החדשות
תגובות (70 תגובות ב-44 דיונים)
44. שטויות (הרווחה היא גורם מס' 1 למצוקת ילדים)
יש לי סיפור אישי (פשוט הזוי) שעו"ס פשוט עושה הכל כדי להרחיק את ילדיי ממני ולנסות להעביר את ילדיי לאב (אני אם נורמטיבית) פשוט מנסים להרוס לאם נורמטיבת את הבטחון שלה בהורות. כך שמי שצריך לבדוק אותו באמת זה את הרווחה ולא את מיכל דליות שבאמת עושה עבודת קודש (אין אמא לא טובה יש אמא שלא מקבלת הדרכה ראויה) אז עשו מבדקים מי העו"ס הראויים לשמש כעו"ס
* ליאורה   24/03/11 | 23:21
43. יש בזה משהו...
בהחלט יש בזה משהו, אני גם לא אוהבת שמצלמים ילדים שמסתובבים בבית בתחתונים או בזמן המקלחת, זה לא פחות גרוע מאי הנעימות של ילד שבכה או השתולל. המורה, החברים וכל מדינת ישראל לא צריכים לראות אותו במצב זה. תחשבו גם על זה!
* שיר   09/07/10 | 16:56
42. ממש!!!!!!!!!!!!
עלאק הילד הופך לסלב זה מוציא לילד שם רע!!!!! עליו ועל החינוך שהוא קיבל הקיצר זה מוציא שם רע לכל המשפחההה
* דודדדד   03/07/10 | 17:15
41. אני לא מאמינה אתמול ראיתי סופר נני
ובדיוק חשבתי על זה . איך הילד מתמודד עם מה שיאמרו לו בבית ספר אבל אני חושבת שה לא קורה כי בשביל הילדים הילד הופיע בטלביזיה הוא הופך לסלב אני חושבת ששהורים הם אלו שלא מתמודדים עם מה שאומרים עליהם
* עדנה    02/07/10 | 17:06
40. סופר נני
הורים שיזמו את סופר נני לביתם שלא יתלוננו זו כפיות טובה הם נהנו מהעזרה שלה והולכים להתלונן הם לא ידעו שיחשפו לאומה?איפה השכל?
* בר זוהר   01/07/10 | 23:29
39. מסכימה לגמרי!!
אף אחד לא היה רוצה להיות ילד שנחשף ככה. לא משנה אם בהסכמה או אי הסכמה של ההורים.
* דיינה   01/07/10 | 12:52
38. זה לא קשור למיכל דליות-שההורים יקחו אחריות על בחירתם לפרסום בתוכנית!
ההורים שבחרו להשתתף בתוכנית מין הסתם צריכים לחשוב על זה שיש מצלמות והם נחשפים! מיכל דליות אין עלייך!
* יפעת   01/07/10 | 10:18
37. האמת עד עכשיו לא חשבתי על ההשלכות הללו..
אני מחבבת את התכנית ,מיכל דליות נראית לי בנאדם ממש טוב ואני חושבת שהתכנית עושה טוב לאנשים בסך הכל... אבל זה גם נכון שילדים יכולים לסבול מזה... הדבר הכי טוב היה אם היתה אפשרות לעשות את התכנית רק בלי חשיפה.. אבל בלי חשיפה זה היה עולה כסף לאנשים ולא כולם יכולים להרשות לעצמם... ולכן אני לא חושבת שצריך לבטל את התכנית או משהו כזה, רק להוסיף תנאים וחוקים נוספים לתכנית שקובעים שיש ליידע ולוודא שהילדים מודעים להשלכות, ילדים הם לא סתומים, אני לא מדברת על בני שנתיים, אלא על גדולים יותר- בית ספר יסודי וכד'. חוץ מזה זה, בכל זאת מדובר בתכנית טלוויזיה, אנשים, אז אל תמהרו לקדש אותה, תזכרו שאיפה שיש טלוויזיה-יש אינטרסים, ותהיו בטוחים שהם לא לטובת הילדים, שהם מי שהתכנית באה לעזור להם...
* מיכל   01/07/10 | 01:37
36. להוריד את התוכנית ולשים משהו אחר . לקרוא .
סליחה , אבל ח"כ זוארץ צודקת . אני לא מזלזלת בסופר נני או משהו כזה,אבל תחשבו על הילד , הוא בא לבית הספר או לגן , וכל הילדים צוחקים עליו :"יש לך הורים כאלה , יש לך משפחה כזאת ..." או "איזה אח מופרע יש לך .." או שכל הילדים מתרחקים כי פוחדים שהילד ירביץ להם או יצעק עליהם כמו שהוא עושה להורים בתכנית . לכן , מי שמשתתף בסופר נני צריך לבחור , האם לחשוף את המשפחה או לא , כי ככה אי אפשר להמשיך !
* ליאורה   30/06/10 | 20:14
35. ברור שמזיק
זה בושות אנשים לא מבינים את זה ובמיוחד מבוגרים אולי זה באמת עוזר למבוגרים אבל לילדים זה מזיק איך אתם חושבים שהילדים בבצפר ? , פדיחות ממש אבל.. וכל התסכולים שיהיו בבצפר איפו לילדים יהיה להוציא אותם ??? בבית , על ההורים , עם האחים.. אז תגידו לי מה באמת התוכנית הזאת שווה ????!!! יש גם דרכים אחרות מה לא שמעתם על פרוטקציה ? נגיד מישו יזמין את סופר נני לבית טטפל בבעיה ואז יעבירו את זה לחברים , חברים של חברים , ואז חברים של חברים של חברים.... יש עוד דרכים חוץ מתוכנית טלוויזיה אתם יודעים אלא אם כן הסופר נני הזאת מעוניינת בפרסום וכסףף.... זה כבר עניין אחרר ...אבל שילדים ישמעו על זה בבצפרר ??? למה נראלכם ??? פדיחות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* אנונימי   30/06/10 | 18:52
34. סופר נני מקסימה .ולא היא יזמה תתוכנית
מי שיזם תתוכנית אליו שיפנו זאת תוכנית מסוכנת למשפחות ולילדים תחשבו על זה טוב ולא סתם להתעצבן כי אין סיבה לעצבים על דבר שלא חשבו ושקלו מה טוב ומה מותר לפירסום..
* כבוד   30/06/10 | 18:40
33. לכל המגיבים תקראו
זה לא תוכנית בידור ממש סליחה יש אחרי זה וכבר בעבר המון ציינו את זה בושה ופגיעה בילדים בכל מקום.ילדים עושים צחוק מכל דבר וזה גרוע מריטינג לצופה מה לא מובן או ברור לכם?לא כל דבר צריך לפרסם לצפיה זה ברור שיש ילדים מכל הגלאים שנפגעים מחסיפה והם לא מבינים באותה שניה אבל אחרי רק טיפול צריך לקבל בגלל חסיפה שכזאת לאומה..מה אתם שמחים ומצדיקים תתוכנית?סופר נני היא כמו כולנו כולנו גדלנו בלי הסופר נני שבשבועיים לא יתוקן שום כלום ולא שום קסם הכל בראש של כל אחד ואחד זה לא אישי לאף אחד כבר אמרו תוכנית מסוכנת.והינה זה הגיע לכנסת אני איישית לא בעד התוכנית טלוויזיוני שכזה במרקע.תגידו מה שתגידו תחשבו לפני על הילדים וההורים אחרי ולא העיקר לראות את כל הבעיות של כל משפחה,זה לא צריך לעניין אף אחד בשביל זה יש גורם אנונימי שיטפל בזה ולא טלויזיוני...ולומר כן זה עזר לי כי זה לא עוזר ציפיה של צלם וכתב זה לא זבנג וסיימנו ממש לא.
* זה מה יש   30/06/10 | 18:30
32. צריך לבדוק אם סופר נני באמת עוזרת, אם כן החשיפה שווה
אין מה לעשות, לכל דבר יש מחיר, והמחיר פה הוא החשיפה, אבל אם נני באמת עושה קסמים בזמן קצר כל כך, אז זה שווה הכל, עוזר לילדים ולהורים, אבל אם העזרה היא רק למראית עין ולזמן קצר אז באמת הכל ברכה לבטלה
* דנה   30/06/10 | 17:56
31. ההורה שהתלונן..
יכול להיות רק אחד וזה ההוא מאילת שיצא רע בתכנית (כי הוא כזה) ונאלץ לראות את עצמו מהצד, אז הוא איים בתגובות באתר שהוא יעשה נזק לתכנית וזה מה שהוא עושה. חבל שהממשלה מבזבזת זמן יקר על שטויות. זו אחת התכניות החשובות שהטלויזיה הישראלית ידעה. אם להורים ואם לילדים.
* לא מבין   30/06/10 | 17:34
30. לדון על מה ????
אין על מה לדון ומחפשים על מה.....המשפחות המשתתפות נמצאות במצוקה מסוימת ומבקשות עזרה שהתשלום הוא החשיפה. המשפחות יודעות על כך. אם אכן סופר נני עוזרת, רוצה לשמוע ממשפחות אלו כי כל החשיפה הזו היתה שווה. מה יותר טוב מלראות משפחה שחיה בעולם שחור ואחרי זמן מה, נוצר הרמוניה והבנה ביניהם? וכאן מגיע התפקיד של המורות "הלא מתפקדות" לשוחח על כך ולעזור לילדים המשתתפים אם נעשה להם טראומה כלשהיא . אני מעריכה את המשפחות שמוכנות להיחסף ועוד יותר מעריכה את העבודה של סופר נני. הלוואי וכל מורה היתה לה רבע ידע בפסיכולוגיה, אולי התלמידים היו נראים אחרת !
* אני   30/06/10 | 15:30
למה החלטת שהמורות לא מתפקדות
תתבישי לך ! עוד מעט תאשימי את המורות שגם השמש שוקעת לא בשעה נוחה כי לא היתה לה מורה שלימדה אותה שעון . הרי אנחנו המורות סופגות בדיוק את זה את אותם הילדים המפונקים שמאבדים את הגבולות ואין להם הורים סמכותיים. אלא הורים שמסתובבים עם רגשי אשמה במקום לחנך באמת . לו הורים היו עושים את העבודה שלהם אנחנו המורות לא היינו קורסות .
* עדנה    02/07/10 | 17:14
29. התעסקות בקשקשת
במקום להתעסק עם השיבה של שליט הביתה מתעסקים בקשקשת!
* תמי   30/06/10 | 15:11
28. בעיה של ההורים שחתמו על ההסכם לפני התכנית
בלי בכלל להזכיר שכל משפחה שמצולמת בתכנית מקבלת 40 אלף ש"ח. חוצפה של אנשים.
* לאמשנה   30/06/10 | 15:03
40000 ש"ח?? חחח
כנראה שיצאנו פראיירים....חחח הם לא משלמים שקל לאף משפחה שהשתתפה. אבל תאמין לי שהעזרה שקיבלנו ממיכל דליות עולה על כל סכום שהיינו משלמים לכל פסיכולוג אחר שניסינו ולא עזר!!!
* דנה אנגל   30/06/10 | 17:04
כן אבל..
מדובר פה על הילדים לא על ההורים. ילדים לא תמיד מודעים לגודל ההשפעה של החשיפה ולכן גם אם ההורים מסכימים לכזו חשיפה לעיתים הם עושים החלטה שגויה ועל כך הילדים משלמים ולכן אסור לחשוף כך ילדים בין אם ההורים רוצים או לא.
* אנה   03/07/10 | 15:34
27. סופר נני יקרה וכל הכנסת כנסו דחוף!
לפני שכל הורה מזמין את סופר נני אליו הוא צריך לשקול טוב טוב האם זה לטבת משפחתו או לא, וזה שהזמינו אותה והיא שינתה להם את כל ההתנהלות היומית למשהו יותר טוב ועכשיו אותם הורים באים ומתלוננים זה גועל נפש! אתם יורקים לבור שממנו שתיתם. מענין שבתוכנית אתם אומרים שהיא המושיעה שלכם והיא פשוט הצילה אתכם... אז מה קרה פתאום הקסם פג בגלל שאתם לא יודעים להמשיך לחנך לפי דרכה....ההיתם צריכים להיות מודעים שהסביבה פתאום תיהיה קשה אליכם!!!! אבל זה נראה לי שווה!! ולך סופר נני תמשיכי במלאכת קודש שאת עושה להחזיר את השלווה למשפחה!!!!!!!!!
* מעריצה    30/06/10 | 14:58
26. הסדרה הזאת עושה כ"כ טוב!!
מה עדיף שהמשפחה תתפרק?! מיכל דליות מצילה אלפי אנשים, וזה מה שנותנים לה בתמורה?! ההורים שמשתתפים צריכים לקחת בחשבון שהילדים נחשפים, אז שלא יתלוננו...
* אחת שלומדת ממיכל דליות   30/06/10 | 14:54
25. תדאגו לגלעד
חברי'ה .... תדאגו להביא את גלעד שליט הבייתה במקום להתעסק עם שטויות משיעמום....
* t,h   30/06/10 | 14:26
24. סופר נני
קודם כל אף אחד לא עמד עם שוט והכריח את המשפחות להיחשף, ושנית כל הכבוד למשפ]חות אלה מהחשיפה הזו הרבה למדו איך להתנהג בבית עם ילדיהם, מי שצריך ללמוד באמת זו הכנסת שבמקום לנהל מאבקים על הדברים החשובים באמת מתעסקים בשטויות. אין כל רע, להיפך רק טוב יוצא מתכנית זו. עושים טוב, זה לא נראה לכם עושים רע לא יודעים איך להתמודד, אז מה בדיוק רוצים? שיצאו עוד נרקומנים, ועד סטלנים, ועוד אלימים, ועוד עבריינים? כי זה מה שיצא בסוף ממשפחות שלא מטפלות בבעיות שלהם בזמן.
* אסתר   30/06/10 | 13:57
23. לא היה לי זמן לקרוא אבל הכנסת תדון אשה נפלאה כזאת?
אתם שם בכנסת עושים נזק שאתם נושמים בכלל . אז שבו בשקט! תדאגו לתנין זועבי שהיא תדאג לשלומם של ילדי ישמעל. סופר נני -תמשיכי בלי מורא לינגוע בחינוך כי את אשה נפלאה . ואם היה לי זמן הייתי נותן פה תגובה מקצועית אבל אחרי 16.00. ואגב מה עם הילד שאתם מפקירים שליט? נבלות.
* ברגו   30/06/10 | 13:54
למר ברגו תקרא טוב הפעם אני לא מסכינה איתך
ניתן שסופר נני תעזור בבתים ולא חייב חסיפה בתקשורת כי זה פוגיע בילדים וחברת ילדים הם ערסנית בלפגוע שראו וצחקו ובסך הכל מביישים תילד אני בזה לא מסכימה איתך.למה שילד אחרי צפיה יעבור תראומה בכל פינה שכן צפו וראו זה לצחוק עליו בפני כולם,לא אני לא מקבלת את זה בכלל
* מיי   30/06/10 | 18:37
את צודקת. כתבתי את זה בפזיזות. אך עדיין סופר נני-אשה
נפלאה והכנסת הלא נכבדה אינה ראויה לפגוע בה. צריך לחפש דרך ביניים לטובת כל הצדדים. מעבר לכך יש לי דווקא משהו לומר בקשר לצד חיובי מסוים שיש דווקא בחשיפה הזאת. תגיבי אם קראת. ואני יוסיף בהמשך בלי נדר.
* ברגו   01/07/10 | 21:51
סופר נני חייבת להמשיך אחרי הכל.
* שרה    01/07/10 | 23:21
22. אין להם מה לעשות בחיים?? שידאגו לגלעד שליט שיוציאו אות כבר ויחזירו אותו הביתה!!
* חנה   30/06/10 | 13:52
21. אף אחד לא מכריח את המשפחות האלה להשתתף
וחוץ מיזה רוב המשפחות האלה לא היה להם חיים או הבנה לאותם ילדים שפתאום הכנסת דואגת להם
* לילך   30/06/10 | 13:50
כן אבל אף אחד גם...
לא ממש שואל את הילדים אם הם רוצים חשפה כזו ואם הם מודעים לגודל הפדיחה של יום אחרי...הם כולה ילדים למה כל הארץ צריכה לראות אותם צורחים?מתרפנים? שלא נדבר על הילדים הקטנים שאפילו לא יכולים להגיד מה הם רוצים
* אחת   03/07/10 | 15:37
20. למה להאשים את מיכל?
תאשימו את ההורים שידעו שהתוכנית הזו תשודר. מיכל היא אישה חמה וחכמה, אני למדתי ממנה הרבה.
* סימה   30/06/10 | 13:47
19. צריך לעשות דיון על חברי כנסת טמבלים שמחפשים כותרות
* ישראל   30/06/10 | 13:34
18. זוארץץץץץ....
מי שלא רוצה שיראו אותו פשוט שלא ישתתףףף.. דרך אגב שמתם לב כמה הרייטינג היה בתקופה האחרונה
* מורן.....   30/06/10 | 13:32
17. סופר נני
אני חושבת שההורים המתלוננים היו צריכים לקחת בחשבון תוצאות מעין אלה,להיערך לכך ולהכין את ילדיהם וסביבתם על מנת למזער תגובות,אשר בהחלט יכולים לגרום לילדים מבוכה. אבל להיות כאלה שנעזרו ולמעשה ביקשו את עזרתה של מיכל והסכימו עם החשיפה ולבסוף מתלוננים על אישה שגרמה למהפך בתיפקוד הלקוי שלהם כהורים - זו חוצפה,וכפייות טובה..אנני רוצה להחמיר ולומר טיפשות..אך בהחלט עוברת בי מחשבה כזאת. אני צופה בתוכניות מידי פעם ונפעמת לראות כיצד הטיפול מועיל ומשנה סדרים וחינוך בבתים שאין סדרים וחסר ידע על חינוך,ונעשית שם עבודה עם המון אהבה ונשמה. אנשים כנראה לא כולם ראויים לקבל זאת. צר לי לראות את מיכל מתמודדת מול כל אלה שקיבלו ממנה את שלא ידעו לעשות לבד ועוד בוכים!
* מירי   30/06/10 | 13:29
16. סופר נני זאת תכנית שמיישרת משפחות ועוזרת להם ולא ההיפך
ההורים הם אלו שמחליטים לגבי ילדיהם. אם יש מצוקה או חשיפת יתר לילדים זה אולי ילמד אותם לקח איך להתנהג בבית. זה חלון הזדמנויות להשתפר. בכל מקרה התועלת של התכנית ללא ספק יותר מועילה ומכוונת מאשר מזיקה. הלוואי שבזמני היתה תכנית כזו ללמד אותי איך להתמודד עם בעיות קשות שהיו לי. אז בכנסת שיתמודדו עם הדברים הבוערים יותר.
* פרידה   30/06/10 | 13:28
15. ממש ממש צודקים שסופר נני תניח לילדים האלה
כל זה על חשבון הקריירה שלה והחשיפה הגדולה ומביכה שהילדים וההורים שלהם מקבלים זה מביך ומביש באותה מידה אז אם סופר נני רוצה לעזור תעזור בדלתיים סגורות
* אמא לילדים    30/06/10 | 13:27
את כ"כ צודקת.
אומנם התוכנית מועילה מאוד להורים,אבל אף פעם לא הבנתי מה מועיל בלהראות את הילדים במקלחת? עוברת בי צמרמורת בכל פעם שאני רואה את זה, למה צלם נכנס למקלחת כשילדה קטנה מתקלחת? זה לא ברור לי. וצודקים חברי הכנסת שאמרו שלא חושבים על התגובות בבתי הספר. וההורים כ"כ אגואיסטים שבמקום לשלם ליועצת, מעדיפים להחשף בטלויזיה ובחינם.
* אני   30/06/10 | 17:21
מבט אחר
אני מציעה לכן אמהות יקרות לנסות להיפתח לכיוון מחשבה אחר לפני שחורצים כאן גורלות בתגובות שלנו... ראשית לדעתי יש לשקול ולבדוק לפני שפונים לתוכנית את כל ההשלכות ואם מחליטים להופיע בטלויזיה זה מתוך בחירה מודעת ולקיחת אחריות לכול מה שעתיד לקרות אחרי החשיפה. אני מציעה לבדוק את הצד החיובי בתוכנית,ולא רק כלפי אותן משפחות הזוכות לטיפול ושיקום חיי משפתם, אלא לאותן אלפי משפחות שלא פונות לתקשורת כדי לפתור בעיות,כאלה שאין להם כסף ללכת לטיפול, ויש המון כאלה שאין להם וממש צריכים...התוכנית מציעה אפשרויות לאנשים שיש להם בעיות דומות,טיפים שימושיים.. בכלל מעלה את המודעות לחשיבות הזאת שילדים יוצאים מבית מחוזק החוצה,ומביאים איתם תכונות חיוביות של ילדים אהובים ,ילדים שמקבלים כבוד והערכה ובסיס יציב..הם באים באנרגיות טובות יותר לגן או לבית הספר...ולכול מקום בחברה. אז מותר למיכל להציג את עבודת הקודש שלה בטלויזיה,ולמצוא דרך לבדוק את השלכות הפרסום על הילדים ואת האיזון בין כל היתרונות מול תוצאת הפירסום תוך הבנה ושמירה על כבוד האישה שלא חטאה בכוונתה לעזור לאנשים ולהתפרנס בשל כך.
* מירי   01/07/10 | 12:15
אין אפס
לא תמיד הורים מפעילים שיקול דעת נכון ויש הורים שמונעים ממנעים לא טהורים של לעזור לילד אלא ממניעי פירסום וכד'. השאלה היא למה הילדים צריכים לשלם על החלטת ההורים? כמו כן יש מלא אנשים כמו מיכל דליות שיכולים לעזור למשפחות,וללא חשיפה תקשורתית,(יועצות,מאמנים ועוד)
* אחת   03/07/10 | 15:41
14. שטויות פשוט
ההורים והילדים צריכים לחשוב על כך לפני כן .. ביינתים לא ראיתי אף תוכנית שההורים שביקשו את עזרתה לא יצאו מרוצים ואף הודו בפנייה !
* רויטל   30/06/10 | 13:26
13. צודקים
למרות שזאת תוכנית מעניינת ואפשר ללמוד ממנה לא מעט,מן הראוי שיתנו את הדעת על הנזקים שהיא יוצרת..
* אריאל   30/06/10 | 13:21
12. האם עדיף חשיפה או להמשיך לחיות בצורה מעפנה עוד 15 שנים ???
איזה ח"כ בזיון שיש לנו פשוט צרה צרורה גנבים אידיוטים ומושחתים תאבי בצע ופרסום
* אלון   30/06/10 | 13:18
עדיף שסופר נני תעזור אבל בלי רייטינג
* ובלי מצלמות   30/06/10 | 15:54
לא ברור
אני לא מבינה מה לא בסדר מיכל תמיד לטובת הילדים היא בסך בכןל משפצרת את ההורים ..שאן להם שום מושג בגידול ילדים
* ...   02/07/10 | 13:03
11. יש להם ברירה לשלם לה ולא לחשוף את עצמם!!!
אבל או שאין כסף או שמתקמצנים על איכות חיים אז לפעמים הרווח עולה על הנזק שיסבלו שבוע צחוקים בבי"ס ויהיה להם חיים נורמליים במקום הורים שמתעללים בהם באין מפריע!!!!!
* אלי   30/06/10 | 13:16
צודקת!
* מצדיקה   30/06/10 | 17:23
אז?
יש יועצים שיכולים לעזור לילדים בלי כל החשיפה התקשורתית. לא תמיד הורים מחליטים את הדבר הנכון ולא צריך לנצל אתמצוקת ההורים ולצלם את הילדים בפאדיחות הגדולות שלהם.
* ע   03/07/10 | 15:44
10. אתם יודעים את מה זה מעניין לי.......
* עומרי   30/06/10 | 13:09
9. ברור שהמשפחות נחשפות מושפלות וזה למען רייטינג
* והפרומואים במיוחד   30/06/10 | 13:08
8. אני פשוט בהלם!!!!
אנשים רעים פשוט מקינאה לכו תחפשו מישהו אחר להתנפל עליו. סופר נני-מיכל עושה הכל כדי לעזור והיא והיא גם מצליחה.מי שלא מעוניין להיחשף שיילך לטיפול ולא אצלה. אוהבים אותך מיכל את פשוט מדהימה!!!!!!!
* תולי   30/06/10 | 13:06
7. אז מה ההורים קראו לה לבוא? אם הם לא רצו להחישף?
אם הם באמת לא רצו שהם והילדים שלהם ייחפשו בטלווזיה,אז מה הם קראו לסופר נני? כי הכי מובן שזאת תכנית טלווזיה שתתפרסם. השאלה היא אם הם היו מוכנים לקבל עזרה ממנה וגם להיות בטלווזיה. אין דרך חזרה,והם היו מודעים למה שיקרה.
* תמר   30/06/10 | 13:05
כן,אולי..
אבל לא תמיד הילדים מודעים לכך. וילדים זה הגבול. מצדי שכולם יצטלמו עושים תפאדיחות של החיים שלהם כדי שכולם יראו אבל ילדים זה קו אדום. בין אם ההורים מסכימים ובין אם לא
* אני   03/07/10 | 15:47
6. מי שמופיע בתוכנית הסכים לחשיפה הזו.
נכון שזה בעייתי, אבל ההורים יודעים שהילדים יופיעו בטלוויזיה, הם היו צריכים לקחת את זה בחשבון. היו צריכים להכין אותם לכך שההתנהגות תשודר ועמ"י יצפה. לדעתי זו פשלה של ההורים ולא של מערכת התוכנית. שלא לדבר על זה שזו לא תוכנית לילדים אלא להורים... בקיצור- תחשבו פעמיים לפני שאתם נרשמים לתוכנית ריאליטי כזו או אחרת. (ואני נהנית מאד מהתוכנית בכל אופן..)
* שירן   30/06/10 | 12:58
אף אחד לא שואל את הילדים -והם אלה שניזוקים
* תחשבו מה קורה להם אחרי שזה שודר והם מגיעים לבית ספ   30/06/10 | 15:55
5. אולי זה פותר להורים את הבעיות בבית אבל רק מתחיל לילדים את הבעיה
* לבנה   30/06/10 | 12:56
4. אבל ההורים הם אלה שפנו לתוכנית. מיכל לא עשתה שום דבר רע
* יוליה   30/06/10 | 12:55
כן..ההורים! לא הילדים!
שהם אלה שסובלים אחר כך
* אני   03/07/10 | 15:48
3. סליחה, לא ההורים פונים לתוכנית הזאת?
אז מה הם אח"כ הולכים להתלונן על זה? מה זה השטויות האלה? שיגידו תודה למיכל דליות על זה שהיא מצילה אותם.
* רינת   30/06/10 | 12:52
2. שטויותתתתת
מאז שאני רואה את התוכניות זה רק מלמד אותיייי לטובהה.... מיכליי אין עליייךך אשת חוכמהההההה
* מורן   30/06/10 | 12:49
1. נכון , יש בעיה עם החשיפה של הילדים , וגם של ההורים .
למרות שהתוכנית מלמדת ומחנכת הורים איך לנהוג עם ילדיהם , לא פעם שאלתי את עצמי איך חושפים כך את הילדים , המשתתפים בתוכנית ואיך ההורים מסכימים להשתתף בתוכנית כזאת שהם נהיים ללעג ולכלס בעיני כל העולם ואשתו -- זה ממש נורא . ואכן נכון שאם ההורים היו מספיק טפשים להשתתף בתוכנית כזאת , במה חטאו ילדיהם? וסופר נני עצמה שממנפת את הקארירה של עצמה בעזרת התוכנית , איך היא לא דואגת לילדים אלו ליום שאחרי? חוסר אחריות ממדרגה ראשונה , של ההורים , של ההפקה , ושל הסופר נני . כל הכבוד שהגופים התעוררו - אני מקווה שיפעלו מהר להגנת הילדים .
* טלי    30/06/10 | 12:31
חשיפה של ילדים ומצוקותם בפני כול העולם
זה ביזיון שחייבים להפסיקו טיפול פסיכולוגי להורים ולילדים יש לעשות בדיסקטיות -צנעת הפרט ולא מול כול העולם ואישתו צריך לתבוע אותה אישית ואת התוכנית על הנזק הנפשי שנגרם לילדים האלו ולהורים אתם מטומטים או משהו למה חשפתם כך את ילדכם -לשים אותו את מצוקותיו הנפשיות ללעג וקלס בעיני העולם וחבריו -זה עולם ציני ואכזרי ורוב האנשים לא אמפתים רק מחפשים חולשה של אדם כידי להרגיש טוב יותר עם עצמם !!!
* דני   30/06/10 | 12:55
למה לעג לקלס?
התכנית מאוד רצינית ורגישה. אין תכנית שלא גורמת לי לבכי ולרגש הזדהות עם הילד. גם אם הילד חוטף שוק שהוא נהיה סלב בן לילה, זה רגע שחולף מהר. לעומת זאת, התועלת שבתכנית היא עצומה ומדהימה ולגמרי שווה את ההתמודדות הרגעית.
* יעלי   30/06/10 | 15:15
את מודעת לזה
שאם התוכנית הייתה הייתה רצינית ורגישה היא לא הייתה משודרת בפריים טיים אלא שומרת על צנעת הפרט של אותם ילדים. יש יועצים שמסוגלים לעזור לאותם משפחות בלי כל המצלמות הללו. וזה לא כולם יודעים. אגב אותם ילדים חוזרים ללימודים ויהפכו ללעג. ילדים הם לעתים עם אכזר אחד כלפי השני.
* קלי   03/07/10 | 15:52
לטשטש את פניהם של הילדים ולעוות את קולם
כך שלא יזהו אותם . או אפשרות אחרת - שכל הורה שפונה לסופר נני יפנה לפני כן למורים ולגננות של ילדיו ויבקש מהן לעשות שיחה עם הילדים בגן או בכיתה , ולהסביר מה הילד עבר ואיזה שינוי הוא עשה , ושגם אם הוא התנהג קודם לא בסדר מגיעה לו הזדמנות להשתנות ושאין מצב שהם לועגים לילד , ואת זה לעשות לפני שהילד נכנס לכיתה ביום שאחרי שידור התכנית . נוסף על כך - להשגיח בשבע עיניים מה קורה עם הילד, ו/או אפילו לתת תפקיד לאחד הילדים בכיתה ( רק אם זה בגיל בית ספר , ובסודיות מוחלטת ) שישתדל לשים קצת לב לאיך שמתייחסים לילד בכיתה ובשכבה , ושידווח למורה בחשאיות על כל מקרה . אם צריך , גם לחסום את האימייל והטלפון הנייד לשיחות זרות עם אנשים שהילד לא מכיר , וגם להכין את הילד לתגובות שליליות שיכולות להיות וללמד אותו להגן על עצמו .
* רז   17/07/10 | 15:07
תנוחי.
ולצפות 24/7 באח הגדול את יכולה??? והם יכולים להיות ללעג? בדיוק כמו שהחלטה שלהם להכנס לוילה ולהחשף כך גם ההחלטה של ההורים בעניין התכנית. הם יודעים שזה ישודר. הם מזמינים אותה להתמודד ולטפל בילדים כי הם הזניחו אותם ונכשלו בחינוך שלהם.
שירני22   30/06/10 | 12:59
אולי לא הבנת אבל
באח הגדול יש אנשים מבוגרים! בסופר נני יש ילדים!! שהם קו אדום! ילדים לא צריכים לשלם על החלטות הוריהם לא משנה כמה הם חושבים שזה מוצדק. ילדים לא צריכים להיחשף בתוכנית ריאלטי
* אחת   03/07/10 | 15:55
מסכימה איתך
* נינג'ה לפר   30/06/10 | 13:02
אין פה שום בעיה
זה לא ההפקה אשמה, לא מיכל דליות אשמה מי שאשם פה זה ההורים עצמם! הם החליטו והסכימו להשתתף בתכנית, ולהיחשף לתקשורת בצורה כזאת אז הם בחרו גם לחשוף את הבעיות שלהם, והבעיות של הילדים שלהם אז הם הסכימו לכך, בעיה שלהם, שהם יעמדו בתגובות ובהשפעה אחר כך אי אפשר להאשים פה את מיכל, ממש לא, זוהי אישה מבורכת פשוט, מבורכת! שהיא עוזרת למשפחות אם הורים לא היו רוצים לחשוף נגיד את הילדים שלהם, אז שהיו מצנזרים אותם! כל כך קשה לצנזר? אם לא צנזרו כנראה שההורים הסכימו לכך
* בלי שם   30/06/10 | 13:09
כלל המבוגרים פה אשמים
ההורים שהסכימו והפקת התוכנית בראש מיכל דליות שנתנו לכך במה. ילדים לא צריכים להיות בפריים טיים בטלוויזה ביחוד לא בשפל ההתנהגות שלהם שכל העם צופה בהם כאילו מדובר בגן חיות.
* לב   03/07/10 | 15:57