החדשות
תגובות (120 תגובות ב-81 דיונים)
81. נורא
איך אפשר לסרב לילד שלך שהוא מבקש לחזור הביתה?
* בר   21/02/13 | 16:51
80. דעה אישית
מדוע ההורים פונים למנזר ולא לקב"ה????
* מירי   21/02/13 | 15:48
79. ההורים פעלו על פי השקפת עולמם. לא נראה שהילד סובל.
אף אחד לא יכול להבין את ההורים ואת הסבל שעובר על הילד. המבקרים במנזר המוקלטים נשמעים כמו אוסף אינפנטילים. איך אנו יכולים לשפוט. ילד- תבורך בבריאות טובה ובחיים מאושרים. בהצלחה לך ולהורים.
* מגיבים טפשים   21/02/13 | 08:37
78. זעזוע
בגדול אני מנסה שלא להיות שיפוטית ומבינה את ההורים שמוכנים לתלות תקוות בכל דבר שאולי יוכל להציל את בנם. אך עם זאת לא ברור לי , כאמא לילדים בעצמי כיצד ניתן לעזוב את הילד שלך לבד. זה בעיני בילתי נסלח. לחשוב שהילד גם חולה גם נמצא במקום הרחוק מביתו אלפי קילומטר . מקום עם שפה ותרבות שונים מתרבותו ובלי הוריו- זה מזעזע בעיניי. אני כולי תפילה לכך שהילד יאריך ימים אך אם לא , לא הייתי סולחת לעצמי שאת ימיו האחרונים לא הייתי לידו.
* אמא   20/02/13 | 17:15
77. זעזוע
בגדול אני מנסה שלא להיות שיפוטית ומבינה את ההורים שמוכנים לתלות תקוות בכל דבר שאולי יוכל להציל את בנם. אך עם זאת לא ברור לי , כאמא לילדים בעצמי כיצד ניתן לעזוב את הילד שלך לבד. זה בעיני בילתי נסלח. לחשוב שהילד גם חולה גם נמצא במקום הרחוק מביתו אלפי קילומטר . מקום עם שפה ותרבות שונים מתרבותו ובלי הוריו- זה מזעזע בעיניי. אני כולי תפילה לכך שהילד יאריך ימים אך אם לא , לא הייתי סולחת לעצמי שאת ימיו האחרונים לא הייתי לידו.
* אמא   20/02/13 | 17:15
76. יותר טוב שם מהפנימיות בארץ
* תיירת   20/02/13 | 15:51
75. שימרחו לו שמן קנולה על הראש כל יום
* עוזר באותה מידה   20/02/13 | 14:09
74. אסור לשפוט את ההורים .תכלס בארץ אין לו מענה
* רמי   20/02/13 | 13:40
מי מדבר עכשיו על מענה
שתיקח את הילד גם לירח אם היא חושבת שיהיה לו שם איכות חיים טובה יותר, אבל שתלך איתו ולא תשאיר אותו לבד נטוש.
* לרמי   20/02/13 | 14:07
73. לילד אין שום משפחה? לא מבין
מי עוזב ילד בן 12 לבד במקום נוראי כזה, אפילו התייאלנדים לא ממהרים לשלוח את ילדיהם למנזרים האלו, ידוע שהחיים שם קשים ביותר, רק ילדים מהכפרים שלהורים אין יכולת כלכלית לגדל אותם נשלח למנזרים.
* מה זההההההה   20/02/13 | 13:25
72. אילו היו עוברים לגור לצידו
מי היה יכול להגיד מילה אחת על החלטת האמא.... אבל המצב כרגע זה נטישה ילד קטין וחסר ישע. ואי אפשר לתמוך באמא הזאת. צר לי
* ח   20/02/13 | 13:23
71. כואב הלב גם על הילד וגם על ההורים. בעיקר על הילד
מאחלת לו החלמה שלמה ושיחזור לארץ במהרה. כאב אמיתי.
* טליה   20/02/13 | 13:20
70. איפה המערכת שצריך אותה
מה זה אוזלת היד הזאת איפה השרות למען הילד איפה הרווחה מה הולך כאן אילה הורים מיתעללים לכל דבר זה ביזיון
* אמא   20/02/13 | 13:19
69. הורים זורקים את הילדים בושה
איפה המשטרה זרקו את הילד הם חושבים שזה טוב
* בושה שיש הורים כאלה   20/02/13 | 13:19
68. אל תשפטו אותם! אין לכם שום זכות!
* יקי   20/02/13 | 13:14
67. הילד לא נשמע כל כך מסכן. מה כל אחד מתערב פה?
הוא היה הרבה יותר מסכן אם הוא היה בארץ במסגרת אשפוז באונקולוגית.
* מירי   20/02/13 | 13:11
66. תגובה ל44
כמה שטויות במשפט אחד מקווה שאלוהים לא יעמיד אותך במבחן כזה מי את שתשפטי את ההורים
* טל   20/02/13 | 13:07
65. פשוט מזעזע ביותר!
איך שהמדינה מנסה להתערב לאם שפויה שחושבת בהיגיון ומבינה שאם מחלה חוזרת פעמיים אז שווה לנסות טיפול אחר.. איך שנדחפים כל הישראלים לשיקול האם כאילו זה הילד שלהם. בושה וחרפה. אני כולי תקווה שדוחפי האף לא יצליחו להחזיר את הילד לגהינום עם האנרגיות השליליות שלהם בין אם זה בשם הדם היהודי/היותו ישראלי או כל סיבה דומה אחרת. הסטטיסטיקה אומרת שרוב סיכוייו הם לא לחיות אם הוא ימשיך באותו טיפול שהיה בארץ(כי אם משהו לא עובד פעמיים, רוב הסבירות שלא יעבוד גם בפעם השלישית) אנשטיין אמר שרק מטומטמים חוזרים שוב ושוב על דבר שנכשל. לכן ההיגיון הבריא אומר בדיוק את מה שההיגיון של האם ה "לא שפויה" אומר - וזה "לנסות משהו חדש". אולי זה לא יצליח ואולי כן.. שום דבר לא כתוב אבל גם אם לא אז זה לא אומר שהיא טעתה בהחלטה שלה.
* גיל   20/02/13 | 13:07
64. בן 12
כל הכבוד להורים זה המזל
* ממן דוד   20/02/13 | 13:04
63. רפואה שלמה במהרה לילד אמן
* שרית   20/02/13 | 13:03
62. חולת נפש האמא הזאת !!!!
אלוהים ישמור לאיפה הגענו ילד זה ילד קטן לכו תדעו מה עושים לו שמה במנזר ילד יהודי נשמה יהודית במנזר ??????? אני מזועזעת לכלוא את ההורים ולהציל את הילד אז מה עם הוא חולה סרטן ??? אותו משקל כמו החראות שמביאים ילד וזורקים לזבל .....!!!!!
*  שר    20/02/13 | 13:02
61. עדיף להיות את החיים מאשר למות כאן
אין תקציב סל תרופות לילדים חולים.יש תקציב למלא את הבטן ביבי שטייניץ תבייש לכם!!!. היטלר אדם לא רע !!!. נקודה.!!!
* חסוי   20/02/13 | 12:58
60. הכל היה מתקבל על הדעת אם כל המשפחה ....
היתה מעתיקה את מקום מגוריה לתילאנד אבל להשאיר ילד לבד זרוק במנזר שכל פעם מישהו אחר בא לבקר אותו בעייני זה לא מקובל !!
* ענת   20/02/13 | 12:57
59. לכל אלה שמבינים את האמא
כן גם אני מבינה את האמא ולא הייתי רוצה להיות במקומה אבל הייתה צריכה להיות איתו גם עם זה אומר שמשפחה שלמה תעבור לתילאנד
* אדל   20/02/13 | 12:54
58. תאכלס אני בעד ההורים.. כאחד שחווה את הבתי חולים
בארץ והחוסר רגישות של הרופאים בארץ כלפי אנשים מסוימים ש"לא באים להם בטוב" אני מבין יותר ויותר שאין כל כך על מי לסמוך בארץ מבחינת רפואה.. חוץ מזה אני רואה את התיירים הישראלים איך הם מדברים וזה ממש נותן עוד סיבה למה לא לחזור לארץ.. פשוט חבורה של דבילים בלשון המעטה..
* asdsd   20/02/13 | 12:54
57. אז שהאמא תגור איתו שם או האבא לא לבד
* angelx   20/02/13 | 12:52
56. אני מסכימה עם ההורים. אל תשפטו, זכותם להחליט מה טוב לילד!
מצידי שיאסלם, יתנזר, יהפוך לבודהה, רק שיהיה בריא!!! ממש לא מעניין אותי הבר מצוה שלו. ההורים עושים את הדבר שלדעתם הוא הנכון, ואף רופא לא יוכל לחייב אותם אחרת.
* אור   20/02/13 | 12:50
כמה שאת צודקת
* יקי   20/02/13 | 13:12
מה שווה לחיות אם הוא סובל שם?
ג ם אם נישאר לו מעט זמן לחיות שיחיה אותם בקרב המשפחה ובמקום שהוא רוצה לחיות! מה שווה לו לחיות ולסבול שם? כל כך מעצבן, מתסכל ולא פייר כלפי הילד!
* לימי   21/02/13 | 16:36
55. הילד מישוב מבוסס ליד באר 7
* שני   20/02/13 | 12:50
את יותר גרועה מכולם. למה לחשוף פרטים כלשהם?!
הילד הזה לא עשה לך שום דבר רע! למה את חושפת מאיפה הוא בארץ? כלבה!
* אור   20/02/13 | 13:13
54. אל תתערבו חצופים
זו החלטה של ההורים אתם לא יודעים מה עובר עליהם
* מייקל   20/02/13 | 12:47
הם חשבו מה עובר על הילד???
ילד חולה, לבד, בודד, באיזה מנזר בחור על ההרים רחוק מכל ישוב, רחוב מהשפה שהוא מכיר, מהסביבה הקרובה, ממנטליות שונה, מחום ואהבה של הורים, מחיבוק, מישהו חשב אולי במנזרים האלה מנצלים ילדים קטנים ופוגעים בהם פיזית ונפשית???? מישהו חשב אולי כל לילה הילד בוכה כי הוא מתגעגע לאמא שלו, לאבא, לאחים????? יצא לך מייקל לבקר פעם כמטייל באחד מהמנזרים האלו? אני בספק..... מקום נוראי להיות בו. יש הורים שלא יכולים לקחת החלטות מתברר.
* למייקל   20/02/13 | 13:20
53. תקשורת
אתם תקשורת שרק מתסיסה עניינים הילד נרפא ברוך השם יאללה שתחררו מה אכפת לכם מה אתם מתערבים שבו במקום שלכם ישמאלנים מערבים חצי עולם כאילו זה הילד שלכם גועל נפש!!
* גל דהן   20/02/13 | 12:44
52. האימא היא האדם השפוי היחיד בכל הסיפור
גם התשובה של המחלקה האונקולוגית נשמעת הגיונית, אם היא מדויקת. צריכה להיות פשרה ביניהן, ולא - ההחלטה בידי האם.
* קובי   20/02/13 | 12:41
51. אנשים רעים, הורים נבזים, חלאות אדם !
רק חוסר אחריות? זה הכל? אולי זה נכון, כי התקשורת והחברה שלנו הזדהמו והתבהמו, עד כי מידות מוסר בסיסיות כבר לא קיימות. להתפלל לקב"ה שישמיד את כל הרשעים האלה, ששולחים ילד חולה ומסכן למות לבד ללא אם ואב מחבקים ואוהבים.
* חיפאי   20/02/13 | 12:41
50. לא עוזבים ילד בן 12 בניכר בגפו במיוחד כשהוא חולה סרטן נקודה
אני לא יודעת איך היא ישנה בלילות שהילד נמצא במנזר רחוק כל כך. מאיזה חומר היא עשויה??? לדעתי זו הזנחה פושעת
* פרידה   20/02/13 | 12:41
49. אמא יקרה
אני יכולה להבין שבמצב כזה הורה נואש ומוכן לנסות הכל על מנת לרפא את ילדו. אם את מאמינה שזה הטיפול המתאים עבורו הכל בסדר. שימי אותו שם אבל אל תעזבי אותו לבד! תקדישי את חייך לילד. זו האחריות שלך כאמא ואם החלטת שהוא צריך להיות שם תהיי שם איתו!
* עדי   20/02/13 | 12:40
48. לא הבנתי איפה הרגש???
אני לא שופטת את האמא ולו לרגע אחד אבל להשתמש בתיאור של שוקולד או משחק מחשב זה קצת מוזר איפה הרגש??את לא רוצה שהוא ירפא בעזרת טיפולים קונבנציונליים את מאמינה בדרכים אחרות מקובל אבל איך את מסוגלת להפקיר שם ילד לבד במנזר אם אנשים זרים שלא דוברים את השפה את לא פוחדת שאולי יתעללו בו או יזיקו לו אני כשאני שולחת את הבת שלי לחברה מהגן אני בפחד מכל מיני סיפורי זוועות שאני שומעת את לא מתגעגעת??ולמה לא לשלב טיפול רפואי עם רוחני הילד חייב מעקב
* תהילה   20/02/13 | 12:35
47. אמא שאכפת לה אף פעם לא תעזוב ילד
בעוד בתאילנד!!!!!!!!!!!!
* מזה משנה   20/02/13 | 12:35
46. 00000
כל הכבוד להורים אמיצים שיודעים לקבל החלטות קשות רק חבל שאין מישהו שיכול להישאר איתו שם אבל אנחנו לא יודעים את השיכולים שלהם , עדיף ילד חי שם מאשר ** כן או מבלה בטיפולים כאן כמו שהוא אמר התרגלתי זה מה שקורה לאנשים ,מתרגלים.
* כל הכבוד    20/02/13 | 12:33
45. הילד אמר את דברו
אף אחד כאן לא מתיחס לילד. הוא ביקש להחזיר אותו ארצה. מה צריך יותר מזה? הוא מתגעגע .הוא לא בספרטה. הוא צריך את החום של האנשים הכי קרובים אליו והם לא שם לצידו.
* מלי   20/02/13 | 12:32
כל אחד שומע מה שבראש שלו. לי הלד לא נשמע מסכן
* אני   20/02/13 | 13:13
44. אמא לא אמא
אח כמה כואב לראות את הטמטום של האמא הזו על זה נאמר ״ אלוהים נותן שייניים למי שלא יודע לאכול. היתה מוסרת אותו לאימוץ לאנשים שיודעים מה ערך של ילד. טיפשה רעה אכזרית. במילה אחת גועל בתוך הנפש
* זועמת   20/02/13 | 12:32
43. אולי מספיק לדחוף את האף
זה כל כך ישראלי לדחוף את האף איפה שלא צריך ולחשוב שאנחנו יודעים הכל .
* שירלי   20/02/13 | 12:30
42. לא הבנתי מה הבהלה?!!!!!
חברים, כנסו לפרפורציה!! מי אמר שהרפואה הקונבנציונלית היא הטובה ביותר?!!! אני בעד ההורים לחלוטין!
* לין   20/02/13 | 12:25
איך אפשר
להיות בעד הורה שנוטש את הילד במקום מבודד ורחוק מהסביבה הקרובה שלו???. אין לי בעיה בקשר לחוסר רצון לתת עוד צ'אנס לרפואה הקונבנציונלית. אבל ילד בן 12 לא עוזבים לבד. שהיו עוברים לגור בתיאלנד.
* ??????   20/02/13 | 13:09
41. מתייפיפים שכמותכם
כולם שונאים אחד את השני. צריך למחוק את ישראל. לזה אף אחד לא אומר כלום.
* ניר   20/02/13 | 12:21
40. מתייפיפים שכמותכם
כולם שונאים אחד את השני. צריך למחוק את ישראל. לזה אף אחד לא אומר כלום.
* ניר   20/02/13 | 12:21
מחיקת התגובה
" צריך למחוק את ישראל " אינו ראוי ומזכיר ומעודד דברים אפלים מי אתה אחמינגאד ? הודה לכם אם תימחקו את המישפט המקומם
* יוסף איצר   20/02/13 | 13:05
39. אסור לאף 1 לשפוט את האם מחלת הסרטן
זה מחלה נוראית ומי שחווה אותה יודע על מה אני מדברת.
* עדי   20/02/13 | 12:13
38. תגובה למס 17
על כל ישראלי שבצרה בעולם אנחנו נגיב ובתקיפות אתה פשוט הדיוט כי השיקול של האמא לא עניני ופשוט אכזרי
* עדינה   20/02/13 | 12:12
37. מחזק לחלוטין את האמא
כל הכבוד לאמא שמבינה שמחלות הן רק סימפטום של בעיה מורכבת הרבה יותר, ושמדיטציה ועבודה אינטנסיבית על תוככי הנפש בהחלט יכולים להוות מזור. במצבים קיצוניים כגון זה, הרפואה המערבית בד"כ חסרת אונים(אך אל תשכחו שכרגע הוא בריא בכל מקרה).
* רון   20/02/13 | 12:11
36. לאמא- אני ממש מרחמת עליך כמה שאת בורה
לא יכולתי עוד לשמוע אותך ואת השטויות שיוצאים לך מהפה אז העדפתי לעצור ולתת לך תגובה. מסכן הילד שנפל עם אמא ואבא כמוכם, ממש רחמנות עליו שנזרק ככה , אפילו חתול לא מגרשים כלכך רחוק. נקווה שיעשה עם הילד חסד והוא יבריא וימצאו לו משפחת אומנה, כי אתם נראים לי משפחה מטורללת לחלוטין בלי טיפת היגיון. ושאף אחד מהקוראים פה לא יגיד לי ״לא לשפוט״ כי אני לא שופטת אלא רק מביעה את דעתי שהיא ברורה לכל. רפואה שלמה לילד ופורים שמח.
* מעיין   20/02/13 | 12:10
35. איפה זהבה גלאון????
אם היו לוקחים את הילד לישיבה על מנת שילמד תורה ויתרפא בע"ה היא הייתה קופצת!!!! איפה את זהבה גלאון????
* מוזר   20/02/13 | 12:09
הילד בתאילנד
נכון, איפה האגודה לזכויות הילד.
* דבורה   20/02/13 | 13:33
34. לכל השואלים המוזרים: לא חשוב מה הייתי עושה אבל
מה שבטוח זה שהילד היה איתי!!!!! איתי ועם משפחתו קל להורים לזרוק אותו רחוק ככה הם לא צריכים להתמודד עם מצבו קחו אחריות זה הילד שלכם
* סיגל   20/02/13 | 12:08
33. מי שלא מכיר את אוזלת היד מול טיפולים קונבנציוליים - שלא ישפוט
הטיפולים הקונבנציונליים, המחלקות האונקולוגיות בארץ והרופאים שלא יודעים לחשוב מחוץ לקופסה, שלא רואים את המטופלים כאינדיבידואלים אלא רק כגליון רפואי - מי שלא חווה את זה על בשרו שלא ישפוט. הדמגוגיה הזאת של "דם יהודי" היא פרימיטיבית ומביכה. מה זה משנה מאיזה מוצא הילד ואיזה דם זורם בעורקיו? דם של בן אדם שצריך לחיות ולחיות טוב. במחלקות האונקולוגיות החיים קשים ורעים, וכל הכבוד להוריו שמחפשים דרך אלטרנטיבית לריפוי ולניהול חיים עם איכות חיים.
* תמר   20/02/13 | 12:07
32. י
אני לא בעד להאמין בבודהה, מבחיננתי זו עבודה זרה, אבל אם להצטלם מזה שזאת עבודה זרה, לא בטוח שללכת כל יום לבה״ס זה יותר קייף, משחיים שלו תלוים בחבל דק, ויש סכנה שמחלה תחזור, צריך להנות מהחיים...
* י   20/02/13 | 12:06
כי הילד בטח מאוד נהנה מהחיים . נכון?
* טיפשות   20/02/13 | 12:50