החדשות
תגובות (61 תגובות ב-43 דיונים)
43. גם אצלנו אין בדואים בבריכה
תביאו כמה דחוף. אנחנו מתים שבנותינו ישתכשכו עם מוסלמים במים החמימים. לא סתם עלינו ארצה.
* חאלד משעל   05/07/13 | 06:33
42. דעתי
אלה בסך הכול ילדים חולים אולי בשבוע הבא לא יהיו איתנו בסוף כולנו בני אדם אבל אלה חולים תנו להם לחייך איזה מסכנים הילדים מה הם עוד עשו לאנשים
* לא חשוב    14/06/13 | 21:22
41. !
זה כמו להשוות מקרה לא להכניס שחורים לבריכה צריכים אותה נקייה! כל בנאדם שעומד לידם על הגזענות הנוראית הזאת הוא אפלו יותר גזעני אך חסר תרבות גם !
* אנג'י   02/06/13 | 12:57
40. תארו לכם שהם גם היו מתחילים להתפוצץ בבריכה?!!!!!
* חסן בתול   01/06/13 | 22:31
39. לאן נרצה להגיע ?
ה כבר לא סוד שאני מוכנה להזיז גבעות והרים בכל הנוגע למחלת הסרטן והגנה על זכויות ושיפור איכות חייהם של החולים . מחלת הסרטן הינה מחלה ארורה , אך היא גם לא מחלה גזענית ( בהתחשב בעובדה ששוררת כאן גזענות בהרבה אספקטים ומובנים) המחלה הזאת לא פוסחת על משה כי הוא יהודי ,ולא פוסחת על חנין כי היא בחורה לסרטן לא אכפת אם אתה בן 12 או בן 64 . וזה שהגוף שלך קורס מהטיפולים הכימותרפיים המייגעים וזה שבחורה מסתובבת עם קרחת וסופגת אלף ומאתיים מבטים חודרים – לא כל כך יעניין את המחלה . חברים , הסרטן אף פעם לא הבדיל ולא יבדיל בין דת גזע או לאום . אז מי אנחנו שנתחיל לעשות סיווגים או קלסיפיקציות? בואו ביחד נהרהר קצת , נשאל בעצם – לאן הגענו ולאן אנחנו מתכוונים להגיע ?
* HANEEN SHIB   01/06/13 | 22:18
38. נכון שבדואי עושה צבא אבל ... תרבותם שונה מאיתנו עובדה !!!
למה לדעתכם המצב הזה תרבותם לא תרבותנו הגישה שלנו כלפיי מגזרים אחרים ? !!!! אני אישית ביליתי במקומות שיש מוסלמים ולומר אמת סבלתי מהם צועקים משתוללים ומתנהגים כברברים לכל דבר עצוב אבל זוהי האמת לאמיתה !!!!
* יהודי בארץ הקודש 555   01/06/13 | 21:38
37. אני לא גזענית כלל במקרה הזה מחזקת את בעלי הבריכה
יש קושי גדול כשמדובר במקום בילויי המצריך חשיפת גוף בבגד ים, הבדויים המתגוררים בדרום אינם מורגלים במראות הללו ולראייה כל יוזמה עד כה להקמת בריכה במגזר שלהם נדחתה על הסף.. אפילו הם חוששים מההשלכות!! התנהגותם ליד נשים בבגד ים מביכה ופוגענית ובתור אישה לא הייתי מגיעה למקום בו לא הייתי מרגישה בנוח... מציעה ליזמים מהמגזר לבנות בריכות בישובים שלהם וכך גם הם יוכלו ליהנות משחייה מרעננת בקיץ
* שקד   01/06/13 | 19:35
36. אל תשפכו את התינוק עם המים
לא מדובר בישוב עצמו, הבריכה לא שייכת לישוב אלא לזכיין פרטי, ההחלטות שהוא לוקח לא מייצגות את הישוב אלא את עצמו בלבד.
* טליה   01/06/13 | 09:04
למתייפייפת..
גם אם הבריכה של יזם רוב המנויים בבריכה לא היו רוצים בריכה מעורבת.. רוצים שישמר הצביון היהודי.. בעבר 2 בדויים קנו בית בישוב אך גם מכרו אותו כי הבינו שלא יוכלו לגור בישוב שבו לא ירגישו חלק מהקהילה היזם צריך להרוויח ולרצות את המנויים שלו המגיעים מהישוב ומהמושב ים הסמוכים
* רוית   01/06/13 | 19:39
מה קשור מתייפייפת ?! (ולמה בעילום שם.. ?)
שום התייפייפות ושום נעליים, אנשים במבועים עושים עסקים עם בדואים, מועסקים ע"י בדואים ומעסיקים בדואים. תחושות סובייקטיביות של אנשים הגרים בישוב או רוכשים בתים בו, לא קשורות לנושא. בעניין הבריכה - ניהלתי בריכת שחיה בעבר ולא הפליתי בין הלקוחות. כל עוד הם משלמים ומתנהגים בהתאם לכללי וחוקי המקום לא צריכה להיות שום בעיה עם זה. אם היזם לא מצליח לשמור על משמעת בעסק שלו, זו בגלל שלו יש בעיה.
* טליה   02/06/13 | 12:38
35. זה לא גזענות
גם אצל הבדואים עצמם יש הפרדה שלא יתקרבו לבנות כי הם מטרידים אותן מעבר לזה הם מסתובבים עם סכינים ... הם גרמו לפחד בישוב הזה
* לי   01/06/13 | 08:59
בהחלט, ילדים חולי סרטן תמיד מסתובבים עם סכינים.
* תתבייש.   01/06/13 | 10:54
34. לאיפה עוד נגיע...
לא נחגוג עוד 60 אם נמשיך כך..
* אסף   01/06/13 | 08:13
33. הבריכה
לכל אלה שלא עושה להם טוב לשחות בקרבת בדואי או ערבים בכלל אני אומר להם כשערבי או בדואי מתחיל עם יהודיה זה טוב פי אלף מאשר יבוא איזה חולה נפש יהודי ויאנוס את הילדה שלך בבריכה אז מספיק לחשוב לפי סטיגמות ודעות קודמות... כאילו שהילדים שלכם לא עושים בלגן בחדר האוכל של בתי המלון או במסעדות רואים את התנהגותכם שהיא בכלל לא ראויה לשבח אז אנא ממכם אל תשפטו את כל המגזר על טעות של חלק
* בדואי   01/06/13 | 08:12
32. זו לא גזענות
הם לא מחונכים, הם לא יודעים מזה לבוא לבריכה ולהנות, הפ יודעים להרוב ולחרב כל הזמן! תגורו שבוע בערד ואז דברו איתי על גזענות!
* ערדניקית   01/06/13 | 07:31
31. בושה
נכון ,, לא מצדיק את המקרה . אבל לא ראיתי שעשיתם כזאת כתבה והשקעה על הבריכה בצפון תל אביב - גורדון . כשלא רצו להכניס סודאנים שמאלנים מגעילים . צבועים
* יוסי - שכונת התקווה   01/06/13 | 06:10
30. לכל מי שחושב שזה גיזענות יכול לבוא לגור בדרום עם הבדואים
יכול לבוא לגור עם הבדואים ולא לכתוב פוסט ואז תדברו כמה שאתם רוצים
* שגיא   01/06/13 | 06:10
29. ככה אנשים מודים לבדואים על שירותם בצהל
בצהל בהתנדבות!!! ממש כבוד !!! בושה וחרפה!!
* דנה   01/06/13 | 04:15
28. אני מבין אותם !
זו אוכלוסיה שלא מכבדת, גוזלת והורסת כל חלקה טובה. יישובי וערי הדרום סובלים מהם על בסיס יומי. אני מציע שיפתחו בריכה ברהט לכל הבדואים, ואני מבטיח לא להגיע לשם. אני לא אזעק שהם גזענים..
* Eladio   01/06/13 | 03:31
27. מספיק עם הצביעות
אין מקום שהערבים והבדואים מגיעים אליו ולא מתנהגים כמו בהמות, מתחילים עם בחורות הולכים מכות ושומעים מוזיקה קולנית, זו תרבות לא מכבדת וכוחנית. אל תהיו יפי נפש! כשאתה אורח תתנהג בהתאם. זה לא קורה בפועל.
* מצדיק   01/06/13 | 03:28
26. אל תשפוט אדם לפני שתלך יום בנעליו
לכל אלו שממהרים לצעוק ״גזענות״ כמו הילד שצעק זאב זאב״ , הידעתם שהמקרה המדובר לפני שלוש שנים היה מקרה שכמעט ונגמר ברצח מפני שנער בדואי התעלק וכן אני לא מפחד להשתמש במילה הזאת על נערה בת 16 מאותו ישוב ולא הסכים לעזובה עד שאחיה הגדול התערב ונהיה בלאגן גדול וכתוצאה מכך נסגרה הבריכה ומהכירותי את בעל הבית ידוע לי שבמפורש נאמרו מצידו המילים הבאות:״ אני מוכן לתת את הבריכה בשמחה ואני מדגיש בשמחה אחרי שעות הסגירה שהמינויים אינם נמצאים״ אבל כנראה שהתקשורת ואותה ד״ר לא מצאו לנכון לפרסם את זה . מממממ מעניין למה בטח כדי לעורר אנטיגוניזם מאותו אחוז בקהילה שיושב לו בנחת באיזור המרכז ואינו נמצא בהתמודדות/התכסחות מתמדת אם אותם בני מיעוטים.
* אחד שמבין    01/06/13 | 03:19
25. לכל מי שלא חי בנגב מקרית גת עד מצפה רמון לא מבין
הבדואים עושים צרות צרורות ובגלל זה מעדיפים לא להכניס אותם לשום מקום כואב שזה ילדים אבל זאת ההחלטה של הישוב צריך לכבד אותם כי בסך הכל הם אלה שסובלים מהפשיעה הבדואית עם כבר גזענות אני רואה בדויים בדרום בקניון באר שבע מסתובבים יד ביד עם נערות יהודיות אני רוצה לראות מישהו יהודי נכנס לישובי הבדואים ומתחיל עם בדואית אני יודע שהוא לא יצא משם אז עם כבר גזענות היא קיימת בצד השני עם מישהו מנסה להיות יפה נפש שיגור בשכנות אליהם ואז ניראה אותו גיבור גדול שוב ילדים לולי סרטן כואב אבל עדיין את מי שצריך להאשים זה את אחיהם הבדואים
* אייל    01/06/13 | 03:14
24. לכל אלה הצועקים״ גזענות״
אם כל הכבוד אינכם גרים בדרום ונמצאים באינטראקציה יומיומית עם הבדואים מרהט...הידעתם שבמושב המדובר חלו פריצות לבתים בידי כנופיה בדואית מרהט ונגנבו סחורות בשובי עשרות אלפי שקלים? הידעתם שלפני 15 שנה באר ליד המקום הייתה בריכה ענקית באיזור פארק אשכול ( 2 דונם של מים בלבד) נסגרה והפכה לחניון מכיוון שחלה מריבה בין יהודים לבדואים? ולסיום לכל הישראלים היפים שפה שחושבים שהם הכי פוליטיקלי קורקט שיש, האם אתם הייתם שולחים את ביתכם בת ה16 להשתזף בבריכה לבד בלי השגחה בידיעה שבבריכה נמצאים בדואים? ובנוסף לכך בכתבה לא ציינו שבעל הבית הציע לה את הבריכה בערב אחרי שכל המנויים אינם נמצאים כנראה שהתקשורת השמאלנית שכחה להוסיף את זה
* אחד שמבין ועבר   01/06/13 | 02:58
23. אם היו מחליפים את המילה מגזר במילה יהודים שהיה נשמה כמו גרמניה בשנות ה30
* אין שם   01/06/13 | 01:24
22. לא מדובר בגזענות!!!
הרי כול אחד ואחד מיכם במעמד עסק של בריכה לא היה מוכן להפסדים עצומים של כסף שיקול כלכלי בלבד!!!
* מתן   01/06/13 | 01:06
21. מחדל
אין סוף לבעייה החברתית בארץ בין יהודים לערבים.😭חבל מדינה כל כך קטנה עם הרבה בעיות.תתעסקו בעיקר ולא בתפל
* ז׳    01/06/13 | 00:56
20. שילמדו להתנהג בהתאם!!!!
ואז לא יפלו אותם בבריכות ובסופרלנד!!!!
* אחד שיודע   01/06/13 | 00:52
19. זה לא נכון
יהודים כן הולכים חופשי בכפרים אנחנו לא נושכים לפחות אצלנו אין את הגזענות הזאת תתעוררו !! דבר שני אלו בסך הכל ילדים ולא משנה מה המגזר
* אנונימית    01/06/13 | 00:44
18. גזענות מגרמניה של שנות השלושים
אני לא יודע מה הבעיה שלנו כעם. זה שיש לנו זיכרון של דג ואנחנו שוכחים מי אנחנו ומה עברנו כדי להגיע למדינה משלנו, או שנהיינו שיכורי כוח ואנחנו עוצמים עיניים ונותנים לקיצוניים להשתלט על המדינה. אזרחים ישראלים יכולים לשחות איפה שבא להם.
* צדיק אחד בסדום   01/06/13 | 00:41
אתה צודק
זה נשמע אולי ממש מרושע לומר: אבל באמת שהתחלנו להתנהג כמו הנאצים - וזה ממש עצוב. גם בגרמניה של שנות ה30 היו אפליות כלפי יהודים, היו מלא מקומות שהיה אסור להם להכניס אליהם, הם לא יכלו לשבת על ספסלים. דווקא בגלל שאנחנו, העם היהודי, עבר את השנאה והאיום הזה - במיוחד אנחנו צריכים להבין כמה זה רע ולא לעשות את זה לאחרים.
* צדק   01/06/13 | 10:13
17. ראינו מה עשו יפי הנפש מבריכת גורדון כאשר בן גביר הביא להם
50 בגדי ים.. כל השמאלנים שמגנים בחירןף נפש את הגזענים ברחו מהבריכה כל עוד רוחם בם... אז מי כאן הגזען???
* רוע   01/06/13 | 00:27
מה הם עשו בדיוק, קשקשן?
הם בעיקר צעקו על בן ארי שהוא מנצל בני אדם לצורכי פרובוקציות וניסו להסביר לזרים שהוא הביא איתו שמשתמשים בהם לצרכים פוליטיים.
* עודד   01/06/13 | 01:16
16. ציונות = גזענות
* ביביבוקסה    31/05/13 | 23:53
15. ציונות = גזענות
* ביביבוקסה    31/05/13 | 23:53
14. נמאס שמדברים על גזענות של יהודים תמיד
יהודי בקושי יכול להכנס לכפרים ערבים אז איך בכלל מדברים על גזענות אני רוצה לראות יהודים הולכים חופשי בכפרים ערבים
* ......   31/05/13 | 23:53
איפה אתה חי? אני גר בצפון, אין שבוע שאני לא בישוב ערבי. הם מאוד נחמדים שם גם, אגב.
* עילי   01/06/13 | 00:08
ערבים מהצפון הם לרוב נוצרים ויש גם דרוזים
הם קצת יותר שפויים מהמוסלמים
* :)   01/06/13 | 02:40
לא נכון, בגליל הרוב מוסלימים, וכל הזמן מבקרים יהודים
* ערבי   01/06/13 | 14:20
שקרן
סלח לי אחי. תבוא לשפרעם ותראי כמה יהודים באים אלינו. מעדי והרדוף וכל הקיבוצים מסביב לשפרעם.
* שאדי   01/06/13 | 01:08
אחי זה מקומות בודדים
לרוב מסוכן ואי אפשר להכנס לאזורים ערבים, במיוחד נשים יהודיות שהן בכלל לא יכולת להכנס לאף אזור ערבי לבד, ונשים ערביות יכולות להכנס לכל מקום לבד
* ...   01/06/13 | 16:05
אנחנו אנשים ערכיים
ובנאדם ערכי לא ״מחזיר״ לאנשים. אז מה שיש גזענים זה אומר שאתה צריך להיות אותו דבר?!? חוצפן!
* מישהו   01/06/13 | 03:44
13. מקרה אחד מספיק!
כל ה- יפיי נפש שכותבים פה... תלכו אתם לבריכה שיש בה אנשים 'מהמגז' ותתנו לילדות או לבנות שלכם לשחות שם, ואז נראה אתכם גיבורים גדולים. ההצקות וההטרדות שלהם זה משהו בלתי נסבל. אז בואו תחשבו רגע, למה הם לא פותחים בריכה בישובים שלהם? הם יודעים מה ההתנהגות של עצמם. תפסיקו כבר להתחסד.
* שירן   31/05/13 | 23:34
12. שיילכו לחפש
בריכה של בדואים . למה לבוא לבריכה של גזע אחר . כל גזע יעשה דברים עם הגזע שלו ככה לא יהיה מריבות חא יהיה בלאגן ולא יהיה צרות . הכי טוב לכולם
* טוני   31/05/13 | 23:27
11. בצדק הם לא רוצים להכניס בדואים
רוב בדואים פה עושים לתושבי הדרום תמוות, הם פורצים לבתים שלנו גונבים תרכבים שלנו רבים פה עם יהודים ובאים אחרי זה עם חמולה שמחזיקה ביד סכינים ולפעמים גם אקדחים והם מתחילים עם יהודיות...!!נמאס מכל זה....!! אולי זה קצת מוגזם זה ילדים חולים שזה לא יפה לא להכניס אותם אבל בכללי אל בודאים לא חולים זה בצדק! ילדים חולים מכל עדה ודת זה חובה להכניס וגם בדואים שנראים מודרנים ועם אישה וילדים(לבדואים המודרנים יש אישה אחת אז אין כל כך על מה לדואג כל עוד הם כבר נשואים) ונשים בדואיות אבל בדואים גברים לבד ובמיוחד צעירים זה מאוד בעיתי
* .........   31/05/13 | 23:19
10. בדואים לא יודעים לשחות
* יעל   31/05/13 | 23:12
9. המגזר הזה בעייתי
מי שלא גר בישובי הדרום שלא יתחסד ויצעק גזענים. הבדואים זו אוכלוסייה בעייתית שלא מכבדת את המקום שבו היא נמצאת.
* אתם אוהבים לעשות אש!!   31/05/13 | 22:54
8. יש בריכה ברישפון בגוש משגב,בקיבוצים ליד רהט,יתקבלו בברכה...
* תקחי אותם לבריכת גורדון בתל-אביב...   31/05/13 | 22:50
7. כולם צדיקים בתגובות אבל...
כשזה נוגע בכם אתם בדיוק באותה תגובה אז יאללה מספיק עם המביעות הזאות. הם לא מקובלים. אך ורק בגלל ההתנהגות המופרעת שלהם. אני הייתי עושה את אותו הדבר.
* פטוש   31/05/13 | 22:46
6. ברמת אביב ג לא רוצים חרדים!!! אז מה ההבדל??
והערבים לא רוצים אותנו, הגיע הזמן שתתפכחו. עם ישראל לבדד ישכון.
* צביעות השמאל בעיצומה!!!   31/05/13 | 22:32
לא קיים מקום בארץ שלא מוכן להכניס חרדים.
אולי יש מקומות שחרדים לא רוצים להכנס אליהם. לא הייתי מודעת לזה שלא מוכנים להכניס חרדים לאיזשהו מוסד ברמת אביב ג'. אולי תאיר את עיניי. יש הבדל רציני בין חוסר רצון לפתוח בית כנסת בשכונה סופר חילונית לבין מה שמתואר פה. אם החרדים רוצים הם מוזמנים ללכת לבית הכנסת שברמת אביב הישנה. זה בדיוק 5 דק' באוטו. ואגב, אם היו מבקשים לפתוח מסגד ברמת אביב ג' וקהילת השכונה הייתה מתנגדת, אז זה כן היה בסדר? הצביעות פה משחקת חזק.
* מיכ   31/05/13 | 23:34
5. לדעתי שכל מגזר ילך לבריכה שלו וזהו הכי טוב
בגלל שהם חולים קצת מפריע לי אבל בעיקרון אני גם לא מסכים שיהיו בקרבתי ערבים או בדואים הם מלוכלכים ומגעילים וזה בכלל לא המגינה שלהם שילכו למדינות ערב שם אין אפליה או גזענות
* ראובן   31/05/13 | 22:19
נאור
ברוסיה כולם נקיים
* בדואי   01/06/13 | 02:42
שמה יש אפליה או גזענות
אבל כלפי הכופרים/הנוצרים/והיהודים
* .....   01/06/13 | 03:57
מה אתה רציני ?
אם אתה לא מסכים שערבים יהיו בקרבתך כי הם מלוכלכים ומגעילים ..אז תחשוב שוב ותתאפס על עצמך דרוזים הם ערבים שמשרתים בצבא ונותנים למדינה ממה שאתה תתן כל החיים בזמן שאתה יושב ומשחק קול אוף דיוטי הם תוחנים קווים בגבולות של המדינה שלך .. אז תכבד אתזה ואל תכליל כי זה מה שקרה בגרמניה הנאצית
* מישהו    01/06/13 | 06:47
4. גזענות העם לבני מעותים
זה 1% ממה שאתם שומעים יש גזענות כלפי בני מעותים לא נסבלת. מספיק.עם השבלות שלךם. די מספיק.
* בדואי    31/05/13 | 22:07
3. צודקים
אני ראיתי איך הילדים מהמגזר הרסו את הבריכות ולכל אלה שאומרים שזה בושה בואו תגורו בבאר שבע ותראו מה אנחנו עוברים עם הבדואים ותראו מה הם עשו לבריכות בדרום אז תפסיקו להגיד אפליה כי גם אם אני הייתי הורס בריכה היו מסלקים אותי מה הייתם אומרים שזה אפליה
* דרומי   31/05/13 | 21:51
חלאס עם הסטריאוטיפים.
ההבדל הוא: אם היית הורס בריכה, אז היו מגרשים אותך ספציפית. אבל במקרה הזה, מגרשים את כל העדה. חוץ מזה, לא מדובר בסתם ילדים בדואים, מדובר בחולי סרטן. אני לא מצליחה למצוא שום סיבה שילדים חולי סרטן יהרסו בריכה, ילדים חולים לא מסוגלים לעשות דבר כזה. ואם יש בדואים שמתנהגים כך, אז זה לא בסדר. אבל זה לא אומר שכל הבדואים הם כאלה.
* נגד הגזענות   31/05/13 | 23:36
טענה שגויה
אם היית הורס בריכה היו מסלקים אותך באופן ספציפי, ולא היו מעיפים את כל היהודים, או את כל המין הזכרי, או את כל האנשים עם השיער החום/בלונדיני/ג'ינג'י. יחי ההבדל הקטן.
* ליב   31/05/13 | 23:37
2. איזו בושה
* זוהר   31/05/13 | 21:32
1. עם כל הצער שבדבר הם צודקים
המגזר הערבי מועד לפורענות ולא משנה מי זה ילדים או מבוגרים ברגע שנותנים להם פתח למשהו טוב ברוב המקרים הם ימצאו איך להרוס אותו תסתכלו על רהט ותבינו
* יוסי   31/05/13 | 21:20
אתה לא רציני
גזענות זה דבר מגעיל. ואין לך את הזכות לומר שהם צודקים. כי תאמין לי, בשום מקום בעולם אתה לא היית רוצה שייפלו אותך על היותך יהודי גם במדינות הכי אנטישמיות שיש. ודי כבר על הסטריאוטיפ הזה שכל הערבים הם רוצחים. כי זה ממש לא נכון, וכל הערבים שגרים בישראל ולא בגדה המערבית/בעזה, הם ערבים שאוהבים את היהודים רפורמציה לגור איתנו ביחד. עצוב שאנשים כמוך תומכים בגזענות שזה דבר מגעיל במקום לצאת נגדה. גזענות זה דבר מגעיל בכל מקרה. גם עלינו חשבו כל מיני דברים מגעילים: גם עלינו הנאצים בשנות ה30 בגרמניה חשבו עלינו שאנחנו כולנו גנבים, רוצחים, מכוערים והורסים את העולם. אז מה ? זה נכון? לא. אז אותו הדבר גם המגזר הערבי. ואתה צריך להתנגד לגזענות בכל מקרה ולא לתמוך בה.
* חחחח   31/05/13 | 23:32