עומר אדם קיסריה (צילום: שרון רביבו)
ניצחון של המדיה החדשה. עומר אדם | צילום: שרון רביבו

הזמר עומר אדם  יעמוד במוקד של הרצאה בכנס שיווק שיתקיים ב-14 בספטמבר במוזיאון תל אביב. מדובר בכנס שכותרתו: דור האפליקציות - האתגר בשיווק לבני נוער", אותו מארגן איגוד השיווק הישראלי בשיתוף חברת "teenk" של יניב וייצמן.

את ההרצאה בכנס יעביר הפזמונאי והבמאי דורון מדלי, שיראיין את עומר אדם משך כעשרים דקות. כותרת ההרצאה, המיועדת לשעה 10:40 בבוקר היא: "מוזיקה כערוץ התקשורת המרכזי עם צעירים".

"יניב ויצמן הזמין אותי כדי לספר בכנס את הסיפור של עומר אדם", מסביר מדלי. "התכנון הוא לעשות ראיון בן 20 דקות שבו אדבר עם עומר על הסיפור שלו וכל ענייני הקריירה. יעלה גם העניין של מהפכת הפייסבוק והיו טיוב והמוזיקה שהצעירים שומעים שם כיום יותר שם מאשר ברדיו, ואם רוצים להגיע לצעירים מה עושים ואיך עושים".

"עומר אדם הוא בן נוער שהפך למותג לנוער"

-ועומר אדם הוא הדוגמה לכך.
"הסיפור שלו מעניין אנשי פרסום ושיווק כהצלחה של מותג במדיה חדשה לעומת מדיה מסורתית. כי הוא הצלחה של מדיה חדשה, שזה אינטרנט ושטח, ולא של מדיה מסורתית למרות שהוא נולד בטלוויזיה. הוא כבן נוער מותג לבני נוער. כמו כוכב נולד - המהפכה שלו התחילה כמשהו לנוער והגיעה לקהל רחב".

 -תדברו על הלהיט "הופה" של עומר, שאתה תרגמת לעברית?
"אני עוד לא יודע כי ההרצאה תהיה ממוקדת על שיווק לצעירים. אני מניח שנגבש בימים הקרובים בדיוק על מה אנחנו עומדים לדבר. אנחנו גם נזרום עם שאלות שישאלו אותנו מהקהל".

.-עומר צפוי לשיר בכנס?
"אני מאמין שנעשה שיר או שניים בגרסה אקוסטית, אבל זה לא אירוע שפתוח לקהל הרחב".

>> ואייל גולן יופיע בעצרת המחאה הבאה