החדשות
תגובות (48 תגובות ב-26 דיונים)
26. בושה וחרפהההההההה
* לילית   18/05/10 | 18:03
25. בושה וחרפה למדינת ישראל !!
כאם לתאומים אני זוכרת מצויין את החוויה המרגשת ואת האושר הגדול , יחד עם זאת אני זוכרת את הקושי הגדול בטיפול ואת הצורך בעזרה מהסובבים והאוהבים. לכן, ליבי עם האב הטרי אשר מתקשה להנות מהמתנה הנפלאה לה זכה, ובמקום זאת עסוק בבירוקרטיה , קושי לטפל ולממן והכי נורא חרדות לשלום תינוקותיו .. אז, מדינה יקרה - יש לך מחויבות לאזרחייך ..אם שכחת..ובמקום לעסוק אח"כ (כפי שתמיד קורה לאחר טרגדיות) בוועדות חקירה,הפקות לקחים וכו..טפלי כעת במצב לפני שחס ושלום יהיה מאוחר מידי..
* אורלי יהושע   17/05/10 | 11:20
24. 20,21 חבל שכך אתם מגיבים. מאחלת שלא תצטרכו
עזרה ושלא תדעו כזה סבל. אין בכם טיפת אנושיות אם כך אתם באמת מרגישים. מקווה שהסיפור ההזוי הזה יסתיים ושמעתי שיחידת המילואים שלו התגייסה למענו. זה מה שנקרא: אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד. כל הכבוד להם.
* שחף   13/05/10 | 17:26
23. מזעזע
זה מה שקורה כאשר נותנים לאנשים פרימטיביים לנהל את המדינה... אני מתביישת בשנת 2010 לשמוע סיפור כזה... זה מתאים למאה ה - 15 ולא לחברה נאורה כמו שלנו (נוכחתי לקרוא כאן תגובות מאוד פרימיטיביות כמו לגרש ת'הומואים וכו'). כל אחד רשאי לחיות איך שהוא רוצה. מי קבע ממה משפחה צריכה להיות מורכבת? מה שהכי חשוב זה הערכים והאהבה שהילד מקבל מהמטפלים בו (אבא/אמא/ אבא + אמא). האב, במקום להיות שמח על הולדת התאומים, נאלץ להתמודד עם בתי משפט והישרדות ילדיו בתנאים לא הגייניים. זה נראה לכם הגיוני (השאלה מופנת לכל הצדיקים וההומופוביים שהגיבו כאן).איך כבוד השר יסביר אחר כך אם הילדים יחלו??!!! לאב המאושר... מזל טוב על הולדת הילדים. אני בטוחה שתהיה אב לתפארת מדינת ישראל... ומקווה שבקרוב תשכח מהפרשה המזעזעת הזו.
* אני   13/05/10 | 10:08
22. אלי ישי חשיבה איסלמית
לאט לאט אנו רואים איך המדינה שלנו הופכת למדינה איסלמית בגלל הכפיה הדתית, וחוזקם של החרדים על הממשלה! תנו לאב הטרי והמאושר להכנס לארץ ללא תנאים זה ביתו וזו זכותו!!!!!!!!!!!!!!
* בת   13/05/10 | 07:33
21. תישאר בהודו
בגלל כמותך נהרסת לנו המדינה -יש מלא מדינות לגדל ילדים גוים ישראל לא אחת מהן!
* sharon    13/05/10 | 05:19
20. כל הכבוד ..שישאר שם..רוצים אנשים נורמלים..נמאס מהגייז
* היהודי   13/05/10 | 04:09
19. אכזריות !
לתת לאב הטרי ולתינוקות המקסימים להכנס לארץ ומיד. כל סוגיה משפטית או אחרת ניתן לפתור בהמשך.
* מזעזע   13/05/10 | 02:28
18. למה לא אם פונדקאית יהודיה???
ובטח תגידו שהוא חיפש בארץ ולא מצא. אז אני אגיד שהוא לא חיפש מספיק או לא שילם מספיק .וחוץ מזה אם הוא לא רוצא המשך יהודי,אז שיעבור לגור במדינה אחרת.......
* ישראל   13/05/10 | 01:31
17. אבל למה גויה???למה לעזאזל????
הלוואי שהם לא יכנסו לארץ הילדים האלה גויים!!!!!
* ישראל   13/05/10 | 01:27
16. עוד לא יהודים בארץ
כאילו חסר במדינת היהודים אנשים לא יהודים. מה לעשות- זו המציאות- הילדים לא יהודים.
* דרור   13/05/10 | 01:04
15. ובינתיים
דן יקר, לבי איתך ואני מנסה לחשוב כמה קשה להיות במצבך ובטוחה שאני אפילו לא מתקרבת למה שאתה מרגיש. אם היה לי קל להגיע לשם הייתי מנסה לבוא ולעזור לך בינתיים עד שהדברים יסתדרו ואני מאמינה שהם יסתדרו. קשה לי להבין מכל מה שנכתב, אם אתה לגמרי לבדך בסיטואציה שם לבינתיים, אך עד שהדברים יסתדרו כדי שלא תהיה שם לגמרי לבד, אני רוצה אולי לנסות ולעוץ לך להשאיר מכתב בבית חב"ד הקרוב , שהם תמיד מאד אנושיים ובד"כ טובי לב, ותבקש אם יש מישהי ישראלית שתהיה מוכנה בינתיים לעזור לך ולשאת בנטל של טיפול שוטף ויומיומי בתאומים. הדבר יקל עליך מאד בתור התחלה. הייתי שוקלת אפילו להתייעץ עם הרב של חב"ד ( אגב אני חילונית גמורה, אך מהיכרותי עם רבני חב"ד ב3 מקומות שונים בעולם, הם מקסימים וחמי לב)., דן, אני מקווה שהסאגה הזו תסתיים עבורך במהרה. יש פה אטימות מרובה ולצערי מפלגת ש"ס היא זו ששולטת במשרד הפנים ומנסה להשתלט על חיינו. מי ייתן והשפיות תחזור אלינו ותוכל להיכנס עם ילדיך בקרוב לישראל. מזל-טוב!! מיכל
* מיכל   13/05/10 | 01:03
14. אבא יקר "ילדים בלי אמא" זה דבר מאוד לא חיובי:
שום אבא לא מסוגל לתת את המכלול שיש לאמא להעניק,אולי זה מקובל "אם פונדקאית" אבל לטובת ילדיך או שתצרף אשה לסיפור אבל הכי טוב ה"אורגינל",אין תחליף לליטוף/חיוך/חום/אהבה/חלב[שכעת כל יום קריטי מהר שוב עמם לאמם]/זכרונות רחם[הילוד זוכר מהרחם קול מקצב ועוד כמה דברים ששום אמא אחרת לא מסוגלת להעניק לו/ כל זה ועוד חייב להינתן לילדים,ובקשר לאים הם יהודים אני לא נוגע בנושא כעת אלא רק דואג לילדות שלהם.כמובן שיש מגבלות מסויימות לאור כל התכשיטים שהביאו לנו העלייה הרוסית אבל היא גם הביאה אנשים נפלאים.בכל אופן אני דואג רק לילדים.
* ברגו   13/05/10 | 00:49
שטויות במיץ עגבניות. שום ביסוס ותימוכין מדעיים לדבריך
להפך, יש תימוכין שאין שום חובת אם בשביל התפתחות הילד. אל תקבע מה לטובת ילדיו ומה לא. אתה לא דואג לילדים. אתה בור ועם הארץ. תחזור לחיים המסכנים שלך ותפסיק לדחוף את האף הארוך שלך לחיי אחרים ולתת להם עצות מה לעשות ואיך. אף אחד לא שאל אותך וצריך את עזרתך.
* רן   13/05/10 | 05:58
זה בכלל לא שטויות,אתה פשוט לא רוצה לראות!!!
* שרון ושולמית-מטפלות בילדים.   14/05/10 | 13:00
מסכנים,רואים כמה שהם כבויים,אתה פשוט צודק.
* שרה   13/05/10 | 08:39
13. הזהות היהודית הולכת ונעלמת מה ששמרו 2000 שנה בגולה
ערב רב חזק מאוד מילא רוצים אמריקה אז גם ב טאקס
* ירחם   12/05/10 | 23:53
12. לאלי ישי
מה יש לך במקום לב???
* שרה   12/05/10 | 23:51
ראש
זה מה שיש לאלי ישי לא רוצה משפחות פריקיות כנורמה בחברה בה אני מגדל את ילדיי אל תכפו עלי שינויים בכח
* אבא מודאג   12/05/10 | 23:54
ראש? יש לו שנאה מטורפת וראש אטום וחשוך
איזה שינוי בראש שלך?! מה אתה רוצה? הם בכלל קרובים אלייך? נכנסים לחיים שלך ולילדים שלך? אל תדאג, מרצון לא יתקרבו אלייך. איש נאלח. המשפחה שלך היא היחידה שפריקית, משפחה של שנאה וגזענות עם הרבה בורות. אף אחד לא שואל אותך דבר. הוא יחזור לפה עם משפחתו. זה לא עניין של האם הוא יחזור אלא מתי. כי הוא יחזור. ואם אתה רוצה זאת כפייה... אז שיהיה. למי אכפת ממך? דעתך שווה כקליפת השום. איש טיפש, אטום וחסר משמעות.
* הומו גאה   13/05/10 | 00:46
להומו הגאה חבל להתעצבן על בורותם של אחרים.
האבא המודאג דואג ובצדק...יש לו ילדים שהוא מגדל לחשיכה ובורות. סביר להניח שאותו אדם הוא לא יותר מערס מצוי שבטח במסגרת המשפחה הלא "פריקית" שלו הוא מחטיף לאשתו כשהיא מעזה לומר משהו בבית.. והמדאיג ביותר זה שאם יבוא יום ואחד מבניו יצא מהארון (אבוי) הוא ישב עליו שבעה...אם ככה נראית משפחה נורמלית אני מעדיפה את המשפחה הפריקית שלי!!!!
* מירב   13/05/10 | 02:33
אתה ממש צודק. משפחות חרדיות הן פריקיות
אתה ממש צודק. משפחות חרדיות הן בהחלט פריקיות...איך משפחות כאלו שגדלות על שלטון דיקטטורי חשוך מדכא יצרים מדכא חופש ביטוי מדכא את האישיות האישית מנהלים לנו את העולם. איזה עולם חשוך.... אתה ממש צודק משפחות חרדיות הן פריקיות וצריך להזהיר את העולם
* צחי   13/05/10 | 08:20
תפסיקו להתבחיין!
גב' שרה יקרה, איזהו חכם הרואה את הנולד, ואת לצערי בגדר "מאצלך והלאה". מספיק להתבחיין ! ככה עשה ביבי עם ילדי הזרים שהשאיר אותם "לעוד" שלושה חודשים ומה קיבלנו? שכונה אפריקנית במיוחד בדרום ת"א, לא מספיק שעם ישראל הולך ומתדלדל? לא מפריע לכם שהזרים-"פליטים", אפילו הקטנים ככל שהם גדלים, שנאתם אלינו יותר מרובה ובמאמת, מספיק להיתפס שהשר אדם רע.
* יוחנן   13/05/10 | 07:09
11. פשוט מביש
כל כך הרבה גורמים, לו רק הייתה בהם טיפת הגיון בריא וחמלה אנושית, יכלו כבר מזמן לסיים את הפרשה האומללה הזו ולהביא את האב הטרי הביתה עם ילדיו. פשוט לא ייאמן.
* ארטי   12/05/10 | 23:47
בטח גם אתה הומו..אולי דייי..חבל על כל ילד שאתם רוצים לגדל
* היהודי   13/05/10 | 04:21
אוי איזה תסכול עמוק יש לך... פשוט לרחם...
קשה שלא להבחין שאתה עובר באובססיביות על הטוקבקים החיוביים פה ומגיב תגובה ממורמרת ומרירה כמעט לכל אחד מהם. האם שאלת את עצמך פעם, יהודי יקר, מהיכן נובע המרמור הזה? תן לי לספק לך קצת חומר למחשבה, ובאותה הזדמנות גם לענות על השאלה שלך: כן, אני הומו, ומאז שיצאתי מהארון אני מאושר כמו שלא הייתי מעולם. לפני זה הייתי פשוט... אממ... פחות או יותר כמוך. :)
* ארטי   13/05/10 | 11:47
10. מבנה החברה
מבנה החברה בעם היהודי דיבר תמיד על זוגיות נשים-גברים. זהו המבנה המשפחתי היחיד שאפשרי. כל מבנה אחר - פסול. הוא לא חייב לחיות כאן. יש מספיק מדינות נאורות תשמחנה לאמצו כאזרח. ושלא יבלבלו לי במח שהוא שירת ביחידה מובחרת. גם אני שירתתי ביחידה מובחרת. האם זה מקנה לי את הזכות לערער את אושיות החברה היהודית? לא ולא. לא לי, וגם לא לו..
* הומופוב לחוץ   12/05/10 | 23:36
לא זכור לי שמישהו המליך אותך לקבוע מהו מבנה החברה
אף אחד לא שואל אותך וזקוק לאישורך או דעתך. אולי במדינות כמו איראן יש מבנה משפחה אחד. במדינה דמוקרטית אין דבר כזה. לצערך הרב אתה חי במדינה דמוקרטית. יהודית כן, אך לא דתית. חילונית. יהודית מהלאום. אף אחד לא שמך לקבוע מה פסול ומה לא. ואף אחד לא שואל אותך. הוא כן יחיה כן, על אפך וחמתך, גם בלי ה"ברכה" שלך. הוא יחיה כן עם בנזוגו, ילדיו וכל משפחות. הוא והרבה משפחות הומו-לסביות אחרות. יש לך בעיה? תתמודד.:)
* גאה   13/05/10 | 05:53
אז תצא מהארון- ואל תוציא את התסכול על אחרים
* לולה   13/05/10 | 07:39
9. אלי ישי
בושה לכנסת! הוא אזרח ישראלי (הבחור שמבקש) זה מספיק שיכניס את התאומים לארץ למרות שהם לא. אין להם חיסונים אין להם כלום! תכניס אותם כבר!
* גיא   12/05/10 | 23:29
8. הם בכלל לא יהודים מה הוא רוצה
mnchm   12/05/10 | 23:13
לא צריכים להיות יהודים
מספיק שאבא שלהם אזרח במדינה
* א   13/05/10 | 04:50
מי החליט שאתה יהודי?
יהודי הוא בעל חמלה. אתה כנראה רק חושב שאתה יהודי. זה שעברת מילה כנראה רק הוציא את המוח והלב שלך והשאיר את העורלה. בדוק היטב מי הייתה אימו של דוד המלך.... לפני שתענה. תלמד תורה לפני שתדקלם את מה שהרבי שלך אומר. פקח עיניים איש שחור ועיוור
* צחי שקד   13/05/10 | 08:22
7. אני לא מאחל לאף אחד
לעמוד בפני הדילמה שאלי ישי עומד בה
* יוסי   12/05/10 | 23:12
6. אני באמת לא מבינה מה הבעיה...אם אלה הילדים שלו..
אז למה לעזאזל לא מכניסים אותם לארץ? האזרחות עוברת מהאב לילדים באופן אוטומטי. או לפחות כך צריך להיות. המדינה הזאת לא מתפקדת, נקודה !
* אורטל   12/05/10 | 23:07
אז זהו..
שהמדינה דווקא כן מתפקדת. ובהצלחה. וטוב שככה. לא רוצה חרדים, לא רוצה הומואים. גזען? אולי בעינייך. בעיניי אני הכי שפוי בעולם. לא רוצה שיכפו עלי שינויים בכח. מי שרוצה שינויים, שיהגר להודו ויישאר שם
* אנטי חרדי   13/05/10 | 00:05
5. תנו לו להיכנס כבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה נסגר איתנו מה באמת מדינה של מטומטמים !!!!
* shar   12/05/10 | 23:05
לא!!! פשוט מדינה של יהודים שלא רוצים הומואים חולנים
* היהודי   13/05/10 | 04:23
4. תשפטו אתם
אני לא יודע עם זה חכם לומר אבל הייתי מבקש מבן הזוג והמשפחה לעזור לו ולארוז תפקלאות ושגם הבן זוג ירד מהארץ וששניהם יעברו למדינה אחרת ופשוט להחרים את ישראל פשוט ככה בלי משחקים לא רוצים בכניסתי עם הילדים אין בעיה שלום ישראל ולא להתראות שיתחיל חיים חדשים במדינה אחרת הוא הילדים ובן זוגות. אם איך שהמדינה מתנהגת אליי אני לא הייתי נילחם כדי לחזור אליה. לימדו אותי לא להיות בכוח במקום שאני לא רצוי בו רק המקום מפסיד עוד אחד שאמור לעשות מילואים ולשלם מיסים והלוואי והרבה היו עושים ככה אולי דברים היו זזים בארץ הזאת או בעולם הזה.
* ישראלי   12/05/10 | 23:04
המואים לא עושים מילואים! אין כומתה ורודה.
* פיליפ מרכוס   13/05/10 | 02:37
אז זהו שלא
תתפלא כמה הומואים עושים צבא סדיר וגם מילואים עם כומתה או בלי כומתה רק לא תמיד יודעים עליהם שהם הומואים.
* ישראלי   13/05/10 | 21:23
צודק...שכל ההומואים יעופו מפה מהר
* היהודי   13/05/10 | 04:25
אח אח אח...
ממה אתה כל כך מפחד שאתה רוצה שהם יעופו מפה. אולי הם יותר גברים ממך וזה מאיים עליך.
* ישראלי   13/05/10 | 21:29
3. את האם המרעיבה לא שולחים לכלא אבל אבא שרוצה
להביא את ילדיו עליו חלם כל חייו לארץ לא נותנים להגיע איתם לארץ. אין לי מילה אחרת לומר לך השר ישי ולכל הממשלה הזאת. אני מתביישת במדינה שנולדתי בה. זאת ארץ שאוכלת את תושביה ויושביה. ואני מוכנה להצטרף לכל עצומה או שביתה למען האב המסכן הזה וילדיו.
* אור   12/05/10 | 23:04
2. מדנה מטומטמת
* מדינה מטומטמת   12/05/10 | 22:50
המדינה לא מטומטמת, הוא! מטומטם.
מה הוא משתדל לחזור? שייהגר קל ופשוט
* אזרח מודאג   13/05/10 | 00:06
1. איך אפשר לשלוח לו כסף ולהביע תמיכה?
משפחתו: תתנו פרטים- רוצים לעזור
* מזועזת   12/05/10 | 22:50
אם הוא שילם
לאם הפונדקאית 40000 דולר, כנראה שאין לו בעיה של כסף. נ.ב- הילדים לא יהודים. נפלא.
* בר   13/05/10 | 01:03