דיבור ישיר
תגובות (335 תגובות ב-189 דיונים)
189. מדהים!
אסי אתה פשוט מדהים!
* תומר   20/05/13 | 16:24
188. לכל האנשים שחושבים ש"נתפסנו בהומופוביה"
ההומואים ממש אבל ממש לא מחפשים תשומת לב ומסכנות וממש לא נתפסים במילה "הומופוביה".. אבל כשהציבור הרחב מקניט הומואים בלי פסקה וחברת כנסת אומרת בלי בושה שהומואים זה ילדים שהתעללו בהם הילדותם או שלסביות אלו בנות שאנסו אותם ונכנסו להיריון אז זאת הומופוביה! וזה עוד יותר בושה לארץ שלנו ולכנסת של מדינת ישראל!! פשוט בושה!!!
* סתיו   26/06/12 | 21:57
187. אסי עזר חולה
אסי עזר ,אתה אדם חולה וזקוק לטיפול
* דני   26/06/12 | 09:01
על סמך מה את/ה אומר/ת את זה
* ברק פלג   08/12/12 | 14:35
186. אנסטסיה מיכאלי
אתם השתגעתם
* angel   24/06/12 | 00:12
185. ראש הממשלה
ביבי יושב בספסל הוא לא מבין שהעם סובל הוא עושה רע לאזרחים
* דרור    22/06/12 | 18:33
184. יאללה עזר ימעפן
מה כבר היא אמרה נמאסתה עם ההתבכינות שלך בסדר הבנו אתה הומו וזה בסדר אבל תפסיק כבר להזכיר את זה בכל פלוץ שלך תעןף לנו מהענים סכסכן עלוב
* hhol   22/06/12 | 14:46
183. אסי
אתה מדהים ומתוק . וצודק !!
* חן   21/06/12 | 17:45
182. אנשים פשוט לא מבינים
אומרים "תעשו את זה בצנעת ביתכם ואל תצעדו בפרהסיה". אתם לא מבינים שצריך את זה? מצעד הגאווה לא נודע להציג בפני כולם שאנחנו הומואים ו"תראו אותנו!!!", כאילו אנחנו ילדים בני 10 שצריכים תשומת לב. זה מצעד לשוויון זכויות. בדיוק כמו שבאמריקה הנשים צעדו בשנות ה-20 וקיבלו סוף סוף את זכות ההצבעה, ובדיוק כמו השחורים שצעדו 40 שנה לאחר מכן וקיבלו גם הם את הזכויות המגיעות להם. גם אצלנו, יהודים מזרחיים (וסטרייטים!) נאלצו לעשות המון רעש כדי לקבל את הזכויות המגיעות להם ולהפסיק את הקיפוח. בראייה לאחור, כל התגובות המטומטמות שלכם זה כמו להגיד להם "תהיו נשים\שחורים\מזרחיים בצנעת ביתכם, אל תתלהבו בזה". אין שוויון זכויות להומוסקסואלים. אמנם המדינה שלנו היא מהמתפתחות בעולם בנושא הזה, ועלינו להיות גאים בכך, אבל זה עדיין לא מספיק. עדיין הומואים לא יכולים להינשא, לאמץ ילדים, להשתמש בפונדקאות וכו', כמו סטרייטים. והכי חשוב ומצער - חברי כנסת ונבחרי הציבור מתבטאים בצורה הנלוזה הזאת. מה היה קורה אילו חבר כנסת היה מתבטא היום נגד מזרחיים או נגד אתיופים? (גילוי נאות: אני הצבעתי לישראל ביתנו וסביר להניח שזה לא יקרה שוב בגלל הגברת הלא נכבדת הזאת). במקום לצטט בולשיט מהתורה, תצטטו את המשפט הכי חשוב - ואהבת לרעך כמוך. סטטיסטית, הסיכוי שכל אחד ואחת מהמגיבים שונאי הגייז מכיר באופן אישי וטוב הומו או לסבית בארון הם גבוהים מאוד. הרבה מאוד מאוד אנשים מתוודעים לנושא מתוך נגיעה אישית. כשחבר קרוב או אפילו בן משפחה יוצא מהארון, אין לך הרבה ברירות מלבד לנסות להבין את הנושא במקום לזרוק סיסמאות ריקות לאוויר העולם. עניין של זמן עד שזה יקרה גם לכם, ואז נראה איך תגיבו ותדברו. השינוי מתחיל גם אצלכם.
* אבי   21/06/12 | 16:59
181. אסי עזר,אתה שותף לתוכנית טלוויזיה שכולה אלימות.
הפח הגדול או בלשונכם האח הגדול. ים של אלימות,לעת עתה מילולית אבל ימים יגידו. אז טול קורה מבין עינך.
* פישמן   21/06/12 | 15:09
180. אני ממש מאמינה לו שאשה חרדית תפסה אותו בגן מאיר
בולשיט
* ורד   21/06/12 | 14:13
לאלה שלא מאמינים
זה אמיתי בני הוא מבשרי ודמי באמונה שלי הכל מאת השם הסלידה שלי היא המצעד הפרובוקטיבי שבני יודע שאני מתנגדת לו הוא משתתף בו יש לעשותו בצורה הולמת מכבדת שובה לב אדם בלי להקצין את הנטייה ולהראותה בפרהסיה כי היא גורמת לדחייה ולכל מיני אמירות מיותרות זה נושא כאוב לא כולם חיבים להשלים עם זה ולהסכים עם זה ואתם עם נטיתכם צריך המון סבלנות
* האם החרדית   26/06/12 | 08:47
179. אסי חבל עליך אתה מבוזבז יש כל כך הרבה יפות שהיו רוצות אותך אבל
אותך יפה חתיך ואפילו אנטלגנטי אבל אבל אבל וחבל חבל!!!!!!!!! האם נשארו סטרייטים?????
* אחת האמהות   21/06/12 | 11:58
178. תהיי גיי אין בעיה אבל, אל תצא להפגין בחוצות העיר
מצעד הגאווה זו בושה
* חבצי   21/06/12 | 11:28
177. משפחה נורמלית=אמא,אבא,ילד וכח דבר אחר זה עיוות
* גיל   21/06/12 | 11:27
משפחה נורמלית?
מצטערת, אבל המשפחות של פעם שיש שמה אבא חזק ודואג ואימא תומכת ואוהבת כבר כמעט ולא קיימים. 50% מהמשפחות חיות בשקר ביחד, ו45% מעזים להתגרש. 3% אלו המשפחות החרדיות בשידוך, ו2% אלו המשפחות שכן מצליחות לשרוד. אז תגיד לי שוב מר גיל, מה ההבדל בין זוג הומואים שמגדלים ילדים באהבה (שנכנסים בסטטיסטיקה של ה-2%) לעומת משפחה של אבא ואימא שלא סובלים אחד את השני ומסרבים להתגרש?
* ילדה מיוחדת   27/06/12 | 00:48
176. הומופוביה זה משהו שיש להתבייש בו
וכל ההומופובים שמגיבים כאן נגד מצעד הגאווה רק מוכיחים כמה חשוב לקיים אותו. אני פשוט בהלם איך אנשים מוכנים להגיב בצורה כל כך נחותה שמראה על רמת האיי קיו האיומה שלהם ולפגוע באדם אחר על הדרך. תבינו, מי שעדיין תקוע בסיווגים של אנשים חי בעולם של לפני 50 שנה. האנושות המקדמה מאז ואולי בארץ יש כמה לא מפותחים שלא קלטו את זה עדיין, אבל עם קצת ידע והשכלה בצירוף תכונות אנושיות בסיסיות כמו הזדהות עם כאבו של האחר, בקלות ניתן להתגבר על מחסומים שטחיים חבל שאנשים מושכים לכיוון כל כך נמוך במקום לשאוף גבוה יותר. אבל שום דבר כבר לא מפתיע אותי. כמו התגובה לאנסטסיה "תחזרי לרוסיה". תת רמה וחוסר מודעות. מתי אנשים במדינה הזאת יקבלו אחד את השני פשוט כפי שהם וכל השנאה הנוראית הזאת תסתיים, כנראה שלעולם לא. אל תנופפו בבורות שלכם, בפעם האחרונה שבדקתי זו אינה תכונה מחמיאה.
* רמת שרונית   21/06/12 | 10:35
נתפסתם במילה הומיפוביה
נו באמת תחיו ותעשו מה שאתם רוצים אבל באמת מה אתם חפשים כל הזמן צומת לב ומסכנות
* נורית   22/06/12 | 14:51
את לא היית מחפשת תשומת (לא צומת, זה בכביש) לב אם היו מתכלים אלייך?
תחשבי על ילד קטן שמציקים לו בגן, הוא לא יחפש את תשומת הלב של הגננת כדי שתעיר להם? דרישת תשומת לב נובעת ממשהו, מחוסר של התייחסות או "מסכנות". אנשים לא מחפשים תשומת לב סתם.
* ילדה מיוחדת   27/06/12 | 00:50
175. מה שהגברת אמרה זה בבחינת שבחים לעומת הדעה הרווחת בציבור.
* אדם מן היישוב   21/06/12 | 10:03
174. אז לגבי החופש הביטוי..
חופש הביטוי אכן לא צריך להיות חד-צדדי, ולמרות שבורותה וטיפשותה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי מוצגים כאן לתפארת מדינת ישראל, דעותיה ודבריה פוגעניים, מסיתים וגזעניים. אם זו הגדרתה לחופש ביטוי, אין בעיה - לא בכנסת וממשלת מדינת ישראל. קצת שכחנו איך רדפו ורצחו אותנו במשך מאות שנים בהיסטוריה רק בגלל שהיינו יהודים. רצוי וראוי שח"כ המכובדים שלנו שמסיתים לאלימות ולגזענות ולתקיפת הזר והשונה יזכרו זאת. האם גם דעותיו של היטלר היו "חופש ביטוי"? ולא, אני לא מקצינה, זה תמיד מתחיל בקטן ולפני ששמים לב מתמודדים עם מפלצת שחורה ואפלה.. אסי - מסכימה עם כל מילה שכתבת כאן וגם עצובה על שהיית צריך לכתוב אותן.
* גלית   21/06/12 | 09:13
173. אסון טבע
tאתם הולכים נגד הטבע ומה שנגד הטבע הוא א ס ו ן אל תנסו להדביק את הכולרע שלכם לכל נורמלי
* גיגית   21/06/12 | 08:48
172. אסי היקר!
אף אחד לא נגדכם,תבין,הומואים היו ויהיו,ידוע שיש ציבור רחב שלא מקבל את דרככם,ומעולם לא נכנסו לחייכם.היגזמתם,אתה לא חושב?כל עוד דיברתם על זה בפרהסיה,לא היתערבו לכם,נכנסתם לתיקשורת, לא הפריעו לכם,השתיקה נתנה לכם להתפרע,אמרתם,אההה,אין תגובה?בואו ניצעק,בואו ניסתובב עם תחתונים בת"א,עבר יפה,בואו נלך לירושלים,פה התחילו התגובות נגד.כי אם לא יעצרו את הטירוף שלכם,תרצו לעשות במות ולהתעלס,זה לא רחוק אתם כבר מתנשקים חופשי.אתם גם כך מיעוט,אז בשביל להמאיס את עצמכם עוד יותר,אתם מביאים למצעד שלכם שחקני חיזוק מחו"ל?תבין,בכל בית יש בית,,,,,,,,!אצל להפוך אותנו למדינה המובילה בעולם בתחום זה?עד כאן.וזאת התוצאה,תישאו באחריות.כאן זה אדמת קודש ולא ניתן לכם לטמא אותה לעיני כל העולם.אם אשה עומדת מולכם ולא גברים,אתם בבעיה.אז כן,לצערי אם אתה מפחד,עשה אהבתך בסתר,כי גם עם אשה עושים זאת בצניעות,מפאת כבודה,ואם לכם אין כבוד לגופכם,תמכרו אותו לישמעאלים,להם מותר,לנו אסור,כי זה חוק אלוהי.הוא ברא את האדם,ומאהבתו את בנו,אמר,לא טוב הית האדם לבדו,אעשה לו "עזר" כנגדו,ברא את האשה מגופו,מה,סתם אנו הגברים רואים אשה ונמסים?יצור למופת,רק ממראה גוף האשה אנו הגברים מאבדים את שיקול הדעת,גוף האשה זה מלאכת מחשבת.אז אתם אומרים לא,לא רוצים אשה ולא רוצים ילדים,שהגבר ייכנס להיריון,נו,אתם שפויים?????????
* משה   21/06/12 | 07:27
אתה גזען בתחפושת !
הגיע הזמן שכמו שאתם רואים דתיים מחזיקים ידים ברחוב בכל מקום בארץ , גם שני גברים יוכלו ללעשות את זה בכל מקום בארץ !!
* יוני   21/06/12 | 12:14
171. אסי - אתה צודק בהחלט!
הדברים שאמרת בכתבה שלך הם נכונים, אמיתיים ונבונים! ממש מפחיד כמה בורות, שנאה וחשכה שוררים בציבור שלנו! הגברת מיכאלי לא ראויה להיות חברת כנסת. היא מביישת אותנו בטפשות שלה, בגזענות האיומה, בדעות החשוכות שלה, בגזענות, ובהשקפות המזעזעות שלה, שנובעות לגמרי מחוסר ידע מוחלט ומחוסר סובלנות. כמובן, היא לא היחידה. אנשים לא מבינים, לדאבון הלב, שהנטייה המינית היא מולדת. היא באה מלידה וזה לא עניין של בחירה. כל אדם, שיש לו ילדים, יכול לגלות יום אחד, שמישהו מילדיו אינו סטרייט. זה יכול לקרות גם לאנסטסיה מיכאלי - ואז מה היא תעשה? תחרים ותרחיק בן או בת שלה?! אנחנו חייבים ללמוד לקבל את השונה ולכבד אותו! מספיק כבר עם השנאה העיוורת, שאוכלת כל חלקה טובה בתוכנו!
* שני.ש.   21/06/12 | 03:22
170. אסי צער לי לאכזב אותך אבל 90 % מהציבור הישראל חושב כמוה!!
* שימי   21/06/12 | 00:25
כן ספר את זה ל100 אלף איש במצעד הגאווה
שדרך אגב היה מ-ד-ה-י-ם!!
* יוספוס   21/06/12 | 01:08
אתה חזק במספרים.
* משה   21/06/12 | 10:23
חלקם הגדול היו סחקני חיזוק מי חו"ל
* שבילי   21/06/12 | 13:23
המספרים גדולים ממה שנראה
יש גם ציבור גדול במיוחד שלא הגיע למצעד הגאווה ולא בהכרח משתייך לקהילה, אבל תומך תמיכה מלאה במטרות של מצעד כזה. עצוב בכלל שהגענו למצב שצריכים כזה מצעד כדי להפוך נטיות מיניות שונות משלנו ללגיטימיות. מישהו מוכן להסביר לי למה לעזאזל כל כך מעניין אתכם, ההומופובים, ומפריע לכם במי האחר מתעניין??? לא ההומואים ולא הלסביות פגעו במישהו בעצם משיכתם לבני מינן/ם ולכן אני לא רואה כל סיבה להתערב בכלל במה שקורה בחיים שלהם. מי אתם (או אנחנו, אם אתם טוענים שרוב הציבור נגד זה) שנחליט שהם לא יביאו ילדים לעולם? שלא יאמצו? שלא יקבלו זכויות אחרות שמגיעות לכל אדם במדינה? צאו כבר מהטמטום ותתחילו להבין שאף אחד מעולם לא שאל אתכם אם זה בסדר או לא. שכל אחד יעשה מה שטוב לו. לא על כל דבר צריך להעביר ביקורת. ולגבי הטענות של "אתם מחזיקים ידיים בפרהסיה" - עוד לא ראיתי שמישהו מעיר לזוג סטרייט שמתנשק במשך שעות בבארים בתל אביב, אז להם אסור גם להחזיק ידיים?!! טיפשים - נמאסתם!
* סטרייטית תומכת!   22/06/12 | 09:26
קצת צניעות
אם היו מונעים את משחקי האהבה בצניעות כל אדם בביתו ולא מראה זאת בחוץ גם הם היו עושים בצינעה לצערי יש חופש הכלי על בני 12
* האם החרדית    26/06/12 | 09:17
שימי, בלי שטויות
עצוב לי שהבורה הזאת חושבת ככה, ועוד יותר עצוב לי שהיא לא לבד. אז שהיא תפסיק להמציא תיאוריות מפגרות על דברים שהיא לא טרחה אפילו לבדוק אותם, ותפסיק גם אתה.
* יואב   21/06/12 | 01:14
מסכימה !! ואפילו יותר מ90%
* אני   21/06/12 | 01:38
בורות לשמה
בני אף לא פעם אחת היה עם ביביסיטר שאולי היתי חושבת שעבר התעללות מינית שממנה נובעת נטייתו חד משמעית הוכח שנטייתו מולדת אפשר לבדוק זאת
* האם החרדית   26/06/12 | 09:08
169. wow
כל הכבוד!!!
* נטי   20/06/12 | 23:26
168. אסי זכותך להיות הומו אך אל תערבב אותנו בגאוותך
* צ   20/06/12 | 22:12
זכותך להיות מלא שנאה
ואז אחד כמוך נכנס לברנוער ורוצח את חברה שלי
* קמרון   21/06/12 | 08:32
167. בשביל להיות גאים לא צריך לנפנף בחוצות העיר בבית שלך!
* עילוי   20/06/12 | 21:04
166. 158 כמה אתה צודק
כמה שאתה צוד
* אדי   20/06/12 | 20:43
165. כל הכבוד אסי!
אנחנו גאים בך!!! ראש הממשלה או הנשיא חייבים לעשות משהו ודחוף!!!
* עומר   20/06/12 | 20:10
נכון...
נכון, גם לגביי חנין זועבי וח"כ אחמד טיבי היו צריכים לעשות משהו... והם שותקים!
* מדינת ישראל 2012   20/06/12 | 23:59
164. לא ראויה להיות נבחרת ציבור
אנסטסיה לא מייצגת אותי!! צריך לגנות ולהוקיע התנהגות והתבטאויות שכאלו מ״נבחרי הציבורי״ שלנו.
* יאנה   20/06/12 | 19:12
163. אסי, אוהבים אותך ולא כי אתה גיי
יש לנו סובלנות להומואים כמוך שהם אנשים נורמטיבים עם רצונות משלהם וזה הגיוני אבל ביום שתרקוד על הבמות בתחתונים ותשוויץ בהומואיות שלך כאילו היה הייתה נורמלית וטובה זה היום שאתה כבר תעלם מעל המסך הביתי שלנו לצמיתות
* חלי   20/06/12 | 19:08
נגד מצעד כזה
דרך אגב אסי לא נכח השנה אעזור להם לארגן הפגנה עם תוכן וצניעות ובטוחני עם סבלנות וסובלנות ועם הזמן ייענו לדרישותיהם
* האם החרדית   26/06/12 | 09:25
162. אנסטסיה, אסי דינלריב אוהב את שניכם
* שלום   20/06/12 | 19:01
161. איך אומרים "רק אל תיקנו ארון מ-קיקה"
* נגר   20/06/12 | 18:59
חחחחחחח הרגת אותי..........
* שירה   20/06/12 | 21:42
160. אסי ... מה אתה משחק אותה !!!!!!!
כמה עירבובים לא קשורים בכתבה אחת , כמה דיברי הבל , כמה שחצנות ופלצנות , טיפשות פשוט טיפשות !!!!!!!!!!!
* מיטל   20/06/12 | 18:26
159. רוב העם חושב כמו אנסטסיה וגם אני אן לכם במה להתגאות
* אני   20/06/12 | 18:17
כולם כאן נהיו מומחים בסקרים.. "רוב העם"! איזה ידע יש לאנשים. מדהים!!!!
* המומה   21/06/12 | 00:38
רוב הטיפשים בעם שכתובים טוקבקים
למזל כל עם ישראל - אתם מיעוט שעושים הרבה רעש ואין לכם אומץ לעשות מצעד כמו מצעד הגאווה, אז תמישכו לקשקש ברשת
* יוני 2   21/06/12 | 12:16
עזרו להם
שיענו לדרישותיהם הם ירגעו ואף לדעתי יפסיקו הפגנו ברחובות
* האם החרדית   26/06/12 | 09:32
158. אסי עזר היקר
הבנו שאתם מי שאתם לי אישית אין שום בעיה עם זה אפילו יש כמה ידידים גאים והם אחלה אנשים באמת אנשים מן השורה אבל חלאס עם כל מצעדי הגאווה האלו די נמאס הבנו שאתם גאים ולסביות וטראסגנדרים די פשוט בכל מחאה והפגנה לא משנה על רקע מה ומי יש תמיד איזה דביל שנופף בדגל הגאווה מספיק עם פשוט מספיק אתם מקובלים בחברה הישראלים כבר מזמן אל תהפכו את המצעדים האלה למשהו להרגל אני לא אומר שיש חלילה צורך להיתבייש בזה להיפך ואל תנפנפו בזה
* משה    20/06/12 | 17:57
תעזור
מי שמעצים את הבעיה הם אלה היושבים בכנסת שישמרו את התגובות לעצמם ולדון בכנסת על נושא זה בשקט
* האם החרדית   26/06/12 | 09:38
157. כשמופז וחבריו מסיתים נגד חרדים לא השמעת את קולך?
ינאי המלך כבר נתן כינוי משלו לאנשים כמוך
* שני   20/06/12 | 17:49
156. לאסי היקר כנס...
ה' ברא הומואים ואין לי שום דבר נגדם להפך הם אחלה אנשים ויש באפשרותם להשתנות כי ה' נתן לאדם בחירה, זה לא דבר טבעי להיות כך ואתה לא נמשך לנשים אבל כל ההתגאות והמצעדים האלה נותנים לאנשים הרגשה שזה דבר טוב להיות כזה ובעצם זה לא טבעי אז לא צריך לתת לנוער להיחשף לכאלה דברים כי זה ההפך מהטבעיות כי היום זה נראה לאנשים טבעי ביותר פתאום למה? כי זה כביכול "גאווה" לא צריך להתגאות בזה כי זאת לא גאווה זאת בעיה שאפשר לטפל בה
* מישהי    20/06/12 | 17:44
תגובה למגיבים בשלילה
השם ישמור. אני קורא פה שאנשים חושבים שזה לא טבעי להיות גיי? תגידו לי מה אתם כל כך אטומים למציאות הסובבת אותכם? שחכתם שבעבר הרחוק זה היה נחשב נורמלי והגיוני להיות נאהב ולאהוב את שתי המינים? רק בגלל שהיהדות חינכה אותנו עם הדורות שזה דבר אסור, היום כש"השתחררנו" מהדת קצת, אתם אומרים שזה לא טבעי. פשוט בושה. רצוי שאנשים שחושבים שזה לא טבעי שילמדו קצת על האנטומיה שלנו ויבינו שזה טבעי מאוד. אני לא אכנס לפרטים בנושא. בגלל שגברים לא יכולים להכנס להריון זה אומר שזה לא טבעי שהם ינהלו יחסי מין בניהם? זה מה שהופך את זה לטבעי? היכולת לברוא חיים מסקס? אז יש לי חדשות בשבילכם. סקס זה כיף, וזה תמיד היה כיף, וזה תמיד יהיה כיף. וזה הדבר היחיד שטבעי פה. אז תנהלו יחסי מין עם מי שבא לכם גם אם זה גבר או אישה, רק תשמרו על עצמכם. כי בריאות זה חשוב לא פחות מטבעיות.
* עוד מעט תל אביבי   20/06/12 | 18:48
צודק
שישמרו ויעשו זאת לעצמם בחדרי חדרים לא בהפגנתיות
* האם החרדית    26/06/12 | 09:47
התחברתי
* נעמה   20/06/12 | 19:00
לא מבין אותך, בחיי
את אומרת שה' ברא הומואים ואין לך שום דבר נגדם, ומצד שני אומרת שיש באפשרותם להשתנות? איך זה מסתדר במשפט אחד?! אם הם נולדו ככה, אז זהו - אין להשתנות. כמו שאת נולדת עם עיניים ירוקות ושיער חום ואת אוהבת גברים ואת לא יכולה לשנות את זה, ככה גם הומואים נולדו והם לא יכולים לשנות את זה! ת-פ-נ-י-מ-י ותתמודדי!
* למישהי   21/06/12 | 13:49
אי חשיפה לא תמנע את זה
לא לחשוף את הנוער לזה - זה הפתרון? כשלאדם יש נטייה מינית מסוימת, זה לא משנה למה הוא ייחשף או לא ייחשף. אם הוא יחשוב שזה לא טבעי ולא נורמלי, הוא יעביר את כל חייו בהרגשה שהוא שונה. הוא יחיה עם אישה שהוא לא רוצה לחיות איתה, הוא יחיה בהצגה שמיועדת לרצות את כל מי שסביבו. אנחנו חיים פעם אחת ואין סיבה שמישהו יבזבז את חייו ככה. נטייה מינית היא לא משהו נרכש, היא משהו מולד. אם נמנע את המצעד, זה לא יגרום לפחות אנשים להיות הומואים, זה יגרום ליותר אנשים לחיות בשקר. אני רק מקווה שאם יהיו לי ילדים הומואים או לסביות, כל מה שאני יכולה לאחל לעצמי זה שירגישו הכי בנוח בעולם לחיות עם האמת שלהם ולא להסתיר את זה מאף אחד.
* מישהי אחרת   22/06/12 | 09:31
חשיפה
יש להסיר מעל מרקע הטלוויזיה הרבה הקרנות שמזמן הנוער התקלקל מהם זה עוד נדבך שהכירו בדרכים אחרות. כל הכבוד לאמירה ולקבלת הילדים כפי שכתבת
* האם החרדית   26/06/12 | 09:58
צודק
אולי תעזור להם ברעיונות אחרים ונקטין את הנזק של המצעד שלי התנגדות נחרצת לקיומו למרות שבני משתתף בו בני נטייתו משאת נפשי
* האם החרדית   26/06/12 | 09:43
155. אז תארגן הפגנה ואל רק תכתוב, לך יש גם כח
* גיא   20/06/12 | 17:37
154. להיות כך זה דבר לא טבעי אז למה לעודד את זה??
* מישהי    20/06/12 | 17:32
כי זה לא קשור לעידוד או לא - כנסו
זה לא שלהיות הומו זה עניין של בחירה. אני לא יכול לבוא אליך ולהגיד לך "תהיי לסבית, תהיי לסבית, תהיי לסבית" והופ - פתאום את לסבית! להיות הומו, לסבית, סטרייט, ביסקסואל או טרנסג'נדר זה עניין שנולדים איתו. זה בביולוגיה שלנו. וכן- זה לגמרי בביולוגיה שלנו. יש לנו נטיות ביולוגיות ונוירולוגיות מולדות שקובעות את זה ואין מה לעשות. להגיד "זה לא טבעי" זו פשוט הבנייה אנושית שמעוותת את המציאות. כבני אדם, אנחנו אוהבים ורגילים לחלק דברים לקטגוריות- זה טבעי וזה לא. זה פשוט נוח לנו כי זה מייצר סדר בעולם כאוטי. ואין מה לעשות- הטבע הוא כאוטי. יש מים ויש אדמה, אבל יש גם בוץ (שזה באמצע למי שמתקשה). יש פתית שלג בצורת יהלום ויש פתית שלג בצורת מתומן (למעשה, אף פתית שלג לא דומה למשנהו- תלמדו את זה). הדברים הם לא בינאריים (שחור ולבן, טוב ורע), אלא שהם על רצף של סקאלה. ומבחינת דתית (לא שאני דתי) - אף פעם לא קיבלתי תשובה מנומקת וברורה לשאלה "אם זה לא טבעי, למה אלוהים בכלל ברא את האופציה הזו?". ולא, לא התשובה "כי זה כמו כל שאר המחלות בעולם שהוא ברא" לא מקובלת מכיוון שזה פשוט לא מחלה. אין סימפטומים, אין חולשה, אין נזק ליחיד והיחיד לא מסב נזק לאחר. התשובה "כי זה כמו כל מחלות הנפש שהוא ברא" גם כן לא מתקבלת בדיוק על אותו משקל- מחלות נפש (כולן, בלי יוצא מן הכלל) גם הן נובעות מבסיס ביולוגי. ורק כדי להוכיח לכם- כנסו לקרוא על דכאון שנובע ממחסור בסרוטונין או על סכיזופרניה שקשורה בחוסר איזון של דופאמין. הומוסקסואליות היא לא מחלת נפש מכיוון שאין בעיה הורמונלית-ביולוגית-נוירולוגית כפי שקיים בשאר מחלות הנפש... אז בבקשה- תנסו להיות טיפה רציונלים, תרחיבו את האופקים שלכם כי באמת כל גזענות היא תוצאה של בורות והסטה. אסי צודק כשהוא אומר שזה מה שמכשיר את הקרקע לרצח הבא. המצעדים זה דבר שנועד לקדם זכויות של קבוצה מוחלשת- מסכים עם מי שאומר שהתוכן המיני אולי קצת גורם לפספוס המטרה הזו, אבל צריך להבין את המהות של המצעד לפני שמתחילים לצעוק לכל עבר
* מישהו   21/06/12 | 11:20
153. כל מילה בסלע!
אסי אתה מלך!
* אור   20/06/12 | 17:06
152. אסי עזר, אתה פשוט בושה לעדה שלך!
במקומך הייתיי מתחבא ולא מתגאה בזה. ועוד אתם מכניסים לנוער שזה בסדר להיות הומו, ולשכב גבר עים גבר איכס, פשוט טינופת. להיות הומו זאת מחלה, אז תחיו בשקט ואל תנסו להדביק גם את הנוער שלנו והילדים שלנו במחלה שלכם. ואתם עוד מתגאים בזה, זה ללכת נגד הטבע נגד ההרמוניה של הטבע נגד הבסיס שהוא חיבור ריגשי ומיני בין גבר לאישה זכר ונקבה. וייצירת המשכיות בדרך הטבע.
* דני   20/06/12 | 17:02
151. אויש!! המדינה הזאת פשוט מגעילה
טוקבקיסטים שמתחבאים מאחורי המחשב!! אוי ואבוי לפנים של המדינה שלנו!! ככה מדינת ישראל נראית בשנת 2012?! האמת?! כבר לא רוצה לחיות במדינה כזאת! ואסי, חזק ואמץ! אתה מדהים..
* מורן   20/06/12 | 17:02
150. 90% מהעם חושב כמו אנסטסיה אם לא יותר
רק פשוט לא אומרים את זה לא שונאים אתכם אתם אחים ...אבל פשוט זה מגעיל אותונו וזה טבעי...
* רוב   20/06/12 | 16:55
צודק
* צודק   20/06/12 | 18:52
טועה
כל כך טועה. פשוט טועה. אל תמציא סטטיסטיקות בבקשה.
* ליאור   20/06/12 | 20:12
בסקר שאני ערכתי זה רק 42 אחוזים מהאוכלוסיה. אז בבקשה.
* מין הצמח   21/06/12 | 00:40
149. אסי נכון זה כואב ולא נותן מרגוע שנכנסים בקהילה שלימה?! מה יאמרו החרדים שכל יום מכפישים אותם בתקשורת בגלל כמה קיצוניים בודדים?!
* גייא   20/06/12 | 16:48
148. שאלההה חשובה לכל ההומפובים ???!׳?!!?
אני גם מאמינה מאוד באלוקים ומאמינה באמונה שלמה שהוא כל יכול .. ולא סותרת את עצמי להגיד שאלוקים כל יכול אבל הומאים ולסביות הוא לא יכול תכוח הזה אין לו ?!?!? התורה לא אוסרת על משכב זכר התורה עוסקת בבריאות וחוכמה ולפני שהעולם היה נאור אז גבר ואישה יכולן להביא ילדים אז זה היה חכם ובריא גבר וגבר לא הביאו המשכיות .. אז זה לא נירשם כאיסור זה נירשם מחוכמה תפסיקו להרוג את אלוקים ולהכתיב לו חוקים שכמובן רק מה שננאה ונוח לכם אבל כל שאר האבונות שאתם עושים הם בסדר ..
* סקרנית    20/06/12 | 16:47
147. יש לי משהו להגיד פה לכולם !
שלום לכולם, אני סטרייט בן 28, הומופוב עד ללפני 3 שנים. לפני 3 שנים, החבר הכי טוב שלי שגדלתי איתו בבית ספר, ותמיד היה פשוט חבר טוב - יצא מהארון. עברו עליו שנים קשות, ואני הייתי שם בשבילו בדיוק כמו שהוא היה שם בשבילי בשנתיים שהעסק שלי קרס והייתי ממוטט ! הוא אדם טוב ! חבר אמת ! אההה והוא גם הומו. אני לא מתייחס לזה כיום - בעבר היה לי קשה. אנשים (לאו דווקא אלה שרוקדים בחוטיני במצעד הגאווה) - עוברים חוויות קשות.. פוגעניות.. מזלזלות... עוד לפני שמישהו בכלל דיבר איתם. החבר הזה הוא לא נשי, הוא לא מתלבש בורוד, לא מוריד שערות ברגליים. הוא נראה ומתנהג כמוני.. וכמוך.. וכמו רוב הגברים הגבריים. הוא לא מדבר בקול נשי.. לא בטון נשי... הוא לא בוכה כשמישהו מקלל אותו ברחוב, והוא לא לוחם זכויות גדול. הוא פשוט בן אדם.. אחלה בן אדם... שרוצה לחיות בכבוד... כן הוא *גם* הומו. גם. לפני הכל הוא בן אדם. אמירות כאלה של אנסטסיה מיכאלי וח"כ אריאלי גורמות לאנשים להסתכל עליו כאילו הוא תת אדם... מסכן... עלוב... והוא מה לעשות - פשוט לא כזה. כמוהו יש עוד רבים. תחילראבאק - תעשו זום אווט רגע - תנסו לדבר פעם אחת עם "אחד כזה" או שניים או שלושה או 50. ואולי אולי אולי אולי - תבינו שהבקשה שלהם זה רק לחיות בשקט.. בכיף שלהם.. כמו כולם. זה הכל. ואני מכבד את הבקשה הזו.
* סטרייט תומך   20/06/12 | 16:42
כמה שאתה צודק...
שלום לך סטרייט תומך, כאבא לבן גאה, 7 שנים שלמות אני הכחשתי - אני חייב לומר לך - אתה נבון כל כך ו אתה אפילו לא מבין עד כמה...
* אבא לבן גאה   20/06/12 | 20:11
מילים מרגשות. אתה נשמע בנאדם מדהים.
* יערה   21/06/12 | 00:42
תודה לך סטרייט תומך!!
אני גם אחלה גבר, אני מאוהב אוהב בנות, לצערי הרב והגדול לא מצליח להימשך אליהם. לפי דעתי בנות זה היצירה הכי מושלמת שקיימת בטבע. יש משפט שאני מאמין בו מאוד : " אין דבר שיכול לשבור אישה שנאמנה לך " הלוואיי והקדוש ברוך היה נותן לי את הכוח ושהגוף שלי היה פועל כמו שצריך והייתי מצליח לגרום לבחורה שאיתי סיפוק שאני רוצה לגרום לה. יש לי ידידה מאוד טוב, שאנחנו בטוחים שהיינו צריכים להתחתן אילולא הקב"ה לא היה נותן לי את התפקיד הזה. אני בחור שלא עולה על משאיות ושום כלום. אני פשוט לא מצליח לספק אישה במיטה. שירתתי בצבא, התנדבתי בחיי לילדים ממשפחות קשיי יום כחונך, אז למה מגיע לי הזלזול הזה? אני חושב שיש טעם בהפגנה או בצעדה, כיוון שגברת אנסטסיה לא יכולה ללעוג לקבילה של "נכים" שמתמודדים עם קשיים רבים כל החיים ודורשת מהם להישאר בארון. לספוג את הכאב. שלא נדע שכואב לכם. לא צריך למצוא לכם תרופה, אתם לא ראויים לכך. אם הבעיה שלי לא תעלה לסדר היום, ואסי עזר לא יתן לי פלטפורמה לכתוב את התגובה הזאת, איזה דוקטור או איזה שר בכנסת יתחשב בי ביו שארצה להתחתן? לאמצץ ילד? כמה ילדים יש שגרים באוסטלים? שהיו מתים שהחיים שלהם היו מלווים בהורים , גם אם מדובר בשני גברים , אחלה בחורים שבעולם ששוחרי שלום ואהבה וצדק. אני מצדיע לכל האנשים שטוענים שמצעד הגאווה טיפה פרובוקטיבי, אבל זה לא הנושא כאן, זה לא הייצוג האמיתי , יש חוף יש של נודיסטים סטרייטים ובכל חוף תמצאו בחורות מדהימות בביקיני שהייתי חולם שמישהי שם תסתכל עלי...( הם מקסימום בוכות לי על האקס ובאות לישון אצלי מדי פעם שהם קצת מרגישות לבד ) בכל מקרה, בכל מקום יש פרובוקציה. יש בעדה החרדית אנסים. אז מה? אני עדיין טוען שלמרות הבורות שלהם הם באים מכוונה טובה. החרדים בטוחים שכדי שאני אהיה מאושר אני צריך ללכת עם בחורה. גם אם הם טועים הכוונה שלהם היא שלי יהיה טוב. לכן , מה שאסי אומר כאן, חברה יש לנו עוד קצת ללמוד, כנראה שלא דיברנו על הנושא מספיק. אולי התגובה שלי שינתה משהו אחד למישהו אחד. כנראה שיש עוד הרבה מה לעבוד. תשמעו לראות גבר עם גבר זה ככה קצת באסה , וכזה לפעמים אתה מרגיש לא קשור... אבל תתיחסו לזה כאל אנשים שיצאו ממחבוא, עכשיו הם יכולים להביע את אהבתם, תתנו להם להמשיך , תתנו להם הרגשה שהכל בסדר, אנחנו לא נחפור לכם בטלוויזה כל היום עם הבדיחות של אסי אחרי שנגיע לנחלה והציבור יגיע להבנה שסה"כ אנחנו הכי רגילים. בונ'ה חפרתי פה... חבר'ה אין לכם מושג, כמה אסי עזר מקריב בשביל הקהילה. פשוט אני מרגיש חייב לו תגובה. יש כאן לפחות 50 אחוז תגובות שליליות , ומי סופג אותם? אסי. לא רק כי זה מצייץ לו בפייס , זה הרבה מעבר. להיות השעיר שמניף את הדגל שלא תמיד נעים בעיין לכולם. הלוואי והייתי סטרייט ולא הייתם צריכים לסבול אותי.. והייתי הופך את שולי ידידה שלי לכלה! (:
* רנצוק   21/06/12 | 01:13
אפשר לחיות בשקט גם בלי לעשות מצעדים...
המצעד הזה גורם לי להקיעעעעעההה
* מוש   21/06/12 | 03:42
כל הכבוד
שלח לכנסת כתובת דובר הכנסת יקיר יותם כנסת ישראל הקרייה ירושלים מיקוד 91950 בהצלחה
* האם החרדית   26/06/12 | 10:27
תודה רבה! אני לא נוהג להגיב אבל ריגשת אותי
זה באמת כל מה שאנחנו רוצים אנחנו לא רוצים מצעדים יש לנו דברים יותר חשובים לעשות אנחנו אנשים מאוד עסוקים ויש בינינו גם הרבה מגוון כמו שהוא אומר יש גברים שנראים "נורמטיביים" ולא תוכלו לזהות עליהם נטיה מיוחדת ויש את אלו שיראו לכם מוזר ויבלטו לכם לעין ואין פה בחירה כמו שאנסטסיה לא בחרה להיות רוסיה ככה הומוסקסואלים לא בוחרים להיוולד שונים. אף אחד לא רוצה להיות שונה! אם תוציאו את הראש שלכם מהתנ"ך פעם ותנסו להכיר את העולם שמסביבכם אולי תופתעו לגלות שהמציאות היא דווקא מקום נחמד לחיות בו.
* אופיר   26/06/12 | 18:20
146. אני לא מבין הם חולים והם רוצים שאני יקבל תרופות!
אם כל הקוקסינלים ושאר המראין בישין היו נוהגים קצת בצניעות ולא היו יוצאים עם חוטני בחוצות העיר ומנסים להסביר לציבור את צערם על זה שהם חולים לא היה פה שום דיון עליהם אך מכון שלא נהגו כך שישאו בתוצאות
* שמעון   20/06/12 | 16:42
145. אסי, תוביל אותנו ואנחנו נתייצב ביום פקודה
אתה צודק. הגיעה השעה לסטונוול שלנו. העלבון, הכעס והכאב גואים והולכים - חסר רק מנהיג חברתי אמיץ. תוביל אותנו למאבק. אנחנו נהייה שם מאחוריך עם אש בעיניים - סטרייטים ולהט״בים מימין ומשמאל - מלחמת אור בחושך.
* ארז   20/06/12 | 16:37
תכלס.
* חן   21/06/12 | 13:26
144. כשל איך התל אביבים המאגניבים
משמיצים ומסיתים נגד המתנחלים זה בסדר? חדל צביעות,אנסטסיה היא טיפשה ובורה ובהומופוביה צריך לטפל בכפפות ברזל אבל אתה וחבריך המתייפיפים אתם חתיכת צבועים וגם די מאוסים
* אחת שנמאס לה   20/06/12 | 16:36
143. הומואים....אתם עפים על עצמכם...תרגיעו....
* תזדיינו בשקט....אתם עושים יותר מדי רעש!   20/06/12 | 16:26
142. אסי גזר קצת הגזים לא?
מה שהיא אמרה זה מתוך בורות מפה ועד רצח לך תכין חמוצים
* שימרית   20/06/12 | 16:13
141. רונן מנצור-יש לה 8 ילדים שלה אז בלי לבלבל...
* ///   20/06/12 | 16:09
140. אתה מקסים! כל הכבוד,הלוואי שכולם יהיו מאופקים ככה.
חוץ ממה שכתבת על ערבים.כי הם באמת קקות P:
* גל   20/06/12 | 16:09