גאווה
תגובות (87 תגובות ב-31 דיונים)
31. ברוכים הבאים ליהודיסטאן-
אחותה המפגרת של איראן. הדת היא רעל להמונים הנבערים.
* רוקי   17/02/17 | 16:13
30. אם יראו להם גברים ערומים, יעמוד להם.
מי מכל הגברים האלה ש"השתנו" יהיה מוכן להכנס לניסוי מדעי, שבודק תגובות פזיולוגיות של הגוף שלהם לתמונות וסרטונים של גברים ונשים? אני חותם ש-100% מכל ה"מטופלים" ש"נגמלו" כביכול, יראו עוררות מינית אך ורק כלפי גברים. 100% שהם גם מפנטזים על גברים עם הנשים שלהם. ו-200% שהם בוגדים באשתם מחד, ומתראיינים מאידך - אנחנו רואים את כל הנשואים עם הכיפה בgrinder אז על מי אתם עובדים? פתאטיים
* שום שינוי   08/02/17 | 03:08
לפעמים אין התאמה בין המשיכה לרצון... בדיוק כמו שאין התאמה בין במגדר למין
כמו שבחורה נולדה בגוף של גבר ובוחרת לעבור תהליך רפואי לשינוי את איבריי המין שלה, כך אדם שנולד הומו ובוחר להיות סטרייט יכול לעבור תהליך פסיכולוגי שישנה אותו המשיכה שלו.......
* דליה   08/02/17 | 17:59
29. דת היא מחלת נפש של אנשים עם IQ נמוך
צריך להציע להם טיפול פסיכיאטרי. הם די מסכנים.
* פיליפ השלישי   06/02/17 | 18:34
פיליפ לפי סגנון דבריך והתוכן נדמה כי אתה הוא שצריך שיעור בפסיכולוגיה, קבלה, ואהבת השונה ממך...
* דליה   07/02/17 | 11:56
אין הבדל בין דת לכת. דרך למשוך המונים
לעשות מה שמשמר את הכת (התרבות וסגידה לגורו - לפעמים אדם ולפעמים אל)
* מרקס   08/02/17 | 03:01
כת כמו כת הלהט״ב שבכוח מנסה להפוך את כולם לגייז וכופה ניתוחים רפואים ל״טרנסים״ וככה מושכת עוד ועוד המונים?
* רויטל   08/02/17 | 18:00
28. כצפוי הרבה מלל שלא מתייחסלעצם המציאות שהציגו.
אתם שנים טוענים שזה אך ורק מולד ואין שום אפשרות לשנות את זה בכלל. זוהי טענה מאוד מאוד חלשה במונחים מתמטיים ומה שעשו בכתבה הזאת בסך הכל ריסק לכם את הטיעון הזה. כי מהצד השני לא מתיימרים להגיד שתמיד ניתן לשנוץ כל אחד ואתם בהחלט טוענים שאי אפשר לשנות אף אחד. אז אתם נבוכים מעצם העובדה שמוכיחים לכם שאתם דמגוגים וכדי להיחלץ מזה אתם מוסיפים דמגוגיה על דמגוגיה. עמדת משרד הבריאות לא רלוונטית כיום במצב שבו הארגונים הגאים לכאןרה, שולטים ביד רמה על השיח. עד לפני שנים לא רבות הנטייה הזאת הוגדרה באופן החד והחלק ביותר כסטייהוראו איזה פלא מאז שגבר כוחם של ארגוני הנטייה לפתע השתנו כל הדעות הרפואיות וכו והשתנו כל ההגדרות. אז לא. בדיוק כמו שאני מאמין שרובכם תגדירו אדם שמצהיר על עצמו כנמשך לפרות או לעצים, כבעל סטיות, ככה גם כאן. ובכל מקרה לסיכום כאמור, הכתבה הוכיחה שאתם משקרים באמירה שאף אחד לא יכול לשנות את נטייתו בעזרת כל טיםול שהוא. תתמודדו :).
* צוריאל   06/02/17 | 12:44
27. דתיים פרימיטיביים !!!!
איזה גועל נפש, תנו לאנשים לחיות את חייהם. כול כך פשוט! טיפולי המרה? מה זה השטויות האלה? נראה לכם שאנשים קמים בוקר אחד ומכריזים אני הומו, אני שונה , אני אחר,? באמת נראה לכם? אנשים נולדים עם נטיות שונות מאחרים ? זה כול הסיפור. אלוהים לא מעוניין שרבנים ואנשי דת ינסו לשנות בן - אדם, אלוהים ברא את כול בני האדם שונים, אין אף בן אדם שדומה לשני , וכך גם מבפנים לא רק מבחוץ! חילונים תתעוררו לכם, המדינה בורחת לכם מהידיים. היום זה התעללות ורצון לעשות רע לקהילה הגאה - ומחר הם ינסו לפגוע בחופש ובזכויות שלכם! אני לא מבין אנשים שנותנים לפרימיטיבים האלו לנסות לשנות אותם. הומאים, לסביות , טראנס, אתם השונים , ואתם המיוחדים. אלוהים לא סתם ברא אותכם שונים- אלוהים שם מראה לציבור הדתי, מראה שמראה את הצד הגועלי את הצד שאוהב להתערב לאנשים בחייהם. מאחל לכול אחד מאנשי הדת החשוכים - ילד או ילדה שונים מהם- הייתי רוצה לדעת איך אז הם היו נוהגים.
* Yaniv   06/02/17 | 05:50
אף אחד לא קם בבוקר ומחליט שהוא בדיכאון! אבל הוא הולך לטיפול פסיכולוגי ותרופתי אם זה מפריע לו.... כך אשם שנולד הומו יכול ללכת לטיפול פסיכולוגי לשנות זאת... בדיוק כמו מי שנולד עם נטייה גנטית לדיכאון
* רננה    06/02/17 | 17:13
אתה יודעת שיש סיכוי שאצלך במשפחה יש הומו?
* יוסי   13/02/17 | 04:07
26. התגובות פה הדהימו אותי
בא נודה באמת. קיימת שטיפת מח עזה מצד "הקהילה" איפה הם לא נמצאים? בכל אתר יש מדור , מליון כתבות, תהלוכות ססגוניות, וחרמות נגד כל מי שמעיז לצייץ נגדם. אז הגיע הזמן שמישהו יקום ויאמר לא עוד. מותר להתבטא באופן שנוגד את דעתכם. זה בסדר גמור.
* מתי   06/02/17 | 05:35
25. די לטרור של הלהטבים. מותר לכם להציג את
השקפתכם ודעתכם מבלי לכפות אותה על אחרים.
* ...   06/02/17 | 05:17
24. ממש יוסף הצדיק,אפשרי ועוד איך אפשרי,פשוט מדהים.
* AAA   06/02/17 | 03:51
23. זה ברור שנטייה מינית היא מולדת
* חן   06/02/17 | 03:45
ברור איך?
למדת על זה אולי? יש לך עבר כזה? מאיפה ההחלטות הברורות האלה? תסביך אדיפוס שמעת? תקראי קצת יותר מחוץ לאתר מאקו. יש עולם שלם שלא מסוקר בתקשורת שעוסק בדברים האלה. זה אולי ישמע מוזר, אבל יש פסיכולוגים מוסמכים שעוסקים בזה ומשנים את הנטייה (לפי בחירת המטופלים כמובן)
* אנונימי   06/02/17 | 20:39
במה הדוקטורט שלך?
* יוסי   13/02/17 | 04:07
22. כמו שאדם שרוצה לשנות את מינו באמצעות ניתוחים ותרופות תוך סיכון חייו, כך זה מקובל שאדם שבוחר לשנות את נטייתו בשיטה פסיכולוגית...... מה ההבדל?
* רחלי   06/02/17 | 01:06
21. היוש מאקו, מה עם הקמפיין נגד רצח גייז במגזר הערבי והמוסלמי בישראל? או כזה ערבים אז מותר להם הכל...? הצביעות חוגגת
* דלית   06/02/17 | 01:04
צאי להפגין!
* יוסי   13/02/17 | 04:06
20. לא הבנתי. זה שאתם מתנגדים לטיפולי המרה זה אומר שאסור לסקר אותם?
מה זה סתימת הפיות הזו? קצת יכול הכחה וקבלת האחר... אם כבר..
* מתי   06/02/17 | 00:44
הדת מקבלת את האחר? את הגיי?
* מראה שחורה   08/02/17 | 03:03
הדת בהחלט מקבלת את השונה גם גייז.... אם כבר האגודה משליטה טרור נגד המגזר החרדי כבר שנים, בעיקר כחלק מהמאבק הפלסטיני שהאגודה משמשת כתת ג׳אנר שלו
* רחלי    09/02/17 | 01:37
19. תמשיכו לשתוק על הרציחות התעללות ואונס של להטבים במגזר הערבי והמוסלמי בישראל....
כרגיל רק את היהודים תוקפים
* רויטל   05/02/17 | 23:36
צאי והפגיני למענם! מה את רוצה מאיתנו הומואים יהודים?
* יוסי   13/02/17 | 04:06
18. סותמי פיות
מי אתם שתאסרו על אדם שיש לו נטיה ורוצה לנסות לשנות אותה?
* דוד   05/02/17 | 23:16
אם היית לומד לימודי ליבה היית מבין שזה לא אפשרי
בהצלחה !
* משה   06/02/17 | 09:56
משה, ההתנשאות הזאת זו בידיוק סתימת הפיות
וזה מה שהופך אנשים כמוך ללא רלוונטיים לציבוריות הישראלית. תתבגר
* נועם   07/02/17 | 08:02
17. ממש ״הפתעה״, האגודה הלטבית משקיעה את מירב המשאבים והכסף לעורכי דין שיקלטו פליטים לא חוקיים מאפריקה, ואזרוח מוסלמים ושב״חים ערבים, אין שום תכנית מסודרת לקהיחה הדתית היהודית- אז פתאום ״מתפלאים״
אם האגודה הייתה פועלת בשיתוף כלשהו עם הקהילה הדתית יהודית בארץ, נותנת מענה, הסבר, מידע.... במקום זאת האגודה שאמורה ״להכיל״ את השונה, רק תוקפת את המגזר הדתי ורק ממסטגת אותו כרע ונוראי.... אז כשאין להומו דתי צעיר למי לפנות הוא פונה למה שנגיש... ברור לכולם שמגזר המוסלמי והאפריקאי קורים דברים מזעזעים נגד להטבים שכוללים רצח, והאגודה שלא רק מעלימה עין, היא גם עוזרת להם ותורמת כספים, ממזמן האגודה הפכה לתת ג׳אנר של אש״ף, ורק תוקפת דתיים והמגזר, אז למה שירצו להקשיב להם בכלל?! שנים של הזנחה ואז פתאום הם מתפלאים.... מעניין שמגזר המוסלמי השיעי והסוני אתם לא מתפלאים בכלל
* דפי   05/02/17 | 22:59
כנראה שאתה חוזר בתשובה מטורף.
דתי מבית לא יכתוב דברים בכזה להט. אין בעיה עם חזרה בתשובה, חלילה. אך רק טירוף כמו שלך יכול להתנקז לחזרה בתשובה.
* יוסי   13/02/17 | 04:05
16. מה הבעיה שלכם מאקו.. הבחור השתנה טוב לו אז מה כואב?
לפעמים לאנשים יש בלבול בחיים ואולי הם לא באמת עם נטיות אז למה בכוח להגיד שהם הומואים כי זה נהיה גאווה? אם אפשר לשנות ובנאדם לא בטוח בעצמו שהוא כזה אז מה רע לעבור טיפול ולנסות??
* ..   05/02/17 | 22:59
15. קראתי עכשיו את הכתבה המקורית והאמת שזה ממש מרגש!
אני ממש שמח בשביל אותם אנשים שסו סוף מרגישים שלמים עם עצמם אחרי שכל חייהם חיו בסוד. מה ההבדל בין אדם שמרגיש שלם עם עצמו בגלל שיצא מהארון או אדם שמרגיש שלם עם עצמו בגלל שעבר טיפול נפשי ועכשיו אין לו נטייה מינית לבני מינו? להגיד שטיפולים מסוג זה סכנה זו כפייה של החברה כנגד אותם אנשים שבוחרים אחרת. זכותו של כל הומו לא לצאת מהארון וללכת לטיפולים שכאלה אם הוא מרגיש שכך הוא יהיה שלם עם עצמו. אין לנו זכות לחלוק עליו בגלל זה.
* יצחק   05/02/17 | 22:19
14. מאקו מצנזרים תגובות כי יש להם אג'נדה ואינטלגנטים מפחידים אותם
מאקו אם כבר אתם מדברים באמת על זכויות להטבי"ם תתחילו לקרוא לזה העדפה מינית ולא נטיה מינית. יש לאדם זכות להעדיף מיגדר מסוים ללא קשר לנטייה המינית שלו. ולענין "ההמרה". כל מה שיש באדם מגיע מהמוח. היכולת לדבר ללכת להריח לאכול להתגרות מינית וכן על זו הדרך. עולם הרפואה והמדע בכל יום עושה מניפולציות על המוח ובהצלחה רבה. ההוכחה הכי בסיסית ופשוטה היא שינוי המין. מה שאתם בעצם טוענים שעולם הרפואה יכול להפוך בחורה לגבר גברי וגבר לאישה נשית אבל הוא לא יכול לשלוט על הנטיה המינית בכלל?! זו סתירה ואבסורד. השליטה על הנטיה המינית היא אפילו לא מחצית הדרך לשינוי מין. למה אתם מזועזעים מטיפול ההמרה?! אני נכה צהל שמטופל פסיכולוגית ופסיכיאטרית, זה מזעזע אתכם שאני מטפל בנפש?! אם לאדם וסיבותיו עימו לא מסתדרת הנטיה המינית שלו והוא רוצה לבדוק דרכי טיפול למה אתם מזדעזעים?! אתם פוחדים שמישהו יצליח ויגידו להומואים שזו העדפה ולא נטיה שאפשר לטפל בה ויסיגו את הישגיהם לאחור?! אין לכם בעיה שגבר יקבל הורמונים יגדל שדיים יוריד את איברי זיכרותו אבל מזעזע אתכם שאדם מנסה "טיפולי המרה"?! אתם לא מכירים בזכותו של אדם אפילו לנסות זאת. זו לא פעם ראשונה שאתם כותבים בגנות טיפולי ההמרה. כששלחתי תגובה ברוח זו צינזרתם ולא פירסמתם אותה. אני מניח שתשובות אינטלגנטיות שיש בהן היגיון מפחידות אתכם.
* מאקו כשתקראו לזה העדפה מינית תקבלו באמת ת'הומואים.   05/02/17 | 21:45
ביג לייק
* אורית   05/02/17 | 22:54
מסכים עם כל מילה
* דוד   06/02/17 | 00:50
כ"כ נכון
* ..   06/02/17 | 05:20
13. די לסתימת הפיות
מרתיח אותי אנשים כמו הכותב שלא יודע לקבל את דעת האחר ולפרגן לשונה.
* אלי   05/02/17 | 21:05
12. אם נולדתי אם נטיה גנטית לדיכאון, ואני רוצה לשנות זאת, אני הולכת לייעוץ ואף דוחפים לי כדורים שנויים במחלוקת.... אז למה אם נולדתי עם נטייה לגברים ורוצה לשנות זאת, אסור לי?!?!
* רוי   05/02/17 | 19:16
אם אתה משווה דיכאון לנטייה מינית
דוקטור לפסיכולוגיה כנראה אתה לא תהיה.
* יוסי   13/02/17 | 04:02
11. אם כולם שווים והמשיכה המינית היא לא רלוונטית, מדוע הכעס על מישהו שרוצה להיות סטרייט? גייז וסטרייטים הם שווים וזכותו של אדם לבחור אם להיות הומו סטרייט בי או כל מה שביניהם......
* רויטל   05/02/17 | 19:14
10. מפמפמים לנו שגבר/אישה זה רק מגדר, ואין הבדל ביניהם חוץ מאברי המין..... אם כך מדוע מדרבנים אנשים לעבור ניתוח גופני לשנות איבר מין?!
ניתוחים לשינוי מין הם סכנת מוות מבחינת ניתוח, סכנה לבעיות בניתוח, עוד תרופות, הורמונים עם תופעות לוואי והשלכות רפואיות קשות עד גידולים סרטניים..... כל אלה מקובלים בחברה.... אך ייעוץ במסגרת דתית יהודית, שיחה וורבלית היא אסורה ומסוכנת?! הריי ברור לכולם שמגזר המוסלמי מתרחשים דברים נוראים פי מיליון, אך האגודה והקהילה שותקים, אך כשזה מגיע ליהודות פתאום הם נזכרים להתערב ולהתנגד....
* דקל   05/02/17 | 19:11
יש לך נטיות או סטיות מודחקות
מדרבנים אנשים? כנראה יש לך עיסוק אובססיבי בנושא, כי מה שאתה מתאר קורה רק במציאות בה אתה חי.
* יוסי   13/02/17 | 04:01
9. ניתוח מין הוא כפייה אלימה של חברות תרופות ומנתחים, ייעוץ בנושא משיכה מינית הוא לא לגיטימי?!
ניתוחים מסכניי חיים, תרופות הורמונליות עם השלכות בריאותיות חמורות הן לגיטימיות, אך שיחה וייעוץ אישי הם פסולים?! המין המשיכה והמגדר הם משתנים הם לא רק הומו או סטרייט.... לכן אם אדם נמצא בין לבין זכותו אם רצונו להגיד בסקאלה לצד אחד ולא להיות ביניים, בדיוק כמו שמישהו שהמגדר לא נוח לו, יכול להיות בין לבין ולשים פאה ולהתאפר או ללכת לצד אחד בסקאלה ולהפוך רק לנקבה, ולא גם גם...
* דלית   05/02/17 | 17:33
8. במה הם שונים מהאסלם הקיצוני טפו עליהם
* ישראל   05/02/17 | 14:25
באיסלם כל הומו מחוייב לעבור ניתוח לשינוי מין ולא מוצא להורג..... יחי ההבדל הקטן
* רננה    05/02/17 | 17:34
באסלאם הקיצוני אין בחירה
הם בוחרים לעבור את הטיפולים האלה. יש כאלה שזה הצליח להם ויש כאלה שלא. מה איכפת לכם שינסו? אף אחד לא מבטיח שזה יעבוד. למה זה בסדר לקבל שמישהו מגלה שהוא הומו או לסבית בשלב מאוחר בחייו וזה לא בסדר לקבל אדם שמגלה שהוא לא בעל נטייה הומוסקסואלית בסופו של דבר?
* יון   05/02/17 | 17:51
שאין כזה איסלם קיצוני, בכל במדינות המוסלמיות כולל ״המתונות״ דינם של גייז הוא מוות, אלה אם כן ביצעו ניתוח לשינוי מין לאישה (למרות שזה לא המגדר שלהן)
* רויטל   05/02/17 | 23:38
7. מדינות ערב מחייבות הומואים לעשות ניתוח לשינוי מין כאופציה להישאר בחיים ולא גזר דין מוות, לכן כן...כופים עליהם לעבור ניתוחים
* לבורות זה מסוכן    05/02/17 | 13:36
זו הדוגמה שלך? מדינות ערב?
איזו לוגיקה לוקה
* שלי   05/02/17 | 14:43
אבל מי דיבר על מדינות ערב?
* מה הקשר?   05/02/17 | 14:47
הקשר למדינות ערב הוא שהאגודה הלהטבית בארץ משקיעה את
* שלי   05/02/17 | 18:59
אז תהגר לשם נשמע שאתה שייך
* ביוש   08/02/17 | 03:04
6. משכנעים בנים שיהפכו לבנות ובנות שיהפכו לבנים בניתוחים קוסמטיים מסוכנים, שמכניסים מיליונים לחברות תרופות..... אבל פתאום שמנסים לשנות נטייה מינית זה ״מסוכן״
* דליב   05/02/17 | 11:20
אף אחד לא משכנע אחר להפוך את מינו.
זה שירות שניתן רק לאנשים שרוצים לעשות את זה. אין שום נסיון ״לשכנע״ אנשים לעשות את זה. מי שעושה את זה עושה את זה כי הוא צריך, כי הוא נולד עם מח של גבר\אשה בגוף לא מתאים.
* בורות זה מסוכן   05/02/17 | 13:14
גם טיפולי המרה זה למי שרוצה, מה ההבדל?
טיפולי המרה נשמעים הרבה פחות קיצוניים
* לי   05/02/17 | 14:17
הבעיה היא כשגוררים לשם קטינים וקטינות
וגם כשהטיפולים מספקים מצג שוא כאילו מדובר במשהו מעולם הפסיכולוגיה. הטיפולים האלה הם פסאוו פסיכולוגיה, אין בהם שום ממש וביכולתם להסב נזק נפשי אדיר ובלתי הפיך - אבל כם, אם אתה בגיר וחי באשליה שזה מה שאתה צריך ומודע לסיכונים, תהנה
* שלי   05/02/17 | 14:42
קטינים וקטינות נגררים גם להיות הומואים ולסביות
זה ידוע שבגיל ההתבגרות יש בלבול מיני ולא צריך לקבע את זה.הרי יש תמיד תיוגים, למה לומר על ילד עדין בן 13 למשל שהוא הומו? יכול להיות שזה יתקבע אצלו, יכול להיות שיתנסה עם בוגרים (משום מה בקהילה זה לא נחשב ניצול מיני, ראה הבר נוער). תנו לאנשים להתפתח ולהחליט בעצמם
* ייויו   05/02/17 | 17:55
פשוט כואב לראות כמה חוסר ידע יש בארץ.
המרת מין זה תהליך עבור טרנסג'נדר - בן אדם שנולד עם מגדר (חלק במח) וגוף שאינם תואמים. שינוי המין הכרחי כדי שלאדם יהיה את הגוף שמתאים למגדר שלו. אבל זה בסה"כ תהליך חיצוני - אין שום השפעה על המח (הפנימיות) של האדם, שהיא לא ניתנת לשינוי. לדוגמא: "זכר" שנולד עם מח של נקבה ירצה להפוך את גופו לנקבה (מכיוון שלמעשה מדובר בנקבה שנולדה עם גוף שגוי - של גבר). אבל אנו לא יודעים אם וכיצד אפשר להפוך את המח שלו לכזה של זכר כפתרון חלופי, ולכן אנו משנים את הגוף כך שיתאים למח. טיפולי המרה אלה טיפולים שמתיימרים לשנות את הנטייה המינית (אין שום קשר למגדר, אבל גם היא - בסה"כ חלק במח). אלה "טיפולים" שמתיימרים לשנות את הפנימיות של אדם, כלומר חלק מאד בסיסי במח שלו שלא מושפע ע"י מחשבות או רצונות. והם מעולם לא עבדו. אם זה היה עובד, עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם היו נחשפים ומספרים על כך. איפה הם האנשים האלה? מדוע לא נראה ולו אחד כזה בכל העולם? קל לייצר סיפורי מעשיות על דפי כתבה. האנשים שבה דמיוניים לחלוטין. האפשרות ההגיונית היחידה היא שמדובר באנשים שנמשכים לשני המינים, והם מאד מתביישים במשיכתם מין שלהם ולכן מסתירים אותה, ורק "שיעזבו אותם ויחשבו שהם סטרייטים".
* ממליץ להכיר עובדות לפני שכותבים שטויות   05/02/17 | 15:01
מין ומגדר הוא דבר מודולרי ומשתנה... אף פה כופים לבצע ניתוח לרווחת טייקונים מחברות תרופות ומנתחים, בעוד שהעולם לא שחור לבן/ זכר/נקבה....
* ממש לא   05/02/17 | 17:29
חשבתי שגבר או אישה זה רק מגדר
לא מפסיקים לפמפם לנו שאין הבדל בין גבר ואישה חוץ מאברי מין. אז מישהו יכול להגדיר לי מה זה גבר ומה זה אישה?
* נוו   05/02/17 | 17:47
5. אם זה היה נכון אז מליוני הומואים ברחבי בעולם היו "נרפאים"
אבל זה לא אפשרי. סתם עוד שקר בחסות קיצוניים. הרי נסיון לטיפול בהומוסקסואליות זה דבר שמנסים שנים בהרבה מקומות בעולם. התוצאות - אפס. זה טבוע בקוד הגנטי, אז מן הסתם אי אפשר לשנות את זה.
* חשוב לדעת   05/02/17 | 10:51
4. תקראו את הכתבה המקורית !
חופש הביטוי זה מושג ששיך לצד אחד בלבד?? אם בן אדם מחליט שברצונו לטפל בעצמו ולחקור את עצמו , מה זה עניינכם? זכותו של כל אדם לשנות את עצמו. אני נגעלת מהמוסר הכפול שלכם. הכתבה המקורית פשוט מקסימה . מבטאת את התהליך העמוק והאמיתי שכל אחד מהם עבר. שמחה מאד לשמוע שטוב להם ! אולי יש עוד אנשים שיכולים להעזר בעצת נפש ולחיות את החיים מחדש... בהצלחה !!
* די לסלף   05/02/17 | 10:05
כל מילה !!
* אמת    05/02/17 | 12:42
הסילוף הוא בכתבה המקורית
כל הומוסקסואל יודע שלא משנה כמה יחשוב על נשים ויסתכל על נשים, וכמה טיפולים יעבור - זה לא משנה. הרבה מאד הומואים מנסים. אבל זה כמו להחליט שאתה רוצה להפוך לגבוה יותר, או להחליף צבע עיניים. טיפול לא משפיע על כל דבר. הכתבה הזאת היא מרמה, היא יצירה של הסתה טהורה, זה בדיוק כמו כתבות שממציאות שקרים אפלים על יהודים כדי להסית נגדם ולגרום לאנשים לחשוב שהם אופים מצות מדם של ילדים. ואת נופלת קורבן לזה מכיוון שאת לא יודעת מה זה להיות הומוסקסואל. להציג שקרים בצורה ״מקסימה״ לא הופך אותם לאמת, זה רק הופך את עבודת ההסתה לאכזרית יותר.
* אסור להאמין לכל דבר   05/02/17 | 13:11
פשוט לא נכון
יש לי חבר מהתיכון כזה שעבר תהליך והיום אני בקשר איתו והוא מספר לי על תהליך מדהים שעבר. נכון שיש כאלה שמנסים ולא מצליחים תלוי למי הלכו ותלוי ברצון שלהם אבל זה שיש כאלה שהצליחו זה ודאי נכון
* איתי   05/02/17 | 20:52
נפלת קורבן להסתה
זה הנשק החדש של מפעל ההסתה - לייצר כתבה ״מקסימה״ כדי שתשבה את לב האנשים שאינם מבינים במה מדובר - אנשים כמוך. לא היה מעולם אדם שהצליח לשנות את נטייתו המינית. אולי מדובר באנשים שהם דו-מיניים והם עברו להסתיר את משיכתם לגברים. אבל כמו שאת לא יכולה להפוך ללסבית אחרי ״טיפול״, גם התהליך ההפוך לא אפשרי.
* די להאמין לשטויות   05/02/17 | 13:16
הכל טוב ויפה
חופש הביטוי הוא לא החופש לשקר בעיתונות ולכן ראוי לציין בכל כתבה על טיפולי המרה שיש להם השלכות בריאותיות את העובדה כי מקצועות הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה מתנערים משיטות אלה ואף מזהירים מפניהן. חוץ מזה, כל מה שקשור לקטינים וטיפולי המרה צריך להיות מחוץ לחוק
* שלי   05/02/17 | 14:38
תשובה שטחית
נראה שמי שמפחד זה דווקא ארגוני הלהט"ב. אם זה מתאים למישהו למה זה כל כך מאיים ? למה קטין יכול להיות מספיק בוגר בשביל להחליט מהי נטייתו ולא בשביל להחליט שהוא רוצה לחקור משהו אחר? למה זה לא בסדר לשים סימני שאלה? קבעתם שאף אחד לא הצליח. מניין לכם? עשיתם מחקר? דווקא הכתבה המקורית הביאה את מכלול התחושות והאפשרויות להצליח בטיפול כזה בעוד הכתבה הנוכחית בחרה לצטט חלק. ממה אתם פוחדים כל כך?
* אחת   05/02/17 | 16:05
הסכנה לא להומואים, אלא להסתת ציבור סטרייטי
הכתבה המדוברת היא נסיון להציג מצב מולד כמחלה ברת טיפול. הסכנה אינה להומואים, מקסימום ילכו ויבינו בעצמם שאין יכולת לשנות נטייה מינית. הסכנה היא בהסתת סטרייטים - וזו מטרת הכתבה - לגרום לסטרייטים לחשוב שהומוסקסואליות זו מחלת נפש שיש למגר, בזמן שזה בסה״כ מצב מולד שלא מזיק לאף אחד. והנה כבר מנוע ההסתה עובד היטב ולקח גם אותך כקורבן.
* אחד   05/02/17 | 16:29
אבל אתה טועה
יש מצב שזה מולד ויש מצב שזה לא מולד, למה לא לתת למי שרוצה לנסות לשנות את זה?
* חח   05/02/17 | 17:58
אף אחד לא מפחד שהומו יהפוך לסטרייט
1. כי אין מצב שזה יקרה, אבל גם אם כן: 2. כי לא מעניין אותנו למי אחרים ואחרות נמשכים ונמשכות. הבעיה היא המסר שזה משדר לגבינו והנזק הנפשי שזה עושה לילדים ונוער שההורים החשוכים שלהם גוררים אןתם לזה
* שלי   05/02/17 | 17:28
עובדה שזה כן קרה, יש אנשים שמעידים על זה, הם שינו את הנטיות שלהם
וגם הפוך למשל רן דנקר הפך להומו או שי גבסו למרות שהיו סטרייטים עד גיל בוגר והפכו להומואים (או שהם דו שבחרו להיות הומואים, אני לא יודעת) אז למה לא הפוך? לא הגיוני שזה רק לצד אחד
* לולי   05/02/17 | 21:11
בורות גרסת 2017
* יוסי   13/02/17 | 03:59
ב"כתבה" הזו מתואר מקרה של יחד שעבר פגיעה מינית
הסיפור הראשון הוא של בחור שעבר "במקרה" אירוע מוטעה", בגיל 11. זו לשון נקייה לפגיעה מינית בילד, והם מתארים את זה כגורם לנטייה המינית שלו. במקום לטפל בילד שעובר פגיעות מיניות קוראים לו סוטה ושולחים אותו לטיפולי המרה. באמת כתבה מקסימה...
* זה מקסים???    05/02/17 | 16:37
3. בנאדם עלוב וחלש
אין לי מה להגיד חוץ מזה שהוא פשוט בנאדם פחדן אדם עלוב שבמקום להתמודד עם חיו בורח וממציא שקרים וגם מאמין להם זה הגשה נוראית ואני פשוט מרחם עליך שבמקום לחיות בלי לחשוב רק מה חושבים עליי אתה בוחר לחיות חיים נורמאלים ובכלל מי הגדיר ימה זה נורמאלי ומה זה לא...
* אני    05/02/17 | 09:22
2. זה נכון שההומואים הם חסרי ביטחון לכן הם צריכים גאווה
* מי שרוצה שיעשה בשקט מה זה כל הרעשש. נמאס   05/02/17 | 09:02
אנשים כמוך הם הסיבה שהם ״צריכים״ גאווה
אין שום סיבה בעולם להסתיר את הנטיה המינית ואנשים כמוך שאומרים להם תעשו את זה אבל בשקט הם הבעיה זה כמו שאתאיסט יגיד לחרדי את ההכנסת ספר תורה שלך תעשה אצלך בבית בשקט אני מניח שלא היית מוכן לקבל את זה נכון?
* דודי   05/02/17 | 14:00
אהמ מירי רגב אהמ
* רון   06/02/17 | 01:38
1. בתור אחד שהיה שם, זה לא עושה שום נזקים, ואתם וכמוכם מציגים אותם בצורה שקרית.
הטיפול הוא טיפול פסיכולוגי פשוט שמטרתו היא לאהוב את עצמך. אין כמעט דיבורים על מיניות כמו שאתם מציגים בכתבות עליהם. מרוב "קבלת האחר" אתם לא מוכנים לקבל את האחר שרוצה לשנות. מי אמר שלכולם מתאים אורח חיים של הומו? מה השטות הזאת להעביר חוק שאוסר את זה? אם יש הוכחות של אנשים שעשו את זה והשתנו, אז מה אכפת לי מה הדעה של הפסיכולוגים
* אנונימי   05/02/17 | 08:04
יש לי הרגשה שזו תגובה ״מבוימת״
אין סיכוי שהומו רשום כזה דבר. בתור הומו אני יודע שזה לא אפשרי. בדיוק כמו שסטרייט יודע שהוא לא יהפוך פתאום להומו אם הוא יחשף להומואים. ואכן סטרייטים והומואים חיים זה לצד זה בעולמנו ואין שום ״העברה מצד לצד״. התגובה הזאת נראית לי מטעם כותבי\תומכי הכתבה השקרית, וכל תכליתה היא לייצר הסתה במסווה של ״מעשה טוב״.
* רועי   05/02/17 | 13:22
פוגע בי שבגלל שיש דברים שאתה לא יודע ולא בדקת אתה טוען שזה מבויים
אני מציע לך לבדוק ולברר קצת יותר על העניין. אני עדיין הומו, עוד לא הצלחתי לשנות. אבל אני רואה התקדמות גדולה בתהליך האישי שלי. ומאמין שזה ישתנה מתישהו. בגלל שראיתי עובדות בשטח מחברים שלי, שהצליחו לשנות, והיום נשואים באושר לאישה עם ילדים
* אנונימי   05/02/17 | 19:02
אנונימי בהצלחה!!!
* אורית   05/02/17 | 22:57
תודה!
* אנונימי   06/02/17 | 09:17
אנונימי, כדאי לפנות לאיש מקצוע לטיפול בטראומה. נשמע מסוכן.
בהצלחה!
* מירית   06/02/17 | 09:58
על איזה טראומה את מדברת?
* אנונימי   06/02/17 | 20:34
תביא ביד על גברים שאשתך ישנה
מסכנה אשתך לעתיד.
* יוסי   13/02/17 | 03:57
בהצלחה עם הבגידות מהצד
* אלי   01/03/17 | 11:54