תגובות (157 תגובות ב-127 דיונים)
127. הוא לא מתנצל
(בתור אדם ממוצא מזרחית, שגדל בבית מזרחי.)
יהורם גאון לא מתנצל על מילה אמר, הוא עומד מאחורי כל מילה, ואני מצטרף אליו.
המוזיקה המזרחית היום ברובה (לא כולה, רובה) חסרת כל משמעמות ("בואי בובה... אני בחור פנוי ואת... וכו'...)
[B]שירים ששואפים להיות רינגטון חופר ותו לא[B/]
31/03/11 | 18:11
126. הוא צודק !!!!!!!!!!!!
הוא צודק !!!!!!!!!!!!
12/03/11 | 07:31
125. יהורם הזמר הטוב בארץ
מה זה ..נשבע לך לא בוגד בחייאת עיוני לא בוגד?זה שיר? בושה
12/03/11 | 01:12
124. השרלטנות הים תיכונית
מאוד קל לשבת ולבכות על קיפוח שנעשה לפני עשרות שנים.
מאוד קל להשתמש בשד העדתי. גם כשהוא לא ממש רלוונטי.
הזלזול בזמר הים תיכוני הוא בגלל כל הסיבות האפשריות - רק לא בגלל העדה!
כמו בכל הז'אנרים במוזיקה, יש אומנות ויש שרלטנות.
האומנות זו מוזיקה שתישאר לאורך שנים רבות, שהשפיעה, שינתה, נגעה, נבעה מעומק נשמת האמן. דיאלוג בין הנפש של האמן למאזין למספר דקות. אם אקח את הז'אנר המזרחי, אתן דוגמא למופת- אם כול תום- אם המזרחיות, עשתה יצירות מופת שיזכרו לעוד שנים רבות וארוכות. על ידי מערב ומזרח כאחד. אי אפשר להתכחש שזה אומנות!
מנגד, כשהסיבה היחידה שאתה יוצר מוזיקה זה להיות מיליונר ולשיר בחתונות, "לעשות להיטים", ככה נראה גם התוצר המוגמר, מוזיקה ממוחזרת, לא חדשנית, מילים שנראה לפעמים שנרשמו רק בכדי למלא דף ריק בכסף זמין. וזה גם בסדר, אבל באותו הרגע, אי אפשר להיעלב בכל פעם שקוראים ליל בשמו.
ואגב, הטענה הזאת לא מופנית רק לזרם הזה! יש המון שרלטנים בשוק בכל מגוון הז'אנרים.
אין ספק שהמוזיקה הזאת "עושה שמח", וזה גם כניראה המטרה היחידה שלה, ושוב, זה בסדר גמור, אבל אין כאן שום אלמנט של אומנות!!!!!! בין אם במילים, בתוכן, בכוונה ובמוזיקה הרדודים כל כך!
ושאלה אחרונה, מדוע מתעקשים להציג את האמנים האלה כממשיכי הזרם המזרחי? מה עם אמנים אמיתיים כמו הזמרת דיקלה? למה הם לא מקבלים במה נרחבת יותר...? אה... כנראה שבאמת יש פה קיפוח. רק קצת שונה ממה שהים תיכוניים טוענים.
11/03/11 | 04:37
123. הוא צודק איפה זוהר ארגוב איזה מלים איזה רגש !!!
11/03/11 | 01:16
122. יהורם אתה מלך אוהבים אותך ושכולם ייכנסו לפרופורציות
10/03/11 | 23:16
121. לאליקו - השירה והאיכות בשירתם -של יהורם גאון, ונעמי שמר, ואילנית, ויהורם טהרלב,וששי קשת ועוד,
הינם השורשים של התרבות והמוזיקה הישראלית - וכשאני שומעת את כול האמנים המוזכרים בתגובתי אני מרגישה שהשירה זורמת, ואני איתם -והמנגינה אינה נגמרת, ואני איתם- ואיכות הקול בתוכן שירתם מתנגן וזורם ולא יאבד מערכם - כי בשירתם יש - יחוד ויש יצירה-ולא המוזיקה המזרחית והאירופית והמערבית הפכו אותם לאמנים יחודיים ושימשיכו בדרכם כי הם אמנים שתרמו רבות מאישיותם לתרבות ולמוזיקה הישראלית.
10/03/11 | 20:13
120. סוף סוף מישהו עם מעמד סוף-סוף זעזע את הממסד הים-תיכוני בראשות אליקו
לדעתי צריך לארגן מחאה מול משרד התקשורת כדי להסיר את תוכניתו של אליקו מלוח השידורים של הרדיו, ולשטיפת מוח שלו הן בתוכניתו והן בפרסומות שהוא מופיע, ולבמה שהוא נותן למוסיקה תעשיתית קלוקלת.
10/03/11 | 18:57
119. שירה מזרחית.
קוראים יקרים. מי שצריך להתבייש זה מי שגובה כסף בביקור במחנות השואה בפולין. בעיניי את אדם מוקצה.
10/03/11 | 18:33
118. אין מה לעשות הוא צודק
רמת הטקסטים היום
בעיקר במוזיקה המזרחית מזוויעה!
10/03/11 | 18:07
117. למה מי שאומר את האמת צריך להתנצל על כך? שווה קריאה
לזמר האהוב עלי שלום
אני מסכימה עם דברייך ותוהה על התנצלותך. חייבים להבין פה שלכל אדם יש זכות להביע את דעתו ולא יכול להיות שהכנופייה הזו השתלטה וסותמת לנו את הפה. אני מקווה שהעשור שהחל יסיים את הרדידות שהייתה פה ב10-15 שנים אחרונות של סו קולד "מוסיקה מזרחית",ריאליטי לסוגיי וכל הזבלייה שהטלויזיה משדרת להמונים ובעיקר לדור הבא שמושפע וגדל על "נכסי צאן ברזל" עלובים . אוהבת ומעריצה אורלי ב.ש
10/03/11 | 16:32
116. יהורם מסכימה עמך ומחכה כמוך שהגל הרדוד הזה יעבור.
10/03/11 | 16:03
115. לא מופתע מתגובת אביהו-מאז ומתמיד שחצן חנפן ולייקר
אביהו צריך להבין דבריו של יהורם לא גאון כוונו גם לשיריו של זוהר ארגוב שרובם נכתבו ע"י אביהו.
10/03/11 | 15:54
114. כל הכבוד ליורם גאון - אומר את האמת
10/03/11 | 15:34
113. מוסיקה מזרחית
מצטרף בגדול לדעתה של 109 מציע לכל המבצעים להפנים
10/03/11 | 15:32
112. להפוך אמן יצירתי וייחודי - לרינגטון מעליב ומבזה מהמילים שנאמרו
בכול המקצועות החופשיים לא מקובל לפגוע ולהשתמש בזכות היוצרים - וביוצר ובמבצע - שגורמים לפגיעה בתדמית וביצירה ובאמן - והפגיעה הינה ביצירותיו ובביצוע של יהורם גאון.
10/03/11 | 15:03
111. אוהבים אותך יהורם גאון משפט קטן של איש גדול...
10/03/11 | 14:21
110. אין קשר למוזיקה מזרחית זאת מוזיקת פופ כמו בכל העולם
כמו המוזיקה השחורה בארה"ב ומילים פשוטות שיגעו בכמה שיותר אנשים אני אישית לא אוהב את זה אבל גם במוזיקה המזרחית יש כל מני סגננות כמו בכל מוזיקה לסיום מוסיקה זה מוסיקה לא משנה אם מזרחית או צ'רקסית יש פופלרית ויש את שאר הז'אנרים
10/03/11 | 14:01
109. ביקורת בונה צריך לדעת לקבל....תפנימו ותעלו כיתה
10/03/11 | 13:44
108. ערב טוב יהורם - אתה מושלם!
מילים כדורבנות, אל תעז לחזור בך.
ביטאת את רחשי ליבם של הרבה אנשים נורמלים.
10/03/11 | 13:15
107. האמת כואבת מה לעשות? להתחיל לשנות!
יש גם תוכניות מאוד ירודות ראה האח הגדול אבל מתמכרים למקום של לראות משהו כליל ומצחיק אחרי יום לחוץ. מוזיקה מזרחית משמחת מקפיצה אבל הרבה ממנה באמת עם טקסט ירוד ושגוי. רמת הכתיבה ירדה לרמת הסלנג והדיבור ולא לרמת השירה. ונכון השינוי גורף את כל המוזיקה לא רק מזרחית!
10/03/11 | 12:38
106. יהורם תתבייש ממש ירד לי ממך
בושה וכלימה לאחד מגדולי הזמרים בארץ.
עם כל הכבוד לשירים שלך. תן כבוד גם למזרחים שעושים לנו טוב על הנשמה. הקשבת פעם לאייל גולן?תקשיב ונדבר.ידוע לנו שאתה כבר לא יודע מה זה לאהוב, לא כולם כמוך חמודי
10/03/11 | 12:30
105. יהורם תתבייש ממש ירד לי ממך
בושה וכלימה לאחד מגדולי הזמרים בארץ.
עם כל הכבוד לשירים שלך. תן כבוד גם למזרחים שעושים לנו טוב על הנשמה. הקשבת פעם לאייל גולן?תקשיב ונדבר.ידוע לנו שאתה כבר לא יודע מה זה לאהוב, לא כולם כמוך חמודי
10/03/11 | 12:30
יעבור לך , לנו זה נשאר צלקת , הוא צודק!!!!!!
כניראה שאת מאמינה בזילזול המיזרחי לשפה ולנשים
10/03/11 | 14:12
אמר בקול מה שכולם חושבים
אני שונאת להאזין למוזיקה מזרחית עכשווית!
אני פשוט לא מסוגלת להנות משילוב כזה של מילים שחוקות (גם בלי להכיר את השיר אני יכולה להשלים את המילה שתבוא..). אין מה לעשות הזמרים המזרחיים היו שומעים את הביקורת הזו...בכל מקרה . כי השירים שלהם פשוט מגוחכים.
17/03/11 | 00:11
104. "ארץ אוכלת יושביה"
אנשים מתיפיפים שחושבים לעשות לינץ על כל מי שיפול ברשתם, לא חושבת שהיית צריך להתנצל היית צריך לתקן את התנסחותך, אבל אמרת את מה שלא מעט חושבים לגבי המוסיקה המזרחית אך לא מעזים לומר, אכן התנסחותך לקתה בחסר, אך בגדול אכן התוכן והטקסטים ללא "תוכן ועלילה" ואם המון טעויות ומי שצריך לקחת אחריות מכותבי השירים שייקח ולא ינסה להפיל על אדם כמוך את כל ההתחסדות.
ואתה על תנסה להצטייר כמקרה דודו טופז תשמור על כבודך.
10/03/11 | 12:04
103. עכשיו כולם יודעים שארגוב היה גאון .
10/03/11 | 11:59
102. יהורם הגאון
אתה באמת יורם ! אם אתה מעליב כאלה זמרים שעושים לנו טוב על הנשמה יתכן ואתה צודק שלפעמים מוצאים שזו לא העברית הנכונה אבל מי כמוך יודע שבזמרה זה לא העקר אם זה עושה טונ למאזינים זה יותר חשוב
10/03/11 | 11:49
101. אין לך על מה להתנצל
כבר מההתחלה לא הכללת את כל המוזיקה המזרחית. פשוט לאנשים כמו ירון אילן נוח להגיד שאתה גזען/מכלילן או כל דבר אחר.
פשוט אמרת מה שציבור גדול חושב.
כל הכבוד!
10/03/11 | 11:34
צריך לכבד כל מוסיקה שעושה שמח לאנשים גם אם זה לא לטעמך!!!
10/03/11 | 12:25
100. יהורם אתה גאון וצודק, והגל העכור של אני אוהב
למה את לא אוהבת, אני בוכה, יעבור מהעולם, ומוסיקה תחזור לחיינו, אביהו מדינה , שלמה בר, ום זה ר ארגוב
10/03/11 | 11:31
99. יהורם גאון
סוף סוף גאון אמר מה ש90 אחוז מהאוכולוסיה חושבים !!! נמאס מהתת רמה יהורם גאון אל תתנצל ואל תשתפן !!!!!! הרוב חושבים כמוך
10/03/11 | 11:30
98. יהורם אתה גאון! וצודק כל השירי בכי לא שוים כלום
10/03/11 | 11:28
אף טחד לא הכריח אותך לשמוע מוסיקה מזרחית!!תכבד את העם שלך!!
10/03/11 | 12:27
97. ..."ברווזים ברווזים בואו הבייתה, לא רוצים...."
אלף נשיקות ונשיקות ונשיקה....מתלבט טוב אז עדיין היה קטן וביישן הקזא
רוזה רוזה רוזה כמו בשוק הוא קרא לה, והוא מחליט בשבילה את אהובה שלי כמו כל המזרחים...
כאלס ברווזים , כאלס נשיקות, לא רוצים רוזה סנטרוזה , תפסיקו לקבוע לנו היכן יש שגיאות עריבות,
חדלו מתת רמה מי בקש לכמת זאת?
לא רוצים סשה ארגוב לא לאה גולדברג, ולא שום הצעה מגונה, כל אדם יבחר לעצמו על פי מצב רוח באותו יום,שבוע, חודש, שנה, איזו מוזיקה תדפוק לו את הראש שלו, יהורם גאון מתבקש לגשת לטפל בראש שלו ובעצביו ולקחת את הכדורים בזמן.
ואביהו מדינה לעס גאת אמש לכן התבלבל והגן על יהורם גאון, שהצליח להכניס עז.
לחייי העם הזה העם הזה וכמה טוב שהוא כזה....רק לקחת כדורי ביזמנים.
10/03/11 | 11:22
אדיוט, אלף נשיקה ונשקה מצוטט מתוך מכתב שכתב
אבשלום פיינברג איש ניל"י לרבקה אהרונסון. עכשו מתוק, לך תפתח ספרים, תלמד ואולי קצת תתפתח לפני שאתה כותב תגובה כל כך רדודה וחסרת ביסוס.
10/03/11 | 12:09
יש לך בעייה רצינית בהבנת הנקרא ובהתמצאות
בשטח, בטח בניווט לא היית משו, הא?
האידיוט ע"ח הבית!
את מי מעניין בכלל ממי אמר למי והעלה על הבכתב אדון משכיל? הא?
10/03/11 | 13:53
אין שכל אין דאגות
גאון דווקא צודק.
צריך להפנים ולשנות ולא להבצר
תחת מעטה של פגיעה במזרחים.
גם אני מזרחי גאה
ואוהב את המוזיקה הזאת
אבל קשה לי עם הטקסטים הפסיכיים שיש שם לפעמים.
10/03/11 | 18:26
96. יהורם גאון
האמת כואבת...
10/03/11 | 11:21
95. חבל שהתנצל הכל נכון
10/03/11 | 11:18
94. גאון
האמת כואבת...
10/03/11 | 11:18
93. הוא צודק הוא צודק הוא צודק!!
גאון אמר את כל מה שאחרים מתבישים להגיד שלא יגידו עליהם גזענים.
10/03/11 | 11:16
92. עכשיו יצאת גם פחדן !!!
10/03/11 | 11:10
91. יהורם גאון - תלך בגאון
יהורם צודק במאה אחוז - אין על מה להתנצל - אם בכל זאת רוצים להנות ממוסיקה קצבית - יעני מוסיקה של חפלות אפשר לצפות בקליפים של ננסי עז'רם - זמרת לבנונית יפהפיה, בעלת קול ענוג ושרה שירים בעגה הנכונה והמילים - אך איזה מילים - אהבה, ערגה וגעגועים - אתם מוזמנים לקליפים בערוץ רוטנה - וזאת במקום האינפופים המקומיים.
מושיקו השפוי מהמרכז
10/03/11 | 11:10
90. למתי כספי יש טקסט אחד רע על כל 20 טובים
בזמר המזרחי זה בדיוק הפוך.
אליקו אתה אחד האשמים הגדולים בהצלחה של שירים
ברמה נמוכה.
זה לא חוכמה לשטוף את המוח עם שירים ירודים - בסוף הקהל מתרגל להכל.
חבל שהמאזינים לא מצליחים לזהות מתי יש שיר טוב ומתי באים לעשות עלייהם קופה, בסופו של דבר האומנים מזלזלים באנטיליגנציה שלכם ואתם משלמים על זה
10/03/11 | 11:07
89. על מה יש פה להתנצל??? אליקו לך תלמד משהו כדי לשפר את יכולת ההבנה שלך!!!!
יורם גאון התייחס לשירים מסויימים ולא לכל המוזיקה בכללותה.
ולאנשים צתתי רמה...קשה לשמוע את האמת.
פני המדינה כפני הכלב!!!!
10/03/11 | 11:03
88. יהורם גאון צודק בכל מילה. השירים המזרחיים תת רמה.
אני מזרחית, אבל כשאני שומעת את השירים המזרחיים האלה עם המילים הסתמיות, אני מיד מעבירה גל ברדיו. "ערב טוב לך את מושלמת", ,אהבתי אותך, אהבת אותי" "בואי אלי" וכדומה.ושכחתי את המילים של דודו אהרון - איך עשו ממנו זמר השנה אינני מבינה.
יהורם גאון - האחד והיחיד - כל הכבוד.
10/03/11 | 11:02
אבל תתביישי לך עלובת החיים!צריך לכבד כל אדם!!
10/03/11 | 12:28
87. אני לא רואה פה שום התנצלות
גם בראיון עצמו הוא לא תקף את כל המוזיקה המזרחית, ואמר שיש שירים יפים ועמוקים, ועל זה הוא חוזר בכביכול "התנצלות".
10/03/11 | 10:53
86. יהורם , תישאר גאה ואל תתנצל
אני מזדהה עם כל מילה שלו , שכל המבויישים יתנצלו על הטראש שהם מוכרים לציבור רוב השירים המזרחיים הם ריקים מתוכן ששרים אותם אנשים ריקים מתוכן שבקושי יודעים להתבטא בראיון , והמגלומן רדוף שיגעון הגדלות הזה ששמו אליקו נותן להם במה , תקשיב לניואנס שלו בראיון לפני שאתה אמור להיות האחרון שמגיב ,
מתי פעם אחרונה השמעת שיר שלו ?
יהורם , הלוואי והיו עוד זמרים כמוך היום , אל תשתנה
וכותב לכם אחד שהוא ממוצאו של יהורם גאון
10/03/11 | 10:52
בושה וכלימה שנות ה-2000 עדיין יש גזענות!מכוערים!!!!
10/03/11 | 12:30
85. במקרה הזה יהורם גאון ממש צודק!!! חבל שהוא מתנצל!!!
10/03/11 | 10:42
84. אני מזרחי ויהורם צודק
צודק בכל מה שאמר תשעים אחוז מהלחנים הנם של זמרים אחרים והטקסט שעליהם כותבים נכתבים בצורה עילגת ומבישה שמעת שיר אחד שמעת את כולם.
10/03/11 | 10:41
83. יש צדק בדבריו....
תלך כפרה עלי ותנשק כפות רגלי....גועלל
10/03/11 | 10:40
82. חבל שנכנע גאון לטרור המזבלי.
10/03/11 | 10:38
טרור?????????? לא הגזמת...
וריבלין בתגובה:"| בני עמי בחרו בטרור המזבלי המזרחי".... חחחחחח....
29/12/16 | 20:00
81. ספרדי
יורם גאון ,אנשים רוצים שתתנצל ,אני שואל להתנצל על מה ? על זה שאתה צודק ? ואתה מר אליקו , אתה אומר שמיליון איש בטח לא טועים ,אז אתה בטח מסכים עם יותר ממיליון פלסטינים שדורשים שנסתלק מהאדמה שעליה אנו חיים .
10/03/11 | 10:35
חזק
פשששששש אני מאמץ את המשפט הזה
10/03/11 | 13:39
80. יורם גאון המלך
10/03/11 | 10:32
79. יורם גאון צודק
10/03/11 | 10:31
78. המוזיקה המזרחית זה לא אומנות זה בידור
אין אומנות אין אמירה יש בידור...יש מקום לבידור אך שלא יקח מקום לאומנות האמיתית
10/03/11 | 10:30