החדשות
תגובות (59 תגובות ב-36 דיונים)
36. הנשים מעגנות את עצמן
אין שום חוק במדינה האוסר על אשה פרודה לנהל מערכות יחסים חדשות וגם ללדת ילדים- גם ללא הגט! הפחד הקמאי מללדת " ממזרים" הוא פשוט מטורף! זהו מושג דתי םרימיטיבי ושום חילונית ( וחילוני) לא צריכה להתייחס אליו בכלל! אשה נורמלית צריכה לשים פס על הרבנים ולהמשיך בחייה ולבנות משפחה עם חילוני שפוי ) ויש הרבה כאלו) וללדת ילדים! זה דהל יוגדרו כ" ממזרים" ע"י הפרימיטיבים- זה רק יתרון! בעיקר ל" ממזרות"- שלא תיכלנה ליפול יותר בידיים דל החרבנות ולהיות " עגונות" או כל שטות אחרת! ה" ממזרים" ייתחתנו על חילוניות וההיפך. אנחנו לא צריכים את הפרימיטיבים לחתונה איתם! כן יירבו " ממזרים" בישראל!!!
* ממזר   02/10/18 | 22:12
35. כן ירבו ממזרים
כל עוד הנשים הללו לא יחליטו להפסיק להתייחס למושג ההזוי ממזרים זה לא ייפסק.רק הרבה ממזרים שייוולדו יפתרו את הבעיב
* שי   25/08/18 | 23:39
34. דת
לכמה בעיות גורמת הדת.. צריך להפריד את המדינה מדת, כמה אפשר לסבול?
* אלכס   11/12/12 | 20:23
33. על "והוא ימשול בך" שמעתם? זה בבראשית.
ברוכים הנשארים בימי הביניים.
* Freethinker   11/12/12 | 19:26
32. "אלימה, חסרת היגיון, לא סובלנית"
"אלימה, חסרת היגיון, לא סובלנית; דוגלת בגזענות, שבטיות וקנאות; מטפחת בורות, עוינת כלפי חקירה חופשית, מבזה נשים ומשעבדת ילדים: לדת צריך להיות משקל כבד על המצפון שלה.” ~ כריסטופר היצ'נס ~
* הומניסט   11/12/12 | 19:23
31. הצעת חוק הפקעת קידושין לפתרון בעית מסורבת הגט.
החוק להפקעת קידושין אומר כך - היה וניתן פס"ד ולפיו חיב הבעל או כפוי לתת גט לאשתו והוא אינו נותן את הגט, כי אז בחלוף שנה מיום מתן הפסק, יופקע השווי של הממון (הטבעת) שבאמצעותה בוצעו הקידושין. משמעות הדברים היא שהבעל והאישה ייחשבו כמי שלא נישאו לעולם. הצעת חוק זו הועלתה בכנסת פעמיים ונדחתה על ידי החרדים וכתוצאה מכך הקואליציה. כדאי לשאול את הרב עמאר מדוע החוק הזה לא מוצע לכנסת על ידו. זהו חוק הלכתי לחלוטין. מי שמעונינת לעזור ללובי לקידום הצעת החוק שתפנה אלי. זהבה פישר, ירושלים. ·
* זהבה פישר   10/12/12 | 10:47
30. עגינותועגינותם אבל מה אשמים הורי הבעל של אסתר??? כנסו!!!
בואו נקרא ללחץ על ההורים בשמו "ענישה קולקטיבית" על כך שבנכם לא נותן גט. נראה לכם הגיוני כמו שתגידו להפציץ את כל עזה בגלל שיורים בתים מהרבה בתים שם. יודעים מה? תקשורת פמינסטית . אוקיי מציע להורי הבעל לתבוע את כל מה שזז. חוצפה של אנשים עם כל הכאב שבעגינות המאפנה הזו והכי מעצבן שהורים ניסו להשפיע עליו . אז מה אתם רוצים מההורים???? עונש קולקטיבי פויה שהבן שלכם פויה
* הרימו עוגן   09/12/12 | 22:13
חח עגינותו עגינותם באמת חפרו
צודק במליון אחוז באמת ההורים לא אשמים והלחץ פסול לגמריי
* וואלה צודק   16/12/12 | 23:37
29. לזרוק את הרבנות
חבל על הזמן
* צדק   09/12/12 | 21:22
28. צריכים לשנות את החוק
ממש לא נעים לשמוע .... שיהיה לכולן בהצלחה
* דרור   09/12/12 | 18:10
27. אמא שלי היתה עגונה 10 שנים עד שהסכימה לוותר על הבית
המשותף.אנחנו גרנו בשכירות ועברנו מדירה לדירה במשך שנים ואבא שלי נשאר באותו הבית. לא מספיק שאמא שלי היתה אישה מוכה ומושפלת ,היא גם היתה צריכה להתמודד עם מושג העגינות ללא הגינות. היום אני אישה דתיה וחושבת שצריך לחשוב על דרכים לעקוף את החוקים כמו שמקילים בהרבה הלכות למשל, להגיד שהאישה בגדה בבעל בזמן הנישואין או שהיא לא מוכנה לשמור נידה ואז הבעל חייב לתת גט וכו'
* יהודיה מאמינה   09/12/12 | 17:33
26. בקרוב תעשו אהבה
עוד מעט יהיה בסדר בחורות יש פיתרון בדרך
* אושר   09/12/12 | 16:45
25. הלוואי הייתי אני יכול לברוח לח"ול לפני שנסחטתי בגט
מציע לבעלים ומכיר את הנשים סוחטות את הבעלים.. הברירה היחידה שלכם הוא הגט .. אל תפשרו מול אשה סחטנית.אל תוותרו
* גרוש בגרוש   09/12/12 | 09:43
24. הכי קל להאשים את הדת בהכל
אלו מקרים קיצוניים ומקרים קיצוניים יש בכל דת ובכל חברה.וגם לי באמת עצוב לשמוע על מקרים כאלה ואני גם מבינה לליבם של הנשים אבל עכשיו הכי קל להגיד " הדת הורסת את החברה הישראלית " וכ'ו.. וזה לא נכון! שחכתם כמה הדת תורמת? בהרבה מקרים הדת עזרה לנו לשמור על צלם אנוש! ואתם יודעים איזה סיפורים נפלאים יש על הדת? אמיתיים לחלוטין. שקורים בכל יום ויום. ולא פלא שאתם חושבים ככה שמראים לכם רק את הצד הזה. חבל שהתיקשורת שלנו גורמת לשנאה בנינו.
* אני   09/12/12 | 08:45
הדת צריכה להיות מופרדת מהמדינה ואז הסיפורים באמת נפלאים
סיפורי פנטסיות של ילדה בת שש. מה שמתאים לך לא מתאים לאחר ויש הרבה רוע כנגד נשים שמשום מה לא כתובים בתורה אלא פירושים של כל מיני רבנים חשוכים.
* מסתכלת מהצד   09/12/12 | 09:51
23. תחיו בזוגיות ותביאו ילדים הכל שטויות-אז יהיה "ממזר"? פחות אחד שיתחתן ברבנות שלא מסוגלת לעזור לכן
* אל תעשו חשבון   09/12/12 | 08:33
22. ממליצה. לקרוא את 2
מסכימה עם כל מילה.אנחנו בשנות ה2000 ואנשים חושבים בצורה קדמונית. תתחילו לקרוא על דרווין!
* איריס   09/12/12 | 08:06
21. נשוי
אישה בוגדת מגיע לה מוות אין רחמים
* נשוי    09/12/12 | 07:35
ומה יגיע לגבר בוגד?? סירוס!!!!!!!
ומה מגיע לגבר בוגד???? סירוס!!!
* אני   09/12/12 | 10:22
20. ברור לכולם שזה מצב שלא יכול להמשך
אבל כרגיל כמו בכל תחלואי המדינה נח לכולם לבכות על המצב ואף אחד לא ירים כפפה ויעשה משהו כדי לשנות
* מדינה מפגרת   09/12/12 | 07:14
19. זו חוצפה של האבנות שתמיד לצד
הגברים! הם אלו שיכולים לבגוד ואז לבקש שלום בית. הם אלו שיכולים לסרב לגט ולהשאיר את האישה עגונה למשך כל חייה ואילו הנשים, אם הן חלילה יבגדו לא משנה עד כמה הסיבה שלהן מוצדקת או לו הם יתעללו בהם בכל דרך ברבנות והיא תקבל גט תוך חצי דקה!!! הגבר יכול, האישה לא!
* חלי   09/12/12 | 06:56
18. איזה מזל יש ליהודים שאל-הים סרבן גט כי מז.......... כזו מי לא היה מתגרש?????
הכל על כך ועוד באתר של הכהנים שב גוגל
* עליזה   09/12/12 | 05:08
17. אין מה לעשות יחסי הכוחות השתנו
אין שיוויון בחוק כלפי הגברים , אנחנו הגברים נמשיך להחזיק בדבר האחרון שישאיר את כבודינו את כוחינו האחרון ואתן הנשים תלמדו לכבד את הגברים פה שיוצאים למלחמות ושומרים על מדינותינו , תלמדו לא ללכת ולבגוד לא להרוס את המשפחה , לא לבזוז את ממונינו , ואז יהיה פה טוב ונחיה בחברה שאינה בעלת מתירנות חופשית עם שמירה על ערך המשפחה ולא כנועה לגחמות המיניות של האנשים , אישה בונה אישה הורסת .
* גבר   09/12/12 | 03:18
צודק
* כל מילה בסלע   09/12/12 | 09:32
נוח לכם להיטפל למשפט שאתם המצאתם: אישה בונה ואישה....
לאישה אין את הצורך להיות עם מאות גברים כפי שלכם יש להיות עם כמה שיותר נשים. אישה צריכה בסופו של דבר ביטחון ואהבה ואם את זה היא לא מקבלת אז תחשוב בעצמך למה? נשים לא בוגדות סתם כי בא להן. גברים כן. גבר בונה וגבר הורס. נשים לא.
* מסתכלת מהצד   09/12/12 | 09:56
לא פלא שכל בנות הזוג שלך בגדו בך
חזיר שוביניסטי עלוב ושונא נשים. לבזוז את ממונך? מי אתה בכלל? את מי אתה מעניין? מי אתה שתיכנס לחיינו ותקבע לנו מהי מידת המתירנות? ערך המשפחה שלך מעניין לי את הקצה. צא מהווריד. גברים כמוך נהיים יותר ויותר אומללים וטוב שכך.
* הילה   15/12/12 | 01:39
16. פשוט מכוער
ממש לא מצדיק את מה שקרה לנשים האלה, אבל הכתבה הזאת היא לא יותר מהסתה נגד הדת, ורק שתדעו שהמלחמות הגדולות בעולם התחילו בגלל אתאיסטים (אהאם היטלר) וכמי שאמרו מקודם, בלי הדת המדינה לא שווה כלום
* אנונימי   09/12/12 | 02:10
15. אל תתנו גט
בסוף תתאבדו כמו הבחור המסכן ששרף עצמו ברכב
* ..   09/12/12 | 01:37
14. שמעתי על בעל שאותר בחו"ל...העיקרון המשפטי: כל דאלים גבר
ורב שכונה קיבל עצה לשלוח אליו עבריינים, אותו הבעל רק נתקל בהם מחזיקים את הגט ומיד חתם, לפי המשפט העברי, כאשר באים לפני בית דין שני מתדיינים במטרה לברר בעלות על חפץ, ולאף אחד מהם אין ראיה - הפסיקה משתנה בין מקרים שונים. אם אף אחד מהחולקים אינו "מוחזק", כלומר, החפץ נמצא במקום שאינו שייך לשום אדם ושום אדם לא מחזיק בו (כגון סירה בים), ובנוסף, לא ייתכן שהחפץ שייך לשניהם באופן כלשהו, פוסק בית הדין "כל דאלים גבר". לפי פסיקה זו החפץ יהיה בבעלות המתדיין שתופס אותו בכוח הזרוע (לצד שלישי, שלא היה צד בדיון, אין אפשרות לנסות לתפוס את החפץ), או בבעלות המתדיין שגברה ידו בראיות (הכוונה לראיות שאינן מקובלות בדרך כלל במשפט העברי). לגבי הרציונל שמאחורי פסיקה זו נחלקו הראשונים: דעה אחת אומרת שעוצמת האלימות והסיכון שבעליו האמיתיים של החפץ ייקח על עצמו גדולים לאין ערוך מאלו של אדם שהחפץ אינו שלו בדין, ושלבעלים האמיתיים יהיו ראיות. כמו כן, האדם שהחפץ אינו שלו ימנע מלקחת אותו אפילו אם הוא "אלים" יותר, מכיוון שהסיכויים הם שבעתיד תימצא ראיה או עדים לבעלים האמיתיים. על פי הדעה השנייה אין מטרתו של דין זה לגלות למי באמת שייך החפץ, אלא כיוון שהמתדיינים לא הביאו ראיה שהחפץ שלהם ולא מחזיקים בו, אין זה תפקיד הדיינים לפסוק את הדין. על פי דעה זו זה שהחזק ייגבור זו רק הנחה, כלומר: כיון שאנחנו משאירים את החפץ ביד שניהם, מן הסתם החזק ישתלט עליו.
* צבי   09/12/12 | 01:32
13. מה הרבנות אשמה.
אשמה וחצי, כשמתחיל הליך גירושין מורכב עושים עיכוב יציאה מן הארץ לא לוקחים סיכון, הרבנות אדישה בטירוף...
* נטע לי   09/12/12 | 01:11
12. טיפשים!!
בלי דת המדינה לא תהיה שווה שקל! איך בדיוק תקראו לעצמכם יהודים בלי דת?? מזל שיש דתיים בשביל לשמור על הקיום היהודי...
* יוני   09/12/12 | 00:54
11. תפתחו את העניים, התקשורת שונאת את הגבר הישראלי!
* יהודה המכבי   09/12/12 | 00:48
10. הכי עצוב שאלו בני הברית של נתניהו
שלפי המצב זה עומד להיות עוד 4 שנים...
* שי   08/12/12 | 23:58
9. כל הכבוד על ההפגנות של "מבוי סתום" מול בית הורי הסרבן
אשמח להתנדב ולהשתתף בהפגנות הבאות..! נא פרסמו מועד ומקום ונגיע לתמוך!!!!!
* כך צריך להמשיך ולפעול עדשההורים יסבלו ויכפו על הבן   08/12/12 | 23:43
מבוי סתום בלחץ
ארגון של חוסר צדק, כל ארגון שלוקח תמיד ובכל מקרה את אותו צד בויכוח (במקרה זה, צד האישה) הוא בהכרח ארגון שלא מחפש את הצדק אלא מלביש את הצדק על גבי האג'נדה שלו. וכי אין שום מקרה שבו הבעל הוא הצודק? אפילו לא מקרה אחד? האם ראיתם אותם נלחמים אפילו פעם אחת לצד איזה בעל שהוא קרבן? חלילה! מי יתן להם שקל אם הם יעזרו לגבר? זה הרבה יותר פוטוגני לעמוד לצד המין החלש (שלפעמים יכול להיות אכזרי כמו נחש צפעון ). בכלל כל השיטה הזו של הפגנה מול בית הורי הסרבן- מה זה השטויות האלה? כל מי שיש לו ילד מעל גיל 20 יודע שאין לו שום שליטה על מעשי הילד. זה לא ילד בן 3 שאתה אומר לו מה לעשות. זה אדם בוגר שאחראי על מעשיו ועל חייו ולא בדיוק עושה מה שאומרים לו. במה חטאו ההורים? (ולפעמים גם יש שם אחים ואחיות קטנים שלכל הדעות לא חטאו ולא פשעו -מדוע הם צריכים לסבול?) כשהערבים שיבשו את החיים בשדרות כל יפי הנפש יצאו נגד ענישה קולקטיבית כגון הפסקת החשמל לעזה, אבל כשזה מגיע לזכויות נשים כל הכללים עפים מחוץ לחלון, עכשיו מותר לפגוע בחפים מפשע ללא כל הבחנה -נכון?
* אישה שראתה כמה דברים בחיים.....    09/12/12 | 08:50
ממליץ לקרוא אמת!!
* כל מילה בסלע   09/12/12 | 11:06
לחץ לא חוקי בעליל על בני משפחת הבעל
אסור ולא חוקי להפעיל לחץ פיזי ואפילו לא מילולי קל וחומר הפגנות וכו' נגד בני משפחה של נאשם- במקרה שלנו סרבן גט-- שזו לא בדיוק אשמה אלא משהו לא מוסרי . לחץ שכזה אינו חוקי ומשפחת הבעל יכולה לתבוע את מארגני ההפגנה ומשתתפיה-- ואני ממש אבל ממש לא מצדיק סרבני גט
* עו"ד לעתיד   09/12/12 | 10:24
8. מה הרבנות אשמה שהבעלים בחו"ל?
* העיקר להאשים את הרבנות   08/12/12 | 23:37
הרבנות אשמה שהיא נכנסת לי לחיים
אני חיה במדינה מתוקנת לכאורה, וזה הזוי, עקום ודפוק מוסרית שרב בגלימה וכובע נוצץ מכריע לגבי חיי האישות שלי. גוף קיצוני, מסוכן, אנטי-סובלני, מפלה, שוביניסטי
* יערה   15/12/12 | 01:47
7. יכול להבין אבל לא מצדיק את הבעלים
חבר שלי התחתן רק בגלל שאשתו רצתה כסף--- כשהתגרשה ביקשה חצי---
* בעל שאכל אותה   08/12/12 | 23:37
6. הצד השני של המטבע
ברור, הנשים המסכנות (ואני לא מדברת ספציפית על אלו שבכתבה, יכול להיות שבמקרה שלהן הן באמת הקרבן).... אל תטרחו לבלבל את הציבור עם העובדות: א. יש יותר מסורבי גט ממסורבות. ב. הרבה מ"סרבני הגט הרשעים" שכ"כ קל לכולם לשנוא ולהשמיץ הם בסה"כ אבות אומללים שחוץ מהעובדה שרוששו אותם מכל רכושם (עם דמי מזונות הזויים, כשברור שיש נשים שמתפרנסות יותר טוב מהבעל....) וזרקו אותם מהבית הם גם ובעקר הפכו מנוכרים לילדיהם ע"י האישה "האומללה" שלא מקיימת את צווי הראיה (ואף אחד לא עושה לה כלום -לא משטרה, לא בי"ד ולא בית משפט) לא מאפשרת לו שום קשר עם הילדים ואף משניאה אותו עליהם בהשמצות בלתי פוסקות! אמצעי הלחץ היחיד שנותר בידיו כדי לתת לו איזושהי תקוה לקשר עם ילדיו הוא הגט. ואל תגידו שזה לא מוסרי, במלחמה כמו במלחמה! היא נלחמת בו באמצעות הילדים אז לו מותר להלחם בה באמצעות שלילת החופש שלה! ג. לרוב למשפחת הבעל אין שום השפעה עליו. הוא כבר "ילד גדול" וגם אם הם עצמם חושבים שעליו לתת גט, ולו רק בשביל לגמור עם הסאגה הזו, הוא יעשה בסוף מה שהוא חושב לנכון. איזו מן חוצפה זו ללכת ולהפגין ליד בית משפחתו, מה הם אשמים? וכי הם יכולים לתת לה גט? פתאום כאן ענישה קולקטיבית היא מותרת ונכונה?!
* הצד השני    08/12/12 | 23:33
צודק לחלוטין
* אב   08/12/12 | 23:54
מסכים איתך בכל מילה!
* עופר   09/12/12 | 00:17
לפי דעתי חתונה זה צריך להיות כמו עסק
לחתום מראש על הכל. מי לוקח מה כמה ולמה במקרה שמתגרשים ולא להשאיר צ'קים פתוחים!
* עופר   09/12/12 | 00:21
קוראים לזה "הטכם טרום נישואים"
והרבה עושים את זה
* *   09/12/12 | 12:56
מה אתה מבלבל תשכל??
גבר מסורב גט יכול לעשות מה שהוא רוצה להבדיל מאישה שיצא לה ילד ממזר!!!! ומי סוחט אותם בכף??? אכזריות של גברים!!!
* יעל   09/12/12 | 00:42
מי כאן מבלבל את המוח-יש יותר מסורבי גט ממסורבות גט.
יש יותר גברים שנשותיהם רוששו אותם מנשים שבעליהם רוששו אותם.
* קורא נכוחה   09/12/12 | 01:39
לא מדובר פה על מי שרוששו אותו
מסורבי גט הם אנשים שרוצים להתגרש ולא יכולים להתחיל פרק ב' עד שבן/בת הזוג שלהם לא יסכימו לכך.
* *   09/12/12 | 12:55
ברור, כי לנשים מראש אין נכסים
גאון. לו היינו מתפתחות ומתעצמות כמוכם לא היינו צריכות את העזרה העלובה שלכם במזונות. כל אפס חושב שהוא ברון
* אהמ   15/12/12 | 01:44
עוד אישה שבולעת את השקרים שהאכילו אותה
אין אם שלא מעוניינת באב שייקח חלק בגידול הילדים. אם הן מונעות מהאבות לפגוש את הילדים - יש יסוד לכך. הם אבות אלימים, וגם שם, כידוע, המדינה לא עושה כלום. המצב בו אמהות מתנכלות סתם כך לאבות הוא נדיר, ולא יאומן שאת מספרת את הסטראוטיפ החשוך הזה ומאמינה בו. אין שום דבר שמצדיק שלילת חופש במובן הזה. זה הרס של חירות בסיסית ביותר, ואת מצדיקה את זה בשם סיפורי בדים ללא שום גיבוי. עצוב, מייאש.
* מישהו   15/12/12 | 01:50
5. בושה. פשוט בושה
שיש נשים שנאלצות להעביר כך את כל חייהן והגבר בינתיים מטייל בעולם עם נשים אחרות. חוצפה שמדינה שאמורה להיות נאןרה מגבה גבר כזה במקןם לגבות את האישה...
* מורן   08/12/12 | 22:42
4. חבל מאוד שאין הפרדה בין דת למדינה
* נועה   08/12/12 | 22:38
דווקא ההפרדה הזאת גורמת לעגינות
מכיוון שע"פ ההלכה ניתן להכריח ולכפות על גבר לתת גט לאשתו ע"י עונשים ומאסר, ובדיוק ההפרדה הזאת גורמת שלא יהיה ניתן לבצע את זה כי המדינה לא כפופה בדיוק למה שבית הדין וההלכה יאמרו. דווקא בקהילות החסידיות יש המון תמיכה לעגונות ועושים הכל בשביל שהן יקבלו גט ולא ישארו כך לאורך שנים. מה שאין כך בציבור הלטאי והספרדי שם אין קהילות מסודרות ותומכות כ"כ.
* פיפה   09/12/12 | 08:04
3. אז שיחשב ממזר, ביג דיל. גם הוא יתחתן אזרחי אח"כ
* תומר אליהו פ"ת   08/12/12 | 22:33
2. הדת מקור כל רוע אנושי
ברית מילה נשים עגונות נידה ייחוד אפליה כמה טמטום ועצב יש בדת באשר היא דת ימים חשוכים טקסים פאגאנים ושביטים הנשים העגונות שלא עוצרות את מעגל הדת או לא מטילות ספק במצבן ובדת פוגעות בהן וביתר הנשים תתחילו לשאול שאלות הדת היא איומה קשקוש הבל הבלים
* יעל   08/12/12 | 22:29
דווקא מקור המלחמות הוא אתאיזם!
* יניב   09/12/12 | 00:39
בנושא מקור הרוע כדאי לך לחבוש מסכה כדי שלא יצביעו עלייך
עלייך.
* מוריד מסכות   09/12/12 | 01:41
"המאמץ האנושי החשוב ביותר"
"המאמץ האנושי החשוב ביותר הוא השאיפה למוסריות בפעולותינו. האיזון הפנימי שלנו, ואפילו הקיום שלנו, תלויים בכך. רק מוסריות בפעולותינו יכולה להעניק לחיים יופי וכבוד. להפוך את הנ"ל לכוח קיים ולהעלות את זה למודעות זוהי אולי המשימה החשובה ביותר של החינוך. הבסיס למוסר אינו צריך להיות מושתת על מיתוסים או להיות מקושר לאיזושהי סמכות, שמא ספק כלשהו לגבי המיתוסים הללו או הלגיטימיות של הסמכות הזו יפגמו בבסיס לשיפוט ולפעולה שקולים ונבונים." "אני לא מאמין שאדם צריך להיות מרוסן בפעולותיו היומיומיות כיוון שהוא פוחד מעונש לאחר המוות, או שהוא צריך לעשות דבר מה רק מכיוון שכך הוא יתוגמל לאחר מותו. אין בזה שום היגיון. מה שראוי שינחה את האדם במהלך חייו הוא המשקל שהוא נותן למוסריות, ומידת ההתחשבות שלו באחרים." ~ אלברט איינשטיין ~
* הומניסט   11/12/12 | 19:24
1. לקבוע גירושין גם בזמן שמסרבים
עולם שלישי, פשוט כך. צריך להבין שזוגיות כשמה כן היא - זוג. היא מתקיימת אך ורק כששני הצדדים רוצים בה ואיננה ברת קיום כשלפחות צד אחד איננו מעוניין בה. במקום להלחם, לשכנע, לכפות, לחפש ועוד ועוד - יש לתת סמכות לבית משפט לעשות את הפשוט ביותר ואת ההגיוני ביותר - לקבוע שהזוג גרוש והאשה מותרת לכל אדם. גם בזמן וכנגד רצונו של הבעל. כך זה בשאר העולם הנאור.
* דדי   08/12/12 | 21:16