החדשות
תגובות (248 תגובות ב-178 דיונים)
178. אמנם המסר שלו היה די נכון - אבל הניסוח של דבריו היה קצת בוטה.
בכל מקרה - הלוואי שמוזיקה הייתה הבעיה היחידה שלנו.
* אוראור   15/08/17 | 11:23
177. לאסתר המלכה ולזה שהגיב לה - אולי חלאס עם הציניות?
* אוראור   29/12/16 | 21:22
176. יהורם גאון די צודק
פעם אהבתי מוזיקה מזרחית אבל אחרי מה שיהורם גאון אמר חשבתי על משהו המוזיקה הזו מתחילה כבר קצת להתבאס נכון באמת מה שיהורם גאון אמר היה קצת מוגזם אבל הוא די צודק כל הזמן שומעים רק את זה איך אפשר לשמוע את השיר אני לבד יושב לי וחושב לי זה באמת די מזעזע.
* ערן לבל    08/02/14 | 21:55
175. המוזיקה המזרחית פגעה בתרבות
המוזיקה הזו חיסלה את התרבות בישראל כל הזמן שומעים רק את זה ושירים ישנים שומעים בימי זיכרון עצוב נורא לראות איך המדינה שלנו הדרדרה ככה תאמינו לי יהורם גאון צודק בענק.
* ערן לבל   08/02/14 | 20:57
174. הפרובוקציה שייכת במקרה הנ"ל לעיתונות ולתקשורת מבלי הקשר לנאמר בראיון
וההזדהות עם הפצת הכותרות בעיתונות משקפת שילוב של כתבה פרובוקטיבית עסקנית חסרת משמעות הנשענת על מוטיב עדתי של קיפוח שאינו קיים במציאות.
* אלונה   20/10/11 | 16:21
173. תגובה
שאלתם את עצמכם כמה זמן לא דיברו על יורם גאון בגלל זה הוא דיבר ככה כדי שידברו עליו
* אסתר   11/03/11 | 18:56
172. ברור שזה מה שהוא יגיד כי לוקחים לו את המשכורת .
ברור שזה מה שהוא יגיד כי לוקחים לו את המשכורת . רצה צומי 10 שנים שלא שומעים ממנו ...
* אלמוג   11/03/11 | 18:07
171. עד כה הערצתי אותך!עכשיו הוכחת לנו כמה אתה קטן קטן!
* ליהורם גאון!גזען בן 80!תתבייש!!   11/03/11 | 14:30
170. צודק ב10000000%
* אילן   11/03/11 | 13:23
169. סוף סוף!
סוף סוף מישהו אזר אומץ ואמר את כל מה שהוא חושב כנגד המוזיקה המזרחית, אני לגמרי איתו! כל הכבוד יהורם גאון! אתה גאון אמיתי.
* אחד שמבין   11/03/11 | 00:13
168. קנאות וצרות עין אין לי מילים אחרות, שיתפוצץ
יורם גאון מקנא בזמרים הצעירים והמוכשרים שמצליחים, הוא לא יכול לראות שאחרים מצליחים לזה אני קורא צרות עין, אין על משה פרץ, דודו אהרון, אייל גולן, מושיק עפיה, ליאור נרקיס, ישי לוי, עומר אדם ועוד. שיתפוצץ הזקן הזה.
* ורד אזן   10/03/11 | 23:17
167. צודק
בתכלס גאון צודק פעם השפה היתה עשירה ויפה היום המילים של השירים המזרחיים הם תת רמה ,
olgga   10/03/11 | 22:37
166. גם אם השירים תת רמה מה אכפת לכם?
זאת פשוט גזענות! פשוט אל תאזינו לזה ותנו למי שאוהב להאזין בקיצור זאת פשוט עילה לגזענות ואני מדבר בתור אשכנזי שנהנה לשמוח במוזיקה המזרחית שזה נוגע למוזיקה המזרחית אין הבדל של עדה 90% מהעם אוהב ועם הצלחה אי אפשר להתווכח!
* איתי    10/03/11 | 17:57
מסכים איתך
* עומר שפירא   23/04/11 | 19:07
נו באמת
אולי תפסיקו כבר יהורם גאון אמר משהו קטן על המוזיקה המזרחית ולא על המזרחים ואתם גם יפי נפש יהורם אתה צודק בגדול
* ערן לבל   09/02/14 | 18:37
165. יהורם גאון היקר
מצטער להגיד לך אבל התסכול נוטף ממך כואב לך שהמוזיקה המזרחית היא העיקרית בארץ זאת המביאה כסף לזמרים כי את הדיסקים שלך כבר מזמן רק צורבים והקהל בהופעות זה כנראה רק משפחה די לקנאה יהורם! ושלא תבין לא נכון לפעמיים שמאוחר בלילה ואני עוד לא נרדם אני גם שומע את השירים שלך=] עוזר ומומלץ להכנס לתרדמת חורף
etai682   10/03/11 | 17:54
164. נשבע לך לא בוגד יא עיוני לא בוגד... תני לי לרוץ כמו עיוור אחרייך....
* א   10/03/11 | 14:31
163. רוזה רוזה רוזה את האישה שלי.........ממש טקסט איכותי
רואים שדבריו של יהורם גאון , וגם אחרים לפניו כמו מתי כספי באם מתוך קינאה להצלחה של הזמר המזרחי. מטרתו של הזמר המזרחי היא לשמח , ואי אפשר להכניס טקסט כבד לתוך הצליל המזרחי.היא אמורה להיות קלילה , נינוחה לימים טובים של שמחה. אז מה רע בזה? ואפשר לחשוב שיהורם גאון כל הקריירה שלו הביע טקסטים ראויים בשיריו. אז לא !!!!!!. חבל ועצוב שבמקום לפרגן שסוף סוף הפער שיצרו נציגי גלגל"צ בין הזמר המזרחי לעברי סוף סוף הצטמצם, חוץ מכמה אנשים כמו יהורם גאון ואביהו מדינה ועוד שמדברים מתוך תסכול. אייל גולן נגע בך ה' ברגע שנולדת, אני נהנית לשמוע אותך ואת עמיתך , כמו שאני כל כך נהנית לשמוע את אחינועם ניני, יהודית רביץ . כל מה שתוצרת הארץ מבורך יהיה.
* דפנה    10/03/11 | 14:23
162. אביהו מדינה גם אתה מתוסכל ומסכן גדול!!!!!!!!
* אתה פסה וקלוקל!!!!!!!!   10/03/11 | 13:54
161. יורם גאון אתה טיפש גדול וגם אביהו מדינה !!!!
* לכו לכו לכו   10/03/11 | 13:51
160. אליקו תעשה לי ילד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* שני   10/03/11 | 13:05
159. אביהו יצאת פיתה!!!
תתבייש לך
* אמיר   10/03/11 | 13:05
158. מה כואב לך יהורם??????
* לינור   10/03/11 | 13:04
157. אדם שפל
* עינבל   10/03/11 | 13:03
156. יהורם לפחות אתה מטופל???
* ספיר   10/03/11 | 13:02
155. יהורם אתה מסכן........
ממש עצוב לשמוע אותך מתבטא בצורה כזו, אין ספק שזה ממצב מסוים שאתה נמצא בו,חבל...... "כולם היו יודעים אז טוב מאוד ... למי יש יותר כבוד" והכבוד ממש לא שלך!!! אנשים תמשיכו לכתוב ולהלחין ולהעלות כל מוזיקה מעלה!
* אחת   10/03/11 | 12:01
154. עצוב
חלק מהכאב שחש הדור המבוגר הוא שאנ שים כמו אליקו ויוסי גיספן וקובי פרץ מובילים את הנוער לתהום אינטלקטואלית. בעבר לזמר המזרחי היה תחכום ועומק. והיום אם תיקח את האי קיו של כל מובילי הגל הזה ותכניס אותו למבחנה כמות האי קיו לא תספיק לעורב ממוצע... ואילו האנשים שסוחפים עשרות אלפי בני נוער . עצוב
* מושיקו   10/03/11 | 08:47
153. שדרנית מטומטמת
כמה התקשורת הזאת יכולה לחמם???? נמאס כבר מהם
* אחת   09/03/11 | 23:59
152. יהורם גאון
יקירי ,התאשכנזת לעת זקנה ??. לפני 40 שנה היו אשכנזים מצד אחד וספרדים.מזרחים (פרענקים) מצד שני. היום יש דור חדש שהרבה מבניו הם תוצר תערובת של שני המחנות והם אוהבים מוזיקה חדשה ים תכונית שמשמחת אותם ונעימה לאוזניהם. אז מי אנחנו הזקנים שנחליט עבורם?? הם המאזינים, הם הקונים, והם ההולכים להופעות... אם הם מאושרים אז גם אני איתם . ואני כבר סבתא ל10 נכדים. .... עדיף שיתעסקו במוזיקה ולא משנה איזה ולא במלחמות
* יהודית   09/03/11 | 22:00
151. לא צריך לכעוס
המזל הוא שהדברים נאמרו מפי זמר ספרדי. כי אם היו נאמרים ע"י אשכנזי, היתה פורצת הפיכה. זו לא פעם ראשונה שהמזרחיים נעלבים כשאומרים להם את האמת. אני עצמי אשכנזי, לא הייתי מכליל את כל המוסיקה המזרחית בקטגוריה אחת, יש זמרים וטקסטים של שירים מזרחיים יפים עם מוסר השכל עם חומרים השאובים מחיי היום יום או מהמקורות וכייף לשמוע אותם, אך ישנם זמרים מזרחיים שהחומר אותו הם מעבירים לקהל, אומנם אולי משמח ומרקיד, אך הם לא סותרים את דבריו של גאון. גם כל הרעש סביב המוזיקה המזרחית והאפליה וכו', די זה נגמר, היום יש תחנות רדיו ואפילו ערוץ טלוויזיה שנותנים המון כבוד לזמר המזרחי, האם בשל כך שמעתם טענות מאשכנזים למה לא משמיעים יותר מוסיקה אשכנזית? למרות שמס' האשכנזים בארץ לא נופל מהספרדים / מזרחיים ןאולי אף יותר. האם לא היו ועדיין פליטות פה אומללות של שחקנים, זמרים או סטנדפיסטים נגד אשכנזים, דברים שבעיני הספרדים מתקבלים כמובן מאליו והאשכנזים לא עושים מכך עניין. הגיע הזמן שאנשים במדינה יוכלו להתבטא בחופשיות גם אם זה נגד הספרדים ללא חשש מ"מלחמת עולם" או "השד העדתי" בדיוק כפי שהספרדים מתבטאים נגד האשכנזים.
* moshico   09/03/11 | 21:53
אתה צודק.
* ערן לבל   09/02/14 | 18:16
150. איש הזבל
היה צריך לזרוק את יהורם גאון לפח כשהוא נולד בחדר לידה. בושה וחרפה!
* שלמה גפח   09/03/11 | 21:29
149. הוא צודק בתוכן דבריו ,,,אבל לא צריך להעליב את מי
* שכן מתחבר,,זה כל העניין במוזיקה שיש הכל   09/03/11 | 20:20
148. צודק שרוב הפופ המזרחי היום הוא עם כתיבה ולחן
" נשבע לך לא בוגד ,,,בחייאת עייוני לא בוגד" ?????? נו באמת תקראו לזה פאן ,,,צחוקים אבל זה לא מוזיקה שראויה להערכה
* ברמה מאוד נמוכה    09/03/11 | 20:16
147. צ ו ד ק ב 100% !!!!
* נורית   09/03/11 | 19:38
146. מוסיקה מזרחית
ראשית אני מצדיעה ליהורם גאון גדול אמני ישראל. אינני מבינה מדוע כל ביקורת, ובמקרה הזה מוסיקה ים תיכונית הופכת למלחמת עדות/דיכוי/קיפוח וכו'... יהורם התכוון לגופו של הטכסט שהוא רדוד שטחי ורמת כתיבה של ילדים בבית ספר יסודי ולמטה ...אין לי דבר נגד מוסיקה מזרחית ובלבד שתהיה טובה. ויש גם טובה.אבל פחות
* חיה קיבנסון   09/03/11 | 19:37
145. יורם גאון צודק
יורם גאון צודק
* ????????????????????????????????????????   09/03/11 | 19:12
144. הוא יכול לקפוץ בזיגזג לאביהו מדינה
אביהו משאיר לו אבק באיכות השירים שכתב-להיטים של עשרות שנים! יהורם גאון לך תישן ביחד עם השירים המשעממים והבלתי מרגשים שלך
* אביעד   09/03/11 | 18:57
אתה חמור קופץ בראש
נראה שלא הבנת את מה שאמר יורם גאון, אביהו מדינה הוא זמר מזרחי קלאסי עם שירים טובים ומוערכים ולחנים מושקעים. ולא עליו דיבר כלל יורם גאון
* רונית   10/03/11 | 12:14
143. כל המדינה טועה והוא צודק?האמנם ?קשה לי להאמין
האמירה בוטה ומכאיבה ביותר
* הנעלבת   09/03/11 | 18:23
מי זה כל המדינה ???
וזה עדיין בסדר גמור שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב ומתחבר כמו שאני לא מאזין למוזיקה הזו כי ברמה מקצועית רדודה לי
* גם אני חושב שהטקסטים רדודים   09/03/11 | 20:18
למה כל המדינה מאמי
למה כל המדינה מאמי אני וכל מי שאני כיר מסכים איתו וכנראה יש עוד מיליון כמונו בארץץ ... חוץ מזה לא קשור מה כל המדינה אוהבת , השאלה אם את אוהבתתת...? ואם כן אז למה? בגלל שכולם אוהבים? אז גם את רוצה.? די נו חמודה תסכימי שילד בכיתה ו יכול לכתוב תמילים האלה שהם כותבים
* המנחםםם   10/03/11 | 02:40
142. מה את 1000 שקל טסט מיסים גבוהים את מי מעניין יורם
כל יום חוק חדש נגד האזרח העיקר שהחשבון בבנק שלהם יטפח הם גונבים ומעיזים לאסור אנשים
* מה אם הדלק שיגיד מה שרוצה    09/03/11 | 18:21
141. הוא צודק
אני גאה במוצאי ויורם צודק הזבל האמיתי שאליקו וגולן וכל הזמרים הטפשים לא יכולים להיקרא שירה או זמרה זה בקושי דלות חומר איני כולל בזה את שיריו של "אביהו מדינה" שהם מהמקורות וראויים להתרונן באוזננו. אך מה לשירה ולזמר ביללותיו של גולן ופרץ האם כך אנו רואים את השירה העברית יורם גאון אתה צודק ובגדול
* איתן   09/03/11 | 17:56
ח"ח
* מזרחי   09/03/11 | 18:38
מה עם הזבל של אביב גפן. חווה אלברשטיים . מתי כספי. וכ"ו??
* חיים   09/03/11 | 19:38
אתה צודק
אין בכלל אף שיר נורמלי היום יש היום רק אני אוהב אותך אני אוהב אותך איפה השירים המדהימים של פעם
* ערן לבל   09/02/14 | 18:18
140. לא היתה סיבה ללעוג על יהורם גאון - אך היו חלק שעשו זאות;
ולא שהיתה סיבה ללעוג על יהורם גאון - כך לפני שמאשמים ומעברים ביקורת על יהורם גאון - שהינו אחד הזמרים המיוחדים והאכותיים - עדיף היה לברר - למי ומדוע - היה אינטרס ללעוג על זמר ייחודי ואיכותי?
* אלונה   09/03/11 | 17:54
139. בלי תורה אין רמה !!!
לא יעזור לכם אתם בראתם את הזוועה הזאת ,תחזרו למקורות
* מרדכי היהודי   09/03/11 | 17:53
מה אתה עושה כאן מרדכי היהודי??????
* אסתר המלכה   09/03/11 | 19:48
אסתר לא להתערב זה שיחה בן גברים
* ולכי לעשות חביתות כמו אמא שלך   09/03/11 | 22:47
לאסתר המלכה ולזה שהגיב לה - אולי חלאס עם הציניות?
* אוראור   29/12/16 | 21:22
138. יהורם גאון- תודה!!
כמי שבאה מעולם המוזיקה,כואבת את הדרדרות השפה העברית בלשון המעטה... כמו גם את הלחנים הרדודים שנקראים מוזיקה מזרחית....תוהה יום יום לאן פנינו מועדות?? מי צריך את הזבל הזה ,האם זה החינוך שאנו רוצים להקנות לילדנו? שפה רדדוה וצרמוניה מוזיקלית....?! יהורם גאון היטיב להביע את רחשי ליבם של אלפי בני אדם שחושבים כך אך לא מעיזים לומר בקול.כפי שנאמר תפוח אחד רקוב מרקיב את כל הערימה....והמבין יבין.
* אריאלה   09/03/11 | 17:52
בתור מזרחי אני איתך!!
ישר כוח
* ירושלמי   09/03/11 | 23:37
137. דעתי על המוזיקה הים-תיכונית (מזרחית)
אני באופן אישי אוהב ונהנה מאוד מהג'אנר המזרחי! אבל בדבריו של יהורם גאון יש מעט צדק... רמת הטקסטים אכן הדרדרה בשנים האחרונות... כשאני שומע שיר כמו "ערב טוב" של ליאור נרקיס, אני מתפלא, איך יוסי גיספן שאחראי להימנון השני של המדינה - "כשהלב בוכה" של שרית חדד - יכול לרדת כה נמוך?! ישנם אמנים רבים כמו שרית חדד ואייל גולן (זמרי העשור), זהבה בן, מרגלית צנעני, שמביאים הרבה כבוד למוזיקה הישראלית, ולכן אסור להכליל... דבריהם של גאו, אלברשטיין וכספי נאמרו בצורה בוטה, משפילה ומכוערת - ממקום של התנשאות וקנאות... חשוב לי לומר לכל אותם המלעיזים: לכל אחד ואחת מאיתנו, אוהבי המוסיקה המזרחית - יש רגשות... אנא מכם, הפסיקו להשפיל ולפצוע את נפשנו.
* עינב   09/03/11 | 17:52
136. יהורם גאון-כל מילה בסלע.
אני לא מבינה מה עשו מזה סיפור?מה שהוא אומר זה לא חדש.כולם יודעים שזה ככה,מי ששומע את המוזיקה הזאת נותן יד לשירים שנועדו להיות אך ורק להיטים או כמו שאמר יהורם "רינגטונים".זה כבר הרבה מעבר למסחור.ובעיני זה לא קשור למזרחי אשכנזי.יש את בועז שרעבי,זוהר ארגוב ועוד רבים שמבחינתי לא נמנים עם הז'אנר הנחות הזה שקובי פרץ וחבריו יצרו.
* סוף סוף מישהו אומר את האמת   09/03/11 | 17:27
135. אביהו מדינה ,אתה פסה
אני מתפלא על תגובתו של אביהו מדינה שאומר שיהורם גאון מדבר מתוך כאב ,נו באמת אביהו שכחתה כמה כאב לך שנים נלחמתה על הקיפוח בזמנך רמ הטכסטים היו הכי ירודים והיום אתה מקטרג על המזרחית.אולי כואב גם לך שאתה כבר פסה-שייך לעבר . לא מזמינים אצליך שירים ברמה טכסטואלית גבוהה. אל תעשה מעצמיך יוצר יחודי מהאליטות המזרחיות.
* ניסו דהן-מלים ולחן במזרחית   09/03/11 | 17:20
134. הקנאה אוכלת אותו הוא שכח שהוא נמצא במזרח התיכון
* יאלה טיפש חפש לך אשה אשכנזיה ההיא ברחה לך   09/03/11 | 16:59
133. הביצוע, הזימרה, וקולו של יהורם גאון -נדיר, איכותי ומתוך הנשמה.
ולא התרבות והמוזיקה המזרחית והמערבית שכוללת את המוזיקה האירופית היא שהופכת את יהורם גאון לזמר איכותי וייחודי - יהורם גאון אחד הזמרים המוצלחים והאיכותיים בשירה הישראלית.
* אלונה   09/03/11 | 16:58
בחיית אלונה מתי שמעת שיר של האהבל הזה?
* שיר   09/03/11 | 22:50
132. הרימו את נס הדגל
ואולי עכשיו אחרי הטלטלה הזאת ישתפר המצב? הרי רוב המגיבים מצדיקים את יהורם אז למה לא לקבל ביקורת בצורה מכובדת ויאללה לעבודה להעלות את הרמה ? תאמינו לי יהורם אוהב את עמו וגם אביהו הרי לשניהם השפה העברית יקרה אז לא לכעוס כי הכעס לא יביא תועלת .
* רחל   09/03/11 | 16:34
131. הוא לא בריא בנפשו.ומבייש את זקנתו.
שחום1   09/03/11 | 16:14
130. מיזרחית
אני אוהבת גם מזרחית כגון הסיגנון מימי אביהו מדינה אבל היום צודקקקקקקקקקקקקקקק
שיתופית   09/03/11 | 15:38
129. המזרחית של היום זו לא מזרחית
זו ים תיכונית . מזרחית זה אום כולתום פריד וכדומה. או פיוטים.
* יהודי   09/03/11 | 15:31