האחים ג'ונאס, הרכב הפופ הכי חם באמריקה כיום, מגיע לארץ בצורת סרט תלת-ממדי, שיוקרן בבתי הקולנוע החל מה-5 במרץ. מדובר בסרט רוקומנטרי מבית היוצר של חברת דיסני, שמשלב קטעים חיים מ"Burning Up", מסע ההופעות שערכו האחים ג'ונאס ב-2008 ברחבי ארה"ב, שמשך אליו כמיליון מעריצים. כמו כן כולל הסרט קטעים דוקומנטריים, המתארים את חוויותיהם של האחים מאחורי הקלעים של מסע ההופעות ומספקים הצצה לחייהם הפרטיים של קווין- 21, ג'ו - 19 וניק - 16. בנוסף, מלווה הסרט את המעריצים הנאמנים, שעוקבים אחרי הלהקה בהמוניהם ואף חושף שיר חדש של הלהקה, "Love Is On Its Way".

עלייתם המטאורית של האחים ג'ונאס סימנה אותם ככוכבי תרבות הפופ העכשוויים. לצד הצלחתם המסחרית הם אף זכו בפרסים והיו מועמדים לפרס ה"גראמי" כתגלית החדשה לשנת 2008. עד כה הוציאה הלהקה שלושה אלבומים: "It's About Time" יצא ב-2005, "Jonas brothers" ב-2007 ו-"A Little Bit Longer" ב-2008 במהלך צילומי הסרט ובמהרה קיבל גם את הפלטינה.

איך הפכו האחים ג'ונאס לכוכבי הפופ הגדולים באמריקה

אין תמונה
כוכבי הפופ הגדולים באמריקה כיום. האחים ג'ונאס

מפיקי הסרט טוענים כי טכנולוגיית התלת-ממד בה צולם מאפשרת לצופה לחוש כאילו הוא נמצא על הבמה במהלך ההופעה של האחים. בנוסף, מוסיפים המפיקים, מספק הסרט את התשובה לשאלה כיצד הפכו שלושת האחים הצעירים לכוכבי הפופ המובילים באמריקה, תוך שהוא חושף את כישרונם ואת נחישותם להישאר בפסגה, לבדר את הקהל ולהלהיב את המעריצים.

לדברי האחים ג'ונאס אפשרה להם עשיית הסרט להתקרב לקהל שלהם. "אני חושב שזו התנסות חדשה ומדהימה, סרט רוקומנטרי באורך מלא ובתלת ממד", מסביר האח האמצעי ג'ו. "אנשים באו להופעות לראות אותנו, אבל עכשיו הסרט מאפשר להם להרגיש כאילו הם נמצאים איתנו על הבמה בזמן שאנחנו מופיעים". אחיו הגדול קווין מסכים איתו: "אני רגיל להיות על הבמה בזמן שאני מופיע, אבל לקבל פתאום את ההזדמנות לראות איך זה נראה מבחוץ זו חוויה מרשימה". האח הצעיר ניק טורח להזכיר שהסרט מציע יותר מחוויית צפייה בהופעה. "מה שבאמת חשוב זה הדברים שאנחנו חושפים מאחורי הקלעים. אנחנו מקווים להעניק למעריצים שלנו מושג ברור יותר מי אנחנו באמת".

המעריצים רודפים אחרי האחים ג'ונאס כבר ב-4 וחצי בבוקר

אין תמונה
דרך להתקרב לקהל. האחים ג'ונאס בהופעה עם טיילור סוויפט

הסרט צולם בעיקר בלוס אנג'לס, ניו יורק וברחבי קליפורניה ומצליח להנציח את האינטנסיביות והטרוף הכרוכים במסע הופעות. הוא עוקב אחר חייהם של האחים, מרגע ההשכמה ב-4:30 בבוקר, כשהמעריצים רודפים אחריהם בזמן שהם מנסים להגיע להליקופטר, מופיעים בסנטרל פארק ומוקפים במעריצים משתוללים בטיים סקוור. "כלהקה אנחנו אוהבים לאפשר לכולם לדעת איך הסדר יום שלנו באמת נראה", מספר ג'ו, ומוסיף: "צוותי הצילום ליוו אותנו מהרגע בו התעוררנו ועד שהלכנו לישון מאוחר בלילה. ככה באמת אפשר לראות את סדר היום העמוס שלנו, ואת הימים המטורפים שחווינו בשבוע בו יצא האלבום".

בשבוע בו הם משחררים את האלבום מגיעים האחים לניו יורק ל-4 ימים של הופעות וקידום מכירות, והסרט בעקבותיהם. גם שם ממתינים להם בהתלהבות המעריצים הרבים. בנוסף הם מצלמים בסנטרל פארק וידיאו קליפ לשיר החדש “Love Is on Its Way”.

המופע המרכזי בסרט צולם במנהיים קליפורניה. 7,000 הכרטיסים נמכרו לשתי ההופעות שהתקיימו ביומיים. המופע צולם בציוד התלת ממד החדיש ביותר, באמצעות 8 מצלמות 3D. במאי הסרט ברוס הנדריקס נעזר בצוות של 172 אנשים. "ישנה המון לוגיסטיקה מורכבת כשמצלמים הופעה בתלת ממד, ואנחנו נאלצנו לצלם זאת ביומיים בלבד", הסביר.