החדשות
תגובות (96 תגובות ב-53 דיונים)
53. חשוב מאוד לקורא את זה!!! מאוד מאוד!!!!
תקשביו כל הקוראים : מצעד הגאווה לא משנה איפה שהוא יהיה הוא חייב להיות כייון שאנחנו לא שונים מאנשים אחרים וז המסר שלנו כ אנחנו אנשים רגילים לגמרי לכל דבר אנשים מן השורה ואזרחים שווים כמו כולם דבר אחד משנה אותנו רק שהוא המיניות שלנו וזה לא דבר רע העדפה שאנחנו בחורים להעדיף ושיהיה לנו טוב להיות איתה ולהיות שלמים גם עם "הבחירה" כמו שאנשים חושבים שאנחנו בוחרים להיות הומואים או לסביות זאת לא בחירה ! ! זה דבר שנולדים איתו ומתפתח עם השנים אצל כל אחד ואחת אחרת. המסר שלי הוא למסור לכולם שבאמת אנחנו לא מהווים איום או השפעה רעה או לגרום משהו רע לאף אחד ובמיחוד לא למשפחות שלנו אנחנו רוצים שיקבלו אותנו כמו שאנחנו ושבאמת לא יהיו הפליות נגדנו כי בסך הכול אנחנו אנשים רגילים כמו כולם. אני ישמח שתגיבו תודה! :)
* איתי   13/06/09 | 17:20
52. תתגאו לבד
להבא את מצעדי הגאווה צריך לעשות רק במקום סגור כמו איצטדיון כדורגל או משהו דומה צריך להגן על הילדים שלנו ולמנוע פקקיפ בעיר
* עם ישראל חי   13/06/09 | 08:01
51. תועבה
הדת הזו גורמת לילדים לראות תועבה.
* ישעיהו   12/06/09 | 19:57
50. בשנה הבאה ביורשלים הבנויה
* דויד ויונתן   12/06/09 | 18:13
49. למה שלא תצזר את התורה שם המצב הרבה יותר גרוע.
דויד המלך היה דופק את יונתן. המרגלים התארחו אצל רחב הזונה. לוט נתן לבני סדום ועמורה את הבנות שלו שיחגגו איתם. בני שבט בנימין רצו לשכב עם לוי מהר אפרים (גבר) כדי להנצל הוא נתן להם לעשות מה שהם רוצים עם פלגשו, הם אנסו אותה ועינו אותה למוות. ושוב דוויד שבזמן שלא היה עסוק עם יונתן היה מציץ לבחורות מהגג (בת שבע). לא חסרים בתנ"ך סיפורים כאלה האם השר הלא כל כך מכובד רוצה לצנזר את התנ"ך.
* אמא טאליבן   12/06/09 | 18:00
48. השר ישי....המצעד צעד !!!! הדמוקרטיה והשכל הישר נצחו
* החי גאה שיש   12/06/09 | 16:43
47. ה' ירחם [נראה כמו עגל הזהב],ויעשו את הרע בעיני ה'.
אם לך חטאנו אבינו אתה,אתה צור ישענו אין לנו אלא אתה.
* שם הרחק   12/06/09 | 16:18
אין חדש תחת השמש מה שהיה הוא שיהיה
* דויד המלך - חברו המאוד טוב של יונתן   12/06/09 | 18:03
46. אפשר לחשוב שזה לא קיים אצל החרדים.
* הצחקתם אותי   12/06/09 | 13:52
45. ה' ישמור
לאן הגענו?! אנלא מאמינה לאיזה מצב הגענו עם המצעדים הראוותניים האלו..מסכנים הילדים הקטנים שרואים את המראות האלו ולא יודעים מה נחת עליהם. אתם יודעים מה עובר להם בראש כשהם רואים כאלו דברים?! ה' ישמור..קצת לחשוב על ילדים קטנים, לא על שאר האנשים. תחשבו על הילדים כמה שהם מסכנים שהם צריכים להיחשף בגיל כזה למראות כאלו..דברים כאלו מאוד משפיעים עליהם. איך נרגיש כשילד קטן ישאל את אמא שלו למה שני גברים מתנשקים?! מה היא תוכל לענות לו בגיל כזה? אנשים פה מדברים על חופש הביטוי. אז מה? אם הקהילה ההומו לסבית תקיים את המצעדים שלה במקומות סגורים אז נשלל ממנה חופש הביטוי?? פשוט שטויות. הקהילה הזו ממש לא מסכנה כפי שמתארים אותה.
* איכס איזה גועל   12/06/09 | 03:57
לידיעתך יש הרבה הומואים דתיים וחרדים !!!!
* דתי   12/06/09 | 16:41
44. לדעתי...
אין כמו מצעד הגאווה!!! בואו בהמוניכם!!! אין ממי וממה לפחד... יאללה תיהיו שם!
* א.א   11/06/09 | 20:05
43. לדעתי
כן צריך להיות מצעד הגאווה, תנו לאנשים לבטא את עצמם! פשוט צריך להגביל קצת את המראות שם.
* .   11/06/09 | 15:42
42. הם מדברים על הומאים ולסביות..??
בוש לך אלי ישי..אתה שמייצג קהילה כ"כ גדולה מעמינו, המתנגדת לכל דבר שאין הוא למורת רוחה. הדוגלת אך ורק בתורה. ואין לה שום דרך ארץ. או אהבת מולדת.המכה את שוטרינו בשל "בעיית חניה". ואין מרצוני להוסיף עוד על "חטאיכם" מעיז לדבר על מצעד הגאווה????! דע בראש ובראשונה את חשיבותו של המצעד, את קושי ההיתמודדות היום יומית של המשתתפים בו. וזכור..דרך ארץ קדמה לתורה. ואיש איש באמונתו יחיה.
* סיון   11/06/09 | 09:53
41. נצעד הגאווה כמו דבק אפוקסי
נצעד הגאווה כמו דבק אפוקסי תמיד נדבק בקיץ ואף אחד לא זוכר למה.
* ארז   11/06/09 | 09:23
40. אי אפשר לסכול את האטימות התודעתית של החרדים
כמה חבל שאי אפשר להשמיע קול זעקה באינטרנט ולומר לחרדים די.. די.. יצאתם לנו כבר מכל החורים. עדיף אלפי מונים לצאת מהארון ולשמוע את הטרחנות הבלתי נסבלת של הפאגאנים האלה..
* בובימה   11/06/09 | 05:48
39. מצעד הגווה חשוב ביותר
הוא יצעד באותה מתכונת ואלי ישי לא ישנה פסיק ממנו.
* ד   11/06/09 | 01:31
38. בוא נבדוק
משפיל גאים עד ארץ ומגביה שפלים עד מרום.תבדקו מה קרה אחרי מצעד הגאווה בירושלים.[תקפו שופלים....].ישראל ערבים זה לזה.האם הגאים גאות מסוגלים לקחת אחריות על עמצם?נמאס לנו לקבל מכות.לא שאנו לא חוטאים בשום חטא.אבל משתדלים לא במכוון ולא בפהרסיה.
* תיכון כללי   10/06/09 | 23:27
אתה פרימיטיבי...............
* חילוני   11/06/09 | 08:52
37. ה' ירחם!!!! הצילו אנשים משועממים השכל ריק שאין תורה
* בושה לעם הנצח   10/06/09 | 23:18
כל הדתיים כל הזמן מכים על חטא על חזה של מיהוא אחר
* קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים   12/06/09 | 18:08
36. בושה!! אנשים שרוצים צומי ומטמאים את הארץ
* בשטויות שלהם!!   10/06/09 | 23:18
אתה צודק- תטפל קודם בחרדים בירושלים !!!!
* אזרחית   11/06/09 | 08:48
35. בושה וחרפה שזה קורה בעמישראל בארץ ישראל!!
די לחקות את הגויים יש לנו תרבות מפוארת משלנו! מצעד תועבה תתבישו משעמם לכם בחיים רוצים צומי
* עם הנצח לא מבין את הסגוליות שלו ומנסה לחקות את הגו   10/06/09 | 23:17
תרבות? מה שעושים החרדים בירושלים זה תרבות?
* אזרחית   11/06/09 | 08:49
34. השר ישי ! שכחתי תסגור גם את האינטרנט - מלא תועבה!
* עומר   10/06/09 | 23:04
זה סגור אצלו- זה שהכניסו כתבה שריינו אותו זה לא אשמתו אז בקשה תמצא משו "שנון" אחר
* בן של מלך מלכי המלכים   10/06/09 | 23:25
33. השר ישי !! בקשה תסגור את הטלויזיה ! מלא תועבה שם!!
* עומר   10/06/09 | 23:03
32. יש חג האהבה ויש חג הגאוה! יחי חופש הביטוי !
* דוד ויונתן   10/06/09 | 23:00
31. השר ישי .......תטפל בחרדים בירושלים המתפרעים בשת!
* חרדי !!   10/06/09 | 22:57
למה אתה לא אוסר על רבנים ללבוש שמלה
* דויד ויונתן   12/06/09 | 18:10
30. יום הגאוה - ניצחון חופש הביטוי והדמוקרטיה !!
* שלום עכשיו   10/06/09 | 22:56
29. איכס
גועל נפש איכס זה מה שיש לי להגיד על המצעד !!!!! חייבים להפסיק את זה שה' יעזור לכם וירחם עליכם!!!!!!!!!
* s   10/06/09 | 22:51
28. במקום לקשקש תצאו להפגין
מה אתם מבלבלים פה תמוח תצאו למשרד ראש הממשלה ותפגינו את מחאתכם ואולי תעזרו להדיח אותו מתפקידו
* כבוד השר לענייני גאווה   10/06/09 | 21:59
27. על מה הגאווה ?
כל האנשיס אותס אני שומע ולא בהכרח דתיים סולדים מהאופי המגעיל של המצעד אם כן על מה הגאווה?
* יקי   10/06/09 | 21:40
26. רשמתי בשם "אני" אבל לא ראיתי שכבר יש... חלק מההודעות הם לא שלי
* אני2 ..   10/06/09 | 21:35
זה בסדר אני זה כינוי נפוץ בטוקבקטים
זה כמו "אחד שיודע". זה לא אומר שזה אותו אדם.
* אני גם   11/06/09 | 01:30
25. מצעד ללא טעם
אני רואה בהומו כאדם עם נטייה מינית מסוימת וסטרייט עם נטייה אחרת. אז למה אין מצעד סטרייט ? המצעד הזה הוא מצעד מטומטם שיש בו דברים שילדים לא צריכים לראות. וזה לא קשור לדתיים, אני חילוני ואני מתנגד לזה בגלל המ שהולך שם. דברים מיניים אלה דברים פרטיים!!
* אני   10/06/09 | 21:30
ומה זה יוםפ האהבה? המצאה סטרייטית לא?
* חמור   11/06/09 | 08:50
24. איזה חמוד לאון בסרטון!
* קושקושוני   10/06/09 | 20:33
23. תועבה? תפישת עולם מעוותת?
העולם הזה השתגע. אני מסכימה שאין צורך ללכת עם לבוש מינימלי במצעד, אבל איך זה קשור ללהט"בים? בורים ועמי הארצות, חסרי סובלנות. זה מחנך את הילדים לתועבה ומחדיר למוחותיהם תפישת עולם מעוותת? ומה לגביי חוסר הסובלנות שמשדרים להם ההורים שלהם, והטיפשות הזאת? זה כבר בסדר, נכון? פשוט לא ייאמן.
* לסבית   10/06/09 | 20:17
22. למה הומואים מסתובבים במצעד כשהם מלקקים סוכריות
בצורת איבר מין? למה ילדים בגילי 6-14 צריכים לראות את זה? אנשי קהילת ההומואים והלסביות הם אנשים מקסימים,ואני ממש אוהבת את האנשים האלה אבל המצעד מתנהל בצורה פורנוגרפית ומוגזמת. אסי עזר מתנהג ככה?ג'ייסון דנינו הולט מתנהג כך? קורין אלאל מתנהגת כך? לא. תצעדו ברחובות העיר אבל תעשו את זה בצורה לא פורנוגרפית ומוחצנת כל כך.
* עדן   10/06/09 | 20:06
אולי אם תלכי למצעד גאווה תראי שאין כלום ממה שאת מדברת
אין שום דבר מוגם יותר מידי. די לשקריםץ
* אני   10/06/09 | 21:20
22 צודקת.זה בדיוק מה שהולך שם
שיעשו את זה במתחם מגודר.
* רונאל   10/06/09 | 22:05
21. ש"ס !!! תצעוו לסגור את הים!!! מלא תועבה שם!! ח ח ח
* חומייני   10/06/09 | 20:05
20. ישי ....טפל בהומואים הדתיים!!!! יש והרבה ברוך השם !
* גיי   10/06/09 | 20:03
19. זכות הגייז לצעוד !!! זה יום חג לדמוקרטיה 1
ש"ס = ימי החושך !!!!
* שלומה   10/06/09 | 20:02
18. ש"ס רוצה להחזיר אותנו לימי הביניים!!!!
* דליה   10/06/09 | 20:01
17. יחי חופש הביטוי.......!!!!!! בוז לכפיה הדתית
* אזרח   10/06/09 | 19:59
16. ל-5
מה הקשר לזה שאת לא מאמינה באלוקים?? זה שהשר אלי ישי הוא דתי זה לא אומר שרק דתיים חושבית ככה,,, כן,הוא צודק ילדים בני פאקינג ארבע שלא מבינים דבר בחיים שלהם לא צריכים לראות בגיל כזה מראות כאלה!! זה לא שאני אומרת שלא צריך לקייים את הדבר הזה פשוט יותר עדיף שיעשו את זה במקום סגור כמו שעשו ב-2006
* אני   10/06/09 | 19:56
15. תקשיבו חברים
יש דברים במה שאומר כבוד השר אלי ישי. דבר ראשון לפני שאני אומר את דבריי על כבוד השר אלי ישי, אני רוצה להגיד זה חמור ביותר התגובה שנכתבה על ידי "דמוקרטיה" בשעה 19:31. אתה משווה בין שמחת תורה למצעד הגאווה? אתה רציני בתגובה שלך? שמחת תורה זה חלק שהוא חשוב מאוד לכל אזרח יהודי במדינת ישראל בלי קשר אם הוא חילוני, מסורתי, דתי או חרדי. אני מסכים עם אלי ישי שזה לא דבר חינוכי. אין בעיה עם חופש הביטוי - אך חופש הביטוי צריך להיות גם עם הגיון וחופש הביטוי לא נועד כדי ליצור סכסוכים ומריבות בינינו לבין עצמנו או בינינו לבין הפלסטינאים והערבים. אין בעיה עם הומואים ולסביות יכולים לעשות את מצעד הגאווה, מה הבעיה לעשות את זה במקום סגור אשר יכול להכיל מספר רב של אנשים? ככה שני הצדדים לא ניפגעים, למה במדינה שלנו כל דבר צריך להיות ריב? אני יהודי! ואני גאה להיות יהודי! אני לא דתי אבל גם לי לא נעים לראות את זה אבל מקובל עליי שזה יהיה במקום סגור. למה לחפש לריב כל הזמן? זה כמו הויכוח על החניון בכיכר ספרא? למה בכוונה לעשות בכיכר ספרא שזה חניון ממשלתי - אז זה יפריע לדתיים מן הסתם למה לא לעשות בגן העצמאות? זה לא יפריע לדתיים וגם יש מקום ל400 כלי רכב, פשוט המדינה שלנו אוהבת את הריבים האלה - אולי מספיק? בבקשה....
* משה   10/06/09 | 19:55
חמודי המדינה לא מתנהלת לפי מה שאתה קובע
את השמחת תורה שלך תעשה במקום סגור. זה פוגע ברגשות שלי. מי אתה שתקבע מה חשוב יותר ומה לא? לדעתי זכות בסיסית דמוקרטית ומאבק לשוויון ליברליות וחירות חשוב הרבה יותר מלחגוג איזה חג של איזה ספר אגדות. מצעד הגאווה חשוב בהרבה יותר משמחת תורה לדעתי. לך את הזכות לקיים את שמחת תורה ולי את מצעד הגאווה. מקובל עלייך שזה יהיה במקום סגור? יופי לך. עליי ועל הקהילה לא מקובל. אנחנו לא נחיה בגטאות. כל המטרה של המצעד זה השחרור. לעשות את זה במקום סגור זה בדיוק ההפך מהמסר של המצעד. אבל עם מי אני מתווכח ? עם מישהו שבעד לסגור את החניון ספרא. אחד שרק מדבר על כיבוד ורגשות ולא מכבד אף אחד ולא מתחשב ברגשות של החילוניים ושל ההומואים והלסביות. המצעד יצעד כמתכונו, והחניון יפתח כמתכונו. דוסים לא ישתלטו על המדינה עם כפייה וקנאות דתית. תפנים את זה ותתגבר על זה.
* אתאיסט גאה   10/06/09 | 21:18
כל הכבוד!!
פשוט הוצאת לי את המילים מהפה!! כל מילה שאמרת שווה זהב!
* ילדון   12/06/09 | 11:56
טעית.. שמחת תורה מבחינתי זה בדיוק אותו דבר..
* יואב   11/06/09 | 05:49
14. פתאום אכפת לחרדים מהציבור הנוצרי והמוסלמי
אחח... הצביעות. מה לא תעשו בשביל קצת גילויי שנאה אה? ואני במקום החרדים לא הייתי מדבר על פגיעה בילדים. כל שני וחמישי שומעים על רב שאונס ילדים.
* אנטי ש"ס   10/06/09 | 19:53
מה זאת אומרת אנטי ש"ס?
לא בחרתי ש"ס ולא שום מפלגה אחרת, מבחינתי כל מי שנמצא בכנסת המעאפנה הזאת הוא ערב רב, כולל החרדים והדתיים .אבל אתה גזען, אתה מגלה שנאה,לא מאמין לך.למה למשל [חלילה]לא תכתוב אנטי אגודת ישראל ?.למה דווקא ש"ס?מכיוון שהם ספרדים?ועוד דתיים?שנאה כפולה מבחינתך.מי כאן צבוע?לזכרוני אנשי ש"ס [הספרדים] לא היו בהפגנת החרדים[האשכנזים] במצעד בירושלים דווקא הזרם האשכנזי כן הפגין.אתה כותב על חרדים [אשכנזים ]שיצאו נגד המצעד וחותם ומפנה שנאה באנטי ש"ס.תן לומר לך משהו,אנו הספרדים שייכים לשבט יהודה,בשם שבטנו מצוי שם ה' אנו נאמנים רק לו לתורתו ולחוקיו.אנו נביס את כל התרבויות החולפות,תרבות יון,ותרבות אדום. ונמליך את מלכנו עלינו.מלכות בית דוד.אנו לא שונאים את הגר,כפי שכתבת בכותרת המיותרת שלך. אנו מצווים בתורה לאהוב את הגר.וכך אנו נוהגים.למעט במצב של הבא להרגך השכם להרגו.ה' ירחם על עמו ישראל.
* שבט יהודה   11/06/09 | 07:11
אני אנטי ש"ס כי אני אנטי שנאה וגזענות
אנטי שנאה להומואים , אשכנזים,נשים חילוניים וכו'. אין אדם במדינה הזאת שהוא לא מצביע ש"ס שלא שונא אותם. נגיד בעובה אומנם הם קיבלו 13 מנדטים אבל לא כל מי שלא הצביע להם שונא אותם, את דס כל מי שלא איתם שונא אותם אין באמצע.
* אנטי ש"ס   11/06/09 | 10:44
דברי תורה והבל מה שאתה אומר (לשבט יהודה)
תורה, תורה ותורה...זה כל מה שאני קוראת כאן בכל מה שכתבת.. אין כאן ולו מעט דבר המזכיר "פגיעה בריגשותייכם" כמו שאתם טוענים. אדם יהודי (ואם הייתי יכולה הייתי מגדישה את המילה יהודי) הכותב "הקם להורגך השכם להורגו" חיי בסרט, או במקרה שלך בספר.. אנחנו קמים להורגך? או אתם אלה שמשליכים אבנים על מכונית נוסעת בשבת ובתוכה אם הרה.. אנחנו קמים להורגך? או אתם שורפים את דגל מולדתכם ,לא פעם?! אנחנו קמים להורגך? או שכל דבר שהוא נגד רצונכם, סליחה תורתך, מצדיק הפגנה אלימה. מצדיק דקירה של 3 ממשתתפי המצעד ב-2006. בשם התורה כמובן. מצדיק את בורותכם. חביבי..וכן ארד לרמתך וקרא לך חביבי.. כשתדע משהו מהחיים שלך מלבד ספר התורה ומלבד החוקים. ותרים סוף סוף את ראשך מן הדפים..תראה שאתה חיי בעולם שלא כול דבר כתוב ומוצדק בשם ספר התנ"ך (שכמובן כבודו במקומו מונח) אולי אז תבין..שאין אנו קמים להורגך... ואין אנו באים עם מסכות של חולים לעירכם..כשל שאתם באים למצעד. אנו נלחמים פה על עתידינו, על עתיד ילדינו..על חירותינו בראש ובראשונה.. בסה"כ מבקשים..חייה ותן לחיות!! או שאין זה מופיע בפסוקים המופיעים מולך??!! וצר לי עוד יותר לומר..מלכות בית דוד הייתה..בלשון עבר.. ברוכים הבאים לשנות ה-2000.. ואחר כך אתם מופתעים למה אנו מחשיבים אתכם לבורים.. וחשוב לי לציין שאין אני מכלילה את הדתיים... אלה דברי מקווני אך ורק אלייך.
* סיון-לסבית גאה ונכדה לרב   11/06/09 | 11:24
לסיון יש לך רגשי רדיפה או מה?
איפה כתבתי בתגובתי שאני רודף אותך להרוג אותך חלילה.כיוונתי לגרים שרוצים להרגנו[מחבלים ודומיהם]ונכדה לרב אמורה לדעת שאנו לפני מלכות בית דוד.ומה קשור שנות 2000? לא למדת מסביך שאין חדש תחת השמש? דור הולך ודור בא והדור אותו דור.ודרך חייך האישי לא מעניין אותי ,ולא מפריע לי.כיוונתי לאנטי ש"ס. על שנאת החינם שלו{לאנשי ש"ס].אם סביך עדיין בחיים [מקוה שכן]תבקשי ממנו שיחה על עבר,הווה,ועתיד,מבחינת התורה. את עלולה להיות מופתעת.בידידות מהשבט ההוא...
* שבט יהודה   12/06/09 | 13:46
13. צודק!! בואו נשים מועדון חשפניות בחוץ וזהו
* יואב   10/06/09 | 19:49
12. ל6
פחח ליברלית עלק... אולי wannabe ליברלית - אפה ואפה זה לא ליברלי, מגעילה.
* הומו   10/06/09 | 19:46
11. נו באמת.
משתלטים על שכונות ואז טוענים שהמצעד עובר דרכם. להזכירכם, לפני מספר שנים ש"ס טענו שהמצעד בירושלים מטריד אותם כי הוא פוגע ברגשות הציבור, לא התייחסו בכלל למצעד בת"א. הגיע הזמן למלא את ירושלים, תל אביב וחיפה במצעדים השנה. אם הם מתרבים בקצב מטורף, נראה להם שגם אנחנו. :)
ribo   10/06/09 | 19:37
10. פשוט חוצפה! פה זה לא ירושלים מר ישי!
את ההחלטות המסורתיות שלכם תשאירו בירושלים עיר הקודש. בתל אביב- עיר החופש, הדמוקרטיה והליברליזם לא תגעו! ברור לכם? לא תשתלטו על המקום השפוי היחידי במדינה הזאת שמוכן לקבל כאן כל אדם לא משנה מאיזה גזע, דת, מין ונטייה מינית. בדבר אחד אסכים איתך, לא לחשוף בציבור תכנים לא הולמים לקטינים מתחת לגיל 18 שעלולים להקלע למקום המצעד. אך לבטל? מר ישי, לא אתה ולא אף אחד אחר מהממשלה יפגע לנו בדמוקרטיה ובחופש הביטוי!
* סטרייט ליברלי   10/06/09 | 19:33
אין שום דבר לא הולם לקטינים במצעד
שקר וכזב שהתקשורת טיפחה. היית במצעד? לא. אז למה אתה מדבר מבורות? להגביל את המצעד זה גרוע יותר מלבטל. אין שום דבר לא הולם במצעד. בחוף הים יש דברים יותר לא הולמים מאשר במצעד הגאווה. חוץ מזה שהעולם לא פועל לפי הדרך שאתה מחנך את ילדיך, תשמור את הילדים שלך בבית שלך אם אתה רוצה, לחקוק חוק שיאסור על מי שפחות מגיל 18 שיכנס למצעד זה איום ונורא לדמוקרטיה= מזכיר את החוק שרצה לצנזר אתרים. פגיעה בחופש הביטוי ההפגנה ההתארגנות והבחירה. זכותך לא לבוא, לא זכותך למנוע מהמצעד לצעוד.
* ליברלי אמיתי   10/06/09 | 19:49
על מה בדיוק אתם מפגינים?!
אני חילוני ולא מאמין באלוהים. אבל הרעיון של "מצעד הגאווה" מטופש מיסודו. למה אתם מפגינים?! בשביל מה?! כמו שכתבו, זאת מדינה חופשית. מותר לכם לעשות מה שאתם רוצים אז בשביל מה לעשות את כל הרעש והמהומה האלהו?!
* אחד שחושב   10/06/09 | 19:51
אז אתה מודה בעצם שאתה לא יודע למה מתקיים המצעד
אז מדוע אתה מדבר מבורות? זה אתה לא יודע לא אומר שאין סיבות. לא חסרות סיבות. אתה מוזמן לחפש בגוגל. בעיקרון העיקר הוא לציין את אירועי סטונוול, למחאות אל חוסר שוויון ולהראות שהומואים לא פחות טובים מאף אחד ולהיות הומו זה לא בושה או חסרון ולעודד אנשים שחיים בארון ולהראות להם שיש דרך אחרת ולא חייבים לחיות בארון בגלל אנשים הומופובים.
* אחד שיודע   10/06/09 | 20:02
אולי....
על זה שגייז משרתים בצבא ומשלמים מיסים כמו כל אזרח ועדיין לא יכולים להתחתן או לאמץ? אולי...על זה שלא נותנים להם לערוך מצעד בירושלים למרות שהיא גם עיר הבירה שלהם?
* תחשוב שוב   10/06/09 | 20:26
למה בירושלים ?
להרבה מהאנשים בארץ ובעולם יש משמעות מיוחדת לירושלים. זוהי לא סתם עד עיר. זאת עיר קדושה. ושנינו יודעים שמה שעושים במצעד הגאווה זה לא כל כך קדוש.
* אני   10/06/09 | 21:21
תשובה
נורא קל להתלות על נושא "העיר הקדושה", חילול שבת הרבה יותר ערכי ומושרש בתורה ועדיין מקומות בילוי פתוחים בשבת...בואו נסגור גם את כל העסקים בשבת. מה אתה חושב על זה?
* דניאל    10/06/09 | 22:03
9. המצעד יצעד כמתוכנן. דבר לא ישתנה
אבל תודה לך אלי ישי על הפרסומת.
* גאה   10/06/09 | 19:33
8. חופש הביטוי וההפגנה זכות בסיסית בדמוקרטיה
שאלי ישי יצעד בשמחת תורה במתחם סגור אם הוא רוצה. די לפאשיזם ולדיקטטורה.
* דמוקרטיה   10/06/09 | 19:31
7. זה טיפשי כמו מצעד חולי סרטן או חולי אסטמה
טיפשי כמו מצעד חולי סרטן או חולי אסטמה- אין הבדל
* ב   10/06/09 | 19:21
מה שבטוח לא יותר טיפשי מההשהואה שלך
יותר טיפשי ממך לא יכול להיות. איך אפשר להשוות הומואים ולסביות לאנשים חולי סרטן או אסטמה? כמה אטום ובור אפשר להיות? יש הבדל גדול. הומואים לא חולים, ואנשים חולי סרטן ואסטמה לא סובלים מאפלייה וחוסר שוויון. הומואים כן ולכן המצעד.
* ג   10/06/09 | 19:45
מי משווה אנשים?
1. אני לא משווה אנשים. 2. הומוים לא חולים, אך עם סטייה מסויימת, הם אחרים. 3.בחוסר שוויון נלחמים בדרכים אחרות ולא ע''י מצעד קירקס צבעוני 4. לדעתי, מצעד חולי אסטמה -אותה רמה של טיפשות
* ב   10/06/09 | 20:57
יש הבדל
אני לא זוכר מתי קראתי בפעם האחרונה על אפליית חולי סרטן או אסתמה.
* יש הבדל   10/06/09 | 19:50
אז זה בכלי הכי יעיל שמצאתם נגד האפליה הזו ?
אוקיי . מצעד גאווה. מצויין אפילו . אבל בשביל מה ההתערטלות ההפגנתית והמיניות הראוותנית ? במה אלה תורמים למיגור האפליה ? מה המסר כאן חוץ מטעם תפל וטיפשות גמורה ?
* ליברל מוצהר   11/06/09 | 01:25
רואים שאתה בור ועם הארץ !!
* גיי   10/06/09 | 20:08
גי, למה אתה משווה אנשים?
אני מתכוון לטיפשות שבעצם קיום המצעד, מה אין עוד דרכים להילחם?
* ב   10/06/09 | 21:23
6. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה
אבל בחיי שהוא צודק. צריך לעשות את המצעד במתחם מגודר עם בקרה על מי שניכנס
* ליברלית   10/06/09 | 18:40
במתחם מוגדר תעשו את ואלי ישי מסיבה של אמא שלכם עדיף
* גיו   10/06/09 | 18:54
ליברלית באיראן אולי
* אאא   10/06/09 | 19:25
5. לא להאמין שאיש כזה הוא סגן ראש הממשלה!
פוגע ברגשות החרדים?! אזמה? אני לא מאמינה באלוהים וכשחרדים עושים הפגנות אני גם נפגעת!
oror23_4   10/06/09 | 18:40
כולם שווים נכון אז למה לחרדים ולדתיים אין זכות לטעון שזה פוגע בהם?
באמת,אין לי בעיה אים הומואים ולסביות אבל שיעשו את מה שהם עושים בבית ברשותם הפרטית.למה אני חייבת לראות את ההתנהגות שלהם בראש כל חוצות?וחוץ מזה מה על הילדים והנוער שנחשפים לזה?הרי זו תופעה לא טיבעית שיוצרת תמונה מעוותת על חיי המין ביפרט וביכלל ולכן אני חושבת שכל המיצעד הזה פשוט מיותר!לא משנה אם את מאמינה באלוקים או לא,אם את מאמינה בזוגיות וקשרים שבין אדם לזוגו ההיגיון הבריא יגיד לך שזה לא דבר שצריך להחצין כאילו הוא משהו זול אלא צריך לימור ולשמר אותו כי הוא אוצר יקר ולא דבר המובן מאליו,נקודה למחשבה...
* אחת כמו כולם   10/06/09 | 19:46
כולם שווים ולכן אין לחרדם ולדתיים זכות לטעון שזה פוגע בהם
כי עצם זה שהם אומרים את זה זה לא שוויוני. הם מבקשים לדכא מיעוט בשם הרגשות שלהם, איפה השוויון בראש שלך בבקשה שכזאת? הם בעצם אומרים שעצמם קיומם של הומואים ולסביות פוגע בהם. יש להם זכות להגיד את זה? אם כך יש לאיראנים זכות להגיד שיהודים פוגעים בהם. הומופובים שאומרים שהומואים פוגעים ברגשות שלהם שווה בערך לאנטישמים שאומרים שיהודים פוגעים בהם. אף אחד לא מתנגד למצעד הגאווה, הם מתנגדים להומואים עצמם. ובדיוק בגלל אנשים כאלה יש מצעד. באמת שלא אכפת לי אם יש לך בעיה עם הומואים או לא. זאת בעיה שלך. אבל את לא תקבעי מה יעשו מתי ואיפה. תעשי את מה שאתה רוצה בבית שלך, להומואים יש את הזכות הבסיסית לצעוד. את לא חייבת לראות את המצעד, אתה יכולה לבשת בבית שלך. מה על הילדים והנוער שנחשפים לכך? מה יקרה? הם "ידבקו במחלה"? . אל תחפשי להצדיק את ההומופוביה שלך בילדים ונערים. להם זה לא מפריע. לך זה מפריע. אף אחד לא יהופך להומו מלראות את המצעד. אם כבר יהפוך לסובלני ולא יגדל להיות בור כמוך. והומוסקסואליות היא טבעית חלוטין. היא קיימת בטבע בהמון אורגניזמים אז די לדבר מבורות. לא מתאים לך המצעד? שבי בבית שלך בשקט. את לא תקבעי אם לצעוד או לא רק כי את בורה שלך לא מתאים המצעד. אין לך זכות לקבוע לאחרים. ואחרי זה אנשים מתפלאים שמתרחקים מהדת.
* אני   10/06/09 | 20:00
נקודה למחשבה
אם בשנות השישים נשים לא היו שורפות חזיות לא היה לך זכויות רבות כמו זכות הצבעה, זכות תעסוקה חופשית ואפילו זכות לדבר!!!
* תחשבי שוב   10/06/09 | 20:29
4. תפסיק לבלבל את המוח אלי ישיש
האם אתה יכול להיות בטוח שלא נולד לך אחד כזה? כולם ילדינו והם לא בחרו להוולד ככה והמצעד לא משפיע אפשר לא לראות. אין ברירה צריך ללמוד לקבל אותם כמו שהם..
esterko2   10/06/09 | 18:40