תגובות (179 תגובות ב-138 דיונים)
138. כל הכבוד אלאור עזריה! הלוואי וכל החיילים שלנו יהיו כמוך!
שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה, ויראה מה שהוא רוצה. אמת יש רק אחת, והיא מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים! וזה בדיוק מה שהצבא ( הבכירים) שלנו עושה והמדינה שלנו עושה, בושה!
ממתי צריך לבקש רשות לירות על מחבלים??? כולם נעשים יפי נפש ליד מצלמות ומורידים אחריות!!!
לא הייתי רוצה לשלוח את הבן שלי לצבא כזה. צבא ששולח את החיילים שלו למסור את הנפש על המולדת, ובסופו של דבר עוצר אותם על זה.
עצוב!
05/04/17 | 20:19
137. ערוץ 2 ל"פלסטין"
ממילא דמיינתם לכם מדינה שלא היתה ולא תהיה אינשאאלה ..המילה החוזרת היא "המתנחל" רבותי.הן אלו אדמתם...אתם והתחקירנים שלכם נגע רע ואינכם שייכים פה.שונאי ישראל,אתם המתנחלים...מחבל רוצח ...שכרו שימות!בלי התייפיפות דם יהודי אינו הפקר!!!!!!!
07/01/17 | 22:25
התבלבלת קצת
אם הייתה פלסטין..
17/01/17 | 19:00
136. גם אם אלאור טעה ולפי מה שראינו לא בטוח בכלל שטעה. ככה פוגעים בלוחם צה"ל? עד כמה אפשר להתאכזר אליו ואל משפחתו? איך אפשר להמשיך בחיינו שהחייל סובל ככה ?
23/12/16 | 15:56
135. תגידו עם ישראל ? זה אמיתי מה שקורה ללוחם צה"ל ? תפקחו עיניים זה חייל נגד מחבל !! חייל לוחם מצטיין בשר מבשרינו. יעלון ואייזנקוט הערכנו אתכם מאוד עד מקרה אלאור. לא מפקירים לוחם !! לא גורמים לו סבל כזה
18/12/16 | 08:34
134. איך אומרים "החייל שחצה את המדינה " 80% בעד אלאור 80% זה לא חצי רבותיי זה הרבה יותר מחצי
11/12/16 | 08:06
133. בסך הכל עשה את התפקיד שלו.
בתור חיל במדינה ריבונית.
09/12/16 | 00:38
132. אלאור
אלאור הוא הבן שלנו, המחבל הוא האויב שלנו, המחבל לא בא לשלום הוא בא להרוג אותנו, אלאור הוא חייל, הוא בא להגן עלינו ולכן גם אם נעשתה טעות, עלינו להגן על אלאור בכל מחיר כדי שחיילנו ירגישו בטוחים ומוגנים להגן עלינו, ולא לפחד מהתוצאות ועל ידי כך להפקיר את בטחון האזרחים
08/12/16 | 06:54
131. הארוע פשוט זרם, בלי מ"פ, בלי מג"ד, בלי מח"ט בלופ
ובכ"ז, למרות שההשפעה העיקרית של המג"ד על הארוע היא ואקום, המג"ד קודם לתפקיד מג"ד בבה"ד 1. שפירא רב זכויות, בפרט אחרי ארוע מרכז הרב שבו הוכיח אומץ לב וחתירה למגע. אבל כאן? כמה ארועי דקירה היו לו באותו זמן? מג"דים שאני מכיר(ולרוב גם מח"טים) מגיעים מהר ככל האפשר לארועים החריגים בגזרתם, הכוונה לארוע נטרול הדקירות, עוד לפני ארוע אזריה. יש משמעות למג"ד שנמצא במקום, ולא שמחלק פקודות בקשר. זכאי נראה גם הוא המום מחוסר השליטה וחוסר המפקד בארוע.
03/12/16 | 00:52
130. מעניין, באמת. אבל היה שינוי חקיקה? הסוביודיצה מת?
03/12/16 | 00:32
129. עד שלא תיהיה טכנולוגיה שיכולה לקרוא את המחשבות של אדם
ניתן לבית משפט להכריע . המחשבות שלו היו מה שהיו ,ועובדה לא יכולה להיות עובדה אם תחליטו לרגע שאתם שופטים .
03/12/16 | 00:20
128. אזריה והצבא
קיימת פקודות בצבא.ולדעתי החיל עבר עבירה .אחרי ניטרול החיל והמחבל שכב על הריצפה חי או מת,ברגע הזה הפיקוד עובר למפקד במקום.והוא שנתן את הפקודה לירות במחבל או לא.החיל לקח על עצמו וירה על המחבל ללא אישור.כמו כן במשך החודשים של המשפט החיל אמר גריסעות שונות בכל חקירה ,כך שאת האמת לא נאמרה שם.החיל חייב לעמוד למשפט ולקבל את העונש.לאחר מכןבגללנסיבות שונות אפשר ורצוי לתת לו הקלה בעונש או חנינה.
01/12/16 | 11:28
127. לא הבנתי...
למה נאמר לקראת סוף הסרטון שזה שהחייל לא הזהיר את החבלנים ממטען מוכיח שלא היה חשש, הרי החשש היה מהפעלת מטען על ידי המחבל, אבל ברגע שהחבלנים מבינים שהוא מת, הרי זה כמו כל מטען שמונח לבד, והחבלנים עצמם צריכים להפעיל שיקול דעת אם לשלוח רובוט או לבדוק ידנית, ולא החייל צריך להזהיר אותם. -טענה הזויה שמתיימרת לשמש כראיה בתכנית שמחזיקה מעצמה כתכנית תחקיר רצינית.
30/11/16 | 23:55
126. Where can I donate money for Ofer Uhana organization?
Does anyone know?
30/11/16 | 22:05
125. אחרי הכל שוכחים פה קציני צהל המתייפיפים
שהם אומרים אין לירות באדם שלא מהווה איום.
הרי זה לא אדם, זה מחבל.
שנית, הוא כן מהווה איום כל עוד הוא חי, אין לדעת מה יעשה.
שלוש, אחרי שהוא מת , ברור שלא יהווה איום גם אם יש עליו חגורה, לא יוכל להפעילה.
ולבסוף , אלאור היה נקרא רוצח לו היה קם בבוקר ומחליט לרצוח.
הוא בסה"כ חייל, שאולי טעה בשיקול הדעת, ועל זה אפשר היה להעמידו למשפט צבאי קצר.
30/11/16 | 08:39
בחור
ואם הוא יורה ופוגע בחגורת נפץ בזמן שהקצינים עומדים ליד המחבל?
01/12/16 | 00:53
הוא כיוון לראש ופגע בראש של הארור ולכן חגורת נפץ לא יכלה להתפוצץ
06/12/16 | 15:03
124. פריצים ארורים הזמן שלכם פג ימח שמכם
בושה וחרפה שמאלנים אנטישמים ארורים
משטרת מחשבות, מה זה "תחושת סכנה" מי המציא את החרטוט הזה??? את זה שואלים כשמישהו ירה ירי מוטעה, פה זה ירי מוצדק
מאין כמוהו, מה זה בכלל משנה מה היתה כוונתו , ומה היתה תחושתו???! מה זו משטרת המחשבות הזו ??? הירי עצמו היה מוצדק במאה אחוז !!! לפי כל פרמטר !!! מה שמעניין זן המציאות!!! וזו היה המציאות!!!
הרי זו עובדה שהוא לא נבדק ע"י חבלן!!!
מה זה בכלל משנה מה הוא הרגיש מה הוא חשב??? תתביישו לכם חבורת נבלות אנטישמים שכל מטרתכם זה להשמיד את עם ישראל!!!
חבורה של משתפים!!! אתם החברים הטובים ביותר של הנאצים לסוגיהם ומיניהם !!!
כך הייתם תמיד ! אתם אותם קאפואים מהשואה
ואתם אותם קבוצת מלוכלכים שמכרו את נשמתם לשטן !!! אתם חבורת פריצים קטנה ועלובה
ששולטת על מליוני יהודים גם היום !!!
אך דאו לכם יומכם יבוא ותעמדו למשפט בין לאומי על הפשעים שלכם !!! אתם תזכרו לדראון עולם!!! אני לא יודע מתי אבל זה יגיע !!! אולי 5 שנים אולי 20 שנה , אבל זה יגיע בעזרת השם
30/11/16 | 07:07
כמה דפוקים יש במדינה
01/12/16 | 13:04
123. אילנה דיין שבויה ופועלת רק מאינטרס של רייטינג
30/11/16 | 04:24
122. אין דרג פיקודי נוכח לגמרי
כל הקצינים שם הביתה, הייתם צריכים לבודד את הזירה, אף אחד לא נכנס ומחכים לאמבולנס צהלי. מר נהגוס החוצפן שישאר במסעדה המזויפת שלו. מתנחלים , תודה על העזרה אבל לא תודה, אין לכם מה לחפש שם, רק הפרעתם.
אלאור, חבל שיצאת מדעתך. זה ישאר איתך לעד, עם עונש או בלי.
דוגמא לחיילים שפועלים בלי שיקול דעת. לך אל המפקד שלך ותתייעץ , היה לך מספיק זמן.
בושה לזמן שלקח לאמבולנס הצהלי.
למה לא ביצעו את הפקודה מהמגד. למה לא דיווחו על המצב אמת?
30/11/16 | 01:16
121. גיבור הוא מי שמסכן את חייו עבור האחר, אין פה מעשה גבורה
30/11/16 | 00:52
תודה על ההגדרה, חיפשתי במילון ולא מצאתי.
01/12/16 | 00:05
120. ברור שאין חשש ממטען. אלאור הרגיש שלא מגיע למחבל הזה לחיות ופעל מאימפולסיביות
29/11/16 | 23:44
מאיפה אתה יודע מה חשב אלאור.
06/12/16 | 15:06
119. כל הכבוד לאילנה ולצוות עובדה שאלוקים ישמור עליכם
29/11/16 | 23:40
118. אף פעם לא מאוחר לומר: טעינו. צריך לצאת מחברון.
ולשמור רק את הגלויות היפות.
כמו שטוב שיצאנו מסואץ, נבטיה, קוניטרה וג'נין.
29/11/16 | 21:42
117. לשחרר את החייל, היחיד ששם לב
איזה ניהול כושל
29/11/16 | 21:19
116. שחררו את אלאור. הוא היחיד מבין החיילים שפעל בזירה
בלאגן נוראי בלי מפקדים. החייל היחיד שרואים זה אלאור בין המתנחלים. הוא היחיד שפעל. תניחו לו כבר. צריך לפצות אותו על הסבל הרב שהוא והוריו סבלו. תחזירו לנו את ישראל הישנה והטובה שבה ידעו שחייל לוחם הוא טוב ומחבל הוא רע בלי לחפור באמאמא.די אתאור הרג מחבל ארור רוצח. תשחררו אותו כבר ומיד. שיתביישו המקטרגים גועל נפש
29/11/16 | 20:44
115. דרום
לא ראיתי.
אבל למה תוכנית.שבויים לפני פסק הדין?,
29/11/16 | 20:01
114. רק מראה מי באמת מנהל את הענינים שם, לא מעניין אותו דרגות או רמטכל
29/11/16 | 18:43
113. אלאור חיסל את המחבל בכוונה תחילה, וכל הכבוד לו. ככה צריך לנהוג!
כל התנהגות אחרת, היא לא מוסרית, לא ערכית ולא צודקת. היחיד שהחזיר את השפיות וההיגיון, הצדק והמוסר לבית משוגעים של צה"ל, זה החייל הגיבור האמיץ אלאור עזריה. ישלח לו ה' ישועה.
29/11/16 | 17:10
אמן ! שה' יעזור לאלאור
06/12/16 | 15:07
112. אלאור גילה גבורה ותושיה בזירה של תוהו ובוהו!!!
אלאור היה החייל היחיד שהיה לייד הפצוע ותמך בו. לאחר מכן נפנה לירות במחבל, שהיה חשוד כמי שנושא עליו חומר נפץ!
מגיע לו צל"ש!!!
29/11/16 | 16:30
ולך מגיע צל"ש על טיפשות
במה גבורתו? ירה בגופה?
01/12/16 | 15:11
אם ירה בגופה (סמרטוט) אז למה לנהוג בו כך
11/12/16 | 14:18
111. אלאור עשה את מה שכל חיל במדינה אחרת היה נוהג כלפי מחבל בזירה.
חוץ מהמדינה הזאת, שלצערנו מתנהלת על -ידי משמצי צה"ל למיניהם...
29/11/16 | 16:02
110. תפקוד בזיוני של המפקדים בשטח שלא משנה את העובדה שאלאור נקם
לא סכנה ולא נעליים, נקם את מות חברו
שאת זה אפשר להבין אבל אסור לקבל בשום אופן בצבא
29/11/16 | 15:37
109. בקיצור, הדור של היום עם המצלמות גרם
לאירוע לצאת מכלל שליטה. איך השיגו צילום אווירי של הזירה? יותר מידי תיעוד זה כנראה הבעיה הראשית.
29/11/16 | 15:36
108. אני לא אעשה מילואים, ילדיי לא ישרתו בצהל באם אלאור יכנס לכלא
29/11/16 | 14:33
ברוך שפתרנו.
29/11/16 | 17:22
אתה במילא לא עושה מילואים
ואם כן מצאת תירוץ להשתמט
01/12/16 | 13:07
107. ככשמעתי שאילנה דיין עושה את הכתבה דאגתי אבל רואים את הבלאגן בזירה. מי מנהל אותה רואים שאלאור פעל נכון
29/11/16 | 14:31
106. שחררו את אלאור. רואים איזה בלאגן בזירה הוא לקח אחריות
29/11/16 | 14:29
105. עיתונאית מובילה מחפשת רטינג
אילנה דיין !בשידורך אמש את הכתבה ,רצחת את והצוות שלך את החייל ומשפחתו ,זרעת זירעי שנאה נוספים והוספת לקיטוב שיש בחברה והכל ,בשם זכות הציבור לדעת, ועוד לפני פסק דינו של החייל ,היכן המקצוענות שהינך מתימרת בה?יכולת לחכות מעט עד לגזר הדין ואולי זה היה נראה אחרת.עיתונאית מובילה מחפשת רטינג את!!!עצוב עצוב לעם ישראל!!
29/11/16 | 14:08
אילנה יישר כוח
התבטאויות של אנשים כאלה רק מוסיפים לערך שלך
01/12/16 | 15:08
104. זיכוי מחמת הספק
הדרך היחידי לרדת מהעץ
29/11/16 | 13:36
103. אלאור הגיבור
לשאלה שהיתה בכתבה: מדוע אלאור לא ירה במחבל בתחילת האירוע?
התשובה: כי הוא היה עסוק בטיפול רפואי בחייל הפצוע .. ועוד....
29/11/16 | 13:14
איפה גבורתו? לא הבנתי
הייתי בלא מעט מלחמות. ראיתי גיבורים וגם פחות גיבורים.
אם אלאור גיבור אז זהו ביזוי של הגיבורים החיים ובעיקר את אלה שלא חיים.
01/12/16 | 13:10
עוד כמה גיבורים כאלה ואבדנו
פחדן גמור
01/12/16 | 15:07
102. הבעיה היא לא הצבא ולא המתנחלים. הבעיה היא *הערבים* שמנסים בכל דרך לרצוח אותנו, וגם מצליחים לסכסך בינינו, ולעשות פירוד בעם!!
29/11/16 | 12:39
אלאור
צודקת בהחלט יפה אמרת ותוסיפי אחת כאילנה דיין אוי לנו בשביל תוכנית היא עלולה להרוס חייל משפחתו הכוללת קרוביו חבריו בעצם חלילה את כלל ישראל כול העולם מתקיים בזכות שכמותה
01/12/16 | 03:46
כמה שאתה צודק . הבעיה היא הערבים והעם הטיפש שלנו
11/12/16 | 14:20
101. אוחנה החולה נפש גם צריך לעמוד לדין ומייד !!!
29/11/16 | 11:38
למה שאוחנה יעמוד לדין ? בגלל שפעל איפה שלא היו מפקדים ? בגלל שטיפל בפצוע עד שהגיע אמבולנס צבאי ? הוא לא אשם אשמים המפקדים בשטח
06/12/16 | 15:10
100. מתנחלים חולי רוח הרסו לנו את התדמית של המדינה
גועל נפש דוחים הישראלי המכוער
29/11/16 | 11:35
מתנחלים מלח הארץ
אתה מחבל שמדבר רעות על מתנחלים מלח הארץ.
29/11/16 | 14:00
המדינה קיימת בזכות המתנחלים!!!!
30/11/16 | 22:24
המדינה מתקיימת על אף המתנחלים
ולא תמשיך להיות יהודית ודמוקרטית אם היא תתנהל על פי הבור שהם דוחפים אותה לתוכו
01/12/16 | 15:05
99. כרוניקה ידועה מראש
כאוס , אין מפקד בשטח , המתנחלים נכנסים וטוחנים לחיילים את הראש, מסתובבים בזירה בחופשיות, רואים בבירור שיבוש ראיות עלידי המנחלים (הזזת הסכין) והמ"פ אדיש לא מעניין אותו,
המ"פ צריך להישפט באותו אישום.
מסכן אליאור, היה נראה אבוד עיצות , לא יודע מה לעשות, טוחנים לו את המוח, וברגע אחד של איבוד עשתונות עשה שטות.
איך שהמשטרה הגיעה פרסה סס"ל אף אחד לא עבר והזירה הייתה סטרילית ככה הצבא צריך להתנהל
29/11/16 | 11:29
98. לשחרר את אלאור מיד!!
כתבה מגמתית המנסה לתאר את המתנחלים כבריונים.המטרה המרכזית שלהם היא הצלת חיים וזהו הענין המרכזי שצריך להתיחס אליו:נתנו טיפול רפואי לחייל צה"ל.
במידה והחייל היה פצוע קשה אזי הם היו מקבלים צל"ש על הצלת חיים.
מעבר לכך כל השאר רק דיבורים.
ולפרשת אלאור,רוב העם דורש שחרור מידי של חייל צה"ל,
מלבד מספר אנשים שיושבים במשרדים עם המזגן והמקלדת.
29/11/16 | 11:19
צודק שחרור מיידי לאלאור. העוול שנעשה לו ולמשפחתו בלתי יתואר
29/11/16 | 14:33
נכון מאוד העם דורש שחרור מידי של אלאור
06/12/16 | 15:11
97. רואים רק דבר אחד
חייל מסכן, ששר הביטחון דאז, יחד עם הרמטכ"ל רצו להעמידו לדין בכל מחיר ובכך לקדם את "מוסריותם" ואת האג'נדה שלהם.
מח"ט ומ"פ שקרנים וכן תובע נאלח שצה"ל היה מוכן לשלם לו הרבה על ימי מילואים ובלבד שירשיע את החייל המסכן.
ומול קבוצת כח אימתנית זו ניצב לו חייל מסכן ובודד, המוקף רק באהדת העם שמבין, שמעשהו בא מהגנה עצמית ושראוי לחזור על מעשה שכזה שוב ושוב כיון שמעל הכל אמרו כבר "הבא להרגך השכם להרגו" ובסה"כ מדובר במחבל ארור שאם לא היה נהרג היה מסכן את הכח שם.
29/11/16 | 11:07
אסור שחייל צה"ל בעיקר לוחם יהפוך למסכן כמו שעושים לאלאור בושה בושה בושה
06/12/16 | 15:12
96. אף אחד שם לא בהלם כשהוא ירה מה זה החירטוט הזה.
29/11/16 | 10:45
95. תשקורת.
29/11/16 | 10:43
94. הכתב חד צדדי ומחרטט
29/11/16 | 10:41
93. כנסו חשוב
כמה דברים בטוחים אלאור חרג מהנהלי פתיחת אש ואף סיכן את הכח דבר ראשון סטירה מצלצלת אל זה שהוא דביל מה אתה יורה במחבל אחאי שאירוע הסתיים מגיע לו על זה כמה חודשים בכלא על זה שהוא טמבל אבל כמובן שלא הריגה או משהו דומה מדובר עדיין במחבל
29/11/16 | 10:40
92. הכתבה מעקמת את המציאות. המתנחלים עוזרים
29/11/16 | 10:33
91. החייל ביצע את תפקידו לחסל מחבל שעדיין
הקצינים סרחו.
29/11/16 | 10:32
90. חחחח החייל יצא גאון.
29/11/16 | 10:31
89. כמה תובנות
1. מה רלוונטי הרקע הבריוני של נהג האמבולנס לעניין? להשחיר אותו כרקע למה? שהוא דומיננטי ושהוא קצת אלים? ובגלל זה מה?
ההנחיות בטיפול במחבל שלא מזוכה שאין עליו עוד אמצעי חבלה או מטענים ברור ומגובה בהנחיות מד"א. למה להציג זאת עם סימני שאלה בהקשר לטיפול של נהג האמבולנס?
את המקרה של צ'רלי שלוש מבקעה כולם מכירים, צריך להפיק לקחים ממנו לא לחזור למצב דומה.
2. גם על הפינה החמה שהוא מתפעל מצאו מה להגיד? גם זה לא טוב? בגלל איזה מודעה וחצי שתלויה שם? בגלל הקשר החם שנוצר בין המתיישבים לחיילים? גם זה לא טוב?
3. תפקוד המפקדים הישירים נראה מאוד לא טוב בלשון המעטה. כך לא מצופה ממפקדים להתנהל בזירה שלא לדבר על ניהולה ושליטה בזירה.
4. החיים בחברון טעונים ומתוחים, אם אתה לא חזק וקשוח אתה לא שם. נקודה.
להראות את המציאות הזו היישר לסלון של אנשים שמעולם לא היו בסיטואציה כזו ולא מכירים את המציאות החיים שם, זו מכה לבטן. אבל זו המציאות.
5. מבלי להצדיק את הירי חשוב כל הזמן לזכור.
המחבלים האלה באו לרצוח עם סכינים חיילים ויהודים. נקודה.
29/11/16 | 10:30
צודק בהחלט
11/12/16 | 19:30