תגובות (72 תגובות ב-50 דיונים)
50. אני חבר שלו
אני רואה אותו כול יום בבצפר הוא פשוט גאוןןןןןןן אין עליו
15/12/11 | 17:04
49. תחום הגדרה: X גדול\שווה 0! לכן X=-1 נפסל
זה תרגיל ממש פשוט..
וחוצמזה אסור להכפיל בשורש X (או בכל X לצורך העניין) כי יכול להיות שהוא 0!!
ילד חכם ומקסים.. אבל הוא בכלל לא ברמה של 06 או 07
רק ב07 יש שורש של מס' שלילי (איי) במספרים מרוכבים ולא נראה שהוא לקח את זה בחשבון (אם הוא מכיר את הנושא של מרוכבים)
בכל אופן שיהיה לו בהצלחה!
23/05/10 | 22:35
48. כנסו דחוף .
לכל ההורים שעושים את זה ומתגאים בזה אתם אפילו לא מודכים בקצת למה שאתם עושים לילד.!!
נכון, הילד חכם מאוד גאון אפשר לומר.. אבל תנו לו את האפשרות של להיות ילד, לשחק עם בני גילו להנות טיפה מחיי הילדות ובכללי מהחיים.. טוב לדעת שיש כאלה ילדים במדינה אבל תרפו טיפה!! יש לי גם 3 ילדים ברוך השם הילדה הבכורה שלי חכמה ללא ספק היא מצטיינת , אבל למרות הכול אני לא רוצה לקחת אותה לדברים מעבר ... קודם כל שתסיים את מה שהיא צריכה ואחר כך תגיע לאוניברסיטה ותעשה תואר ותעבוד בעבודה שהיא אוהבת וכדומה.
הייתי שמחה אילו 3 ילדי יהיו גם חכמים ברמה זו או אחרת אבל אני לא מתכוונת להרוס להם את חיי הילדות,[ הם בני 6, 9, 13 ] אבל ההחלטה היא אך ורק בידים שלכם אנשים! קחו זאת לצומת לבכם .. למרות שהעולם בנוי ומוחזק על ידי אנשים כאלה לא למהר.. כל דבר בזמן שלו! תודה לכם והמשך יום טוב לכולם ..
05/05/10 | 14:00
47. למען האמת הוא טעה... מה עם תחום הצבה??
כשיש שורש, התחום הצבה איקס גדול שווה אפס. זאת אומרת שהפתרון של X=-1 נפסל
05/05/10 | 09:03
47-סיון צודקת לגמרי -עוד בתוך ההודעה
חוץ מזה אני עכשיו מתכונן ל006 וכמה שעם הכל הכבוד יפה לו לגיל 11 יש מרחק של שנות אור מתרגיל כזה לבין חקירה מלאה של פונקציה טריגונומטית או מציאת תחום מקסימום של שטח הכלוא בין פרבולה ושני המשיקים לה היוצאים מנק' מסויימת...שיהיה לו בהצלחה אבל זו לא רמה ל5 יח"ל ..עדיין..
23/05/10 | 21:52
46. פששש איזה ילד הלוואי עלי.........
אמא הוא אחד הגאונים הוא יותר קטן ממני בכמה שנים והוא הצליח את זה גם עם תתרגיל הזה אני ילמד שנהה אני לא יצליח
04/05/10 | 22:35
45. כול הכבוד ילדה חכם
אני מאוד שמחה לשמוע אותך
אתה כול כך חכם
אלבי ותקבל כול משלותייך לטובה
האיתי מלכה מלכי בת 89 משדרות
04/05/10 | 16:51
44. המסכן נעשק מילדותו!
יש לאפשר לילדים לסיים את פרק ילדותם בנחת ולא לדחוף אותם "קדימה" בכוח, זה בסופו של דבר יהפוך אותם לנכים נפשית!!!!
04/05/10 | 09:27
זה אכן עושה אותו ככה
הילד מקסים, וכמו שכבר נאמר גאון מתמטי.
כולנו היינו רוצים להיות כאלה.
אבל אפשר לראות רק מצורת הדיבור שלו, שהוא לא תקשורתי.
הוא מזכיר לי מישהו שאני מכירה, ולצערי מי שאני מכירה הוא מבוגר ובודד. כי תמיד הוא יודע הכל.
זה בסדר גם לטעות, ורצוי בגיל הזה.
אולי במקצועות אחרים הוא שונה, אבל איך שזה מצטייר אין לו הרבה מקום לאכזב.
חבל. ילד צריך גם לאכזב כדי להשתפר.
על אותו ציר זה מסלול לבדידות ולחוסר תקשורת סביבתית.
אני לא מאשימה בכך את ההורים, כי גם בלי עזרתם הוא היה אינטלגנט. פשוט יש להוריד לו את הרגליים לקרקע ולצאת נקודת הנחה שחברים בגיל הזה- זה הכי חשוב.
06/05/10 | 16:19
43. סחתיין
שיילך לעשות פסיכומטרי נראה אותו......
04/05/10 | 05:58
42. כל הכבוד לילד?! למה???!!!
הוא לא השקיע ולא עבד על זה...!!!!! הוא נולד ככה!!!!!!!
כלהכבוד זה לא לו... כל הכבוד זה לאלוקים.......שהביא לו חכמה.
ולאלה שלא מאמינים כל הכבוד לDNA שקיבל בירושה!!!
04/05/10 | 02:20
41. מה זה בכלל שורש?
04/05/10 | 00:51
40. כן ירבו כמוהו....ממש להתגאות..
04/05/10 | 00:10
39. חרשן קטן
03/05/10 | 23:22
38. הלוואי כל הנגשים לבגרות יודעים כמוהו לפחות :)
גם אם הוא טעה, אין ספק שמדובר בילד גאון, פיקח ואמיץ!
כל הכבוד לילד ולהורים!
03/05/10 | 23:10
37. טעה, עדיין מרשים
X=-1 לא יכול להיות תשובה נכונה, כי זה מחוץ לתחום ההגדרה.
אסור שיהיה מינוס בשורש ואם X=-1 זה התשובה, זה נותן לנו מינוס בשורש
03/05/10 | 23:03
36. הוא מיבנה מבית ספר מעיין נכון?
אני כמעט בטוחה שהוא מיבנה מבית ספר מעיין כי ראיתי אותו מלא פעמים בבית הספר עכשיו אני כבר לא בבית הספר הזה והוא ישב לידי כשישנו מחוץ לכתה קבוצה של ילדים לעשות שיעורים הוא ישב איתנו ופתר תרגילים ברמה שלנו. שהוא היה בנתיים או שלוש קטן ממנו.
03/05/10 | 22:58
כן
כן, הוא כן
12/05/12 | 14:47
35. לא מוכן
הוא אכן לוקח בשלוש רמות את רוב התלמידים בגיל שלו אבל טעות מטופשת כמו שהוא עשה מראה שהוא ממש לא מוכן לבגרות (לפחות לא של 5 יחידות).
אגב, לכל המעצבנים, מן הסתם שעודד בן עמי לא התעקש על התיקון כדי לא להביך אותו מול מדינה שלמה. אתם רוצים שהוא יאכל תסביך פרוידיאני כלשהו בגיל 11?
באהבה.
03/05/10 | 22:39
34. כל הכבוד לגאון המתמטי ~
03/05/10 | 22:34
33. ילד מדהים
חלום של כל אמא
03/05/10 | 22:24
32. גאווה ישראלית
כמה דברים ראשית כל שישקול תרומת דם אולי החוכמה זה משהו שזורם לו בדם אז אני אשמח לקבל קצת. שנית לא חרם שהוא לא חיי את הילדות שלו מעבר ללימודים מה שבטוח זה שעם הלימודים האלה כן אפשר ללכת למכולת היום מרוויחים טוב בתור רו"ח בכל מיקרה שיהיה לו בהצלחה יש לו כבר בסיס טוב לחיים דבש.
03/05/10 | 22:13
31. גאווה ישראלית
03/05/10 | 22:13
30. מתמטיקה -מקצוע שצריך לשרוף!
03/05/10 | 22:10
29. פתר נכון רק חסר תחום הגדרה ואז -1 לא נכלל :)
03/05/10 | 22:01
28. "משוואה לא פשוטה" עלק
דברים כאלה עושים בכיתה ז'
03/05/10 | 22:00
למה נראה לך שעושים בכיתה ז'???
אני בכיתה ח' ועדיין לא למדתי את זה, ואנחנו עומדים לסיים את החומר(בני גורן) ולא למדנו את זה בכלל! יש לי חבר בבר-אילן שהוא כן למד את זה...
04/05/10 | 17:56
27. רגע רגע רגע בן 11
הוא בן 11 ובכיתה א'?
איך?? אני בן 12 וחצי וכיתה ז'0-0
03/05/10 | 21:59
איזו הבנת הנקרא מזעזעת יש לך!
הם אמרו שהוא בן 11 (עכשיו!) ושהוא היה בכיתה א' הוא הלך לכיתה ג' ללמוד מתמטיקה.
27/05/10 | 18:47
26. תנו לו לנסות אולי הוא יעלה את הממוצע הגרוע בארץ שלנו
03/05/10 | 21:56
25. מה ביג דיל המשוואה שהוא פתר מתאימה גם
לאלה שלומדים 3 יחידות במתמתיקה, אני מני שאם ילמדו ילדים בגיל שלו את המשוואה הזו הם גם ידעו, כי זה באמת לא כול כך קשה
03/05/10 | 21:43
אתה חי בסרט
בטח שזה קשה לכיתה ה'!!! מה נראה לך, שמנת המשכל של גם מי שבשלוש יחידות שווה לילד בכיתה ה'??
04/05/10 | 17:57
24. יש טעות קטנה...
התשובה היא לא + - 1 היא רק +1
בגלל שאי אפשר לרשום מינוס מתחת לשורש ...
וזה לא בדיוק 5 יחידות.. אין שם תרגילים כאלה...
אבל הילד תותח אין מה להגיד!
03/05/10 | 21:39
23. חננה
חננה
03/05/10 | 21:32
קנאי
03/05/10 | 21:56
22. פורסם הבוקר לראשונה בהארץ!!!!!!!!! קרדיט??
03/05/10 | 21:30
21. גאון גאווה להורים
03/05/10 | 21:29
20. זה הרמה של המורים שלנו!!! זה +-1 !!!
בושה למורה
מה השם שלו?
03/05/10 | 21:28
המורה צדק זה לא 1- כי מדובר במספרים ממשיים
ויש שם שורש X
03/05/10 | 22:11
מורה גרוע?
הוא מורה מצויין.
מינוס אחד לא נכון כי יש שמה שורש.
ואין אפשרות שיהיה מספר שלילי בשורש...
תבדוק לפני שאתה מגיב כי אני לא רוצה להגיד כמו מה יצאת...
03/05/10 | 23:09
19. ממש חכםםם אנשים באונברסיטה לא מגיעםם למה שילד כמו מסוגל
03/05/10 | 21:27
18. אני שמיניסט ויש לי אחד כזה בכיתתההה
03/05/10 | 21:24
17. מקרי למדי!!!!!!
גבר גברי! אולי תכיר את ביתי??? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מורה
03/05/10 | 21:23
16. עזבו את זה שהוא טעה, מה הקשר בין זה לבין 5 יחל?
מישהו יודע?
כי זו משוואה ברמה של 3 יחל
03/05/10 | 21:23
15. איח חננה !!
03/05/10 | 21:20
זה שאתה טיפש זה לא אומר שהוא חננה
זה אומר שהוא חכם! וכן בשביל בסוף להיות משהו בחיים צריך לחרוש לפעמים! מה נראה לך, שאינשטיין לא חרש?
04/05/10 | 17:59
14. אמן עלי ...
03/05/10 | 21:20
13. איזה מתוק!!הוא לא טעה כי אמר +- 1
זה אומר שהתוצאה יכולה להיות גם מינוס וגם פלוס ובמקרה הזה זה היה פלוס..
03/05/10 | 21:19
12. גאון הילדדדדדד
חחחחחחחחחח נישבע לכם אני לומד תחומר הזה עכשיו כיתה י' ואין לי מושג על מה הוא מדבר...
חחחחחחחחח עכשיו קצת ספורט ייאלה ביתרר מפרקים את הפועל במחזור הסיום!!
03/05/10 | 21:17
11. חמודדדד..
03/05/10 | 21:15
10. רוצה לבוא ב-25/5 לעשות את
הבגרות במקומי???
03/05/10 | 21:11
היי היי יש תור! אני הייתי קודם! XD
03/05/10 | 21:58
9. כל הכבוד! תמשיך כך
ותזכה לגדולות!
03/05/10 | 21:06
8. ברור שהוא טעה
חחחחחחחחח הוא טעעהה... שטויות במיץ מספרים מרוכבים.... אל תתחכמו!!! משוואות שלו היו מכוונות מראש למספרים ממשיים ולא מרוכבים.. הוא לא יודע שצריך לעשות תחום הגדרה .. ולבגרות 05 אין מספרים מרוכבים!
03/05/10 | 21:04
7. גם הוא יברח מהארץ לאחר שיוכתר כאקדאמי! מצויין!
03/05/10 | 21:00
6. "בוגר" אלק
צריך לראות את הרמה של הבגרויות במתמטיקה בימינו, כדי להבין עד כמה מגוחכים במשרד ה"חינוך" שטוענים שהוא לא מספיק בשל. צריך להיות מוגבל שכלית בשביל לא לעבור את הבגרות הזאת.
03/05/10 | 20:48
ממש לאא!!!!!!!
אולי את המוגבלת השכלית שעושה 3 יחידות!!
03/05/10 | 21:12
כל נכה מסוגל לעשות בגרות שלוש יחידות
03/05/10 | 22:01
5. הוא לא עשה תחום הגדרה ולכן קיבל מינוס אחד
03/05/10 | 20:47
4. חננה
03/05/10 | 20:45
ואז?
03/05/10 | 21:20
3. שירבו ילדים כאלה !
03/05/10 | 20:41
2. הוא טעה בסוף, זה לא יכול ל1- מכיוון שהאיקס נמצא
03/05/10 | 20:30
x^2=1 x=+-1 והמינוס 1 נפסל. הוא לא מוכן לבגרות
03/05/10 | 20:47
תקראו בבקשה
אני בן 14 ואני בעצמי לא יודע את כל הדברים האלה זה ממש כל הכבוד שילדים בגיל 11 יודעים דברים כאלו ממש בראבו לעולם .. אני גם חכם ומצטיין אך לא ברמה זו של ילד זה ישר כוח ילד נכבד [אמא שלי מורה אני ישאל אותה על ילד זה]
נתראה בשמחות !
03/05/10 | 21:20
הוא לא טעה
שואל השאלה לא הגביל את הפתרונות למספרים ממשיים בלבד, לכן הפתרון שלו בסדר אם מאפשרים גם פתרונות מרוכבים (שורש מינוס אחד שווה איי), ואז הפתרון שלו יותר נכון מהכוונה של כותב השאלה.
03/05/10 | 20:48
מה אתה מטומטם?! מה זה לא הגביל?!
נראה אותך כותב את זה בבגרות (אכן של אולי שאלון 001, השאלון הראשון של 3 יחידות, שהשאלה ברמה שלו במקרה הטוב) ומקבל 100.
כשיש שורש ובתוכו X אתה לא יכול לכתוב תשובה שלילית, המספר מתבטל.
בשאלון 007 של 5 יחידות יש כזה דברים מספר מדומה, וגם אז זה רק בשאלות ספציפיות, וגם לא בדיוק ככה...
03/05/10 | 22:13
מה מטומטם?
הוא צודק!
אם אין הגבלה למס' ממשים יש אפשרות למינוס אחד אך מכוון שמדובר בבגרות במדינת ישראל שבה המספרים הם רק בתחום הממשיים אז הוא טעה
03/05/10 | 23:12
אבל בגיל 11 לפתור כך
יש שבגיל 18 עושים את אותה הטעות וגם באוני' , הילד באמת מוכשר
03/05/10 | 20:54
נכון :)
אין ספק שהילד מוכשר, אבל משרד החינוך צודק, הוא עוד לא בשל לבחינת הבגרות.
ובחיים לא ייתנו כזאת חקירה קלה באף שאלון שעושים ב5 יחידות.
03/05/10 | 21:04
הוא לא טעה אתה טועה
מכיון שבשורש יש רק תשובה חיובית , אבל הX יכול לקבל שני סימנים (גם + וגם -) יש צורך לרשות את שורש אחד כאשר שני הסימנים נותנים שני פתרונות!!!!!!!!!!
03/05/10 | 21:19
1. חח חמוד כל הכבודד!!
03/05/10 | 20:23