הפיצוץ המשפטי בין אגם בוחבוט למשה פרץ שנחשף כאן ב-mako לא נגמר, עכשיו הוא עולה שלב. כזכור, המחלוקת בין שני הצדדים הגיעה מכיוון שבוחבוט מעוניינת להתקדם הלאה ולא להמשיך לעבוד תחת ניהולו של פרץ, ובין השניים מתקיים הליך שתכליתו החלטה על סכומי הכסף הגדולים שהשניים מעורבים בהם. מאז פרסום הסכסוך, רבים טוענים כי הצלחתה של בוחבוט בשנים האחרונות לא הגיעה בעקבות הניהול של פרץ, אלא בעקבות ההצטרפות שלה לחברת "גאגא מיוזיק" לפני כ-3 שנים. כעת, גורמים בתעשיית המוזיקה מגיבים לטענות אלה.

מקורביה של אגם טענו: "משה לא היה שם כבר בשנתיים האחרונות, לא בהחלטות אומנותיות או ניהוליות" - כך לפי הדיווח אמש (שלישי) ב"ערב טוב עם גיא פינס". למרות זאת, גורמים בתעשיית המוזיקה אומרים ל-mako: "זה שקר". אותם גורמים מוסיפים כי פרץ ומנהלו האישי, אמנון זנדני, עבדו "מסביב לשעון" בקידום של בוחבוט, אם זה בתוכניות רדיו, עבודה סביב שירים, ועסקת חבילה שתמיד היו מכריזים עליה: "רוצים את משה? אין בעיה, הוא מגיע יחד עם אגם". אותם גורמים מוספים: "היא הצליחה הרבה לפני התקופה האחרונה, ו'גאגא' רק בשנתיים האחרונות איתה".

בסביבתם של פרץ וזנדני מוסיפים: "יש הוכחות וקבלות לכך שהיא הצליחה הרבה לפני (התקופה האחרונה) - כל אמירה אחרת היא שקר". בעוד ש"דובשנייה" היה להיט גדול וחשוב לקריירה שלה, בוחבוט הובילה עוד ב-2017 קמפיין של בזק יחד עם נועה קירל, שכלל חידוש ל"אצל הדודה והדוד" של גידי גוב והצליח מאוד - הצלחה שהובילה לשיתוף פעולה נוסף בין בזק לבוחבוט בשנה שעברה. כמו כן השתתפה בוחבוט במחזמר "מאמא מיה" שעלה בתיאטרון הבימה, וכיכבה ב"כפולה" לצידה של קירל ו"תברחו" לצד בן זיני וטיילור מלכוב.

גורמים בסביבתו של פרץ הוסיפו והבהירו כי "משה לא רוצה לריב עם אף אחד, הוא אוהב את אגם מאוד", ומוסיפים: "משה האמין בה מההתחלה, ועד היום מאמין בה, אחרת לא היה הולך איתה דרך ונלחם עליה עד שהגיעה לאן שהגיעה".