בריאות
תגובות (137 תגובות ב-76 דיונים)
76.
מדובר בהפרעה נפשית בה החולים מאמינים שהם חשים כאב מקרינה, ולכן חווים כאב אמיתי. לא במחלה אמיתית.
* רופאה   06/04/20 | 14:14
שקרנית
* עלק רופאה   17/06/20 | 14:36
אנשים שלא מאמינים במשהו שהם לא מכירים ולא מבינים בו זו בעיה פסיכולוגית. אנשים שמאמנים למחקרים פסולים ומגמטיים רק כי השורה התחתונה מתאימה לאמונה שלהם אינם צריכים להיות חלק ממערכת קבלת ההחלטות או הרפואה. לצערי זה לא המצב.
* קראת?   03/07/23 | 09:31
75. סדיצקי היום ב2019 כבר שינת את דעתה בעקבות מחקר אינטרפרון וETP
הקרינה לטענתה מסוכנת !!!
* חגית   18/07/19 | 10:27
74. מה עם wi fi שיש במזגנים החדשים של טורנאדו???
* לין    27/08/18 | 03:00
זו קרינת רדיו - WIFI לכל דבר
לבקש מהמתקין לנתק את הכרטיס האלחוטי פיזית מהמזגן או להזמין מחברה שאין במזגנים שלה כרטיס כזה. כאשר הכרטיס קיים הוא סורק כל כמה שניות ומחפש מכשיר קצה.
* עמיר - ללא קרינה   20/09/18 | 22:36
73. כמעט עברו 5 שנים, איפה ה50 אחוז באוכלוסיה שרגישים?
* כג   23/04/17 | 17:22
אני רואה אותם יום יום
ממה שאני רואה בין 30% ל 50% כבר מרגישים כאבי ראש, נימולים, שינויים בקצב הלב, בעיות זיכרון וירידה ביכולות קוגניטיביות לאחר שימוש בסלולרי (שהוא מקרה קצה של חשיפה בשימוש בציוד אישי בהצמדה לראש) או ציוד אלחוטי אחר. רובם לא מבינים ממה זה נגרם, הולכים לרופא והוא אומר "לא יכול להיות" , אז ממשיכים את השימוש והחשיפה עד שמצבם מתדרדר לרגישות קשה יותר.
* עמיר - ללא קרינה   20/09/18 | 22:38
72. על פי ויקיפדיה שנה של החשפות לWIFI מקבילה לשיחת פלא' של 20 דק
* ארנון המשופם   04/03/16 | 14:48
לא כל מה שכתוב בויקיפדיה נכון
הערכות הללו הם בגדר ניחושים המבוססים על הנכות יסוד שגויות. במקרה הזה על פני מדידות קרינה עם מדי קרינה איטיים או בהתחשב באפקט החימום של הקרינה בלבד.
* עמיר - ללא קרינה   20/09/18 | 22:32
71. בטח שיש כזה דבר..
פשוט יש אינטרס כלכלי שגובר על האינטרס החברתי וחבל!!!
* אנונימית   13/12/15 | 22:22
70. יש עוד פתרונות חוץ מלצאת להרים
יש כמה חברות שמוכרות מוצרים שמפחיתים את החשיפה לקרינה, זה לא יעזור אני מניח לאנשים עם רגישות גבוהה אבל זה בטח יעזור לשאר האנשים. הנה כמה: lessemf.com vesttech.com www.provence-lifestyle.com vest tech התחילה למכור את מהוצרים בישראל בסופרפארם
* רונן   20/10/15 | 13:26
69. יש פיתרון והוא בישראל
בדיוק רכשתי אוזניות וכיסוי לטלפון של מותג בינלאומי שעושה בדיוק את זה. קוראים להם Vest והם מוכרים באינטרנט ובסופרפארם. יש להם אתר בעברית, והמוצרים שלהם בדוקים ומאושרים רשות התקשורת האמריקאית. בינתיים אני מאוד מרוצה - אחרי שבוע של שימוש אני שמה לב שיש לי פחות כאבי ראש אחרי דיבור ארוך בטלפון, והאוזן לא מתחממת. והם גם יפים ממש. מי שמעוניין, אני ממליצה בחום - תעשו וסט קרינה באינטרנט ותגיעו לאתר שלהם לקהל הישראלי. בהצלחה ובריאות לכולנו
* מורן   20/10/15 | 13:04
68. שטויות במיץ ...
קרינה אלקטרומגנטית היתה סביבנו משחר האנושות. גם אור הוא קרינה אלקטרו-מגנטית גם מכונת כביסה מייצר קרינה אלקטרו-מגנטית כל גוף חם פולט קרינה אלקטרו-מגנטית גם השמש מייצרת קרינה אלקטרומגנטית יש לבדוק כל מקרה לגופו ואסור לדבר בסיסמאות
* פפפ   17/04/15 | 01:45
אין קרינת רדיו טבעית בתדרים של 100MHZ ועד 5000MHZ
וגם לא הרבה מעל או מתחת לזה ואם יש היא זניחה ביחס למה שהסלולרי וציוד אלחוטי מפתחים בסביבתם.
* עמיר - ללא קרינה   20/09/18 | 22:33
67. חשוב קודם לכבות את השמש
קודם כל צריך לכבות את השמש שהיא אחראית על מרבית הקרינה בכדור הארץ. בנוסף יש לסלק ממעמקי כדור הארץ את יסודות הרדיואקטיביים. ולבסוף יש לקרר את כדור הארץ לטמפרטורת של ה-0 המוחלט. רק כך נפטור את בעיית הקרינה הגלובלית!
* סטודנט לפיזיקה   12/06/14 | 14:42
קרינה אלקטרומגנטית
אנשים אומרים "קרינה אלקטרומגנטית" כאילו שזה משהו רע! אור זאת קרינה אלקטרומגנטית, רדיו זאת קרינה אלקטרומגנטית, מיקרוגל זאת קרינה אלקטרומגנטית, תנור שמתחמם פולט קרינה אלקטרומגנטית, אש פולטת קרינה אלקטרומגנטית, גוף האדם פולט קרינה אלקטרומגנטית! אם אנחנו רוצים להפטר מכל הקרינה ה"מסוכנת" הזאת אז אנחנו צריכים לחזור לתקופה שלפני גילוי האש, ועדיף גם לא לחיות בקרב שום יצור חי אחר, לא להחשף אף פעם לשמש ולחיות כמובן במערה בלי נוכחות של איזוטופים רדיאקטיביים... בושה ככה לזרוק מונחים "מפחידים" כאלו סתם, זאת דמגוגיה לשמה!
* סטודנט גם כן   12/06/14 | 23:29
יש כזה דבר רגישות לקרינה
לא מאחלת לאף אחד את הסבל והיסוריים האלה
* רבקה   20/09/15 | 14:24
אמצ
זה נכון אני אלרגי לקרינת שמח וקרינה אלקטרומגנטית החיים מאד קשים ומוגבלים כולכם בסכנה
* רפא   11/01/16 | 23:21
66. משהו קצת מגעיל להגיד אבל אם העולם מתקדם איך שהוא נראה שהוא מתקדם, אנשים עם גנים כאלו פשוט לא ישרדו מתוך הברירה הטבעית.
* מלעוני מקורנינג   12/06/14 | 05:04
65. גם לי הגלקסי 2 עשה כאבי ראש וגירודים אז עזבתי אותו
חזרתי לפלאפון הקודם וזה היה הרבה יותר טוב אבל עדיין מגרד בצד ,אז אקנה אוזנייה בעז"ה . אחלה כתבה ,כי טוב לדעת שאני לא מדמיינת
* מיכי   13/01/14 | 10:28
64. רגישות לקרינה
אני התחלתי לסבול מזה גם כבר 5 חודש מאז שרכשתי את ההיפון זה הרס לי את כול החיים מאז יש לי רק כאבי ראש קוצר נשימה כאבים בשרירים לחץ דם נמוך דופק מהיר לחץ בלב ההיתי כבר קרוב ל 6 אשפוזים ובדיקות ולא מצאו כלום כולם חושדים רגישות למשהו ולא יודעים למה כי אין בדיקת אלרגיה לזה ובמיוחד לא להיפון אז אני יודעת שזה מזה שאני מתנתקת ממנו אני חוזרת לעצמי הגוף פתאום בסדר והחיים חוזרים למסלולם התקין שוב האיפון חוזר לידים שוב אני חולה....מה עושים ? ואייך עושים? עכשיו זה גם קורה לי שאני יושבת מול המחשב ? אני פשוט סובלת כאביי תופת שאין לתאר אותם..ואין גם תרופה מה עושים ???? אני חיבת עזרה כי שאני פונה לרופא ואומרת לו זאת הוא פשוט חושב שאני השתגעתי כבר הגעתי למצב שכול הגוף נרדם לי ידים רגליים ראששש מה אני עושה ??? פליז אני צריכה עזרה ודחוף
* רינת גרבי   11/08/13 | 11:25
זרקי את האייפון לקיבינימאט
* לואי   04/09/13 | 23:32
בכתבה אומרים שאין לזה תרופה חוץ מלגור בהרים
או לפחות להתרחק מכל מקור קרינה ומשדרים אלחוטיים.
* ולשוט באגם   13/11/13 | 21:18
63. צריך לשים לב לכל מילה
אני רגיש לקרינה ועדייף כבר להתחיל באמת להקשיב כי אם נפגעים זה ממש הורס את החיים אנא שימו לב מהקרינה...
* אמיר    30/01/13 | 00:47
62. פתרון לבעיית הקרינה
אני חשבתי על זה מזמן וקניתי מגרש אדמה על הירח וכרגע אני בונה שם ובשנה הבאה אני אעבור דירה מי רוצה עבור איתי?
* יוסי   05/09/12 | 15:35
61. פשוט לא ייאמן....
הורסים את כדור הארץ,הורסים את הטבע, מחריבים כל אתר תיירות,האנושות פשוט משמידה כל מה שהיא נוגעת בו, איך לא יחפשו אופציות לעבור לבנות מושבות על הירח ובמאדים? כל עניין ה-(RADIO FREQ(RF הזה נכנס לנו לחיים בבום,ויוביל לאינספור מקרים עצובים שהרפואה ממש רחוקה מלמצוא לו פתרונות. שינויים גנטיים בדי אן איי כתוצאה מחימום של רקמות של טאבלטים ומחשבים ניידים שיושבים שע' על רגלי אנשים ולא מבינים את חומרת המעשה. ילדים שיושבים חודשים מול מחשב ויש להם בין הרגליים מודם/ראוטר שמשדר ללא הפסקה. אנשים יקרים, רמת הפגיעות של ילדים גבוהה פי כמה, שמרו עליהם ומנעו מהם גישה ככל שניתן מכל עולם השידורים האלחוטיים המסוכנים הללו. בהצלחה.
* חן   26/08/12 | 17:03
כאילו דה אנחנו וירוס לפלאנט
* אורח ובורח   12/06/14 | 11:45
60. אם רגישים לקרינה זה מזיק משהוא?
חוץ מעייפות כרונית וכאבי ראש ושרירים וכו' יש איזה מחלה שאה מביא?
* משה   12/08/12 | 12:19
59. מה קיבלנו? בוםםם!!! - טראחחח....
לא ספארי ולא ניו יורק רק מחלות...
* בזק נזק   12/08/12 | 11:33
58. גם אני רגיש לקרינה, מוכרחים לעשות משהו !
* ערן   12/08/12 | 11:05
צור קשר וננסה לעזור, כמו כן אם אתה מוכן לעזור נשמח
norad4u@gmail.com
* ללא קרינה בשבילך    14/08/12 | 23:37
57. לי יש כאבים ביד שמאל כשאני מחזיקה באייפון
* טלי   12/08/12 | 07:52
56. ל-54 אסטמה גם נחשבת לפסיכומטית, ומתים ממנה, האם ידעת זאת?!
* נוי   12/08/12 | 01:30
אסטמה היא פסיכוסומטית???
"אתה בוודאי מתלוצץ, אמר העץ..."
* ישראלי   12/08/12 | 18:16
55. אני אישית, אם אני מדברת יותר מדיי, מתחיל להיות לי דקירות באוזן וכאבי ראש חזקים, הכתבה הזאת נכונה לחלוטין.
* נוי   12/08/12 | 01:30
54. מחלה פסיכוסומטית
* אורן   11/08/12 | 21:55
53. מה עוד?
מי יודע איזה עוד דברים כל הקרינה הזאת יכולה לעשות?
* דודו   11/08/12 | 20:52
52. כתבה חשובה ומצמררת. תודה!
* אבי   11/08/12 | 19:49
51. מדברים על זה משנות ה40 בספרים "טבעיים": לא ישנים בחדר
עם מכשיר, עובד או לא עובד. גכל התקעים בחדר השינה צריכים להיות לא מנוצלים, עזובים בזמן השינה. עזבו אתכם מסמגפה, מדובר ביונים חיוביים - שרעים מאוד לבני אדם. חפשו קצת מחקר רפואי. מה שהורג אותנו זה היונים החיוביים. בן אדם צריך להיות בעודף שלילי ולא בעודף חיובי. אני מעודד אתכם לקרוא ולקרוא.
* עידן   11/08/12 | 19:38
באמת?
אולי זה יפליא אותך, אבל מה שהורג אותנו זה הצטברות של סופראוקסיד אניון רדיקאל, שבמקרה במקרה זה יון שלילי דווקא, ולא חיובי. גם ליונים חיוביים וגם ליונים שליליים יש תפקוד חשוב בגוף שלנו, כך שאין סוג מטען אחד שהורג לעומת שני. אה ודרך אגב, אתה לא יכול להיות בעודף לא של יונים חיוביים ולא של יונים שליליים - הגוף שלנו (בקירוב) נייטרלי.
* סטודנט לכימיה   12/06/14 | 23:26
באמת?
אולי זה יפליא אותך, אבל מה שהורג אותנו זה הצטברות של סופראוקסיד אניון רדיקאל, שבמקרה במקרה זה יון שלילי דווקא, ולא חיובי. גם ליונים חיוביים וגם ליונים שליליים יש תפקוד חשוב בגוף שלנו, כך שאין סוג מטען אחד שהורג לעומת שני. אה ודרך אגב, אתה לא יכול להיות בעודף לא של יונים חיוביים ולא של יונים שליליים - הגוף שלנו (בקירוב) נייטרלי.
* סטודנט לכימיה   12/06/14 | 23:26
50. אופס!
כבר איזה 3 שנים שאני כמעט 24\7 עם המחשב הנייד על הבטן. אופס! יהיה קשה להיפטר מההרגל הזה.
* בעיה   11/08/12 | 18:45
49. האם לישון עם ממיר של אינטרנט אלחוטי (של הוט ) בחדר זה מסוכן ???
* איש   11/08/12 | 18:20
הסכנה היא מאלחוטיות
שהציוד האלחוטי לא יהיה בחדר (ועדיף שלא יהיה בכלל בבית), הראוטר הוא אלחוטי וזו הבעיה. ביום, בלילה, בכל זמן. האם הממיר אלחוטי?
* משיבה    12/08/12 | 11:12
48. לכל החכמים שמודאגים מאינטרנט החברתי
מצחיק שהאינטרנט החברתי מדאיג אותכם בזמן שכולכם מצטרפים לחבילות הכל כלול של הסלולר ומטגנים לעצמכם את המוח 24/7 בזק זה הדבר הכי בטוח שנשאר
* לכל החכמים שמודאגים מהאינטרנט החברתיי   11/08/12 | 16:35
47. אנחנו עבדים
אנחנו עבדים של חברות הסלולר והאינטרנט. הם קובעים לנו איך לחיות אנחנו מצייתים. הם צוברים מיליארדים ואנחנו סופגים קרינה מסוכנת. גם עבד יכול לצאת לחופשי בשנה השביעית.צריך להחלט. בואו נצא לחופשי. "קידמה" זו מילת הקסם שלהם. כך הצליחו לשעבד אותנו. אני מראש לא השתעבדתי. .
* אורית   11/08/12 | 12:00
גם אני, וכמה שאת צודקת. בתקווה שיקשיבו
* מישהי   11/08/12 | 14:31
46. אתם צוחקים .? עוד 50 שנה יהיה שיא הקרינה
הטכנולגיה תתפתח וכח תגדל הקרינה איתה
* .   11/08/12 | 07:12
45. לא כי עכשיו אנחנו מאוד מוגנים
כל שני וחמישי תוקפת מחלת הסרטן מישהו אחר עד מוות מה בדיוק השתנה או ישתנה נו באמת
* מיטל   10/08/12 | 21:52
למה שאנחנו לא נשתנה? במקום לצפות מאחרים
* פומה    10/08/12 | 23:29
44. גם לי יש כאבי ראש מהקרינה וגם אח שלי כך
* זה ידוע ...   10/08/12 | 21:37
43. טוב שיש ממד
אנחנו ממזמן אמורים לחשוב שאנחנו במלחמה.. קוראים לזה מלחמת ה Wi-Fi !! חברה התחילה מלחמת Wi-Fi של בזק כנסו מהר לממד או למקלטים כדי להתגונן מהקרינה!
* גיל   10/08/12 | 21:16
אל תברח- תילחם על הזכויות שלך. אכלו לך אותן.
* פומה   10/08/12 | 23:28
42. החברות הסלולריות יצאו הכי בסדר
"האנטנות הסלולריות בישראל פועלות על פי כל התקנים המחמירים של המשרד להגנת הסביבה. אנו פועלים ונמשיך לפעול על פי הנחיות והמלצות ארגון הבריאות העולמי, משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה״. מה לעשות שזה נכון? כשיש אישורים מהמשרדים להפיץ קרינה, למה לבוא בטענות לחברות הסלולריות?
* אחת    10/08/12 | 19:58
התקנים לא מגנים, הם מבוססים על השפעת חום בלבד
התקנים לא לוקחים בחשבון שום השפעה ביולוגית ארוכת טווח ולכן הם לא מגנים. חברות הסלולר ממשיכות להקרין את הציבור ולשווק לו חבילות ללא הגבלה, להקים עוד אנטנות בשביל עוד רוחב פס והכל בגיבוי של המשרד להגנת הסביבה והחוק.
* עמיר - ללא קרינה בשבילך   11/08/12 | 00:50
41. ב 99 כתבתי למשרד לאיכות הסביבה
תלונות על התקנת אנטנות סלולריות בקרבת מגורי ועל הסכנה לחשיפה לקרינה אלקטרומגנטית, לדבר עם קיר היה יותר יעיל. אמרתי בזמנו לאנשים שגיכחו לי שכנראה בני אדם ילמדו בדרך הקשה ושתוך עשר שנים, אחרי שאנשים יחלו בסרטן ובמחלות שונות ומשונות, רק אז תידלק הנורה וזה יהיה מאוחר מידי. הבעיה עכשיו שהקרינה מרושתת, כמובן שניתן להמנע לדבר בסלולר או באלחוטי, או בטלפונים בטכנולוגיה משוכללת שמעלה את רמת הקרינה. המדענית לעיל טוענת שהיא שולחת SMS, אני מקלידה בסלולרי שניים שלושה תווין ומרגישה נימול!
* אלה   10/08/12 | 19:31
קיר לא אומר לך "הכל בסדר אין מה לדאוג"
ובגלל זה הוא יותר יעיל וטוב מהמשרד להגנת הסביבה. נ.ב. אם את מרגישה נימול, את רגישה לקרינה. גם אני, צרי קשר norad4u@gmail.com
* עמיר - ללא קרינה בשבילך   11/08/12 | 00:53
סיפור מבאס...
מישהי מהישוב בו גרים הורי נלחמה שנים נגד הקמת אנטנה סלולרית בקרבת הישוב. בסוף, באופן ציני כל כך עד שזה ממש מכעיס, האנטנה הוקמה והיא, לאו דווקא בקשר ישיר לכך כמובן, נפתרה מסרטן... גם אם ההוכחות לא חותכות לחלוטין, כדאי להיזהר, ועכשיו אנחנו יודעים שלא רק בגלל הסרטן.
* אחת   23/08/12 | 20:21
40. שינוי DNA
הקרינה הסלולארית היא קרינה שאינה מייננת ולכן לא משנה הרכב תאים או DNA. באותו עניין, כדאי לקרוא את הכתבה של איתן פרידמן בגלילאו (6/2011)
* גלית   10/08/12 | 18:41
אבל זה בכלל לא נכון !
הקרינה הבלתי מייננת מזיקה לדנ"א. רוני סגר ויוסי פרידמן ממכון וויצמן הראו שהקרינה של הסלולרי מייצרת רדיקלים חופשיים, שזה גורם מסרטן ופוגע בדנ"א. מחקרים אחרים הראו פגיעה בדנ"א - מקרינה בלתי מייננת. איתן פרידמן גם אומר שאין עלייה בגידולי מוח בארצות סקנדינביה כשיש עלייה בדנמרק של 40%. איתן פרידמן מתעלם מעדות לנזק מהסלולרי וטוען שאין נזק. הוא אמר בטלוויזיה שזה הכל שטויות, בזמן שיש מחקרים שמראים שזה בכלל לא שטויות. אם את מאמינה שאיתן פרידמן לצידך שיבושם לך. אבל אל תטעי אנשים אחרים.
* תמיר    10/08/12 | 20:07
39. אז מה הפתרון ?
לדבר עם אוזניות ?
* 88   10/08/12 | 18:17
אוזניות זה חוט מתכת- מוליך קרינה
הפתרון לטפל בשורש העניין - להפחית שימוש
* מישהו   10/08/12 | 19:56
לצמצם שימוש ככל הניתן לפני שהשימוש יצמצם אתכם
* NO RADIATION FOR YOU   11/08/12 | 00:55
תיקון של פיסיקה
חוט מתכת מוביל את האות לא את הקרינה...הקרינה היא גל שנע בתווך שקוראים לו אוויר.
* Someone   21/09/12 | 23:04
38. חבר'ה. זה הכל עניין של מינון.
צריך להקפיד לדבר כמה שיותר בטלפון קווי ובפלאפון לבצע רק שיחות נחוצות וקצרות (עדיף סמס). כשכן מדברים בפלאפון, להשתמש ברמקול במידת האפשר. בבית רצוי לא להשתמש ב-WiFi אלא אם כן יש צורך אמיתי ובכל אופן, בחיים לא לישון ליד ראוטר, מחשב, פלאפון או כל מקור לשדה אלקטרו מגנטי (או מגנטי). לא כדאי להיות היסטריים וקיצוניים, פשוט להיות מודעים לסכנה ולמתן את החשיפה. לדעתי, מי שסובל מרגישות לקרינה - זה נגרם לו על ידי מתח נפשי ואורח חיים לא בריא (תזונה לקויה, אי פעילות גופנית).
* טל   10/08/12 | 18:12
באמת צודק
* יבגני   10/08/12 | 19:57
37. למי להאמין?
כל אחד אומר משהו אחר ..
* ..   10/08/12 | 17:04
לבלתי משוחדים
* מישהו   10/08/12 | 18:52
36. ספינה זה טוב למה לא לחפש עבודה בים
* בתאל   10/08/12 | 16:56
לספינות יש וואחד תקשורת לווינית. תנסי לשחות.
* אין מוצא   18/12/12 | 12:16
35. מכשול למי שלא מבין בהסתברויות
פי 2 יותר סיכוי לקבל גידול במח זה יכול להיות ההבדל בין אחד למליון לבין אחד לחצי מליון. אנחנו מדברים לי על פי 2 אלא על גידול של 40%, שתבינו כמה זניח זה. לא הייתי אומר שנשקפת פה איזושהי סכנה...
* מישהו    10/08/12 | 16:44
34. בולשיט.
* אנונימי   10/08/12 | 16:26
33. מפחיד...
לא לתת יד לרשת האלחוטית החברתית של בזק!!!
* ירושלמית   10/08/12 | 16:23
32. כמה דברים:
תמיד לחולים במחלה הזאת יש את אותם תסמינים: עייפות כרונית, גירודים בעיניים, פריחות ובעיות עור, צלצולים באוזניים, סחרחורות וחולשה כללית ועד תופעות קשות שפוגעות בתפקוד התקין כגון כאבי שרירים ומפרקים, קשיי נשימה ובעיות שיווי משקל. המשותף לכל אותם תסמינים, זה שאי אפשר להפריך אותם ואין דרך לבדוק אותם. דבר שני: גם אור הוא סוג של קרינה אלקטרו-מגנטית. השמש, שלאורה אותה חולה מסכנה פוסעת, פולטת קרינת אור וקרינת אלטרא-סגול. איך זה שקרינת אור או קרינת uv לא משפיעות עליה?
* ישראלי   10/08/12 | 16:03
היא נחשפה ספציפית לקרינת רדיו בצורה כרונית
* מישהו   10/08/12 | 18:58
תגובה שנכתבה ע"י מישהו שללא ספק אין לו מושג מהי קרינת רדיו...
* ישראלי   12/08/12 | 18:18
זה שלא הבנת זה לא אומר שאין לי מושג מה זה קרינת רדיו....
* מישהו    13/08/12 | 22:12
31. פשוט ביזיון מעלים את מחיר המים בלי סוף ובמקום לפתור את הבעיה מבזבזים כסף על שעון שפולט קרינה.........
"תודה" באמת לאיגודי המים שדאגו להקיף את הבתים בשעונים חכמים שפולטים קרינה ובזכות זה שמרחק מבניין לבניין הוא כה מועט בערים הקרינה היא גדולה פי כמה וכמה באמת "תודה" שמבזבזים את כספי הציבור לא על יבוא מים או ניקוי מי ים אלא על שעוני מים חכמים פולטי קרינה באמת תענוג לשמוע על מה הולך הכסף.......הכל ברור בזמן שבארה"ב תושבים חכמים מתנגדים לתוספות קרינה מיותרות בסביבת מגוריהם בארץ כמו תמיד רצו על שעוני מים פולטי קרינה במחיר רצפה וסיפרו שכביכול יש התייעלות חחחחחחחח בזמן שבארה"ב כנראה שעון מים חכם פולט קרינה כנראה יאסר לשימוש בארץ במחירי רצפה מיבאים אותו ומזבלים את המוח לציבור שהם מבצעים התיעלות כשבפועל הם מרעילים את הציבור בקרינה מיותרת.....פשוט נורא וכשבמשרד הבריאות ישנים כמו תמיד זה באמת לא מפתיעה כמו השימושים בתרופות שנים שכבר אסרו אותם לשימוש באירופה בארה"ב ובאירופה כיוון שהם מסוכנים לבריאות בארץ משום מה הם רובם בשימוש עד שהרבה חולים נפגעים והופ כאילו בהפתעה מתעוררים ואז אחרי תהליכים ארוכים של השתקות כמובן הרי זה הפסדי ענק לחברות שמיצרות אז אחרי מאבקים של שנים גם בארץ נזכרים שיש סיכון גבוה ככה גם עם שעוני הקרינה ישראל תהיה המדינה האחרונה שתשים לב שיש בעיה.....נוראאאאאאא לאף אחד בארץ לא אכפת מחיי אדם הכל פטפטת .........
* פשוט אסון......   10/08/12 | 15:25
30. ש/לא נדע!
לכן אני עדיין נשארתי עם נוקיה 3-100. אומנם ישן אך עדיף מכל השיכלולים ותספת של קרינה שלא נדע!!! אומנם גם אני שומעת זימזומים וחימום באוזן וכאבים. אני משתדלת לדבר רק ברמקול. מה לעשות? שאלוקים ישמור את כולנו-אמן!!!
* פלאפונית   10/08/12 | 14:15
מה לעשות
להבין - שגם מה שיש לך לא מושלם ולא מגן עלייך. וההוכחה היא בהרגשה שלך.
* מישהו   10/08/12 | 18:53
אין כאשר לשנה של המכשיר אלה לקרינה שהוא פולט
אתה יכול לקנות מכשיר כמו איפון עם קרינה של 1 SAR בערך ואתה יכול לקנות מכשיר כמו סמסונג S 2 להיות בעל קרינה של 0.3-4 את כל שאר הקישוריות כמו WIFI אפשר פשוט לסוגר .
* קטרי   11/08/12 | 14:31
29. אתם לא מפחידים בכלל!!!
גם לי יש צלצולים באוזניים, וסחרחורות מדי פעם, אולי קצת כאב ראש פה ושם.. זה אומר שאני חולה בדבר הזה?! אל תשכחו שכל הדברים האלה גם יכולים להעיד על דברים אחרים לחלוטין!! שמיעה לקויה.. חסר בשתייה והתייבשות וכו'.. אז איך אני אמורה להבדיל?!
* מיכל   10/08/12 | 14:03
האם זה קורה לך בסמיכות לשימוש בטכנולוגיה
הסימפטומים צריכים להיות קשורים לחשיפה לקרינה. אם זה קורה לך כל פעם שאת שותה קולה, או כל פעם שאת מדברת בסלולרי- יש הבדל. זה מה שאת צריכה לשים לב
* עוזי    10/08/12 | 18:20
28. אוקיי, אז בואו נדבר דרך קופסאות קוטג' עם חוט !
* אלי   10/08/12 | 12:19
צודק
אהבתי, אתה צודק לא צריך להיות פרנאוידים מכל דבר האדם כבר יתמודד עם דברים כאלה ושונים וגם עם זה נתמודד חוץ מזה הפיתרון קל: להמציא מכשיר קולט קרינה וכך גם יוכל למחזר אנרגיה....
* כן   11/08/12 | 12:25
איזה יתמודד, מתי בדקת פעם אחרונה מה שקורה בבתי החולים?
פיצוץ של אנשים, תבדוק את המחלקות אונקולוגיות
* המוציא מאשליות   11/08/12 | 14:34
כבר שמענו על גאונים כמוך
לעצמך תעשה איזה נזק שתבחר אבל אין לך כל זכות לעשות את זה לסובבים אותך.
* קורי   11/08/12 | 14:33
27. מספיק להשתמש בפסיכיאטריה כקללה!
הכתבה הזו היא לא היחידה אבל צריך להתחיל מאיפה שהוא: מספיק להשתמש את הפסיכיאטריה ומה שמכונה ״מחלות נפש״ כשק חבטות. אם הרופאה שאלה אותה לראות פסיכיאטר, לא קרה כלום. על איזה חוק היא דיברה?? הצגת בעיות פסיכיאטריות כסוף העולם או לחילופין לבזויות והזויות פוגעות ברגשות של הסובלים מהן!! על זה אתם לא חושבים כשאתם אומרים דברים כאלה?
* עידן   10/08/12 | 11:26