דיבור ישיר
תגובות (61 תגובות ב-55 דיונים)
55. בצלם הוא הארגון האחזרי ביותר לעם הפלסטיני
בצלם הוא ארגון אנטי ישראלי במהותו שמשתמש בעם הפלסטיני כדי לפגוע בישראל, העובדה שהוא לא מגנה את החמאס כאשר הוא פוגע בישראל או שהוא מסלף ועושה פרובוקציות על צהל למען פגיעה בישראל זה לא העברות הרציניות שלו זה שהחמאס פוגע בעם הפלסטיני, משתמש בו כמגן אנושי, כעבדים לבניית מנהרות ואז רוצח אותם כדי לא לשלם או כדי שלא יחשפו מידע ועוד ועוד דוגמאות ומול כל זה בצלם שותק! לא אומר מילה, לא מגנה ומותיר את העם שהוא מתיימר להגן עליו ועל אזרחיו בחסד ארגון טרור שמקבל לגיטימציה ומימון בגלל פעולות של בצלם אז כן, אם אני הייתי פלסטיני הייתי כועס מאוד על החמאס אבל הרבה יותר על בצלם שעוזר לחמאס ושמנצל אותי באופן ציני לפגיעה בישראל
* אחד שחושב   04/09/14 | 08:28
54. דחוףףףףף
בצלם זכויות הערבים ( האויב) הם משרתים רק את האנטרס הערבי מעולם לא מצאתי פרסום של ערבי שזרק אבנים על חייל או שירק עליו רק להפיך הם מסלפים את העובדות ומצלמים ומפרסמים חצאי דברים לטובת הערבים בלבד אורבים לחיילנו היקרים בגבולות על מנת לתפוס תמונה של חייל זועם על פגיעה בגופו ,שתגובתו פגיעה בערבי. על מנת לפרסם על גב חיילנו היקרים . וזאת בדירות חמאס שמשלמים להם על פעילותם. בדום אופן כין לממן פעילות ניבזית זו ע"י שירות לאומי. ארגון חלאה.
* זהבה   18/08/14 | 13:53
53. בצלם
חחחחחחח כן עאלק ארגון לזכויות אדם הם ארגון טרור בדיוק כמו החמאס
* ישראלי   18/08/14 | 09:31
52. בצלם זה לא ארגון לזכויות אדם
הוא ארגון לזכויות הפלסטינים בשטחים. וזה בסדר, אך הוא לא צריך להחשב כארגון במסגרת השירות הלאומי, מדינת ישראל היא מדינת הלאום היהודי אם שכחת, לא הפלסטיני, טיפ טיפה התבלבלת. אבל גם זה בסדר, כי הבעיה המרכזית של השמאל הרדיקלי היא בלבול קל.
* איתי   18/08/14 | 07:53
51. בצלם כנסו
בצלם ארגון זכויות טרור יותר נכון לאומר את כך
* יהודי אוהב ישראל   18/08/14 | 07:36
ובערת הרע מקרבך
כמה אבסורד וקמה מקומם השימוש במילה "בצלם". האם בצלם זה הגולם שקם על יוצרו? הרי זה לא יתכן. האם בצלם זה אומר לבגוד באחיך ובעמך ומנגד לגבות את רוצחיך? האם בצלם יכול לחרף את ישראל ולהמשיך לינוק מדמה?. האם בצלם יכול לפעול בבוטות נגד הרוב המוחלט של תושבי ישראל ולדרוש בשם הדמוקרטיה חסינות?. לא ולא יש להוקיעו ולשלול את קיומו רק לא לשכוח לכרות את ראש הנחש את "הקרן החדשה (לטרור) לישראל".
* יוסי אוחיון.   19/08/14 | 21:56
50. בצלם אנוש נבראתם ובצלם השטן אתם ממשיכים
ארגון בצלם אמנם הייתם חבורה טובה בעברכם ואפילו תמכתי בכם אבל נראה לי שאיבדתם כיוון ואין בכם היום שום הגיון בריא. כמו שאני מתעב ומזלזל בימין הקיצוני כך אתם הפכתם לשמאל קיצוני שאין היגיון למה שאתם עושים חוץ מלהביא נזק לנו, לאזרחים. תחשבו שוב!
* ארז   18/08/14 | 02:36
49. זכויות אדם
איפה בצלם בסוריה בעירק ברוסיה באפגניסטן במקסיקו בפאקינג סודן ואפריקה מה רק ישראל אשמה שהיא נלחמת בארגון טרור מטורף שמשתמש בצורה צינית באנשיו למה הם לא מגנים שם הנאו נאצים האלה כולל אתה כתב בור אחותי בת 11 הייתנ מוצאת לכתוב דבר עם יותר פואנטה ממך. אידיוט.
* עומר   18/08/14 | 02:05
48. חדרה
וואלה! שכנעת אותי.עכשיו אני מבין את חשיבות הלייק בפייסבוק.
* דוד   18/08/14 | 01:02
47. סלוני שמאלן רדיקלי
בושה
* דוד   18/08/14 | 00:47
46. אני מוחא כפיים!
אני מוחא כפיים ל״אדם הקטן״ שהחליט להפסיק את התמיכה בארגון הזה, אין לאנשים האלה מקום בארץ ואם הם כל כך רוצים לעזור לעם הפלסטיני למה הם לא עוזרים לו לצאת מידי שלטון חמאס?? ארגון של פרובוקטורים לא מעבר.
* די לצביעות   18/08/14 | 00:41
45. בצלם
אם טיפשות היה כואב היית קופץ מייסורים...
* איציק   18/08/14 | 00:31
44. עמית תפסיק לנסות ליפיף את המציאות
בצלם שונאים את ישראל ומקבלים מימון מהקרן לישראל חדשה.
* רם   18/08/14 | 00:11
43. תנו לי לנחש. גם הכתב שמולאני. כמו האירגון. נכון....
* יאלילי   17/08/14 | 23:28
42. בגלל הכתב הרדוד שלכם מחקתי את האפלקציה
ממליץ לכל אדם פה למחוק ולהתקין אפליקציית חדשות קצת יותר אובייקטיבית ולא כמו כתב שחי בישראל ויורק על אדמתו. ביזיון
* אמיר   17/08/14 | 23:26
כל הכבוד
מוחק עכשיו
* איתך   18/08/14 | 00:34
41. המקום היחיד שישי להם בו צלם זה בשמם
תכלס אין להם אלוהים והם פשוט רודפי יחץ ותאווים ליידיעה בציבור
* ישי   17/08/14 | 22:56
40. כראש הארגון לא קורא לחמאס ארגון טרור
עליו להיקרא כארגון סיוע לאויב על סף ארגון טרור.
* סחבק   17/08/14 | 22:46
39. מי מממן את האירגון? התואילו לפרסם?
* נס בלי סוכר   17/08/14 | 22:30
הקרן החדשה לישראל
שזו קרן שממומנת מקרן פורד , אנטישמי גדול. כמו גם כספים רבים ממדינות אירופאיות. גרמניה ממנת אותם כדי שהם יוכלו להוכיח שהיהודים הם בעצמם רעים וכמו הנאצים ולכן המעשים של גרמניה והשואה אינם כה חריגים. הקרן הזו ממנת ארגונים אנטי ישאלים נוספים כמו רופאים למען זכויות אדם וארגונים למען המסתננים והעובדים הזרים כדי לפגוע בדמוגרפיה של מדינת ישראל.
* מאיה   18/08/14 | 09:43
38. בצלם.
אנשיו הם אנשים קטנים שרוצים את קדמת הפריים וחלקם הגדול אינו מאמין באמת בדברים שיוצאים מפיהם.
* אבנר   17/08/14 | 22:11
37. חחחחחחחחח
למעלה מ 5 אלף קוראים לכתבה, ואין אפילו תגובה אחת אוהדת לבצלם. העם אמר את דברו..
* רועי   17/08/14 | 22:08
36. שירות לאומי ב"בצלם"?!!!! מי אישר את זה מלכתחילה?
* זוהר   17/08/14 | 22:08
35. בצלם הינו ארגון שנלחם באזרחי ישראל
ארגון שנלחם באזרחי ישראל, כמוהו כארגון טרור לכל דבר, והדמוקרטיה לא תתיר לאף ארגון לחבוט באזרחיה. תפסיקו כבר לתת במה לארגוני הטרור הללו. אני קוראת מכאן: בצלם - להב״ה להוציא מחוץ לחוק!!!!
* גילה מהדרום המופגז   17/08/14 | 21:56
34. לשקר אין רגליים
מאז ומתמיד היה ברור ומובן לכולם כי ארגון בצלם הוא ארגון פרו פלסטיני וזכויות האדם הוא מין כיסוי מקודש כזה לפעולתם הפוליטית. אך מאורעות הקיץ האחרון הוכיחו מעל לכל ספק את העובדה הזו, המרצע יצא מן השק ומטרת בצלם בהתגלמותה התגלתה לעין כל. הארגון גינה הפגנות שקראו לצה״ל להילחם בטרור למול רצח שלושת הנערים, גינה את מעצרי משוחררי שליט (שהפרו את תנאי השחרור וחזרו לטרור!), גינו את תקיפות צה״ל בעזה, בתואנה שכל אלו מהווים הפרת זכויות אדם. אך מצד שני, בארגון לא גינו את ידוי האבנים ע״י פורעים ערבים לעבר מכוניות של אזרחים תמימים, את הפרעות בירושלים שכללו פציעות שוטרים ושריפת רכבת שמשרתת אותם בעצמם, את שיגור הרקטות לבתים בהם ישנים ילדים קטנים. הם לא גינו כי היו עסוקים בלגנות את ה״תוקפנות״ הישראלית. המרצע יצא מן השק, הצד הידוע מראש, אותו בחרו לעצמם אנשי בצלם, לא נותר עוד בספק לאי מי שרצה תמיד לטעון כי זהו ארגון זכויות אדם גלובלי, בעד אדם באשר הוא אדם.
* מיכה   17/08/14 | 19:21
הצלם לא פה!!
כל הכבוד אמרת את אשר על ליבי. האירגון הזה מעולם לא גינה את הטרור למה? כי הקרן לישראל חדשה לא תתמוך בו אם יעז.
* אלי שלום   18/08/14 | 01:05
33. טעות קטנה זה ארגון זכויות חיות אדם לא אדם
* מאקו תפסיקו לתת במה למסניפים   17/08/14 | 19:10
32. טעות קטנה זה ארגון זכויות חיות אדם לא אדם
* מאקו תפסיקו לתת במה למסניפים   17/08/14 | 19:10
31. גם לדמוקרטיה יש גבול!!! בצלם פוגע במדינה הוא ארגון זכויות אדם חד צדדי רואה את זכויות הפלסטינים בלבד
* זכויות אדם? בעיניהם רק הפלסטינים הם בנא״ד..   17/08/14 | 18:39
30. זה אירגון שונא ישראל וחד צדדי לחלוטין
* אורלי   17/08/14 | 18:03
29. זאת בדיוק הדמוקטיה!!!
רוב העם החליט שלא רוצים את בצלם , אני לא מבין מה הבעיה פה?!
* שלומי   17/08/14 | 17:59
28. זאת דמוקרטיה במיטבה !!!
* שלומי   17/08/14 | 17:59
27. בצלם זה ארגון לזכויות אדם.. כמו שג׳אנק פוד זה אוכל בריא
* חופש הביטוי   17/08/14 | 17:27
אהבתי
* יריב   17/08/14 | 19:12
26. בצלם עוכרי ישראלללל
* איתי   17/08/14 | 17:18
25. בצלם נתפסו עשרות פעמים
כשזייפו וערכו סרטונים ותמונות מגמתית. ארגנו פרובוקציות כנגד חיילי צה"ל וחילקו לערבים מצלמות בכדי לתעד את תגובת הצבא. ארגון שמסית נגד ישראל וצה"ל בעולם. תומך בטרור ומעודד אותו.
* מקווה שתפרסמו   17/08/14 | 17:17
24. בצלם זה היודנרט החדש
* אחד שיודע   17/08/14 | 17:11
23. מנסה להפחית פגיעה באזרחים - ערבים בלבד וכאן הבעיה.
* דניאל   17/08/14 | 16:55
22. ארגון טרור בתחפושת
ארגון זכויות הטרור הפלסטיני(בצלם) או שניקרא להם אזהה
* בצלם החמאס   17/08/14 | 16:53
21. אתם אלה שמעוותים את הדמוקרטיה
* מיכל   17/08/14 | 16:52
20. אני יעשה לייק לעוכרי ישראל????? בחיים לא.... תכחדו כולכם
* משה   17/08/14 | 16:50
19. בצלם זה לא ארגון למען זכויות אדם זה ארגון למען פרובוקציות
צריך להבהיר, בתור קצין בצנחנים בזמן האינתיפאדה השנייה, בתקופה הכי קשה בשנה (מסיק הזיתים) שגם ככה החיילים צריכים להיות בייביסיטר בין המתנחלים לערבים. היו מגיעים לקרבת המוצב שלנו כל יום אנשי בצלם ומעוררים פרובוקציות, מסיתים את הערבים במקום לאלימות והכל בשביל שיוכלו "לתפוס" לוחם בסיטואציה אלימה! חשוב מאוד לציין, שאני אגב שמאלני מצביע מרץ מסורתי, אבל זה לא רלוונטי, כי ארגון בצלם זה לא ארגון זכויות אדם זה ארגון אנטי צה"ל
* קצין במיל'   17/08/14 | 16:46
18. בצלם לא אובייקטיבי
זה ארגון שלקח עליו להראות את הקשים אצל הפלסטינים ובצורה מאוד חד צדדית, וואלה הוא לא צריך לקבל את התמיכה של המדינה שנגדה הארגון יוצא.
* עידן   17/08/14 | 16:22
17. לפחות תהיו נטרלים ולא רק לטובת הפלסטינים
* מירי   17/08/14 | 16:21
16. בצלם זה אירגון טרור לכל דבר, שמעודד רצח והרג של ילדים קטנים.
* בוא ניקרא לחיפה בשמה!   17/08/14 | 16:19
15. בצלם
ארגון בצלם צריך לפעול בסוריה ועיראק.
* אבו בכר   17/08/14 | 16:06
14. ארגון בצלם דווקא עכשיו
הבעיה עם הארגון ועם התמיכה בו היא שהארגון שנחשב לארגון למען זכויות אדם הוא ארגון מאוד לא אובייקטיבי הבוחן נקודת מבט אחת והיא -זכויות אזרחים בשטחים הכבושים. מה שיוצר אנטי אצל אזרחי ישראל הוא שאותו ארגון שמתיימר כביכול להגן על זכויות אדם לא בוחן כלל את מצב בני האדם בתוך גבולות ישראל ולכן הוא מצטייר כארגון בעל הסתכלות מעוותת. חוץ מסיסמאות, לא מכירה אזרחים במדינת ישראל שמעוניינים בהרג נשים וילדים בעזה. זה לא סותר את העובדה שאנחנו במלחמה.
* גרעונה   17/08/14 | 16:00
13. כל הכבוד להם
* רעות   17/08/14 | 15:57
12. יאללה יאללה עוד שמאלני שבוכה שלקחו לו את מונופול הדעה
* בצלם=בחלם   17/08/14 | 15:55
לייק על השם
* מישו   17/08/14 | 17:04
11. אנשי בצלם הם האידיוטים הגדולים ביותר שמאלנים בוגדים מגעילים ונבזיים
עוד לא נפגשתי עם אנשים בזויים כאלה פשוט מלוכלכים האדמה צריכה להקיא אותם מתוכנו ,פויה מגעילים בוגדים במדינה בה הם אוכלים
* אשר משה רמת -גן   17/08/14 | 15:54
10. ארגון בצלם הוא ארגון לזכויות אדם
בדיוק כמו שחמאס הוא ארגון פוליטי. די עם ההתייפיפות.
* גיל   17/08/14 | 15:51
9. ביזיון בצלם לא צריכים לקבל במה
חבורה של בוגדים אני עד להרבה מקרים שבצלם הסיתו ערבים לאלימות כלפי יהודים
* קצין לוחם   17/08/14 | 15:45
8. אתה לא מדייק
הארגון הוא פרו ערבי מובהק. מסקר אירועים באופן חד צדדי. ה תמיכה בארגון נעצרה לאחר שמנכל הארגון סרב להכיר בחמאס כארגון טרור, כיוון שהוא תומך בו. התמיכה המדוברת הינה אפשרות לקבל פטור משירות צבאי בצורת שירות לאומי, אולי קיימת עוד תמיכה כספית, אך אני לא מכירה. אבסורדי שארגון שתומך באויב, אותו אויב שקורא להשמדת ישראל, יקבל אזרחים ממדינת ישראל, וכול זה במשקל פטור מהצבא. בצורה מעוותת יצא שארגון שהיה אמור לדאוג לכל האזרחים, דואג רק לחמאס ולמחבלים. כאשר הבינו זאת במדינת ישראל, חדלו, ובצדק, לתת לו תמיכה מכל סוגשהי. לטעמי, הארגון עדיין מקבל יותר מידי כספים. יש להוציאו מהחוק מאחר והוא מעודד טרור. יש צורך אמיתי שיקומו ארגונים שבאמת ידאגו לאזרח. בין אם מדובר באזרח ערבי או יהודי, במדינת ישראל או בעזה, או בסוריה, לבנון, עיראק ועוד ועוד. הכסף הוא האינטרס ובעזה יש הרבה כסף.
* בוב   17/08/14 | 15:45
7. כמה שאתה צודק
אך לצערי אם כמה שאתה צודק הציבור לא מוכן לעכל את זה. בצלם הוא ארגון שמאמצו בראש ובראשונה לדאוג לבני אדם, באשר הם, ללא הבדל דת, גזע ומין. זה אומר שאם נעשות פעולות לא הגיוניות מבחינה אנושית צריך לפעול על מנת לעצור אותן- בין אם זה נגרם על ידינו ובין אם זה בגלל החמאס. צריך לזכור שבעזה יש המון אזרחים חפים מפשע ללא כל הגנה מפנינו או מפני החמאס. גם ימנים וגם שמלאנים יסכימו על כך. אבל חלק מהנקודה הכל כך חשובה בכתבה היא שהנטייה להסתכל על בצלם כארגון קיצוני שמלני אוטומטית הוא שגוי. זה ארגון אנושי, קודם כל. זו הסיבה שפתרון צבאי היה אופציה גרועה מההתחלה. רק פתרון מדיני ישים לזה סוף. לא אתחיל לפתוח את הפה על להב"ה שאני לא מבינה בכלל איך אנשים יכולים לתמוך בדעות כל כך קיצוניות גזעניות, פרימיטיביות. גם בהקשר לחתונה, איך אנשים יכולים לתמוך בהריסת יום מיוחד עבור שני בני זוג? ערבי, יהודי, נוצרי, למי אכפת? הם אוהבים אחד את השני, מעבר לזה שהיהודיה התאסלמה כך שזו אפילו לא חתונה מעורבת.
* שי   17/08/14 | 15:42
6. בצלם
אני עדיין לא ראיתי ערבי אחד שעמד באמצע הכיכר ואמר מספיק להרוג יהודים!!!!!ואיזו עמותה שקמה בצד הפלסתינאי לצלם ערבים שהיתפוצצו באוטובוס!!!!!!מישהו ראה??????רק אותכם יפה נפש שאף אחד לא לקח לעבודה מצאתם עבודה ללקק לערבים ב....... ולקבל משכורת
* אלון   17/08/14 | 15:40