כבר הרבה זמן ברור לנו שביונסה היא לא רק כוכבת פופ ומכונת להיטים משומנת, אלא גם אשת עסקים מצליחה שהפנימה את אחד מהשיעורים הכי חשובים בעולם השיווק: כשהאויבים שלך נותנים לך לימונים, תשתמש בהם כדי לעשות לימונדה. והפעם, ההופעה הפוליטית של ביונסה בסופרבול בפברואר האחרון גררה ביקורת ממקורות שונים, ביניהם הארגון בעל השם המסורבל "אחוות המשטרה המאוחדת של מיאמי".

הארגון הבטיח להחרים את הופעת הפתיחה של סיבוב ההופעות העולמי של Formation, שהתקיימה במיאמי ביום רביעי. ומה הייתה תגובתה של ביונסה? מגוון של מוצרים עליהם נכתב "Boycott Beyonce" הוצעו למכירה בהופעה. הפריטים האירוניים הועמדו למכירה לצד מרצ'נדייז טיפוסי בהופעות כמו פוסטרים, סיכות, ואפילו ז'קט מסאטן שנמכר ב-150 דולר. חולצות טי עם הכיתוב "Boycott Beyonce" באדום על רקע שחור היה אפשר לרכוש ב-45 דולר. כיסויים לאייפון בסגנון דומה עם אותו הכיתוב עלו למעריצים 25 דולר.

החרם האמיתי, עם זאת, לא ממש התרומם כפי שנשיא ארגון "אחוות המשטרה המאוחדת של מיאמי" הבטיח. בפברואר, לאחר ההופעה ההיא בוספרבול, הוא קרא לכל אנשי המשטרה לא להגיע להופעות שלה בגלל כוונתה של ביונסה "להשתמש בסופרבול כדי ליצור פילוג בין אמריקאים על ידי קידום הפנתרים השחורים והמסר האנטי-משטרתי שלה". בהופעה עצמה במיאמי ביום רביעי היה צוות משטרה מלא שפיטרל בשטח ההופעה. ובכל זאת, נתיג מטעם משטרת מיאמי ציין שפחות מ-30 מתוך 1,000 חברי האיגוד התנדבו לעבוד במופע.