ליבי רן 2009 (צילום: פיני סילוק)
שלושה שבועות ראשונים רק ב"רנואר". ליבי | צילום: פיני סילוק

הרוקר הצעיר ליבי (לשעבר לי בירן, או ליבי רן), יוצא "כוכב נולד 6", מוציא את אלבום הבכורה שלו "כיסים". האלבום החדש ישווק בשלושת השבועות הראשונים לצאתו אך ורק ברשת חנויות האופנה "רנואר", שרכשה 20 אלף עותקים מהדיסק ובכך הקפיצה אותו מיידית עם צאתו למעמד "אלבום זהב".

מדובר בשיתוף פעולה שיווקי בהשקעה כוללת של 400 אלף שקלים. במסגרת השת"פ יוקרנו בבכורה בחנויות רשת "רנואר" קליפים של ליבי שהופקו במיוחד. כמו כן יינתנו עיצוב ייחודי ובלעדי למארזי הדיסק, קידום מכירות בנקודות מכירה סביב מסע ההופעות המתוכנן של ליבי ברחבי הארץ, וכן תינתן חסות של רשת האופנה למופע ההשקה החגיגי של ליבי.

ליבי נבחר על ידי 'רנואר' באמצעות סקרי שוק שביצעה החברה, כך טוען מנהל השיווק של הרשת אריה שיבר: "במסגרת סקרים וקבוצות מיקוד שערכנו בקרב קהל היעד שלנו, עלה שמו של ליבי כמודל לחיקוי ולהזדהות. מכירת אלבום הבכורה בחנויות נותנת ללקוחותינו ערך מוסף ומשלימה את חוויית הקנייה. ליבי הינו בחור צעיר, מוכשר והדבר החם והנכון בעולם המוסיקה העדכני של היום. הבחירה בליבי הולמת את ערכי המותג. כמו כן, רצינו להעניק לקהל לקוחותינו הטבה בלעדית וייחודית באמצעות שיתוף פעולה זה".

ינאי רטפן , מנכ"ל "כחול לבן אמנים", החברה שמנהלת את ליבי אמר : "אני רוצה להודות לחברת 'רנואר' על הבחירה בליבי. המהלך השיווקי הזה מוכיח כי מעוף, יצירתיות וחדשנות הן חלק מהעתיד החדש של שוק המוזיקה בישראל. השילוב בין תעשיית האופנה ותעשיית המוזיקה הוא טבעי ומתבקש ונותן במה לאמן להגיע לצרכן באמצעים ובאפיקים חדשים ומיוחדים".

עד כה הוציא ליבי מאלבום הבכורה שלו את הסינגל "תני לי אוויר", שאף זכה לקליפ יפה. האלבום "כיסים", בו אחראי ליבי כמעט לכל המילים והלחנים (פרט ל-2 שירים), הופק בלוס אנג'לס על ידי צמד המפיקים Wave 26. בהקלטות השירים השתתפו נגנים אמריקנים מלוס אנג'לס. "חשוב לי להגיד שהאלבום הוא אני, וכולו מלא בדברים שאני מאמין בהם", אמר ליבי בראיון. "אני מדבר על דברים שנוגעים לכולם בצורה פשוטה ותמימה. כי פשטות ותמימות זה כוח".