דה וויקנד שחרר בחודש שעבר את "Dawn FM", האלבום החמישי שלו - והפרויקט השאפתני ביותר בקריירה שלו. בזמן ששלושה שירים מתוכו זכו כבר לקליפים, אתמול (ב') הכריז הזמר על פרויקט ויזואלי חדש שילווה את האלבום, וייקרא "The Weeknd x The Dawn FM Experience". מדובר בספיישל טלוויזיה שיהיה זמין אקסקלוסיבית בשירות אמזון פריים וידיאו החל מיום שבת הקרוב, ב-26 בפברואר.
"אני מתרגש לשתף פעולה עם אמזון כדי להעלות את ספיישל הטלוויזיה הגדול ביותר שעשיתי אי פעם", סיפר דה וויקנד בהצהרה לתקשורת. "ברוכים הבאים לשלב הבא של Dawn FM - עולם ביניים שבו הופעה חיה, תיאטרון ואמנות מתמזגים ללילה אחד במועדון". זו לא הפעם הראשונה שהוא מציג את הקונספט, גם את מסיבת ההשמעה שלו הוא ערך במועדון בלוס אנג'לס, בהתאם לסאונד של הפרויקט.
למי שלא האזין לאלבום עדיין, נספר שמדובר באלבום קונספט הקרוי על שם תחנת רדיו מומצאת בהנחייתו של לא אחר מאשר ג'ים קארי. "אתם עכשיו מאזינים ל-103.5 Dawn FM", מכריז קארי ברצועה הפותחת, "הייתם בחושך יותר מדי זמן. הגיע הזמן ללכת לכיוון האור ולקבל את הגורל שלכם בזרועות פתוחות". התחנה נועדה ללוות נפש מיוסרת במסעה בעולם הביניים - המקום אליו הולכת נשמתו של מי שמת אך עדיין לא עבר תהליך טיהור מחטאיו, ובו הוא אמור להיענש עליהם כדי להזדכך ולעבור לגן עדן.
בטיזר לספיישל הטלוויזיה החדש בבימויו של מיכה ביקהאם נראה דה וויקנד כגבר זקן המשוטט ברחובות חשוכים, בעוד סירנות מייללות במרחק. כשהוא מתקרב לבניין נטוש, אור בהיר נשפך על פניו, ועיניו נפערות בתדהמה מפוחדת. כאמור, הספיישל יהיה זמין אך ורק בשירות הסטרימינג של אמזון. הוא ילווה במיני-אלבום בן שמונה רצועות, שבהתאמה יהיה זמין אך ורק באמזון מיוזיק.