כל כך פרוץ מה רוצים מהזונות????
* . למחשבה   21/02/12 | 13:57
68. תנו לי להחליט מה לעשות עם הגוף שלי ואל תחליטו בשבילי
* מגי   21/02/12 | 13:45
67. אחרי שראיתי את אורית זוארץ
אני חושב שבעלה הוא לקוח קבוע של שירותי מין אחרת אני לא יודע מה גרם לה לחוקק חוק עלוב שכזה . צריך לשים פוסטר שלה על איילון ככה יירד בכלל החשק לסקס
* דוקטור הופמן   21/02/12 | 11:52
66. דמגוגיה בשקל.
שטויות. מדברת על שוודיה כדוגמה חיובית...תבדקי אולי קודם את אחוז ההתאבדויות שם ובקרב מי לפני שאת מהללת אותה. לחפש טעויות אצל קופטש? באמת זו הרמה שלך? אם אין לך להוסיף משהו לדיון, אל תנסי להיות דמגוגית, זה זול, ומאוד שקוף. אגב... הכתבה של קופטש- יש לך מה ללמוד ממנה כייצד לכתוב...
* בורע   21/02/12 | 08:51
65. הזנות
צריך למסד לפקח ואי אפשר לבטל את הזנות
* אלי   21/02/12 | 08:05
64. הדודמה השבדית כ"כ לא נכונה!!!!!!
כל מצדדי החוק האווילי טוענים שבשבדיה זה הצליח. זאת שטות!!!!!!! מי שהרוויח מהחוק הזה היר טאי איירווייז ונדל"ניסטים שבדים בתאילנד. תיירות הסקס לשם וכמות דירות הנופש של שוודים בתאילנד עלו במאות אחוזים, אך ורק בגלל החוק הזה!
* אחד שיודע   21/02/12 | 07:43
העם=גברים ?
ועוד לא מבינים על מה אנחנו מתלוננות.
* תמר   21/02/12 | 13:18
63. למטבע יש שני צדדים
את יכולה לרשום עד מחר את הטענות שלך אך זה לא יהפוך אותך לצודקת, בסופו של יום כמו שזה נראה כרגע אנחנו אני בדרך הישירה להפוך למדינה דיקטטורית שתנוהל בידי אנשים שאינם מקשיבים לרחשי העם . וכן אם בנאדם רוצה ללכת לזונה הוא ימשיך ללכת לזונה ושכל הפמינסטיות יתפוצצו !!
* אבי   21/02/12 | 07:22
62. שיוויון בין המינים
עד שלא תמוגר תופעת הזנות, וכל שאר התופעות אשר קיימות בעולם השלישי, ואצל המוסלמים - לא יהיה שיוויון בין המינים. ומי שחושב / ת שכיום יש שיוויון טועה.
* YATA   21/02/12 | 07:03
61. שמדברים על זנות אז מזכירים סחר,סחר זה אונס!! לא זנות!!
גם אם היו סוחרים בנשים או (בני אדם בכלל) כדי לעבוד בכפייה בסניפים של מקדונלד. אבל אם אישה מסויימת שרוצה לעסוק בזה אז מדוע את מדברת בשמה, מדוע חברת הכנסת (מה שמה) מדברת בשם כל הנשים, כשנשים פונות לגברים בתשלום (ויש כאלה לא כמו אצל הגברים אבל יש) האם גם הוא עובר התעללות מינית שמעתם על סחר בגברים למטרות מין ? (חוץ מבתקופה הרומית) לא נראה לי שהם באו מסיני הם מפה חלק מאיתנו שירתו בצבא שלו והחליטו בשביל עצמם אז מדוע אתן מונעות את ההחלטה הזאת מנשים?
* UI כששני בני אדם מגיעים להסכמה . אז מה הבעיה ?   21/02/12 | 07:01
60. קופטש חולה נפש - פשוט דוחה בכל מילה שמוציא מפיו
הכתבה מצויינת- חבל שלא מבליטים אותה יותר!!!!
* g   21/02/12 | 06:30
59. מס׳ הביקורים אצל זונות במדינות השכנות לשבדיה כגון דנמרק עלה במקביל
* רון   21/02/12 | 06:28
58. לא סתם זה המקצוע הכי עתיק רבותיי!!!
אין מה לעשות לגברים יש יצרים ולכן כל עוד זה בתשלום והבנה אין פסול בזה שני הצדדים מרוויחים
* אורן   21/02/12 | 05:25
זה לא המקצוע הכי עתיק
המקצוע הכי עתיק הוא מיילדת , מקצוע של נשים שתומכות בנשים אחרות. בחברה שבטית אין זנות, אבל יש מיילדות. הזנות התפתחה יד ביד עם העבדות, ולא במקרה משום שזה היינו הך.
* תמר    21/02/12 | 13:26
אבל הוא המקצוע הכי עתיק עם הפרנסה הכי מספקת מכל הבחינות חחח
* אמון   15/04/22 | 17:55
57. יש למסד את הזנות
רק מיסוד חוקי ומסודר של הזנות יביא להוצאה של המקצוע מהמחלוקת והעולם העברייני התחתון, ימנע השפלה ופגיעה באותן נשים העוסקות במקצוע , כמו כן גם לנכים ומסכנים אחרים עדיף שיהיה פורקן... יש גם זונות ממין זכר לא לשכח
* א, צפוני   21/02/12 | 04:59
56. כתבת יפה מאוד..ולכל לקוחות הזנות..יש דבר כזה חמש אצבעות על כף היד
* אא   21/02/12 | 03:38
55. וואלה לא נכון בכלל הזונות בוחרות להיות זוהות
הן בוחרות להיות זונות כי הן אוהבות כסף קל ומתמכרות לזה כי מ400 שקל בשעה קשה לרדת ל20 שקל בשעה..
* מיצנר   21/02/12 | 03:32
54. שאף אחד לא יעבוד עליכם - כנסו
בקשר לתגובה לטענה הראשונה לעניין שוני בין אונס לזנות, אכן יש שוני רב, אבל גם אדם מורעב שמתעב גניבות, יכול להגיע לגניבה כדי להשביע רעבונו ולא מתוך הנאה מהגניבה עצמה ולכן הטענה במקומה עומדת.----------בקשר לתגובה על הטענה השנייה לעניין המוגבלים, שכביכול זה נותן לגיטימציה לאמלל נשים היא טעות מיסודה מכיוון שמי שחושב שצריך למסד את הזנות, וודאי שאינו חושב שהעוסקות בזנות ממוסד תהיינה אומללות מכך, ובקשר לנשים עם בעיות דומות שאינן "כופות" עצמן על גברים, אז קודם כל העניין הזה לא לגמרי נכון מכיוון שיש גברים שנותנים שירות לנשים, דבר שני, נשים מטבען פחות פתוחות לכך, ודבר שלישי זה שנשים אינן בוחרות להשיג מין בדרך של זנות לא צריך למנוע מגברים להשיג זאת. ---------בקשר לתגובה על הטענה השלישית לעניין השמרנות המינית , תפיסותיה המתירניות של העוסקת בזנות דווקא כן באות לידי ביטוי בכך שהיא בוחרת בזנות בתור מקצוע וישנם לא מעט נשים שמפרסמות עצמם באתרי הכרויות דווקא שרוצות להכיר גברים, תמורת תשלום לא מבוטל כלל, מה זה אם לא ביטוי תפיסותיהן?----------בנוסף, זה שחלק מהגברים שמשתמשים בשירותי זנות הם שמרנים בסביבתם, נובע מזה שהחברה עצמה היא לא מתירנית מספיק, והסיבה שגברים לא יכולים לשים את עצמם במקום העוסקות בזנות זה בגלל שנשים לא מרגישות מספיק טוב מעצמן כדי שיוכלו לבקש שירותי מין מגברים וגם בגלל שגברים בדרך כלל מעוניינים במין ולא צריכים כסף בשביל זה, והעניין הזה לא גורע מגברים כלל אלא להיפך.----------בקשר לתגובה לטענה הרביעית לעניין החלטה של אישה על חייה, בדיוק מסיבה זו שיש הרבה כפייה בעניין, הוצע למסד את הזנות------בקשר לתגובה לטענה החמישית לעניין צמצום ממדי הזנות באופן שכביכול יש הצלחה למודל השוודי, דווקא בכתבה הנ"ל מוסבר בפירוש שמספר יצאניות הרחוב בשוודיה הצטמצם ואילו במקומות אחרים הוא התרבה ובנוסף, בעקבות החוק, שירותי הזנות פעילים בשוודיה דרך האינטרנט, דבר שמקשה יותר על הפיקוח, עדיף לבדוק דברים לפני שכותבים.--------בקשר לתגובה לטענה השישית לעניין מיסוד הזנות כדאי לקרא כאן מאמר המוכיח את ההיפך http://www.gaditaub.com/hblog/?p=551------------ובקשר לתגובה לטענה השביעית לעניין שהזנות תמיד תישאר, ההבדל בין רצח לזנות זה שרצח זה פשע, וזנות לא, למי שעדיין לא הבין, וזה שיש נשים שנפגעות מכך, זה אומר שצריך לתקן את המצב ולא לבטל אותו בדיוק באותה מידה אנשים נפגעים מרכבים אבל אף אחד לא חושב שצריך לאסור לנסוע ברכב אלא רק להילחם בתופעת התאונות דרכים וכמובן שיש עוד המון דברים טובים שאנשים נפגעים מהם ועדיין לא מבטלים אותם אלא מחפשים פתרונות
* יויו   21/02/12 | 03:19
53. את פשוט מלכה
כ"כ צודקת- כל מילה בסלע!!!!!!!!!!!!! כל הכבוד לך, שיתבייש לו
* רוני   21/02/12 | 03:01
52. נשים תתחילו ללכת עם כיסויי פנים כמו באירן
מאחל לכל אלה שבעד החוק הטיפשי הזה ולכל יפות הנפש שהבעל שלהן לא רוצה אתם כי הם גרועות , והולך לזנות. שתפסיקו עם חוקים מטופשים . לא רוצות זנות סעו לאירן ותחיו שמה חבורת פמנסטיות פרמיטיביות, שהילד או הבעל שלכן יתפס עם זונה בגלל החוק הזה
* יי   21/02/12 | 02:37
51. הטיעונים שלך בקאנטים
קודם כל נראה שאת לא מבינה מה זה אומר למסד את הזנות: * זה אומר שלא רוצים שעבריינים ינהלו את העסק ולכן יהיו פחות נשים שעוברות דרך סיני וצריכות לקבל 30 לקוחות ביום (נשמע לי מספר מופרך אבל נאמין לך) * אותו דבר לגבי הטיעון שלך לגבי ה"90% במקצוע ..." - זה יעבור להרבה פחות כי תהיה תחרות חוקית. כן זאת אותה תשובה כי זה אותו טיעון - לא הצלחת לעבוד עלי כשהשתמשת במילים אחרות. וגם צר לי להגיד לך אבל השוודים הצליחו לעבוד על עצמם וגם עלייך (ואני נותן לכולכם הנחה כי אני לא לגמרי מאמין שזו טעות כנה) עם סטטיסטיקה קלוקלת. אחרי חוק כזה גם קשה יותר לספור וגם זה מייצא את הבעיה למדינות שליד. אני יכול להגיד לך שיש מדינות אחרות (ארהב) שיש בהם חוקים דומים והם לא עובדים - כדאי שתעבדי על טיעונים למה הסטטיסטיקה שם מוטית לכיוון השני כדי לשכנע אותי שאני טועה... אני לא מכיר כאלה. ועוד הטעיה בטקסט הצפוי שלך - כפיה, אם קיימת, באה בנפרד מהתשלום, לא יחד איתו. את ודומייך כל הזמן חוזרים על כך שהאישה מנוצלת על ידי הלקוח. ובכן אם מצליחים להעלים את הסרסורים - וזה מה שמיסוד אמור לעשות - אז הטיעון הזה פשוט לא נכון. ברגע הזה הכפייה נעלמת ויש כאן עסקה בלי שום אקדח לראש של אף אחד - התשלום בעצמו לא מהוה כפיה. גם הטיעון שלך לגבי גברים נכים\מכוערים\ווטאבר לעומת נשים כאלה הוא לא נכון - א. לגברים יש יותר צורך במין לעומת נשים שרוצות קשרים ארוכי טווח עם התחייבות - לא בדיוק מודל עסקי מוצלח לכיוון השני. ב. לאלה שלא נמנות עם הרוב יש גם זונות ממין זכר שמספקים שרותים כאלה - יש פחות כנראה בעיקר בגלל שאין ביקוש, ראי סעיף א'. למעשה הטיעונים היחידים שאמיתיים בכל הטור הזה הם האמירה שלא משלמים לזונה בשביל אונס (יכול להיות שיש כאלה עם ליבידו חזק מאוד שזונות "עוצרות" אותם אבל אני מניח שזה זניח) והעובדה שאונס זה משהו שאנחנו רוצים להעלים. את הזנות *את* ועוד כמה יפי נפש רוצים להעלים אבל מה לעשות שאת לא הבנאדם היחיד שחי במדינה הזאת ותודה למי שדאג לכך אם יש כזה.
* וגם אותם שמענו בפעם המליון   21/02/12 | 02:30
50. תגובה מושקעת - כנסו בבקשה
בקשר לתגובה לטענה הראשונה לעניין שוני בין אונס לזנות, אכן יש שוני רב, אבל גם אדם מורעב שמתעב גניבות, יכול להגיע לגניבה כדי להשביע רעבונו ולא מתוך הנאה מהגניבה עצמה ולכן הטענה במקומה עומדת.----------בקשר לתגובה על הטענה השנייה לעניין המוגבלים, שכביכול זה נותן לגיטימציה לאמלל נשים היא טעות מיסודה מכיוון שמי שחושב שצריך למסד את הזנות, וודאי שאינו חושב שהעוסקות בזנות ממוסד תהיינה אומללות מכך, ובקשר לנשים עם בעיות דומות שאינן "כופות" עצמן על גברים, אז קודם כל העניין הזה לא לגמרי נכון מכיוון שיש גברים שנותנים שירות לנשים, דבר שני, נשים מטבען פחות פתוחות לכך, ודבר שלישי זה שנשים אינן בוחרות להשיג מין בדרך של זנות לא צריך למנוע מגברים להשיג זאת. ---------בקשר לתגובה על הטענה השלישית לעניין השמרנות המינית , תפיסותיה המתירניות של העוסקת בזנות דווקא כן באות לידי ביטוי בכך שהיא בוחרת בזנות בתור מקצוע וישנם לא מעט נשים שמפרסמות עצמם באתרי הכרויות דווקא שרוצות להכיר גברים, תמורת תשלום לא מבוטל כלל, מה זה אם לא ביטוי תפיסותיהן?----------בנוסף, זה שחלק מהגברים שמשתמשים בשירותי זנות הם שמרנים בסביבתם, נובע מזה שהחברה עצמה היא לא מתירנית מספיק, והסיבה שגברים לא יכולים לשים את עצמם במקום העוסקות בזנות זה בגלל שנשים לא מרגישות מספיק טוב מעצמן כדי שיוכלו לבקש שירותי מין מגברים וגם בגלל שגברים בדרך כלל מעוניינים במין ולא צריכים כסף בשביל זה, והעניין הזה לא גורע מגברים כלל אלא להיפך.----------בקשר לתגובה לטענה הרביעית לעניין החלטה של אישה על חייה, בדיוק מסיבה זו שיש הרבה כפייה בעניין, הוצע למסד את הזנות------בקשר לתגובה לטענה החמישית לעניין צמצום ממדי הזנות באופן שכביכול יש הצלחה למודל השוודי, דווקא בכתבה הנ"ל מוסבר בפירוש שמספר יצאניות הרחוב בשוודיה הצטמצם ואילו במקומות אחרים הוא התרבה ובנוסף, בעקבות החוק, שירותי הזנות פעילים בשוודיה דרך האינטרנט, דבר שמקשה יותר על הפיקוח, עדיף לבדוק דברים לפני שכותבים.--------בקשר לתגובה לטענה השישית לעניין מיסוד הזנות כדאי לקרא כאן מאמר המוכיח את ההיפך http://www.gaditaub.com/hblog/?p=551------------ובקשר לתגובה לטענה השביעית לעניין שהזנות תמיד תישאר, ההבדל בין רצח לזנות זה שרצח זה פשע, וזנות לא, למי שעדיין לא הבין, וזה שיש נשים שנפגעות מכך, זה אומר שצריך לתקן את המצב ולא לבטל אותו בדיוק באותה מידה אנשים נפגעים מרכבים אבל אף אחד לא חושב שצריך לאסור לנסוע ברכב אלא רק להילחם בתופעת התאונות דרכים וכמובן שיש עוד המון דברים טובים שאנשים נפגעים מהם ועדיין לא מבטלים אותם אלא מחפשים פתרונות
* יויו   21/02/12 | 02:19
49. הכל טוב ויפה,חכי שתתפסי את בעלך
בוגד בך כי אין לו אפה להתפרק מדי פעם ,ואז נראה מה תגידי
* מסופק   21/02/12 | 02:01
48. גיבוב של שטויות, אתייחס רק לאחת - החוק בשוודיה העביר את כל הזונות
לנורווגיה ודנמרק ועל כן הפך אותן ליעד תיירות מין לכל תושבי סקנדינביה. מכיוון שלנו אין שכנות ידידותיות, הזונות ירדו למחתרת, ויסבלו הרבה יותר מאלימות, השפלה והתמודדות עם עולם הפשע בהחבא, רחוק מאור הפנס
* מועלם   21/02/12 | 01:41
47. גבר
צודקת במאה אחוז ותאמיני לי שרוב הגברים מצדדים בך!
* לא צריך לתת יחס לקופטש הוא גם בעד לגליזציה של סמים   21/02/12 | 00:41
אתה לא גבר אתה גברת
אם היית מעשן קצת סמים קלים ומזיין קצת אולי היית יוצא מהריבוע הקטן שאתה חי בו קופטש צודק
* לכלק גבר   21/02/12 | 02:44
כנס תקרא
הבעיה עם הולנד זה שהיא היחידה מבין שכנותיה שעשתה לגליזציה לזנות, וזה יוצר בעיות עם המדינות השכנות, תסתכל על אוסטרליה, באוסטרליה הזנות חוקית, אתה יכול ללכת לזונה אך ורק בבית בושת, כל לקוח נבדק למחלות מין לפני שהוא נכנס וכל נערת ליווי עוברת בדיקה פעם בחודש, זה אומר שבאוסטרליה יותר בטוח ללכת לנערת ליווי מאשר לאסוף בחורה בבר. הבחורות עובדות שם מרצון ולא מכפייה והשכר באמת הולך אליהם מאשר לאיזה סרסור. הכסף שהלקוחות משלמים כבר לא הולך לתדלוק ארגוני פשע ענקיים, אלא חוזר לממשלה, דרך מסים. זה יוצר מקומות עבודה, ממריץ את הכלכלה וזה פוגע קשות בפשע המאורגן. מי שלא בעד מיסוד הזנות פשוט לא מבין את המצב.
* מי שלא בעד לגליזציה של סמים קלים הוא עיוור או מפגר   21/02/12 | 08:25
46. מ ל כ ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* !..   21/02/12 | 00:29
45. חייה בסרט קופטש אתה מלך
* גבר   20/02/12 | 23:09
44. כתבה טובה
* ליה   20/02/12 | 22:53
43. נהדר! שפיות בכל מילה!
* ...   20/02/12 | 22:46
42. לא לישכוח שלנשים יש כוח בגלל שהם נשואות לגברים עם כח
תגידי מה שתגידי כולם תדברי על כמות אחוזים של זונות או מה שלא תגידי את יודעת שהכל שקר מנופח בלי פרופורציות כולם פשוט ילכו לחול בשביל לספק את הצרכים שלהם ואולי עוד יהנו יותר וכל הנדלן בתל אביב יקרוס כי אל תשכחי שהחברות שלך מרויחות מזה המון לכן הם יכולות להרשות לעצמן לחיות בתל אביב היקרה חח בואי נגיד שאת לא טובה לכלכלה של תל אביב ותמצאי לך גבר כבר ניראה לא קיבלת המון זמן או בכלל לכן את מדברת ככה גברים כניראה לא רואים אותך ממטר או אולי רק ממטר
* נדב   20/02/12 | 22:39
41. כתבה מעולה ,נכונה וחשובה!!
כל הכבוד
* צהובה   20/02/12 | 22:37
40. כל הכבוד לכתבת!! סוף סוף מישהו או יותר
נכון מישהי בעלת היגיון במאקו!!!! אמרת עכשיו בצורה הטובה ביותר את מה שכולנו חושבות.
* חזק ואמץ   20/02/12 | 21:54
39. הסכמתי איתך בכל מילה,עד שליכלכת על חרדים. לא יפה.
* רחלי   20/02/12 | 21:22
38. צודקת בכל מילה!
* מרתק   20/02/12 | 21:20
37. מסכימה לגמרי עם הכתבה !!!
צריך להילחם בתופעה הזאת ולנסות להעלים אותה, צריך לעזור למסכנות שמנצלים אותם בתנאי עבדות ושכר נמוך וצריך ללמד את הגברים שהנאה המינית שלהם לא רק פוגעת בחשבון הבנק שלהם אלא בהמון נשים אומללות.
* מור   20/02/12 | 21:09
36. כל הכבוד
צריך להילחם על זה ולא לתת לחוק להרוס לאנשים אלהעיך את החוק הזה מהר ליםני שזה יםגע במלא אנשיםםם
* ע   20/02/12 | 21:06
מה?
* מה?   20/02/12 | 21:59
35. כמה עצוב לראות איזו התנגדות יש לנושא
יש כאן תגובות כאילו הוציאו חוק נגד נשימת חמצן ביזיון.
* כתבה מעולה   20/02/12 | 21:00