החדשות
תגובות (43 תגובות ב-26 דיונים)
26. watch out the admor mgoor
תיזהרי מאדמור מגור את ייודעת מה דוקטרינה של האדמור מגור? גבר ואישה אסור אפילו להסתובב ברחוב ורק זה? פעם 1 בשבועים מותר סקס וזה גם ללא נגיעה ללא שום מגע גועל נפששששששששששששששששששששששששש מי יציל אותנו? הבריחה לחוללללללללללללללללללללללללל
* ששון ישר משה   23/12/11 | 18:55
25. אישה חרדית
הגברים החרדים הכי מכבדים ואהבים את נשותיהם! כמעט אין מקרי אונס אצל החרדים אישה חרדית יודעת שכשבעלה לא נמצא בבית בשעה מאוחרת הוא לא בוגד בה!אישה חרדית יכולה ללכת בבני ברק בשתיים בלילה בסמטה הכי חשוכה בלי פחד שיקפצו עליה כמה גברים!אישה חרדית יודעת שגם אחרי 20 שנות נישואין היא לא תמאס על בעלה!אישה חילונית יכולה לומר אותו דבר? אני אישה חרדית ואני מעדיפה לשבת באוטובוס מאחורה אני רואה בזה כבוד לא השפלה וכשאני נוסעת עם בעלי אני יושבת איתו באמצע האוטובוס. כל הקשקושים האלה על הדרת נשים זה מנשים שלא חיות טוב עם בעליהן ומוציאות את כל התסכול והקנאה שלהן בתקשורת שששה על ההזדמנות למצוא משהו על החרדים.
* רבקי   23/12/11 | 15:22
24. פמיניסטיות מהשאול
יחימוביץ ליבני וחברותיהן, הן פקאצות רודפות פרסום. לקחו דבר פעוט והפכו אותו למלחמת עולם. מסתבר שאתן ברברניות רכלניות ומשועממות. עסוקות בהסתה מתמדת. אין לכן עבודה לעשות? כמו למשל לגנות את זועבי.
* תסתכלו במראה   23/12/11 | 14:53
23. רבנית מדהימה!!!!!
אמרה בדיוק מה שצריךך...!!!!!
* טליה   23/12/11 | 14:28
22. יש אבל עוד משהו שלא חשבנו עליו...
כל השיח נובע ממבט שההדרת הנשים בא מאפליה פשוטה, הגברים למעלה והנשים למטה. אני חושבת שכולן טועות ובגדול, אני מכירה היטב את הציבור החרדי ואני אומרת חד משמעית זה לא נכון!!! א. כל מי שמכיר קצת את הציבור החרדי יודע שאין שם בזיון לנשים, כלל וכלל לא!! חד משמעית! ב. גישת ההפרדה באה מתוך הגנה על הנשים, כן, כן, כן! ובמקום שאסביר אפנה את כולכן לרישומים ברורים במשטרה, בעיתונות, ברחוב, ובכל מה שבעצם כל אחת מאיתנו מכירה היטב היטב, בואו ונהיה כנים עם עצמנו, כל הכבוד והשיוויון הניתן היום בגדול לנשים הוא לא באמת מתוך כבוד גדול, הוא מפני שהגברים צריכים אותנו לכל מיני תענוגים... הם לא רק צריכים, הם מוכרחים כמעט, ולפעמים הם הם לא שואלים אותנו ועושים בגופנו ככל העולה על רוחם, נכון או לא? וכאן אשאל אתכן חברותיי היקרות, האם בחברה החרדית כל זה קורה באותה מידה כמו שאצלנו? לתדהמתנו כי רבה נאלץ לענות: שם זה לא קורה כלל!!! למה? התשובה פשוטה, כי הנשים מוגנות שם באלף הגנות, לנו החילוניות אין אותן, זו המציאות!!! אנחנו רוצות שיוויון, זה נפלא! אבל מה המחיר על כך??? הבה נתאר לעצמנו מצב בו אשה רוצה להיות מזכירת נשיא המדינה ולא מאפשרים לה כי היא אשה, זה עוול עצום! נכון?! טוב, נתנו לה להיות מזכירה של הנשיא ומה קרה??? כולנו יודעים... למעשה, זה היה טוב עבורה? זה היה אסון אמיתי בשבילה, אסון שלא ימחה מזכרונה לעולם! הרווחנו או הפסדנו? צריכים להיות ריאלי, מציאותי! לגברים יש טבע עז, קשה, 'שלטונות החוק' מטפלים, נכון! קלישאה! אנחנו יודעים את המצב..., הפתרון יהיה שנכניס עוד נשים בין הגברים? זה יציל אותנו מהם? עובדה, מאז שהשיוויון גבר הפשיעה בתחום זה גברה. לכו תתווכחו עם העובדות... המילים מאוד יפות, אבל עד שהמציאות לא תשתנה העיצה הטובה לכל אשה, מותק, תעבדי, תרויחי, תעשי חיל, אבל תתרחקי מגברים, כמו מאש! לכן אני, בעינים מפוכחות ביותר רוצה כמה שיותר הפרדה, כן! למרות שלא עברתי חלילה שום טראומה בנושא, זהו ההגיון הבריא! אל תלכו עם הראש בקיר, בתחתית הקיר שוכבות הרבה פצועות המדממות לכל חייהן!
* נועה   23/12/11 | 14:25
מזועזעת מתגובתך: אנחנו נענשות על סטייות גברים?
קודם כל, לידיעתך הכלל לא מלומדת, גם במגזר החדי לא חסרים מעשי אינוס וגילוי עריות, וזה מכיוון שזה אינו תוצר של חברה חילונית, אלא היה כך משחר האנושות (אשמח להפנותך אל פסוקים בתנ"ך אם תרצי, לא חסרים כאלה). ההבדל הוא ששם הבושה נשארת אצל הנפגע שלעולם ידע שאם יוודע על כך לעולם יהיה טמא ומנוכר חברתית. בחורה שנאנסה לא תינשא בתולה, וחלילה נכנסה להריון, אין בידיה חירות לבחור אם ללדת או לא. אנחנו הנשים לא צריכות להתנצל על עורנו החשוף לאור השמש, או השיער המתנופף חופשי ברוח! אנחנו רשאיות להינות ממנעמי העולם ככל הגברים (גם מסקס!). עצם המחשבה על קיומנו, הנשים, מרגשת את הגברים כולם. לעולם אין אנו צריכות להתנצל על עצם הייותינו! במקצועי אני זמרת. זאת מהותי כולה. אני נושמת שירה, חושבת שירה ואפילו חולמת שירה. כשאני שרה אור גדול ומזכך עובר דרכי, מתנת האל! אם שירתי מעוררת אדם מינית, זה חלק ממגוון הרגשות שיכולים לעלות כשמשהו מרגש אותך, באופן טבעי. אם יש מי ששירתי חושפת אותו בפני עצמו במבושיו, אז אכן, גם לשבת מאחורי אישה באוטובוס יהיה לו "קשה". אבל לא חסרים אנשים (גם נשים) ששונאים את עצמם מכדי להסתכל פנימה. בכל מקרה, איך נער חרדי אמור להתמודד עם התעוררות מינית טבעית כשמגיעה, אם לימדו אותו שמיניות היא טומאה? ילמד "להסתפק במועט" ולהתעורר ממראה שפתיה של בחורה. האם לפי תפיסתך נאלץ אז לכסות גם את פנינו? רק עוד משהו קטן לידע כללי, פחות מ 20% ממקרי האונס בארץ מבוצעים על ידי זרים. ונכון לחודש נובמבר רק 5 עברייני מין מקבלים סירוס כימי, וכשנשאלו בסקר, 77% מעברייני המין המורשעים העידו כי יהיו מעוניינים לקבל סירוס כימי. גם בני סלע וגם האחים קורידו ביקשו סירוס והמדינה לא נתנה בטענה ש"זו אינה עבירה שיקומית". (ע"ע מכתבו של בני סלע לעיתון.) אם כן, יקום הגבר שיבקש ממני לעבור באוטובוס לאחור, ימצא עצמו מבקש הוא סליחה על עצם קייומו!
* שושה   23/12/11 | 17:21
זוזו מדרכי!
אני מסכימה לחלוטין ולאישה החרדית יש לי רק לאמר לך: חיי איך שאת רוצה אבל זוזי מדרכי!!! זכותי לחיות במדינה דמוקרטית ואם אתם בוחרים לחיות פה עליכם לחיות על פי חוקי המדינה קודם כל - להכות ילדה בת 7 בגלל שפסעה במדרכה לא נכונה זוהי עברה שמקומה בכלא. אני רוצה לראות את האברך שיעיז להגיד לי אין להתלבש ואיפה ללכת או לשבת. 50% מהציבור זהה בזכויותיו ל- 50% האחרים. אין פשוט מזה. ולכן זכותך לשבת מאחור ולכסות את פניך בציבור כמו שזכותי ללכת עם ראש גלוי וזרועות חשופות בכל מקום במדינת ישראל. לעת עתה.
* ענת   24/12/11 | 15:48
21. יואו ניפחתם את זהההההה
לנשים האלה לא אכפת לשבת מאחורה!
* תנפחו, תנפחו.   23/12/11 | 14:21
20. לאיש החרדי
שמע אתה באוטובוס יש אישה לא צנועה ליידך תסיח את דעתך קרא תהילים או תחליף מקום ולא שבי אחורה מובןןןןןןן
* פיני   23/12/11 | 14:02
19. עדינה, את ממש נפלאה ובזכותך חוזרים בתשובה.חיזקי
* רחל חברתך לשעבר משיעורי צרפתית   23/12/11 | 13:58
18. במקום ציבורי אף אחד לא יאמר לי היכן ללכת או לשבת !!
* חרדית   23/12/11 | 12:52
17. אני לא נוסעת באוטובוסים, אבל
יש לי חשק עז לנסוע לירושלים, לעלות על אוטובוס ולראות את החוצפן שיעיז להגיד לי ללכת אחורה!
* בושה לחיות במדינה כזאת   23/12/11 | 12:47
זה רק בקווים של החרדים פה. בתכלס בכל הקווים...
הרגילים בעיר בירושלים, כולם נוסעים מעורב, ואני בתור מסורתי רוצה לראות את היום שבו ינסו להכתיב לחילונים או מסורתים וליצור הפרדה. החרדים צריכים לכבד גם אחרים ולא להתסיס, בדיוק כמו שצריך לכבד את הקווים שלהם. בכל מקרה את מוזמנת לירושלים, יש הרבה מה לראות פה. עיר יפה.
* מסורתי ( מירושלים)   23/12/11 | 14:30
16. מעמד הנשים
היי אני שומרת מסורת אני מאמינה בקדוש ברוך הוא באמונה חזקה ועם משפחתי הייתה שומרת שבת ומצוות הייתי דתייה אבל במצב זה, זה לא מתאפשר אני לא מבינה למה בנות תמיד מופלות למה הם צריכות לשבת בצד. מי שלא נעים לא להסתכל של יסתכל תראו לאיפה הבנו את עצמנו לרמה שלנשים (שרוצות) אסור ללבוש מה שהם רוצות במקומות מסוימים (הם מסתכנות במכות) הם צריכות ללכת במדרכה נפרדת ושלא יהי לנו (הנשים) בחירה איפה לשבת בתחבורה ציבורית אנחנו(המדינה ) מתקדמים לחוסר לאפליה נוראית אשר מפלה חלק מן העם היהודי והישראלי . לפני כמה זמן הייתי בצפת והתפללתי בבית הכנסת הייתי עם שמלה ארוכה עד אחרי הברכיים וחולצה ארוכה שלא רואים את הצוואר וכשעברתי ברחוב איש אחד חרדי עבר לידי כיסה את העיניים שלו ואמר אוי ווי (אני לא יודעת אך כותבים את זה) זכותו להגיד מה שהוא רוצה אבל אני יכולתי ללכת עם שורט שכל רגליי חשופות וחולצה קצרה ולא לכבד אותו אז יכול להיות בארצנו היפה והמדהימה דו קיום בין כולנו וניהיה אנו מאוחדים כי כשקבוצה אחת מאוחדת לא יצליחו לפגוע בנו ונצליח לעמוד בחוזקה מול אויבינו ותהיי ישראל ערבה ונהייה כולנו אחים!
* נועה   23/12/11 | 12:42
15. כל הכבוד !!!
הן צודקות במאה אחוזים. (גם מבחינת היהדות). הם קישרו לזה את החרדים כיוון שגם לנשים דתיות מפריע שהן צריכות לשבת מאחורה. תמשיכו כך !!!
* כ'   23/12/11 | 12:35
14. איזה רבנית גדולה
איזה מילים תענוג לקרוא אשרייך הרבנית אשה כל כבודה פנימה זאת תורתנו הקדושה כמה יפה אמת תורתנו. ליבני ישמעו אוזניך ותשכילי אמן
* צפון    23/12/11 | 11:44
13. ככה טוב לי. מה הבעיה של לבנת.
למה את נכנסת לאחורי החרדים? אלו המנהגים שלהם מאז ועד היום. מה זה נוגע לך שאת נדחפת. איש באמונתו יחיה. עוד רודפת פרסום שעולה על גל ההסתה השמאלני.
* העיקר להתפרסם. בטלנית.    23/12/11 | 11:29
12. איזה נשים "חזקות ושריריות יותר מג'ורדן" !!
הבת של הרב יוסף!!! איזה חמודה את "מכדררת יותר טוב ממיסי" אבל את לא מבינה על מה את מדברת!!.... טוב אני אלמד אותך, את משתתפת בכנס רדיקאלי שעיקרו הוא הדרת הדת, זת'מרת "אנטי דת" בנוסף הזרם הגועש הזה הוא מתבסס על "שינאת גברים", כלומר את לא רצויה שם לא בתור דתית ולא בתור נשואה ורק בגלל שאת יש לך קצת השפעה כשבאותו זמן הכל מתנהל בלעדיך בקלות, הדרת היהדות והדרת הגברים, את זה כבר התחיל מלפני קום המדינה והכנס הזה הוא רק הפגנת העוצמה של הדרת יהדות והדרת גברים. "זכויות נשים" לא קשור לנשים הללו ולא לזרם אנטי ישראלי ששונא יהדות
* איילת   23/12/11 | 11:28
תלמדי לכתוב [מיסי,שינאה] ואז תגיבי.
* יהודי מאמין    23/12/11 | 13:25
11. תראו איזה עיוות בין הכותרת של הכופרים לבין ההרצאה האמתית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* תקשורת גזענית.   23/12/11 | 11:18
10. גם לי קוראים עדינה.
* עדינה   23/12/11 | 11:08
שקל? בלון של דורה?
* אני מוקפת באדיוטים   23/12/11 | 12:49
את כורכת את עצמך בהם, מה נדחפת?
* מיה   23/12/11 | 13:45
9. "ויאמרו לו איה שרה אשתך ויאמר הנה באהל"
תלמדו מאימותינו הקדושות צניעות...
* פלוני   23/12/11 | 11:05
8. שלי וציפי בית שני נחרב על שינאת חינם אז דיי..!!!
תעזבו תחרדים בשקט מה הם מפריעים לכם הם רוצים פרדה שיופרדו טוב להם .... למה לעשות להם כפיה חילונית שהיו בלהם ויחיו תחיים שלהם ....
* מדינה בקריסה   23/12/11 | 11:04
7. ציפי קמפין עלוב.. אפילו בפולישוק היו רעיונות טובים יותר...
ציפי תפסיקי ליצר שנא בתוך העם לפלג את העם בפנים... ושלי אל תדרדרי אחריה זה רק יחזר את הימין ויפיל אותכן אחת אחת.... לצור שינא והתרסה לא יוביל אותנו לחברה טובה יותר תעזבו תחרדים בשקט בפינה שלהם ותפנו לחשוב יותר חינוך בריאות השכלה גבוה תרבות .....
* דייי נמאס..!!!   23/12/11 | 11:03
6. מכתב לטניה רוזנבליט
בס"ד שלום לך טניה. ראשית- הרשי לי לברך אותך לרגל הצלחתך. חז"ל לימדו אותנו: "יגעת ומצאת תאמין" אכן, יגעת רבות כדי להכפיש את הציבור החרדי- ומצאת. ברכותיי. בשבוע שעבר עוררת סערה וקיבלת רחמים מכל רחבי העולם כשעלית על אוטובוס מסוים וחרדים מפחידים התנהגו אלייך בתוקפנות רבה. לדעתי אותם חרדים התנהגו בצורה לא יפה, לא נכונה ואף טיפשית מאד אבל גם את, טניה יקירתי, התנהגת בצורה לא יפה, לא ראויה ואף טיפשית מאד. את נראית אשה חכמה ואנטלגנטית הדוגלת בחופש, בשוויון ובדמוקרטיה אך בפועל, טניה, את בדיוק כמו אותם חרדים הרוצים לכפות על השני את דעתם. את קוראת לזה "הַדָּרַת נשים" עם ד' קמוצה, ואני קוראת לזה הַדְרַת נשים" עם ד' שוואית, הדבר ללא ספק מוכיח שאני פרימיטיבית מאין כמותי, אבל כזו אני- חשה מהודרת דווקא כשאני צנועה. האם אני צריכה לקבל את רשותך? אני גרה ברמת בית שמש ועובדת בירושלים, לעבודתי אני יכולה לנסוע בקו 417, הכללי, או בקו 418, קו מהדרין. אני, בטיפשותי, בוחרת תמיד את הקו הפרטי: 418, בו "מדירים" אותי. כך אני חשה יותר נוח, זו הסיבה שאני ועשרות חברותיי פנינו לעסקנים ודרשנו שיתאימו קו אוטובוס פרטי לנוחותנו. מדוע ולמה, טניה יקרה, את כה להוטה לחמוס ממני את הדרך הנוחה לי? מי התיר לך להשתמש בכפייה חילונית זו? הקווים החרדיים אינם כפייה כיוון שיש אלטרנטיבה: ישנם קווים שנוסעים בדיוק לאותם יעדים ושם איש לא יעיר לך מאומה, אבל קווי המהדרין הינם יחידים במינם, הקימו אותם נשים ואנשים שכך יותר נוח להם, אבל את הרי יודעת יותר טוב מכולם מה נוח בשבילם ובשבילי. לדעתי, טניה, את דומה לאותו ילד טוב-לב שמעביר בכוח זקנות את הכביש, לא אכפת לו שהן מתנגדות למעשהו וזועקות לעזרה, הוא יודע שהן צריכות לעבור את הכביש, מעבירן ועוד מצפה על כך לשבחים. אם אני הייתי מחליטה שהכי טוב בשבילך זה ללכת לשיעורי פרשת שבוע של רב כזה או אחר והייתי יוצאת בקמפיינים בנושא, היית חושבת שאני מוזרה על גבול המשוגעת, נכון? אז מדוע כשאת נוהגת ממש באותו האופן את רואה את עצמך כלוחמת צדק? לדעתך את יודעת יותר טוב ממני מה אני באמת רוצה אך אני איני אומרת זאת כיוון שאני חוששת מגופים רבניים כאלה או אחרים, את חושבת שאת חכמה ממני וכך מתנשאת עלי באופן מאד לא שוויוני, את טוענת שאני אשה מסכנה שלא יכולה להתמודד עם העולם, שלמרות שיש לי את האופציה לנסוע בקו 417 אני נוסעת בקו 418 כיוון שאני חוששת שאם לא אנהג כך יבוא רב קשיש ומפחיד עם מעיל שחור ויצעק עלי באידיש, אין סיבה אחרת. לפי מחשבתך צרת האופקים- כולם רואים את העולם או לפחות צריכים לראות את העולם- דרך עינייך שלך, דרך עיניה של טניה. לאיש אין זכות, ובטח שלא לנשים החרדיות, לבחור את דרכן שלהן ולהחליט בעצמן מה טוב ונוח להן. כשאני, חני, רוצה לשבת בחלקו האחורי של האוטובוס- כי שם אני חשה מהודרת- את טניה מנסה למנוע זאת ממני למרות שזה לא אמור להפריע לך; את יכולה לנסוע באוטובוסים אחרים הנוסעים בדיוק באותו מסלול, אבל את מתנגדת בכל כוחך. האומנם אינך מסוגלת להבין שדעותיי שונות מדעותייך? שיש נשים שנהנות מן ההפרדה הזו, שמברכות עליה ומשתמשות בה? שיש אנשים שונים ממך וטוב להם בשונות הזו? אנשים שלא כופים עלייך לשבת בספסל האחורי אלא שאולי, ואני מדגישה את האולי, כופים על אלה שעולים על הקווים הנפרדים הללו בידיעה באיזה קווים מדובר- לנהוג לפי התקנה שלפיה הקימו את הקווים הללו. נכון, גם לשחור יש גוונים וישנם חרדים או חרדיות שלא אוהבים את הרעיון, להם- כמו לציבור הכללי- יש את הקווים הרגילים, בהם הם יכולים לנסוע בדרך הנוחה להם, ולי ולשכמותי יש את הקווים שבהם נוח לנו. מה רע? למי זה מפריע ולמה? תואילי להגדיר- מה המטרה שלך? האם המטרה שלך לעזור לחרדיות "האומללות והמפוחדות" שלא מעוניינות ולא צריכות את עזרתך? האם המטרה שלך היא להוכיח שאת חילונית נאורה המבוהלת מהשתלטות השחורים? או אולי יש לך מטרה לגמרי אחרת? בתקווה לכבוד משני הצדדים ובברכת חנוכה שמח ומואר חני כהן, בית שמש.
* חני   23/12/11 | 11:00
טוקבק הזהב- הטוקבק הכי חופרררררררררררררררר
אני מרפרפת על ה"מכתב" וזה פשוט טמטום טהור
* מבטא בריטי = שלמות אלוהית   23/12/11 | 12:51
בס"ד
כל מילה בסלע חיזקי ואימצי
* ///   23/12/11 | 14:35
5. חרדיים
מזעזע כל הנושא הזה!!! למה אני צריכה לפחד כשאני עולה על אוטובוס חזרה הביתה וכל שניה חרדי אומר לי ללכת אחורה כדי שהוא לא יראה אותי?! או שאני ירד מהאוטובוס ואחכה לאוטובוס הבא כי אין מקום !!!!!
* חוסר הבנה   23/12/11 | 10:59
4. מה זה השטויות האלה ״הדרת נשים״??!!??
קשקושי ביצים זה מה שזה!!! תגידו לי משעמם לכם? אין במה להתעסק?
* שפויה   23/12/11 | 10:59
3. תראו מי מתאגד?
כל שונאות ישראל, לא פלא שהן לא מבינות כלום, הן רוצות מלחמה הן יקבלו ושידעו שהתורה תמיד מנצחת. נ.ב. אם כבר יש הדרת גברים, תסתכלו במערכת המשפטית, לא משנה מה הגבר הוא זה שסובל במדינה, הנשים מקבלות הכל.
* דתי   23/12/11 | 10:25
???
* מאיפה כל השטויות האלו? גם שלך וגם שלהן...   23/12/11 | 11:07
למה הגברים סובלים? כי אתם לא מקבלים
את הילדים בגירושין? אתה בכלל רוצה לגדל את הילדים? כי לצערי אני מכירה לא מעט אבות שבחרו מרצונם החופשי לתת לאמהות את הילדים כי ממש אין להם סבלנות אליהם. ומבחינת הכסף.. אתה כנראה ממש לא מבין איך נשים קורעות את התחת שלהן בעבודה ועדיין מקבלות פחות כסף מגברים פחות משכילים ובמעמד נמוך משלהן. אז קודם כל תסתכל על המציאות מעינייה של אשה ותנסה להבין אפילו קצת כמה קשה זה להיות אשה בכל חברה שהיא. תפסיק להסתכל בתורה ותתחיל להתסכל על העולם סביבך.
* ספיר   23/12/11 | 11:13
אדון 'דתי' נכבד - כתבת הרבה שטויות , אז בוא...
נבין למה. מי זה 'כל שונאות ישראל' שכתבו כאן ? בתו של הרב עובדיה יוסף, שהיא חרדית. היא גם שונאת ישראל ? התורה תמיד מנצחת ,זה גם אני בתור בחור מאמין מסורתי אומר, ולך אין בעלות עלך התורה, אז אל תשתמש בזה בתור טיעון, אתה מייצג את הפאנטים הקיצונים. וזה שכתבת בסוף ש'לא משנה מההגבר הוא זה שסובל במדינה,הנשים מקבלות הכל' - מציג את המרמור האישי שלך, שעוד לא התגברת עליו. לך תטפל בעצמך.
* אני מסורתי   23/12/11 | 14:23
תגובה ל דתי
העניין הוא מאוד פשוט יש פה סיטואציה שאתה מאוד מודע לכך שהיא נכונה, והיא הדררת נשים וכך שאתם הגברים החרדים משפילים אותם ומנמיכים את מעמדן וכל מה שאתה עושה זה מתכחש להכל וסומך על התורה שאומרת בעצמה "דרך ארץ קדמה לתורה" ובנוסף, כל איש לפי אמונתו יחייה, עם אישה רוצה ללבוש שרוול קצר, שתלבש ועליכם לשתוק ולהתבייש בעצמכם שאתם הופכים את המדינה הזאת לאיראן קטנה וחדשה.
* שרה   25/12/11 | 14:22
2. אין הדרת נשים יש הדרת יהדות!
כל הערב רב שמשגע את עם ישראל, וכל הפמיניסטיות, אנחנו לא סובלות, אנחנו הדתיות מאמינות בקב"ה ורוצות לקיים את המצוות שלו, ומבינות שההפרדה זה בשביל שלא ישימו מכשול לנגד עיניהם. מי יודע את התורה יודע מעמד האישה אינו נחות מהגבר ואפילו במעלת הגבר.
* חרדית   23/12/11 | 10:23
לא לשים מכשול מול הגבר?! מה את חפץ?
מה את רק אובייקט מיני?! יש מילה שתהיה מאוד מוזרה לך וקוראים אותה "כבוד" . יש הרבה מעבר לחיצוניות ואתן ממש לא משתמשות בזכות שלכן כבני אדם להביע דעה ולהשתמש בדעה כדי שגברים יסתכלו עליכן בצורה אחרת שהיא לא מינית. אז חבל לי מאוד שאת חושבת שכאשר אומרים לאשה עם תינוק בעגלה וילד לצידה לחצות את המדרכה כי היא אובייקט מיני זה כדי לא להוות מכשול לגברים שעוברים שם. כשחושבים כל הזמן שהיא את אובייקט את בסוף הופכת לאובייקט. אם זה היה רק אצלך לא היה לי איכפת כי זו הבחירה שלכן להיות סוג ב' אבל כשזה מגיע אלי ולעבודה הקשה שלי לא אתן לשום שוביניסט לדרוך עלי.
* ספיר   23/12/11 | 11:21
אנחנו לא סוג ב'.........
מי ששומר על תורת ה' הוא לא סוג ב', ובטח מי שיודע מהי מעלת האישה ומה עשו הנשים הקדושות של עם ישראל.
* חרדית   23/12/11 | 13:29
ספיר אני מסכימה איתך לגמרי !
ולחרדית- זו לא התורה- זו החמרה !!! אתם לא יכולים להפוך החמרות שלכם להלכות, ובטח שלא ישפיעו על שאר האוכלוסיה במדינה הזאת. ספיר אמרה את מה שאני חושבת יותר טוב ממה שאני הייתי יכולה להגיד.. כל מילה בסלע ! ואישה היא לא אובייקט מיני ! זה שחרדים רואים אותנו ככה ולכן הם מסנים להרחיק נשים מהם- זה לא אומר שזה מה שאנחנו ! זו כבר בעיה אצלכם !!! אז תפתרו אותה לבד ! שבת שלום...........
* דתיה   23/12/11 | 15:14
את לא גבר.
בס"ד אם היית גבר היית מבינה שזה באמת מתסיס את הגברים. אם את לא יודעת מה הגברים חושבים מאיפה תדעי מה אלוקים חושב ויודע.
* אביחי   26/12/11 | 22:33
תגובה
בס"ד לפי ההלכה תכלס אסור לשבת בערבוביה גברים ונשים לפי גדולי הדור.
* אביחי   26/12/11 | 22:34
1. למה לא מוציאים את הנשים החרדיות להסביר שמי שמודר הם החילוניות?
* הכל שקר והסתה של התקשורת!!!!!!!!!!!   23/12/11 | 10:09