"ברולטה" כבר הפך ללהיט מסיבות עוד לפני שיצא באופן רשמי, הרבה בזכות הטיקטוק, עם מאות אלפי צפיות לסרטונים של שלישיית היוצרים ערן יוסף, עידו בי ושגב. בשבועיים האחרונים השיר הופץ כבר לדיג'ייז ונוגן כמעט בכל מסיבה גדולה בישראל, והבוקר הוא יוצא באופן רשמי.

"אני חושב שזה חלום שמלווה אותי כבר ארבע שנים ואנרגיות שאי אפשר להסביר", מספר הבוקר יוסף בן ה-19 בשיחה עם mako. "אני דיג'יי כבר תשע שנים, זה פשוט מטורף. אני מרגיש שכל העבודה מתחילת הדרך פשוט עוברת מול העיניים ביום הזה. הרגשת מטורפת". השלישייה תעשה סבב אולפנים השבוע עם "ברולטה" ותגיע לתחנות הטלוויזיה ורדיו על מנת להפיץ את השיר כמה שיותר ב"מוסדות המסורתיים", אבל כאמור את השטח הם כבר כבשו מזמן.

נכון לעכשיו לסאונד שהעלו מהמכונית(!) יש קרוב ל-6,500 סרטונים, ולמעלה מ-12.6 מיליון צפיות להאשטג "ברולטה" בטיקטוק עוד כמעט מיליון צפיות להאשאג "בראונטע", כולל סרטון שסטפן העלה בחמישי האחרון והגיע ל-370 אלף צפיות. 

#ברולטה

@mako.israel המוחות שמאחורי הלהיט כבר מתכננים את השיר הבא #ברולטה #מאקו #mako @SEGEV @עידו בי @Eran Yosef @Dor Meir Moalem ♬ original sound - Mako