החדשות
תגובות (128 תגובות ב-65 דיונים)
65.
הקוים האלה היו פעם פרטיים , החרדים בעצמם הקימו את הקוים האלה בצורה פרטית עם אוטובוסים פרטיים ואגד פנתה , ראתה שזה מכניס והחליטה להפעיל אותם, זה תרם לשני הצדדים אין פה שום סוד זה יוצא משכונה חרדית ומגיעה לשכונה חרדית ובתור אחת שנוסעת שם מידי פעם יש אנשים לא חרדים שעולים נהנים מנסיעה שקטה וטובה והכל טוב חבל להחריף את השינאה...
* חרדית מחיפה   27/10/20 | 11:49
64. לא כ"כ סודי
אני נסעתי בקו 972 כשהייתי בטכניון. אני לא בטוח שזה כזה סודי כי מצאתי אותו באתר של אגד בקלות, למרות שזה היה קצת מוזר להיות החילוני היחידי שם. אבל אם אני מצאתי אותו, בתור אמריקאי שהיה בארץ רק לחצי שנה בחייו, איך זה כל כך נסתר? אולי עדכנו את האתר...
* סטודנט   21/12/11 | 22:23
63. קוראים לזה "הנחת כמויות" או "קבוצת רכישה" ;-) פשוט
מקבלים הנחה כי הם אוכלוסיה חזקה ומאוגדת. כמו ש"חבר" מקבלים הנחות. או עובדי חברת חשמל. הם נוסעים קבוע באוטובוסים בין נקודות ספציפיות [לדוגמה: מאה שערים - ב"ב], בכמויות גדולות, כי רובם לא מחזיקים רכב. לכן האוטובוסים מלאים וזה משתלם לכולם. 29*50=1450 ש"ח. כך שזה לא צריך להיות שונה בהרבה מלשכור אוטובוס פרטי לטיול. כל אחד יכול לקנות כרטיס הלוך ושוב בהנחה של 15%, או כרטיסיה, ואז גם לכם לא יעלה 45 לנסיעה. חיילים משלמים שקל לנסיעה. פנסיונרים ונוער 50% הנחה. למה? גם נער יכול לעבוד. או שהוריו עובדים. לפנסיונר אמור להיות כסף אם עבד. ואם לא עבד, וחי כל חייו ע"ח המדינה, אינו שונה מחרדי שלא עובד. ערי פריפריה בכלל נוסעים כבר עם מפעילים זולים בהרבה כגון "מטרופולין", "קונקס", "מרגלית" וכו'. כך יכול לצאת שת"א-ירושלים יעלה יותר מת"א-ב"ש. אין שוויון. מעולם לא היה. וכנראה לעולם לא יהיה.
* עופר   15/02/11 | 15:19
אז לפי מה שאתה אומר, כולנו בכיינים מלאים בכסף
* דימה   05/03/13 | 23:19
62. איך לא הבנתם
כל מה שצריכים להבין כאן מהכתבה זה שמחירי הנסיעה ה"רגילים" הם ממש גניבה כי במחירים שנותנים לחרדים אגד כמובן עדין מרוויח. למה להעלות את כל המחירים, פשוט צריך לדרוש ירידת מחירים בקווים האחרים. פשוט מדהים שלא מגיעים למסקנה כל כך פשוטה.
* מדהים   07/02/11 | 13:01
צודק
צודק
* צודק   08/02/11 | 05:42
קשה הבנה. דורשים השוואת מחירים
* רועי   08/02/11 | 19:24
מה לא ברור מר "מדהים"?? השוואת מחירים לצרכנים
* היא תמיד כלפי מטה! מי ירצה שיעלו לו את המחיר?!   09/02/11 | 17:34
61. מסקנתי - מחיר נסיעה אחיד לכולם. ללא הבדל דת, גזע ומין!
בדגש על המילה: "דת".
* שלום, נצרת עילית    07/02/11 | 10:08
60. ווואו זה ממש כמו הרכבת של הארי פוטר
* סינדי   07/02/11 | 09:03
59. אגד, תמשיכו ללקק לציבור החרדי, נראה לאן תגיעו
* עופרר   07/02/11 | 08:12
58. השמאל לא נח לרגע! הרוע נוזל להם מהאוזניים!
* יוסאלי   07/02/11 | 05:21
אני ימני ואני שונא את החרדים על האפליה
*  שהם עושים לי!!   09/02/11 | 17:36
57. אוקי ומה כואב לכם???
ספרו לי
* דני   07/02/11 | 04:04
כולנו רוצים לשלם מחירים כאלה על נסיעה באוטובוס
* של חברת אגד   07/02/11 | 11:06
הכיס, הכיס כואב לנו
לא מתאים לנו לבזבז את כספנו שהרווח בעמל רב על דברים שאחרים - שלא שווים יותר מאיתנו - מקבלים בהרבה פחות. וההשפלה, גם היא כואבת לנו. כואב לנו שאנחנו אזרחים סוג ב', כואב לנו שמדינה דמוקרטית שאמורה להיות שוויונית בחרה להתייחס לציבור מסויים כאל ציבור מיוחס, ולדרוש משאר האזרחים להתכופף בעבורו לתת לו כל שיחפוץ. כואב, מאוד כואב.
* אני   07/02/11 | 19:56
החרדים לא אשמים שאגד גונב מהחילונים
* דוד   08/02/11 | 18:03
החרדים אשמים שהם חוצצים בין אב לביתו! בן אם לבנה!
* מי אמר אפליה ולא קיבל!?! אני אשב איפה שאני ארצה!   09/02/11 | 17:35
56. מה זה שיוויון?
* מושון   07/02/11 | 02:02
55. פשוט עובדה...
הציבור החרדי הם עיקר הנוסעים באגד ולכן שווה לאגד להוריד קצת במחיר כדי שיסעו אתם ולא בבמוניות....
* מנחם   07/02/11 | 01:53
לא,
הציבור החלש, שלא יכול להרשות לעצמו להחזיק רכב פרטי, הוא מהווה את עיקר הנוסעים באגד. כן, זה כולל את החרדים, אבל זה כולל גם הרבה אחרים שזקוקים לכספם בדיוק באותה המידה.
* אני   07/02/11 | 19:58
54. סחטיין על ישראל חופשית
* גל   07/02/11 | 01:20
53. כנסו
למה אנחנו (החילונים) אלה שנלחמים יום יום וזועקים ודורשים את זכויות האזרח, ומצד שני אלה שמקבלים בראש ומפסידים תמיד לאלה שיושבים בבית ולא עושים כלום למען האדם הפשוט?! זה לא הגיוני..
mj_eb   07/02/11 | 01:03
52. לא סתם אומרים אליהם שהם אוכלי חינם
elfmon   07/02/11 | 01:02
51. החרדים מאורגנים להיסעים משלהם ואגד מפחד ולכן נותן להם מחירי רצפה.
* חילוני   07/02/11 | 00:57
50. מה עם הרכבות משא המפוצצות שלוקחות את החרדים
למה אין שום ארגון שמתלונן על זה שבקווים החרדים כמו 402 אין קו שיוצא בלי 10 בעמידה לפחות. שלא נדבר על הקווים העירוניים בירושלים. אז תתעוררו ותתחילו להילחם גם נגד זה
* שוקי גלילי   07/02/11 | 00:45
49. גועל נפש מה שהולך במדינה הזאת!
בשביל איזה מדינה שירתתי 3 שנים כלוחם תגידו לי? ממש עצוב מה שהולך פה...
* דוד   07/02/11 | 00:44
טוב לדעת נתונים לפני שתוקפים
גם אני שירתתי ותאמין לי שלא היה לי כיף גדול. 60% מההכנסות של אגד מגיעות מהציבור החרדי שלא משתמש כמעט בתחבורה פרטית. אז מגיע להם קצת הנחה. (כך זהשאתה כוח קניה).
* חרדי גאה   07/02/11 | 01:29
מרבית הציבור שמשתמש באגד
החילוני והחרדי גם יחד, הם אלו שלו יכולים להחזיק רכב פרטי. כן, תחבורה ציבורית מיועדת בעיקרה לציבור החלש. זו עדיין לא סיבה להעדיף חלק ממנו, גם חילונים עניים צריכים את הכסף שלהם.
* אני   07/02/11 | 20:01
48. דיי עם השנאה הזאתת
החרדים צרכנים של אגד פי 2 אין מה לעשות
* דייי    07/02/11 | 00:26
מה הקשר שבגלל זה יהיה לחרדים יותר זול אהה?
ragish   07/02/11 | 01:08
גיבוב שטויות מוחלט
אין כל קשר אם "חרדים" נוסעים יותר באוטובוסים, אין הוכחה לכך. אנשים נוסעים יום יום לעבודתם.. נסיעות בין עירוניות רחוקות אינן נסיעות יום יומיות וזוהי שטות לומר שהם יותר משתמשים באוטובוסים..
דוכיפת2   07/02/11 | 06:51
47. שערוריה !
אני מכירה את כל הקווים באיזור שלי ולא היה לי מושג על הקו הזה. חוצפה שאין כדוגמתה !!!!
fyar   06/02/11 | 23:58
46. נו...ו?.שיסעו בזול .הכסף הולך אליכם?
למה לחפש שנאה בארץ? ד"א,ישנם קווים של דתיים שמחיר נסיעה הוא רגיל בדיוק כמו קו מנתניה לירושלים. למה את זה לא אמרתם?רק שנאה אתם רוצים
* אני   06/02/11 | 23:57
כי אין סיבה למחירים המוזלים
אין כל הצדקה לזה! מי שרוצה שירות מיוחד של הפרדה וצניעות, שישלם יותר, לא פחות
דוכיפת2   07/02/11 | 08:04
הכסף הולך אלינו?!?!
בנתיים הכסף שלנו זה מה שהולך אליהם. אני לא פראיירית!!! אני יהודיה ישראלית גאה ועומדת על שווין בין כולם! כולנו בני אדם. אל תעלימו עין היום אוטובוס קווים מחר זה משהו אחר. זה עיקרון!
* * היא   07/02/11 | 21:57
45. אגד זה לא גמ"ח
אגד מתמחרת מחיר נסיעה לפי ריוחיות הקו. אין מה להשוות קו רגיל לקווי המהדרין עמוסי הנוסעים היוצאים בתדירות מטורפת. למסתפקים, אפשר לעמוד ביציאה מירושלים ולראות את קו 402 היוצא בתדירות של פעם ב-4 דקות במשך כל היום ותמיד מלא בנוסעים!!
* אלירן   06/02/11 | 23:49
השתגעתם לגמריי!!!!
אגד זוהי תחבורה ציבורית תחבורה ציבורית משמע לציבור הרחב! לא ייתכן שקו מחיפה לירושלים יעלה בקוו אחד 45 ובקוו אחר 24 רק בגלל שיש שם דתיים! אולי נעשה גם קוו מיוחד לרוסים?? או לאטיופים??? יש לי רעיון!!! בואו נעשה קוו לערבים! פשוט חוצפה!!!
* *היא   07/02/11 | 22:01
44. מה הבעיה שלכם? אנחנו נוסעים ברכבים ולהם אין. אולי תתקפו את אוסם שמוכרים בזול יותר לרשתות וביוקר לחנויות??
* חזי חילוני שפוי בין ....   06/02/11 | 23:44
אתה נוסע ברכב! ומה אם האחרים? וסמוך אליהם
* יש להם יותר רכבים מאיתנו   06/02/11 | 23:58
אילו היה להם רכב, לא היו נוסעים באוטובוס...
ומשלמים כפול ממך !!! תשלום זהה לכל המדינה. להפסיק להזין את החרדים על חשבון העם.
* חרדים -לכו לעבוד   07/02/11 | 06:27
43. הכל שטויות
בקוים האלה יכולים ליסוע כולם גם חילונים וגם דתיים, והסיבה היחידה למחירים הזולים ולכך שהם יוצאים מתחנות מוצא באיזורים חרדיים זה שהציבור החרדי נוסע יותר בתחבורה ציבורית ולכן זה משתלם לאגד. חוץ מזה מי שיגיד שסטודנטים חילוניים גם נוסעים באוטובוסים אז זיכרו שלהם יש כרטיס סטודנט שמקנה הנחה, מה שבחור ישיבה לא יכול להוציא.
* בחור ישיבה   06/02/11 | 23:42
התגובה הבוגרת והעניינית
היחידה שמצאתי פה. רואים את העמקות והחכמה של בחורי ישיבה חרדיים. ואגב, אני חילונית. פשוט מעריכה מאד את הציבור החרדי. מגיע להם ובצדק!
* אלונה   07/02/11 | 00:12
כי אף חילוני שפוי לא יתרץ הפליה.
* אף אחד לא יאמין לך שאת חילונית,   07/02/11 | 20:53
תשובתו של "הכל שטויות" ממש לא בוגרת ועניינית!!!
חילונים לא ירצו לעלות על הקווים האלה בגלל שברגע שהם יעשו זאת וישבו היכן שהם רוצים (ובצדק!!! מדינה חופשית!!!) הם יקבלו צעקות וגידופים!!! כמה אטומה את יכולה להיות "אלונה"??? האם היית רוצה להיו מופרדת מבעלך שישב מקדימה ואת תדחפי מאחורה בלי נוף??? ולמה -הם- אלה שלא יכולים לשבת באחורה הא.?? זו הגישה הפטריאכלית! ה"גבר שולט"! אף בת שפוייה לא היתה מסכימה לזה!!! אבל הדבר הושרש במוחן של הבנות החרדיות עוד מינקות!! אן להן ברירה אלא להסכים ולהיות מובלות אחורה!!! ומה השטויות האלה על "צניעות"??? למה אני עולה בלי בגדים??? למה הם לא יכולים לשלוט על ייצריהם?!?!?! למה אני צריכה לסבול בגלל שאיזה חרדי מפחד להתחרמן ממראה אישה??? מי שלא יכול להשלוט בייצריו שיכנס לכלא!!!!
* תכנסו!   09/02/11 | 17:41
מה קשור!?!?!?
"רואים את העמקות והחכמה...."??!?!!?!? מה הקשר??? אז כל הטיפשים והחילוניים לא מגיע להם?!?!? את מדברת שטויות לפחות תני איזה משהו עם תוכן ועובדות ואל תגידי יש להם חכמה וחארטות...
* *היא   07/02/11 | 22:07
חוצפה!
הנחה לסטודנטים , בדיחה זה בדיוק שתי שקלים פחות.. זה עצוב שהציבור שנותן הכי קצת מקבל הכי הרבה! ! ! תאמין לי לא חסרים קווים שהאוטובוס מפוצץ ועדין המחיר גבוה , ל\למעשה אתה יכול למצוא את עצמך עומד נסיעה שלמה ומשלם מחיר עצום.. זה נכון שאפשר לסוע בקווים של החרדים אבל קיימת ההפרדה המקוממת ודרישה לצניעות אז בעצם זה הקווים שלהם ולא של הציבור.. נסיעה לחרדי מירושלים לאזור ב"ש עולה כ 19 שקל ולנוסע אחר הנסיעה עולה כ40 שקלים.. תגיד שזה לא מקומם...
* אזרח חופשי   07/02/11 | 00:24
בחור ישיבה יקר
אם תעלה סטודנטית שתוגדר על פי המושגים החרדיים כלא צנועה (מכנסי ג'ינס, חולצת טריקו שחושפת מרפק וללא צווארון סגור) , זה פשוט לא ייקרה כי לא ייתנו לה לעלות לאוטובוס, אז אין זה נכון לומר שכל ציבור יכול לעלות לאוטובוסים הללו.
דוכיפת2   07/02/11 | 06:57
אין לי הנחה לנסיעות בינעירוניות!
הקו הכי מבוקש, ירושלים - תל אביב, ולא אין לי שום הנחה כדי לנסוע לראות את ההורים שלי פעם בחודש, כשיתר הזמן אני לומדת ועובדת!
* סטודנטית   07/02/11 | 20:52
זה כי בחור ישיבה לא עובד ולא לומד
הוא מובטל נוסע בטרמפים אבל הכי חשוב לומד תורה... נחשו מה? גם אני שומרת שבת ולומדת תורה ויחד עם זאת עובדת!!!! בעיה שלהם איש איש באמונתו יחייה ויעשה מה בא לו אבל אל תתרצו אתם בוחרים מה לעשות. **חייה ותן לחיות!
* *היא   07/02/11 | 22:04
42. החרדים זה מאפיה ...מה שהם רוצים הם מקבלים פה
* שוביניסטים מזוהמים   06/02/11 | 23:38
ממש לא מאפיה והם לא מקבלים תמיד מה שהם רוצים
למשל חניון קרתא בירושלים נפתח בשבתות אז החרדים נכנעו והתעלמו לאחר מאבק ממושך
* חילונים צריכים להוריד מחירים גם כן   07/02/11 | 01:20
41. במדינות מושחתות יש חברות מושחתות,מה חדש לכם?
המנהיגים החרדים שולטים בנתינים שלהם ביד רמה ויכולים לרתום אותם לכרכרות שלהם בכל רגע נתון,זאת חברה הרבה יותר מגובשת מהחילונים ואנחנו החילונים משלמים את המחיר תרתי משמע, צריך להפסיק לנסוע פשוט באגד ולגרום להם להפסיק את האפליה המוטרפת הזאת....
* גדעון   06/02/11 | 23:35
40. לא הבנתי..
אם החרדים משלמים פחות לאגד, למה זה אומר שהחילונים ממנים אותם? אם אני משלמת בצרכניה 5 ש"ח על לחם ומשהו אחר משלם על אותו לחם 3.5 ש"ח, הוא גונב לי כסף? איזה שטויות.. שיערב להם ושיסעו מיצידי בחינם, זה לא על חשבוני..
* חילוני   06/02/11 | 23:32
39. אנחנו גם צריכים יום זעם משלנו נראה שזה עוזר
yarimi   06/02/11 | 23:29
38. קנאייייייייםםםםםםםםםםם
סתם קנאים כולכם עושים רעש ובלאגן מכמה חרדים עלובים... סתם להצית אש ושנאה
jesicalike   06/02/11 | 23:26
37. תגובה ל32
המטרנה מהדרין נמצאת על המדף כל אחד יבחר לשלם על המוצר שהוא רוצה זה לא מוסתר המחיר כל אחד יכול לקחת מטרנה מהדרין
* איילת   06/02/11 | 23:23
36. כפיה חילונית חאלס לרדוף אחרי דתיים תנו ללמוד בשקט!
זוהי כפיה חילונית מיכון שהחילונים נורא רוצים שהדתיים יסעו באוטובוסים חילונים ויראו את כל הפריצות וגם ישבו ליד בחורה שרוצה להראות את הניתוחים שלה לכל העוברים והשבים אז אם זאת לא כפיה חילונית תסבירו לי מה זה בעצם אולי כפיה דתית?!
* בדוי   06/02/11 | 23:21
35. שמאלנים נמאסתם
העינים שלכם כל הזמן על החרדים בינתיים הם תורמים הכי הרבה למדינה ומקבלים הכי פחות כסף! והסיבה שהקווים זולים כי הם המון נוסעים באוטובוסים וכל מה שאתם יודעים זה איך להשמיץ כמה שיותר את החרדים והכל מקנאה שהם מצליחים בהכל ולמרות ליכלוך התקשורת שמציץ את המדינה החרדים ינצחו וזאת עובדה!
אופקים   06/02/11 | 23:21
34. כל הכבוד לאגד :)
* בת חן   06/02/11 | 23:19
33. הסיבה שיש אוטובוסים זולים לחרדים היא כנסו ?
לא מהסיבה שהמדינה ממנת את האוטובוסים הסיבה העיקרית כי הם פנו לאגד ואמרו או שמורידים מחירים או שאנו פותחים חברה מתחרה שתשבור אותכם ואגד התקפלו הבעיה של הציבור החילוני שהוא לא מאורגן ובכל דבר זה כך אם זה בסופרים ובבגדים וכו' מאורגנים קבוצה מה שנקרא
* הציבור החילוני לא מאורגן    06/02/11 | 23:11
33- בדיוק זו הסיבה
לרוב החרדים אין מכוניות, ואם אגד לא היו נותנים להם שירות הם היו פשוט מקימים קווים בחברה פרטית אחרת, זה הכל. כמו שעשו בביתר עילית ובמודיעין. יש להם את הקווים שלהם, ולאגד היה משתלם לקחת את זה על עצמם. אז רדו כבר לחרדים מהגב!!!!
* הכל עניין כלכלי   07/02/11 | 09:02
32. גם מטרנה מהדרין יותר זולה
ממטרנה רגילה!!
* עובדת סופר פארם   06/02/11 | 23:01
את לא דוברת אמת!
במילים אחרות-שקרנית
s_roz   06/02/11 | 23:21
מה הבעיה שזה יותר זול?
את רוצה שזה יהיה יותר יקר, למה? את לא קונה מהדרין כאידאל?
* צרכן   06/02/11 | 23:26
שקר המחיר זהה ואם היה נמוך יותר אז בצדק
השוק שייך לחרדים כי הם משפחות מרובות ילדים והחילונים מגדלים ילד אחד גג שנים פלוס כלב
* אגב סופר פארם זה לא פונקציה -מחירים מושחתים!!!   07/02/11 | 05:53
קדחנית שקרנית כניאה הרבה זמן לא קנית מטרנה זה אותו מחיר בדיוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* ש   07/02/11 | 18:38
31. תקשיבו
זכותם של החרדים לעשות לעצמם איזה קוים שבא להם ואם זה יוא להם זול לבריאות.
* אחת   06/02/11 | 23:01
אתה חצוף!
אגד היא חברה ציבורית שמקבלת 3 מיליארד שקל בשנה מתקציב משלמי המיסים! זכותם לעשות קווים זולים יותר לציבור מסוים? בושה וחרפה. חוצפה שאין כמוהה
* משלם מיסים   06/02/11 | 23:19
שטויות!
והחילונים?
* מה זה, איפה ואיפה?   06/02/11 | 23:20
זכותם
לעשות לעצמם איזה קווים שבא להם בחברות הפרטיות ובמימון הפרטי שלהם. בחברה ציבורית שממומנת ע"י כספי המיסים אי אפשר לתת לכל תמהוני לעשות מה שמתחשק לו, ואי אפשר להעדיף צרכן אחד על פני אחר
* אני   07/02/11 | 20:05
30. עוד פעם דופקים את החילונים
מה אני אשם? אני משלם מיסים עושה מילואים מאכיל 3 ילדים ואישה שתהיה בריאה למה לי לא מגיע אוטובוס ב2 שקל?
* אבי   06/02/11 | 23:00
29. כן בטח.......
עלק סיבות היסטוריות.........
* אחד   06/02/11 | 22:59
28. השקר הגדול
הכותרת על התמונה "ההפגנה נגד החרדים בסוף השבוע". החרדים אשמים שהורידו להם מחירים? אפי' בישראל חופשית אמרו שההפגנה היתה נגד אגד ולא נגד החרדים. ובכלל, דיברתם בכתבה על קווים בינעירוניים, והתמונה היחידה שהצלחתם למצוא היתה של אוטובוס עירוני עם כמה חרדים בפנים?
* אנונימי   06/02/11 | 22:57
27. אין חדש תחת השמש....
מחר נגלה שיש להם גם שכונות נסתרות,חכו תראו
* -   06/02/11 | 22:57
26. איז בושה!!!!!
הכתבה הזאת נועדה רק לסכסך יותר בין הדתיים לחילונים... אני גר בירושלים האם פעם היתה כתבה שסטודנטים משלמים חופשי שנתי בחצי מחיר??? אני לא דתי ואפילו שמואלן אבל הפעם ערוץ 2 ממש הגזים!!!!!
* מיקי הגדול   06/02/11 | 22:56
שכחת ש..
הסטודנטים משלמים מיסים, שרתו בצבא ובנוסף עובדים כדי לממן את הלימודים.
* אני   06/02/11 | 23:46
שכחת אתה???
מי מתנדב לזקא הצלה ומדא ולא רק ל 3 שנים???
* מיקי הגדול   07/02/11 | 01:20
אתה באמת משווה פה בין סטודנטים לחרדים?
במדינות אחרות המדינה אפילו משלמת לאזרח כדיי שילך ללמוד, פה אנחנו הסטודנטים משלמים המון כסף, כדיי שיהיה לנו מקצוע, כדיי שתהיה לנו הסכלה, כדיי שנוכל לקדם את המדינה הזו! הדתיים האלה רק לוקחים כסף מהמדינה כדיי לשבת באיזה בית ולקרוא ספר !
* דג   06/02/11 | 23:47
אני רואה שממש עוזרת לך "ההסכלה" הזאתי
אם ככה כותב אדם שרוכש השכלה עדיף לו באמת להיות "דג" ולשתוק
* שלומי   07/02/11 | 03:14
אם היית משכיל היית יודע שיש כזה דבר דיסלקטים
וגם הם משלמים מיסים, לומדים באוניברסיטה, עובדים ועושים רק 3 ילדים כי זה מה שהגיוני! לפחות הם לא עושים עוד ילדים הרעבים ל"עוף בשבת" והולכים עם בגדים שמצאו ברחוב ומוכרים את נשמתם לשטן, הלוא היא הדת. אני דתי אז תנו לי כסף- זה מה שהולך בעולם המעוות שלנו. האנושות יותר מידי טפשית.
* דת היא לעילגים   07/02/11 | 18:28
25. אפליה מעצבנת.
* חוצפה!!! להשוות מחירים או לפרסם ולאפשר לכולם!!   06/02/11 | 22:54
24. אין גבול לחוצפה של התקשורת השמאלנית
דבר ראשון האוטובוסים האלה יוצאים מערים עם ריכוז גדול של חרדים קרית אתא ורכסים ולא מתחנות מרכזיות דבר שני הרבה חילונים נוסעים בקו הזה ואני אישית נסעתי בכמה נסיעיות כאלה דבר שלישי התקשורת לא מדווחת ש70% מהנהגים באגד הם ערבים
* נהג אגד   06/02/11 | 22:53
אין שום סיבה
לגבות על אותו קו מחיר שונה לציבור שונה. זה לא לגיטימי. ממש לא משנה מי הנהג. החברה היא אותה החברה המשרתת את הציבור כולו. הציבור החילוני העובד משלם מסים ומהם ממנים את כל השירותים הניתנים בארץ לאזרחים כולם. זו אפליה לא נכונה ולא צודקת.
* מה זה קשור?   07/02/11 | 01:07
23. חמישים אחוז מהמשכורת שלי הולכת על נסיעות
באוטובוסים ובשעת הצורך מוניות. נסיעה ב6 וחצי שקל? אגד מטורפים!!!
* גרה בירושלים   06/02/11 | 22:52
22. מסיתים!!!
החרדים הם הנוסעים העיקריים של אגד
בית_השלום   06/02/11 | 22:45
21. מה בדיוק עושים החרדים שמגיע להם כל מיני הטבות??? מתפללים שירד גשם שלא ירד?! להעיף אותם מהמדינה ערבים תורמים יותר מהם! פשוט להעיף אחד אחד! אוכלי חינם
נא לפרסם למען הציבור שמשלם את האוכל של החרדים!
* אלירן    06/02/11 | 22:44
שכר הולם
יושבים ולומדים תורה,הם לא עובדים והשכר שלהם זה שהקב"ה לא מחסיר מהם כלום ודואג שגופים מסוימים יעשה להם הנחות
* איילת   06/02/11 | 23:26
20. הלוביסטים של הדתיים פשוט גונבים מהעם!!!!!;
צריך להזכיר להם את הדיבר "לא תגנוב"
* אסף   06/02/11 | 22:43
19. הסיבה אמיתית למחירים הם כי בכל מקום כזה התארגנו
מעצמם הקהילה בהסעות פרטיות לפני שאגד הסכים לעשות טובה ולהקים קו. אחרי שהקו מצליח ומטנדר נהיה אוטובוס ומ-1 נהיה 5 קוים ביום בא אגד עם החוק שובר את המחיר ואוסר על קו ה"פיראטי" להמשיך ולכן המחיר זול כמו בכל מסחר שנבנה מתחרות ושבירת הקודם וכי אתם חושבים שאגד שונא את הכסף של החרדים
* ידען   06/02/11 | 22:43
18. הכל זה שיכול כלכלי הם נוסעים הרבה לישיבות לבניברק
ירושלים ויש כפרים זולים ואגד רוצה לעמוד בתחרות כמו כל הסופרים או חברות הסלולר וכו תמיד יש להם מחיר טוב
* יאיר   06/02/11 | 22:41
17. סליחה מה הבעיה ???
מותר לכל חברה כולל אגד לעשות הנחות למי שבא להם. החשבון פשוט המגזר הכללי נוסע יותר ברכבים פרטיים באופן יחסי ולכן החברה החרדית ש90% ממנה נוסעים בציבורי זכאים ליותר. מה הבעיה???
* יוני   06/02/11 | 22:40
מה זה?!
מה מה הבעיה מה אכפת לי שהם חרדים... את מי זה מעניין?! אותך? תשלם אתה, למי אכפת מהם...
* משה   07/02/11 | 01:32
16. לא יאומן כי יסופר!!!
אתם קולטים שידיעה על כך שציבור שלם של חילונים משלמי מס,משרת בצה"ל משלם יותר מחרדים שלא תורמים שום דבר למדינה שלנו!!!!! מה שיותר עצוב בעייני שכתבה כל כל חשובה,כל כך עקרונית לא מזיזה כמעט לאף אחד אבל ההדחה של עתי מהאח הגדול זה יותר מעניין!!!!!! אפילו בכתבה בטלויזיה הראו לנו מפגינים שניסו לעורר את הציבור ולהכניס בו איזה שהוא רצון להשפיע,לשנות,למחות אבל אף אחד לא נענה לבקשה!!!!!!!! עצוב לי לדעת שאני חייה במדינה כל כך אינטרסנטית לאף אחד לא אכפת מכלום חוץ מעצמו! תראו את האירופאים,האמריקאים הם יודעים למחוות הם יודעים להפגין ולהוכיח שהם בתור ציבור בתור צרכנים בעלי כוח השפעה!!! מעלים לנו את מחירי הדלק למחיר שערורייתי ולא עושים כלום,מעלים את מחירי הלחם,מעלים את השכירות,מעלים את מחירי מוצרי החלב ואנחנו ממשיכים לשתוק ולקבל את הגזרות במקום לצאת לרחובות ואני לא מדברת על 400 איש אני מדברת על הפגנת ענק של 100000 אלף איש ויותר שיצאו לרחובות יפגינו ויגידו את אשר על ליבם!!! עזבו אתכם בשביל מה להפגין!!!??!! עם אפשר לעשות לייק בפייסבוק לשם הגענו והעתיד שלנו לא נראה מזהיר-חבל
* אחת שבאמת אכפת לה   06/02/11 | 22:38
נרגעת??
* יופי!   06/02/11 | 23:22
אני בטוחה שיש עוד שמרגישים כמוך, למה את לא הולכת איתם להפגין?
מי שרוצה לשנות עושה! לא מתלונן. באותה הקלות שלקח לך לכתוב תגובה מתרעמת גם אני מגיבה. אם היה לי כ"כ אכפת כמו שלך נראה סביר להניח שהייתי מחפשת להצטרף להפגנות. תיצרי קשר עם עמותת "ישראל חופשית" ואני בטוחה שהם ישמחו שתצטרפי לשורותיהם. גם הפגנה של 100 איש היא יותר טובה מתגובה זועמת ברשת. עצה לחיים ושיהיה לך יום רגוע
* אחת שנוסעת במכונית   06/02/11 | 23:53
בלה בלה בלה תמיד אותן שטויות מישהו יודע כמה חרדים משרתים בצה"ל וכמה מיסים משלמת משפחה חרדית ממוצעת????
לא קצת נמאס מהמנטרה המקושקשת הזאת נראה אתכם מוכיחים עובדתית שחרדי ממוצע שקונה ומשלם מע"מ וכו' משלם פחות מחילוני
* לא נמאס לך    07/02/11 | 00:32