אחרי בילד-אפ קצר יצא אמש הסינגל המשותף של עומר אדם ואייל גולן, "מזל", שכתבו והלחינו עבורם יעקב למאי, דולב רם ופן חזות. ללא ספק היה מדובר באירוע משמעותי בנוף המוזיקלי המקומי, כששניים מהזמרים המצליחים והמדוברים ביותר שלנו איחדו כוחות למפגש פסגה מוזיקלי שמטרתו ברורה - יצירת להיט הקיץ האולטימטיבי.

אבל אם לשפוט על פי התגובות בפייסבוק, נראה שהאמהות שלנו צדקו עם הפתגם הלעוס שלהן לפיו "כגודל הציפיה כך גודל האכזבה". שני הכוכבים פרסמו את השיר, כמובן, בעמודי הפייסבוק הרשמיים שלהם, אך מרבית התגובות מאוכזבות מהשיר ומהסגנון הדאנסי שלו. "שיר מזעזע", כתב אחד העוקבים של עומר אדם. "יכולתם להביא שיר שקט, יותר טוב. אני אישית שמעתי לשנייה והספיק לי ואם מישהו יגיד לי שזה מזרחית אז שיחלום. אין מוזיקה מזרחית בארץ".

המעריצים של אייל גולן הביעו גם הם אכזבה מהכיוון המוזיקלי החדש של הזמר הותיק. "התגעגענו לשירים סטייל הלהיטים שלך של פעם", כתב אחד המעריצים. "השירים הנוסטלגיים שמזכירים את הילדות, ההתבגרות, האהבות והאכזבות וכל מיני תקופות שונות. תחזור להיות הזמר האישי והמיוחד שלנו. אנחנו נאהב כל מה שתוציא. קצת נמאס מהסגנון שהכתיבו האמנים המתחילים". אך יש גם גולשים שמתנגדים לאמירות האלו, כמו אסף סנדרוסי שכתב: "לא משנה מה תכתבו פה עוד יומיים כולם מזמזמים את השיר בלי הפסקה. כל הזמן רוצים שקטים, די עם הדיכאון. קצת שמחה בלב לא תזיק. ביצוע ברמה גבוהה של שניהם.
שיר קליט וטוב".

במקביל, נשמעות גם טענות לפיהן השיר בכלל מועתק מהשיר של הזמרת סמירה סעיד תחת אותו שם. סעיד היא אחת הזמרות הפופולריות בעולם הערבי, והוציאה את השיר ב-2014. שנה לאחר מכן הוציא הדיג'יי הישראלי שגיא קריב גרסת רמיקס לשיר. האם יש דמיון בין שני השירים מעבר לשם? תגידו אתם.