החדשות
תגובות (61 תגובות ב-41 דיונים)
41. שטויוהתהורים בסך הכל עשו מה שהם חושבים לנכון
זכות של כל הורה להלחליט על הטיפול בילדו.והוא בסך העל בן עשרה שבועות יש הורים שאת החיסון הראשון נותנים בגחל כזה כי הילד לא הרגיש טוב או שסתם האמא שכחה ...אז שיפסיקו להפחיד.הורים מסכנים ליבי איתם.וזה ממש ביזיון האשמות כאלו להורים אבלים!
* שני   27/02/13 | 08:54
40. חיסונים
מה אתם מנסים לעשות כאן? מדובר בזוג הורים חסר אחריות. אל תנסו להיתפס לעניין החיסון שגם זה לטעמי מעיד על חוסר אחריות, הילד קדח מחום והם באידאולוגיות המטומטמות שלהם. אולי לייחס למקרה הזה דבר הריגה הוא קשה מדי, אך לטעמי זה לא רחוק מזה. יש שם עוד ילד, זה יהיה חוסר אחריות מצד הרשויות להשאיר אותו עם הורים שכאלה ללא תנאים מחמירים.
* אימא   26/02/13 | 18:44
39. הכתבה מוכיחה שהחיסונים לא יעילים
ישנם עשרות אלפי הורים שמעוניינים בחיסונים אך מאחרים את מתן החיסונים כל אחד מסיבותיו,יש כאלה עד גיל 4 חודשיים ויש כאלה עד גיל שנה, אם כן מדוע כל אותם תינוקות לא מתו!? מדוע תינוקות אלו לא נדבקו כלל בדיפתריה , שהרי לפי שיטתם אם לא נחסן אז נדבק !? הם גם לא נדבקו בשעלת ושאר המחלות שמחסנים נגדם. בחיסון הדיפתריה לא שייך חסינות העדר כי לא מחסנים נגד החיידק אלא נגד הרעלן שלו ולכן אם החידק מצוי ורק החיסונים מצילים אותנו, אז כל אותם תינוקות היו אמורים להדבק בדיפתריה, וזה לא קורה זה רק מוכיח שאין יותר דיפתריה והם עדיין ממשיכים לחסן
* יוסי   25/02/13 | 18:13
38. הסיבות האידיאולוגיות של משרד הבריאות להפחיד את הציבור
לרמה כזו משרד הבריאות עוד לא ירד, אולי מאז "מגפת" שפעת החזירים שבה ספרו קורבן שנפל מפיגום ומת בתור קורבן משפעת החזירים... אין בדל של ראיה רפואית הקושרת את מות התינוק הזה להיעדר חיסון כזה או אחר. אין בדיקה קלינית שלו ע"י רופא. פשוט לא ידוע מה גרם לחום לעלות - זה יכול להיות מסיבות רבות מאד (לרבות מחיסונים אצל ילדים שכן חוסנו). כמובן שהרשלנות כאן היא אי פניה לקבלת עזרה בזמן. כמה קל לפקידי משרד הבריאות לשלוף את נשק ההפחדה הדמגוגי "רוצו להתחסן", גם בהיעדר בדל של ראיה שיש קשר, ולעומת זאת, מקרי מוות בעריסה, המתועדים במחקר כקשורים לחיסונים, רשויות הבריאות באנגליה יודעים שיש קשר, בארה"ב מפצים קורבנות מוות מחיסונים, ובישראל - לא יודעים מה גורם לזה, אבל זה "בטוח לא מחיסונים". משרד הבריאות בדרך הנכונה לאבד את אמון מרבית הציבור בישראל.
* האמת על החיסונים   25/02/13 | 14:19
37. מתברר שגם לחילונים יש אמא טליבן
* מגן חרדים   25/02/13 | 14:11
36. ההורים התרשלו בזה שלא פנו לעזרה ולא בגלל שלא חיסנו..כולה בן 10שבועות
* מילי   25/02/13 | 13:02
35. כתבה מגוחכת
רצופת סתירות ודמגוגיה. אולי הילד נפטר כי לא נרשם במשרד הפנים? אילו שטויות. אפשר לחשוב שבבתי החולים לא מתים אף פעם מוות מצער ופתאומי. לא בכל דבר יש אשמים. וברור שאף אחד כאן לא מכיר את העובדות אז אל תתחילו לשפוט ולחלק ציונים לנוגעים בדבר. שינוחמו מן השמים.
* גלית   25/02/13 | 12:36
34. ומה הקשר לזה שהם לא רשמו אותו במשרד הפנים???
הרבה הורים לא רושמים את התינוק שלהם עד גיל 10 שבועות. הכתבה מנסה להוציא אותם פורעי חוק. אל תשכחו שכמוכם, גם ההורים האלה רצו את הטוב ביותר עבור התינוק שלהם. הם טעו שלא לקחו אותו לרופא עם חום גבוה. אבל החיסונים הם לא סיבת המוות ובטח שלא אי הרישום במשרד הפנים!
* סתם רשעות להזכיר את זה   25/02/13 | 12:25
33. אדיולוגיה??? איזה ברבריות
אדיולוגיה על חשבון בריאותו של תינוק קטן. מדוע לא לקחת את הילד לרופאאא? מדוע לתת לו לגסוס בבית ורק אז לקרוא לרופא?? איך קשור חום גבוה שלא טופל לאדיולוגיה???????????? מה קשור????????
* בלון   25/02/13 | 12:07
32. אולי נתנו לו מיץ נבטים להורדת חום?
לא כל אחד יכול להיות הורה, יש כל כך הרבה הורים מחופפים שרוצים לגדל את הילד שלהם בצורה הכי טבעית, בלי רופאים, בלי תרופות, בלי חיסונים, בלי אקמול להורדת חום. זהו שלא. לצערנו זה לא עובד כך. יש כל כך הרבה נגיפים, וירוסים וחידקים שאפילו שפעת קטנה יכולה להסתבך ולהרוג ללא טיפול מתאים.
* אחות   25/02/13 | 12:03
31. מחייבים לעשות לכלב חיסון נגד כלבת
והורים מחליטים על דעת עצמם אם כן לחסן או לא לחסן. ומשרד הבריאות יושב בצד ושותק, לא הייתי רוצה שבגן של הילד שלי יהיה ילד שהוריו לא חיסנו אותו. בגלל אנשים כאלה מחלות שעברו מהעולם עלולים לחזור ובגדול.
* דורה   25/02/13 | 11:56
30. האם התינוק נפטר מפוליו, דיפטריה, טטנוס, שעלת ,HIB או צהבת?
מה זה השטויות האלה??? חוץ משעלת אין לתינוק דרך להידבר באף אחת מהמחלות שנגדם מחסנים בגיל 10 שבועות כיוון שאינם קיימות יותר בארץ. ולא צויין בכתבה שהוא נפטר משעלת אלא שבסך הכל היה לו חום. וכן ההורים היו חייבים לקחת את התינוק לרופא ברגע שהוא העלה חום. אבל משרד הבריאות עושה כאן דמגוגיה זולה ביותר. עוד מעט יגידו שהתינוק מת כי לא נרשם במשרד הפנים
* לילי   25/02/13 | 11:21
29. מוות ברשלנות
תינוק סובל מחום ונשאר כמה ימים בבית, מה הם חשבו לעצמם שהחום ירד על ידי חליטת צמחים? נמאס כבר מכל ההורים שהתעוררו בוקר אחד והחליטו שהם טיבעונים - המוות של תינוק רחוק מלהיות מוות טבעי, בטח לא לאחד שסבל מחום גבוה והתקווצויות.
* קיקי   25/02/13 | 10:45
28. חיסונים הם לא מצילים חיים
הם נגד התפתחות צהבת וכל מיני מחלות.איפה הסיפור של מוות בעריסה יום אחרי מתן חיסון שהסתירו לפני שנה????
* לא מחסנת   25/02/13 | 10:44
27. אין קשר לחיסונים - הם משפיעים רק אחרי זמו מה
חוץ מזה לא ידוע אפילו ממה מת הילד הכתבה מגמתית להפחיד ולקדם חיסונים שיש לגביהם הרבה ספקות ושאלות לגבי אמינותם והוכחות לגבי כמה כסף עומד מאחוריהם. חשוב ללמוד את הנושא ולחסן איך שהכי נכון לילד - כמו כן יש דרכים אחרות לחסן החיסונים כפי שהם היום עושים יותר נזק מאשר חיסון חכם יהי זכרו ברוך וצערי עם ההורים
* אלעד'   25/02/13 | 10:43
26. דמגוגיה זולה מה הקשר לחיסון ?
* תינוק לא נולד עם מחלות שקשורות לחיסון   25/02/13 | 10:26
גם את לא חיסנת את ילדיך ולכן הפחד
מציף פתאום......
* אמא שחיסנה   25/02/13 | 10:50
25. "אידיאליסטים" על חשבון תיונק קטן...
בגופכם תעשו מה שאתם רוצים, אבל מה חטא הילד?! טיפשים.
* טלי   25/02/13 | 10:06
24. ניחא לא חיסנו אבל תינוק כזה קטן
לא להתייעץ אפילו עם רופא? זאת שערוריה... אולי היה לו חיידק?
* עצוב מאד    25/02/13 | 09:52
23. כן צריך לחסן וכן לרוץ לרופא שהילד חולה !
כן שתינוק קטן ויש חום חייבים לרוץ לרופא ועוד יותר שזה נמשך כמה ימים !פקחי עין על בנך כי נראה שאת מאותם אנשים שלא אכפתיים
* מישהי   25/02/13 | 09:42
22. העיקר שלא סבל מאוטיזם!
הערה: הכותבת הינה אימא לאוטיסט שכתבה כותרת זו בסרקסטיות.
* צדקנית   25/02/13 | 09:34
21. רק מהשם הדברר !!!!
תפנינו רופאים מטופשים !!!!
* חיסון לא מועיל    25/02/13 | 09:34
20. איזו דמגוגיה של מש' הבריאות...
האם מצאו שהיתה לו שעלת? שהוא מת אולי מחצבת או חלילה מדפטריה או מחלה אחרת שנמנעת כביכול על ידי חיסון? לא ולא, לפי משרד הבריאות סיבת המוות היא העדר חיסונים.נו באמת..אולי ילבישו על המוות הטרגי הזה (והוא טרגי תהיה הסיבה לו אשר תהיה) עוד קמיפיינים ממשלתיים. למשל, אולי רשות המיסים תקבע שסיבת המוות היא העלמת מיסים של הוריו או חוסר בטיחות בדרכים..
* שרון   25/02/13 | 09:33
נכון, כמה קל לעבוד על האנשים הבורים שלא
* מבינים ברפואה, מת בגלל שלא התחסן איזה שטות!   25/02/13 | 10:36
מת בגלל שההורים חסרי אחריות ורשלנים
תינוק קטן שוכב בבית עם חום גבוה כמה ימים ולא מביאים אותו לרופא, ? אם זאת לא רשלנות אז מה זה כן? ובזכות ההורים הבורים שמחסנים את התינוקות שלהם, כל הפלצנים יכולים להרשות לעצמם לא לחסן.... אז בבקשה, חדל קשקשת,
* מבינה בקשקוש   25/02/13 | 11:43
אחת כמוך יכולה למות רק מהפחד
אם תשמעי מחר שיש מגפת צהבת ברחובות, את הרי לא תוצאי את הילד שלך מהבית מהפחד שידבק כי הוא לא מחוסן...הילד מת כנראה מהרשלנות של ההורים, חום גבוה כמה ימים ולא לראות רופא???.
* חיסונים   25/02/13 | 11:58
19. יומיים עם חום גבוה, מה חשבו לעצמם?
יש לחייב הורים לתת חיסונים
* רשלנות   25/02/13 | 09:30
18. שטויות כאלה!!! מה הקשר חיסון בגיל הזה??
אולי זה קשור לחום הגבוה אבל למניעת חיסון בגיל הזה?? יש מלא הורים שמחסנים אבל מתחילים בגיל טיפה יותר מאוחר. מה הקשר??? ממה אפשר למות בגיל הזה שקשור בחיסון???שטות מוחלטת!!
* איילת   25/02/13 | 09:21
למה להתחיל בגיל יותר מאוחר?
יש מועדים קבועים, אלה אם כן הילד חולה או מצונן אפשר לדחות בכמה ימים
* דורה   25/02/13 | 11:59
17. האם הוא נפטר מאחת המחלות שכנגדה מחסנים??
[הערה מקדימה: אני כמובן חיסנתי את כל ילדי ואני סבור שחובה לחסן. אך עם זאת....]. ההאשמה העולה פה, שפטירת התינוק היא בשל העדר חיסון, צריכה הוכחה, שהוא אכן נפטר מאחת המחלות שכנגדה מחסנים. זה כמובן לא כתוב בכתבה! ואני מסופק אם אכן כך היה. לתינוק היה חום גבוה במשך כמה ימים והרשלנות ההורית פה היא שלא הורידו לו את החום. חום גבוה מידי פוגע ברקמות החלבוניות ובכלל זה המח וסביר שהתינוק נפטר מזה. בהחלט ייתכן שמדובר בשפעת וירלית או חיידקית (שתוקפת כמובן גם ילדים מחוסנים) - ולא מעבר לכך ואם כן אין כל קשר בין פטירתו לבין להעדר חיסון.
* נ   25/02/13 | 09:20
16. מה הקשר לחיסון?! עד גיל חודשיים מחסנים נגד צהבת!
עוד מעט תגידו לי שהוא חלה בצהבת ונפטר!!! ולא על כל חום צריך לרוץ לרופאים!
* אז אל תנסו לרמוז לרשלנות!   25/02/13 | 09:11
כן צריך לחסן וכן לרוץ לרופא שהילד חולה !
כן שתינוק קטן ויש חום חייבים לרוץ לרופא ועוד יותר שזה נמשך כמה ימים !פקחי עין על בנך כי נראה שאת מאותם אנשים שלא אכפתיים
* מישהי   25/02/13 | 09:42
זה בהחלט רשלנות יקירתי
תינוק בן 10 שבועות שמעלה חום גבוה, הולכים איתו למרפאה ולא משאירים אותו בבית. חום יכול להיות מאה ואחת סיבות. אדם מבוגר לא חייב לרוץ על כל פיפס לקופ"ח אבל עם תינוקות בהחלט חייבים. זה בהחלט רשלנות של ההורים. שהבת שלי הייתה בת חודשיים עלה לה חום לא חום גבוה במיוחד, הלכתי איתה לרופא שלאחר בדיקה קצרה שלח אותנו למיון, לאחר מספר בדיקות גילו שיש לה דלקת קרום המוח, מיד נתנו אנטיביוטיקה ואישפוז.. לכן, לא משחקים עם בריאותו של תינוק. זה פשוט רשלנות ומיותר המוות הזה,
* אחות   25/02/13 | 10:55
15. איך קשור חיסון פה בכלל?
חיסון ראשון זה נגד צהבת...לא קשור בכלל, זו מחלה של מבוגרים מסקס (נותנים חיסון אם לאמא יש צהבת) חיסון שני בגיל 8 שבועות. רוצים להגיד לי שחיסון נגד שעלת היה מציל אותה ? חיסון היה מפיל זמנית את המערכת החיסונית שלה, רק עושה נזק לזמן קצר, לא מציל. הבת שלי בת שנה בלי חיסונים, בריאה לחלוטין. יש לי עוד תינוק במשפחה שחוסן מלא, והוא חולה כל הזמן. אז מה המסקנה ? יש עוד תינוק שאני מכיר שחוסן בגיל 8 חודשים והרגל שלו שותקה אחרי החיסון, מה המסקנה ? (רופאים מכחישים, זה לא קשור! מממההה???) יש עוד תינוק ששמעתי עליו, חוסן בגיל שנה עם MMR, ויום אחרי נכנס לבית חולים, מאז הוא אוטיסט, מה המסקנה ? אל תדחפו לנו חיסונים שמזיקים. תעשו מחקרים איזה חיסון נדרש ואולי לא בגיל כל כך צעיר (אפשר לדחות וגם לפצל חיסונים) ואז תבואו להורים בדרישות. התינוק בכתבה היה חולה, לא בהכרח קשור לחיסון
* עופר   25/02/13 | 08:59
14. ממתי יש חיסון נגד חום גבוה?
* מאוד מוזר   25/02/13 | 08:55
החיסון שניתן לתינוקות זה לא נגד חום
* מורי   25/02/13 | 09:29
13. מה הקשר לחיסון?!!?
הרפואה המערבית שמשרד הבריאות מזריק לכל הארץ זה לא הדבר הכי טוב שיש! תביאו את כל הסיפורים של ילדים שנפגעו מחיסון ואז נדבר!
* צילה שחמון   25/02/13 | 08:52
12. הורים דפוקים...הרגו את הילד במו ידיהם!!!!
* טלי   25/02/13 | 08:49
איך רואים שאת לא אמא, הכי קל לשפוט...
* כמה קל לעבוד על האנשים הבורים...   25/02/13 | 10:34
לא צריך להיות שופט בכדי להבין
תינוק עם חום גבוה צריך לקחת אותו לרופא, ויפה שעה אחת קודם. ואגב, רק אמא אחראית מסוגלת לראות את הרשלנות שנעשתה נגד התינוק האומלל.
* אמא   25/02/13 | 11:45
11. תות
אין קשר בין החיסונים למות התינוק.. בגיל הזה מחסנים נגד צהבת ומנה ראשונה !!! של המחומש.. האם התינוק חלה באחת מהמחלות האלו???? זה לא יעזור ניסויי ההפחדה האלו..
* מוכרים לכם תותיםםם   25/02/13 | 08:34
10. מה הקשר?
מבלי להיכנס בכלל לוויכוח בנושא החיסונים....התינוק המסכן נפטר כי לא טופל כראוי בזמן שחלה. תינוק קטנטן חולה עם חום גבוה צריך להיות מטופל ללא דיחוי ומכיוון שהוריו לא דאגו לכך הוא מת. הילד לא מת כי לא קיבל חיסונים!!! אל תעשו מאיתנו מטומטמים.... אולי גם תגידו שהוא מת כי לא רשמו אותו במשרד הפנים? !!!
* גל   25/02/13 | 08:23
+1
* +1   25/02/13 | 12:23
9. צודק
ל2צודק בהחלט. חוק יבש ומטומטם
* נני   25/02/13 | 07:48
8. לרחל כהן משולם מהפייסבוק אנשים מתים ממחלות שמביאים אנשים שחיים כמו בהמות
* כמו הפליטים מסודן ,שהחזירו מחלה ליושנה. להעיף אותם   25/02/13 | 07:25
אנשים מתים מגזענות שמפיצים אנשים
* 6 מיליון יהודים   25/02/13 | 10:43
7. המוות לא קשור לחיסון .כבר שמענו על ילדים שמתו דווקא מסיבוכים של חיסון
* הכל עניין של כסף. הסכמים של רופאים עם חברות תרופות   25/02/13 | 07:21
אם כולם היו חושבים כמוך מה היה היום???
את יכולה לחשוב כך ולהחליט אם כן לעשות חיסון או לא לעשות רק בגלל הידיעה שמיליוני הורים כן בוחרים לעשות את החיסון ואז מן הסתם הילד שלך מוגן בגלל אותם ילדים שחוסנו. אז אל תדברי בכלל לא על כסף ולא הסכמים... שונאת לשמוע אנשים נצלנים כמוך שפותחים את הפה וחושבים שהם חכמים וכל השאר טיפשים.
* עצבני   25/02/13 | 11:00
6. מה קשור חיסון צהבת לחום גבוה?
ובכלל, מה קשור שלא נרשם עדיין בתעודת זהות??? לי היה זמן לגשת למשרד הפנים רק 4 חודשים לאחר הלידה!!! זו רשלנות מצד ההורים שהיו חייבים לבדוק את מקור החום ולפעול בהקדם, אבל למה לתלות את הדברים על שטויות כאלו?!?!? בשורות טובות. ולהורים- תנוחמו מן השמים... זה לא פשוט לסחוב תינוק 9 חודשים, לגדלו חודשיים ולאחר מכן המקרה הזה....
* אני   25/02/13 | 04:59
5. מה הקשר?
זה לא שהוא נפטר מצהבת או ממחלה שאמור היה להיות מחוסן! די למסע ההפחדה!
* אוי נו באמת   25/02/13 | 04:50
4. מה הקשר חיסון
אומרים במפורש בכתבה שהיה לו חום גבוהה וההורים לא התייחסו... תינוק בן 10 שבועות לא אמור להתחסן בשביל חום. זה רק הזנחה של ההורים בכלל לא קשור לכן או לא חוסן! סתם רוצים להתסיס שוב על חיסונים... שנהיה בריאים!
* אליזבת   25/02/13 | 02:48
3. אין קשר אבל צריך לחסן!!!
תינוק קטן כל כך עם חום חייב להגיע לטיפול רופא!!! פה הטעות שלהם וטיפשות שלהם ומעבר לכך לא לחסן זה טעות
* חבל   25/02/13 | 00:23
2. מדהים
מדהים אותי שמי שלא מחסן את כלבו חוטף היום קנס וצריך לשלם פי 3 כאשר אין בסירוס סכנה לבריאות הציבור ולעומת זאת מי שלא מחסן את ילדו ומסכן את בריאות הציבור לא עושים לגביו כלום.
* נ   25/02/13 | 00:22
1. חוק חדש!
הורה שלא מחסן את ילדיו לא יהיה זכאי לשום מענק וקצבה מביטוח לאומי עבורו! מעבר לכך ילד לא מחוסן לא יהיה זכאי להירשם לגן ילדים עירוני... וככה אולי כל הטבעונים האלה יחשבו פעמיים.
* ישראלי   24/02/13 | 23:26
טיפש ,קודם תברר מה זה חיסון ומה הם הנזקים שהוא עושה לגוף
* ויש גם חיסונים הומאופתיים, תחקור ותלמד    25/02/13 | 07:17
אנשים כמוך הם הטיפשים שחשים עצמם חכמים
אני מבינה שאת לא מחסנת את ילדיך על פי התגובה שאת כתבת.... אז אני יכולה להגיד לך שאחת כמוך היא בדיוק הטיפוס העלוב שמנצל את מליוני היתינוקות שכן עוברים חיסונים על פי הוראות משרד הבריאות, את טפילה, טופסת טרמפ על גב התינוקות שלנו. שאחוז גבוה מהציבור עושה חיסונים, יש חלק קטן שמרשה לעצמו לוותר על זה, כי הציבור מחוסן. אבל בגלל אנשים כמוך יש גם סיכוי קטן שמחלות שעברו מהעולם יחזרו לתקוף שנית. אז אל תיקראי לאנשים שהולכים בדרך החוק- טיפשים....
* אמא   25/02/13 | 10:40
כל הכבוד צודקת
* מילה במילה   25/02/13 | 11:53
חוק חדש!
משרד הבריאות יחוייב להשתמש בכספי הציבור למען חקירת האמת, בטח ובטח לפני שהוא יוצא בהאשמות חסרות כל ביסוס, ובכתבות שהן עלבון לאינטיליגנציה, משרד הבריאות לא יהיה רשאי לשכור טוקבקיסטים בתשלום, ואם כבר הוא עשה זאת, לפחות שלא יעליב את האינטיליגנציה שלנו, כשהוא מגיב ראשון בטוקבקים, כחמור קופץ בראש. רבאק, וכל זה מהכספים שלנו!!!!!!!!!!!!!!! בושה!
* העמותה למען הגנת האזרח בישראל   25/02/13 | 10:07
החוק החדש צריך להיות רישיון והדרכה בלהיות הורים ללא קשר לחיסונים
* XXX   25/02/13 | 10:38
ישראלי אני מסכימה איתך.
הרשלנות הזאת של ההורים המחופפים הם שהביאו למות התינוק. תינוק קטן עם חום כמה ימים בבית ואף אחד לא לוקח אותו לרופא. הורים נורמלים גם אחרי חצי שעה של חום רצים עם הילד למרפאה.
* ניצה   25/02/13 | 10:42
אבל מה הקשר לטבעונים?
אל תהיה אידיוט.
* עידן   25/02/13 | 11:41