גאווה
תגובות (79 תגובות ב-37 דיונים)
37. הרב בתגובה: "גם לי יש וידוי קטן"
* יעקב שטרית   08/04/15 | 19:15
36. גאה בך איתמר!
אהלן איתמר, גם אני הומו מישוב דתי מתנחל בני עקיבא וכו' גם אני הרגשתי בדיוק כמוך בניסיונות הדחקה וכו' וגם אני כמוך משלים עם זה לאט לאט. אני בניגוד אליך חזרתי בשאלה אך בלי קשר לנטייתי המינית. אני מסכים איתך שיש בעיה עצומה בציבור הדתי של הומופוביה והדחקה... אך לפחות כשאני יצאתי מהרון בפני חלק מחברי והורי הם קיבלו אותי... בקיצור, צריך לטפל בהומופוביה בציבור הדתי לאומי ולהבהיר לכל אותם "רבנים" מבוגרים וכו' שיש הומואים ופשוט צריים לדעת להכיל אותם. גאה בך מאוד, בהצלחה.
* רונן   14/05/14 | 00:39
35. כל הכבוד. לא מכיר אותך, אבל מחבק ומחזק.
* י"ל   12/05/14 | 14:48
34. אני לא רוצה לפגוע חלילה או לנפץ בועה כלשהי
לכל המתכחשים לתורה ולקב״ה תמשיכו להתכחש יותר אמין שבן אדם נושם, מרגיש, בוכהחושב בגלל פיצוץ נכון? מאשר ללכת בדרך הישרה ובעדויות מהתורה שאכן הקב״ה קיים אבל מי אני שישפוט את הדין שלכם תקבלו בעולם הבא. ובנוגע אלייך יקירי הקב״ה מעמיד המון אנשים במבחנים אולי זה המבחן שלך. תנסה תיצא תבלה תכיר בחורות אולי תיפול על האחת שתצליח להזיז לך משהו בלב. חלילה אין לי משהו נגד הומואים שלא תיהיה כאן טעות. אני מאחלת לך משפחה ואהבה לכל דרך שתבחר .
* אהבת חינם   11/05/14 | 16:30
פרימיטיבי ונורא
* ליאור   27/05/14 | 16:20
וואו
גם אני לא רוצה לפגוע חס חלילה או לנפץ בועה כלשהי אבל צריך לחשוב לפני שכותבים. אני מציע לך ליישם את זה. אבל לא משנה באיזה דרך תבחרי, אם לצאת נגד חילונים, הומואים וכדומה או לבלום מחשבות אני מאחל לך כל טוב. רואים שאין לך משהו נגד הומואים :)
* ס   14/06/14 | 01:50
33. הכלים שיש למדע הוכיחו שאין דבר כזה אלוהים - אין שום סיבה מוצדקת להיות דתי.
הומופובים וגזענים לא מבינים במדע ובגלל זה הם הומופובים וגזענים. יש לי ידידה לסבית חרדית, ואני מקבל את הדתיות שלה אך עם זאת, אני יודע שאין לאף אחד באמת סיבה מוצדקת להאמין בדת. דת זה ניסיון להשליט "סדר חדש-ישן" בעולם - ואף אחד לא יכול להשליט סדר בעולם שהתשתית שלו היא כאוס. בטבע אין סימטריה ואין דבר כזה "מושלם" - כי שום דבר לא מתוכנן. אז בני האדם רוצים לראות את עצמם כדומיננטיים ואלוהיים , על פני לראות את עצמם כפי שהם באמת : בעלי חיים ככל בעל חיים אחר. ANIMALS . די להכחשת המציאות - זה רק עושה מועקה ורוע.
* 1   11/05/14 | 13:45
תגובה
לפני שאתה מגיב תגובה כלשהי טיפה תחקור ואז תגיב
* אדם   19/05/14 | 19:11
תגובה לתגובה
לפני שאתה כותב למישהו לחקור על נושא מסוים שהוא ידוע מאוד תבדוק שאתה יודע משהו על תחום שהוא מחוץ לידע שלך. ואז תגיב.
* ס   14/06/14 | 01:53
32. פשוט אין מילים..כל הכבווודד!!!פשוט להעריך..
* ...   11/05/14 | 08:15
31. כל הכבוד לו
* מתן   10/05/14 | 21:45
30. ילד מדהים!
ריגשת!! כל הכבוד על האומץ,גאה בך! המון המון הצלחה בהמשך לך ולבנים/בנות אחרים/אחרות שנמצאים במצב זהה לשלך. מאחלת לך למצוא אהבה טובה כי לגמרי מגיע לך!
* אגם   10/05/14 | 21:44
29. כנסו...!!!
לפי מה שהבנתי ... מותר להיות בזוגיות אבל אסור להם לקיים יחסי מין
* th   10/05/14 | 18:29
אסור משכב זכר או בפשטות חדירה
* טל   11/05/14 | 01:07
28. הלא נודע
כל הכבוד איתמר תהייה חזק ותתמודד עם המציאות שלך!!!
* המושלמים   10/05/14 | 16:08
27. יציאה מהארון
לכל הדתיים אולי הגיע הזמן לשלב בנים ובנות יחד כך יכירו את בני המין השני לדעתי משהו שיגרום להם פחות לאהוב את בני המין שלהם.
* דניאלה    10/05/14 | 16:08
לסבית גאה
בתור אחת שהתחילה ללמוד בבי׳ס חילוני ועברה לבי׳ס דתי הידיעה שאני לסבית התחילה עוד מאז גיל צעיר. יכול להיותשאת צודקת וברוב המקרים זה בגלל הסביבה אבל בלא מעט פעמים נטייה זה משהו מולד, שלא ניתן לשנות. כמו שלא תוכלי להכריח בן אדם שלא אוהב וניל לאכול וניל. כשבן אדם אוהב מין מסויים ולא נמשך לשני לרוב זו כבר נטיה מולדת. לכן לצורך העניין רוב הדו בסוף מתחתנים עם בני המין השני. כי הם לא הגדירו עצמם כהומו או לסבית, אלא סטריטים שמנסים עולם אחר.... ולך איתמר כל הכבוד!!!! ריגשת ברמה גבוהה שאין כמוה. מחזקת אותך מאוד, לא כולם יכולים ככה לצאת מהארון ועוד לאור הדת. גאה בך, והלוואי שתזכה לאהוב ולהיות נאהב במידה גדולה כמו שמגיע לך. מה גם. די לפרימיטיביות. היום הכל אפשרי בזכות הטכנולוגיה. Wake up people!!!
* אורית   11/05/14 | 00:32
לדניאלה
הציבור הדתי עושה את ההפרדה הזאת על מנת שלא ליצור חיכוך עם בנות המין השני ועל ידי כך להעמיד את האדם הדתי בניסיון של קיום יחסי מין לפני חתונה
* דניאל   11/05/14 | 00:57
26. כל הכבוד
אני ככ שמח לקרוא את זה. גם אני באיגי, אמנם בקבוצה החילונית ( כי אני חילוני ), וזה נכון כל מילה שאתה אומר. עשית מעשה מדהים שכתבת את זה!
* Tarquin   10/05/14 | 15:37
25. לאלוהים לא היה איכפת מהיטלר למה אתה חושב שאיכפת לו שאתה הומו?!
יש לי הרגשה שהסיפור לא אמיתי ונועד רק להמחיש מצבים שצעירים הומואים דתיים מצויים בהם ולכן אענה באופן עקרוני. למען הגילוי הנאות אומר שהייתי דתי אך היום אני לא מאמין שיש אלוהים בכלל. ולנושא עצמו: ראשית כל אם אלוהים כל יכול וברא אותך הוא לא חייב לסבול אותך על פני האדמה. אם הוא קובע מי יחיה ומי ימות הוא יכול להמית אותך אם אורח חייך לא מוצא חן בעיניו. שנית את כל ההתלבטויות אתה מכניס לעצמך לראש. אני בטוח שאתה לא מקיים כל מצווה ומצווה באדיקות. אתה בוחר לעשות מהאיסור הזה סוף העולם. אדם צריך להחליט עד איפה הוא מוותר מחייו למען הדת. אם אתה מחליט שאורח חייך הדתי לא מאפשר לך משכב זכר אז אתה חייב לוותר עליו. אל תנסה לחפש הבנה אצל רבנים. תחפש הבנה אצל האני שלך. תקבע לך גבולות עד היכן אתה מערב את הדת בחייך ואז הכל יהיה פשוט. אם תחליט שאתה דתי ברמה שלא מתאפשר לך אורח חיים כזה הרי שויתרת על דבר למען דבר שבעיניך יותר חשוב ולכן התסכול לא יהיה גדול אם בכלל יהיה קיים. ההגה בידיים שלך. אתה צריך לבחור מה עדיף בעיניך, להתפקר ולהיות חילוני גמור בגלל זה, או לומר לעצמך אני דתי ויש איסור אחד שאיני מקפיד עליו ולאחר מותי שאלוהים יעשה מה שהוא רוצה בקשר אלי. יש מסורתיים שמחללים שבת ועל זה נאמר בתורה "ומחלל אותו מות יומת". הם עושים מה שהם רוצים ולא דואגים יותר מדי לעולם הבא. הדילמה היא לא בינך לבין אלוהים או בינך לבין החברה. הדילמה היא רק בינך לבין עצמך. אלוהים לא מתיר משכב זכר והחברה מקבלת הומואים ככל האדם. אלוהים ברור בנושא והחברה ברורה בנושא. אתה צריך להחליט האם אתה מוותר על חייך למען הדת, על הדת למען חייך, או לחיות בפשרה שתאפשר לך את שניהם. אולי הרב שחשוב לו איזו כשרות אתה אוכל וחשוב לו להיכנס לחדר המיטות שלך לא צריך להיות אדם פונקציונאלי בחייך. כנראה כשאמרו "עשה לך רב" התכוונו לזה. תבחר רב שיאפשר לך גם לחיות ואל תתייעץ עם כל רב. פשוט תהיה דתי. תחיה את חיי האהבה כפי שאתה חושב שאתה רוצה לאהוב, ותקיף את עצמך באנשים שאוהבים אותך ולא באנשים שאתה כל הזמן צריך להסביר להם, להתנצל בפניהם, ולקבל את הסכמתם לאורח חייך. (אלא אם כן אם אתה חושב שאתה עושה דבר רע, תפסיק לעשות אותו).
* אם אלוהים ברא אותך הוא גם יכל לשנות אותך.   10/05/14 | 15:33
תקצר קצת מאמי
תישתה כוס מים ... האטאיסטיות עלתה לך לראש
* אני   10/05/14 | 18:31
חחח חזקק
* ח   10/05/14 | 21:41
חחח. ממש לא.
* ס   14/06/14 | 01:59
תגובה ל: תקצר קצת מאמי
תעשי אמבטיה קרה ... אם יש לך מושג למה אלוהים נתן לשש מיליון יהודים למות באכזריות תגיבי בעוקצניות.
* ס   14/06/14 | 01:58
הסיפור דווקא כן אמיתי
הוא ועוד רבים אחרים. צא מהסרט
* שלו   10/05/14 | 22:18
גאה בעצמי
אלוהים רחמןן!!! אבל שלא ירחם עליך
* גאה בעצמי   11/05/14 | 01:27
צודק
לגבי התגובה: 1) אני אכן אמיתי, הסיפור הזה לא מומצא בשום אופן. 2)לאורך כל הקטע הדגשתי שהעניין הדתי אינו הבעיה, הניסיון למשוך את הדיון על הומואים לפרקטיקה המינית וההלכתית של משכב זכר וחיים עם גבר אינה נכונה. הדיון צריך להיות על קבלת האחר. זה מה שהדגשתי על זה הקטע מדבר, הקבלה של הלהט"בים בעולם הדתי. 3)אני מאמין שאני צריך להשפיע על הקהילה ועל הרבנים שיתחילו להתייחס אל הנושא כהתייחסות של הקהילה לפרט, שטיפה שונה ממנה. להסתגר בחברה מוגנת שתאהב אותי אולי נכון לי ברמת הפרט, אבל אני אאבק כדי שבעתיד, ללהט"ב דתי יהיה יותר קל בקהילה שלו.שיקבלו אותו ויאהבו אותו. מלכתחילה ולא בדיעבד. אני חושב שזה דבר יותר נכון מלהסתגר ולהתבדל מהחברה הדתית.
* איתמר   11/05/14 | 02:16
במידה מסוימת אתה אגואיסט. אתה רוצה שיכפרו באמונתם למענך.
אתה יכול לבקש שקיבלו אותך כהומו אבל אתה לא יכול לצפות שאנשים יכפרו בכל מה שהם מאמינים בו למענך. אני יכול להחשיב עצמי לנאור כי אני כבר לא מאמין בתורה. הם כן מאמינים. התורה היא מהות הקיום שלהם. עד שאתה לא תבין את המקום שממנו הם באים הם לא יבינו את המקום שבו אתה נמצא. אם נניח הייתי רוצה להיות רב קהילה והייתי אומר תתחשבו בי אני לא מסוגל לוותר על חזיר. מבחינתם זה בל יעבור. אם תצפה שהרבנים יעמדו בצידי הדרך במצעד הגאווה ויריעו לך אתה טועה. כמו שהאהבה שלך היא החופש שלך האמונה שלהם היא המהות שלהם. אני יכול לחשוב שהתורה פרימטיבית. הם לא חושבים כמוני. גם אתה לא חושב כמוני. רק שאתה בוחר מה אתה מקיים ומה לא. כתבתי בתחילת התגובה שאני עונה באופן עקרוני. רציתי שהתגובה שלי תעזור לצעירים דתיים שנמצאים במצבך. אבל אתה באנוכיות התעקשת על זה שזה אמיתי ובכלל אין לך בעיה עם הדת אלא עם הרבנים. התעקשת על כך שהסיפור אמיתי כי הענין העקרוני לא מענין אותך. אתה מענין אותך. אין לך בעיה עם הדת משמעו שאתה שם ז...ן על הדת. הרבנים לא. מי אתה שתחליט שזה בסדר להיות דתי ולשכב מעם גבר?! מי אתה שתכפה על הרבנים לעבור על איסורים דתיים מדאורייתא בשביל הצרכים שלך?! רק בגלל שאתה נמשך לגברים זה אומר שרבנים צריכים לעבור על איסורים מהתורה?! אתה מוכן לחלל שבת? האיסור על משכב זכר יותר הגיוני מהאיסור לחלל שבת.כעובדה גבר פולט ביחסי מין זרע שמפרה את האישה ולא סתם נוזל מענג. זו עובדה ביולוגית שיחסי מין נועדו לצורך הפריה. תתחיל לחשוב עליהם ולא רק על עצמך. רק אז תוכל לשנות וגם להועיל לאחרים. שתבין משהו, אני לא המופוב ולא חלילה נגדך. אני במיוחד כחילוני חושב שזכותו של אדם לאהוב גם כשמדובר בגבר שאוהב גבר. מאהבה לא יכול לצמוח רע. רק מכעיסה אותי הגישה המתנשאת והאגואיסטית שלך כלפי העולם שאתה שייך אליו. אתה רוצה לכופף חוקים שאנשים מאמינים בהם לטובתך ורוצה שכל ההבנה תהיה בצד שלך.
* לאיתמר מהמגיב המקורי   11/05/14 | 19:47
חשוב לך מה הרבנים חושבים עליך יותר ממה שאלוהים חושב עליך?! למה?!
* עוד דבר קטן מהמגיב המקורי.   11/05/14 | 19:52
24. כל הכבוד לך!!
נתחיל בכל הכבוד לך!! ושמחה שהבנתה מי אתה תחיה לפי האמונה שלך כל עוד אתה לא פוגע באחר כולל את עצמך. זה שאתה הומו לא אומר שאתה לא יכול להאמין אחרי הכל בלי אמונה לא היינו קיימים. ה' ייצר אותנו כפי שאנחנו מסיבות שרק לו זה מובן. אז תחיי כפי שאתה רוצה שיהיה לך את כל הטוב בעולם ואל תתייחס לאנשים ששופטים אותך בגלל מיניות זה לא מתפקידם. אז לך לך בראש מורם ותהיה גאה במי ובמה שאתה!!
* leo girl   10/05/14 | 15:18
23. אם לאלוהים היה מפריע קיומם של ההומואים (ומה שהם עושים בחדר המיטות)
אז הוא היה עושה איצם משהו ממזמן זה לא העסק שלכם
* נביא   10/05/14 | 15:08
אלוהים נותן לך בחירה חופשית...
* רטע   10/05/14 | 18:07
רק חבל שזה לא ממש בחירה...
* gsi   18/05/14 | 22:26
מחזק !
* ס   14/06/14 | 02:00
טוב בואו לא נשחק אותה רבש״ע
* בכל זאת   26/06/14 | 18:05
22. משתחווה לך! כל הכבוד על האומץ
צריך להיעשות פה צדק! לא ייתכן שיהיו אנשים בחברה שירגישו שאין להם מקום
* יובל עוז   10/05/14 | 14:51
21. לפחות תוריד את הכיפה ותהפוך לחילוני
אל תשתייך יותר לקהילה הדתית...אתה עושה לה שם רע...
* חילוני   10/05/14 | 14:31
דתייה גאה
ח״ח לא נכון. מקבלים אותו איך שהוא..
* דתייה גאה   11/05/14 | 01:28
אני חושב שאתה זה שעושה לקהילה הדתית שם רע
תתבייש לך! ריקא. (ותחפש מזה ריקא בגוגל). תעשה חשבון נפש על יחסים בין אדם לחברו.
* הומו דתי   26/06/14 | 18:04
20. מזה משנה דתיים,חילונים,ערבים.. כולם עם יצרים !!
זה ההסתה המגעילה של הכתבים.
* בדווי   10/05/14 | 14:14
זה מודגש כי
כי בחברה הדתית ההומופוביה מודגשת הרבה יותר
* ..   10/05/14 | 20:02
וגם כי אצל הערבים
זה אפילו טאבו עוד יותר גדול
* יניב   26/06/14 | 18:02
19. אתה יותר בוגר, מודע ואינטיליגנט מהרב שלך ומרוב המגיבים כאן...
אין לך מה לדאוג, עשית מעשה של אומץ שישחרר גם אחרים להיות מי שההם, שיהיה לך בהצלחה בחור אמיץ
* איריס   10/05/14 | 14:10
18. איתמר, רק רציתי להגיד שאני מאוד מעריך את מה שעשית כאדם דתי והומו
למדתי ממך הרבה גאה בך מאוד
* סתם אחד   10/05/14 | 13:35
17. איכס..דוחה..מגעיל ומסריח
* ישראלה   10/05/14 | 13:07
את מגעילה אותי
* הפוסל, במומו פוסל!   26/06/14 | 18:00
16. בספר נביאים כתוב על
אהבת דויד ליהונתן
* רן   10/05/14 | 12:17
דוד ויונתן היו קרובי משפחה או אחים משו באיזור!! הוא אהב אותו כי הוא היה אדם גיבור לא כי הוא היה הומו.. אדיוט!
* אני   11/05/14 | 10:13
תגובה לאידיוט שכתב לרן שהוא אידיוט.
אידיוט, אם אתה מתמצא בזה כל כך כמו שאתה מתיימר אתה אמור לדעת שזוגיות חד מינית מותרת.. סקס אסור. אז גם הגיבור שלך חטא חמוד. אתה פרימיטיב.
* ס   14/06/14 | 02:03
15. המשפט הזה גאוני
"ברגע שאתה שומע את אחד מהאנשים הקרובים אליך מתבטא בצורה הומופובית, אתה מרגיש נורא"- משפט גאוני והוא פשוט כלכך נכון
* לכו תדעו מה אני   10/05/14 | 12:01
14. אני איתך...
לכל " גאוני הדור" תפסיקו לבלבל את המוח, אין מה לעשות הבחור נמשך לגברים ועלינו לכבד זאת ותאמינו לי אין אבל אין אחד שלא חטא בחייו אז זה החטא של הבחור ואני בטוח שאב הרחמים יקבל אותו כמו שהוא
* zohar   10/05/14 | 11:51
13. האיסור הוא רק על משכב זכר כלומר חדירה אפשר להיות הומו בלי חדירה, האמת 70 אחוז מההומואים
אינם חודרים.. ככה שזה פתרון להומו דתי. בעיית הזרע לבטלה קיימת גם בחברה הסטרייטית...
* רהי   10/05/14 | 10:04
12. תגובה
א
* אנונימי   09/05/14 | 22:13
11. רוקד בשתי החתונות
אין לי בעיה עם הומואים, אבל להגיד שהרבנים אשמים בהומופוביה זו צביעות. ומה הטעם בלהאמין בתורה אם אתה לא שומר על המצוות?
* בלה בלה   09/05/14 | 19:23
ומה הטעם להיכנס למאקו גאווה אם אתה הומופוב...
אידיוט.
* הפוסל במומו פוסל   09/05/14 | 22:10
10. הנה האמת על אלוהים
הקדוש ברוך הוא מכיר אותך ויודע הכל עלייך, איזה שוקולד אתה הכי אוהב, מי החבר הכי טוב שלך, כל דבר שעשית ותעשה בכל מישורי הבחירה שלך, מה הכי טוב בשבילך וכמובן גם על נטיותיך המיניות, אתה בנו והוא אוהב אותך ומקבל אותך. אין לך מה להאשים אותו בדבר שכן אתה שכחת את האמת והאמת היא שכל דבר שאתה עובר בחייך, נעים או פחות נעים אתה ביקשת עוד לפני עיבורך בבטן אמך. אתה לא רואה איך הנקודות מתחברות? מה שאתה מבקש מבני אדם- שלא ישפטו אותך, שיקבלו אותך ושיאהבו אותך- אלו התשובות לשאלות מהו תפקידך בעולם, מדוע אלוהים שם אותך כאן, מדוע היית צריך להוולד עם שונות מסוימת (דרך אגב עוד לא ראיתי אדם לא שונה). הכל מתוכנן. הכל. אבל אם אתה רוצה חוסר שיפוטיות וקבלה אתה חייב להתחיל קודם כל עם עצמך- לא לשפוט את עצמך על הדרך שבחרת עוד לפני שנולדת, לא לשפוט את עצמך על דבר, אם אתה מקיים את עשרת המצוות ואוהב את רעך כמוך אתה מקיים הרבה יותר מכל רב שקורא לשנוא אותך בגלל שאתה אוהב גברים. אז אל תשפוט את עצמך על דבר וכשתהיה מוכן תלמד על חוסר שיפוטיות מושלם, כלומר אתה תאהב את אותו רב ותקבל אותו למרות דעותיו עליך וגם את הוריך לא תשפוט כי תמיד תזכור שאין לשפוט אדם שלא הלכת בנעליו, ומדובר בדור אחר. ואז גם את חבריך בני דורך לא תשפוט. ותקבל את כולם ותהיה תמים ואוהב למי שמתנהג כאויבך. אלוהים לא יכול לשנוא אותך. הוא ברא אותך ככה כי יש לך תפקיד בעולם, שהסכמת מרצונך לבצע. ולכל אדם יש את התפקיד הייחודי לו. אז תקבל את עצמך, ואל תשפוט את עצמך ובכלל ותקבל את כולם ולפי חוקי היקום זה מה שתקבל בחזרה. אם אתה משתדל ובכל זאת שואל מדוע אתה עדיין לא מקבל את החום שאתה מרעיף, וחוסר השיפטויות והקבלה סימן שאתה עדיין לא שם. כשתהיה שם תקבל מייד. אבל הכוונה להיות שם היא לא רק במעשים אלא גם במחשבות. אם התנהגותך יפה אבל בליבך את שופט ומבקר כל אחד- לא התקדמת. הייה שקט מבפנים- והשקט יבוא אליך גם מבחוץ.
* .    09/05/14 | 18:52
קצת על ׳״אלוהים״
הוא לא קיים אידיוט! אין דבר כזה בכלל.. זה כמו אמונה בפסל
* אבי   10/05/14 | 11:35
מענין מאוד באמת איך נוצרת אידיוט גדול ואל תדאג אתה עוד תראה מקרוב מזה אלוקים עדיף שתישתוק מהר
* יהודי   11/05/14 | 01:45
9. גאה בך!!!!
* דינה    09/05/14 | 18:01
8. תגובה מספר 1 2 3
אתם לא חושבים שאתם רק מרחיקים את הבן אדם מהתורה? שאתם רק גורמים לו לשנוא את עצמו יותר? שאתם רק גורמים לו לשנוא את עולם הדת? תקשיב בן אדם תקבל את עצמך ותקבל את אלוהים כי אם הוא לא היה רוצה אותך ככה הוא לא היה בורא אותך ככה. ומי שלא מקבל אותך רק מפסיד.
* אושר   09/05/14 | 15:39
7. למה אתם מתעקשים להאמין בה'? איזה פתאטים
* יאללההה   09/05/14 | 15:25
6. קבלה
בסופו של דבר המעלה הכי גדולה בתורה היא חיי אדם בין שזה חיים פיזיים לנפשיים אז תתחילו לקבל רק ככה החברה הזאת תהיה חברה מתוקנת
* יוגב   09/05/14 | 14:24
5. לכל ה"מתנגדים"
לכל מי שחולק עליי, בעזרת חיפוש קצר באינטרנט תוכלו להגיע לאתרים של הו"ד, כמוך, וחברותא. תקראו שם קצת, אני מקווה שזה יוכל לשנות את דעתכם :)
* איתמר   09/05/14 | 14:05
4. תגידו מה אתם סתומים??????
דבר ראשון הנטייה הזו מולדת ולא מבחירה והוא גם מזכיר את זה במכתב כמה פעמים אז תקראו לפני שאתם מגיבים יופי? יופי דבר שני: כמה שזה יישמע אבסורדי הנטייה ל א אסורה מהתורה אלא רק המימוש שלה שהוא משכב זכר אז טכנית מי שלא שכב עם גבר לא עבר עבירה דבר שלישי: תתעסקו בחיים שלכם ותפסיקו לשפוט בני אדם לפי הפרטנר במיטה זה חשבון שלו מול אלוהים ועד כמה שידוע לי אתם לא אלוהים או הדוברים שלו או כל ייצוג אחר. שנזכה לאהוב אחד את השני אהבת חינם שבת שלום!
* חובה לקרוא   09/05/14 | 13:39
זה שזה הנטייה שלך לא אומר שזה בסדר
בן אדם שיש לו נטייה לגנוב אז מסכימים לו לגנוב ?? הבעייה שפני הדור כפני הכלב וכל אחד שיש לו נטייה לדקור דוקר ולשדוד זקנה שודד אף אחד לא מתגבר על הדחפים והייצרים שיש באדם וחבל
* מוגי   10/05/14 | 15:16
אבל במי זה פוגע!?!?!
* .   10/05/14 | 19:59
ברור שזה משנה!
זה כן אומר שזה בסדר, נטיה מינית להבדיל מנטייה לגנוב היא מולדת בעוד שנטייה לגנוב היא נרכשת. ואם כבר הנושא עלה, גם הנטייה לדת היא נרכשת, מלמדים אותנו להאמין באלוהים, לא נולדנו עם האמונה הזו... וזו נקודה למחשבה.
* שחר   11/05/14 | 12:57
3. נקודה למחשבה!
להיות הומו לפי התורה זה הגיוני..ולמה? כי העניין הזה מוזכר בתורה, אבל גם זונה, רוצח, גנב וכ׳ מוזכרים בתורה.. מה משותף לכל אלה שהם א-ס-ו-ר-י-ם!!! זה שהתורה הזכירה אותם זה אומר שיש כאלה אנשים בעולם אבל לנו יש בחירה חופשית להחליט מה אנחנו! ומי שרוצה לחיות לפי התורה לא יכול להיות הומו!!!!!! זה איסור חמור מהתורה!!!! אז בחור יקר אתה יכול להיות הומו לבריאות זה בחירה שלך אבל אם אתה חי לפי החוקים של התורה אתה לא יכול להיות הומו. בהצלחה!
* סימה   09/05/14 | 11:55
איפה מוזכר בתורה האיסור להיות הומו?
אני מכיר איסור על משכב זכר, איפה כתוב שאסור להמשך לגברים? האם התורה יכולה או מתיימרת לצוות על אנשים דברים שלא הם בחרו בהם?
* עמית   09/05/14 | 15:46
לכול הפוסקים למיניהם
כשהצורה כתבה משכב זכר הכוונה למעשה סדום אין איסור בתורה לאהוב גבר לגבי הוצאת זרע לבטלה האיסור הוא גם לגבר וגם לאשא לא רק להומוהים ועכשיו למה הומו לא יכול להיות דתי ואחרים שלא מקימים הרבה דברים מהתוה כמו חילול שבת שזה הרבה יותר גרוע יש לנו המון סבלנות אליהם והם יחשבו עדין לא כאלה כופרים אבל להומוהים שלא עוול בכפם שכפו עליהם את המצב הנוכחי בהם אין מקום להיות סבלנים אז תעשו לי טובה ושלא כול אחד יהיה לי פתאום פוסק הדור
* אבי   09/05/14 | 18:39
יש הבדל בין להיות הומו כלומר נטיה
לגברים לבין להיות הומו ששוכב עם גברים. לא הצלחתי להבין על איזה הומו אתה מדבר. ודבר שני קצת רגישות לא תזיק
* יש הבדל   09/05/14 | 18:25
הוכחה שאין אלוהים (: לכל אמא דתיה בן הומו
והתורה מתירה לך לגלוש באינטרנט, ועוד באתר שכותב תכנים על איסור כגון גייז? נקודה למחשבה
* ניב   09/05/14 | 19:45
2. תפסיקו להפוך אתזה לדבר מותר מהתורה!!!
כל אחד יכול ללכת בדרכו שלו!!! אבל בן אדם שרוצה ללכת לפי התורה ל-א יכול להיות הומו. נקודה!!!! זה כתוב במפורש בתורה שחור על גבי לבן!!!
* ריקי   09/05/14 | 11:44
בתורה כתוב גם שאסור ליהודי להלוות בריבית. מתי צבאת על ביתה
של שרי אריסון כמחאה על היותה בעלת השליטה בבנק שגובה ריביות מיהודים?? אני מתערב שעל זה לא תעני. כי מה שיפה בתורה, זה שאפשר להתעלם ממה שלא מתעניין אותנו ולדבוק רק במה שכיף לנו לקלוט (=שנאת האחר, כי אז אני יותר טוב ממנו אעלק)
* המר"ן עובדיה יוסף   09/05/14 | 15:27
צאי מהחלום שלך
הנבהרות שלך מדעת היא חרפה
* ניב   09/05/14 | 19:46
חחחח ניב קרעת אותי מצחוק. כותב "הנבהרות" ומדבר על חרפה.
אמנם במקלדת האות עין ליד האות הא' אך אני מניח שלא מדובר בטעות הקלדה.
* נניב אתה נבער מדעת ולא "נבהר"   10/05/14 | 15:38
לא יכול?
אני לא חושב שאסור משהו כל עוד זה חוקי, להיות הומו זה חוקי וגם להיות דתי זה חוקי, אבל אם כבר אז אם אתה הומו אתה לא יכול להיות דתי ולא אם אתה דתי אתה לא יכול להיות הומו מכוון שלהיות הומו זו היא אינה בחירה בעוד שלהיות דתי זו בחירה!!! ואם כבר "זה רשום בספר"... ואם להומואים היה ספר שצריך להרוג דתיים? או אסור להאמין באלוהים.. הייתם מקבלים את זה? בדיוק! לא הייתם מקבלים את זה! ככה אותם הומואים דתיים לא מקבלים את מה שרשום בתורה... ואין לכם ההומופובים בפרט שום דבר לעשות בנדון!
* שחר   11/05/14 | 13:01
1. לידיעתך זה כן התורה שלא מסכימה
איסור הוצאת זרע לבטלה אז דיי לחפור
* נועה   09/05/14 | 08:11
אפשר לאהוב גברים וזה לא נגד שום דבר
לא הכל קשור לסקס. יש המון זוגות דתיים, שומרי מצוות שחיים את חייהם יחד באהבה גדולה ופשוט נמנעים מדברים מסוימים כמו משכב זכר, בדיוק כמו שאת נמנעת מבשר חזיר לדוגמא.
* רני   09/05/14 | 19:16