נשים
תגובות (55 תגובות ב-22 דיונים)
22. לכל הבנות מתחתי ,אני בגובה 1.69 מידה 40 ושוקלת 70+ !!!
* הכל מבנה גוף אני נראת פחות מ-70 ומשהו והנה,עובדה!!   10/05/13 | 13:00
21. 55 ק"ג 170 ס"מ
תעשו ספורט! עשיתי אפילו הפסקה כל החופש הגדול ותחנתי מלא גלידות וירדתי עוד 3 קילו... גוף מחוטב וחזק שורף קלוריות גם לא במאמץ! אבל כמובן שעכשיו אני אחזור אחרי החופש ;)
* שרה   31/08/11 | 11:47
חופש גדול
חח אם יש לך חופש גדול את בת פחות מ18, אני בגילך הייתי מקל בלי דיאטה חכי, אם תהיי כך עד 30 אז תתחילי לחלק עצות!
* שירי   18/09/13 | 13:35
20. ל15
אני מקווה שאישפזת את עצמך באברבנל אחר כך
* dd   29/12/10 | 23:32
19. זאת שהורידה ממידה 46 ל-36- סיפורים
גם אני 1.66 ואני שוקלת פחות ממה שהיא שוקלת היום- אני שוקלת רק 56 ק"ג. וכן עושה שיעורי עיצוב באופן קבוע.(מה שהיא לא עושה בכלל -ספורט) אך מידת המכנסים שלי היא לא 36 אלא 38- שזה גם בסדר גמור!!! אז פליז לא להגזים בסיפורי הירידות, ועם משקל של 60 ק"ג הגברת היא מידה 40 ולא 36!!!
* אתי   23/12/10 | 15:11
לא בהכרח
אני 1.65 וכששקלתי 55 קילו, מידה 36 היה קצת גדול עלי. ששקלתי 73 קילו עוד לבשתי מידה 42 ולא עמדתי להתפוצץ. ששקלתי 60 לבשתי מידה 37. תזכרי גם שלא כל המידות הן אותו הדבר! יש את המידות של קסטרו שהן קטנות בהגזמה ויש מקומות בהם המידות גדולות יותר.  
* שרון   22/01/11 | 15:25
60 קילו לגובה 1.68 זו מידה 38 ולא 36!!!!
מידה 36 לגובה הזה ,המשקל הוא מקסימום 57 . ואתי יקירה אם את שוקלת 56 והגובה שלך 1.66 אז את גבולית..בין 36-38 ובכל אופן זה בסדר..
* יעל   25/04/13 | 08:57
שוקלת 51 קילו מטר 62
ועדיין מרגישה שמנה !!! אם העשב את הדיאטה שאוכלים מה שרוצים עד השעה 5 סביר להניח שבימקום להרזות ממנה אשמין ?
* ליז   29/12/13 | 17:56
18. בת 13 שוקלת 50
איך זה הגיוני שאני קטנה ממכם ואתן שוקלות כמוני ואני רזה??ואני מידה 32-34 במכנסיים
* ננע   22/11/10 | 18:55
17. המבורגר בלי הלחמניה? למה? כל הכיף בהמבורגר זה לאכול
אותו עם הלחמניה והירקות והרטבים. והציפס בצד. אגב, מדובר בארוחה מפוצצת קלוריות ומאוד משביעה, אז אם אוכלים רק הרבה סלט ואת זה במשך היום לא משמינים. כמובן שלא כל יום, אלא פעם ב...
* מישהי   20/11/10 | 16:07
16. 7 קילו בחצי שנה? כבק עדיף לאכול קצת קמח ושוקולד ולקצץ בקלוריות
7 קילו בחצי שנה זה קילו וקצת בחודש - וזה כלום! אם היא הייתה אוכלת שוקולד וקמח אבל בכמויות קטנות וסופרת קלוריות היא הייתה מורידה 7 קילו בחודש-חודשיים. והמסקנה - לא צריך להתנזר מכלום, אפשר לאכול הכל, רק בכמויות מדודות. ספירת קלוריות ובקרת כמות זאת הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל והמהירה ביותר
* מישהי   20/11/10 | 16:02
15. ירדתי 10 קילו,בזכות נטילת כדור פרוזאק
ממולץ נגד דיכאון..
* פרוזאקית, גיזרת טאחח ותת   20/11/10 | 07:06
14. שאלה לשרית או לכל מי שיכול לעזור
מה קורה אם אני יוצאת מהעבודה רק ב 19:00 ונוסעת לחדר כושר להתאמן ורק ב 21:00 יוצאת משם רעבה? איך אני מחזיקה מעמד בלי לאכול? יש מס' בעיות עבורי עם השיטה הזו: א. אני יוצאת מהחד"כ רעבהההה ב. כל אפקט האימון הולך לקיבינימאט בגלל שלא מזינים את הגוף אחרי אימון משקולות ג. אם אני בעבודה עד 19:00 ומתחילה להתאמן אח"כ ולפני אימון כידוע אי אפשר לאכול - איך אני מפסיקה לאכול ב 18:00 ? מה עושים? מי יודע?
* רונה   19/11/10 | 21:31
לגבייך,הדיאטה שלהפסיק לאכול ב-6 לא מתאימה.שרית לא עושה ספורט
* בכלל!! קראי טוב!לכל אחת=הדיאטה שלה!   19/11/10 | 22:27
דיאטה
דבר ראשון זה שחובה עלייך לאכול אחרי אימון לא ארוחה מטורפת אבל להחזיר קצת לגוף אנרגיה...ולדעתי לפני האימון אפשרי לפני האימון לאכול קצת פירות יבשים או איזה בננה ...בהצלחה
* יוסי   20/11/10 | 08:54
ראשית מותר לאכול אחרי שש רק בלי פחממה
אחרי השעה שש עדיף לאכול טונה , ירקות , פסטרמה , ביצה בלי פחממה אפקט האימון שלך יהיה מצויין . בהצלחה
* רונה היי    20/11/10 | 08:55
תגובה לרונה
אים את משלבת גם ספורט נייתי ממליצה לך אחרי החר כושר להכין לך סלט ירוק גדול אים טונה וביצה קשה זה מעולה וגם משביעה וכמובן בריא את זה את יכולה לאכול ב9 בערת אבל לא ללכת לישון ישר תחכי
* שרית גדסי    21/11/10 | 19:38
הדיאטה הזו לא מתאימה לך
אחרי האימון, חשוב לאכול חלבונים- סלט עם טונה ו/או ביצה קשה יהיו לך מצוינים ומשביעים.
* חן   28/11/10 | 11:02
13. דיאטה
הצחיקה אותי-60 קילו מידה 36? בחיים לא
* ציקי   19/11/10 | 19:23
lama lo?
im 1.76 and i weigh 62 kg and my pants size is 31..
* dee   19/11/10 | 20:09
הגובה שלכם שונה . ולא הגיוני שמישהי
פחות ממטר שבעים במשקל של 60 קילו תהיה מידה 36
* עדי   20/11/10 | 10:28
צודקת לא יכול להיות..אני 42 במשקל הזה
* אחת   19/11/10 | 20:55
זה לא רק המשקל, המידה היא תוצאה של משקל וגובה
ככל שאת גבוהה יותר, גם אם המשקל שלך גדול יותר הוא נפרש על יותר סנטימטרים והמידה קטנה יתר.
* מישהי   20/11/10 | 08:12
לא הגיוני
42?? איך זה הגיוני?!, אני שוקלת 63 והגובה שלי 1.73 והמידה שלי היא 36 ואם הגזרה ממש צרה של המכנס אז 38
* לי   20/11/10 | 09:10
60 מידה 36
אני שוקלת 59 על 1.64 מידה 36, כי אני רצה ומתאמנת לפחות 3 פעמים בשבוע (משקולות), מסת השריר שלי מעלה את המשקל ואף אחד לא מאמין שאני שוקלת כמעט 60. ההיקפים זה מה שמשנה ולא המשקל ולא הגובה.
* הגיוני ועוד איך   20/03/12 | 20:01
12. גמילה מסוכרים וגלוטן
השיטה מוכיחה את עצמה כלומר יש תוצאות תוך 4 וחצי חודשים הורדתי 15 קילו ללא טיפול אצל אברהמסון אבל שומרת בדייקנות לא אוכלת שום סוג של קמח מאפים מתוקים וכול ויש עדיין המון מה לאכול דברי חלב ירקות מעט פרות בשר וכולי הורדתי את הקפה ואני שותה רק תה ירוק או צמחים ואגב יש למי שרוצה תחליפים לקמח ללא גלוטן כלומר קמח תירס פסטה מקמח תירס פריכיות מקמח תירם שוקולד מריר ועוד
* פתחתקוואית   19/11/10 | 19:00
אברהמסון עבודה בעיניים
סתם יבזבזו כסףףףף
* ניקול   16/02/14 | 00:07
11. New Flash
דיאטה = תפריט מזון. אם אתם מדברים על שינויים בתפריט: גם אם הם הקלים בעולם כמו לשתות יותר מים, לאכול פחות פחמימות ושומן: מדובר בדיאטה: בשינויי בתפריט המזון. מאקו - לא הגיע הזמן שקצת תשדרגו את רמת המשכל של הכותבים שלכם. הדבר היחיד שנכון כאן: אכן בשביל לרדת המשקל לא צריך לעלות את רמת הפעילות הספורטיבית: תזונה בריאה ושתיה מרובה של מים תגרום לירידה משמעותית במשקל ללא קשר לפעילות הספורטיבית. אבל: פעילות ספורטיבית עוזרת לזרז תהליכי עיכול, לחיטוב הגוף ולאיכות החיים (מרגישים טוב יותר, חזקים יותר, ישנים טוב יותר ועוד). השילוב בין הפיכת הדיאטה לדיאטה בריאה ומואשרת, הורדת משקאות מתוקים וקפה מהתפריט למים והוספת פעילות ספורטיבית כפעמיים עד שלוש בשבוע - תהפוך אתכן לבריאים יותר, מאושרים יותר וסביר להניח רגועים יותר. בהצלחה.
* מאקו מפתיעים כל פעם מחדש   19/11/10 | 17:58
10. האמת שכל אחת מהשיטות ניראת לי,אך כל דיאטה מתחילה בראש!
* וחשוב לאמץ שיטה שתלך איתך כל החיים.   19/11/10 | 15:48
9. הפרדת פחמימות וחלבונים וגמילה מגלוטן
לפי השיטה של מכון אברהמסון, זו שיטה ממש טובה להורדת המשקל, כמו גם שמירה עליו. אני יודעת שזה נשמע כמו פרסומת למכון, אבל אני באמת חושבת שכדאי שיותר נשים ישמעו על כך: אמא שלי הייתה שמנה כל החיים שלי (ואני בת 24 כיום), ניסתה מלא דיאטות (מרזי מורית, מוכר למישהו?), שום דבר לא עזר. הלכה למכון אברהמסון, שם גמלו אותה מגלוטן וסוכר, לימדו אותה שצריך להפריד בין חלבונים לפחמימות ונתנו לה כלים להסתגל למצב החדש. אני לא יודעת עד כמה באמת צריך להפריד בין חלבונים לפחמימות, כמו גם העובדה שאני לא מתלהבת מכך שהיא משתמשת עכשיו בסוכרזית, שזה פחות בריא מסוכר, אבל וואלה: זה עבד!
* אני   19/11/10 | 15:06
8. אני 1.62 במשקל 57.קשה מאד להוריד 5 ק"ג
תציעו לי משהו.אני אוכלת מסודר עד 8 בערב.אח"כ רק נס קפה.וטיפה טיפה משהו טעים,הורדתי את כמות החטיפים.
* מיאו   19/11/10 | 15:00
ככה אני עשיתי
אחרי החגים עליתי 5 קילו (מה לעשות כשרזים מרשים לעצמינו יותר קינוח וכדומה במיוחד אם רזים טיבעית). אומנם 57 קילו לגובהי אינו גבוה - והייתי רחוקה מלהיות שמנה, אבל לא הייתי כלכך מרוצה מהתוספת הזו (בטח כשאני לפני חתונה). למשך שבועיים הקפדתי לאכול 5 ארוחות ביום: בוקר, ביניים, צהריים, ביניים, וערב. אחרי 20:00 לא אכלתי בכלל. בכל הארוחות היו ירקות כמו: מלפפון, גזר, קולורבי, כרוב. לארוחת צהריים בחרתי פחמימה צמחית (בטטה/תפו"א/אפונה). ושתיתי רק מים (למרות שאני מאוד אוהבת קפה בבוקר וקולה בצהריים). עשיתי זאת רק למשך שבועיים וירדתי 7 קילו. לא היה מדובר בדיאטת כאסח: כל מה שאכלתי הומלץ ע"י תזונאית שנפגשתי איתה. היא המליצה לי לעשות זאת, היא גם המליצה לי להישאר עם התפריט הזה. אכן נשארתי בו וכרגע משקלי עומד על 50 קילו ולא זז. לא רק זה - סבלתי בעבר מאנמיה - ורמות הברזל מאוד עלו מאז תחילת הדיאטה. ממליצה בחום: לפנות לתזונאית לתפריט בריא, להקפיד על מה שהומלץ, לשתות מים.
* אני 163, שוקלת 52   19/11/10 | 18:04
תורידי את הנסקפה וכנסי למיטה בתשע וחצי
* מישהי   20/11/10 | 08:15
תודה רבה לכן!
* מיאו   21/11/10 | 13:57
7. הדיאטה לבטן שטוחה זו ה- דיאטה- ממליצה בלהט
* עזבו אתכן מדיאטות של הגבלות אוכל וסבל   19/11/10 | 13:23
6. האם אחרי השעה 18 שתית נס קפה עם סוכר
האם מותר משקאות דיאטיים אחרי 18 תודה מראש
* שרית גדסי בבקשה תעני לשאלתי   19/11/10 | 11:02
חח את לא רצינית
* טל   19/11/10 | 11:56
ועכשיו זה נעצר אני שמעתי שללא סוכרים
אחרי השעה שש יש אפקט השאלה אם זה נכון לי אישית קשה ללא נס קפה עם סווווכר לפני השינה
* טל היי את צוחקת אך ירדתי 15 קילו   20/11/10 | 08:57
5. כך רזיתי בלי לעשות דיאטה
אני שוקלת 58 ולובשת מידה 38/40
* יעל    19/11/10 | 10:37
4. 60 קילו מידה 36???
בחלום בלילה בצאת הכוכבים.
* בדיחה טובה   19/03/10 | 00:28
על 1.60 אולי.על 1.75 הגיוני ביותר
* נוטי   22/10/10 | 03:59
אני שוקלת 60 ואני 174מידה 38
* לא הגיוני   19/11/10 | 10:07
יש לך טעות חשוב
אני בגובה1.68 ואני שוקלת 65 ואני במידה 38-40(תלוי בגזרה של המכנס) ואני ממש רוצה להיפטר מ5-7 קילו אז אולי באמת יכול להיות שהיא מבידה 36 עכשיו
* יארק   19/11/10 | 14:14
אני שוקלת 60 על 1.73 והמידה 40
* אני   19/11/10 | 14:10
רק מבנה גוף!!!
ואני באותו גובה שלך שוקלת 65 ומידה 38 הכל מבנה גוף חברים!
* שירן   19/11/10 | 20:25
אני 1.65 ,62 ק"ג ואני מידה 40
* באמת לא הגיוני   19/11/10 | 14:39
אני שוקלת 47 ומידה 32-36 תלוי בגיזרה של המכנס
* זה ממש לא הגיוני-היא שוקלת 13 קילו יותר ואותה מידה   19/11/10 | 18:16
תפסיקיייי
חמודה תפסיקי העיקר שהיא ירדה מה קשהה לך
* מיה   20/08/13 | 10:34
3. דיאטות
יש כל כך הרבה דיאטות אבל חשוב לבחור דיאטה שמתאימה לך ולשלב אותה עם פעילות גופנית. בנוסף ניתן לבצע טיפול של שטיפה פנימית כדי לסלק רעלים מהגוף. שמעתי שיש איזה רופא ברמת אביב, ד"ר ראול רודריגז או משהו כזה שיש לו פתרון לשטיפה פנימית עדינה שמנקה את הגוף מרעלים.
* מורן   24/09/09 | 16:14
2. נשים מתי תבינו
שכל עוד תוכל מתחת למאזן הקלורי הנייטרלי שלכן תרדו בקלי קלות. וזה ממש ממש לא בעייה!
* עומרי   15/04/09 | 01:50
דיטת הורדת פחממות
לאכול בבוקר חביתה + כף גבינה וסלט גדול ללא שמן ובערב לא לאכול אחרי השעה 5 ואז יורדים בגדול
* סגל לאה - ישוב מיתר    19/11/10 | 19:59
1. תוה על השיתוף!
כל מה שסיפרת על זה שלא לאכול אחרי 6 בערב נשמע ממש מגניב! אני חושבת שזה יעזור לי לרדת בעזרת ה'.. כי גם אני שוקלת 95.. נקווה שגם אני יוריד 35 קילו תוך שנה! :]
* xxx   14/04/09 | 16:35
את יכולה לרדת כמו גדולה..
ולא חייבת להפסיק לאכול ב 6 בערב..זה לא ממש יחזיק לאורך זמן. את כן יכולה לנסות את הדיאטה של ד"ר אילן קיציס, ללא קמח וללא סוכר..לא כזה מפחיד. אנחנו בקבוצה נשים חלקן הגיעו עם עודף של 40 קילו ונראות היום נהדר!! הנה כאן: www.gdolot.com בהצלחה!!
* אישה גדולה   14/04/09 | 23:31
שתשלב!
תוותרי על גלוטן מה כי זה גם לא בריא! ותאכלי משהו קטן אחרי 6 אם את רעבה! יוגורט או קורנפלקס-משהו שיתעכל מהר ושהקיבה תוכל לנוח בלילה! אני אוהבת פירות יבשים לנישנוש לפני השינה רק תראי שזה יבש ולא מסוכר.
* נינה   19/11/10 | 18:20
רק דיאטנית
פשוט תעשי את זה מבוקר ותרדי כמו גדולה בלי בעיה
* שירן   19/11/10 | 20:26