כסף
תגובות (122 תגובות ב-72 דיונים)
72. חדר הכושר
כל כח קשה לעשות אימון מבלי להתעסק שילמדו שליטה עצמית קודם ואחר כח שיבואו לחדר הכושר חחחחחחח
* אמנון אלברט   14/12/13 | 21:15
71. פלא שהם משתגעים?
רמב"ם, משנה תורה, ספר קדושה, הלכות איסורי ביאה, פרק ב': אסור לשלוח רמזים לאישה, להריח אותה או להביט בה - העונש על כך הוא מלקות. מי שמסתכל אפילו על האצבע הקטנה של האישה כאילו הסתכל על איבר מינה. אסור לשמוע את קולה שגם הוא משול לערווה, ואסור לראות את שיערה. "אסור לאדם לקרוץ בידיו וברגליו או לרמוז בעיניו, לאחת מן העריות; וכן לשחק עימה, או להקל ראש. ואפילו להריח בשמים שעליה, או להביט ביופייה--אסור; ומכין המתכוון לדבר זה, מכת מרדות. והמסתכל אפילו באצבע קטנה של אישה, ונתכוון ליהנות--כמי שנסתכל במקום התורף; ואפילו לשמוע קול הערווה, או לראות שיערה--אסור.”
* הומניסט   13/12/12 | 19:19
70. אסון !
* אנונימי   02/01/12 | 08:52
69. הטכניון מדיר שינה
23:00-24:30 ? לא קצת מוגזם ?
* אבינועם   15/12/11 | 08:00
68. אתם כל כך תמימים..
ההבדל בין ללכת "קצת" לקראת הדתיים לבין להכנע לכל דרישה שתבוא הוא לא גדול כמו שנדמה. הבדלה בין כל סוג אוכלוסיה על רקע שאינו פוגע בחירותה של אותה אוכלוסיה, ואף פוגע בכלל, היא פגיעה ישירה בדמוקרטיה. בעיני גם בבריכת הטכניון אין שום סיבה להפרדה. אנחנו צריכים להחליט אם אנחנו רוצים מדינה דמוקרטית או מדינת הלכה. הבאמצע הזה שאנחנו משלים את עצמנו שיכול להתקיים, יתפוצץ לנו בפנים. האמת היא שאני אישית מאמין בצניעות ודי בז לבנות שמתלבשות בהפקרות, אבל אני מאמין שערכים מגיעים מחינוך והבנה ולא מחוקים.
* סתם אחד   14/12/11 | 22:08
67. אתם קוראים לזה עיתונאות?
קודם כל שעת ההפרדה קיימת לפחות כבר 6 שנים, עוד מאז שאני התחלית תואר ראשון. שנית כל, אתם לא מביאים את כל הפרטים, וגם לא עשירית מהם. זורקים בלונים לאוויר. וכמו כל דבר אחר שאתם מסקרים, אני גם בטוח שלא יהיה שום פולו-אפ על הנושא. ואז שנה הבאה תוכלו להתזעזע מחדש על אותו אייטם בדיוק. פיכסה. בנימה אישית, להוציא את המעט מאוד בנות שיש בטכניון מהמקום החברתי היחיד כמעט בכל המוסד זה מקומם עד מאוד..
* סטודנט   14/12/11 | 20:14
66. בחיי שאני לא מבין מה הסיפור שלכם
אני ערבי שלומד בטכניון ואני מסכים לגמרי עם העניין. כולה שעה בשבוע, מה הסיפור? אגב, אני וחברי הסטודנטים הערבים מתכוונים לפנות להנהלה ולדרוש שעה בשבוע שבה לא יכניסו יהודים לחדר הכושר. פשוט, זה פוגע בנו. אני משוכנע שכל אלה שתמכו בשעה בשבוע לגברים יתמכו גם בזכות שלי ושל חברי הערבים לשעה אחת בשבוע בלי יהודים מסביבנו. רק שעה, מה אכפת לכם?
* מוחמד   14/12/11 | 20:05
שעה בלי יהודים?? כאילו שאנחנו לא יודעים שאתם תרצחו אחד את השני בלעדינו?
קצת יותר זמן בלי יהודים ותתחילו לעשות דיאבולוציה ותחזרו להיות הקופים שנולדתם להיות. מזל שהיהודים בנו את הטכניון...
* יהודי   15/12/11 | 00:59
לייק גדול
* אית   16/12/11 | 09:41
אני מקווה כי חוש הומור יוצא מפיך
כי אם אצם רוצים לעשות דברים בנפרד מאיתנו אל תיכנסו לתוך מוסדות הלימוד שלנו תפתחו לכםחדר כושר משלכם בתי חולים שלכם וכל דבר שאתם עושים תעשו במנותק מאיתנו איך בדיוק פוגע בך להתאמן בחדר כושר עם יהודים? אני מתאמנת בחדר כושר אחד שבו גברים ונשים רוסים ערבים ויהודים כולם מתאמנים באותו חדר מי שלא רוצה לא מסתכל מי שלא רוצה לא מדבר הפרדה יחידה יש רק במלתחות (באופן מפתיע) ואני יכולה להגיד לך שאם יחליטו לעשות שעות לגברים ונשים בנפרד אף אחד לא יעבור על זה בשתיקה
* אורלי   19/12/11 | 00:49
65. פיספסתם את הנקודה
זה לא העניין שאין שעת הפרדה לנשים, הנקודה היא שמגרשים מתאמנים בגלל 30 אנשים בקושי. שוב, המיעוט כופה עצמו על הרוב. מי שלא טוב לו להתאמן ביחד, שימצא מקום אחר. אף אחד לא צריך לסבול בגלל קומץ פרמיטיבים שלא מסוגלים לראות מרפק של אישה.
* פואנטה   14/12/11 | 16:26
64. ממש חייבת להגיב - כסטודנטית בטכניון
לא שכחתם כמה דברים? איזו עבודה עיתונאית סובייקטיבית! הסטודנטים התבקשו לחתום על עצומה במידה וירצו שעות נפרדות לגברים, וגם הסטודנטיות התבקשו לעשות כן! 30 סטודנטים חתמו ואף לא סטודנטית אחת, משמע, אין ביקוש לשעת נשים בלבד!! אם היו חותמות, גם סטודנטיות היו מקבלות שעה משלהן. מה גם שהשעה הנפרדת לגברים היא כמעט בחצות הלילה, אחרי, ואני מדגישה - אחרי - שעות הפעילות הרגילות של המכון. לפני הסגירה גם כך כמעט ואין סטודנטים במכון, מניסיון, אז אין לי מושג איזה בנות ״נאלצו״ לצאת, שומם שם בשעות כאלה... לסיכום תבדקו היטב לפני שאתם כותבים כתבה כל כך מגמתית, להבא אדע כיצד לראות כתבות דומות באתר הזה, פשוט בושה לעיתונות.
* שירי   14/12/11 | 15:51
לייק
* לייק   14/12/11 | 22:02
לייק ענק!
* עוד שירי, מהדרום הפעם   18/01/12 | 23:34
63. הדרת נשים נובע מדבר אחד!
הגברים לא כולם-רק אלו שמתעקשים על כך-לא מצליחים להחזיק את החבר שלהם במקום לנוכח נשים וזאת בגלל אבטלת זרע!חוג גורר חוק!איסור גורר איסור! אז חברינו הנכבדים!בדקו מה לא בסדר אצלכם!
* מיכל   14/12/11 | 15:39
62. מי שלא יכול למצא פורקן- מראה בנות מתעמלות מטריד אותו מינית.
* הנסוח הזה עבר את הצנזורה   14/12/11 | 14:01
61. בושה ובוז לטכניון! שובניסטים מגעילים! חוצפה שלא תיאמן! בריונות לשמה!
* קולי ערווה   14/12/11 | 12:55
60. חוצפה של הדרת נשים
הנושא של הדרת נשים אינו רק בטכניון בחיםה אלא בכל מוסד המכבד את עצמו כולל מוסדות ממשלתיים. בכל מקום ציבורי יש שירותים נפרדים לנשים ולגברים מדוע שלא יעשו שירותים משותפים ? מדוע לא נותנים לגברים להיכנס לשירותי הנשים ולהיפך?
* שלמה   14/12/11 | 09:39
ממש משעשע!
זה בדיוק אותו הדבר! כי הרי יש חדר כושר נפרד לנשים והן מסרבות להיכנס לשם. האם ראית חדר שירותים אחד עם שעות נפרדות לגברים ונשים שאליו נשים לא יכולות להיכנס בשעה מסוימת? בוא נרחיב את זה גם לאוניברסיטה בכלל בימי קיץ חמים, הרי נשים יבואו בגופיות וחלילה גברים יראו את זה וימשכו אליהן מינית. אין םה שום מימד של מסורת או דת, זו פשוט בורות של דת שרואה את הגברים כעליונים על נשים. כדי שגבר לא יגורה כשהוא מתאמן אז צריך להוציא את הנשים? מה יהיה אחר כך, הקרנות נפרדות לגברים בקולנוע כדי לא לשמוע צחוק נשי. הגיע הזמן לקחת דברים ברצינות ולהבין את המשמעות הרחבה לש תהליכים בחברה.
* ניסים   14/12/11 | 12:14
זכרונות מהצבא
היה לנו טקס גדול בבסיס והרב של הבסיס לא הרישה לבנים הדתיים ללכת לשם כי הם יראו אישה שרה ורוקדת על הבמה היה לי קשר עם אחד הבחורים במשרד הרב והרב אסר עליו לדבר איתי- הבחור עבר בסיס לאחר שהשתחררתי
* אורלי   19/12/11 | 00:53
תיכנסו מה מונע מכם?
אני ניכנסת לשירותי הגברים ברגע שיש תור ארוך אצל הנשים חוץ מזהשממזמן יש בכל מיני מקומות שירותי יוניסקס אז תן דוגמא מעניינת יותר
* אורלי   19/12/11 | 00:54
59. ההדרה התחילה במלתחות הברכות, וכלכם שתקתם !
* אלטמן החרמן הקטן   14/12/11 | 09:03
58. ומה הלאה, שיעורי חדוו"א נפרדים?!?
* רועי   14/12/11 | 08:51
57. צודקות -אני בעד שעת הפרדה גם לנשים !
* מיי   14/12/11 | 08:40
56. הפרדה בטכניון
אני מאמינה שאם נבקש שעות נפרדות לנשים, נקבל. אם בחור רוצה חופש מנשים. שיהיה בריא. מה איכפת לי??
* ליאת   14/12/11 | 08:37
אם בחור רוצה חופש מנשים
שילך למקום שאנחנו לא נמצאות בו הוא יכול להתאמן בחדר או לצאת לריצה לבד למהבמקום שאני משלמת עליו אני צריכה לצאת?
* אורלי   19/12/11 | 00:56
55. הפרדה בשכל
הבעייה שהגברים הישראלים , לא יודעים להחזיק את עצמם וכשרואים בחורה עם לבוש קצת שקוף הם מאבדים כיוון פשוט חוסר תרבות בסיסי אז יותר קל להם להפריד שיהיו ימים דל נשים, של גברים ומעורב,בחוץ לארץ כמה הייה כך לפני 50 שנה , לר צריך לריב על כל דבר
* AVI   14/12/11 | 08:36
54. בתור תל אביבי,
מישהו מוכן להסביר לי מה כיף בחדר כושר ללא נשים ?! אין מוטיבציה להתאמן חזק ! לא מובן לי...
* יוסי   14/12/11 | 08:04
הקש מתמטי פשוט של דתל"שית
כלומר קיימים גם חילונים שרואים בחדר כושר אפקט מיני כלשהו?.... פעם הבאה תחשבו פעמיים לפני שאתם צועקים "דתיים משוגעים" כולנו חושבים מחשבות מיניות במשך היום, יש כאלה שמנסים להיאבק בזה. האם זה נכון? מוצדק? זו כבר דעה סובייקטיבית לחלוטין. קצת חופש דת במדינה הזו לא יזיק
* דתל"שית מציאותית   14/12/11 | 20:12
גם אני מנסה להיאבק בדברים שמפריעים לי
אז הם לא נכנסים הביתה למשל בסופו של דבר המאבק הוא שלי עם עצמי ואני לא מפילה אותה על אחרים ומונעת מהם דברים שאני צריכה להימנע מהם האם בגלל שאני נאבקת במשקל חבריי או בני משפחתי צריכים להימנע גם הם? האם חברה שלי שהיה לה קשה להפסיק לעשן חיפשה רק אנשים מעשנים מסביבה ובאה בטענות למדינה או לאנשים שהעשן הפריע להם? לא! יהא נאבקה בכך לבד! ולא הרימה ידיים! אז אם למישהו מפריע שאני הולכת במחשוף עמוק או בחצאית קצרה או שכשאני רצה על ההליכון החזה שלי מקפץ לו שיתאמץ קצת יותר לדכא את רגשותיו ורצונותיו לי מותר להתאמן בדיוק בשעות שגם לו מותר ואם זו השעה הפנויה היחדיה שיש לי ביום אני צריכה להרים ידיים וללכת למקום אחר? אולי גם משם יגרשו אותי כי יעשו שנות לבנים בלבד או שיחליטו שצבע השיער שלי שנוי במחלוקת
* אורלי   19/12/11 | 01:02
לייק
* אורלי   19/12/11 | 01:03
53. תגידו אבדתם כולכם את השפיות שלכם ???
בכל חדר כושר בארץ בכל קאנטרי קלאב תלכו ותראו יש יום בשבוע שבו מייחדים כמה שעות ל"רחצה נפרדת" או לאימון לגברים/נשים בלבד. גם בקאנטרי קלאב שלנו בקיבוץ גבעת השלושה יש יום אחד בשבוע בשבוע שבו יש רחצה נפרדת רק לגברים. אז אולי עכשיו תבוא לשם דווקא בפרנציפ איזו אישה דווקא בשעות הרחצה הנפרדות ותתחיל לצעוק ! מדירים את הנשים ! מדכאים את הנשים ? משפילים אותנו ? אדיוטים לגמרי. אבדתם לגמרי את השפיות ? יש שעות הפרדה לדוסים בכל מקום. מה לא בסדר בזה ?
* אייל להב   14/12/11 | 07:44
אהבתי
* אהבתי   14/12/11 | 22:05
52. מישהו מתכוון להרים הפגנה על הגזענות הזאת?
אני מוכנה להגיע לחיפה
* רו, תל אביב   14/12/11 | 07:12
כן? גזענות? הנשים הן גזע נחות?
* שמוליק   14/12/11 | 09:07
51. סה"כ שעתיים בשבוע מה כולם תוקפים?!
ועוד תראו באיזו שעה, באמצע הלילה!!! אי אפשר לכבד את זה??? יש עקרונות והם מבקשים סה"כ שעתיים בשבוע בשביל להשתמש גם הם בחדר כושר. שעתיים בשבוע. מה עושים מזה בלאגן?! וכל הפלצנים פה שכותבים "שישתמשו בכספים שהם מקבלים מהמדינה בשביל לבנות להם חדר כושר נפרד", שילכו לחפש קצת שכל לפני שזורקים מילים מטומטמות באוויר.
* אריוקי מניוקי   14/12/11 | 05:24
50. כנראה היחיד עם הגיון
ישנם המון דתיים שמפריע להם להתאמן בחדר כושר או לשחות בבריכה כשיש נשים בסביבתן ולכן נהוג ברוב מוחלט של חדרי הכושר (שציבור דתי מתאמן בהם) לפתוח חלון של כמה שעות בשבוע לאימון לגברים בלבד וכמה שעות לאימון לנשים בלבד, מכיוון שלא עלתה בקשה מצד נשים בטכניון לא פונו גם שעות לנשים בלבד.. זה לא מנהג חדש, הוא קיים עוד הרבה לפני שחשבו להביא לעולם אותי או אותך.. אני מאוד מתנגד לכל השטות של הדרת נשים מחוץ לאזורי המגורים של החרדים.. כל הרעש התחיל בגלל כמה חיילים שיצאו בזמן שירת נשים באירועים צבאיים (לא שחס וחלילה אני מסכים איתם) ועכשיו כל אדם שמגלה שיש מקום שבו מתחשבים ברגשות ציבור דתי חייב לכתוב כתבה על הדרת נשים.. עוד שנייה מישהי תכתוב כתבה על זה שלא מאשרים לה להיכנס לשירותיי הגברים.. נו שיהיה..
* כנראה היחיד עם היגיון   14/12/11 | 02:37
שכוייח!!
* חייל   14/12/11 | 10:00
49. פוגעים לנו בנשיות, מה אני חפץ שמעבירים ממקום למקום?? ואללה יופי!
* זיווה !   14/12/11 | 02:16
עוד אחת עם היגיון?
איזו מסקנה מטופשת ולא רלוונטית. יש הרבה עם הגיון - קוראים להם האינטיליגנציה הדוממת, אולי בגלל שהם פחות נוטים להפיץ לכל עבר משפטים ריקים ומיותרים. הגיע הזמן להרים קול ולהרים את הרמה של הכעס האימפולסיבי הלא רציונאלי.
* הדתלש"ית   14/12/11 | 20:17
48. ביזיון
תגידו לי השתגעתם??? מה לא ברור לכם שהתקשרות מנפחת?? בפירוש אומרים לכם שהוסיפו שעה ה-ו-ס-י-פ-ו לא לקחו מאף אחד אחר ובזמן הזה ״2 הדתיים״ רצו להתאמן וזכותם!! ואותם בנות שסירבו לצאת ועוררו פרובקציה הן הבעיה !! מה אנחנו צריכים מלחמה בשביל שעם ישראל יתאחד?? תראו כמה שנאת חינם דיי בבקשה
* אלי   14/12/11 | 01:26
47. איראן זה כאן...
* המדינה הזו לא שפויה   14/12/11 | 00:39
46. לא הוציאו הרבה נשים!!!
הוציאו אולי אחד שתיים!! דבר שני איך הם מגיעים שמה בשעה של גברים?בכל העולם נהוג שיש שעות של נשים בלבד ושעות של גברים בלבד.צריך לבוא בטענה ל- מכון איך הם הכניסו בכלל נשים בשעות של גברים..כל דבר התשקורת מנפחת!!!
* יהודי   14/12/11 | 00:16
מה אתה אומר...
תראה לי מדינה מתקדמת אחת שיש בה שעות לנשים בנפרד ושעות של גברים בנפרד. ומילא אם גם נשים היו מקבלות שעות נפרדות (בהן כל הגברים לא היו מורשים להיכנס) - אבל הן לא. והיה צריך להוציאן בבושת פנים.
* אורי   14/12/11 | 02:07
בוודאי, בכל העולם זה נהוג! באיראן, בסעודיה ועוד ועוד!
* "איך הם הכניסו בכלל נשים"? אתה חצוף!   14/12/11 | 05:49
יהודי נחמד
קודם כל נשים סופרים אחת שתיים דבר עיברית תקינה לפחות דבר שני כל מקום שיש בו שעות נפרדות לנשים ושעות נפרדות לגברים תקוע במאה אחרת ובאמת מסכן המכון הכניס נשים בשעה של גברים איך הוא עשה את זה? האם אתם חשובים יותר שמגיעה לכם שעה משלכם? תלמדו לחיות בשיתוף תראו איזה כיף יהיה לכולנו
* אורלי   19/12/11 | 01:06
45. קארין חילוניה גאה
ואללה שירתתי בצבא ואני חילוניה גמורה ומה הקטע של לנפח הכל??? הדתיים הם אנשים בעלי מסורת ודת יהודית, שמעתם? יהודית??? וכולנוווו יהודים בסופו של דבר נרצה או לא זה בדם שלנו ואני ממש לא מרגישה שהם מנסים להדר אותי או משו מה אכפת לי שמכל השבועע שאני יכולה להתאמן בצבא או נכון לעכשיו באונברסיטה אז שיתנו כולה שעתיים לחרדים?? מה אכפת לי?? זה לא שהם רוצים לעשות את על החדר כושר מופרד כוחה ביקשו שעתיים ב-ש-ב-ו-ע לא ביום רק בשבוע כדי להתאמןן לפי הערכים של הדת היהודים שגדלו וחונכו עליה אז שיהיה להם לבריאות כלכל חשוב לי להתאמן אז יש לי את כל השבוע פחות שעתיים אף אחד לא ימות מיזה!! הבעיה שהיום יש שנאת חינם כלכך גדולה ועל סתם דברים התקשורת החליטה ליפול חזק על החרדים שחיים בשקט תחיים שלהם ורק מבקשים לא למנוע מהם לקיים הלכות פשוטות שלהם כמו ״ קול אישה ערבה״ אז הם מבקשים לצאת על מה כל המהומה?? הם לא אמרו לבטל שירת נשים הם לא אמרו לא לגייס נשים כולה ביקשו לצאת בזמן שירת נשים!! נספיק כבר אני יהודיה חילוניה ואני אוהבת ומכבדת כל אדם באשר הוא ערבי נוצרי יהודי וכל אחד שיחייב לפי האמונה שלו, אני חושבת שתקשורת מאוד מנפחת ומקצינה באמת שהם בסהכ רוצים לחיות בין כולם כמו כולם ורק שיתחשבו בהם כמה שאפשר אם אפשר כמו שמתחשבים בדרוזים ובנוצרים בצבא ובחגים שלהם אין שום סיבה שלא יתחשבו בחרדים!! אני פשוט מתחילה להתבייש לרמה שהגענו אלייה
* מה נסחפתם??? כנסו דחוף!! כולם   14/12/11 | 00:11
לא מאמין
נפלת על הראש? מה קשור לכבד דת להפליה של נשים אין קשר אחד לשני ואת פוגעת בעצמך ובכל הנשים עם הגישה הזאת ודרך אגב זה מתחיל בזה ונגמר בנשים שצריכות להתכסות על כול הגוף כדי לצאת מהבית האם זאת גם התחשבות?
* דן   14/12/11 | 12:05
44. סה"כ שעה פרטיות
מה עושים בלגן בשביל שעה אחת לגברים בלבד, בהרבה מכוני כושר יש בד"כ שעות נפרדות לנשים בלבד ,אז תפרגנו קצת לגברים שרוצים להיתעמל בלי שבחורה כמעט ערומה ומתנשפת רצה לידם. תבינו בנות ראש של גבר ותפרגנו קצת כולה שעה, תפסיקו לעשות בלגן שהורידו את הכבוד שלכם כאילו.
* שלומית כובאני   13/12/11 | 23:50
אז שיתנו גם לנשים את השעות שלהן אם כך
* אלון   14/12/11 | 07:41
אין לנשים כי לא היה ביקוש!!!!!
* סטודנטית בטכניון   14/12/11 | 16:08
למיטב זיכרוני אנחנו מתעמלות בבגדים
ומה עם הבחור שמתנשף לידי?
* אורלי   19/12/11 | 01:08
43. תגידו הפסל של הבחורה ליד אולמן צנוע מספיק????
* אוהד   13/12/11 | 23:33
42. עוד מעט ייסגרו את חוות המחשבים בשבת !!!!
* אוהד   13/12/11 | 23:33
41. כפייה דתית מגעילה כוחנית ודוחה,גועל נפש
אפשר לבקש שעה נפרדת בשבוע, לא להכנס לחדר כושר ולגרש משם בני אדם אחרים. אנחנו במדינה "חופשית ודמוקרטית", לא??...ואם היתה קבוצה שהיה מפריע לה להתאמן כשיש אתיופים בחדר כושר והייתה נכנסת ומעיפה אותם משם, האם זה היה עובר בשלום? זה פשוט דוחה, שייקנו מכשירים מכל הכספים שהם מקבלים מהמדינה ויקימו חדר כושר קטן וסטנדרטי לעצמם בתחומי הטכניון. אני בהלם שדבר כזה יכול לקרות, ובשוק עוד יותר מהתגובות של חלק מהאנשים פה שלא מזדעזעים מהעניין של עצם הסילוק מחדר הכושר. תעצמו עיניים לשנייה ותדמיינו שזה קורה לכם, ולא ל"נשים" זרות , אלא לכם אישית, מכל סיבה שהיא, פשוט מעיפים אתכם מחדר הכושר כי אתם לא באים טוב למישהו אחר בעין, מבחינה גזענית, מבחינה דתית או כל סיבה שהיא. פשוט גועל נפש של התנהגות, לא ייאמן
* די לכפייה הדתית הדוחה   13/12/11 | 23:19
אני באמת לא דתי, אבל מאוד לומד בטכניון
אבל תראי (ואני מקווה שזה באמת בחורה שכתבה ) איזה חשוכה את. את באמת מאמינה שהדתיים שם זה הפסיכים של מאה שערים? ולא כיפה סרוגה שעשו צבא ועושים מילואים ומשלמים מיסים ולומדים להיות מהנדסים (!!!) כדי לתרום למדע ולמדינה ולשלם מיסים???? מראה קצת כמה גזענית את........תעשי קצת בדק בית. חוצמזה לא קרה שהיית בבריכה ואז אמרו בכריזה שעוד רבע שעה מתחילה ההפרדה אז נא לפנות את הבריכה? תאמיני לי שאם היית קצת בודקת לפני שאת מאמינה לשטיפת מוח של התקשורת היית מגלה שההפרות של הסטטוס קוו במדינת ישראל הן מאוד חד-צדדיות אבל לא לכיוון שאת חושבת...
* טאוב כבוד   14/12/11 | 00:07
זה בדיוק העניין - זו השעה הנפרדת שנקבעה
למה ישר להתלהם? ביקשו שעה נפרדת וקיבלו. לכן הסטודנטיות היו צריכות לצאת - כי זו שעה של אימון נפרד. אין פה שום כפיה דתית, בקושי נתנו לדתיים שעה וחצי בשבוע, החילונים יכולים להתאמן בכל שאר הזמן. ומי מקבל כספים מהמדינה בדיוק? איזה שטויות.. דתיים עובדים ולומדים בדיוק כמו החילונים, צא מהסטיגמות. לא מדובר פה בחרדים ואין שום קשר. התגובות המגעילות היחידות הן של אלה שמפריע להם שגם דתיים יוכלו להתאמן כאילו שזה על חשבונם.
* סטודנטית בטכניון   14/12/11 | 00:10
אני מציעה שתראה את סרטון הכתבה. זה בדיוק מה שעשו..
ביקשו שעת הפרדה. וקיבלו. ביקשו מהבנות לצאת בזמן שעת ההפרדה שנקבעה.
* דיקלה   14/12/11 | 01:11
40. הדתיים ממש מגזימים. רק היום שמתי לב שלשמפו שלי יש הכשר בד"ץ. מה לעזאזל
* דוד   13/12/11 | 23:16
39. לאן הגענו?!?! איראן זה כאן!!
ב-י-ז-י-ו-ן !!! אין תיאור אחר לכפייה הדתית שקורת בארץ!!! מקום מגעיל לחיות בו!!!
* אביתר   13/12/11 | 23:15
38. לגרש נשים מחדר כושר- לא להאמין איזה חלאות
יש הבדל בין לבקש שעה בשבוע נפרדת לאימון של גברים בלבד, לבין להיכנס בכוחניות ולגרש אנשים מתוך חדר כושר כי לא מתאים להם...זה כל כך מכעיס ומגעיל וחסר נימוס בסיסי, איפה כל ערכי הדת? האם דתי אומר להיות גס רוח וולגרי וכוחני? איזו צביעות מגעילה, גועל נפש של אנשים, זה קרה בטכניון, מחר בחדר הכושר הקרוב לביתכם. לא להאמין כמה אנחנו הולכים אחורה, ישראל 2011 . מילא הדתיים שהיו שם , אני כועסת על המאבטחים ועל שאר הגברים שנתנו לזה לקרות. תתביישו, מחר זו תהיה החברה/אחות/אמא שלכם. בא לי לעוף מהמדינה הדוחה הזו
* מתאמנת   13/12/11 | 23:15
כדאי לקרוא את הכתבה לפני שמגיבים
זו היתה שעת הפרדה שהוגדרה בשעות הפעילות של חדר הכושר. הבנות היו שם למרות שזו היתה שעת גברים.
* דיקלה   14/12/11 | 01:13
37. מה יותר פשוט מזה, מנסים לקבור פה 50% אחוז מהאוכלוסיה. זו פגיעה חמורה במגזר שלם, אסור לאף אחד לעמוד מנגד
* ירון   13/12/11 | 23:13
36. מדובר על שעה יומיים בשבוע בשעה 23:30 בלילה!!!
מה אתם מתלהמים!!! כל השבוע הן יכולות להתאמן!!! אז שעתיים בשבוע בסביבות השעה 12 בלילה הן לא ייתאמנו, מי ישמע כאילו מדובר שלא נתנו להן להכנס כל היום.. 23:30 בלילה!!!! בלילה!!! למשך שעה!!!!!! וואי איזה מציקים אתם.
* ההר הוליד עכבר   13/12/11 | 23:12
35. כנסו אחי יקרים
חברה למה עצבים רבונו של עולם, ..אנחנו בדיוק לפני חג החנוכה, החג שרצו לעקור את הדת,את הרוחניות,את התורה הקדושה שלנו אבל הקדוש ברוך הוא מצילנו מידם,לא יעזור לאף אחד, זאת התורה לא תהיה מוחלפת,במשך אלפי שנים עם ישראל,העם היהודי סבל מרדיפות הן ברוחניות.והן בגשמיות,אבל יש לנו אבא אחד למעלה בשמים שאוהב ודואג ושומר על כולנו,בלי שנאת אחים אחי היקרים כולנו בניו של הבורא יתברך, ע ם י ש ר א ל ח י
* מאמין בבורא יתברך   13/12/11 | 23:10
אולי תשתוק?
* נועם   14/12/11 | 00:45
34. לא יאה לכם להיות עם נשים אז לכו אתם מחדר הכושר! בושה וכלימה לטכניון חצופים!
שהדתיים ילכו למכון כושר בנפרד, מה לעשות זאת מדינה שאמורה להיות חופשית. אני מאמינה שבנווה שאנן השכונה לידה נמצא הטכניון ושגם כן הולכת ומתחרדת עם השנים יש מספיק פתרונות. כשאני מגיע לחדר כושר אני יודעת שיהיו גברים בלבוש שאינו צנוע, לא חייבים להסתכל. את בעיות חוסר היכולת של אותם סטודנטים דתיים שלא להסתכל על הנשים שינסו לפתור בעצמם, בדרך הראויה וההולמת את חוקי מדינת ישראל. מה הלאה יוציאו סטודנטיות מהשיעורים?!
* סמינטי   13/12/11 | 23:08
33. החליטו לעשות הר מעכבר
נעשה סקר לפני כחודש בטכניון ושאלו אם יש ביקוש לשעות נפרדות לנשים וגברים. עד לפני מספר שבועות היו שעות נפרדות גם לנשים, אך כנראה שהן בוטלו עקב ביקוש נמוך. אני בטוחה שההפרדה נעשתה כדי להתחשב בציבור הדתיים שלומד ומתגורר בטכניון שזכותו להתאמן בצורה המשקפת את אמונתו. בסה"כ שעות ההפרדה הן שעות קיצוניות ביום שמספר המתאמנים נמוך מאוד וזה לא באמת משפיע על הנשים בטכניון. אין סיבה לכל ההיסטריה שנוצרה סביב זה.
* אא   13/12/11 | 23:07
32. כתבה מעוותת
הטכניון פועל כבר משנה שעברה להסדיר שעות נפרדות לבנים ובנות.לא הייתה היענות מספקת מצד הבנות אז החליטו לפתוח שעות נפרדות לבנים-והודיעו על זה!ושאף אחד לא יגיד אחרת. בנוסף,מה שהורידו בפועל מחדר הכושר זה שעה מסכנה בשבוע.האריכו את שעות הפעילות של חדר הכושר פעמיים בשבוע כך שלוקחים חצי שעה כל פעם משעות הפעילות הרגילות. ובכלל-שעות ההפרדה שנקבעו הן השעות הריקות,כך שזה לא אמור להפריע יותר מדי. מה שקרה זה שפתאום כל דבר נהיה "הדרת נשים" וזה פשוט לא המצב-וממש חבל שהתקשורת מלבה את כל זה...לא שזה לא היה צפוי.
* סטודנטית בטכניון   13/12/11 | 22:56
31. שימו לב לשלושת המילים הראשונות של הכותרת!
"בגלל שני דתיים...."- שטויות יש לו"ז.
* עיתונאי אינטרסנט כתב את זה   13/12/11 | 22:56
30. זה מתחיל ב"אין תחבורה בשבת",
וכשרות כפויה בכל המוסדות הממלכתיים, נישואין דתיים בלבד (בטקס האישה עומדת כמו בול עץ ולא פוצה פיה)... וכעת ההמשך ההגיוני - בגלל 2 קאקרים דתיים, הוציאו את כל הבנות מחדר הכושר. כאילו, מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו, אנשים - הגיע זמן (מזמן!!) להפריד דת מהמדינה. מי שאמר "מקצת מסורת אין נזק, זה אפילו יפה" - עכשיו כופה עלינו טונות של מסורת, שיקברו תחתיה את המדינה. ואת המדינה בנו החילונים.
* אני   13/12/11 | 22:54
מזל שאצלנו בטקס היא רק שותקת
* אורלי   19/12/11 | 01:18
29. יש לי רעיון אולי פשוט תשלחו אותנו הנשים לאושוויץ וזהו.
עוד מעט יהיו כאן גטאות לנשים בלבד .
* אישה    13/12/11 | 22:53
28. איזה בולשית
בבריכה תמיד היו שעות רק לנשים או גברים פעמים בשבוע. אז עכשיו יש גם בחדר כושר. באירופה יש מלא חדרי קושר עם שעות רק לנשים שהגברים לא יציקו להם. מה הבעיה? עוד מעט יתחילו להפגין שמכריחים את כולם לאכול רק כשר בטכניון...
* מיקי   13/12/11 | 22:52
ההבדל שבבריכה יש חלוקה הוגנת בין שעות גברים ונשים
בחדר הכושר אין!
* סטודנטית   13/12/11 | 23:32
אני נגד אוכל כשר ובטח של כפייה של כזה אוכל
לי ספציפית יותר איכפת מהסבל של בעלי החיים מאשר זה של הקדבה. אולי פעם החוקים האלה היו מוסריים. אבל כמו כל דבר שהיה קיים לפני 2000 שנה ככה גם החוקים הללו התיישנו וכיום יש שיטות מוסריות הרבה יותר לשחיטה של בעלי חיים. למה לעזזל האלוהים שלכם צריך שהחייה תרקוד ותתפתל מסבל על רצפה מלא בדם למה? אני נגד הסחטנות של תעשיית ההכשר. אני בכיף הייתי מצטרף להפגנה נגד השטות הזאת שסוחטת עשרות מליונים מהמדינה ומגופים אחרים. לי מפריע שעל כל שטות צריכה להיות חותמת האלוהים הדפוקה הזאת. עוד מעט גם תרצו להכשיר חשמל. וואלה יופי.
* יובל   24/12/11 | 19:50
27. מה קרה קצת צניעות שעה בסך הכול מה הבעיה?!!!צריך להתחשב בכולם
בנות מה הביג דיל?
* דיקלה טכניון   13/12/11 | 22:52
את לא דיקלה. אולי דקל. אבל בטח שלא דקלה.
תפסיק לרשום תגובות כאילו מנשים. אף אחד לא אוהב להרגיש נחות מאחרים, וככה אתם גורמים לנו להרגיש. אני דתייה מסורתית ונגעלת כשדורשים ממני ונשים אחרות לשבת מאחורה באוטובוס אחרי הגברים "הנעלים"!!!
* נעמה   14/12/11 | 00:44
26. כל השנים זה לא הפריע להם פתאום זה מפריע מה קרה?
כל השנים האלה לא היה בטכניון הפרדה כולם התעמלו ביחד וזה לא הפריע פתאום עכשיו זה מציק להם?????? עוד מעט יתלו שלטים במסעדות ובפארקים אין כניסה לכלבים ולנשים.
* א ה??!?!?   13/12/11 | 22:52
25. ומה עם הדרת גברים? אני רציתי להיות מנקה בשירותי נשים ולא נתנו לי
מה יש רק לבקש להרים ת'רגליים.... ולעשות קצת ספונג'ה
* יהודי פשוט   13/12/11 | 22:51
24. איזו כתבה חד צדדית!! זו שעה שהוסיפו בנוסף לשעות הקיימות!!
לא פגעו בשאר המתאמנים! הוסיפו שעה מסכנה פעם בשבוע! הוסיפו!! כמו ששמעתם...לא הורידו לבנות (ואני בכללן) שעה מהשעות אימון שלנו... אני חושבת שגם לדתיים מותר להתאמן! ושעה אחת בשבוע זה כלוםםםם מה כואב לכם אנשים?!! איככסססהה השנאת חינם נגד דתיים יצאה מפרופורציה!!!!
* מתאמנת לא דתיה בטכניון   13/12/11 | 22:51
ככה זה מתחיל
למה מפלים בנינו? כולנו בני אדם. כולנו שווים. בזמן האחרון גדלה מפלצת ההפליה ואף אחד לא עושה כלום. לשבת מאחור באוטובוסים, ללכת במדרכות אחרות, גירוש מהחדר כושר (ולא מעניין אם זה רק לדקה אחת), עוד איסור ועוד החמרה בקצב הזה בעוד עשר שנים מה יהיה? טאליבן?
* רחלי   14/12/11 | 00:40
23. שילכו למכון כושר ב-100 שערים בירושלים חצופים!!
* .   13/12/11 | 22:50