סוקי ווטרהאוס היא אחת הסופר-מודליות הכי גדולות ומבוקשות בתעשייה, אבל כשזה מגיע למוזיקה - הולך לה פחות. הדוגמנית הוציאה סינגל, אבל כעבור חודשיים אפשר להגדיר אותו ככישלון חרוץ - הוא הושמע בפלטפורמות דיגיטליות לשמיעת מוזיקה (ספוטיפיי, פנדורה, אפל מיוזיק) סך הכל 296 פעמים בלבד. כן כן, לא 296 מיליון או אלף, 296 וזהו. זה כל כך מעט שיש מצב שסוקי פשוט לחצה שוב ושוב פליי כדי לנסות להציל את המצב.

Blending

A photo posted by Suki Waterhouse (@sukiwaterhouse) on

מקורב לדוגמנית אמר לעיתון הסאן: "סוקי אף פעם לא ציפתה להיות בראש המצעדים אבל היא בהחלט מאוכזבת מהמספרים. יש לה הרבה תשוקה למוזיקה ומן הסתם היא יכולה להביע יותר מהאישיות שלה בטקסטים בשירים מאשר בדוגמנות. אבל ברור שיש לסוקי הרבה עבודה לעשות אם היא רוצה לבנות לעצמה קהל שיאזין למוזיקה שלה".

��

A photo posted by Suki Waterhouse (@sukiwaterhouse) on

סוקי עצמה אמרה: "זו יצירה מאוד חשובה עבורי, כי היא חשופה. זה לא עבור אנשים אחרים, ללבוש בגדים של אנשים אחרים. יש דמיון אמיתי עבורי במוזיקה. שיר אחד יכול לגרום למישהי להרגיש משהו כלפי גבר ולמישהו אחר לחשוב על הכלב שלו שמת. זה אישי". סוקי יכולה להתנחם לפחות בכך שהיא בחברה טובה - היא לא הדוגמנית הראשונה שניסתה להחליף את הפקות האופנה באולפני ההקלטות ונכשלה - כוכבות כמו טיירה בנקס, נעמי קמפבל, אגנס דין כבר עברו את הפדיחה הזאת.