בעידן של טיקטוק ושאר הרשתות החברתיות, זה כבר ברור מאליו ששירים יכולים להתפוצץ מחדש, לא משנה באיזו שנה הם יצאו. מי שקיבל תזכורת מובהקת לכך הוא אד שירן, שדיבר על ההתפוצצות של Bad Habits בראיון לתוכנית הרדיו הפופולרית בארה"ב "דה ברייקפסט קלאב" ועל ההצלחה שלו מול דה וויקנד. 

"אני זוכר שכששחררתי את Bad Habits וביום הראשון האנשים בלייבל שלי הסתכלו על נתוני ההשמעות ואמרו כזה 'אלוהים'. אבל אחרי שנה הסתכלנו עליו שוב וראינו שהוא להיט", סיפר, "ככה אתה לומד מה זה להיט. אני הייתי שופט את עצמי וכמה אני שווה ביום הראשון ששיר היה יוצא או בשבוע הראשון או לפי הביקורות, אבל צריך להסתכל על הטווח הארוך. זה מה שנשאר אחר כך".

הוא המשיך: "Bad Habits עדיין בטופ 50 ובאנגליה הוא עדיין מצליח. וביום הראשון שזה יצא, אני הייתי כזה 'וואו, ממש פישלתי פה הפעם'. אנשים חושבים שהשבוע הראשון של האלבום שלך הוא הכי חשוב - אני פשוט לא מאמין בזה. צריך לנרמל את זה שזה לא אומר הכל. כמובן שאני חושב שאם משהו מצליח בשבוע הראשון שלו זה מרשים, אבל היו כל מיני שירים שלא היה להם שבוע ראשון נפלא, אבל אנשים מגלים אותם אחר כך, הם נהיים גדולים ומתפוצצים".

שירן חושב שצריך לשנות את השיח והנורמות: "זה משוגע לשים את שוויו של בנאדם על כמה הוא מוכר. כאלה שחושבים ש'זה אלבום רע כי הוא לא נמכר'. Blinding Lights הולך להיות יותר גדול מ-Shape Of You כשיר עם מספר ההשמעות הגבוה ביותר בסטרימינג, ואני לא חושב שהוא היה אי פעם במקום הראשון, אני חושב שהוא הגיע למקום ה-11 או ה-12, ואז הוא גדל ועכשיו זה השיר הכי גדול בכל הזמנים. כל מי שמתמקד ביום הראשון או השבוע הראשון, זה בולשיט".

Bad Habits שוחרר כאמור לפני קצת יותר משנה, כסינגל המוביל מתוך האלבום = ("שווה"). זמן מה אחרי יציאתו הוא הוגדר כהצלחה מסחררת, כשהגיע למקום הראשון במצעדים שונים ב-28 מדינות בעולם. בבריטניה ואירלנד, השיר שהה במקום הראשון במשך כמעט שלושה חודשים. בספוטיפיי הוא עומד על יותר ממיליארד האזנות וביוטיוב על 447 מיליון צפיות.