החדשות
תגובות (170 תגובות ב-137 דיונים)
137. עלק רמטכל
בני 18 סיימו רק הרגע תיכון!!!! הם הכן ילדים ולא גברים עדיין ואתה סתם רמטכל תרח זקן וממורמר שלא מעניין אותו מהחיילים ואין מה לצפות מילד בן 18 שעוד לא חושב בצורה אחראית דברים כאלה!!!!!!!!!!!!!!!!
* גיא   18/01/17 | 23:44
136. אדוני הרמטכ"ל
סליחה אדוני הרמטכ"ל אבל כל ילד ברגע שהתגייס הופך להיות ילד/אח של כולנו. כן אדוני. ולמה?כי הוא נכנס למשפחה.משפחת צה"ל.ואם ראש המשפחה,האבא של המשפחה הזו אומר דבר כזה אז אוי לנו.נכון הם כבר לא ילדים.הם הופכים לגברים אבל עדיין תפקידנו להגן עליהם לא פחות משהם שומרים עלינו.אם חס וחלילה משהו רע היה קורה לחייל גם אז היית אומר דבר כזה??עצוב מאוד לדעת שאתה חושב ככה...
* נקודה למחשבה   10/01/17 | 19:21
135. אייזנקוט
ילד בן 18 תמיד יהיה הילד של אמא ואבא שלו. כשאמא ואבא שלו שלחו אתו לצבא לא חשבו שיופקר כך . כנראה שבצבא ובפרקליטות מעדיפים חייל מת ולעשות את ההצגה היפה הצגה של זרי פרחים ויריות . לא מכבדים חייל שיורה להגנת הסביבה. מה גם שמדובר במחבל שלא הגיע למסור משלוחי מנות כי אם לחסל חיילים ויהודים. אוי לו לצה"ל כשהוא מנסה ליישר קו העם התקשורת המשחיתה . שכל מה שחשוב זה לחסל את המדינה . לא שכחנו את חיסול יהדות אירופה . אין לנו לאן ללכת.
* יעל   04/01/17 | 09:25
134. רמטכל
אין מילים ..בושה ....חיבוק לחייל האמיץ.
* סיגל   04/01/17 | 02:32
133. רומז לשופטים בחר צד
אני מקווה שהשופטים לא יושפעו מאיזנקוט ויחליטו לפי מצפונם וילכו לפי האמת הצדק והרחמים מול הרוצח שמימלא היה מיתרקב בכלא והיה מכניס אותנו להוצאות נוספות .ולחשוב שחייל מיתגייס לצבא לא ימצא את עצמו נאשם ברצח ויכניסו במיתגייסים חשק להתגייס.אין דבר כזה מחבלים מחוץ לחוק בה להורגך השכם להורגו וידע כול חייל שיש לו גב ממפקדיו גם אים עשה טעות.ילד בן 18 רבק תחשבו .
* מ.מ   04/01/17 | 00:30
132. אוי לנו עם רמטכל שרוצה למצוא חן בעיני הש0מאל
אוי לנו עם זה היחס של רמטכל ללוחמי צהל, שכן הם הילדים של כולנו גם אם בני 18 וגם הלוחמים שנבחרו להיות כאלה על ידי מפקדם, שמצאו אותם ראויים. בושה לרמטכלים האלה, שמה שמנהל אותם, זה למצוא חן בעיני שמאל וארגונים שמטרתם להרוס ולהביא להשמדת המדינה והוא כרמטכל נותן יד לזה
* ויקי   04/01/17 | 00:00
131. פשוט מביש המשפט ראווה שאותו התחיל בוגי יעלון וממשיך אייזנקוט.
* נלי   03/01/17 | 20:04
130. בכל העולם
הורגים מיד מחבלים,טרוריסטים ,כי הם באים להרוג,ויודעים הבטחון מלא שיהרגו אותם,אזריה זכאי,איזינקוט תתפטר מיד.
* רמי   03/01/17 | 19:52
129. רמטכל של מי אתה. לא של חיילים שלנו אתה בושה
* מזל   03/01/17 | 19:51
128. כל חייל הוא הבן של כולנו !!!!
* זהבה    03/01/17 | 19:45
127. כל הכבוד אייזנקוט מצדיעים לך !
* טל   03/01/17 | 19:31
126. כל הכבוד אייזנקוט מצדיעים לך !
* טל   03/01/17 | 19:31
חחחח... תודה על האישור!
* אייזנקוט   03/01/17 | 19:59
125. כל הכבוד אייזנקוט מצדיעים לך
* טל   03/01/17 | 19:06
124. ברגע שאדם מתגייס הוא הופך רכוש הצבא אין
* לו שם יש לו מספר   03/01/17 | 18:35
123. הוא מנסה לפנות לאגו של המתגייסים אתם גברים
לא ילדים....על מנת למזער את הנזק שנגרם עד עתה לתדמית של הצבא
* גל   03/01/17 | 18:32
122. מה אתה אומר????
חצוף! בושה לצה"ל, בושהה למדינה. מציע לכול הצעירים לעוף מפה, הלוואי שאני יכולתי.. ארץ זבת חלב ודבש, חחחחחח
* מאור   03/01/17 | 17:19
121. מה ההבדל בין גלעד שליט לאלאור ?
צורם לי האימרה שלך להפליה בין חייל לחייל, אולי תסביר לנו מה ההבדל בין גלעד שליט החייל המהולל שהיה הבן של כל העם לבין אלאור עזריה, שהוא לא הבן של כולנו ? לא מצדד באלאור לחיוב או שלילה רק תוהה על דבריך כי אתה פוגע בצבא באומרך זאת, לגבות חייל שלא עשה כלום בארוע מבצעי , נרדם הפקיר נשק בגללו נהרגו שני חיילים נשבע בשבי ושלא נדבר על חילופי שבויים ומה זה עשה למדינה , זה כן הבן של כולנו ? ואילו אלאור למרות שטעה כביכול לטענתך אינו הבן של כולנו ? איזה מסר אתה מנסה להעביר פה ?
* אבי   03/01/17 | 16:48
אתה אידיוט מושלם!!!
* טטיאנה   03/01/17 | 18:56
כעולה חדשה, רצוי שמלבד קללות תלמדי עוד מילים בעברית לפני שאת מגיבה.
* לגמרי   03/01/17 | 19:26
כעולה חדשה, מצופה מימך לענות גם בשפה נאותה ולא בקללות בלבד.
* חבל..   03/01/17 | 19:35
תקרא מה כתב חצרוני זה ההסבר
* אנונימי   03/01/17 | 20:06
120. כל חייל הוא ילד של כולנו כאשר הוא מקריב את חייו בקרב
על הוראות הצבא ונוהג בצורה בלתי מוסרית בעליל
* אך לא כאשר הוא עובר   03/01/17 | 16:37
119. ממש לא !!!
אומר את הדברים כאב לחייל משוחרר ולחיילת בתחילת השירות: הוא בפרוש ילד. ילד שהלבישו אותו במדים, נתנו בידיו רובה ושלחוהו לשדות הצייד (בהן, בד"כ הוא הניצוד). ואם לא תהיה בנו הסולידריות המינימאלית עם ילדי-חיילי צה"ל, כל פטפוטי ונאומי הסרק של גנרלים גדולים (או קטנים) לא יועילו. אגב, שיקול הדעת של הגנרלים הועמד במבחן פעמים רבות. בחלק לא קטן מהמקרים, הם סיימו את המבחן בציון "נכשל", כשאנו - כחיילים, כחברים, אחים והורים של חיילים - נדרשנו לשלם את המחיר. אז במחילה מכבוד הרמטכ"ל, שלא ילמד אותי שיעור על גברים, חיילים ילדים. את שיעור הזה אני סיימתי הרבה לפני שהוא עצמו התגייס לצה"ל.
* אלכס   03/01/17 | 16:35
אדוני!החייל הזה רצח בלינץ' ויבוא על עונשו בכל חומרת הדין!!!
* עליזה-חיילת לפני שנולדת   03/01/17 | 19:00
צודק. אנחנו מאחורי החיילים במלוא הכח!!
* אני   03/01/17 | 19:43
118. מה הקשר תינוק שנשבה רמטכ"ל דפ"ר
תינוק שנשבה (קיצור של 'תינוק שנשבה בין הגויים') הוא מונח הלכתי המגדיר יהודי שמסיבות שאינן תלויות בו לא למד, ואינו יודע מה נכון ואת שעליו לעשות על פי ההלכה והאמונה היהודית, ומשום כך אין מחייבים אותו מבחינה הלכתית על מעשיו. איך זה קשור לעניין של אליאור אזריה לא ברור לי.
* שייקה   03/01/17 | 16:26
117. רמטכ"ל בושה למדינת ישראל
* מיכלי   03/01/17 | 16:16
116. שמן למדורה
במקום לאחד את העם . מנדה ומבודד .
* משה   03/01/17 | 16:07
115. מזל שילדיי לא מתגייסים בתקופת כהונתך.
כנראה שבאמת לא הייתי ישן טוב בלילה. מעניין למה הגיבת יום לפני גזר הדין (חשוד מאוד). אלאור הילד של כולנו, גם אם זה לא מוצא חן בעינך. יפה נפש. זה שאתה רמטכ"ל, לא הופך אותך למבין יותר, או צודק יותר.
* ענר   03/01/17 | 16:04
114. אלאור כן הבן שלנו
חרפה !!! אם חלילה הוא היה נהרג למען ארצנו היית מכנה ילד של כולנו נכון !??? תתבייש לך עלוב נפש אילולא היה הדבר קרוב אליך ברמה האישית לא היית אומר משפט אחד מכל הנאמר כאן דיי לביזיון במדינה הזו העם עצמו יכול היה לעשות את העבודה טוב מימך על מה ולמה קבעו שיש בך את הכוח להוביל צבא שלם !!? על מה ולמה לדון את הילד שלנו כי הוא שמר עלינו מפני מחבל או שמא שהעולם יראה כמה אתה צבוע ועוד כמוך במדינה הזו בושהההההההה
* איריס    03/01/17 | 15:57
113. עלק רמטכ"ל דומה לגוש בשר אדום אדום רמטכ"ל גוש בשר יופי של דוגמה לחיילים מעניין לראות איך רמטכ"ל גוש בשר רץ על הגבעות
* הציבור   03/01/17 | 15:51
112. בן חייל
כבר אין חשק לדאוג למדינה. מר רמטכל. כל חייל הוא הבן של כולנו.רק אם הוא רובוט אזי הוא תוצר של מפעל. כמי ששלחה 4 חיילים ואחד מהם קצין אני לא מאמינה שכך יתבטא רמטכל בצבא הגנה לישראל.הלוא אמר בן גוריון"תדע כל אם עיבריה......" אוי למדינה שרואה בחייליה מכונות מלחמה והרג בלבד.מדינה כזו סופה להתרסק.לא כך אנחנו.
* אמא של חייל   03/01/17 | 15:50
111. מיתיפייף רואים לא צריך להבין שפת גוף גדול
כשדיבר על החיל ברמז היתבלבל הגבר הראש המוה הכללי גירד את האף וחצאה לו מילה שלא קשורה . שימו לב האיש יש לו כונות פוליטיות . אדוני הרמטכ״ל השקט כתוצאה מדע״ש . לא מההרתעה והמשכורות של אנשי הצבא .גם פה מטומטמים אתההחושב .ככלל אנשי הצבא מנותקים
* עמוס הראל   03/01/17 | 15:42
110. הרמטכ"לית אבא של החיילים בוגד בחיילים שלו זה קורה במשפחות הכי טובות אבא יוצא מניאק על הילדים בעעע עדיף לגדול ילדים יתומים בלי אבא אבו אחמד
* הציבור   03/01/17 | 15:41
109. בקצב הזה אנחנו מתרפקים
תודה רבה על שחיזקת את הדעה שלי בנוגע לצהל ועכשיו אני יודע בבירור שאם אתה המפקד הכי בכיר בו ואמור לשמש דוגמא אז פישלנו ואני פורש ... בתור המפקד הכי בכיר בצבא אתה אמור להיות קודם כל למען הצבא שכמו שאתה אומר שחייל חייו לחרף נפשו אז תגיד את זה קודם לעצמך גם אתה חייל אל תשכח (כנראה הדרגות עלו לך לראש) ותלחם אם לא בשביל העם שלך אז למען הצבא שלך כי זה ידוע לנו שאם היה נמצא על המחבל חומר נפץ הייתם אומרים שאזריה הוא כישרון ואז פתאום כולכם הייתם לוקחים חלק בתוכנית אבל בגלל שאתם רוצים לרצות את כל העולם ואת ארגוני השמאל אז אתם אומרים שהמחבל היה מנוטרל מה שממש לא נכון !! כולנו יודעים שהוא היה משתקם ומקבל טיפול רפואי ב 100% מהמדינה אחר כך לומד על חשבון המדינה ואז חוזר לטרור בגירסה חכמה ומשודרגת יותר אז תעשו טובה לכולנו ותלחמו למען הצדק !!!!!!
* חייל בצהל   03/01/17 | 15:40
108. היום כל רמ"טכל או קצין בכיר חושב על היום שאחרי
כל קצין בכיר דואג לתחת שלו ולא שונה גם הרמ"טכל הזה הוא יודע שבעוד זמן מה יצא לאזרחות ויתחילו החיזורים בעיקר מצד השמאל של המפה לכן כל אמירה שלו יש לה משקל ולא אכפת לו על חשבון מי ובעיקר על חשבון חייל אומלל שאולי עשה טעות אבל הולך לאכול אותה אם החיל היה איזה קצין בכיר מזמן הפרשה הייתה נסגרת .וכן כבר המוטיבציה לשלוח את הבן לצבא כזה אצלי בכל אופן ירדה
* דני   03/01/17 | 15:27
107. היום כל רמ"טכל או קצין בכיר חושב על היום שאחרי
כל קצין בכיר דואג לתחת שלו ולא שונה גם הרמ"טכל הזה הוא יודע שבעוד זמן מה יצא לאזרחות ויתחילו החיזורים בעיקר מצד השמאל של המפה לכן כל אמירה שלו יש לה משקל ולא אכפת לו על חשבון מי ובעיקר על חשבון חייל אומלל שאולי עשה טעות אבל הולך לאכול אותה אם החיל היה איזה קצין בכיר מזמן הפרשה הייתה נסגרת .וכן כבר המוטיבציה לשלוח את הבן לצבא כזה אצלי בכל אופן ירדה
* דני   03/01/17 | 15:27
106. צודק מאד. הילד שלי לא יורה בלי סיבה.
* אני   03/01/17 | 15:24
105. משפט מכור מראש הרמטכל כבר רומז על גזר הדין
* איזה אמרה עלובה    03/01/17 | 15:24
104. החייל אלאור אזריה
כל אדם מגיל 18 חייב לקבל עליו אחריות על מעשיו, בין אם הוא חייל או אזרח.
* שרה   03/01/17 | 15:19
103. מוות
סתם ילד חולה נפנש לאדם כזה צריך כול חיו בכלא כלומר באסר עולם עד שימוות לבד ככה צריך אבל אין מדינה פה ... שערבים הורגים יהודי ישר הורסים לו את הבית וסמים אותו בכלא אבל מה כי החיל הזה המאפן משרת בצבא יוצאו אותו מיזה מגיע לו יותר
* מוות   03/01/17 | 14:58
הורסים בית למחבל עזריה הוא לא מחבל!
מחבל זה מי שרוצח חפים מפשע, עזריה הרג רוצח שפל שניסה לרצוח יהודים חפים מפשע!
* ישראל   03/01/17 | 15:47
שישרפו אותך בגיהנום
לא רק בגיהנום הלוואי שישרפו אותך היום בן של זונה
* שישרפו אותך בגיהנום    03/01/17 | 15:59
אתה
בטח ערבי לפי התגובה שלך. "האח" שלך המחבל בא במטרה להרוג ולא לשיר להם קריוקי. במדינה אחרת כל הסיפור הזה היה עובר בשקט. ואם זה במדינות איסלם לא היית יכול בכלל להגיב!!!!
* אני   03/01/17 | 16:00
102. דו פרצופיות של אמירה אומללה.
בן 18 הוא עדיין ילד, לא מפותח לגמרי... ולתת לילד בן 18 כזאת אחריות לשאת נשק, להחליט מתי ואיך לירות... נורא. וכשילד כזה מגן בהכי טבעיות על בטחונו הוא נמצא במערכת שופטת מנמיכה ומאמללת. שהגברים האמיתיים יילכו לשמור ולהגן... נראה אותם. חכמים על גדולים. בושה למי שאמון על היחס המשפיל הזה לגבי חיילים ילדים !
* רק כשחייל שבוי הופך ילד אהוב?   03/01/17 | 14:57
בדיוק!!
ניראה את אייזנקוט הולך ומגן עלינו מפני מחבלים: הוא חזק רק בדיבורים! אייזנקוט, אם כך ניראה הגיבוי לחיילים בצה"ל אני מבטיח לך שאעשה הכל שילדי לא יהיו בקרבי!
* אלכס   03/01/17 | 15:53
101. תגובה
פתחת נושא בעייתי מאד וזה איזה חייל ראוי לגיבוי של העם ששלח אותו ומי לא ראוי. אמירה כזאת שבחור בן 18 אחראי למעשיו והוא ילד גדול היא נכונה, אז למה עבור בחור אחר בן 18 שחררו מעל 1000 מחבלים שפגעו ועדיין פוגעים בעם היהודי. הוא אחראי למעשיו. היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. בעיה שלו. האקסיומה המתחדדת היא שכולם בנים שלנו. וכולם גם אלה שטעו אמורים לקבל 100 אחוז גיבוי. ההתנסחות שלך שגויה ואומללה ומעידה בעיקר עליך.
* דני   03/01/17 | 14:34
100. אמא לחייל בגבעתי
עצוב שאתה הרמטכ"ל.
* סיגל   03/01/17 | 14:25
עצוב שאת אמא של חייל בגבעתי!!!
* אמא של חייל בצנחנים   03/01/17 | 19:09
99. אכזבה רבה שאחד כזה עומד בראש הצבא שלנו
* סלמאן   03/01/17 | 14:11
98. ..איך נהיית רמטכל..עלוב..בושה למדינה עוף.. החייל זכאי זכאי
זכאי זכאי זכאי...אין אחרת..אנחנו איתך אלאור
* מיי   03/01/17 | 14:05
97. מי נתן לרמטכל אישור לפתוח את הפה?
לא זכור לי שהרמטכל הציג אישור בכתב ממשפחת עזריה שמאשר לו להביע דעה, אז כל עוד אין לו אישור כזה שישב בשקט ותסתום את הפה שמולאני בוגד
* אני   03/01/17 | 14:03
96. מרכז
רמטכ״ל ״יקר״ לצערי אתה לא אבוי לנו על תשובה כזאת על חייל בישרל תתבייש פלא שהצעירים לא רוצים לשרת הזוי עצוב
* ח   03/01/17 | 13:45
95. אמנם אני רק בת 29
ויש לי שתי בנות מדהימות,והן לעולם תהיינה "הילדות שלי התינוקות שלי" גם כשתהיינה בנות 50 !!! וכן, אלאור גבר בן 18 אבל הוא הילד של כולנו!!!!
* אני   03/01/17 | 13:43
94. אתה רמטכ״ל של כולנו וגם החייל של כולנו . עם ישראל חי.
* יוסיפון   03/01/17 | 13:36
93. אז שהילדים שלך ושל התובע ישמרו בחברון.
הילדים שלי -לא
* אלון    03/01/17 | 13:30
92. הרמטכל
אמירה אומללה,רצוי שתחזור בך ותסביר למה התכוונת .כל חייל הוא ילד של כולנו .!!!!וכך צריך להתנהג לכל חייל כאילו הוא ילד של כל אחד ואחד!
* זיוה   03/01/17 | 13:24
91. הוא רוצח עלוב ופחדן על מה אתם מגינים על עלוב כזה .
* אני   03/01/17 | 13:19
התבלבלת.
המחבל רוצח
* סיגל   03/01/17 | 14:27
תת אדם
* אני   03/01/17 | 14:41
תתבייש לך בגלל חיילים כמוהו שמשרתים בכל מיני חורים אתה יכול לישון טוב בלילה עלוב כמוך
* דני   03/01/17 | 15:30
חבל שאבא שלך לא השתמש בקנדום ואת/היי נולדת
* עמית   03/01/17 | 16:18
90. לקקן
בושה לצהל רמטכ"ל כזה , החיל פעל כמו כול חיל שרואה מחבל שבה להרוג אני חוזר מחבל מחבל!!!!!
* אבי    03/01/17 | 13:13
בושה! אייזנקוט מנסה לרמוז לשופטים מה לפסוק
הרמטכ"ל יודע שאם אזריה ייצא זכאי, הוא, הרמטכ"ל, "אכל" אותה חזק אחרי כל ההצהרות שלו מאז האירוע, ויוצא שבית המשפט הצבאי לא נשמע לרמזים שלו. אני מאוכזב מצעד פחדני זה של הרמטכ"ל המנסה להציל את עורו יום לפני הפסיקה. לא כך הכרתי אותך, וקשה לי לומר שאתה הרמטכ"ל של כולנו.
* א' כהן   03/01/17 | 15:37
89. ילד של כולם
כשבכול בסדר והדברים מסתדרים כמו שצריך אז החיילים הם ילדים של כולם וכשקורה מקרה כזה או אחר מיד מתנכרים לילד של כולם ונהיה ילד של ההורים שלו בלבד. מושחתים נמאסתם. תלכו הביתה כולל הרמטכ"ל שגוזר דינם של חיילים לפני משפט.
* וד   03/01/17 | 13:10
88. צר לי לומר אייזנקוט אתה פשוט רפה שכל... מה אתה מתערב ערב לפני הכרעת דין???? מה קורה לך ?? היכן שירות הדעת שלך??? אלאור הוא החייל של כולנו,,, זה ברור לך אנחנו קובעים מי החיילים שלנו ולא אתה??
* אלון   03/01/17 | 13:01