החדשות
תגובות (101 תגובות ב-59 דיונים)
59. העיקר שיתחילו את זה שנה הבאה ואני מרוצה :))
* ממ   31/05/11 | 18:59
58. זה פשוט מטומטם
אני מתנגדת גם כי זה לא הוגן כלפי המורים והמנהלים שקורעים תתחת כל השנה והחופש האמיתי שלהם זה רק החופש הגדול וגם כי אני תלמידה, אני חושבת שזה ממש מטומטם "לפזר" את השבוע הזה במהלך השנה ועוד בחופשות שכבר קיימות. מה יעזור לי עוד יום בחופש פסח? או גשר בין כיפורים לסוכות? באמת שיהיה אפשר לנצל את השבוע הזה יותר טוב בחופש הגדול.. ולאו דווקא מהבחינה של לעשות כייף, יש ילדים שרוצים לעבוד ולא יכולים לעשות את זה במהלך השנה בגלל עומס בלימודים, והחופש הגדול זו ההזדמנות היחידה שלהם, וכן, שבוע בשבילם זה מאוד משמעותי..! ובכלל, יש עוד אלפי סיבות, אבל רבאקק עד שיש הזדמנות להירגע קצת מהשגרה, להתנתק מדברים גם את זה לוקחים לנו! ואני מגזימה כי שבוע זה באמת פרק זמן משמעותי, אפשר להספיק המון בשבוע. ואם להגיד את האמת, אני לא חושבת שהמדינה שלנו עד כדי כך במצב גרוע מבחינת חינוך והכל שצריכים להגיע למצב כזה, באמת שאני לא חושבת שיש שיקול שמצדיק את הצעד המטומטם הזה.
* מתנגדת   31/05/11 | 18:27
57. דווקא סבבה...
אני בעד כי מחזירים לנו יותר ממה שלקחו אז אין לי בעיה כי יש כבר חודשיים וזה מספיק
* אופק   31/05/11 | 15:52
56. אסור שזה יקרה!!!!!!!!!!!!!!
* מורה   31/05/11 | 14:31
55. איזה יופי שאני לא צריכה לחזור שנה הבאה ללמוד(:
* אושר   31/05/11 | 13:53
54. חטלה של משרד חינוך
אני מסכים עם משרד חינוך חופש גדול יהיה שיניום
* תום כהן תלמיד תיכון   29/05/11 | 11:10
53. תחסכו מאיתנו חופשות בחורף...
אל תגעו לנו בחופשת הקיץ!
* מורה   28/05/11 | 00:10
52. הלוואי
עדיף לתת מנוחה בחורף כשלומדים 3 חודשים רצוף
* fgs   27/05/11 | 18:48
51. ל35
אתה תלמיד י״א, אתה יודע מה זה אומר? שזה בכלל לא רלוונטי אלייך כי זה מתחיל שנה הבאה. תלמידים כמוך שרמת הבנת הנקרא שלהם לא משהו מצדיקים את העובדה שצריך להוריד יותר משבוע...
* הילדים של היום...   27/05/11 | 18:39
50. כל הכבוד!
הגיע הזמן!
* תלמידה   27/05/11 | 18:35
49. נגד ההצעה
אוקיי. אני נגד, זה בטוח . אבל לא רק כי זה כ"כ אכפת לי מה-6 ימי חופש האלה, זה בגלל שבאמת זה כבר מתיש לגמרי ללמוד, כל השנה עברנו, כול יום קמים ב6 וחצי או 7 וחוזרים הביתה ב3 .. אחר כך שיעורים, לימודים פרטניים וכולי. במיחוד עכשיו, כשהתוכנית החדשה, אופק חדש נכנסה למערכת ! עמורים נשארים בבתי הבפר עד 4-5 , התלמידים גם. וזה פשוט מתיש, תעשו טובה אל תגעו לנו בחופשים ואולי תתעסקו באיך לשפר את איכות הלמידה בכיתות בבתי הספר..
* תלמידת ט'   27/05/11 | 11:18
מסכימה איתך לגמרי !
* נעה   29/05/11 | 20:11
48. חחח...אני מסיימית השנה ומתחילה צבא בחורףףף
* מיכל   27/05/11 | 11:12
47. חופש גדול
קראתי את כל הטענות גם של המורות וגם של התלמידים וצריך למצוא איזה שהיא פשרה , אולי לקצר את החופשה רק בכיתות הנמוכות שם גם עבודת המורות פחות קשה מהמורות בתיכונים וצריך למצוא הרי פתרונות רק לקטנים שאין להורים עובדים "סידור" עבורם. ולילדים התיכונים שגם ככה מעסיקים את עצמם ואף לומדים בקורסים בחופשה להשאיר את החופש כפי שהוא
* אמא לידים קטנים    27/05/11 | 11:07
מסכימה איתך. ממש נכון !
* מיכל   29/05/11 | 20:12
46. איזו מדינה של עצלנים!
המורים פה פשוט לא משמשים דוגמא לכלום.לא מספיק להם החופש שיש להם?!הלוואי והיה לי חצי מהחופשות שהם מקבלים!
* משהו   27/05/11 | 09:46
מזה קשור?!
יחתיכת קנאי..
* ..   27/05/11 | 20:24
ומה אתה חושב על החופש של המורים?
להם גם אין זמן לעצמם בכלל בחופשות כי הם מתכננים תוכניות ללימודים עבודות ועוברים על מבחנים ועבודות להגשה שהתלמידים כבר שבוע מחכים להם ומנדנדים להם שיחזירו. -.-
* אחת שיודעת   28/05/11 | 10:30
45. רעיון מצוין. תבורכו על כך. מי צריך חופש חודשיים????
מספיק חופשה של חודש.
* רונית   27/05/11 | 09:14
את בטח היית חנונית שאהבה ללמוד
בטח בגלל זה הילדים שלך שונאים אותך.
* תלמיד   27/05/11 | 09:50
אתה ממש מצחיק XD
חחח דיי לא יפה להיות מגעיל... למרות שאתה ממש מצחיק :)
* תלמידה   27/05/11 | 16:04
44. קראתי בעיון את הסברי המורות המתנגדות והגעתי למסקנה: המורות האלו טיפשות.
למשל, הטענה שהן מתחילות לעבוד שבוע לפני תחילת הלימודים, ואם יקצרו שבוע זה יקצר למורים שבועיים. אין שכל אין דאגות. איך שבועיים? אם תמיד היית חוזרת שבוע לפני, ועכשיו תחזרי שבועיים לפני - ההפרש הוא שבוע לא שבועיים! ובכלל מי עוד זוכה לכל כך ימי חופשה בשנה??? אני הייתי עובד בתכנות מעל 12 שעות בכל יום אז שלא יבלבלו תשכל הם לא עובדים הכי קשה. ואני לא קיבלתי עשירית מהחופש שמורים מקבלים, ועוד שנת שבתון - די מי קונה תבולשיט הזה? לדעתי לבטל לימודים ועבודה ביום שישי לכולם שיהיה כמו שבת. זה הפיתרון המושלם. בלי לקצר את חופשת הקיץ.
* שי   27/05/11 | 08:57
בוא ותקשיב כמה דברים לגבי מקצוע הוראה
בתור מורה כבר 6 שנים, אני מוכנה שנתחלף בעבודות שלנו לשבוע. נראה איך תתמודד עם 33 ילדים, שכל אחד דורש תשומת לב והתייחסות המתאימה לו, תתמודד עם הוריהם, תכין מבחנים, תבדוק ותעריך את הילדים. זה ממש לא כמו שאתה יושב במשרד השקט שלך עם אנשים בוגרים. עם בוא החום של הקיץ, גם הסבלנות של הילדים נגמרת והם מתחילים להציק אחד לשני... עבודת ההוראה אמנם מתגמלת אך היא איננה פשוטה, כי אם לא היו את החופשות שמאפשרות לנו להתאוורר ולקחת מעט פסק זמן אף מורה לא היתה שורדת במקצוע כה אינטנסיבי ומלחיץ. חבל שאינך מעריך את עבודת ההוראה
* מורה   27/05/11 | 10:28
חכם גדול נראה אותך נשאר שפוי
בכתה של 35 תלמידים!!
* תלמידה   30/05/11 | 23:02
43. כאמא ל-4 אני בעד להאריך את החופשה! אני והילדים
* כל כך נהנים.....אל תקצרו לנו את הביחד.   27/05/11 | 08:44
הלוואי על כולם אמא כמוך!
* ילד   27/05/11 | 09:51
עבודה
אני מבינה שאת לא עובדת ואת יכולה להרשות לעצמךלהשאר עם הילדים וגם כלכלית לבלות עם הילדים חודשיים ויותר. כי אני לא יכולה לממן חודשיים קייטנות אני משלמת ל 2 ילדים מעל 3000 ש"ח לחודש וגם אז אני צריכה לתמרן כדי לצאת מהעבודה לאסוף אותם.
* אמא עובדת    27/05/11 | 10:59
ואי כמה את מקטרת חלאס כולנו עובדים חופרת
מה נסגר איתך הבנו שאת עובדת וקשה לך לכולנו יש ילדים תפסיקי לקטר כולנו עובדים ותאמיני לי הרבה יותר קשה להיות בגן מאשר באיזה משרד
* גננת   27/05/11 | 19:13
42. למה צריך לשאול בכלל את המורים אותנו אף אחד לא שואל
צריך לקבוע מועד חזרה והם צרייכם לפעול על פיו, לגבי המזגנים אין שום בעיה להתקין מזגנים אני לא מאמינה שיש בית ספר שאין בו מזגנים זו לא סיבה מוצדקת. בעד לקיצור החופש
* שרונה   27/05/11 | 08:42
41. רעיון טוב! חופש באמצע השנה יותר רצוי ויותר משמעותי קצת התאווררות באמצע השנה יותר מקל דווקא אין לי בעיה שיקצרו
* תלמידת תיכון רעיון מצוין!!   27/05/11 | 07:34
40. שיבקש מאיתנו גם לישון שם!!!
* נירית   27/05/11 | 07:25
נכוןןןן
את צודקתת חחחחחחחחחח באמת מה זההה עם ככה אני אשאר בבית כול השנה
* אדירוש   27/05/11 | 08:58
39. גדעון סער היקר
לא מספיק שאין לנו מזגן בכיתה ואם כבר יש הוא בקושי עובד, תוסיף שחלקנו משלימים בגרויות בקיץ אז בכך לא נשאר מספיק מהחופש. חלקנו גם צריכים לעבוד כזי לעזור ולממן חלק מהעלויות של הלימודים. אז במקום להתחשב אתה עושה הפוך
* דני   27/05/11 | 06:57
38. טוב גם כך אני חוטף שפעת בחורף ואני בבית
כך שזה לא משנה לי אז בקיץ אחטוף וירוס קלקול קיבה ואשאר בבית
* ט   27/05/11 | 06:08
37. שוב, סער ממציא פתרונים פשטניים ככוסות רוח.
* אמא ומורה   27/05/11 | 06:03
36. דווקא נשמע טוב..
זה בסך הכל מקצר בפחות משבוע ומוסיפים באמצע השנה חופשים שזה יותר טוב..אני בעד.
ירדןן_   27/05/11 | 03:32
35. חוצפה ! ,
קורעים את התחת , רוצים לעבוד חודשיים לעשות קצת כסף לבלות להנות לנווח .. איפה הגבולות של משרד החינוך .. הבעיה פה זה לא החופש הגדול הבעיה זה אתם !
* תלמיד יא'   27/05/11 | 03:10
34. לקצר את החופשה זה לא בסדר נקודה! הבעיה היא באמת מחסור בחופשות!
* לא אכפת לי מכלום אני את החופש שלי רוצה כמו שהיה   27/05/11 | 02:39
33. איך אתם לא מתביישים?
אתם המורים עובדים קשה??? סליחה?? אתם בוכים על כמה ימים ש״גוזלים״ לכם מהחופש.. תתביישו לכם למה באיזה עוד עבודה יש שלושה ש-ל-ו-ש-ה חודשים חופששש . באיזה עוד עבודה תמצאו את זה? מי לא רב עם הבוס שלו על ימי חופשה .. ואתם מקבלים שלושה חודשים בשנה ואתם עוד בוכים?? גם אני עובד עד מאוחר כל יום אז?? מגיע לי שלושה חודשים חופש בשנה? אני אגיד את זה לבוס שלי.. הוא יצחק לי בפנים.. המורים בכיינים חרות שתופסים את המדינה בביצים..
* דני ראש העין   27/05/11 | 02:30
מותק,
בכל השלושה חודשים האלה הם עובדים ובודקים מבחנים ועבודות ומכינים מערכי שיעורים, שלא נדבר על זה שאני בטוחה שאתה מרוויח יותר מהמורים בכל חודש למרות שהם עובדים יותר שעות.
* אני   27/05/11 | 13:46
תגובה לדני
בוא תיהיה אתה במקומי חצי שעה בגן ילדים עם 40 ילדים ניראה אותך? רק חצי שעה לא יותר ואתה יוצא עם בכי
* גננת    27/05/11 | 15:33
32. ברור שצריך לקצר אותו
בתוך חודשיים וחצי 4 ימים לא עושים את ההבדל... אבל לשים אותם בחורף בין חנוכה לפסח זה דבר שמאוד יעזור ותמיד אמרתי שצריך לעשות את זה. חוץ מיזה בתור חייל שיש לו 15 ימי חופש בשנה ועובד כל יום הרבה יותר שעות מתיכוניסט.... נו באמת, די להתבכיין... שאני לא אבכה
* גיא   27/05/11 | 02:27
31. כן כאילו שבארבע ימים האלה אפשר ללמוד עולם ומלואו..
* שלום   27/05/11 | 02:10
30. למה לריב בואו נבדוק במספרים
אם לוקחים שנה שלמה מה1 בספטמבר עד ה31 באוגוסט ולוקחים את כל ימי החופש שניתנים לתלמידים מגיעים ל... 189 ימי חופש בבתי הספר שלא לומדים בשישי ו147 ימי חופש בבתי הספר שכן לומדים בשישי... בשנה של 365 ימים זה מלא מלא חופשים.... את הבדיקה הזאת אפש לעשות בעצמכם.. כל מה שצריך זה לקחת לוח שנה ולספור... בתיכונים בת"א אני יודע לא לומדים בשישי ועכשיו נשאר רק להבין ש189!!! ימים זה מלא חופש... ולדעתי צריך לקצר אותו... כי אחר כך כל הזמן מתלוננים על למה לא מספיקים לקראת סוף השנה ולקראת הבגרויוית ללמוד את כל החומר.. זה כי התבזבזו 189!!! ימים!!! ובקשר לתלמידים שאומרים שהם רוצים להנות וזה... אז שישתקו והמטרה שלהם כרגע בגיל הזה זה להתחנך ללמוד לקבל בגרות ואפשרות ללמוד ולקבל השכלה גבוהה (אוניברסיטה)... לחיות יש את כל החיים
* חשבון פשוט   27/05/11 | 01:58
29. אני עושה קורס קיץ בן חודש שלם!
הקורס קיץ מתמשך חודש שלם ועד שיש לי קצת לנוח טיפה גם אתזה רוצים לקצר , אין לי כבר חיים באמת ... חודש שלם מהקיץ לקחו לי מ8-1 בכל יום ועם לא?האיום הגדול ביותר "לא תעלה כיתה - לא תהיה לך בגרות " באמת שנשבר לי כבר \-:
* דניאל תלמיד תיכון   27/05/11 | 01:54
הקורס שלך.
יש לך בעיה שלא למדת כל השנה ועכשיו אתה צריך להשלים את בחופש כדי שתוכל לעלות כיתה או לגשת לבגרות יש בעיה להורים שצריכים לממן תעסוקה לילדים במשך חודשיים
* אישה עובדת    27/05/11 | 10:35
28. מזל שבשנה הבאה אני כבא אסיים בית ספרר
* אלינור   27/05/11 | 01:47
מה זה מזל ח ח ח
מעכשיו תתחנני אפילו לשבוע חופש
* טלי   27/05/11 | 09:40
27. לא לקצר. לחלק חצי בקיץ וחצי בחורף
* חופשי זה לגמרי לבד   27/05/11 | 01:39
אין מצבבבבבבבבבבב
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מה הבעיה להשאיר את זה כמו שזה עכשיו?
* לא   27/05/11 | 16:11
26. שיעשו חודש ושבוע בקיץ וחודש ושבוע בחורף זה יהיה
כיף לקום בחורף עם גשם ולדעת שלא צריך לצאת מהבית.. ובקיץ נוכל להנות מהשמש אה.. בעצם אני כבר מסיימת השנה אז תהנו אתם.
* תמצאו פתרון הולם   27/05/11 | 01:37
כל הקטע
זה שהחופש בקיץ והולכים לים ולבריכה , מה נעשה בחורף ? נשב חודש בלי לצאת מהבית כי גשום זה תחת
* מישהי   27/05/11 | 08:57
25. מוסתר
עם הם יקצרו לי את החופש אני יקצר להם את החיים !!!!!!
* בר    27/05/11 | 01:18
אני מרושעת
לא נראה לי שזה יקרה, אחרי הכל הם כפופים לביבי
* חחחח   27/05/11 | 16:12
24. לחופשות בתשלום? הצחקתם אותי. בואו תבינו משהו...
לידעתכם.. המורים עובדים פי 10 יותר קשה ממך ! אני מאמינה שאצלכם העבודה נגמרת בעבודה, לעומת המורים שממשיכים לעבוד מהבית- לבנות מבחנים, לבדוק מבחנים, עבודות, להקליד ציונים,מערכי שיעור, טלפונים מהורים, טלפונים ממורים,ישיבות שלא נכללות במערכת השעות (בניגוד לעבודה שלכם שזה כחלק מהיום), ימי הורים, השתלמויות, ועוד ועוד ועוד... ולמורים אין באמת חודשיים חופש. גם במהלך תחילת החופש המורים מקיימים קורס קיץ במקצועות השונים, תגבורים, מבחני מעבר, ושבועיים לפני סוף החופש חוזרים לעבודה ומתכננים את השנה החדשה. אני יוצאת לחופש "הגדול" בסביבות אמצע/סוף יולי. וחוזרת באמצע אוגוסט. אז סוף סוף יש לי חופש להנות עם המשפחה ולצאת לבית מלון. כי לעומתכם- לנו אסור לקחת חופש סתם כך לטיול או לבית מלון במהלך השנה. רק בחופשים. אם אתם יכולים להחליט שבא לכם יום חופש לפני או אחרי אירוע משפחתי- אז לנו אסור. אם לכם בא לקחת חופש לסידורים או לכל דבר אחר שבגינו אתם זקוקים לחופש- לנו אסור. לנו מותר רק בגין מחלה שלנו או קרוב משפחה מדרגה ראשונה, או אבל (לא עלינו). ואם בכל זאת להיות מורה נראה לכם כמו פיקניק- אז בוא ותהיו מורים בעצמכם- הרי חסרים מורים במערכת החינוך. קל לדבר. סתם נראה לכם שיש מחסור במורים? בגלל כפכוף של חיים שאנחנו עושים? בגלל החופשות בתשלום? אה? אה? אה???
* מיכל   27/05/11 | 01:17
חופשה שנתית
לאף עובד אחר אין שבוע חופש בחנוכה, שבועיים בפסח , יום לפני החג הזה ויום אחרי החג ההוא , אנחנו מקבלים 1-2 ימים בחודש וצריך להתחנן לחופשה שנתיתבת שבוע כדי ל"בלות" עם הילדים בחופש הגדול
* הורה עובד    27/05/11 | 10:39
אבל מה לא הבנת בדיוק?
שבחופש שלהם הם גם עובדים ובודקים מבחנים והכל! כנראה שלא הקשבת בבית ספר והבנת הנקרא אין לך..
* אני   27/05/11 | 13:51
מה לעשות כל אחד בוחר את המקצוע שלו לא?
* גננת    27/05/11 | 15:40
23. אחד עם ניסיון
עדיף שלא יקצרו את החופש הגדול בגלל המזגנים והחופשמ שסוף סוף מגיע אבל חייבים לעשות חופשה קצרה בין חנוכה לפורים, אי אפשר ללמוד במשך 3 חודשים ואחר כך לקבל חופש של 3 ימים.
* תלמיד בחטיבה   27/05/11 | 01:07
22. אסור לקצר את החופש! לא ניתן ללמוד בכיתות בחודשי הקיץ
בפרט ביולי אוגוסט....איזו סיבה מהותית עם משמעות יש בכדי לקצר את החופש? סתם צעד בכדי להראות שמשרד החינוך עובד
* ahkv   27/05/11 | 01:05
21. הורים יקרים אל תביאו ילדים אם אתם זורקים אותם עלינו
אתם נמאס לכם לגדל את הילדים אם היה אפשר גם הילדים היו ישנים ומתקלחים בגן בתור גננת אני אומרת לכם יש המון הורים שקשה להם לגדל את ילדיהם ואז הם מתפטרים מהם וזורקים אותם בגנים מ7 בבוקר עד 5 בערב תנסו למצוא פתרון אחר זה לא העיקר להביא ילדים צריך גם לדעת איך להתמודד איתם
* גננת   27/05/11 | 00:58
משכורת
מה לעשות שבשביל לגדל את הילדים ולהעניק להם את הצרכים שלהם צריך לעבוד , אני בשביל לקבל את המשכורת שאת מקבלת בעבודה עד 2 צריכה לעבוד עד 5, אני מאוד הייתי רוצה לקבל את הילדים שלי ב 1 מהגן אבל צריך לפרנס.
* אמא עובדת    27/05/11 | 10:42
20. לא מעניים אותי
מקצרים או לא , אני את החופש מתחילה ב20 ליוני ומסיימת בראשון לספטמבר. מי הם בכלל שיעבידו אותנו ויכריחו אותנו ללמוד קשה ואז יקחו לנו את החופש היחיד הנורמלי? מה יענו כואב להם ? אנחנו ילדים תנו להנות דאם
* ילדה מהחטיבה   27/05/11 | 00:53
מי הם? לא פלא שבגלל תלמידים/ות כמוך-כך נראה
הנוער העילג שמתפתח כאן.
* רון   27/05/11 | 07:49
אנ שונאת שאנשים עושים את זה...לא חשבת שזה..
אולי המקלדת שלא קלטה את האות נ' ... תחשוב קצת לא יזיק לך...אתה שופט אדם אחד בלי לדעת עם זה אשמתה או לא... וזה יותר גרוע מלהיות עילג...ימטומטם...
* מור   27/05/11 | 11:10
19. רק יו"ר ארגון המורים יחליט
רק לו יש את הכוח לחולל שינוי כלשהו. ואם הוא לא רוצה אז שום דבר לא יעזור לאף אחד
* איציק   27/05/11 | 00:45
18. רעיון גרוע
אני חייל , זה לא קשור אליי , אבל אני עדיין חושב שזה רעיון גרוע , אני בתור תלמיד הרגשתי מה זה שנה שלימה ללמוד , זה לא רק שוחק את הגננות או את המורים גם התלמידים מחכים לחוש הזה .. וזה בקייץ , מה זה יעזור עם תתנו להם את החופש הזה בחורף מי ינצל את זה בכלל ? אתם צריכים לחשוב גם על התלמידים שלומדים כל השנה ומחכים לחופש הזה בשביל להינות .. הם מקדישים שנה שלימה לימודים מגיע להם חודש או חודשיים (כמה שזה היה עד עכשיו) לחופש
* דניאל   27/05/11 | 00:45
17. תודה לאל כבר לא מורה.....
לאחר 3 שנים בתור מורה לאנגלית הבנתי שהוראה זה "כבד" מאד. אין יום ואין לילה ואין אפילו דקה של מנוחה אתה מתעורר וישן לתוך מציאות בית-ספרית. מיותר לציין שלא ממש זכיתי להערכה מצד אף גורם למרות השקעתי הרבה מאד מאד...ועל כך יעיד אישי היקר. כאשר הגעו מים עד נפש...אספתי את חפציי ונפרדתי לשלום. אין שלמה ומאושרת ממני...
* לירון   27/05/11 | 00:44
הכל טוב ויפה רק מה הקשר לחופש? חוץ מיזה
שאת כבר לא סובלת....
* טוב ויפה   27/05/11 | 01:38
16. לא אכפת לי כבר חחחח. בהצלחה בבגרויות!!!
* דוד   27/05/11 | 00:38
15. זה טוב !!!
הרעיון לקצר את החופש הוא מאוד נכון , החופש הוא ארוך ממש והשישה ימים האלה לא באמת משנים משהו .. אבל אם פתאום באמצע השנה יש חופש של 3 ימים זה כן טוב ומוסיף ומשמעותי ביחס לשישה ימים בחופש הגדול .. גם להאריך את חנוכה זה אחלה .. בקיצר זה יוצא הרבה יותר משתלם וטוב לקצר את החופש !!
* מישהי שחושבת הגיוני   27/05/11 | 00:38
ממש לא תלמדי את ב 26 באוגוסט הרוב לא בעד וזה מה שיכריע
* טועה   27/05/11 | 02:41
14. למה לקצר לנו את החופש?
בחו"ל יש חושפות של שלושה חודשים ולא מתלוננים!! לנו עוד רוצים לקצר?!?!
* תלמיד   27/05/11 | 00:37
יא אהבל!
יש להם שלושה חודשים כי אין להם חופשים באמצע השנה.. כמו למשל שבועיים וחצי פסח + שבוע חנוכה + שבוע וקצת סוכות עכישו תחשב את הכל יוצא לך יות משלוש חודשים
* משה   27/05/11 | 01:36
יש להם שלושה חודשים כי אין להם חגים רבים כמו אצלנו
* מישהי   27/05/11 | 08:26
13. חח עלק מי מנצל את החופש כדי ללמוד לשנה הבאה??
חחחח אני לא מאמין שיקנו את התירוץ הזה! שיגידו פשוט שרוצים חופש! נחת רוגע! הפסקה לפני שנה חדשה אני חושב שאלה סיבות ממש לגיטימיות!
* ניר   27/05/11 | 00:32
תתפלא- אם אמא שלך מורה אתה תלמד !!!!
* לצערי   27/05/11 | 01:08
וגם למצוא עבודה בקיץ כדי לממן רשיון
ועוד דברים אחרים. בחיאת, במדינות כמו ארה"ב יש חופש בשבת וראשון, חופשת סימסטר במשך שבועיים ארבע פעמים בשנה, חופשות של חגים כמו חג מולד, חג הודיה ופסחא וחופשת קיץ ענקית של שלושה חודשים. ונחשו מה? הם עדיין מוציאים ציונים יותר גבוהים מהתלמידים פה! המסכנים האלה שלא נותנים להם חופשים, שמכריחים אותם להצטיין ומלמדים אותם חומר לא נחוץ!
* אני   27/05/11 | 01:34
רואים שאתה בכיתה ז' .. חכה לתיכון
* ---   27/05/11 | 05:20
12. תמשיכו לחיות בסרט ..
בחו"ל - יום שבת וראשון חופש , חופשת קיץ שלושה חודשים . ובישראל בקושי חודשיים ועוד רוצים לקצר .. יש לנו יום חופש אחד בשבוע . טוב שלא , תורידו את כל החופשים וזהו !
* בחיים לא יקרה   27/05/11 | 00:26
הארכת החופש
להיפך צריך להאריך את החופש הגדולכי המורים עובריםהשתלמויות וגם התלמידים יחזרו עם יותר מרץ אם יהיה להם חופש ארןך.
* מור אורן   27/05/11 | 09:05
11. אמא שלי מורה
אבל היא לא כמו אמא שלך... אמא שלי הולכת לישון ב2-3 לפנות בוקר. ולפעמים גם ב4. והיא קמה ב6 וחצי. למה? בואו תבינו אמא שלי עובדת כל יום עד 4 (במערכת שעות) אבל היא נשארת גם אחרי השעות האלה... אחרי זה היא הולכת לקניות או שהיא באה ישר הביתה. בדרך עוד מתקשרים אליה הורים או מורים.... כשהיא רק נוחתת בבית.. וסוף כל סוף יש לי אמא שיכולה לתת לי קצת יחס- שוב יש טלפון, שוב היא צריכה לעזוב את העיסוקים שלה, שוב אני מרגישב שכבר בא לי שלא תהיה לה עבודה בכלל... ושוב הטלפון השני שלה גם מצלצל. אחרי שהיא מסיימץ עם כולם. היא מתפנה קצת כדי לאכול, לנקות את הבית, לנוח איזו שעה (לפעמים) ואז היא מתחילה לבנות מבחנים, לבדוק מבחנים, לבדוק עבודות, להקליד ציונים לאתר של אורט, לתכנן מה ללמד מחר (כי יש תוכנית חדשה בחטיבות- בעבר היא לא עשתה מערכי שיעור), ויש עוד אלף ואחד דברים. שלא נדבר על ישיבות שיש כל שבוע, וכל רבעון, ועל ימי הורים שיש כל רבעון, ועל השתלמויות כל שבוע. בקיצור לאמא שלי אין חיים. העבודה היא חייה, ואני תוהה מה היא תעשה בפנסיה שלה אני כל כך מחכה כבר שהיא תצא :) אז למה לקצר לה את החופש?? גם ככה המורים חוזרים לעבוד שבועים לפני ה1 בספ' ויוצאים הרבה אחרי ה20 ביוני (בגלל קורס קיץ ותגבורים). למה? החופש הוא לא רק לתלמידים. הוא גם למורים שעובדים קשה!!!! וחפרתי- אני יודעת
* בת אל   27/05/11 | 00:25
10. אמא שלי מורה
אבל היא לא כמו אמא שלך... אמא שלי הולכת לישון ב2-3 לפנות בוקר. ולפעמים גם ב4. והיא קמה ב6 וחצי. למה? בואו תבינו אמא שלי עובדת כל יום עד 4 (במערכת שעות) אבל היא נשארת גם אחרי השעות האלה... אחרי זה היא הולכת לקניות או שהיא באה ישר הביתה. בדרך עוד מתקשרים אליה הורים או מורים.... כשהיא רק נוחתת בבית.. וסוף כל סוף יש לי אמא שיכולה לתת לי קצת יחס- שוב יש טלפון, שוב היא צריכה לעזוב את העיסוקים שלה, שוב אני מרגישב שכבר בא לי שלא תהיה לה עבודה בכלל... ושוב הטלפון השני שלה גם מצלצל. אחרי שהיא מסיימץ עם כולם. היא מתפנה קצת כדי לאכול, לנקות את הבית, לנוח איזו שעה (לפעמים) ואז היא מתחילה לבנות מבחנים, לבדוק מבחנים, לבדוק עבודות, להקליד ציונים לאתר של אורט, לתכנן מה ללמד מחר (כי יש תוכנית חדשה בחטיבות- בעבר היא לא עשתה מערכי שיעור), ויש עוד אלף ואחד דברים. שלא נדבר על ישיבות שיש כל שבוע, וכל רבעון, ועל ימי הורים שיש כל רבעון, ועל השתלמויות כל שבוע. בקיצור לאמא שלי אין חיים. העבודה היא חייה, ואני תוהה מה היא תעשה בפנסיה שלה אני כל כך מחכה כבר שהיא תצא :) אז למה לקצר לה את החופש?? גם ככה המורים חוזרים לעבוד שבועים לפני ה1 בספ' ויוצאים הרבה אחרי ה20 ביוני (בגלל קורס קיץ ותגבורים). למה? החופש הוא לא רק לתלמידים. הוא גם למורים שעובדים קשה!!!! וחפרתי- אני יודעת
* בת אל   27/05/11 | 00:25
כל מילה חקוקה בסלע.....
בתור מורה לשעבר אני ממש מזדהה עם מה שכתבת.....להיות מורה זאת עבודה תובענית להפליא....מי שלא עוסק בזה לעולם לא יבין. בן זוגי חושב שעשיתי טעות שעזבתי כי לפי דעתו זה מקצוע ש"טוב" למשפחה........בכל אופן ברכה והצלחה לאמך היקרה שעושה עבודת קודש.
* לירון   27/05/11 | 00:50
תודה :)
ולדעתי- בתור בת של מורה- עשית בשכל שעזבת. יש עבודות שעובדים פחות קשה. אבל אולי אני טועה..
* בת אל   27/05/11 | 00:59