נשים
תגובות (112 תגובות ב-70 דיונים)
70. תדמיינו לכם אם היו עושים כתבה על אנשים שנוסעים בלי רישיון ולומדים באופן פיראטי
הזוי איך כאשר מגיעים לנושא הדתי אפשר לתת במה אוהדת לפורעי חוק
* פורע חוק   16/07/15 | 14:54
69. זה אכן צריך להיות קביל
כל זוג שקיים טקס נישואין בנוכחות שני עדים, ולא משנה מי ה"מחתן" נשוי. אם הם רוצים להיפרד, הם חייבים להתגרש ברבנות, גם אם היא לא הכירה בנישואין..... אבסורד, ותומך בכל מה שכתוב בתגובות.
* עדינה   14/07/15 | 17:42
68. ברצינות ..כתבה כ"כ חד צדדית ומגמתית כבר הרבה זמן לא ראיתי..
* גבינה צהובה   13/07/15 | 00:10
67. איראן....
* דני   12/07/15 | 21:33
66. משפט סיום ממצה - עם ישראל יחליט מה זה יהדות. בהזדמנות נשאל את אלוקים מה הוא אומר
* מאוד מיוחד הרב הזה   12/07/15 | 21:00
65. קיצור, לא לפי ההלכה. רבנים אורתודוכסים???
* שמעתם מה הזוג מספר   12/07/15 | 20:48
64. אירן 2015
לפעמים אני שוכחת שפה אירן... כ"כ עצוב לי שזו המציאות!!! כל הכבוד לכם זוג יקר:)
* שירלי   12/07/15 | 16:42
63. אנשים אטומים
תבינו כבר שאתם לא צריכים את הרבנות שתגיד לכם איך נכון להתחתן ואיך לא. ומי אתם שתחליטו שרפורמים פחות יהודים מאורתודוקסים? זו אותה דת עם זרמים אחרים. אני חושבת שמוסד הנישואין מיותר לגמרי. זוג אנשים שאוהבים אחד את השני לא צריכים לחתום על מסמכים כדי להוכיח את זה. תפסיקו לערב את הדת בדברים אינטימיים כמו אהבה ויחסי מין כי אלה יחסים בין אדם לאדם ולא בין אדם לאלוהים.
* אנונימית   12/07/15 | 15:35
אינך רואה את התמונה כולה
כנראה שאתה צעיר ותמים ולא רואה את המציאות כראוי. כי קשר בין שני אנשים בוגרים זה לא רק אהבה ומין זו היא שותפות לכל דבר כמו עסק שהוא גם כלכלי ומעורבים בו ילדים שצריך לדאוג למחייתם ולפרנסתם לחינוכם ועוד ועוד וזה מורכב מאוד לכן טוב שיש הסכם חוזי חתום ביניהם ולאן דווקא רבני אבל הסכם
* שלי   13/07/15 | 09:59
ואיך זה קשור לרבנים בדיוק?
אני מסכימה שצריך להיות חוזה כדי לא ליצור מצבים לא נעימים. אני רק מנסה להבין למה הכל צריך סובב סביב דת ואמונה בסופו של יום. אנשים הולכים לרב כדי לקבוע שם לילד.
* אנונימית   18/07/15 | 10:19
62. מקובל שרפורמים והדומים להם רוצים
לעקור את היהדות, אבל "רבנים", שמתיימרים להיות אורתודוקסים? זה לא שמענו. חבורת משועממים.
* אתי   12/07/15 | 12:16
61. מקובל שרפורמים והדומים להם רוצים
לעקור את היהדות, אבל "רבנים", שמתיימרים להיות אורתודוקסים? זה לא שמענו. חבורת משועממים.
* אתי   12/07/15 | 12:16
60. יישר כוח. חבל שלא עשו את קודם
* א   12/07/15 | 10:02
59. לא לדאוג כתוב שבאחרית הימים הערב רב יעשה הרבה צרות
כתוב שהם יעשו צרות לישראל וינסו לעקור תורה מישראל אבל לא יצליחו כמובן. עברנו את םרעה נעבור גם אותם. עוכרי ישראל שרוצים גויים וממזרים ביננו לא יצליחו. ההפסד יהיה שלכם חילונים טיפשים הרי אנחנו לא ניתן לזה לקרות ואז הדבר שישאר לנו לעשות זה סיפרי יוחסין ניפרדים ואז נראה אתכם ניפרדים מהיהודים ותישארו עם חדש
* א א   12/07/15 | 09:46
איש רדוד
אני בדרך כלל רגוע אבל אני מוכן להשבע שאם הייתה עומד לידי ומקבל בפתאומיות התקף כלשהו הייתי צוחק
* בב   12/07/15 | 13:52
הצליח להרגיז אותך? כנראה שגם לך קשה להיפרד מהעם היהודי על פי ההלכה, פשוט תתחתן כיהודי !!!
* אני   12/07/15 | 15:25
58. העתיד
אתם יכולים להתחתן ולהתגרש בלא רבנות, אבל ביום שבו אתם או נכדיכם תרצו חזרה להתחבר עם העם היהודי ולא תוכלו אל תבואו לבכות.
* חיים   12/07/15 | 09:31
יהודי נשאר יהודי.
לא משנה איך התחתן. להיטלר לא היה אכפת.
* חיים   12/07/15 | 10:32
57. עד מתי הרבנות תכתיב לכל העם מה לעשות? יש אבא שבשמיים שיש
יש אבא שבשמיים שיש לתת לו דין וחשבון ולא לשום מוסד אחר!!!
* אליזבת   12/07/15 | 08:44
בל לאבא שבשמים יש שליחים להורות על מצוות התורה, כדי שנהיה עם אחד הלב אחד וזה אפשרי רק אם מקיימים הלכה אחת !!!!
* אני   12/07/15 | 15:27
56. הגיע הזמן לבטל את המוסד המיותר והמכוער הזה.
המוסד הרבני רחוק ומרחיק את האזרחים מהדת. זהו מוסד מונופולי, שחוק, מושחת ומסואב, שהגיע הזמן לבטלו!!
* .   12/07/15 | 08:33
כן ונבטל אותו רק כי איזה שמאלני אמר..
* רון   12/07/15 | 09:13
אני מסכימה עם ה"שמאלני"
* אנה   12/07/15 | 15:26
55. אתה יכול להיות יהודי טוב אבל קקה בנאדם
לנשים יש מקום של כבוד- תתפלא לשמוע, גם ביהדות. זה שהרבנים לא מאפשרים להן לפצות פה ומתייחסים אליהן כאל טומאה מהלכת זה הביזיון האמיתי. ובפירוש לא אומר שהם לא התחתנו כדת משה וישראל. אנשים חשוכים כמוך מרחיקים אותנו מהדת.
* יהודיה נשואה בנישואים רפורמיים   12/07/15 | 06:58
54. לא מבינים את ההשלכות
בין אם זו חתונה הלכתית או לא במידה ויחליטו להיפרד ולהתגרש חלילה גם אז זה יהיה במסלול עוקף רבנות ולא לפי ההלכה ויווצרו ממזרים ופסולי חיתון בעם ישראל ואוי לבושה שיצטרכו כל אחד ואחת לקיים מגילת יוחסין בכדי לשמר את יהדותו..
* פלוני   12/07/15 | 06:44
53. בואנה כשקוראים את התגובות פה מבינים שהדתיים הם עם אחר
הדתיים לא שייכים למדינת ישראל. מדינת ישראל היא מקום נאור, שפוי, שהעולם רוצה להאמין שהוא יכול לדבר איתו, מקום שיש בו רוב חילוני שפוי ונורמלי, אבל בנפרד מהרוב הזה קיים חלק אחר מה"עם", חלק דתי, קיצוני בדעותיו שפוסל את כל מי שאינו כמוהו (ה"גויים" יימח שמם), חלק שיוריד את מדינת ישראל לרמה של אויביה השפלים ביותר, שיפעיל את המדינה לפי דעותיהם של קיצוניים דתיים, יהרוס את כל קשרי החוץ שלנו ויגרום לנו באמת להתפוצץ באפוקליפסת מוסלמים. כל זה כי הדתיים והמוסלמים היו חייבים חבר דמיוני לדבר איתו וכי לא לימדו אותם על האבולוציה כשהיו קטנים.
* מרדכי ק.   12/07/15 | 05:43
52. ליהודים רק שבט לוי
הכל על כך ועוד באתר של הכוהנים שב גוגל
* מיכאלהכהן אל חדד   12/07/15 | 05:36
51. והכי מצחיק שבסוף אין אלוהים בכלל
די להזיות אנשים יקרים קומו למציאות הגיע הזמן להתעורר תקראו ספר מדע פעם אחת
* ותראו איך אנחנו מתווכחים   12/07/15 | 05:27
50. נפתלי
נפתלי, תמיד היית אחד שהלך נגד הזרם, ואל תיקח את זה כמחמאה. הרי אם הסטנדרט היה להתחתן בלי הרבנות, היית טס עד דרום אמריקה כדי לחפש רבנות שתחתן אותך. תתבגר
* רמי    12/07/15 | 03:34
49. חתונה מבלי להרשם
מבלי להכנס לעצם העניין אם החתונה אכן נערכת לפי ההלכה או לא. בכל מדינה מערבית נורמלית! ואני כותב מהכירות אישית של מערכות המשפט במדינות שונות באירופה לדוגמא ישנו איסור משפטי (לא הלכתי!) חמור ביותר לחתן או לגרש מבלי להרשם במשרד הפנים. משרד הפנים ורק הוא! בכל מקום עורך רישום נישואין מסודר ורק לאחר מכן ניתן לערוך חופה או גט. במדינת ישראל, משמשת הרבנות הראשית ובצדק! כרשם היחיד לנישואין וגירושין. ואגב, הרבנות הראשית לא חרדית ולא מתקרבת לחרדים ובוודאי לא גוף קיצוני. מה שקורה כשישנם נישואין או גירושין פירטיים שלא ניתן לדעת אם האדם נשוי או לא. גרוש או לא. הדרך הנכונה היא לדאוג ליחס הוגן ונורמלי מטעם הרבנות אולם לא לעשות מעשה פלילי, לא חוקי ולא מוסרי (הייתם רוצים להנשא לאדם שלמעשה נשוי למישהו אחר רק לא נרשם כך?).
* הי   12/07/15 | 03:32
48. לחילונים עדיף לא להתחתן
אם תרצו תחיו בלי חתונה. ככה לא יהיו בעיות של ממזרות
* יוני   12/07/15 | 03:11
47. שקוף שזה ויכוח פוליטי בין ש"ס לבית היהודי
ולמי שלא מצוי בעניינים, ארגון צהר ( שהיו רבנים שפרשו ממנו מכיון שנושבת בו רוח רפורמית והוא ממומן ע"י אירגונים רפורמיים בחו"ל שרוצים לנווט את הלך הרוח בישראל עפ"י השקפתם) הוא ארגון שלאחרונה הרים ראש ומנסה לתקוף את הרבנות הראשית ולהכניס ליהדות תכנים אחרים. המטרה שלהם היא לא לשפר את שירות בתי הדין אלא להכניס רפורמות זרות ליהדות. אנשים המעוניינים בחתונה עפ"י ההלכה מוטב שיידעו זאת. וכן, גם לדעתי יש מקום לשיפור השירות בבתי הדין בישראל.
* מנחם   12/07/15 | 02:54
נכון מאוד
* ורד   12/07/15 | 16:41
46. מה לרפורמים ולדת יהודית לא הבנתי ? הם רפורמים זה לא יהדות...
* דודי   12/07/15 | 02:49
45. הרבה בורות בכתבה.חבל שלא הבאתם את תגובתם של הרבנות
או של רבנים אמיתיים כדי שהציבור הרחב יבין במה מדובר.
* יעל   12/07/15 | 02:45
44. רבנות
ברבנות חוץ מכסף לא מעניין אותם כלום רק כ ס ף
* isra   12/07/15 | 02:29
43. ממש ממש חשוב
תראו איזה יופי, החלק הראשון של הכתבה מציג באופן כל כך נפלא את ה"רבנים" שעורכים טקסים פרטיים, נלחמים ב"ממסד" הנוראי וסוף כל סוף נמצא הפתרון המיוחל. נישואין פרטיים. לעומת זאת, בחלק השני, מופיעות טענות קשות נגד בית דין פרטי שערך נישואין פרטיים ללא רישום, וזה ממש נורא איך מדינת ישראל מאפשרת דבר כזה, אה, שכחנו.. בית דין "חרדי".. שמדינת ישראל תאפשר לחרדים האלו לעשות מה שהם רוצים? מחאה עכשיו!! רגע, אבל זה לא מה שרצינו בחלק הראשון? מבלבל קצת..
* קורה   12/07/15 | 01:32
42. בדיחה גמורה..!!
כל מה שיש בכתבה זה הבל אחד גדול רק להוציא את הרבנות מזיקה וזהו .. זה ממש ראוי לציון שמאקו פעם אחרי פעם מוציאים את הדתיים/חרדיים/רבנות בישראל רק כמזיקים וחשוכים הסתה וזהו אם הייתם מחפשים באמת את האמת הייתם חוקרים לעומק כל נושא ומקבלים על כל דבר תשובה מפורטת מנומקת היטב ומניחה את הדעת .. או שמה אתם מעוניינים להביא לציבור את מה שהם רוצים לשמוע ... שנאת דת וחרדים...!
* מישו   12/07/15 | 01:31
41. כל הליצנים שהיו בכתבה הם לא רבנים
אלו פרי הביאושים של הציבור הציונות הדתית שכבר גדולי ישראל ראו והתריעו מפניהם ובמהרה יקויים בנו מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו
* משה אדרת    12/07/15 | 01:28
40. ממש בדיחה... !!!!
* מישו   12/07/15 | 01:27
39. חתונה רפורמית
הרב הזה לא יהודי בכלל אם הוא נותן לנשים לברך אז אני מצטער להגיד לכם שלא התחתנתם כדת משה וישראל אלא כדת הרפורמים והגויים זה לא חתונה יהודית חד וחלק !! והרב הזה לכלא !! כמו כל פושע בישראל
* יהודי אמיתי   12/07/15 | 00:56
נכון מאוד, חתונה של גויים ולא של יהודים!!!
* טליה   12/07/15 | 06:10
תנו לחיות ולהתחתן בשקט ראבק
"יהודים אמיתיים" כמוך גזעניים. גויים, מילה חשוכה ולא רלוונטית. רוב היהודים פה ל 100% יהודים מאז כתיבת התורה, היו עירבובי דמים ואונס. אז יאללה תרגיעו!!!!!!
* מיכל   12/07/15 | 09:40
אתה יכול להיות יהודי טוב אבל קקה בנאדם
לנשים יש מקום של כבוד- תתפלא לשמוע, גם ביהדות. זה שהרבנים לא מאפשרים להן לפצות פה ומתייחסים אליהן כאל טומאה מהלכת זה הביזיון האמיתי ! ובפירוש לא אומר שהם לא התחתנו כדת משה וישראל. אנשים חשוכים כמוך מרחיקים אותנו מהדת.
* אני   12/07/15 | 10:11
38. אני חרדית, ולא נרשמתי ברבנות!
לא רוצה אותם!
* פיפה   12/07/15 | 00:53
אם היית חרדית לא היית משוטטת פה
* יוסי   12/07/15 | 02:05
37. כולכם מטומטמים
תתחנו בחול וזהוא מה הבעיה
* המעניש   12/07/15 | 00:36
36. לאשה מוטב לחיות בזוגיות ללא חתונה וכאשר תרצה להפרד תעזוב בלי הרבנות
* חיפני   12/07/15 | 00:36
גבר נשוי
אתה צודק
* יוסי   12/07/15 | 05:13
35. מצוין! בואו נבטל גם את המונופול של משרד הבריאות! די לסחטנות שלה כלפי העסקים הקטנים והדרישות המחמירות! אה וגם משרד המשפטים הכלכלה וכל השאר.. ניתן לכולם להתחרות..
* אייל   12/07/15 | 00:25
תגובה מטומטמת
* אלכס   12/07/15 | 07:53
34. לא תצליחו לשנות את ההלכה לעולם,האמת תנצח
* תורה אחת    12/07/15 | 00:25
33. הפרדת דת ומדינה כי הדת הורסת אותנו מבפנים בכל התחומים
גם את הזכות הבסיסית להתחתן לא בצורה דתית אין לאדם בישראל
* אתאיסט   12/07/15 | 00:15
אז רוצו למקומות אחרים
מה לעשות שמדינת ישראל היא קודם מדינה יהודית ואח"כ דמוקרטית???אם למישהו יש בעיה סבבה שימצא לעצמו מקום דמוקרטי ממילא יהודי לא עושה לו כלום אז יאללה ביי
* שיר   12/07/15 | 08:54
לא ירוץ לבקשתך לשום מקום
למה מדינת ישראל הוקמה? השואה. למה שיהודי, או אפילו מישהי שאבא שלו יהודי והוא בעצמו לא, ילך למדינה אחרת? המשפחה שלו נרצחה בשואה ויש לו זכות מלאה להיות פה, וכן, גם להתחתן לא בצורה דתית אם ירצה בכך. פיגור שכלי התגובה שלך.
* מיכל   12/07/15 | 09:46
32. רק בישראל: ערוץ טלוויזיה מעודד עברייני חוק.
* חבי   12/07/15 | 00:12
31. גם אני התחתנתי לא כחוק
צריך להפיל את המאפיה הזאת של העלק רבנות
* רחלי   12/07/15 | 00:10
30. כתבה לא ממש אובייקטיבית
אני חושב שבכל מוסד חוקי וממשלתי אתם תוכלו לראיין אישים שונים שנגד הממסד. אין לדבר סוף...
* משה   12/07/15 | 00:03
29. כתבה לא ממש אובייקטיבית
אני חושב שבכל מוסד חוקי וממשלתי אתם תוכלו לראיין אישים שונים שנגד הממסד. אין לדבר סוף...
* משה   12/07/15 | 00:03
28. צריך להכניס את הרב הזה לכלא......
* מוטי   11/07/15 | 23:51
27. למה תמיד המילה שבאה אחרי "חרדים" היא "קיצוניים"?....
מה לעשות שאנו יהודים. וגאים בזה!
* תאולוג   11/07/15 | 23:49
26. אם החילונים היו חכמים היו מתחתנים ככה וגורמים לרבנות לפשוט רגל
* טל   11/07/15 | 23:47
אולי בסופו של דבר זה שהחילונים מתחתנים דרך הרבנות עושה אותם לחכמים,? הרי כולנו יהודים וההלכה היא אחת ושל כולם , אז למה לעוות?
* אני   12/07/15 | 01:01
כולנו יהודים כולל רפורמים, חילונים ורבנים שמחתנים ללא רבנות...
* ר   12/07/15 | 06:54
רוצים באלגן? את החוקים צריך מישהו שיאכוף, ולא כל חלמאי יבוא ויחליט דברים ולכן צריך רבנות כגוף אחראי נקודה !!!
* על יחם   12/07/15 | 15:29
25. לא ידעתי שכאשה מברך על גביע תחת החופה - זה ע"פ ההלכה?....
* יוסי   11/07/15 | 23:47
כן, אין שום בעיה בהלכה שאישה תברך!
* חרדית   12/07/15 | 00:55
24. שטויות במיץ עגבניות ! אף רב דתי באמת לא יתן לנשים לברך בחופה ! כי בטוח זה לא כדת ולא כדין !
עד מתי תחפישו את היהדות ותמציאו מנהגים!!
* יהודה   11/07/15 | 23:38
חתונה הלכתית
2עדים כשרים מתנה ששוויה פרוטה ונרכשה ע״י החתן במו כספו וכמובן המשפט הקצר: הרי את מקודשת לי כדת משה וישראל זו ההלכה לא הרבנות
* אלכס   12/07/15 | 07:59
23. עד מתי כפייה דתית
* יהודי חילוני גאה   11/07/15 | 23:37
22. בתור דתי- מייחל לרפורמה ברבנות הראשית
גוף חשוך וסגור שמרחיק את היהדות מהיהודים, מהחילונים ומכל מה שלא חרדי. עצוב
* יואב   11/07/15 | 23:31
21. גדולי ישראל הם הפוסקים.
* דוד   11/07/15 | 23:30