תגובות (60 תגובות ב-32 דיונים)
32. צריך לארגן עצומה למען קליטת הנוצרים הנרדפים בישראל= הצטרפו לחתימה
אסור לנו לעמוד מנגד כאשר ק"מ ספורים מגבולנו ,בתוך שטח עזה, ישנו מיעוט דתי שנרדף בשל היותו מיעוט זה נוצרי.אין כאן מקום לאמירות כמו: "הם ערבים", "שיהרגו אחד את השני" " זה לא נוגע לנו", וכדומה.
צריך להציל אותם ויפה שעה אחת קודם.
31/01/10 | 07:40
אני מצטרפת לעצומה
31/01/10 | 14:11
נפלת על הראש?
יש לעזור להם אין ספק, אבל בוא לא נקפוץ ישר לסיר איתם
אם הם ישארו שם- יהיה לנו שם עם מי לדבר!
01/02/10 | 11:51
31. נוצרים מוסלמים תמיד ישנאו את היהודים
אני לא שוחכת כמוכם מה קרה ליהודים במשך כל ההסטוריה תחת שלטון נוצרי .למי ששכח תזכורת ,אינקיויזיציות ,מסעות צלב ,רדיפות ,מיסיונריות והשואה ,עכשיו שהם בצרה הם פתאום רוצים את העזרה של היהודים ,אני לא מרחמת עליהם ,הרי גם בסכסוך בין היהדות לאיסלם הם ילכו לטובת האיסלם רק משנאתם ליהודים
30/01/10 | 23:46
תקראי תגובה 28!!
31/01/10 | 00:46
מה את מפגרת?
ומי אמר שהנוצרים שבעזה הם אלו שרצחו יהודים בעבר? גזענית מטומטמת לכי תחרסמי כמה כרשים.
וכן אני ערבי מוסלמי ואני מתנגד למה שהחמאס עושה עכשיו בעזה,בקוראן לא כתוב שהם צריכים לעשות ככה לדתות אחרות.
נמאס לי מהתגובות הגזעניות של המטומטמים כמוך
חלאס בני אדם תתבגרו ותחשבו מה אלוהים היה רוצה שתעשו.
31/01/10 | 17:00
30. החמאס - משולים לפרי רקוב בין בני עמם, הגורמים לרקב של כל פרי שננגע סביבם.
30/01/10 | 23:35
29. מפחיד שהם הורגים
ומי יודע אם כל המקרים של הטבח שהמוסלמים עשו יוחסו כביכול לישראל ויוצא שהם גם רצחו וגם ישראל יצאה הלא בסדר וכמובן כל השמלאנים ניצלו לתעמולה שלהם את הסיפורים למינהם וכמובן ישראל רוצחת חפים מפשע חומר למחשבה לשב"כ ולמשרד החוץ
30/01/10 | 21:24
28. תקראו בבקשה!!
אני כנוצריה ישראלית אני גאה שאני גרה פה עם שלטון יהודי, אני יכולה להסתובב בכבישים עם צלב על צווארי ולהתפלל ללא שום פחד שמישהו ייכנס ויהרוג אותי. אני כבר כמה שנים מודעת למצב הזה לא רק ברצועה אלא בלבנון, סוריה, עיראק ומצרים שחיים בה יותר מ 6 מיליון נוצרים!! אך לאיש בעולם לא איכפת, האפפיור לא עושה כלום חוץ מלנאום על המצב ונראה שאין פתרון למצב חוץ מלברוח! לבנון הייתה אמורה להיות מדינה ערביה נוצריה אך הרוב עכשיו מוסלימים! ולמה להתרחק תסתכלו על העיר נצרת שבה חיו 80% נוצרים ו 20% מוסלימים לפני 10 שנים ועכשיו זה ההפך!! הנוצרים הערבים הם אנשי שלום וסלחנים והבעיה שלהם ושלי שאנחנו יודעים רק לברוח ולא להתמודד! אני אפילו לא רוצה לחשוב שאי פעם אהיה תחת שלטון מוסלימי!
יהודים ישראלים יקרים, אני רואה שבתגובות שלכם אתם תוקפים אותנו ובצדק אך אל תשפטו את כולם!!
30/01/10 | 20:55
27. הנוצרים הם אנשים שמאמינים בשלום !
אנחנו מגנים את ההתקפות האליומת והגזענויות נגד אחינו הנוצרים בעזה , הנוצרים הם עם של שלום אחד מהפתגמים המפורסמים של ישו זה מי ''שמכה אותך על הצד הימני של פניך תן לו את הצד השמאלי '' !! גם בארץ הנוצרים הערבים הם אנשים של שלום הם לא מנסים לפגוע במדינה יש לאישה בעדה הנוצרית הערבית חופש כמו החופש שישי לאישה בחברות האריפאיות ! רוב בני הדור הנוצרי הצעיר הולך ללמוד באוניברסיטאות בארץ ובחול הם עדה מפותחת שמאמינה בשלום הם סובלים גם פה בארץ מהתקפות גזעניות... אבל לא באותו גודל ובאותה אלימות כמו בעזה .. המצב הסוציו- אקונומי של הנוצרים בארץ טוב יש להם בתי-ספר קהילתיים בעלי ממוצי בגרויות מצוינים בכלל הם עדה חופשית ומפותחת ואנחנו צריכים ללמוד מהם !!!
30/01/10 | 19:23
הלוואי שכולם רואים כמוך אחי
תודה על המילים היפות.. ואל תשכח שדווקא בעזה, כל העזרה שהם מקבלים הינה מנוצרים מכל רחבי העולם. מאות משלחות של רופאים ואחיות מבקרים באופן יומיומי בעזה כמתנדבים, נכון לציין גם את האוכל וכל מה שהם שולחים להם, ובתמורה תראה מה הם מקבלים.. מקבלים אנשים קיצוניים שמשקפים את הערבים בצורה הכי שלילית! תאמין לי שמי שהכי יפסיד מגירוש הנוצרים בכל מקום זה המוסלמים עצמם, ובזה הודה איש בכיר מוסלמי בממשלת לבנון.
30/01/10 | 21:53
26. חרבם תבוא בליבם כשהעזתים ירו על שדרות לא שמעתי את הנוצרים שבעזה עכשיו שיואכלו כרה
30/01/10 | 19:04
שישתקו האידיוטים
אני מבקש מכל מי שלא מכיר את המציאות של הנוצרים שלא ידבר .
מיעוט בתוך מיעוט , ששנוא על היהודים וגם על המוסלמים .
אם אנחנו מציגים את עצמנו כישראלים , אז הישראלים כמותך מתייחסים אלינו כאזרחים סוג "ד " ובנוסף שבו זמנית המוסלמים הפנאטיים יטפלו בנו בצורה גרועה משל הישראלים .
אז אם אתה לא רוצה לפתור את הבעיות שלנו בהיותך יהודי , אז תשתוק ואל תוסיף שמן למדורה .
30/01/10 | 21:02
צודק
01/02/10 | 12:43
מה ניסית להגיד בזה?
31/01/10 | 07:50
אידיוטים תשתקו כבר
אם אתם רוצים שנוצרי ישראל ירגישו בבית . ישראל לתת לנו הגנה גם בתוך ישראל ולא לשבת בצד ולהסתכל על שאר העדות טובחות בנו ( הרבה דוגמאות : נצרת שפרעם ועוד ועוד )
רוצים שנזדהה תגנו עלינו ואל תשבו בצד כמו שאתם עושים כל הזמן
31/01/10 | 11:37
שכחת
נצרת ושפרעם, אבל שכחת גם את המקרים ב: ראמה, מגאר, בקיעין, עילבון..... ועווווווד הרבה! איפה שיש נוצרים תמיד מנשים להתעלל בהם!
31/01/10 | 22:27
25. אין שום דבר נכון...
הערבים המוסלמים והנוצרים כמו האחים...
30/01/10 | 19:00
24. לעזור
שהצבא הישראלי ייתך לנוצרים לצאת!!! בגללם הם שם אסירים בתוך המון רוצח!!! תנו להם לצאת!!!
30/01/10 | 19:00
23. יש חמאס ויש פוליטיקה
לפי דת האיסלאם יש לכבד כל הדתות ולא לכפות האיסלאם על אף אחד . החמאס היא תנועה איסלמית ולא מדויק מה שאומרים עליה כקיצונית הרי הטווח בעופרת יצוקה זה לא קיצוני ? נאומו של חבר הכנסת טיבי בא והוכיח את פירושו של כבוד האדם וחירותו זאת אומרת ששלטון החמאס כמו הצבא הישראלי רוצה את כבוד העם וביטחונו . מספיק עם הערפל בואו כולנו יחד נומר את האמת האמתית והיא השלוום וכי הערבים לא רוצחים ולא טרורסטיים דבר שכולנו יודעים אבל מסתירים ומחנכים את ילדינו לתדמית הרעה על הערבים . נוצרים מוסלמים ויהודים אלה צרכים לכבד אחד את השני ולא צריך לחפור עכשיו בורות של שנאה ורכילות תפסיקו ובואו כמו גברים לתת לעם הפלסטיני לחיות בכבוד ובשלום בארצו ליד מדינת היהודים דבר שיזכירו אותו הדורות הבאים וההסטוריה תציין אותו מאותית זהב של סולחנות אהבה וגאווה בפני כל העולם .
30/01/10 | 16:15
אתה חתיכת שמאלני
מה שאתה מדבר זה לגמרי שטויות צהל זה הצבא הכי מוסרי בעולם איזה עוד צבא בעולם מחלק פלייארים שעומדים לתקוף ? איפה יש מקום להשוות בכלל?!
30/01/10 | 19:50
בטח
איזה עוד צבא שמפציץ אנשים ומשתמש בזרחן ובנשק אסור יא מסורי אתה?
30/01/10 | 21:56
22. דרמטיות בגרוש..
כל זה שקר אחד גדול, אתם צריכים להבין שהתעמולות שלכם לא נמכרות יותר, העולם התחיל להבין שישראל היא לא מדינה כזאת מסכנה.. למרות שהתקשורת מנסה למקד את כל הרוע באחר, אתם צריכים להראות את מה שעשיתם אתם בעזה ואת גל הסבל וההרס שגרמתם.. זה ממש בושה וחרפה! אני סבור שהתעמולה הזאת שמיועדת לציבור הערבי בישראל אינה קבילה בכלל אף בנאדם בעל מחשבה חופשית
30/01/10 | 12:02
21. להוציא אותם מהר
ביהדות כל המציל נפש מציל עולם ומלואו איך נהיינו כההיי רגש כאלה לא נוח,בשואה לכל העולם היה לא נח להאמין,מתיי תבינו שכל בניי האדם מאותו שורש,וכלנו ערבים זה לזה,ולא משנה מאיזה דת ,אין דת כלם מאמינים באל אחד ואליו שולחים תפילתם,לא חשוב אם קוראים מוסא ,מושה ,או מייקל ,כולנו כל הנשמות שלנו מהשם יתברך שמו ,ורק לו הרשות לקחת הנשמה בבא היום ,אתם יכולים גם במחיר עופרת יצוקה 2,להוציא אותם מהר ואפו העולם ,מדוע שותק,בלע צפרדע,או למד לשתוק כל עוד שבו אין פגיעה,הם לא מבינים תמיד הזהרתי כשהעולם שתק כשהיו פה פיגועים שבבו היום ביגלל שתיקתם הם יסבלו מהפיגועים אף יותר מאיתנו,וזה קרה ועוד יקרה קומו כלנו אחים.
30/01/10 | 10:17
20. ועדיין יש ערבים נוצרים בארץ משתפים פעולה עם הערבים
אנחנו לא צריכים להציל אותם, מאחר ויש כאלו כמו הפטריאך בירושליים שמלקק לרשות ולערבים ושלא נשכח גם את עזמי בשארה
שילכו לגולדסטון הצבוע להתלונן
30/01/10 | 09:37
לא נכון לעשות הכללות. הנוצרים ברובם נאמנים מדינה.
חייבים להציל את האוכלוסיה הנוצרית בעזה. אולי להעביר אותם לגדה בעזרת צה"ל. אמר מי שאמר כאן ובצדק? ואיפה גודלסטון. העולם צבוע ובמקום להבין שהאיסלאם זו דת קיצונית שבבוא היום תחסל את העולם זה אם רק יתאפשר לה הם מתעסקים בלהשמיץ את היהודים.
30/01/10 | 10:29
19. במסעות הצלב דווקא הנוצרים היו האכזרים מכולם יותר מהמוסלמים.
30/01/10 | 09:11
לא באים בחשבון מימי הבניים,להזכיר2010
תיפקחו עניים אנו ערבים זה לזה,כולנו מאותה נשמה של אדם עליון,שניתנה לנו בחירה בן טוב לרע,ומי שבמצוקה חיייבים לעזור,מי שמציל נפש מציל עולם ומלואו ולא צויין שם נפש רק של יהודי,כולנו נשמה אחת וכשנבין זאת יבא המשיח בן דוד נצר לבועז ורות המואבייה,
30/01/10 | 10:27
18. הם עושים שואה לעם הנוצרי! רצח עם!!! למה העולם לא זועק?
כמו שזועקים ש"אנחנו עושים להם רצח עם"...
30/01/10 | 07:58
17. הבעיה היא בשורשי האיסלאם..
אם תבינו שבחוקי השריעה (חוקי האיסלאם), כתוב שיש להשמיד מי שלא מאמין באללה ובנביאו מוחמד.
כאן מתחילה הבעיה העולמית.
לכן יש פיגועים בארה"ב, מלחמה בקוסובו, מלחמה בין רוסיה לצ'צ'ניה, יש פרעות באירופה, כל הבעיות האלו הן עם מוסלמים ולא שום דת אחרת. לאט לאט באירופה נהיה רוב מוסלמי, ואז יתחילו הבעיות האמיתיות. לא משנה איפה הם בעולם, תמיד יהיו איתם בעיות, הכל מתחיל באמונה מעוותת.
יש לאמץ את הנוצרים שבעזה אלינו, איתם אין בעיה,
"חיה ותן לחיות" .
30/01/10 | 03:46
16. נוצרי
למספר 7. הנוצרים לא הורגים חפים מפשע אלה הם שעושים סדר בעולם ולא תומכי טרור
30/01/10 | 03:36
15. תכנסו בבקשה ...
כלנו ראינו מה חמאס הרס ושרף לנוצרים ברצועה ...
הם הרסו בתי ספר , ספריות , כנסיות , מוסדות חינוך
זה אומר שאנחנו אנשים בעלי תרבות יש לנו המון ספרים לא רק את הספרים הקדושים יש לנו תרבות יש לנו חנוך יש לנו דת אנחנו יודעים אותו וכל העולם יודע מה זה הדת הנוצרי זה דת של אהבה של דו-קיום
של סליחות
הם הורגים אותנו שונאים אותנו כי הם יודעים שמה שיש להם זה רק מחסני נשק ו " אללהו אקבר " הם יודעם שהם פושעים ורוצחים ... אין להם תרבות
וכולנו יודעים מה מוחמד שלהם למד אותם : שיהרגו נוצרים ויהודים ...
הם רוצחים גנבים בלי תרבות .... לא מקבלים את האחרים ... ותמיד מנסים לכפות על האחרים להתאסלם ... פשוט יש משוואה קלה מאוד
מוסלמי = טרורסטי
רק אלוהים יודע כמה אני שונא המוסלמים ... והמוחמד שלהם הפוליגמי המכוער
30/01/10 | 03:21
14. אני קורא לראש הממשלה
אני קורא לבינימין נתניהו, אתה חייב עשות משהו בעניין הזה! הנוצרים בעזה סובלים עד כדי כך שהם מעדיפים את צה"ל מאשר את החיים הכביכול רגילים והיומיומיים שלהם, שהם פשוט גיהינום אחד גדול!
מישהו חייב להציל אותם! ועכשיו! ואני קורא למר בנימין נתניהו שיקלוט את הנוצרים האלה ויקח אותם תחת חסותו!
30/01/10 | 01:55
13. אני רוצה שבמדינת ישראל תהיה מפלגה שמיצגת גם את
הערבים הנוצרים!!!!
חברה אל תשכחו מה עשה הפתח לנוצרים בלבנון בשנות ה70!! חייבים לעזור להם, פשוט חייבים, לפני שיהיה מאוחר מידיי !!!!!
30/01/10 | 01:55
12. מה יהיה תגידו לי מה....
30/01/10 | 00:58
11. איפה גולדסטון שיכתוב על זה דו"ח? איפה בצלם והאגודה לזכויות האזרח?
אה שכחתי... עסוקים בלהשמיץ את חיילי צה"ל..
30/01/10 | 00:49
מסכים עם כול מילה
30/01/10 | 03:40
10. למספר 7
לך לאמא שלך שתלמד אותך מה זה לכבד את דעותיו של אדם אחר, ואחרי זה לך תלמד את הילדים הקטנים שיש לגדול ולאהוב אנשים ששונים ממכם.
ואל תבלבל לנו במוח יותר.
30/01/10 | 00:22
9. מקווה שהעולם ייראה עם מי יש לנו עסק פה...
ויבינו סוף סוף שהם לא כאלה תמימים כמו שהם מוצגים בפני העולם
30/01/10 | 00:19
8. נראה אותכם אם העולם הנוצרי יכבוש את סעודיה שלכם
זו ארץ מולדתו של ישו ומפוא יצאה הדת הוצרית והיא תמשיך לעד
29/01/10 | 23:56
7. למספר3(שלמה)
הנוצרים כל יום הורגים מוסלמים חפים מפשע בעירק ובאפגנסטן גם אתם הוררגים וממשיכים להרוג ערבים
29/01/10 | 23:52
ל - 7 היקר
ל - 7 היקר, בעירק לא הורגים את המוסלמים בשל היותם מוסלמים, להוציא כמובן את השיאים שהורגים את הסונים בשל היותם סונים ולהיפך.
30/01/10 | 00:20
כנראה אתה לא מהעולם
אדון נכבד לך אל המורה שלך להסטוריה ותלמד על סדאם. סדאם מוסלמי נכון? כמה מוסלמים הוא הרג? אלוהים יודע!! דבר שני, אמריקאים בעירק לא הורגים מוסלמים, לך תן חיבוק לאבא שלך ותשאל אותו: "אבא יקר, מי הורג את מי בעירק?" או שאתה יכול לראות חדשות, ואז אתה תדע חמוד שלי שבעצם המוסלמים הקיצוניים הם אלה שהורגים אחד את השני ומתכננים כל יום פיגועים להרוג מוסלמים חפים מפשע! שלא נדבר גם על שיעים וסונים! האמריקאים נלחמו בקיצוניים, אבל ההרג האמיתי הוא בין התושבים המוסלמים עצמם! מקווה שהמידע הזה יוסיף לך משהוא ויראה לך את המציאות כמו שהיא.
30/01/10 | 00:35
נןצרי
צודק חבר וצריך להראות להם מי תומך בטרור ומי נלחם נגד הטרור ואם לא היו האמריקאים מי היה שומר על התחת שלו ועושה שדר בעולם
30/01/10 | 03:42
תמיד היינו אחים מוסלמים ונוצריים ... תחפש טוב מי הזוכה אם השנאה בינינו התגברה על האהבה...ולבסוף כולנו בהי אדם
זהוו אחי הנוצרי
30/01/10 | 04:40
כנס
אני בחיים לא אגיד שאני נגד מוסלמים.. אבל אני כן אומר ובקול רם שאני 100% נגד המוסלמים הקיצוניים ו 200% נגד לחיות לפי החוקים המוסלמים! לשנינו אורח חיים שונה, לכן שכל אחד יחיה לפי מה שהוא חושב ורואה לטובתו, ובנצרות כמו שאתה יודע לעולם לא מכריחים מישהוא להתנצר או לחיות כמוהם. ואם בכלל, אז המלחמה בעירק היא לא מלחמת דת, האמריקאים לא נלחמים בעירק "למען האל" כמו שקיצויניים מוסלמים עושים!
30/01/10 | 12:35
מה אתה מדבר הנצרות היא הדת הכי מסיונרית שיש
30/01/10 | 23:39
מסיונרים משכנעים שהנוצרות צודקת אבל
לא מכריחים אף אחד להיות נוצרי ולא שופכים למי שלא נוצרי חומצה על הפנים.
31/01/10 | 07:43
100%
צודקת בהחלט! המשיח מלמד אותנו לאהוב ולכבד את האחר! ובחיים לא יקרא שנוצרי משכנע בכוח (אני חוזר ואומר בכוח) אף אחד שיתנצר! יש הבדל גדוול בין שכנוע להכרחה..
31/01/10 | 22:29
6. איפא אתה שיך ראיד סלאח נראה אותך
29/01/10 | 23:51
5. ברברים
אדם אשר לא שומר על דת אדם אחר סימן שהוא עצמו אין לו דת
29/01/10 | 23:43
4. אנחנו צרכים לקלוט אותם
אותם נוצרים, הם לא הפלסטינאים שנגדנו, הם אנשים שכן רוצים שלום, שכן רוצים לחיות יחד. אם אנחנו נאמץ את אותם נוצרים ערבים נראה לעולם כמה אנחנו בעד דו קיום, אבל רק אם מי שצריך, ולא המוסלמים הקיצוניים שאחראים לכל הזוועה שיש שם
29/01/10 | 23:32
צודקת %
כל הכבוד לך ודברייך נכונים. אנו שמחים מאוד שבולט העניין של ההבדל בן נוצרים למוסלמים. למרות ששנינו ערבים אבל לשנינו יש שתי תרבויות שונות לגמרי ואורח חיים ואמונות שבכלל לא דומות. ערבין זה לא מוסלמים, ערבים הם מי ששפת האם שלהם היא ערבית, ובתוך הערבים יש תרבויות ודתות שונות, וידוע לכולם במה נוצרים מאמינים ואיך הם מתנהגים ושהם תמיד בעד שלום.
30/01/10 | 00:15
אני אצא כאן שמאלני (מה שאני ממש לא) אבל...
בטוח שכל המוסלמים הם קיצוניים רודפי מלחמה?
30/01/10 | 00:53
אם אתה שואל אז התשובה "לא"..אם אתה בטוח שכן אז תחשוב בכמה כיוונים ולא בכיוון קיצוני אחד
30/01/10 | 04:45
צודק בהחלט!
30/01/10 | 01:48
מעיין חלאס מספיק דו קיום דו שמיום
אין דו קיום ולעולם לא יהיה. גם על הנוצרים בלבנון חשבנו שהם בעדנו ובעד דו קיום, והם הראו לכולם בדיוק איך ערבי זה ערבי ולא משנה מה הדת שלו. מספיק עם הסיסמאות הריקות מתוכן של "דו קיום" , "קורבנות השלום" , "וויתורים כואבים". זה לא עובד עלינו יותר. אנחנו לא אמורים לקלוט את כל האנשים הנרדפים בעולם. עם כל הכבוד לנוצרים יש יבשת שלמה מדרום לעזה שכולה מוכה טיהורים אתנים וג'נוסיידים. האם גם אותם אנחנו צריכים לקלוט?. מספיק כבר עם הקישקושים. העולם הערבי אף פעם לא היה שליו, ותמיד ימצא על מה לריב. את מבקשת דו קיום עם הערבים, למרות שהערבים לא מסתדרים בינם לבין עצמם. באיזה סרט הזוי את חיה?.
30/01/10 | 18:18
3. איפא הותיקן?
כשנוצרים הורגים מוסלמים (דבר שכמעט לא קורה) כל העולם המוסלמי גועש ומפגין, אבל שמוסלמים הורגים נוצרים אף אחד לא פוצה פה. לא פלא איפא, שהמוסלמים מרגישים חופשיים לבצע כל פשע שירצו, ולא מסתכנים בדוח גולדסטון. המעניין הוא שגם הארגונים לזכויות האדם והשמאל למיניו לא מגנים ואף לא מזכירים זאת ויחד עם זה תמיד תומכים במוסלמים גם בתוקפים. אכן עולם הגון כסדום.
29/01/10 | 23:14
2. את זה צריך להראות בעולם
29/01/10 | 23:02
1. כול הכבוד
נראה אם הלקקנים האלה ימשיכו לקק עכשיו.
29/01/10 | 22:58


