תגובות (139 תגובות ב-100 דיונים)
100. קיצור החופש הגדול
עדיף לקצר את החופש הגדול בחודש ואפשר להוסיף באמצע שנת הלימודים ימי חופש בסוף השבוע אפשר לעשות חופש שישי שבת וכן בראשון כך גם ההורים לא ישתגעו ם החצי השני שלו כבר מתחיל לשעמם...
13/07/10 | 14:22
99. אותו דבר כמו השם
רק חודשיים חופש זה לא מספיק זמן ועוד רוצים לקצר את החופש אם זה יהיה בטח כל התלמידים ישבתו כזאת שבסיתה שהוא עוד יציע לנו 4 חודשים חופש
28/06/10 | 18:08
98. לשר החינוך היקר !
יש לי רק דבר אחד להגיד לך..
לך תיתקעווד !!
מה אתה תופס תחת??!!!! לא מגיע לנו חופש?
כאילו שאם היית בגילנו והיה לך חופש גדול
היית רוצה שיקצרו אותו.
ל ך ****** (:
25/05/10 | 19:43
97. החלטה נוראית,ומה עם הצד של התלמידים?
בתור מי שנמצאים כרגע במסגרת בית ספר תיכון כמות הלחץ והחומר הנלמד הם עצומים. מרבית החופשים בזמן תקופות הלימודים כמו פסח חנוכה וכדומה מוקדשים לשינה ולהשלמת פערים, נכון ישנן גם יציאות ובילויים, אך בהחלט שחלק מרכזי מאוד מהחופש הוא עבודות ושיעורים.
מורים בשל הידיעה על הזמן ה''חופשי'' שיש לנו בחופשים, מטילים הרבה מאוד משימות מבחנים ועבודות.
אני לא רואה את עצמי ללא אחד מן החופשים האלו בשנה.
בקשר לחופש הגדול, זה יהיה עוול גדול מאוד לבטל אותו, הוא החופש המיוחל שמורכב בין השאר מהרבה זמן של שעות שינה, מחנות קיץ\\ טיולים לבני הנוער יציאות עם המשפחה ועם חברים.
חובה עליי להגיד על עצמי ועל בית הספר שלי שהוא לא נותן דקת מנוחה לתלמידים, ושההשקעה הנדרשת ממנו בשנה אחת גדולה מאוד, והחופש הוא הזמן להשתחרר קצת מהלחץ ומהגרה הקשה שמסגרת בית הספר מחטיבה לנו. הייתי רוצה לראות את השר שחוקק את החוק הזה מסתדר שנה שלמה בבית ספר ממוצע.
23/05/10 | 20:37
96. לא ילך לכם :]
פשוט לא ילך ..
המורים ישבתו, ושנת הלימודים תתחיל אחרי ספטמבר ..
וגם אם לא, תהיו בטוחים שאנחנו נשבות (:
23/05/10 | 15:25
95. מי יבוא היום להיות מורה-כנסו
בכיתה שבה לומדים כמעט 40 תלמידים שביניהם יש הרבה קשים, שכר זעום, הורים חצופים שלא מתבישים להתקשר בשבתות ובחגים מי היום יהיה מורה
20/05/10 | 17:28
94. חופש
למה לקצר אותו מזה ייתן לכם חוץ מזה שהחופש גם ככה מתקצר עם העבודות והטיולים שיהיו מה עם ילדים שרוצים לעבוד כדי להרוויח כסף ואם תקצר אותה מזה ייתן לך להושיב את התלמידים בחום בלתי נסבל שלאף אחד לא בא עליו תראה קצת את הצד שלנו
20/05/10 | 01:06
93. חופש
יבוטלו לאלתר החופשה לפני פסח וכל האיסרו חג - מי צריך את זה המשק עובד רגיל אז שהילדים יהיו במסגרות
חוץ מזה כל החופשים האלה מוציאים יצר רע מכל התלמידים
19/05/10 | 23:23
92. מממממממממממממממממממ'
הגיע הזמן "ללמוד" ט ' ח הם חושבים לומדים שמה בבית ספר יחמודים עושים שמה רק צחוקים אנחנו (התלמידים) לא מכירים את הגדרה -לימודים- והמורות האלה משחקות אותה מלמדות עלק יאללה פוזות לא בבית סיפרנו "חמודות" וחס וחלילה לקצר רק להאריך
19/05/10 | 13:33
91. קודם שיקצר לחברי הכנסת את החופשה שלהם
ואח"כ למורים. הסקטור האקדמאי היחיד שמרוויח כזה שכר זעום. תתביש!!!
18/05/10 | 15:45
90. מזה לקצר תחופש?!
אם תקצרו לי את החופש אני לא יבוא וגם כל הילדים לא יבואו...
18/05/10 | 15:19
89. צריך לקצר את הלימודים ואת כמות המקצועות זה יותר טוב
18/05/10 | 15:00
88. מהי הבעיה
אפשר לפחות לקבל תשובה הגיונית מה יש לכם בעיה שלנו יש חופש למבוגרים אין ביג דיל
18/05/10 | 12:05
87. שיקצר את הלימודים!!!!!!!!111
18/05/10 | 10:04
86. זה כזה לא פייר!!!!1
זה כזה לא פייר שהם מקצרים לנו את החופש!!!!!!!זה החופש שלנו ומי הם שיקצרו אותו?!מה כ'כ מפריע לו שאחרי לימודים כ'כ קשים יש לנו חופש שלא נגמר אחרי יומיים וחצי?!
18/05/10 | 10:03
85. עם כל הכבוד
עם כל הכבוד אני לא חושבת שקיצור חופשות זה מה שיעזור למערכת החינוך. לימוד ימים נוספים עם מורים שאינם מוכשרים לעבוד עם תלמידים ואינם יודעים כלל את חומר הלימוד זה לא מה שיפתור את הבעיה. כמעט כל יום שאני הולכת לבית הספר אני מרגישה שזמני מבוזבז,ולא מדברת כאן תלמידה מופרעת - ממוצע הציונים שלי הוא 90 ומעלה. את החומר שאני לומדת בבית הספר בשבוע אני יכולה ללמוד ביום בבית, ואני לא איזשהי תופעה יוצאת דופן- איתי בשכבה יש עוד הרבה שמרגישים כך, כי ככה זה כשישנם מורים שאינם מוכשרים ללמד. יש להגדיל את שכר המורים כדי למשוך יותר אנשים בעלי השכלה ובעלי יכולות לעבודה עם תלמידים במקום לקצר חופשים.
ולאלה שטוענים שאין להם סידור לילדים הבית ספר אינו שמרטף ולא יתכן כי תלמידים אחרים יסבלו משום שההורים אינם יכולים לממן סידור ולא מדברת פה אחת מבית עשירים היתה גם תקופה שפרנסתם של הורי היתה זעומה מאוד ,אבל ישנם תמיד הנחות וסידורים שניתן לסדר.
"אסונות" אתם אומרים? חנכו את ילדכם כי לא יכול להיות שכל פעם שתלמיד מבצע מעשה משמעת חמור ידו של בית ספר קצרה מידי והוא אינו יכול לטפל בילד כראוי ומה גם לרוב באים האומרים ושואלים "מה הילד שלי כבר עשה? הוא בסך הכל נתן כאפה לתלמיד שעכשיו יושב בגללו בבית חולים" , סתכלו מה ילדכם עושים בכלל? האם אתם מודעים לאן הם יוצאים בימי שישי ובחופשים ? האם אתם יודעים עם מי הם מסתובבים? ובאילו שעות הם חוזרים?
והאם מקומו של ילדכם באמת בכיתה?! לרוב בית הספר אינו יכול להנשיר תלמידים אך ישנם הרבה תלמידים שפשוט מהווים מוקד הפרעה משמעותי ואינם מאפשרים ללמוד בכיתה - וחשבתם שאם תסגרו את הילדים בבית הספר ליותר ימים יפחתו גלי האלימות? האנשים האלימים אינם באמת לומדים בבית הספר הם מסתובבים חופשי ברחובות. אז אם באמת אתם רוצים לטפל בבעיה טפלו במוסדות המשפט שלכם - לא יכול להיות שעבריין יסדר עסקת טיעון ולא ישב בכלא כלל משום שהשופטים מפחדים לתת להם עונש משמעותי. איזה מן הרתעה יש כאן לילדים ובני הנוער האלימים?!
כמו כן אם תסתכלו על חופשות בבתי ספר בעולם ותראו שמספר ימי החופש אצלנו לא עולה על שלהם, פשוט החופשות שלהם מרוכזות יותר במקום יומיים שלושה אצלנו אצלם זה שבועיים שלושה.
אז אם כל הכבוד תפתרו את הבעיות האמיתיות באופן ישיר ואל תנסו באופן עקיף לשחק אותה " חכמים" על גב התלמידים.
18/05/10 | 09:13
מסכימה עם כל מילה ומילה!
18/05/10 | 14:10
84. מה הוא חושב לעצמו?!
אם יקצרו את החופש אנחנו נעשה שביתות,ככה שיהיה יותר חופש מלימודים .. !
אין מצב שבעולם שהוא יעשה דבר כזה..=/
אם יעשה דבר כזה - עדיף שיתפטר לפני..!!!
18/05/10 | 09:13
83. כנסו כנסו...
אני תלמידה...
ואני דוקא כן מרוצה מיזה כי אפשר להישתגע
בבית כל הזמן הזה....
לילדים הקטנים קיטנה אולי מעבירה את הזמן ומה אחר כך?
מיצידי? שיקצרו לשבוע....
17/05/10 | 23:10
חחחחחחח
עלק תלמידה הורה בתחפושת
אם כבר נוגעים בחופש זה רק להאריייייך
18/05/10 | 14:55
נו באמת
בואי נתערב, "תלמידה", שאיך שיקצרו את החופש תבכי שיאריכו אותו בחזרה
19/05/10 | 21:44
לכי חפשי את החברים שלך.
23/05/10 | 14:01
82. אני לא מבין מה מפריע לו החופש ?
17/05/10 | 23:01
סתם חמור עזוב.
23/05/10 | 14:00
81. ומה עם קיצור ימי החופשה לחברי הכנסת
17/05/10 | 23:00
80. מר גדעון סער היקר
אני לומדת כל השבוע לימודים קשים במיוחד.
שבוע הבא יהיו לי 4 מבחנים בשבוע (!) שזה אסור לפי משרד החינוך אבל למי אכפת מאיתנו?
זה כבר הגיע למצב שאני צריכה להאחז בכל פיסת חופש קטנטנה כדי לסדר את הראש.
17/05/10 | 22:49
חחחחח
חחחחחח
מעיין ימשועממת..מה את מגיבה םה??
כאילו הם יעשו משו..
זה אור קדוש..ראיתי שכתבת את זה דרך הפייסבוק...חחחחחחחחחח
17/05/10 | 23:35
79. כולם דחוף להיייכנס
הורים יקרים ומר גדעון סער היקר
אתם לא הייתם ילדים פעם שלמדו ורצו רק חופש?!...
אם שחכתם איך זה להיות ילדים?
שרק מחכים לחווופש לבלות עם חברים ואם היו אומרים משהוא על לקצר חופש צחקתם בפרצוף גדעון תחזור לתקופה שהייתה ילד ותיזכר איך לא רציתה שהחופש היגמר הורים תזכרו גם אתם תהיו במקום הילדים שלכם אני בטוחה שאף אחד לא היה רוצה שיקצרו לו את החופש הגדול!
ואם כן תקצרו נעשה שאף אחד לי יגיע לפני ה1.9 נפנה אפילו לממשלה כי חוופש לא מזיק לאף אחד
17/05/10 | 22:28
78. כנסו יש לי הרבה מה להגיד
הורים יקרים ומר גדעון סער היקר
אתם לא הייתם ילדים פעם שלמדו ורצו רק חופש?!...
אם שחכתם איך זה להיות ילדים?
שרק מחכים לחווופש לבלות עם חברים ואם היו אומרים משהוא על לקצר חופש צחקתם בפרצוף גדעון תחזור לתקופה שהייתה ילד ותיזכר איך לא רציתה שהחופש היגמר הורים תזכרו גם אתם תהיו במקום הילדים שלכם אני בטוחה שאף אחד לא היה רוצה שיקצרו לו את החופש הגדול!
ואם כן תקצרו נעשה שאף אחד לי יגיע לפני ה1.9 נפנה אפילו לממשלה כי חוופש לא מזיק לאף אחד
17/05/10 | 22:27
77. ומה עם עבודה?
מתי נעבוד ונחסוך כסף? בזמן הלימודים? לא ולא!
כל היום המורות חופרות בשכל ש"קודם כל לימודים, אח"כ בקיץ עבודה" יאלה יאלה שירגיע עם עצמו
17/05/10 | 22:22
76. זה ממש לא בסדר מבחינתכם , הילדים מסכנים כל השנה מבחינתם
זה כמו סבל , מקבלים 2 חודשים בקושי לחופש ורוצים אח"כ לקצר להם אותם ?
, זהממש לא נכון הילדים לא משתעממים ואתם לא יכולים לקבוע להם מה הם מרגישים זה החופש שלהם וזו זכותם
זה רק יגרום להפגנות להברזות משיעורים מבחינת התלמידים ואח"F תוותרו וזה בכלל לא יועיל
חודשיים זה במילא לא הרבה אז כאילו מה ?
לעורר עוד מהומות ? אני נגד !
17/05/10 | 21:52
צודקת!
סוף סוף יש הורים שמבינים מה אנחנו מרגישים, ומה נעשה אם זה יקוצר .. :]
20/05/10 | 13:11
75. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
חחח מה אתה חי בסרט
17/05/10 | 20:43
74. לאורלי, כנסי!!
אין לי מושג מאיפה הגעת למסקנה המפגרת שלך שאנחנו לומדים רק 4 חודשים מלא, אבל אם זה מה שהגעת אליו כנראה את באמת לא למדת מספיק בביה"ס!!
הנה אני אתן לך פירוט של החופשים שלנו:
פסח- 2שבועות
חנוכה- שבוע
סוכות- שבוע
שבועות- 3 ימים
ראש השנה- יום
ל"ג בעומר - יום
יום כיפור -יום
זה יוצא חודש ו- עשרה ימים בערך.
אי אפשר לקצר את החופש!!!!!!!!!!
איו מצב שזה יקרה, כל שנה הם אומרים את זה אין סיכוי שזה יקרה
17/05/10 | 19:49
73. אני כל השנה בבית
הגיע הזמן "ללמוד" ט ' ח הם חושבים לומדים שמה בבית ספר יחמודים עושים שמה רק צחוקים אנחנו (התלמידים) לא מכירים את הגדרה -לימודים- והמורות האלה משחקות אותה מלמדות עלק יאללה פוזות לא בבית סיפרנו "חמודות"
17/05/10 | 19:29
72. לקצר את לימודים???
למה לקצר את הלימודים???
המורים יעשו שביתה אנחנו התלמידים לא נלמד ,
וגם בארצות הברית יש להם שלושה חודשים של חופש ומה בישראל את השתי החודשים המסכנים שלנו רוצים לקצר?!
תעשו מה שאתם רוצים אבל אם אתם מקצרים את החופש זה לא יאיר אליכם באור חיובי!!
17/05/10 | 19:27
71. מה לעשות?
לשר החינוך שלנו אין מוח גדול-הוא למד בבית-הספר P:
17/05/10 | 19:25
70. מהלך סוף סוף חכם
הגיע הזמן לקצר את החופש הגדול ואת חופשות החגים, כיום זה מיותר היות ויש מזגנים בכל כיתה, כך שבעית החום נפתרה כמו כן התלמידים בפירוש לא מצליחים לסיים את כל החומר הלימודי של אותה שנה וחבל, כך מתחילה שנה חדשה בעצם עם חומר בחומרים חיונים.ובנוסף כל הזמן חוזרים על זה שאין מספיק שעות למורה לדבר על חינוך וערכים ואולי פה הפתרון?.......ממני מורה כיתה ג
17/05/10 | 19:21
תגידי את נורמלית?
כיתה ג'? תחשבי מה קורה בתיכון!
בתאכלס בואי אני יגיד לך, כל החומר של יסודי וחטיבה זה סתם חרטאאאאאה אחת גדולה חוץ מאנגלית ומתמטיקה אין צורך בכלום. הרי הבגרויות הם החומר של השנה הנוכחית לכן ק החומר בתיכון הוא הקובע, מתמטיקה ואנגלית צריך בסיס ...
17/05/10 | 22:20
אוי נו
באמת יש לך כוח לראות את התלמידים שלך לעוד חודש? תאמיני או לא, גם את זקוקה לחופש הזה. לא בכל כיתה בישראל יש מזגן שעובד, אז תפסיקי להשלות את עצמך, וזה שהמורים לא מסוגלים להעביר את כל החומר לתלמידים זה לא בעיה של התלמידים, אלא של המורים. חינוך? ערכים? את מודעת לזה שאת חיה במדינת ישראל? אף אחד לא שם על זה. התלמידים ישנים בשעות האלו. במקום הערכים והחינוך, השעות שינה האלו, תיקחו אותן ותחליפו אותן בשיעורים חשובים ובשיעורים שפשוט אין מספיק זמן כדי לסיים את החומר. מורה בכיתה ג? תקשיבי, ביסודי אין מה להתאמץ, אלו רק 6 שנים של בזבוז זמן. אני ראיתי מה תלמידים ביסודי בחו"ל לומדים, והם מספיקים יותר. למה? כי המורים טובים יותר ומשקיעים יותר, הם נותנים חשק לתלמידים ללמוד, הם נוקשים בבדיקת שיעורי בית ובנתינתם והם יקבלו עונש על זה שלא עשו אותם, כמו להישאר בבית הספר אחרי שעות הלימודים בשביל ריתוק, ולא נותנים "אזהרות", שלוש פעמים והורדת ציון, שלוש פעמים ומכתב להורים. ביפן, לדוגמא, במקום לשלוח מכתב להורים לגבי אי הכנת שיעורים, בעיות משמעת או ציון לא טוב, המורים באים לבתים של התלמידים ומדברים עם ההורים פנים אל פנים. זה נותן מוטיבציה ללמוד. לא "אזהרות". אז במקום לקצר את החופש ולהאשים את התלמידים, תסתכלו על המערכת החינוכית בארץ ועל המערכות החינוכיות בחו"ל ואז תראו יפה מאוד איפה ישראל פיספסה.
19/05/10 | 21:57
69. מר גדעון סער היקר,
נראה לי שהתפקיד לא כ"כ תפור עלייך, יהיה נחמד אם תתפטר , תודה מראש (=
17/05/10 | 19:21
חחחחחחחח
אהבתי, אני בעד :))
20/05/10 | 13:11
68. להיכנסס דחוףף!!!
למה לעשות זה? אני מסכים שאולי עם בתי ספר היסודיים זה חכם כי הם תחת השגחה צמודה של ההורים בחופש וזה יקל על ההורים אבל למה להרוס מסורת של שנים? לארה"ב ולמדינות אחרות יש הרבה יותר חופשים בלי שום קשר לחופש הגדול שלנו לדעתי זו טעות!
17/05/10 | 19:16
67. מזה השטיות האלה !!
מה נראה לו .. למה שאנחנו התלמידים שגם ככה קורעים את התחת במאמצים ללמידה .. עכשיו גם לקצר לנו חופשים .. !!! :(
17/05/10 | 19:12
66. כלבבבבבבבב
17/05/10 | 19:03
65. אני תלמיד!!!
ואני מבטיח לכם שכל הילדים בישראל יתמרדו בגלל שלומדים שנה ולילדים החופש הגדול לא כל כך גדול והם רוצים להגדיל!! אז מה אתם חושבים פתאום לקצר!!!!!!!!!!!!!!!
17/05/10 | 18:59
64. קיצור מבורך
הלוואי ויקצרו את החופש הגדול, זה יותר מידי בעבור הילדים להיות בבית, אפשר להשתגע
17/05/10 | 18:58
יותר מדי בשבילך אולי...
אם הילד/ה שלך כבר בתיכון בחטיבה, אז תאמיני לי שהוא/היא יכול/ה להשגיח על עצמו/ה, שלא לדבר על זה שהחיים שלו/ה עכשיו ה-ר-ב-ה יותר קשים משלך.
חוץ מזה איך לעזאזל את מעיזה להאשים את הילד/ה בקשיים שלך כשבעצם את זו שמשתגעת , הקטע הוא שאת משתגעת בחודשיים המסכנים של החופש הגדול והילדים משתגעים במשך כל 10 החודשים של שנת הלימודים. אז אם תעשי תחרות אם הילדים שלך עד לבית משוגעים, תראי שהם יגיעו פי 5 יותר מהר (נכון לעכשיו) ואם החופש אכן יקוצר אז ישאר לך רק לקוות שהם לא יעדיפו כבר להיות בבית משוגעים מאשר בבית הספר.
אז במקום לחשוב רק על עצמך תביני שמה שהילד/ה שלך עובר/ת זה הרבה יותר קשה.
18/05/10 | 00:36
למה ציפית
לצה ציפית כשהבאת ילדים לעולם, שלא תשתגעי כאשר הם כל היום בבית בחופש הגדול? שלא תבזבזי כסף על קייטנות? אולי לא חשבת על זה כשבאת את ילדיך לעולם, אבל עכשיו אין מה לעשות. חוץ מזה, תוכלי למצוא להם תעסוקה כדי שלא ישבו כל היום בבית. אם הם בחטיבה ובתיכון, תעודדי אותם לחפש עבודה זמנית. ככה הם גם ילמדו את ערכו של הכסף. אם הילדים שלך בגן או ביסודי, קחי אותם לטייל בטבע, תעשו איזה פיקניק ביער בן שמן, או שסתם תיקחי אותם לחוף הים. זה לא עולה כסף, הילדים לא יושבים כל היום בבית ואת מבלה זמן איכות איתם. מה רע? חוץ מזה, בתור אמא, את צריכה לעודד שחופש הגדול ישאר כמו שהוא. כאשר הילדים שלך יגיעו לתקופת הבגרויות תראי שכל יום מנוחה חשוב. הם ילמדו לפחות חודש לפני כל בגרות, כל היום בחדר עם חומרי למידה, את תתחנני שהם יצאו לחופש, בדיוק כמו ההורים שלי. אני בכיתה יא, בקושי יוצאת מהבית לנשום אוויר, והם עושים הכל שאני אלך לנוח לפני שאתחיל ללמוד לפסיכומטרי.
19/05/10 | 22:03
בגלל שלך קשה כולם צריכים לסבול בגללך ?
23/05/10 | 14:02
63. לא נראה לי שלהורים תהייה בעיה
17/05/10 | 18:55
62. הגיע הזמן נישבר מכל החופשות האלה
17/05/10 | 18:54
מה אתה רוצה??
מה נישבר לך? מה? >_>
18/05/10 | 23:02
61. כנסו.... כי....
פעם חבר טוב אמר לי "בבית הספר יש את התקוה, החגים והחופש הגדול, אבל בדברים אחרים אין. החופש הגדול נותן לך זמן להתרענן ולחזור עם מרץ ללימודים ועוזר להקטין את המיאוס בבית הספר בגילאים הנמוכים." אני מסכימה איתו, במקום לקצר לנו שעות אולי עדיף יום לימודים ארוך עד 4 ויותר ימי חופש? אנחנו בקושי לומדים חומרי לימוד לא מאתגרים (ביסודי שלרוב לא לומדים בו חומר באופו יסודי כמו שאמורים) אז במקום לקצר לנו חופשים תתחילו לחשוב על טובת התלמידים... יהיה הרבה יותר טוב אם פעם אחת לשם שינוי יקשיבו לתלמיד....
17/05/10 | 18:47
60. מה אתם אומרים אף אחד לא יחזור לפני ה1.9
17/05/10 | 18:39
59. חחח אני נקרעת מהתגובות כאן
יאאלה הפגנות מה ז"א לקצר ת'חופש?
17/05/10 | 18:36
58. שיקצרו שיקצרו
ילד צריך ללמוד כל יום עד שמונה לא להגיע בכלל הביתה!
17/05/10 | 18:31
יש לי רעיון
אולי תחזרי לבית הספר ואת תלמדי משמונה עד שמונה? אני רוצה לראות את התגובה על פנייך.
17/05/10 | 19:41
57. אסור לגעת בחופשים.
אדון גדעון, בוא אתה ותלמד בלי חופשים.
גם כך המשכורות זעומות. ומעבר לכך, מורים חייבים פסק זמן להטעין כוחות ולחזור לילדים.
17/05/10 | 18:31
56. ברור שזה רעיון מוצלח לפחות עד שלב הבגרויות ואפילו כולל
ושכל התיכוניסטים כאן ינמיכו פרופיל למה יש להם מלא חופשות חגים+חופש מפסח שלומדים לבגרויות,אז פה ושם יש בגרות אבל בכללי יש חופש ותחשבו על זה כמה זמן זה מבזבז לכם מהחיים! וברור שילד בגן חובה שכל הזמן נהנה בגן לא צריך חודשיים וחצי חופש ככה שבמקרה הכי גרוע הייתי אומרת לקצר את החופש הגדול עד לכיתה י'.
17/05/10 | 18:29
55. הלוואיייייייי
לפחות בכיתות הנמוכות שלידים נמאס ולא יודעים להסיק את עצמן והקייטנות יקרות מאוד עבור הורים עם מעל 2 ילדים במסגרות
17/05/10 | 18:23
54. בתור תלמיד, זהו מהלך מיותר.
כמה שנים יש כבר חופש גדול? מתמיד? אז למה פתאום ניזכרתם לקצר אותו? לא שזה רק ימעיט את הרצינות של התלמידים אלא גם יגרום למורדנות.
אך בתור תלמיד שמסיים בית ספר, לא אכפת לי כל כך, אך עדיין זו נקודת המבט לש תלמיד.
17/05/10 | 18:20
53. נבלה כזה !! מה נראה לו ?! חצוף
17/05/10 | 18:18
52. חחחחחחחחחח איזה חי בסרט D=
17/05/10 | 18:12
51. מה נראה לממשלה הזאת
תנו תחופש כמו שצריךךךךךךךךך !!!!!!
חודשיים.
17/05/10 | 18:05