אין תמונה
גם באולפן ביתי וגם הרכב נגנים. פורטיס

רמי פורטיס יוציא בעוד כחודש סינגל ראשון מתוך אלבום משולש (!) חדש שלו, שייצא בהמשך השנה. למעשה מדובר בשלושה אלבומים שונים, עליהם עבד פורטיס בשנתיים האחרונות, מאז סיום סיבוב ההופעות של האלבום "על המשמרת", אליו יצא עם שותפו הותיק ברי סחרוף. בתווך זכה לערב מחווה בדמות חגיגת 30 שנה לאלבום "פלונטר".

למרות שמרבית הפרטים עדיין חסויים, קרוב לוודאי שאחד משלושת האלבומים הוא תוצר עבודה משותפת של פורטיס עם הנגנים עידו אגמון, יובל שפריר וגיל סמטנה, איתם הוא מרבה להופיע במעין מהדורה מחודשת של "האחים פורטיס".

בראיון מלפני שנה ושלושה חודשים אמר פורטיס: "אנחנו מנגנים בהופעות חומרים חדשים, בודקים אותם, חלק אני כתבתי וחלק עם החבר'ה. אנחנו עוד לא יודעים במה נשתמש כשנקליט אלבום, וככה הקהל בהופעה מרוויח ביצועים שלא בטוח שייכנסו לאלבום. זה מביא אותנו ואותו למקומות חדשים... אנחנו מתרגמים את השטויות שלי לשירים. אחרי הרבה שנים יחד אנחנו זורמים עם זה, כאילו יודעים כבר במה מדובר".

במקביל, רכש פורטיס לפני כמה שנים תוכנת הקלטה ביתית ובאותו ראיון דיבר על האופציה להוציא מהעבודה עליה אלבום נוסף, שונה מהאלבום עליו הוא עובד עם נגניו. "זה נותן לי את הזמן והכיף לנסות דברים חדשים, אני חווה חוויות די מרשימות של לעבוד לבד באולפן ביתי", סיפר אז פורטיס. "בדרך כלל אני עובד בעיקר בקבוצה כי אני איש של קבוצה, מקבל ביקורת ולכל אחד יש דעה. פה אני מבקר של עצמי. זה קשה ומאתגר. אני עושה בעצמי סקיצות ואולי גם משם ייצא תקליט, בסוף יהיו כמה תקליטים".

בינתיים ממשיך פורטיס להופיע. ב 14/11 יגיע לבארבי ת"א, ב 27/11 יפציע ב"חמדת ימים" שבצפון וב 30/11 ינדוד ל"פלורה" ברחובות.