דיבור ישיר
תגובות (48 תגובות ב-39 דיונים)
39. Medical Cannabis
תעשה טובה לעצמך ותפסיק עם הפאדיחות שאתה עושה, לאחר עישון קבוע של כמה חודשים, הקנאביס כבר לא גורם למאנצ'יז.. אלא רק מוריד ומוריד במשקל וגורם לחוסר תאבון לגוף.. אז בחייאת תעשה טובה, ותפסיק לדבר שטויות [אתה רק עושה לעצמך פאדיחות] אני עישנתי מריחואנה מגיל 16 עד גיל 17 וחצי וזה גרם לי נפלאות.. נחזור לזה עוד מעט. אך קודם מגיל 17 וחצי עד גיל 19 "חברים שלי" נתנו לי לעשן חשיש ואדולן.. הייתי במצב נפשי מסוכן, ממש סוציופאת מטורף, בגיל 21 אחרי שכבר הפסקתי עם הכל מגיל 20 מחשש להמשך פגיעה, מגיל 21 לקחו אותי לפסיכיאטר והוא נתן לי כדור שנקרא רסיטל-Recital. אחד בבוקר. הייתי הכי מאושר בעולם! בעולם!.. אחרי שנתיים וחצי הרגשתי לא טוב נפשית [עוד פעם] ונתנו לי פרפאנן -perphenan 8 מיל. הכדור הזה שיתק אותי [הרדים אותי] למשך 4 שנים. כיום אני לוקח פרפאנן 4 מיל בערב ופאקסט - Paxet בבוקר. לפני שהתחלתי עם הכדורים הייתי 68 קילו. היום אני שוקל 104 קילו!!!!!!!!!! ;( והכל בזכות הכדורים המעפנים שלכם!! עוד מעט [בינואר] רופאי משפחה ורופאים אחרים מהתחום, יתנו מרשם קאנביס רפואי לפי בעיית המטופל, ולפי הזן של הקנאביס, והרופא יוכל לבדוק ב - [ספר הירוק] את המונחים והסגולות של הקאנביס הרפואי למטופיל לפי צורך הפציינט. אני מקווה להנות מהחיים האלה כמה שיותר כשיהיה לי רישיון קנאביס רפואי, או שמן קנאביס רפואי, או סטיבקס כדי שאני גם יוכל לצחוק ולשמוח ולהנות מהחיים, וגם בשביל סוף סוף להרזות!!! תודה לך [פסיכי]אטר.
* מישהו שמבין!   22/10/15 | 22:28
38. ובכדורים שלכם אין תלות?
אם המריחואנה תהיה חוקית זה יפגע בחברות התרופות, וכתוצאה מזה גם בפסיכיאטרים, שחברות התרופות משלמות להם כסף כדי שירשמו את התרופות שלהם. ויש כדורים פסיכיאטריים שגורמים לתופעות לוואי הרבה יותר קשות מהתופעות של הגראס
* ליאור   07/03/12 | 00:05
37. כדאי שתעשה כמה קורסים מחדש מר דוקטור
כי לפי דעתי אתה מדבר מנקודת מבט של בן אדם שתומן תראש בחול ולא רואה את התמונה הכוללת.
* רונן   10/11/10 | 15:22
36. בבקשה פשוט העתקתי מלמעלה למי שלא ראה....
ANNUAL AMERICAN DEATHS CAUSED BY DRUGS TOBACCO …………………… 400,000 ALCOHOL …………………… 100,000 ALL LEGAL DRUGS ………….20,000 ALL ILLEGAL DRUGS ……….15,000 CAFFEINE …………………….2,000 ASPIRIN ………………………500 MARIJUANA …………………. 0
* מיכאל   10/11/10 | 12:08
35. אתה בעצמך צריך פסיכאטר,איזה בורות!!! ועוד מד"ר
* אלעד   10/11/10 | 08:52
34. אילן רבינוביץ גאון
מסכים עם כל מילה שלך אני מעשן מריחואנה 25 שנה ברציפות לפני כשבוע ראיתי את הבלוג שלך ובאותו רגע הפסקתי עם המריחונה קסם היתי רוצה לשאול אם זה מסוכן לי אחרי כל כך הרבה שנים להפסיק לגמרי ואך מגיעים אליך לטיפול מה שלא יהיה זו הפעם הראשונה שמישהו מדבר לעניין על מריחואנה תודה לך
* אדיר   09/11/10 | 11:07
33. דוקטור , כל מילה שלך בסלע - ת ב ו ר ך !!!!!
* יוסף חיים   26/10/10 | 20:49
32. מה אתה רוצהההה?? לך לך לישוןןןן דחוףףףף
* נטלי   18/10/10 | 12:54
31. אז מה נסגר אתה יכול לארגן מרשם למשהו רפואי או לא ?
* סחי בוקששתר   29/09/10 | 23:34
30. איזה סאחי באלאטה
איזה מאנצ'יס יגנוב?? אחרי שימוש קבוע של כמה חודשים אין כבר מאנצ'יס אלא להפך,זה דיי מרזה ראה ערך הודו..... גראס זה סם שעל כל בן אדם משפיע אחרת בדיוק כמו אלכוהול פרוזאק ושאר ירקות. אז מר פסיכולוג תהיה יותר קל עם עצמך ועם בני אדם ותראה שלא כל דבר חייבים לנתח כמו גופה באבו כביר
* סאחי   18/09/10 | 20:37
29. לא הבנתי, אתה רוצה לתת לי תחליף של תכשיר תרופתי?
תבלע את זה בעצמך, אני לא מכניסה רעל לגוף. אני מעשנת קבוע מריחואנה אחרי יום שלם של עיסוקים ויצירה ואימונים בחדר כושר. לך תחרטט על המטפלים שלך. וגם אחרי ג'וינט אני אצור משהו, איזה כתם כחול על הקנבס או יצירה דיגיטלית. אל תבלבל את המוח. אולי זה מתאים לקבוצה מסויימת של אנשים. אני מכירה אנשים רצייניים עם חיים מלאים שנהנים מג'וינט ומהחיים. ואל תיקח לעצמך את כל הקרדיט, זה לא אתה ש"אסרת" על העישון, אלא תאגידים קצת יותר גדולים של אינטרסים כסף ושחיתות. עוף לי מארון התרופות.
* חלי   17/09/10 | 21:22
28. חבל שאתה מטפל מתוך חוסר הבנה
זה מעיד עליך וגורם לי לפקפק בך כמטפל. לא. זה לא אומר שאתה צריך להתנסות בכל הפרעה כדי להבין בה. אבל זה כן אומר שצריך לחקור לעומק כדי להבין ואז לטפל. אין ספק שסטלה מרגיעה אותך. וגורמת לרצות לנוח ולא לעשות. דרך להרפות. אבל הבעיה היא לא בגראס/חשיש, אלא בהצבת גבולות. כשמישהו לא מוכן לעשות כלום בחיים שלו, מכריז "שביתה" ויושב ומעשן כל היום, זה לא הגראס אשם. זה הבחור. "טיפוס מכור" יתמכר ואם ירצה להאבק בזה, הוא יצטרך להאבק כל חייו. כי משהו בו לא יודע לדחות סיפוקים. ובזה יצטרך לטפל. גראס הוא לא יותר נורא מאלכוהול, החוקי. אלכוהול יכול להיות אחלה דבר. בתנאי שמצבים לו גבולות. אני למשל לא שותה אלכוהול בכלל. אבל אני מעשנת על בסיס יומיומי אחרי העבודה והלימודים ומטלות החיים. אני מעשנת למעלה מעשר שנים (לא מעשנת סיגריות בכלל) עובדת לומדת אמא נשואה. אין ספק שיש אנשים שמגזימים. משהו בתוכם דוחף אותם לזה. ובמשהו הזה צריך לטפל. איסור שימוש בגראס ובחשיש לא פותר להם את הבעיה, רק מסבך את כל השאר.
* במחתרת : )   03/09/10 | 18:07
איזה שטויות מפי פסיכאטר מהולל,לידיעתך
כל מה שאתה אומר די תלוי מה הזן שמעשנים,אינדיקה או סטיבה,נראה לי שאתה עישנת משהו שלא מן העולם הזה,אחרת לא ברור מאיפה השטויות שאתה מדבר גראס לא ממכר יא חביבי,נמאס מאנשים כמוכם שעושים דמוניזציה רבת שנים ונמאסה על כולנו ,אתה ושכמותך אוהבי השקר והסילוף בשביל בצע כסף מוכר את האמת בעבור נזיד של עדשים מאיזה חברת תרופות
* רונית   10/11/10 | 08:57
27. לכל המתנגדים, עמוק בלב אתם יודעים שהוא צודק. לצערי הרב. בעיקר בתחום הזוגיות, אין כוח לפעול ולעשות
אתם יודעים שהוא צודק, לא סתם אתם כ"כ מתנגדים.
* מעשנת שלא מצליחה להפסיק.   28/08/10 | 10:37
26. מכינה לי בזה הרגע גויינט כנסו
כמה בולשיט בזמן שהוא קודח הכנתי גויינט חחחחח אלק בואו אלינו נעזור לכם הכל בשביל כסף מה אנשים לא עושים בשביל כסף אומרים לכם שאתם מתמכרים וכאלה ץ הבל הבלים הכל תלוי במי שאתה ובגבולות שאתה מציב לעצמך בנתיים תן להנות מהגויינט שלי !!
* בננה    27/08/10 | 03:40
25. לא בהכרח מי שמדבר בשפה רהוטה הוא צודק!
הסירטון הזה אמור לפנות הרי לאנשים מעשנים, לא? ככה אתה חושב שתשיג את תשמת הלב שלהם? נראה לי בחיים לא ניסית לעשן. שמעת רק סיפורים. בכדי להפסיק לעשן חשיש וגראס צריך טיפול תרופתי?? פסיכולוג?? איזה קשקשן. לך תלמד מקצוע אמיתי ותתפרנס בכבוד.
* לא בהכרח מי שמדבר בשפה רהוטה הוא צודק!   27/08/10 | 03:38
24. עם כל הכבוד לפסיכיאטר, הוא דמגוג וגונב דעת!
אני לא חולה סופני לא סרטן לא איידס. אצלי ואחרים שכמותי זה עושה הפוך. משפר בריאות. פוגע במין? ח... ח... ח... בדיוק הפוך. אם כבר מה שדופק את המין זה הרעל הכימי שאתה ושכמותך מלעיטים אותנו (אין כמעט תרופה פסיכיאטרית שלא פוגעת משמעותית במין, וזו גם הסיבה מס' 1 לכך שאנשים מפסיקים ליטול אותן). הסיבה שזה מחוץ לחוק זה בגלל פטרנליסטים כמוך. אין לי חברה (גם לפני זה לא הייתה לי), אין לי עבודה (גם לפני זה לא הייתה לי), אבל יש לי חיים עם פחות כאבים, פחות חרדות, פחות דכאונות, ופחות תכשירים פסיכיאטרים. הפכתי למעט יותר חברותי. בדבר אחד אני מוכן להסכים עם הפסיכיאטר: נוצרת תלות נפשית (אני מפתח תלות נפשית בכל מה שעושה לי טוב, כולל גראס - מה רע בזה). הבעייה היא שזה לא חוקי, יש מחסור ואנשים מתחרפנים בצדק, כי החיים פה כאלה מחורבנים שהדבר הקטן הזה שמרגיע אותם וגורם להם תחושה גופנית טובה לא בהישג יד. לכן אני פונה לכל מי שבריא בגופו ונפשו לא להתקרב לגראס כל עוד לא חוקי. למי שיש בעייה גופנית או נפשית, מומלץ לקרוא באינטרנט על הקשר בין מריחואנה למחלתו. במקרים מסוימים ניתן אפילו לעשן חוקית, ולא חייבים להיות חולה סופני בשביל זה (כמוני). הבעייה היא כרגיל בירוקרטיה. כמובן שאני נגד עישון של קטינים, לא משנה מה יש בסיגריה. חברה צעירים עם היסטוריה פסיכיאטרית אישית או משפחתית: אתם בסיכון, חכו לגיל 30. אם אתם מעשנים ואתם בתחילת שנות ה 20 שלכם, וקיימת נטייה גנטית / תורשתית לסכיזופרנייה, מריחואנה עלולה להיות טריגר להתקף פסיכוטי. ראו הוזהרתם. שאר הקהל הרחב מוזמן לצפצף על דברי הפסיכיאטר סליבריטי הזה. אני אזפזפ בפעם הבאה שאראה אותו. איבד אצלי את האמינות. מספר חצאי אמיתות, גונב דעת! הוא עשה כאן מבחינתי מעשה נבלה! ליגליזציה עכשיו! קנביס זה ברכה ולא קללה עבור רוב האוכלוסיה. תשאיר לנו את ההחלטה אם לעשן. אל תחליט לנו אם לצרוך מוצר טבעי. זה הזמן להזכיר שהקנביס הרפואי מאיים על תעשיית התרופות, והרופאים ממהרים להשמיץ אותו, הן מחמת בורות, הן מחמת קיבעון מחשבתי ושטיפת מוח שהם עברו, והן כי זה עומד לפגוע להם בעסקים וברווחים.
* צרכן מריחואנה רפואית ברשיון, לא חולה סופני   27/08/10 | 03:19
מסכים עם כולכם. כנסו -->
תראו כמה אנחנו , כמה כח יש לנו, תחצינו , תגדלו, תפגינו, אנחנו לא מוותרים, תהיה ליגליזציה ולא מעניינים אותנו הפוליטיקאים וחברות התרופות וכל המתנגדים לדבר, שמה שמעניין אותם זה אך ורק כסף כסף כסף. מה שאני יכול להגיד לכם ידידי המעשנים שלא באישור, בלי לפתוח לכם את התאבון, אבל קנביס רפואי זה רמה מאוד גבוהה 23 אחוז thc זה אומר שזה איכותי פי 7 ממה שקיים ברחובות ישראל. ככל שנרצה יותר, נפעל יותר - וכולנו נעשן מהעצים ששתלנו בלי פחד, מהר יותר. ניתן להוסיף אותי בפייסבוק. להקליד בחיפוש - "גראס חוקי בישראל"
* משתמש בקנביס רפואי ברשיון. (לא חולה סופני)   09/09/10 | 14:52
23. כל מילה בסלע!!!!
וואווו כמה שזה נכוןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!! חשבתי להפסיק ואתה אילן חיזקת אותי בגדול..תודה!
* שלומי   27/08/10 | 02:46
22. שטויות במיץ
הכל שטויות אלה אנשים שרוצים רק כסף אני בתור אדם שלא מעשן אבל בדק מזה גראס ,עשיתי על זה מחקר גדול מאוד והגראס לא הורס כלום בגוף ואלה הפוך הוא מסדר ועוזר להרבה דברים בגוף!! וגראס וחשיש זה שתי דברים שונים החשיש באמת לא מומלץ!! וכל זה לא חוקי בגלל שאי אפשר לעשות כסף על הגראס כי זה טבעי !!! ואלכוהול בכלל אין מה לדבר הוא רק הורס גרוע מאוד ומסוכן!! סקר שנעשה על ידי חוקרים מביא: ב85% במסיבות בהם היה מעורב אלכוהול נגמרו באלימות קשה ועד רצח!!!!! . ובמסיבות בהם היה מעורב גראס/חשיש בלבד 0 מקרי אלימות !!!!
* זאת המציאות!!   27/08/10 | 02:24
21. מה זה השטויות האלה??
מה זה הפאקינג בולשיט של מסכנים הזה? עוד אחד שמנסה לתפוס גל על הרכבת. אנשים שמשענים ויש להם בעיות ביוזמה, בפעילות תעסוקתית ואהבה, הם אנשים שקרוב לוודאי היו להם את הבעיות הללו גם ללא עישון. בכלל, הבחור הזה ממש לא נראה כבעל נסיון. יותר כמו מי שמנסה למצוא דרכים איך לעשות כסף ומהי הדרך הטובה אם לא לספר את השטויות האלה לאנשים במצוקה ולהבטיח להם שיוכל לעזור?...
* תנוח כפרה   27/08/10 | 02:07
20. מלחמה מטופשת והנה גם לה יש מחקרים מטופשים
אין חופש פרט כשיש חוכמה שמאלנית שלטת עם מחקרים.......... מי שחושב שלא יאשרו יום אחד גראס בארה"ב ואח"כ גם בשאר העולם הנאור מדמיין - ואח"כ כולם כמובן שוב ייתישרו עם ההגיון החדש........ ואני לא צורך סמים ולא גראס - פשוט בז לשטויות השמאל הנאור מסדר לנו עולם "מושלם" - שאין לו כל קשר למן האנושי - הנה אין כבר אף אזור שמותר לעשן או מסעדה - כלא העולם המערבי!
* העולם המערבי הכניס את עצמו לכלא!   27/08/10 | 00:39
כמה טפשות ורוע בתגובה אחת
מי שגרם להוצאת הקנביס מחוץ לחוק בעולם זה הימין השמרני האמריקאי. השמאל תמיד אהב ג'וינטים, ביל קלינטון חגג עליהם. די להסית כנגד השמאל בכל דבר וענין. האיסור לעשן במסעדה מוצדק - אין לך כמעשן טבק, ולי כמעשן מריחואנה רפואית שום הצדק מוסרי או חוקי להפוך אנשים למעשנים פסיביים, או מלהרתיע שונאי עישון מלהיכנס למסעדה. בקטע הזה גלעד ארדן יצא גבר. רוצה לעשן? צא החוצה או תתאפק, ואם אתה לא מסוגל להתאפק לך לגמילה.
* צרכן מריחואנה רפואית ברשיון   27/08/10 | 15:43
19. משכנע ואמין
* לי זה לא יקרה!   27/08/10 | 00:08
18. ליגליז
אני מעשן כבר 7 שנים יש לי תואר ראשון ולא חסר לי בחורות כל מה שהוא אמר שטויות
* לודוויג   26/08/10 | 23:58
יש ויש יקירי.
* ותאמין לי שיש.   27/08/10 | 04:51
17. נו באמת...
הסיבה היחידה שזה לא חוקי בארץ זה בגלל שהמדינה לא יכולה לקחת על יצירה אלוהית מיסים ולכן זה לא משתלם אני יכול להבטיח לך שכמות האנשים שמתים מסיגריות בעולם היא ע-צ-ו-מ--ה אבל...המדינה מרוויחה מזה הון אז זה מותר? ומה עם אלכוהול? גם זה ח** בתוך בקבוק וגם על זה המדינה מרוויחה הון אבל על גראס שגדל טיבעי וכל אחד יוכל לגדל אותו אם זה יהיה חוקי לא תהיה שליטה לקבל על זה מיסים אז פשוט אוסרים את זה!!!
* ההוא שהפסיק לעשן אבל...   26/08/10 | 23:48
16. מזועזעת כמה שזה נכון
אני חיה את זה יום יום, לא אני, אלה בן הזוג שלי מכור, כן מכור למריחואנה. לא רק שהוא מכור, הוא גם מובטל ולא מוצא את עצמו כבר תקופה ארוכה.וזה לא רק זה, הוא מוקף בחברים שמכורים בדיוק כמוהו. כך שהם רק מעודדים אחד את השני לחומר/עיסוק הממכר הזה. כל כך כואב לי לראות חברה צעירים שכל החיים שלהם עוד לפניהם וכל מה שמענין אותם זה מאיפה להשיג את האצבע/סוליה/ירוק הבא שלהם, במקום להתמקד בעתיד שלהם, בשאיפות, במה הם רוצים לעשות עם עצמם. כל כך כואב לי עליהם, מה? זה מה שהם רואים את עצמם עושים בעוד 10 , 20 שנה? מעשנים בסבבה? הם כמו בועות אויר או עשן, מלאים בכלום, ריקים, בלי שאיפות, בלי רצונות, חלולים, וחסרי חיים. כל כך שמחתי כשהיה יובש בשוק, ופתאום קיבלתי בן זוג צלול ועם שמחה אמיתית, שיכולתי באמת לדבר איתו. ברור לי שזה התמכרות, ברור לי שכשיש חבר'ה שמעשנים כבדים, הם גוררים אחד את השני יותר ויותר למקום החשוך הזה שבסך הכל נותן להם שמחה זמנית ולא יותר מזה. אני יכולה לומר בכנות, שהיו תקופות קשות יותר שכל כמה דקות הוא הלך לבאנג שלו, ועכשיו התדירות ירדה לפעמים שלוש.
* שני   26/08/10 | 23:41
כנסי אולי תלמדי משהו...
אם הבן זוג שלך לא מוצא את עצמו , מובטל , חסר עיסוק , לא רואה לעצמו שום עתיד ונוטה להתמכרות , אפשר רק להסיק מזה שיש לו בעיות אישיות! אין לזה שום קשר לגראס ! יש לו בעיות פסיכולוגיות! להיפך , כשאנשים נורמטיביים משתמשים בגראס אני מוצא שיש הרבה על מה לדבר איתם , ומבחינה שכלית הם אנשים הרבה יותר משוחררים , פתוחים ודעתניים מאנשים סאחים מרובעים ממוסגרים.... תשיגי עזרה לבן זוג שלך!
* כנסי   30/03/11 | 12:17
15. הליצנית רוצה שתקחו תרופות בתשלום ובמרשם ממנה
* והמבין יבין   26/08/10 | 23:39
מזהים ברור אכן, היא עושה שיווק אגרסיבי וללא בושה
עכשיו מה היא תגיד בוידאו הממומן הבא? שפרוזק וסינדרום הX עדיפים
* BULLDOG   27/08/10 | 04:44
14. הסיבה שהגראס אסור כי
יש בעולם אנשים שרלטנים שבאופן לא דמוקרטי תוך כדי פגיעה חמורה בפרט ובבחירתו ,הם מחלטים לאסור עלינו . אך לפי רוב ההערכות עם העזרה שלכם ,יום אחד במדינת ישראל לא ירמסו עוד את בחירת הפרט ויאפשרו לכל מאן דבעי לעשן כאוותו.
* מייק   26/08/10 | 22:34
13. מה לא תגיד כדי שכל מי שמעשן, ויש הרבה, יבוא לקליניקה שלך?
* אורן   26/08/10 | 22:19
12. וו
הבעיה זה אנשים כמוך שעושים כסף על הכל ואנשים בלי ראש על הכתפיים באים לטיפולים אצלך. אלכהול היא הבעיה הענקית בארץ ולא קנאביס ואני מדברת על הירוק שזה צמח טבעי בלי תוספות. תשאיר את השטיות שלך לעצמך על דברים שקריים כאלה צריך לתבוע אותך.
* ו   26/08/10 | 22:13
11. אילן, עד עכשיו חשבתי שאתה מקצועי ואמיתי-כנסו.
אני בעליו של בית קפה מצליח, נשוי+2 ומאושר מאוד. מתחיל את היום בשעה 5 בבוקר ואף פעם לא יודע מתי מסיים אותו... אני מעשן באופן יום יומי , לא נוגע בטבק,אלכוהול ומכור רק לאישתי ולמשפחה. בין חבריי יש שמעשנים ויש שלא אבל מבין כולם אני נחשב לרזה ביותר ויודע "להתמודד" עם המנצ'ס על ידי אכילת אוכל בריא. כמו כל דבר בחיים צריך לדעת לא להפריז - אם האנשים שמפריזים בקנביס היו מפריזים באלכוהול הם היו הורגים את עצמם... וברור לי שהכתבה פורסמה כעת עקב התפיסה הגדולה היום... אני מבין שעדיף לרשום פרוזק כי כך יתמכרו ויחזרו לעוד 2000 ש"ח לשעה ומרשם...
* מעשן יותר מ-30 שנה   26/08/10 | 22:11
10. אלכוהול הוא הסם הכי גרוע שקיים
והוא ח ו ק י ואין שום בעיה להשיגו. ג'ויינט חשיש וכו' הם כמה רמות מתחת לאלכוהול!! הסם מס' 1 וחוקי... יש לאסור אותו אם כבר
* פלג   26/08/10 | 22:05
נכון מאוד!! בדוק!!
* מ.א.   26/08/10 | 23:24
9. מי שלא יבין בדרך הטובה יזכה לפגוש תרעה
גדולים וחכמים לפניך אמרו את אותם דברים ומאז לא התקדמנו בהרבה אולי פעם על כל אחד שהיה ניגמל היו שלושה שמתחילים היום זה ירד לשניים שמתחילים על כל אחד שניגמל.
* ישראלי   26/08/10 | 22:04
8. כל מילה בסלע פשוט
כאילו נכנסת לי לראש ותיארת את הבעיות שלי אחד לאחד, ואני מעשן כבר משהו כמו 6 שנים העיניין הוא שאני מודע לבעיה ועדיין לא מצליח לפתור אותה.
* אבי    26/08/10 | 21:52
עם קצת כח רצון..
הייתי שם, ביקרתי שם...עד היום נאבקת.. אבל אפשר...
שושהמחשושה   26/08/10 | 23:01
הבעיה היא אצלך ולא בגראס!
קל מאד להאשים מישהו או משהו אחר בכל כישלונותינו. אתה חלש אופי. לך לסדנת גמילה ואל תתקרב לגראס. לרוב המכריע של הציבור זה יעשה רק טוב.
* צרכן מריחואנה רפואית ברשיון   27/08/10 | 03:32
7. חייבת להודות....
אתה כל כך צודק..!!!! כל כך אבל כל כך צודק... 15 שנים עישנתי כל מיני...עד שפשוט נגמר...ואני כבר 7 חודשים בלי....וניגמלתי..!!! אבל אתה כל כך כל כך צודק..!!!!
שושהמחשושה   26/08/10 | 21:51
6. הכל ענין של מידה -גם עם גראס,גם אלכוהול,גם תרופות ועוד
כל השאר שטויות.. את המריחואנה אין סיבה להגביל, זה ממש לא יותר מזיק מאלכוהול.
* אסור להגזים בהכל   26/08/10 | 21:41
5. בולשיט בולשיט
בולשיט זה מה שיש לי להגיד
* לך תחפש   26/08/10 | 21:38
4. לא אשכח איך דיברת יפה על אלירז שדה
* מילים לתפארת   26/08/10 | 21:38
3. חחחחח
באיזה סרט הוא חי?
* יניב   26/08/10 | 21:35
2. תרופות פסיכיאטריות הרבה יותר גרועות , כרוניות וממכרות
* מורן   26/08/10 | 21:30
1. למה אלכוהול חוקי, ? השלכות חמורות לא פחות !
* בלי צביעות   26/08/10 | 21:30