החדשות
תגובות (33 תגובות ב-22 דיונים)
22. אחת שיודעת
הצלה זה גן חיות תמיד היה ככה אנחנו מכירים את זה מקרוב הייתי בהמון תאונות בנצרת שנאלצנו לריב איתם מי יפנה מה..
* מנדבת מד"א נצרת עילית   17/10/09 | 03:16
21. נט"ן = יש רופא באמבולנס!
ה.צ.ל.ה מבקשים כסף, והסיבה היחידה לדעתי שלא שמענו תגובה נורמלית מהם היא כי לא באמת יש להם מה לומר. הפרמדיקים של מד"א הם בעליי ניסיון בתחום וזה לא היום הראשון שלהם בעבודה, הם לא עובדים בשביל הכסף אלא בשביל המצווה. זה שרופא באמבולנס של הצלה שמקבל סכומי עתק על כל פינוי דרש לפנות אותו לביה"ח האנגלי ועוד לא הסכים לפנות אותו לרמב"ם במסוק... מעיד על טיפשותם טימטומם של ה.צ.ל.ה.
* מתנדבת.   15/10/09 | 16:42
20. עוד משהו חשוב
ציינו כל הזמן בקשר נט"ן, אם אומרים נט"ן אז יש רופא באמבולנס. זה לכל אלה שאומרים שפראמדיקית של מד"א צריכה לציית לרופא של האמבולנס הפרטי
* זהר   15/10/09 | 15:13
19. בקשר לכסף ולכל אלה שלא שמעו את העימות
במקרה זה של הפצוע אני בטוח באלפי אחוזים שיקבל החזר כספי מלא מקופ"ח, הרי אושפז במצב קשה. אין פה להתווכח על זה שזה יקר. מד"א אולי מקבל ציוד בתרומות, אך בכל זאת ציוד זה יקר ולכן הסכום. אם הגעת האמבולנס והפינוי הם מוצדקים, הפצוע לא ישלם את הכסף או לפחות חלקו. לאלה שלא שמעו עימות ברקע... כי זה במכשיר קשר של מד"א, זה כבר אחרי העימות, ודיווח על הנעשה מאמבולנס מד"א למוקד האזורי של המקום.
* זהר   15/10/09 | 14:37
18. קצת אמת...
בתור מתנדבת מד"א כבר שנתיים, המלחמה עם החברות הפרטיות נעשתה בלתי נסבלת.. החברות הפרטיות חוצפניות מאין כמוהם, ובנוסף להכול הן גם מנסות להוציא את מד"א לא בסדר.ידיעה כזו גורמת לי להבין כי החברות הפרטיות האלה לא יודעים מה הוא ערך הצלת חיים ועושים הכול תחת אינסרס כספי. מד"א הוא אירגון קודש, אשר רוב האנשים בו מתנדבים ולא עובדים(מדברת מניסיון ) אשר ערך הצלת חיים הוא ערך עליון ,ללא כול משמעות כספית. נכון שמד"א לוקח כסף על הנסיעה, כי צריך לממן את כול הציוד הרפואי, את הדלק לאמבולנסים, את משכורות העובדים שעובדים ללא סוף -בין עם זה משמרות לילה, ערב או בוקר.. לכן , מד"א הוא ארגון עליון וכול החברות הפרטיות הללו שוות ככקליפת השום.נראה כול אחד מכם מפקיר את חייו או את חיי קרובו בארגון פרטי.
* מתנדבת מד"א-קריות .   15/10/09 | 13:21
17. די בטוח שיהיו פה בירורים
שומעים בקשר "1 מגלבוע" 1 זה מנהל האזור.. מנהל האזור מעורב בעניין זה אומר שהולך להיות בלאגן שם... ביום ראשון הייתי בת"ד והגיע אמבולנס פרטי.. הוא התווכח עם הנהג שהייתי איתו {נהג של מד"א} וטען שהפצועים הם שלו...
* מתנדב נוער במד"א   15/10/09 | 00:27
16. יש מצב לקונספירציה של מד"א, לא פעם ראשונה שמד"א מלכלך על הצלה, אין ראיות. רק סיפורי סבתא שמספרת בקשר...
יש מצב לקונספירציה של מד"א, לא פעם ראשונה שמד"א מלכלך על הצלה, אין ראיות. רק סיפורי סבתא שמספרת בקשר...אוי אוי אוי..
* שימי   15/10/09 | 00:25
15. מד"א
חמורים כולם מה מעניין אותם רק הכסף
* יאלה   15/10/09 | 00:12
14. ל-3 כמה שאת סתומה
איך רואים ששאת לא מבינה כלום אם את סומכת על ניידות טיפול נמרץ של הצלה מצבך רע אבל אם את כל כך גאה ברופא הזה אז אם תעברי תאונה קשה חלילה אז שהצלה יטפלו בך בהצלחה
* שלומי   14/10/09 | 23:53
13. 800 שקל על פינוי!!!
מה שמד"א שכחו לציין שאם תתפנה על ידם תשלם 800 ש"ח על הפינוי,יתרה מזאת במידה ותאחר בתשלום תקבל אזהרות מבהילות הביתה כאילו אתה נרדף ע"י השוק האפור!
* אלמונית   14/10/09 | 23:50
12. נמאס כבר ממלחמות יוקרה..
אני מתנדב במדא כחמש שנים ובשנתיים האחרונות גם באירגון הצלה דרום, ותמיד היה ביניהם שיתוף פעולה. בשנה האחרונה התחילו אנשים במדא לקנא בגלל תרומות שמקבלים הצלה ומאז מלחמת הכוחות משתוללת.... עד כדי כך שלקחו לי ממדא את הביפר בגלל שאני מתנדב גם בהצלה.. האזרחים משלמים בחיי אדם בגלל אגו...
* מתנדב במדא והצלה דרום   14/10/09 | 23:50
11. עצוב
למה להזמין אמבולנס פרטי מה יש לו שאין למד"א חוץ מזה שהוא עולה יותר אולי. וגם מדוע כשיוצא אמבולנס למקום שאר האמבולנסים לא מקבלים דיווח שכבר מישהו נסע לשם ואין צורך בעוד ניידות.
* לב   14/10/09 | 23:29
10. צריך תגובה של הצד השני של חברת הצלה , כי לא הגיוני כל ארגון או חברה יגיד מש שהוא רוצה על אחרים ללא תגובת הצד השני - כי נראה לי שחסר נתונים בכל הסיפור
* איפה הצד השני ????   14/10/09 | 23:23
סתום אחד
מה יש לשמוע צד שני יאטום אתה לא שומע את מערכת הקשר מה נראה לך שאנחנו מפברקים זה הכל על אמת יטמבל
* עובד מד"א   14/10/09 | 23:51
נכון - איפה הצד השני ?
צריך לקבל תגובה מהצד השני של חברת הצלה - יש כאן סיפור מצד אחד , ונראה לי שחסר נתונים .
* דוד   15/10/09 | 00:43
9. חטיפה
ב 1998 פניתי לטרם בתלונה על כאבי בטן פינו אותי באמבולנס הצוות הכניס אותי למיון ללא רישום בקבלה והשאירו אותי שם שותת - לא הסכימו לקבל אותי משום שלא נעשה הרשמה, ניגשתי לקבלה והשתרך שם תור ארוך....בכוחות אחרונים יצאתי מהבניין עם פנדציט בבטן והתקשרתי מטלפון ציבורי לחברים שיבואו לקחת אותי מהדסה..סוף הסיפור נפלתי על הרצפה בתוך המיון אזי עשו טובה אנשי המיון והם אלו שרשמו אותי בקבלה..עכשיו עושים סיפור שלם גנבו להם 600 שח-מסכנים
* הנחטף   14/10/09 | 23:20
8. קחו בפרופורציה
באמת הגזימו הפעם. אבל גם נכון שמד"א יקר בצורה משמעותית לעומת האמבולנסים הפרטים שקימים וגם עבודתם חשובה
* מתנדב מד"א   14/10/09 | 23:07
אתה בטוח?
לפי מה שאני יודע האמבולנסים הפרטיים יותר יקרים... אני גם מתנדב מד"א. האמבולנס הרגיל/לבן פחות יקר מרוב הפרטיים. הנט"ן הוא זה שיקר, למרות שלא חסר פרטיים שיקרים יותר.
* זהר   15/10/09 | 14:32
7. אני צריך אמבולנס דחוף - הפכתי לחרש!!! לא שומע עימות בקשר!!!
* דורון   14/10/09 | 23:00
6. שום יצר טוב אינו שלם כל עוד לא התמודד עם יצר הרע !
מפחיד לחיות בארץ , הכי טוב לקנות חלקת קבר בהר הזתים , זה הדבר הכי חיובי שיש בארץ , ארץ זבת חלב ודבש ! ארץ זפת חמורים וערבים .
* מפחיד !   14/10/09 | 22:28
מפחיד - תדע שערבים הצילו ערבי . ולא היה צורך בטיפול הלא נכון של מדא - תראה אתר מעריב , שם כתוב שנמסר מבית חולים רמב"מ שהפצוע במצב קל - וכאשר אין רופא במדא - הסמכות העליונה להחלטות זה של הרופא
* ערבי נגד תגובה 6   14/10/09 | 23:03
5. לא צריך
למה אנחנו צריכים את כל האמבולנסים הפרטיים האלו יש לנו הצלה לאומי מד"א מה שכן אני יודע שאמבולנסים פרטיים עושים מה שבא להם והם שכונה אחת גדולה מד"א יישר כוח
* צפוני   14/10/09 | 22:16
תגיד לי אתה ישראלי? למה צריך אמבולנסים?
חמודי אתה גר במדינה מלחמתית שכל העולם רוצה למחוק אותה, ואתה שואל למה צריכים אמבולנסים
* נתינה   14/10/09 | 22:35
נכון!
נכון מאוד! מתנדבת מדא!
* ..   14/10/09 | 22:42
החבר'ה האלו מתנדבים! והם באים מתוך השכונות-כך שהם זמינים הרבה יותר.
החבר'ה האלו מתנדבים! והם באים מתוך השכונות-כך שהם זמינים הרבה יותר.
* אתה הבנת את זה ברוך?   15/10/09 | 00:29
נכון, לא צריך פרטיים!
פרטיים הרבה יותר יקרים, לא תמיד מקצועיים. ולא חסר כוננים של מד"א, שהם גם בשכונות וגם הם זמינים. מד"א תמיד זמין, מניסיון!
* זהר   15/10/09 | 14:29
4. לא יאומן כי יסופר!
לא יאומן כי יסופר! בשנת 1994 התחשמל חבר במפעל בו עבדתי. נתנו לו טיפול ראשוני, הזעקנו את מד"א, חובש של האירגון הפרטי ה.צ.ל.ה הגיע בקטנוע לפני האמבולנס, החליף אותנו בטיפול. כאשר הגיע אמבולנס מד"א, החובש הפרטי העבירו לטיפול מד"א תוך שיתוף פעולה מלא. אני משתומם בקוראי ידיעה זו! אם הדבר יחקר ע"י משטרת ישראל ויתגלה כנכון, יש למצות מלא חומרת הדין עם עובדי החברה הפרטית.
* יובל   14/10/09 | 22:11
ל 4
לא מדובר פה על ארגון "הצלה" שאתה מדבר עליו..אלא על חברה פרטית בשם ה.צ.ל.ה. שזה לא "הצלה" כיון שכונני הצלה - עובדים בשיתוף ובתיאום מלא עם מד"א! וע"י קבלת הודעות לביפר מוקפצים לכל ארוע חריג ונותנים טיפול ראשוני עד להגעת הצוות הבכיר,משם כאמור,עובר הטיפול והפינוי למד"א. אין סיכוי שמדובר במתנדבי הצלה - אלא בחברה פרטית שקוראת לעצמה ה.צ.ל.ה.
* חגי   15/10/09 | 06:13
3. חוצפה
רק בישראל יכול להיות מצב שאנשים טיפשים וחולי כסף יסכנו חיים של בן אדם בשביל 600 שקל .
* עצוב ..   14/10/09 | 21:37
עצוב מאד
"עצוב מאד" , כאשר יש רופא בשטח יש לו את הסכות העליונה לטיפול - ולא צריך פרמידקית של מדא להתעקש לתת טיפול - קודם כל הפצוע והצלת חיים .
* דינה   14/10/09 | 23:34
תקשיב
בתור מתנדב אם נאמר בקשר שיש נט"ן אז בנט"ן יש רופא !מובן גם למד"א יש רופאים
* מתנדב    15/10/09 | 14:12
2. הכי חשוב
הכי חשוב ואני מאוד מקווה שהוא בריא ושלם , והכל בסדר איתו בע''ה
* הכי חשוב   14/10/09 | 21:00
1. איפו העימות
יש לי בעיות שמעיה כי לא משעתי שום עימות!@#$%^&*)(???????????????????
* 1   14/10/09 | 20:55