החדשות
תגובות (236 תגובות ב-144 דיונים)
144. מסכימה עם כל מילה שלה.
* אני   21/04/15 | 07:58
143. "בלי סטייה מהנורמה התקדמות היא בלתי אפשרית"
ענת רק לאנשים מסוימים יש יכולת לעורר מהומה כזו. לכי עם האמת שלך
* שרה   18/04/15 | 21:41
142. אני לא מבין
אף ארגון רישמי שקשור לתרבות הישראלי לא יכול להעמיד אותה על טעותה? היא צריכה לשלם על מה שאמרה אי אפשר רק להגן עליה ולאמר מה לא לעשות לה שיאמרו מה כן צריך לעדות לה היא ביישה את כל אמני ישראל בהתנהגות שלה היא לא שונה מדורשי השוקולד
* אלי   18/04/15 | 20:25
הראיו עם רינה מצליח
אני לא מבין על מה את מתנצלת . ראיתי את הכתבה של דני קושמרו שמעתי מה אמרת לא ראיתי התנשאות . בראיון עם רינה אני חושב שרינה התנהגה לא יפה התנהגה בהתנשאות צדקנית . הכל עקום בתקשורת . אני אוהב אותך ולא היית צריכה להתנצל . אני מרגיש כמוך . אני יודע שקשה לך . תהי חזקה . כולם צבועים אפילו אלה שנעלבו הם יודעים שאת צודקת תהי חזקה
* אבי   19/04/15 | 00:17
141. תתביישי לך.מי את בכלל? תתנדפי מכאן
* עזיז לוטפי   18/04/15 | 20:19
140. ענת את מקסימה! מותר לך להביע דעה! וההתנצלות מתקבלת!!
* ישראלי יפה   18/04/15 | 20:16
דבר בשם עצמך.
זו לא הייתה התנצלות על התוכן אלא על הטון. בושה של התנצלות עדיף שלא הייתה מתנצלת. ואגב, גם לנו מותר להביע דעה ולהחליט שלא בא לנו לראות אותה יותר. אתה יודע "ישראלי יפה" הדמוקרטיה היא דו צדדית לא רק כשנוח.
* עופר   19/04/15 | 12:18
139. ענת וקסמן פגעה במילים שלה בציבור שלם
דבריה אינם ליגטימים ואינם חלק משיח תרבותי מקובל. ואם ארגון אמני ישראל ימשיך לחשוב כך, נאלץ להחרים גם אותו ולבטל את התמיכות שלו מטעם המדינה. אתם לא יכולים לומר על ציבור המצביעים שהם פרימיטיבים וכו'. אני מתפלא שאתם בכלל תומכים במנוולת הזו. זה שאתה שמאלני זה לא אומר שאתה מעל לחוקי הדמוקרטיה.
* מיקו   18/04/15 | 13:15
138. כאשכנזי, חילוני ותל אביבי, אני מבקש סליחה... אני ימני
למרבה הצער, היהירות של וקסמנים, חצרונים וגרבוזים למיניהם, גורמת לי ולרבים כמותי להתבייש בהיותי אשכנזי, וכמעט להצטער על שגם כאשכנזי, חילוני, תל אביבי (וכן, למרות כל אלו - אפילו מנשק מזוזות...), עו"ד בעיסוקי, ויש הטוענים שגם משכיל - העזתי ברוב חוצפתי להצביע בבחירות לימין ולתמוך בצד הימני במפה. ישנו סוג של אווירת עליהום מתנשאת, גזענית ומבישה, של אנשי "בוהמה" או סתם כאלו המחשיבים עצמם למשכילים או ל"הוגי דעות" המפנה אצבע מאשימה ומזלזלת כלפי הציבור "הפרימיטיבי" שמצביע לימין, בניגוד לאותם "נאורים" - מצביעי השמאל, עד כדי כך שתומכי ימין, ואני בתוכם, זוכים להרמת גבה, לעתים גם מאנשים המכירים אותם, על היותם "חריגים" בנוף התל-אביבי / רמת-שרוני / הרצלייני / גבעתיימי וכיו"ב. לבוא ולחבר את כל תומכי הימין (וללא ספק , בבחירות הדמוקרטיות אמר העם את דברו באופן נחרץ, והמדובר על מרביתו של העם) עם סטיגמות ורמיזות מבישות של "מנשקי קמעות ומזוזות" (ואני לתומי חשבתי שכל אותם "נאורים" הם בעד חופש הדת והמצפון, בבחינת "איש באמונתו יחיה"...), או עם בריונות נוסח "טיסת השוקולד", זה דבר מביש, מבזה, גזעני באופן בוטה, ומפתיע במיוחד שעה שהוא יוצא דווקא מגרונם של צאצאים ליוצאי אירופה, אותה יבשת שרק לפני כ-70 שנה ביקשה להקיא מקירבה את כל השונה ואת מי שאינו "הגזע הלבן".. במאמר מוסגר אוסיף כי בניגוד לאשליה שמנסה השמאל להציג, על קיומו של "גוש השמאל" מול "גוש הימין" (רוצה לומר: ההתפלגות היא של כמחצית העם ב"גוש הימין" ומחציתו ב"גוש השמאל"), הרי שכזכור, בשלושת העשורים האחרונים, ישנו כל העת סחף בדעות הציבור, מהשמאל ימינה. הדבר החל בזמנו בקולות הצפים (כ-10% מהציבור, ואני נמניתי בתוכם גם) שבמשך מספר מערכות בחירות הצביעו פעם למפלגת העבודה ופעם לליכוד וחוזר חלילה, והמשיך בסחף הכללי ימינה, כך שמי שהיה תומך מרץ או שלום עכשיו עבר לעבודה ומי שהיה בעבודה העביר את תמיכתו לליכוד וכך הלאה, אולי לאחר שרוב הציבור התפכח, הבין והפנים כי למעשה אין פרטנר אמיתי בצד השני, ודאי לא בתקופתנו, אך זה כבר נושא אחר... כן, יש בי כעס גם על הרטוריקה של הפוליטיקאים, בוודאי לפני הבחירות, שתורמת לאווירה זו, אך אני בז ומגנה בכל תוקף את כל אותם גזענים אשכנזים - וקסמנים, חצרונים, גרבוזים ודומיהם, שלקחו על עצמם "לייצג" את הציבור הנאור כביכול בישראל (ואולי גם אותי? הלא אני אשכנזי תל אביבי...?), ובמקום להיות נאורים באמת ולקבל את הכרעת הציבור בבחירות דמוקרטיות (במדינה היחידה באזור שיש בה דמוקרטיה אמיתית, וקולו של כל אחד שווה לחברו, ללא הבדל דת, גזע, מין, מעמד, השכלה או מוצא אתני, ועל כך בהחלט יכולה מדינת ישראל להתגאות), הרי שבשם הנאורות והקידמה הם מבטלים במחי יד ציבורים שלמים בישראל, ומציגים את כל מי שלא מקבל את דעותיהם כאחד מאותו "אספסוף" לא ראוי ופרימיטיבי.... אם אותם "נאורים" סבורים שאין מקום לקבלת האחר ולקבלת מי שהינו ספרדי/לא תל אביבי/מסורתי או אפילו מישהו שאיננו משכיל, הם מוזמנים בהחלט לנסות את מזלם באחת ממדינות האזור (ממילא הם כל כך נאורים וחשובה להם רווחתם של האחרים....) ושם בוודאי יתאפשר להם להשמיע את דבריהם, כיאה לדמוקרטיה אמיתית. לסיכום, משכילים אשכנזים ונאורים יקרים, אם אתם מייצגים מישהו במדינה אלו אך ורק המיעוט שבמיעוט (וכן, אנחנו "האספסוף" מקבלים גם אותכם למרות שאתם במיעוט, כי זו המדינה של כולנו). מכל מקום, אותי בוודאי ובוודאי שאינכם מייצגים ואל תתיימרו לייצג אותי. וכדי לשמור על איזון קל, אני חושב, במחילה, שאולי ראוי גם להשמיע קול אחר, אולי דווקא של אשכנזי, חילוני ותל אביבי, משכיל ובעל מקצוע מכובד, שבעוונותיו מעז להצביע לימין...
* עו"ד גיל איכבום   18/04/15 | 08:52
מזדהה עם כל מילה שלך
אשכנזית, חילונית, תל אביבית, דוקטורנטית, שהצביעה ליכוד
* מיכל   20/04/15 | 23:01
137. יונה אליאן, אורנה בנאי אחינועם ניני ועוד עם פה מלוכלך עלינו למה מותר לכם.
* ע.    17/04/15 | 18:07
136. למה תמיד רק הסלב השמאלן מתקיף ועוד התקשורת מגנה עליהם
* רקפת   17/04/15 | 18:06
135. איך זה שלליכוד אין זכות דבור, אלא רק לסלבס השמאלנים ואנחנו נשתוק..?
* ליהי   17/04/15 | 16:26
134. לא אלך להצגות שלה -
* משה    17/04/15 | 05:54
133. גזענית ממורמרת אני מבטל את המנוי שלי בתאטרון אם היא מופיעה
* גל    17/04/15 | 05:52
132. עלוב מי שחושב, מקבל ומאמץ את דברי ענת ושכמותה
אמירות וביטויים שמשקפות דעות מתנשאות ורגש עליונות על האחר, מעוררות בוז וגועל כלפי החושב כך.
* קרביץ ד.   16/04/15 | 23:38
131. ענת וקסמן
כל מלה בסלע מסכים מה אמרת
* דוד כהן ספרדי   16/04/15 | 21:01
130. היתנהגות מחפירה
אני מבחירה לא אלך להצגה בהישתתפותה פשוט מוחרמת מבחינתי
* ציפי   16/04/15 | 17:00
129. צבועים
אמ"י צבועים בצורה מגעילה כאשר מדובר באריאל זילבר או באמיר בן עיון לא יצאו להגנתם, על ענת אפילו לא טענו שמה שאמרה לא ראוי. גם בלי קריאה להחרים אני לא אלך לראות אותה יותר כמוני יעשו עד אזרחים רבים.
* יוסי    16/04/15 | 14:07
128. יפת נפש ובעיקר מראה ממש כמו
כמה טוב לב נובע מתוכם. ובכלל, היכולת להפסיד בכבוד ולהכיל את האחר, ממש זה אבן יסוד לרגלם. לא ברור מתי בפעם האחרונה הם הביטו במראה וקלטו מה נהיה מהם. שחצנים גזענים ומתנשאים. כמה כיעור.
* חצרוני, גרבוז, גדעון לוי וכד'...כנסו   16/04/15 | 10:53
127. מילים יש להם כח
זכותו של כל אדם להביע דעתו בציבור. אם אתה אדם מוכר וגם עם אתה מדבר מדם ליבך, ראוי שתתבטא בצורה הולמת ולא מזלזלת ופוגענית .
* דרי   16/04/15 | 09:56
126. היא צודקת !
נקודה
* מיכל   16/04/15 | 07:06
הנקודה לא במקום.
* אחד העם   16/04/15 | 12:56
זאת לא הנקודה
הנקודה היא שהיא ממש אבל ממש לא צודקת
* אילן   16/04/15 | 15:44
125. אני מבין מאיפה הדברים שלה נבעו
מה שבאמת מאפיין את הבוחר הישראלי זה תופעת העדר, לא דעה מסויימת במי כדאי לבחור ומי יהיה יותר טוב (או פחות גרוע) בשבילך. וגם ביבי מציע למזרחיים תחומי עבודת כפיים במקום לנסות לשלב אותם בעבודות של המאה הרלוונטית (נ.ב. אני הצבעתי ימין כי אני לא סומך על בוז'י שינהל את המדינה, ושינוי חברתי גם השמאל לא יכול להביא)
* איציק   16/04/15 | 00:19
הצבעת ימין אך שלפת את עצמך מהעדר שענת צדקה לגביו? למה אתה הצבעת מתוך מחשבה וה"עדר" לא? אתה גם הזוי כמו ענת?
* איציק   16/04/15 | 09:10
124. חרם חרם חרם
* אולגה   16/04/15 | 00:12
123. ביבייייייייייייייייייייייייייייייי
ענת את באמת ההצגה הכי טובה בעיר ואותם אלו ביבייייייייייייייייי שידעו שהאחראי לכך שנחתם הסכם עם האירנים הוא אותו הביבייייייייייייייייייייי וההסכם הוא על שמו ענת בזה״כל רוצה להעיר את הביבייייייייייייי שלכם שתתחילו לחשוב מהראש ולא מהביבייייייייייייייייי ואל תגידו שאנחנו הערנו את הביביייייייייי שלכם ואז תתעוררו וזה יהיה מאוחר וחבל
* צחי   16/04/15 | 00:07
122. תגובתי לענת וקסמן, עקב הסערה סביב דבריה
לענת היקרה, אנחנו נפגשות במעגלים. ראשון, היה זה המעגל הירושלמי (תיכון רנה-קאסין). שני, המעגל התל-אביבי, בועת עבר הירקון צפונה. שלישי, מעגל האליטה הרפואית בואכה בשערי המרכז הרפואי סוראסקי. הרשי לי לאחל לך רפואה שלמה ואמיתית, ארזי את דעותייך הספקניות, ואמצי לך אמונה אמיתית בקב"ה. מי יתן ונפגש במעגלי הורה , כשאנו רוקדות ריקוד הודייה לה' יתברך על שנותינו היפות בארץ ישראל, כילדות, וב"ה, כסבתות לילדות. בשו"ט.
* אסתר שטרנזיס   16/04/15 | 00:05
121. ענת לנתניהו ,המוכשר, המנהיג,המדינאי,האחראי, הצביעו למעלה ממיליון
אזרחים, ואזרחיות, מכל הארץ, אשכנזים ומזרחיים, מהפריפריות,ומהערים, חולון ,בת ים, בעיקר, אבל גם מהקיבוצים, גם מתל אביב, ועוד !! אלה אזרחים חכמים, חושבים, כי נתניהו הכי מתאים בתקופה קשה זאת, בשכונה הקשה שלנו להנהיג את המדינה !! מולו העמידו, את בוזי', איש חלש אופי, חנון, נבוך,,לחוץ,איך אמר "אני אשמור על נתניהו מאוחדת "..גם יונית לוי,וסגל ,אמרו בכתבה, שבוזי' לא מתאים.
* גוטליב   15/04/15 | 22:56
ביבי אכן עדיף ויותר מתאים אבל
הגיע הזמן שירסן את הראוותנות וההפרזה של משפחת המלוכה. והנסיון לכסות על כך בשקרנות. וזאת כשרבים עובדים קשה ולא יכולים להרשות לעצמם לשלם על ארוחת צהריים לילד בבית הספר. מידע אישי וכואב.
* מרים   15/04/15 | 23:54
120. ענת את ההוכחה לכך שדרווין צדק. האדם הוא בהמה עדרית ואת גם.
האדם, הקופים שמהם יצאנו והחיות שקדמו לקופים כנראה היו חיה עדרית. הגנום העדרי חזק מרובנו. בסך הכול ענת ווקסמן היא בהמה עדרית כמו כל פרה, אתון, נאקה, פילה או שימפנזה. העדר שהיא מזהה כעדר שלה הוא העדר האשכנזי החיוור והמצביע לשמאל. ליתר דיוק העדר של אומני ישראל, אשר השכלת רובם היא שטחית, ולכל היותר בתחום מדעי הרוח (להלן: "מדעי הכלום") . ענת אני בעל שלושה תארים אקדמיים, שניים מהם מטעם הטכניון ואחד במשפטים, ואני סבור שביבי הוא מנהיג גדול ושבוז'י את ציפורה הם בלתי ראויים לחלוטין. אני גם סבור שהשמאל כשל בשלושת העניינים העיקריים שדגל בהם. א' הסוציאליזם נכשל כישלון חרוץ והקפיטליזם של הימין ניצח בכל העולם. ב' "השלום" והסכמי אוסלו שהשמאל הביא לנו כשלו וקרסו והוכיחו שהשמאל איננו מבין את עולם המושגים של שכננו וג' יחסו של השמאל לבני עדות המזרח שאת מייצגת, היא גזענות טהורה חסרת כל בסיס. בילדותי אנשי הרוח היו כעמוד האש והענן שהלך לפני המחנה הציוני, כיום הם הפכו לאנטי ציונים. בקיצור ענת ,להצגות שלך אינני מתכוון ללכת, כדי שאנשים כמוך ייקחו אחריות על דבריהם.
* אלי    15/04/15 | 22:44
119. טיפשות הנובעת משנאה עצמית
קשה לך להשלים עם כשלון . את פשוט נשמעת מטופשת . אם את מרגישה לא שייכת לעם הזה נשמח שתעזבי אותנו ,נסתדר מצויין בלעדייך.
* יפה   15/04/15 | 22:35
118. אני לא קורה לחרם על ענת, אני פשוט לא סובל אותה ולא אבוא לראותה
כשם שלא אשלם אגורה שתסבסד את ידיעות אחרונות ולא אכנס לאתר YNET כך אין לי שום חשק לראות הצגה שבה משחקת ענת וקסמן. שיסבסדו אותה חבריה בני הגזע העליון.
* אלי    15/04/15 | 22:25
117. אני רק שאלה: כאשר האמנים טילו חרם וקראו להחרים את אריאל גם התנגדתם לחרם?
או שהתנגדות היא רק כשנוחלכם? המדרון הוא חלקלק , ומי שבעצמו הטיל חרם שלא יתפלא אם יחרימו אותו להזכירכם תושבי אריראל יושבים שם כחוק.....
* הגולש   15/04/15 | 20:59
116. יצאו מהחורים
ענת את גדולה רק אל תתפתי להתנצל כי אין לך על מה כל מילה בסלע והכי כואב שאת המחיר תמיד ישלמו אותם אלו שהצביעו בעבורו. אין עלייך
* צחי   15/04/15 | 20:57
תגובה של גזען חשוך
אנשים כמוך צריכים להיעלם
* קובי    15/04/15 | 22:42
צחי נשמה טפל בענת ובדרך תרגיע אותה שלא תדאג למדינה היא לא ממונה על כך, כבר טיפלנו בנושא, מר נתניהו הטוב מכולם כבר מונה לשם כך, כל עם ישראל סומך על הקב"ה ועל נתניהו, שתישן בשקט, גם עבודה כבר אין לה,
* יאני   16/04/15 | 00:39
115. עצוב. מקשיבה לראיון ולא מאמינה שהמילים יצאו לה מהפה.
* מיכל   15/04/15 | 20:21
114. ענתי
חבל שלא נתנו לך לדבר אחרי דגן בכיכר רבין המחנה הציוני היה מקבל יותר קולות
* רפי   15/04/15 | 19:59
יותר מנדטים עאלק.
תבורכי וקסמן ותבורך גרבג' חלאות כמוכם מביאות קולות לליכוד.
* בן ישראל   16/04/15 | 00:04
113. אדם ממורמר לא יכול להנהיג וזו הסיבה להפסד בבחירות
השמאל מגיב במרמור ולא בממלכתיות להפסד וזו תכונתם הבסיסית של מצביעיו.
* ענתי   15/04/15 | 19:53
112. גם כן אינטליגנט חחח
יוכלו? מלשון יצליחו או מלשון אכילה? ( ברחה לך איזו א' דורון ) חרה? לא עדיף לאכול חר*א? ( מה יש לך נגד א' אחי? ) עוד אחד שאפילו לכתוב כמו שצריך לא יודע וכותב ועוד שטויות :)
* עופר   15/04/15 | 19:20
111. הרבה ממצביעי השמאל בת"א הם אילו שיצאו מהחורים שלהם ובאו לתא
תל אביב שאני גדלתי בה לא הייתה שמאלנית היא היתה חצי חצי ואפילו ימינית
* פוגי   15/04/15 | 18:55
110. מאכזבת...עלובה...
מצד אחד - מאכזבת. מצד שני - למה אנו מצפים? ששחקנית, גם אם כשרונית, תהיה גם גאון הדור? אורים ותומים? חשוב לציין: אנחנו דרומיים, חלקנו אפילו ממוצא מזרחי, חלקנו אפילו שוחרי תרבות, ולא להאמין - אפילו ראינו את הגברת וקסמן על הבמה (ולא הצבענו לביבי...)! אך דרך הדיבור הנלוזה של האושיה התרבותית הזאת גרמה לכך שפשוט לא נרצה לראות אותה עוד. פשוט עלובה...
* רום   15/04/15 | 18:48
109. וקסמן איך פתחת את פיך על נסיעת השוקולד
מה יותר ברברי ההיתנהגות של פרופסור מריו שניידר שהוא 1 אשכנזי 2 בטח לא מהפריפריה 3 אין ספק שמצביע שמאל ואולי אפילו קיצוני. או לחילופין אשה פשוטה ממעמד הבניים שדיברה לא יפה באותה טיסה. השניידר פתח פיו בצורה סקסמנייקית חולנית שוביניסטית גזענית על סטודנטית אני לא רוצה לצטט את לשון הביבין של שניידר, ואם כל זה העלהום היה על אותה בחורה שטסה ושילמה מחיר מלא על הכרטיס, אבל איזה עליהום, ולך יש חוצפה לשאול מה קרה, אז תסלחי לי את לא חכמה כלל.וראוי שתתנצלי בפני נוסעת הטיסה ויתר הציבור שהלבנת פניו.ולא, עצתי לך ללכת אחרי חצרוני לנכר אין מקומך בינינו.
* אריק   15/04/15 | 18:13
108. אומרים "יאכלו חר*א" נשמה שלי
דפוקים דפוקים אבל לאיית אנחנו יודעים... אין צורך לכתוב בשגיאות אנחנו מבינים גם כשכותבים נכון
* לי   15/04/15 | 17:57
107. אה באמת?זהבה גלאון מחרימה מוצרים מההתנחלויות,זה בסדר?
* קרן   15/04/15 | 17:47
106. .אנו מתנגדים לסבסוד האמנים והסופרים.
אנו מתנגדים לסבסוד של אומנים ואמנים. בסך הכל כולל סופרי ישראל מדובר באוכלוסיה שבחרה במסלול חיים בדרך כלל מחוסר ברירה. הבופרים, העיתוניאם, האמנים, מדבר באוכלוסיה שאין לה היכולת לפרנס עצמה באמצעות המדע, ההנדסה, הרפואה, או עבודה יצרנית מקצוענית. החברה האלה המוגבלים כל כך מחפשים תשומת לב. הם חיים על נדבת הציבור שיבוא להצגות, שיקרא את אוסף דברי ההבל שלהם, שיאזין שיבקר בתערוכות שלהם. בסך הכל אוסף מסכנים הזקוקים לתשומת לב
* אזרחים שנמאס להם   15/04/15 | 17:36
105. ליצנים על חוטים
איגוד אומני ישראל הם חברה שמופעלת על חוטים לא כולם חושבים כמו היפת נפש הזאת אבל ממהרים להגן עליה כדי לא לאבד את משרת חייהם... חחח תנו לגברת וקסמן משכחי כאבים נראה לי יעזור לה. (רק ביבי ינעל העולם)
* אבי   15/04/15 | 17:32
104. וקסמן
איך יכול המימסד לתקצב מוסדות תרבות שאנשים מהסוג הזה עובדים שם
* עמוס טבריה   15/04/15 | 17:01
103. תל אביב מצביעה ליכוד
אני תל אביבית, נולדתי בת"א וכל חיי אני גרה בת"א, אני משכילה עם מספר תארים ושמשתי בלא מעט תפקידים בכירים וכן אני מצביעה ליכוד בגאווה וכל זאת בשיקול דעת מלא
* תליכוד   15/04/15 | 16:57
הרבה ממצביעי השמאל בת"א- הם אילו שיצאו מהחורים שלהם והגיעו לת"א
והגיעו לתל אביב. הם לאו דווקא כאילו שנולדו בעיר , אלא דווקא כאילו שברחו מהחורים שהם גדלו בהם והגיעו לתל אביב. תל אביב שאני גדלתי בה לא הייתה שמאלנית...
* לת"א   15/04/15 | 18:48
102. סורו מדרכם הרעה.
לצביעות של השמאל אין גבולות ומחסומים. ארגון אומני ישראל הצבועים לא מצאו, לנכון להוקיע את דברי ענת וקסמן שהשוותה, את תושבי הפריפריה ומצביעי הליכוד לעכברים שיוצאים מן החורים ואנשים בעלי אינטליגנציה נמוכה ולא רציונאלית. אבל ראו איזה פלא, ברגע שתושבי הדרום החליטו להגן על כבודם, קם ארגון אומני ישראל ויוצא בהצהרה מגוחכת שאסור להחרים אף אדם בשל מוצאו ודעותיו הפוליטיות. אז אני מציע להם לחשוב על צעדיהם ולסתום את הפה, ולהפסיק את מסע ההתנשאות והזלזול בימין באנשי הליכוד ובתושבי הפיריפריה.
* אפי   15/04/15 | 16:48
101. צביעות
צביעות של אמ"י על עמיר בן עיון לא הגנו כך כי הוא מהימין?
* ניר   15/04/15 | 16:44
100. לבני ביטון - פתאום נהייתם סוג א' בדימונה?
הרי כל השנים אתם צועקים שקשה לכם ! כל השנים אתם אומרים שמתייחסים אליכם כסוג ב'! שלא משקיעים בכם ! ענת וקסמן היא הבעיה? היא הפכה אתכם לסוג ג'?
* איל   15/04/15 | 16:36
הם סוג א' פני שנולדתה חתיכת מטומטם
* לי   15/04/15 | 17:51
99. וקסמן
וקסמן חבל שאת לא מחוברת למצביעי הליכוד אולי פעם תביני שהם לא סוג ג ולא צבועים כי זה שאת מחוברת למי שאת מחוברת זה לא עושה אותך יותר טובה ואולי זה עושה אותך הרבה יותר נחותה כי אנחנו מאוד גאים
* ויהודה    15/04/15 | 16:25
98. לא צריך לקרוא לחרם פשוט לא לבוא
* גזענית   15/04/15 | 16:16
97. כולם ירדו מהפסים? בסך הכל אמרה אמת
* יהודית   15/04/15 | 16:10
בגלל אנשים חשוכים כמוך, יהיה חרם
* טל   15/04/15 | 16:49
אמרה את האמת?אני הצבעתי ליכוד משיקולים הגיוניים
ולפי התגובה שלך, מן הסתם אני גם יותר חכם ובטוח לא גזען, ואפילו יותר מחונך ממך. ואם מישהו אומר שיצאתי מחור כדי להצביע לביבי, אז ממש לא בא לי לראות את הבנאדם הזה או לעזור לפרנסה שלו/ה.
* עמית   15/04/15 | 17:51
96. היא צריכה להשתתף בהצגה בנושא
"ואהבת לרעך כמוך" הבימה לטיפולכם.
* א. הנביא   15/04/15 | 15:56
95. אאא
התשובה האמיתית שאף אחד לא באמת מדבר עליה, היא שבעצם הרבה אנשים רצו שינויי, אבל לא על חשבון מממשלה, שיהיו בה שרים כמו: זועבי, או טיבי, וביבי רק הזכיר להם מה עלול להיות
* ניר   15/04/15 | 15:53