גל האקזיטים של להיטי הפופ בישראל נמשך: "מה אתה רוצה" אלה לי, יצא אמנם לפני כשנתיים, אבל לאחרונה הוא מככב בקמפיין לחברת הייטקזון לאחר שזכויות השימוש שלו נמכרו. ל-mako מוזיקה נודע שהחברה שילמה כ-200 אלף שקל בשביל הלהיט של אלה לי.

גורמים בתעשיית המוזיקה חושפים בפנינו שהתשלום צפוי להתחלק בין יוצר השיר איתי שמעוני לבין ינון יהל שאחראי על ההפקה (ונבחר היום למעבד השנה של אקו"ם). "מה אתה רוצה?" יצא בנובמבר 2020, צבר כעשרה מיליון צפיות ביוטיוב, למעלה מ-4 מיליון האזנות בספוטיפיי, כבש את המצעדים בתחנות הרדיו והפך ללהיט רחבות.

הלהיט של אלה לי, מצטרף ללהיטים קודמים שעשו אקזיט השנה ונחשפו ב-mako מוזיקה: "לך לישון" של אנה זק שנמכר לבנק מזרחי טפחות ב-250 אלף שקלים ו"אפס מאמץ" שנמכר לקופת חולים כללית בחצי מיליון שקלים.