תשעה חודשים
תגובות (87 תגובות ב-47 דיונים)
47. איבדתי את התאומים שלי בשבוע 26, אני לא מבינה את אלוהים!
איך הוא נותן למישהי ללא שום חשק או תשוקה, תינוק בריא. ולנו שכ"כ חיכינו להם ורצינו לתת להם את כל העולם! הוא לקח לי אותם. אין צדק בעולם הזה! פשוט אין!! הייתי עושה הכל כדי שהם יהיו פה איתנו! התחננתי לאלוקים לקבל את המתנה הזו! והוא לקח לי אותם. והשאיר לי חור בלב ובנשמה. ויש אמהות שזה פשוט עול עבורם. שהם עשר שעות כל השבוע עם הבייבי שלהם. שהם לא מעריכות את מה שאלוקים נתן להם. שעבורן או-פר זו מתנת אל. ולי שאין לי עוד ילדים, צריכה להתמודד עם האובדן והפחדים ועוד לשמוע שאלוהים נותן למי שלא מגיע אגוזים.
* מנסה לשרוד   26/03/17 | 04:26
46. למערכת: תוהה אם מטרת פרסום התוכן הזה נועדה סתם לעורר ויכוחים
למה הבחורה הזאת מעניינת? למה יש לה טור פה? איך נותנים במה לקור, הבכיינות והאטימות האלה? ממש מאכזב. צריך לעשות סדר ולהרים את הרמה פה, שהולכת ומדרדרת...
* מיכלי   11/02/16 | 09:15
45. לא כל כך צורם העיניין של הקריירה
זה דווקא מבורך. גם אני אמא עובדת ויש לי עסק עמוס מאוד. אבל מהרגע שאני בבית אני רק של הנסיך שלי אנחנו משתוללים יוצאים לגינה לגימבורי ואפילו אם רואים טלביזיה אז ביחד. תשקיעי בזמן הזה הוא לא יחזור... ילדים לא זוכרים כמה זמן היית איתם הם זוכרים כמה חוויות צברתם ואתה אפשר להספיק גם בשלוש ארבע שעות עד ההשכבה
* אמא עובדת   18/01/16 | 22:57
44. האמהות על כל גווניה
ראשית רק אפתח בכך שאני תופסת מעצמי בן אדם ליברלי ופתוח. אם אישה מחליטה שלא מתאים לה להפוך לאמא,מכל סיבה שהיא,זו זכותה המלאה.אם היא רוצה למלא את חייה במליון דברים אחרים,זו זכותה. יחד עם זאת..אם כבר עשית את הצעד הענק והמשמעותי הזה,אז מה לעזאזל??? די כבר די עם כל הפמניזם המוגזם הזה. לגדל ילד להיות בן אדם,לא תת אדם,אלא בן אדם טוב,יצרני לחברה,אדיב ונעים זה האתגר,זו המשימה הכי קשה כיום,ולא משנה באיזה מקצוע את עוסקת.ועם כל הכבוד אני לא חושבת שזו העבודה של הגננת.שכל אחת וכל אחד יעשה את שיקוליו,אבל בעיני אם הבאת ילד,לעולם תדע שהוא צריך אותך.
* אמא אחת   18/01/16 | 06:01
מה הקשר לפמיניזם?
* שני   02/04/18 | 01:43
מה הקשר לפמיניזם בכלל?
* שני   02/04/18 | 01:43
מה הקשר לפמיניזם בכלל ?
כדאי שתקראי את ההגדרה המילולית של המילה " פמיניזם"...
* שני   02/04/18 | 01:45
43. ילדים של אמהות עובדות מוצלחים יותר
אם תחפשו בגוגל את הכותרת הזו תמצאו מלא כתבות. אין קשר בין כמות השעות שאמא מבלה עם הילד שלה לבין הקשר שנוצר ביניהם. אפשר להיות כל היום בבית ולא להשקיע בילד. אפשר להיות עם הילד שעתיים וחצי כל יום ולהשקיע בו את הכל. מי הילד שירוויח?
* תוצאות מחקר   18/01/16 | 02:00
42. מעניין אילו אמהות אתן אם אתן לא מקבלות דירות אחרות משלכן....
* לכל המגיבות הקטלניות.    17/01/16 | 18:18
41. איזו אמא עלובה
* מיונזה   17/01/16 | 12:42
40. משרד הרווחה - לטיפולכם!
* מישל   17/01/16 | 11:11
39. אז באמת למה הבאת ילד לעולם?!
בשביל לזרוק אותו אצל אחרים?! בשביל לעשות v ברשימת ההישגים שלך בחיים?! בשביל שהילד יגדל להיות מתוסכל?! בשביל שעוד כמה שנים הוא יקרא את הכתבה הזאת ויבין שאמא שלו בעצמה לא יודעת למה היא הביאה אותו?! עדיף לו שתמסרי אותו לאימוץ לאנשים שמנסים שנים להביא ילדים ולא מצליחים, הם יאהבו אותו וירצו להיות איתו כל הזמן ולא יחפשו איפה לזרוק אותו.
* מישל   17/01/16 | 11:11
החברה שלנו לוחצת להביא ילדים
- ואז, אם מי שעשה את זה בגלל לחץ חברתי לא מתפקד - אנשים כמוך באים ותוקפים אותו. היית תוקפת אותה גם אם היא היתה מצהירה שהיא לא תביא ילדים לעולם.
* רועי   17/01/16 | 16:39
38. לא הבנתי למה בשבת הילד לא איתם, הם עובדים?
* ??   17/01/16 | 09:26
37. לא הבנתי למה בשבת הילד לא איתם, הם עובדים?
* ??   17/01/16 | 09:26
36. אשה היא יצור אנוכי מטבעה
לכן אלוקים איפשר לה משהו קסום כמו לידה כי צריך קסם בשביל להפוך אשה ללא אנוכית. מה לעשות, לפעמים גם קסמים לא מספיקים....
* נועם   17/01/16 | 07:14
35. לא חייב להביא ילדים
אני לא חושבת שאנשים היום מודעים לאוםציה לא להביא ילדים. למה זה נשמע כל כך חריף? להביא ילדים הז אקט שאי אפשר להתחרט עליו ומשנה לך את החיים לנצח. סוחט ממך את שארית החלומות שלך או לחלופין הורס את הילד ונותן לו חיים קשים ואכזריים לפחות כמו שהיו לכם. העולם מסריח, הוא מלא באנשים טיפשים ורעים, למה אתם ממשיכים להביא לעולם המסריח הזה ילדים? חבורה של אגואיסטים..
* אל-הורית   17/01/16 | 01:51
34. אני פשוט בהלם מהאישה הזאת!!!
בשביל מה הבאת ילד לעולם אם זאת ההתנהגות שלך כלפיו?! ושטויות במיץ שזה בגלל העבודה, זה האופי שלך חמודה! גם לי יש ילד בן חצי שנה כמעט וברגע שאני מוציאה אותו מהמטפלת עד הרגע שהוא הולך לישון אני לא עוזבת אותו!!! כשהוא הולך לישון לי באמצע אני מתבאסת, ורק כשהוא ישן אני עושה את הדברים שלי ומפנה זמן לעצמי! אני עובדת ולומדת וכל שנייה שהילד ער אני מקדישה לו! עושה את כל השאר בערב, מה כל כך נורא? הילד הולך לישון בשמונה ואז יש לי עוד מלאאא זמן לעצמי.. ובסוף שבוע??? איזה סבא וסבתא? אני ובעלי כל כך קנאים אליו שאנחנו לא רוצים ללכת איתו לשום מקום ועוד רבים בנינו מי יחליף ומי יאכיל את הילד!! בעיניי את צריכה להתבייש, מילא להרגיש את זה אבל לשתף את התוכן הזה עם כולם? נו באמת..
* נעה   17/01/16 | 00:51
תגובה לנועה 34
נועה את חמודה!! הלואי ירבו כמותך!! התרגשתי!!
* ירושלמית   19/01/16 | 21:21
33. לפי הפסיכולוגים לשנה הראשונה יש חשיבות קריטית בעיצוב אישיותו של האדם
החלפת טיטול היא לא פעולה סתמית- היא ההבדל בין : אאני במצוקה כרגע ו איני יודע מה לעשות לבין עכשיו טוב לי ו מישהו ביקום הוא האלוהים שלי- האשה המדהימה הזו שכל פעם שאני בוכה מוצאת את הדרך לעזור לי. היי, נדמה לי שקוראים לה אמא! הדאגה לצרכיו הבסיסיים של הילד בשנה הראשונה היא הרבה יותר מ"קוצי מוצי". דבר נוסף- הרב דסלר מתנועת המוסר אומר שהעולם אומר שבעקבות ה אהבה באה נתינה אבל האמת היא שבעקבות הנתינה באה האהבה. ככל שנותנים יותר לי ל ילד נקשרים יותר ואוהבים יותר. בהצלחה
* מישהי   17/01/16 | 00:31
32. מסכן הילד
לא מספיק שאת עושה טובה שאת מקדישה לו שעתיים ביום, את גם שולחת אותו אל ההורים שלכם בסופ״ש?! תתבייש לך להיות אמא זו זכות וממך צריכים ללא ספק לשלול אותה!!!
* טל   16/01/16 | 23:47
31. בתור אמא שלניים
זה קשה ולא פשוט בכלל ילדים צריכים חברה להתערבב עם ילדים אחרים על מנת להתפתח גם חברתית אין מה לעשות היום קשה להתפנס בכבוד עם משכורות עלובות שהדברים הבסיסיים לגידול ילד עולה המוו הלוואי שיכולתי להעניק יותר שעות עם הילדים... גם ככה להורים יש מצפון על זה שהם לא נותנים מספיק מה לעשות אנחנו חיים במציאות קשה אז כן עובדים המון שעות כי אי אפשר להתפנק ולמי שאין עזרה כלכלית ממהורים לא יכול להתפנס ממשכורת אחת
* מישהי   16/01/16 | 23:42
זה לא הבעיה
שאת עובדת לפרנסת הבית לא פוטר אותך מאחריות לתינוק שלך. חוץ מיזה את יכולה להקדיש את כל זמן הפנוי שלך לילדים ולדאוג להם וליהיות אמא "נהדרת" ולא אמא "נעדרת" כמו הכותבת הטור.
* תינוק   17/01/16 | 04:08
ל 31
הילדים לא ביקשו חומריות לפחות לא בשלב הזה הם מבקשים הורים. וכשיש לילד הורים באמת גם כמות החומריות לה הוא יזדקק בעתיד תקטן. הילדים מופצצים בחומר בגלל רגשי אשמה של ההורים זה מן לופ
* מיכל   17/01/16 | 07:49
מי דיבר על חומריות דיברתי על בסיס
אוכל בידוד גנים שכירות אנו מאוד צנועים והילדים מאוד. מחונכים ואםהיתה אפשרות לשבת בבית ולגדל אותם ההיתי עושה זאת
* תשובה   17/01/16 | 19:20
30. חייבת להגיב
גם אני אמא (גרושה במקרה) שמגדלת לבד 2 אפרוחים ועובדת המון המון שעות. אין ספק שהנוחות של הסבתא היא משמעותית ומקלה על החיים אבל חלק מהעניין של להיות הורה זה גם לדעת מתי לשים לב לדברים הקטנים וכן, נוכחות הורית היא חשובה. ניחא באמצע שבוע אני יכולה להבין, אבל סופ״ש? אני לא מסכימה לגמרי עם כל מה שכתוב פה. יש גבול לכמה תירוצים את יכולה לתת לסגנון ההורות הזה. בעיני זה מוגזם. מי שזה לא בשבילו שלא יעשה ילדים (ואני בן אדם מאוד ליברלי)
* SA   16/01/16 | 23:21
29. טיפ לעתיד
כמה דברים: 1. להיות עם הילד עד גיל קצת יותר גדול - אני הייתי עם הילדה עד גיל 1.3, ורק אז חזרתי לעבוד. וזה הבדל ענק. בגיל הזה כבר מרגישים שהילד זקוק לעוד חברה של ילדים כמוהו, וזה לגמרי בסדר שיבלה חלק מהיום בגן. אז לא חסכנו בשנה הזאת, וההורים קצת עזרו, ושום דבר נורא לא קרה מבחינה כספית, אבל הרווח של הילדה ושלי כמובן היה חסר מחיר. אגב רוב האישיות מתעצבת עד גיל שנה. 2. הנקה - אני ממשיכה הנקה גם עכשיו, וכנראה לפחות עד גיל שנתיים. זה קשר מדהים עם הילדה, ומעולה מבחינה רגשית, בריאותית ופסיכולוגית. 3. לינה משותפת - הילדה ישנה איתנו במיטה וזה נהדר! היא משלימה את השעות החסרות האלה לפחות בלילה, וגם אין שום פחדים ממפלצות למיניהן. לגבי כל המתלהמים ש"מה יהיה הלאה" - אז הכל יהיה בסדר, לא לדאוג. להיפך - ממחקרים ומנסיון של אחרים - דווקא ילדים שאין להם את החסך בשינה עם ההורים לא מבקשים אח"כ לבוא למיטה שלהם. 4. אין שום דבר רע במימוש עצמי!!! ואם את לא בטוחה שאת מממשת את עצמך - זאת כבר בעיה אחרת. אבל ילדים שגדלים עם הורים שעובדים ונהנים מהעבודה שלהם - יגדלו להיות בעצמם כאלה, והרי זה מה שאנחנו רוצים עבורם.
* א   16/01/16 | 22:06
28. לא נעים לי להגיד אבל
לאוקראינים אין הרבה רגש או מצפון מעניין אותם רק חומריות ולעשות כמה שיותר כסף וסמלי סטטוס.. אני בטוח שבעלה "יפתח" הוא בעצם סשה או אולג לפי התגובה האנושית שלו לגופו של ענין אם היא אומרת שזה לא לגמרי מפריע לה אז איפה הבעיה בדיוק?!
* מאסטר   16/01/16 | 22:03
תגובה דוחה
* דיני   16/01/16 | 23:57
תגובה הכי טיפשית ששעמתי
* מאסטר של טיפשות   17/01/16 | 01:57
זה נכון! הרוסים מאוד קרים ומחושבים. אמא מזרחית נותנת את הנשמה
* תגידו מה שתגידו   26/03/17 | 04:31
27. אולי זה היה מוקדם מדי?
יכול להיות שהבאתם את הילד מוקדם מדי? אולי אתם לא כל כך בשלים לילד? בשלים או לא בשלים, עכשיו הוא אצלכם. בתור אבא לשניים, הגדולה בת רבע לחמש והקטן בן 3.5 חודשים, אני מבין אותך, גם לי לפעמים לא בא להקדיש להם זמן, בטח לא כשאני לחוץ לסיים משהו לעבודה. אבל הנה עיצה: נסי לשלב אותו בחיים שלך. נסי לצאת איתו לגן המשחקים ולדבר עם אמהות אחרות. נסי להשתמש במנשא שישחרר לך את הידיים בזמן שהוא עליך. בהצלחה
* צב מעבדה   16/01/16 | 21:28
26. לאן הגענו
ישבתי וקראתי בתשומת לב מרובה את התוכן כאן.. לא הצלחתי להזדהות אם דבר ממה שרשמה ויטה. יש לי ילדה בת 1.9 שאני בחרתי להיות איתה עד גיל 3 בבית.. יש לנו שגרה של לקרא לצייר לשחק לשיר לרקוד כול יום יוצאות לגינה ושם היא משחקת עם קבוצה קבועה של ילדודס בגילה שגם הם לא הולכים לגן.. בקיצור בעלי לא מרוויח מליונים אז אני חוסכת ועם היד על הדופק ואני לא מבזבזת בקניונים ואני מבשלת בבית ולא קונה בחוץ ולכ מבזבזת על שטויות ואנחנו מסתדרים... הכול עיניין של בחירה. וגם אמא עובדת יכולה לבלות בסופש עם הילדים שלה וכול יום אחרי הגן.. נרשם פה סל של תרוצים לאשה שככול הניראה המהות שלה בחיים היא לא אמהות והיא מקשטת את כול אלו במילים..
* אמא   16/01/16 | 17:35
25. אמא טובה זו אמא שטוב לה
ותנאי הכרחי לילד מאושר שאמא שלו תהיה מאושרת. וגם למה אף אחד לא מחשיב את הלילות? זה שקמתי כמה פעמים נתתי מוצץ ליטפתי כיסיתי ניחמתי לא נחשב?!
* ליאור   16/01/16 | 13:18
אתה בסדר, אתה :)
* יערה   16/01/16 | 21:50
24. נשים שמחפשות קריירה לא אמורות להביא ילדים
אין מה לעשות. אין צדק בעולם הזה. אם יש לך קריירה ואת עסוקה כל היום ילד הוא לא חיית מחמד שמישהו אחר יוציא לטיול וידאג לקיומו. מצד שני גם אם את עקרת בית מטופשת חסרת אמצעים אין לך את הזכות להביא ילד לעולם בעידן הזה. בקיצור, תחשבו טוב על כל ילד שאתן מביאות לעולם, אוכלוסיית העולם מתפוצצת מבני אדם חסרי אמצעים ועוד לא התחלנו לדבר על הרס כדור הארץ. אל תביאו ילדים לעולם אם אין להן זמן כוח או כסף. רק לביבי מותר.
* שג   16/01/16 | 10:58
אין לי מושג מאיפה מתחילים לענות
לתגובה פרמיטיבית כזאת. אני פשוט לא מאמינה שאנשים עדיין חושבים ככה . מסכנה ואומללה. ליבי איתך.
* רינת    16/01/16 | 20:56
חוסר הבנה מוכלת
לא הבנת כלום מהחיים. להביא ילד לעולם גם בונה אותך כאדם משנה לך את הפרספרטיבה לחיים. וליהיות עם הילד כל הזמן שאת יכולה עושה אותך מאושרת ולילד מלא שמחת חיים
* תינוק   17/01/16 | 04:22
צודק. נשות קריירה מביאות ילדים כדי להוכיח לעצמן ולאחרים כמה מוכשרות הן
שהן יכולות גם להוביל קריירה מצליחה וגם לנהל משפחה. מה לעשות שבעולם המהיר של היום זה בלתי אפשרי ופוגע בילד ובמשפחה. זורקת את הילד על סבא וסבתא ומעדיפה לצפות בתכניות כמו "האח הגדול" במקום ללמוד דבר או שניים על גידול ילד, כמו שהשנה הראשונה קריטית להתפתחותו, לא שנראה לי שזה משנה לנשים כאלה. סה"כ האשה המודרנית חסרת המוסר והמצפון.
* מאיר   17/01/16 | 07:05
23. יש לי תחושה שאם תעשי פחות סלפים (על סמך הצילומים בטורים שלך) תוכלי לחסוך עוד שעתיים ביום לבילוי עם הילד...
* בעעעעע   16/01/16 | 10:15
22. כל כולן חייבות להביא ילד לעולם...
* אלהורית   16/01/16 | 09:31
21. לקרא ולבכות
באמצע שבוע אין זמן, סופש אין זמן... רשמת המון המון שטויות שמנסות להצדיק את העובדה הפשוטה שאת לא יכולה לקרא לעצמך אמא - כי את פשוט לא.. עצוב לי עבור הילד שלך.. וילד זה לא רק כיף זו חבילה שלמה ומלאה שאמא אמיתית יודעת להנות מכול סיטואציה
* את אמא מזעזעת    16/01/16 | 00:15
20. עניין של בחירה.
אשתי שכירה ואני עצמאי. לקחתי החלטה לעבוד מהבית והילדים רואים את ההורים כל אחהצ, סופש הוא נטו הורים וכל מי שבא הוא תוספת. לא בורחים לשומקום. כשהגדול נולד, שאלתי חברה שהיא גרופית של ההורים שלה - מה צריך לעשות כדי שהוא יאהב אותי ככה? התשובה הייתה - לאהוב באותה צורה. לכן אני חושב שכל עוד הוא רואה את האהבה שלך אליו - זה מה שחשוב. לגבייך ולגבי חלוקת הזמן - זה עניין של החלטה. אין אי אפשר.
* אבא   16/01/16 | 00:06
19. מקסימה שכמותך
ויטה יקירתי כתבת אמיתי ומרגש. תמשיכי לכתוב את מוכשרת!
* אמא טרייה   15/01/16 | 14:23
18. קין.
לאחוז את המקל בשתי הקצוות
* נו טוב, כמעט   15/01/16 | 13:44
17. כמה אפשר אם פרצוף מתוסקל שלה
* טליה    15/01/16 | 13:42
16. זה פשוט פרדוקס
אנחנו שמים את הילדים בגן כדי שנוכל ללכת לעבודה ולהרוויח כסף כדי שנוכל לשלם לאנשים שמגדלים את הילדים שלנו כדי שנוכל ללכת לעבודה ולהרוויח כסף כדי שנוכל לשם לאנשים שמגדלים את הילדים שלנו......
* נ   15/01/16 | 13:34
הצדק איתך!
בחירות הן דבר מורכב. תמיד מרוויחים משהו ומפסידים משהו אחר. אני עם שני ילדיי בחרתי להישאר בבית לפחות עד גיל שנה. וגם זה מעט. בעבודה יכולים להמשיך עם הפרצופת המגעילה שלהם. הדבר הכי חשוב בעולם אלו הילדים שלי. הכי!
* לילו   15/01/16 | 14:27
go lilo
* go lilo   15/01/16 | 23:01
לא נכון
שמים את הילדים בגן כי הם צריכים התפתחות וחיי חברה ולא להשאיר אותם עד 4:30 וגם מרוויחים שיכולים לצאת לעבוד
* תינוק   17/01/16 | 04:28
15. את בכלל לא רצית ילד, וכל התהליך בהתאם
לשנות את השיער החזיר לך את עצמך?
* האמת   15/01/16 | 13:18
14. פחחח בוכה על ילד אחד
אנחנו בבית 9 ילדים ואצל חברה שלי 11 ילדים וכולם.מסתדרים יופי. אז אל תתבכיינו על ילד אחד
* חרדי   15/01/16 | 12:47
13. ויטה היקרה
ויטה מניסיון גם את תתעוררי עוד שנה שנתיים ותביני שזה בכלל לא עיניין תרבותי על מקומן של נשים ב 2016, אלא עיניין אישי מאוד שלך עם הילד שלך וההחלטה שלך איזו אמא את יכולה ורוצה להיות.ובכוונה כתבתי יכולה לפני רוצה, כי זה באמת הסדר של הדברים. עד אז תחקרי את הספקטרום ולאט לאט תמצאי את מקומך עליו. בהצלחה
* לא ויטה   15/01/16 | 11:59
עד שהיא תחקור את הספקטרום -
הילד שלה כבר יהיה גדול והיא הפסידה את הילדות שלו.
* מישי   15/01/16 | 12:48
12. פחות טיולים ברחבי העולם...
אם את כבר מצליחה לקחת חופש מידי פעם כדי לטייל עם בעלך החמוד, כדאי שתשקלי לקחת את הילד איתכם או להיות איתו חלק מהימים בבית(:
* נטשה   15/01/16 | 11:55
11. כתבה מעולה ואותנטית. ואני אמא לחמישה
* מיכל   15/01/16 | 11:29
10. אני מבינה שאין זמן בימי חול אבל בסופש
מכירה הורים כאלה שלא נמצאים עם הילדים .אני עבדתי והייתי מגיעה בחמש אבל לא משכיבה אותם מוקדם כדי להיות איתם ובימי שישי לא הייתי לוקחת אותם לגן כדי להיות איתם כל הסופש
* אילנית   15/01/16 | 11:13
9. צר לי שזו החוויה ההורית שלך מקווה שתפנימי ותסתפקי בילד הזה בלבד
* ham   15/01/16 | 10:47
8. אין צודק בסיפור. ואין שחור לבן
גם אני אמא לשני מקסימים. שלעתים בא לי לברוח ולעתים אני חונקת אותם בנשיקות. הרבה פעמים אני מתוסכלת מאובדן הפרטיות והשירות אבל לא רואה עצמי בלעדיהם. גם בעיניי להחליף קקי זה לא פסגת השאיפות. הייתי מתה למטפלת צמודה אבל בטוח הייתי מקנאה בזמן שלה איתם. להיות אמא זה תפקיד קשה וכנראה תמיד במלא לבטים. לא צריך לשפוט אף אחד.
* דנה   15/01/16 | 10:32
דנה את מקסימה!
ואמיתית
* לואי   16/01/16 | 05:41
אבל ממלא את החיים שלך באושר כאשר את רואה אותם גודלים
* תינוק   17/01/16 | 04:32
7. אני גם לא רואה את הילדים ומשלם מזונות כל החיים
* קובי   15/01/16 | 10:28
בפעם הבאה שתעשה ילדים
תתחתן עם אשה קרייריסטית. אתה תדאג לההלביש, לקום בלילה, להסיע, לנקות, להשאר בבית כשהם חולים ולא ללכת לעבודה. אשתך תתקדם ותרוויח ואתה תהיה על תקן המטפל בילדים. ואז כשתתגרש שוב- אתה יהיה זה שמקבל את המזונות. בהצלחה!
* גבר לא קרייריסט   15/01/16 | 22:47
6. תתכונני למטח תגובות סוער את הבאת את זה על עצמך
* אנה   15/01/16 | 09:37
5. למה לפרסם אחד מתוסקלת מי החיים...נימעס לראות אותה...
נו ...מה יהיה ..... אם האישה הזו. כולנו חיים כח...
* טליה   15/01/16 | 09:34
4. ילד מסכן
נפל על אמא כזאת
* אבנר   15/01/16 | 09:12
למה אתה לא מתלונן על האבא?
גם הוא לא בידיוק טורח לוותר על הקריירה שלו ופרנסה מכובדת לעתיד ילדיו.
* אחת   16/01/16 | 11:52
3. יש לך כ"כ הרבה טעויות מחשבתיות,
שאין לי כוח בכלל להתחיל לתקן אותך. אז רק קצת: הרגעים הכי יפים עם הילד יכולים להיות כשמחליפים לו חיתול או כל פעולה שגרתית אחרת. כי עדיין יש תקשורת, גם כשמחליפים חיתול וגם כשהוא לא יודע לדבר. והתקשורת הזאת היא הדבר הכי יפה בעולם. לא צריך מילים בשביל לתקשר. אפשר במבטים ובגרגורים ובמגע. אז אין לי אלא לרחם עלייך שאת לא מבינה מה זה באמת לגדל ילד ולחוות איתו את העולם. אבל תרגישי נוח, יש כל כך הרבה אנשים כמוך... :-(
* מישי   14/01/16 | 22:09
חמודה אני לא מחליפה חיתול שבעלי יחליף ואם לא שישאר הילד ככה
* אישה חזקה   15/01/16 | 09:25
תתביישי לך לא להחליף טיטול לילד אמא סתומה
איך בעלך חי איתך????
* בתאל    15/01/16 | 09:51
לא מחליפה טיטול??את אמימית כאילו?????
* מההההההה   15/01/16 | 23:07
הןא מאוהב בי לכן נשאר. פלוס, אני מעולה במיטה
* יא גאון   15/01/16 | 23:10
דפני גפני?
* לאישה חזקה   16/01/16 | 00:10
2. ככה זה אצל מרבית ההורים
מה לעשות צריך לעבוד ולהתפרנס.. ככה ה החיים
* אנונימית   14/01/16 | 19:39
ממש לא! תרדי ברמת החיים ותגדלי את ילדייך!
* מישי   15/01/16 | 12:47
למישי-לרדת ברמת חיים פרושו גם רופא פחות טוב וגם סיכון כלכלי
* יותר גבוה   15/01/16 | 19:07
איזה כייף
לגלות שלא כולן מתייפיפות וצדקניות ! בתור אמא לתינוק שמנהלת אורח חיים זהה לשלך הזדהתי עם כל מילה ואני מאוד גאה במה שאני יכולה להעביר לילדים שלי. אמא עובדת, בעלת רגשות וצרכים משלה, לא מכונת הורות משומנת היטב עם כל הוראות ההפעלה. תשחררו אנשים, לא צריך לחנוק אותם ולא הכל סובב סביבם. אמא מאושרת זה בית מאושר.
* רינת   16/01/16 | 20:52
1. למה את אמא באמת
אם אין לך זמן לגדל תינוק. אל תלדי תינוק. כשהילד שלך יבכה כשתקחי אותו מהמטפלת ויקרא לה אמא אולי תביני
* אלה   14/01/16 | 19:29
אוי נו נשים כמוך אולי תמותו כבר
זה 2016 לא כל האמהות הן נשים קטנות ועלובות שכל החיים שלהן זה הילדים
* נוגה   14/01/16 | 20:21
למה נשים שמגדלות את הילדים הן "קטנות ועלובות"?
* מיכאלה   15/01/16 | 00:16
נוגה החיה בסרט
מי שבוחרת את הבחירה הקשה ביותר היא זאת שנשארת בבית!!! זה הרבה יותר תובעני מלצאת לעבודה בחוץ. כל עבודה. אז תנוחי
* יס דה מאמא   15/01/16 | 09:32
נוגה ממתי לגדל את הילדים הפך להיות קטן ועלוב
* אנה   15/01/16 | 09:38
אני מקווה שאין לך ילדים
אוי ואוי לאמא שאומרת שמי שמגדל ילדים היא עלובה תתביישי לך אני אמא במשרה מלאה ונהנתי מכל רגע החיים שלי זה הילדים והבעל ואין יותר מושלם מזה הלוואי על כולם
* בתאל    15/01/16 | 09:54
כדור הארץ לנוגה :-)
ככל הנראה את עדיין לא אמא... החיים.... זה קודם כל הילדים! כל אמא ואבא הם קודם כל אמא ואבא. לפני הכול. האתגר הגדול הוא למצוא את האיזון בין הורות לקריירה ופרנסה. השוני הוא באפשרויות ובסדר העדיפויות. כך או כך כל בחירה היא לא פשוטה ותמיד נפספס משהו.
* מימי   15/01/16 | 10:21
יפה אמרת מימי
סיכמת את הדברים בצורה מושלמת.
* ענת   15/01/16 | 12:27
מסכימה איתך.
* מישי   14/01/16 | 22:09
אמא לחמישה שגם מתקשה
האמהות קשה לי. הנתינה האינסופית. עם ארבעה ילדים קרסתי בגידול. בילדה החמישית הבאתי אופר - ומאז נהנית!!
* לי   16/01/16 | 07:52