דיבור ישיר
תגובות (66 תגובות ב-51 דיונים)
51. לוסי האריש
כשאת מדברת על יהדות או כשאת מראיינת דתיים המצח שלך מתקמטת ורואים את השנאה שלך נגד היהודים,תפסיקי עם זה כי מדינת ישראל תישאר מדינת היהודים!!!
* אלמוני   27/11/17 | 00:45
50. אשה מקסימה
לוסי את מודל להערצה, את דעותייך ביושר מושכל ללא משוא פנים, יישר כוח.
* אליהו, מ, קצרין   17/04/13 | 19:56
49. זה היה בדיוק במקום מה שהיא כבה ואתם מוזמנים להתעצבן !!!
* לוסי העם איתך   23/02/13 | 21:34
48. למה השינה שלי לא חשובה כשהמואזין מעיר אותי בארבע לפנות בוקר?
כשהתקשרתי למשטרה להתלונן המוקדנית אמרה שעל תפילות הם לא מגיעים. אז אספר לך שעל אירועים דתיים של יהודים הם מגיעים ועוד איך, רק לערבים מותר לפגוע בכולם בשם הדת. חופש דת לא מקנה לכם זכות לפגוע באחרים, ולידיעתך ב-48 לא היו רמקולים במסגדים והרמקול, פלוס רמת הדציבלים הרועשת, אינם חלק מהדת המוסלמית. הצריח במסגד נועד במקור למופתי שיטפס עליו לצעוק לכל התושבים, אז הרמקול צריך להיות מכוון לרמה של צעקות ולא יותר. תחפשי לך חופש ללכת עם שיער גלוי במדינות מוסלמיות. ולידיעתך, המדינה כאן היא היחידה בעולם שמגבילה יהודים בענייני דת- למשל רבנים שנחקרים בחשד להסתה (על האימאמים שומרים מכל משמר) או איסור תפילה בהר הבית- ליהודים בלבד אסור, שאר הדתות יכולים. אגב לבית כנסת אין מערכת כריזה. אנחנו מרעישים בשכונות דתיות פעם בשבוע לחצי דקה כשנכנסת שבת, בשעה 5-7 שעות סבירות שאף אחד לא ישן.
* יהודייה, לוד   30/12/12 | 21:03
47. לא גיבורים אנחנו כי מלאכתנו שחורה..
ברוב הפעמים כשנכתב טור ע"י ערבי ישראלי, אחרי קריאה של מספר שורות, אני לוחץ על האיקס במעלה המסך (גם משה פייגלין זוכה ליחס דומה) כי המגמתיות בהאשמת מדינת ישראל בכל תחלואות החברה הערבית זועקים מתוכו. לא במקרה של הטור שלך לוסי. לראשונה נהניתי לקרוא ביקורת בונה על החברה שלנו שהופכת לנגד העיניים ליותר שונאת אחיה, זרים ואת עצמה, פחות סובלנית ויותר כוחנית. אני משרת במילואים, קצין קרבי. מסביבי יותר ויותר אנשים מעריצים את ליברמן ודומיו אבל פחות עושים מילואים. מישהו אחר כבר יעשה את העבודה השחורה (אני) והם רק ייעצו מה כדאי לעשות לערבים באשר הם ולעולם כולו. לפעמים הם תורמים ב SMS, זורקים שקית של קמח בסופר לעגלה של "לתת" אבל חוץ מזה לא תודה, עדיף להתלונן מאשר להיות פעיל ולתרום. ככל שאנו שמים את מבטחנו בשם, בקדוש ברוך הוא או איזה כינוי שלא יהיה כך אנו מורידים מעצמנו את האחריות, תולים את האשמה למצבנו בסובב אותנו והופכים דומים לעמי הסביבה אותם אנחנו לא מפסיקים לבקר. לוסי את אישה אמיצה ודמותך מהווה גשר בין תרבויות יותר מאשר יהודים רבים שמדברים על קירוב לבבות בשם הדת אך מעוניינים חד צדדית למשוך אותנו לקרבם ולא לעשות ולו צעד אחד לעברנו החילונים. יישר כוח.
* גיא   15/12/11 | 15:51
46. רק פה מדברים על יהודים במונחים אנטישמים וכולם
שותקים : הערבים רוצים לשלוח את כולנו לים, ושונאי הדת לא מתביישים לכנות חרדים ( יהודים להזכירכם) בכינויים מכלילים נושאי צליל אנטישמי : עלוקות , מוצצי דם , פרזיטים...
* צליל   15/12/11 | 13:14
45. זו המדינה היחידה שקמה בגלל הדת- היהודית
* יהודיה   15/12/11 | 13:08
44. בקשה מלוסי
לוסי - את מדהימה! יש לי רק בקשה אחת, אני יודעת שהיא גדולה - אל תתני לאנשים לשבור אותך ואל אל אל תרדי מהארץ. כי אולי רע פה, בטוח קשה אבל זה הבית שלך וממש חסרים כאן אנשים כמוך וחסרות כאן נשים כמוך - משכילות, מעיזות ולא מתייאשות. תודה על הכתבה.
* ענבל   15/12/11 | 10:41
43. כתבה טובה מאוד
נהניתי לקרוא את הכתבה שלך. אבל רק בגלל המילים במיטב סדרן ולא בגלל התוכן. עצוב ביותר המצב כאן ובסביבתינו האיסלאמית. ניתן לזהות גזענות מופנמת בכל מקום ובכל סביבה. במיוחד לאחרונה ששומעים על כל כך הרבה הדרות נשים. את צודקת. הכתבה שלך גרמה לי שוב להרהר בסביבבתי ואפילו בדעתי. תודה.
* אסתי   15/12/11 | 10:40
42. ריגשת אותי!!! כן ירבו כמוך!!!
הוצאת לי את המילם שלא ידעתי איך להגיד מהפה
* יעלי   15/12/11 | 09:47
41. תפנימי,ל ע ו ל ם לא יהיה שלום בין ערבים ליהודים כי הכל
כתוב במקורות. את בעצמך הבאת משם דוגמא . הלוואי שהיה ושיהיה שלום,אבל השנאה נוצרה כדי להישאר לעולמי עד.
* חומר למחשבה...   15/12/11 | 09:25
40.
לוסי היקרה אנחנו מדינה אם זיכרון קצר מאוד וחבל נהנתי לקרוא את המאמר שלך תתחזקי רוית
* רוית   15/12/11 | 09:04
ועני גם מהוד מפגרט
* רוית   15/12/11 | 13:36
39. הדו"ח לא מוזר! לא מפליא! וכבר מזמן לא מקומם!
תעזבו אותי בשקט ותסתדרו לבד.
* בן גוריון   15/12/11 | 08:59
38. חופש הדת התוצאות ידועות מראש
* בתאל   15/12/11 | 08:57
37. אני יודע מה את רוצה - "ישראפלסטין"
אחרי זה תרצי ראש ממשלה ערבי אחרי זה תרצי טרנספר ואחרי זה נגמור בים וכמה שמאלנים ישבו באירופה ויצחקו על כך שהם הצליחו בתוכנית.. :))
* ושנשנה את ההימנון - אלה רק הפתיחה   15/12/11 | 08:52
36. לא צריך את המדע!!!....
את ההוכחה שכול הערבים כולל כולם ללא הבדל נשים גברים בעלי תארים ופמניסטיות כולכם בעלי אותו די אין איי של שקר, שקר , ושוב שקר. כולכם אנטישמיים כולכם נצלנים וגזלנים וכמה שלא יתנו לכם תמיד תתבכיינו, ומי שחיי בכדור הארץ ולא חושב כמוני הוא הוא הגזען!!!!!
מריםאור   15/12/11 | 08:51
35. ככה גם כל המדינות המוסלמיות....
אי אפשר לתת חופש דת לדת שלא מאמינה בחופש דת (האיסלאם)
* אנונימי   15/12/11 | 08:41
34. איזה דרמטית, תרגעי אהריש
* קרן   15/12/11 | 08:41
33. רחוק מהעין קרוב אל הלב
מאיפה שאבת את הביטחון שאנחנו שווים? באיזה בית ספר למדת? באמת שיש לך חוצפה ענקית להטיף לעם היהודי בשעה שאצלכם המושג שוויון שואף ל אפס. את מתעלמת באופן בוטה מהקטסטרופה שיש בעם שלך. אין בעם שלך זכויות אדם. נשים וילדים נדרסים ברגל גסה. מלחמות חמולות, הוצאת נשים להורג, ביגמיה, הזנחה פושעת של ילדים. לוסי, תיישרי מבט למגזר שלך ותראי את האמת העירומה שאת מנסה להתכחש לה. את יוצאת נגד העם היהודי? מי נתן לך הזכות? תלחמי למען זכויות במגזר שלך לפני שאת מותחת ביקורת על אחרים.
* את צבועה   15/12/11 | 08:27
32. נסחפה בגדול......
* שיטפון   15/12/11 | 08:25
31. שתגיד תודה לחופש הביטוי
* אין לה זכות דיבור מהמקום שהיא באה   15/12/11 | 08:25
מאיפה היא באה?
* ?   15/12/11 | 20:41
תגובה
למה מאיפה אתה באת ומאיפה באו ההורים לך
* נטלי   07/02/12 | 09:34
30. לוסי היקרה, צודקת בכל מילה.
* מיכל   15/12/11 | 07:49
29. זה מחקר מוזמן שתוצאותיו ידועות מראש
מעניין שלא שמענו על מחקר כזה לפני הצעת החור של החכית מיכאלי. איזה ציון קיבלה שוויץ שאסור שם לבנות את המבנה למואזין או צרפת שאסור שם לעטות כיסוי פנים ערבי מסורתי
* אלון   15/12/11 | 03:15
28. ברגע שהפלס' מנסים להרוג יהודים הם יכולים לשכוח
ברגע שהפלס' הכיריזו מלחמה על היהודים ביצעו פיגועים ידיו אבנים יורים טילים ועושים אינתפדה הם לומדים לשונא יהודים בבתי הספר הם יכולים לשכוח משוויון זכויות . אולי אם לא היו פיגועים וטילים ידוי אבנים ומלחמות בהיסטוריה של מדינת ישראל ואם חמאס ופתח לא היו מנסים להרוג אותנו להשמיד אותנו כל דק' אולי היה יכול להיות כאן שיוויון זכוית. כל עוד אתם קוראים לג'יהאד תשכחו משוויון זכויות.
* משוויון זכויות.   15/12/11 | 01:48
27. מה בדיוק רע לך?
אני השנה התחלתי ללמוד ישר אחרי השירות הצבאי. אני יושב בכיתה עם ערבים בני 18 שלא נותנים דבר למדינה, אפילו לא שירות לאומי! ואל תגידו יש הרבה שנותנים, כי אם הם יושבים באוניברסיטה כשחודשיים לפני הם סיימו יב' אז מתי בדיוק הם נותנים? אני שלוש שנים נקרעתי מכובד התפקיד שהוטל עלי. בזמן שאני נתתי את הכל הם בשלוש שנים האלה סיימו תואר. עוד משהו שמציק לי: לפני שבועיים באו אלי שני ערבים ביקשו לצלם את המחברות שלי. נתתי וברצון. אחרי כמה ימים אני עובר לידם בשולחן בספרייה והם יושבים בשולחן עם עוד 3-4 ערבים וערביות ואני שומע לתדהמתי שאם מחר מבקשים מהם לעלות על אוטובוס ולהתפוצץ הם יעשו את זה ברצון. כל כך הזדעזתי. זו פעם אחרונה שאני נותן למישהו מהם לצלם ממני משהו.
* נועם   15/12/11 | 01:15
תגובה לנועם
אתה יודע נועם, בתור ערבייה ישראלית ובתור אחת שנתקלה באין סוף קונפלקטים ערבים ישראליים-יהודים-פלסטינאיים. וישבה אישית עם נערים ונערות פלסיטינאיים ונערים ונערות יהודיים באין סוף דיוני קיום בארץ ומחוץ לארץ במסגרות חינוכיות שונות- תרשה לי להסביר לך את עמדתם של הערבים הישראלים בכל מה שקשור לצבא: אנחנו לא נגד הצבה ואנחנו לא עימה - אנחנו מוגנים על ידה ובאותו זמן אנחנו יודעים את הצד האפל שלה במה שקורה בשטחים כי אנחנו חשופים יותר למדיה הערבית ואצלנו זה לר רק ערוץ 10 ו 2- בהיותנו ערבים - אין ביוכלתנו הנפשית והמנטלית להתעלם מהמשבר הפלסטיני "בשטחים", ובטח שלא לעמוד מולם בנקודות מעבר. לא בגלל שאנחנו עם חמאס ולא בגלל שאנחנו גם איזשהו ארגון טרור שרוצה לחסל את ישראל ! ואני בספק רב אם באמת שמעת סטודנטים שאומרים דבר כזה (נגיד שכן - תשווה את זה לתג מחיר שלכם- תמיד יש את הקיצוניים ואין להכליל מכאן). אנחנו כן עושים שירות לאומי במסגרת הבית הספר ואנחנו כן תורמים למדינה (לא כולם אבל חלק ניכר). ואני לא חושבת שאנחנו אמורים לשרת בצבא כאשר מרביתנו חיי ונמצא בסערת רגשות כל כך כבדה כלפיי כל מה שקורה עם העם הפלסטיני - מהסיבה הפשוטה שאנחנו והם זה אותו דבר רק שפשוט גדלנו וחונכו בצורה שונה. אם סבי לא היה מתעקש על להישאר בארץ ובביתו בכפר כאשר באו להוציא אותו ב 48, אני לא היתי כאן ואולי לא היתי אני ואולי היתי אפילו שם בשטחים איפשהו חיה במשבר יום יומי. כל מה שכתבתי נועם זה רק כדי לנסות להסביר, בעדינות ובהבנה רבה, מדוע כם כל אהבתי למרצים היהודים שלי, לחברים שלי בעבודה, למולדתי ולכל מי שמגן עלינו מפני הפצצות (צה"ל וכוחות הביטחון) עדיין איננו מסוגלים לשרת בצבא שנלחם בעמנו בצד האחר. וכן, עמנו (WHETHER WE LIKE IT OR NOT) .
* ערבייה    15/12/11 | 17:36
ועוד משהו קטן
המדינה שלנו יודעת טוב מאוד כמה יש "כעס" בלב הרבה ערבים בישראל על כל מה שקורה. מזכויות ועד למלחמה האין סופית שקיימת. המדינה שלנו לא תרצה להפקיר נשק חם בידי ערבים ישראליים. אז במקום שהמדינה לא סומכת עלינו ואנחנו לא מוכנים שיהיה לנו דם של עמינו על הידיים - כל מה שביכולתנו לעשות זה "שירות לאומי" - לרכוש השכלה גבוהה ולנסות להצליח במקום שאנחנו נמצאים בו כמיעוט.
* ערבייה    15/12/11 | 17:39
26. כנסוווווווווו ..................
ואאאאוו כריזה במסגדים מזיקה לכם ......איזה רגישים ומסכנים אתם .גם אני יש רגישות יתר כלפי העשן יש לאסור לצאת לפיקנק בעצמאות כי העשן פוגיע בבריאות הערבים
* מחמוד   15/12/11 | 01:10
25. סליחה למה אני צריכה
לשמוע כל יום חמש פעמים צרחות קריאה למסגד? למה בכלל צריך להיות דבר כזה? הרי מי שבאמת רוצה להתפלל במסגד ידע לבוא בזמן גם בלי צרחות ברחובות. אנחנו מסתדרים מצוין ככה בבתי הכנסת. גם במרחק של עשר או עשרים קילומטר עדיין שומעים את זה ולדעתי זוהי פשוט תת רמה. אתם מתנהגים בפרמיטיביות. אם תתחשבו בעולם אז העולם יתחשב בכם.
* רחלי   15/12/11 | 01:05
24. חיה בסרט!
לכי ללבנון או לירדן ונראה איזה חופש דת יתנו לך שם...
* ישראלי   14/12/11 | 23:56
23. טוקבקיסטים בבונים
בתור מישהי מהמגזר "היהודי", אני תומכת בכל מילה שכתבת. כל המטומטמים שיצאו פה נגדך, פשוט חיים כנראה בסרט (וגם כושלים בהבנת הנקרא). ציינת הרבה דברים שמזעזעים בחברה שלנו ואפילו בלי קשר למגזרך. אז כל הכבוד. כל כך טוב שיש מישהו שרואה מה קורה סביבו, והעיקר זה לא משנה מאיזה מין או מגזר האדם, כי זו הרי דמוקרטיה מערבית לעזאזל... תמשיכי ככה ואל תתני לבורים האלה לדכא את דעתך.
* סופי   14/12/11 | 23:40
22. עברנו שואה אחת לא ניתן לזה שוב
* ערבים די להשתלט עלינו   14/12/11 | 23:32
21. ולכל סוגי המרצחים שלכם
אחר כך תבואי בדרישות
* די לחטיפות חייליםו ולמחבלים   14/12/11 | 23:32
20. שמאלנים-בוגדים
לא רק שאנחנו מדינה דמוקרטית אנחנו סובלניים יתר על המידה כך שזה פוגע ומחליש אותנו. אנשים כמוך הם הסכנה הגדולה ביותר לעם היהודי תגורי ליד מסגד ביפו מתייפייפת שכמותך. בטח גם לא עשית צבא. בן גוריון היה מוחק את עזה במקום ביבי. תלמדי היסטוריה קצת. אני ממליץ לכולם להפסיק להתייחס לדוחות ומסקנות מהעולם הצבוע
* אושר   14/12/11 | 23:32
19. יפה ונכון
* ויק   14/12/11 | 23:28
18. יש מן האמת בדבריך, אך לעניות דעתי נסחפת...
הייתי מציע לא להתרגש יותר מדיי ממחקרים "גולדסטוניים" כאלה או אחרים... זה גם לא יהיה מפליא אם מסתבר שיהודי היה "ראש צוות המחקר" של המחקר הזה... מחקרים שמתפרסמים על סמך שמועות, מכוערים ומגעילים אותי... זה שהציבור החרדי הרים את אפו קצת יותר מדיי זוהי בעיה שיש לפתור אותה בהקדם! אמנם המדינה הוקמה כמדינה יהודית, אך אין בהכרזת העצמאות שום דרישה בכפייה דתית... הייתי מציע גם לא להתרגש ממשחקים פוליטיים כאלה או אחרים כדוגמת מיכאלי או טיבי וזועבי (שמרשים לעצמם להפגש עם קדאפי זל"ל או לעמוד לצד חמאס במקום לפעול למען הקהילה הערבית בארץ)
* ראשל"צי   14/12/11 | 23:27
17. תשארי במגזר שלך.
עופי לך לוסי לאחת מארצות ערב ותתמזגי עם אנשים כמוך. קשקשנית. פה את מקבלת חופש ביטוי מהתקשורת השמאלנית. בסוריה הית גומרת רע. אז אל תעשי עלינו רוח רק כי יש לך חופש בתקשורת. לכי תטפלי קודם בעם הפרימיטיבי והרצחני שלך ובדיכוי הנשים בעם שלך. עד אז אין לך זכות דיבור
* אל תתערבי   14/12/11 | 23:04
ל- 17 חזק, כל מילה שלך חצובה בסלע!
שם היו סוקלים אותה באבנים רק על המראה המודרני שלה,אז היא עוד מעיזה לדבר על חופש ביטוי????
* אורלי   15/12/11 | 00:50
איך אומרים... ירבו "הקיצוניים כמוך" :)
תגיד אתה לא חושב שזה קצת ירוד להגיב לכתבה שנכתבה עם הרבה מחשבה בבחירת מילים והרבה השקעה בלנסות להעביר את המסר שלה טוב - ב" עופי לך?" את הבנת את החלק שבוא היא אמרה (כנראה במיוחד לאנשים שמתכוונים להגיב כמוך) שהיא לא מתכוונת ללכת למקום אחר? מה הקשר הקוגנטיבי שעשית לך במוח בכך שקישרת את התוכך של המאמר שבוא ההיא מציגה ISSUE רציני ביותר שאנחנו (אני ואתה) חיים בו לזה שבסוריה לא יתנו לה לדבר? ואגב, דיכוי נשים יש בכל מקום עד היום :) זה תהליך שאט אט מתפוגג לו עם כל הטרנספורמציה המערבית שאנחנו מאמצים לעצמנו מדי יום. ואת האמת :) הנשים במשפחה שלי עובדות, מרוויחות, הגברים שלהם עוזרים להם בבית, יוצאות ומבלות. אז שוב כמו שהגבתי לאחרים - תחכסו תגובות שבהם אתם מכלילים תוםעה נקודתית לעם שלם.
* ערבייה    15/12/11 | 18:02
צודק.
* רון   15/12/11 | 20:58
16. באירן לא היית יוצאת מהבית...
ובמצרים היית נאנסת החיים שלכם דבש פה אז אל תבלבלי לי תמוח על שוויון כי אתם מקבלים את זה שאני עושה צבא הערבים לומדים ועובדים והבתים המפוארים שלכם צאי מהסרט שאת חיה בו
* ימני מתון   14/12/11 | 23:03
מה קשור איראן?
היא אירנית? היא סעודית? היא נולדה כאן, וההורים שלה נולדו כאן וסבא וסבתא שלה נולדו כאן ..
* ליאת   15/12/11 | 20:37
15. נורא עצוב
שאת מותחת ביקורת כלפי המדינה שלך... טוב זה הרי ברור את יוצאת להגן על בני עמך תוך כדי איום והסתה שמא ״ייצאו המוסלמים לרחובות״ ... את שוחרת מלחמה ולא שלום ולא שוויון כמו שאת מנסה להצטייר
* Shay   14/12/11 | 22:58
14. הגמל לא רואה את הדבשת שלו
לוסי שכחת לציין מה קורה לנשים במגזר שלך. טלי קורה מבין עינייך ולכי לחפש אחר הערביות שנשחטות ונזרקות לזבל. איך שכחת להזכיר את הסבל וההתעללות שהנשים במגזר שלך עוברות.
* רחל   14/12/11 | 22:45
היא מודעת לכך שבמגזר שלה המצב עוד הרבה יותר גרוע..
אבל במדינת היהודים, עם שלם מכור לחדשות, ולכל אחד (יהודים וערבים כאחד) יש לפחות 2 דעות בכל נושא, יש לומר דבר והיפוכו כדי לכסות את כל האפשרויות. היות והיא גדלה בין יהודים היא נהנית מ-2 העולמות... מצד אחד היא יכולה לבקר את מדינת היהודים בטענה שכל הצרות מגיעות מהיהודים ומצד שני גם לא אכפת לה להשוות את ישראל לסוריה או לערב הסעודית כי היא לא מרגישה מספיק ערביה כדי לשאת את ההשפלה שבדבר...
* ציון   14/12/11 | 23:32
רחל? על מה את מדברת?
את יודעת זה לא לגיטימי בכלל שאת מזכירה מנהגים (ברבריים בהחלט) שכבר נעלמו מזמן מהאוכלוסייה הערבית בישראל! מי שוחט את מי ועל מה את מדברת ? תראי לי כותרת אחת או דוגמה אחת לאישה ערבייה שנשחטה בעקבות איזשהו משהו שקשור לערכים הערביים.... למה אצלכם אין הבדל בין גבר לאישה בכל עם ישראל היהודי?! יש ויש ... יש שעדיין פרימיטיבים ויש אלו שהתעשתו והתקדמו .... אותו דבר אצלנו.... (אני לא יודעת מה קורה בכפרים דרוזים בכל אופן) ובתור ערבייה נוצרייה ובתור ערבייה שמקירה הרבהההההה משפחות נוצריות, מוסלמיות וכמה דרוזיות - אני רוצה להגיד לך שאת טועה! מעמד האישה נהיה ברבה הרבה יותר טוב ממה שהיה 10-15-20-30 שנה לפני! ושוב פעם - אין להכליל - יש ויש.
* ערבייה   15/12/11 | 17:49
13. אני מרחם עליכם
רק אתמול עליתם למדינה ממולדובה ומדברים על מדינה יהודית חחחח ,,,,,,, מרחם עליכם......
* שמאלי   14/12/11 | 22:29
12. יש בזה משהו
כשאני הולכת לראיון עבודה כשמסתכלים עלי שאני הולכת עם מטפחת הם לא יודעים מה לעשות איתי מתחילים לגמגם מתחילים תירוצים מכאן ועד הודעה חדשה העיקר לא לקבל אותי לא מוכנים להושיב אותי למשרד לעבודה כאישה צנועה לעבוד מול לקוחות הם רוצים ציצים בחוץ ופן ואיפור ככה המעסיקים רוצים את האנשים הצנועים שמים בפינה שלא יראו או הכלל לא מעסיקים כבר 5 שנים מחפשת עבודה בתחום שלמדתי ואין כלום כבר ויתרתי עוד מוריד את הסיכוי כשאומרים שאני אימא 2
* צפון   14/12/11 | 22:16
11. אין כריזה במסגדים
גם בארה״ב אין כריזה במיסגדים ... כך שלא צריך להרגיש רע עם זה ... להיפך כך צריך להיות ללא כריזה ... לטובת איכות חיים לכולם ...
* יניב   14/12/11 | 21:41
10. מה את רוצה לכי לגור בעזה
* יהודי אמיתי   14/12/11 | 21:29
9. למה מי את?1!?!?עדיף שתלמדי קודם!
* מיכל   14/12/11 | 21:17
8. דמוקרטיה
אני מסכימה עם אלברט אסף בנוגע ליש הרבה מה לשפר, אבל אין מדינה יותר דמוקרטית ממדינת ישראל עד כדי כך שאותה דמוקרטיה וחופש גורמים לנו לעיתים נזק. ונכון גם אצלנו יש מגזר דתי קיצוני כמו בכל מקום. וכן כולנו באמת שווים. ולגבי השלום שאת מדברת עליו. ידינו תמיד היתה ותיהיה מושטת לשלום ואת יודעת את זה יפה מאוד. ואת יודעת גם מי רוצה למחוק אותנו מהמפה. ובמדינה דמוקרטית עם כל החופש שיש צריך להתחשב. חבל שאת מנסה לשסות את ערביי ישראל לצאת לזעום ברחובות בגלל שמנסים לשנות הרגל מסויים שהוא לעיתים באמת מפריע.
* אלמונית   14/12/11 | 21:12
7. ל״אני״
איזה תגובה ארוכה מה אתה מדען?
* לא אני   14/12/11 | 21:02
6. בובה!לא כל עמק יזרעאל צריך לשמוע את המואזין שלכם
רק חבל שאתם לא יודעים להתחשב..
* אני   14/12/11 | 20:50
5. לכי תלמדי את החברים שלך מהם ערכים!
אצלכם בחברה הערבית יש הרבה יותר מעמדות ושלא לדבר על שיוויון זכויות לנשים ,לשחורים ולכולם. מדינת ישראל היא בת כ-60 שנה ,תראי לי עוד מדינה שתוך 60 שנה הגיעה למצב כזה מצויין. הגיזענות (הפוחתת) בין מזרחים לאשכנזים היא מצערת אבל זה דבר נורמלי לחלוטין מכיוון שהגענו ממקום כ"כ שונה. הצלחנו להקים מדינה שנותנת חופש דת לכל אזרחיה וגם למוסלמים היקרים והרודפי שלום שכ"כ רצו לזרוק אותנו לים . התמודדנו עם פיגועי טרור לאורך כל השנים האלו ,אנחנו צריכים לקבל צל"ש על זה שלא העפנו אותכם לכל הרוחות . וחוץ מזה, אם ירד לנו הציון בגלל היחס לנשים אז למה את מפילה את האשמה על החרדים -מה עם המוסלמים ?? בדבר אחד את צודקת-אנחנו לא רוצים שהמון איסלאמי יצא לרחובות,כולנו יודעים לכמויות הדם שאתם עלולים לשפוך...
* חן   14/12/11 | 20:47
4. לוסי כל הכבוד
תדעי שלא כולם פה גזענים ויש הרבה שתומכים בך! תמשיכי כך ואל תתני לאף אחד מהכותבים למעלה לדגדג לך :)
* יובל   14/12/11 | 20:46
3. הצדק איתה
הצדק עם לוסי. מנרדפים הפכנו לרודפים...
* ***   14/12/11 | 20:41
2. זאת מדינת היהודים אז שיגידו תודה שהם בכלל פה!
היינו צריכים לזרוק אותם ממזמן, זבלים.
* יעל   14/12/11 | 20:28
כמה סובלנות!
אני מופתעת. ועוד בתקופה חשוכה כמו המאה ה-21!
* /   14/12/11 | 21:08
במאה 21 עדיין יש מוסלמים מאמינים שאם הם יהרגו יהודים
אז הם יעלו לגן עדן אם 72 בתולות
* שי   15/12/11 | 04:04
ויש כאלה שלא.
* /   15/12/11 | 11:22
אהבתי! מדהימה
באמת את משהו לעניין... מבינה... משכילה בטח המווןןןן.... יודעת לדבר.... עניינית בתגובה... קולעת בול בנקודה! ממש שורה תחתונה את מספקת כאן לכל דבר.... :) כל הכבוד לך שהצלחת ב 6 מילים להפגין כזאת גזענות טהורה :) איך את רוצה שאנחנו ניזרק? בקונטנרים ברכבת או שפשוט לדחוס אותנו לתוך אונייה ולתוך הים? בעצם למה להשקיע בנו באונייה.... תרוצו אחרינו עד שנגיע לחוף ולא יהיה לנו לאן ללכת ופשוט נשחה מעצמנו... אז מה את אומרת ? שאני אחכה לך בנמל ופשוט תבעטי בי עם עוד כמה חברים שאני אביא כך שתרגישי יותר טוב? תודה לך באמת ותודה למי שחינך אותך ככה במאה ה 21.... בגלל אנשים כמוך העולם קורס.
* ערבייה    15/12/11 | 18:22