רק לאחרונה טוויטר חגג עשור לקיומו כעוד אחת מהסחות הדעת הטכנולוגיות הרבות שמקיפות אותו - הרשת החברתית שמאפשרת למשתמשיה לצייץ לעולם את כל העולה על רוחם, 140 תווים בכל פעם. אבל טוויטר הוא גם יותר מזה: בזכות המיידיות שלו ותחושת האינטימיות שהוא יוצר עם האנשים הכי מפורסמים, הטוויטר הוא גם כלי שיווקי משמעותי. סלבריטאים מסוימים הסכימו לשלב תוכן שיווקי בטוויטרים הפרטיים שלהם, והשאלה המעניינת כאן כמובן היא - כמה יוצא להם מזה? מה השווי של ציוץ של סלב?

עוד ב-mako מוזיקה:

לכבוד חגיגות העשור לטוויטר, אתר שנקרא "WebFluential" פרסם מחשבון שעונה בדיוק על השאלה הזו. המחשבון קל לשימוש: כל מה שצריך לעשות זה לכתוב את שם המשתמש של האדם המפורסם שמעניין אותכם והאתר יחשב עבורכם כמה שווה כל ציוץ שלו. אבל הקלנו עליכם את החיים והכנסנו למחשבון כמה אנשים מתעשיית המוזיקה.

והרי התוצאות: שווי ציוץ של קניה ווסט, שמתחזק מעל ל-20 מיליון עוקבים בטוויטר, הוא כמעט 43,000 דולר. לעומת זאת, ליידי גאגא, שמספר עוקביה כפול משלו, יכולה להרוויח 55,000 דולר מציוץ. כוכבים צעירים, כמו זאיין מאליק, סלינה גומז ואריאנה גרנדה מרוויחים באיזור ה-40,000 דולר לציוץ. אבל ציוץ של ג'סטין ביבר שווה 60,000 דולר - תאכלי את זה זה, סלינה. טיילור סוויפט, מלכת הרשת החברתית ממוקמת כמו ביבר, עם שווי של 60,000 לציוץ, שזה יותר משוויה של ריהאנה.