כשיצא Baby, סינגל הפריצה של ג'סטין ביבר, ב-2010, הוא הפך במהרה לוידיאו הכי נצפה בעולם באותה תקופה, שיא עליו שמר במשך שנתיים. הוא ירד מהטופ מאז, אבל כעת הגיע להישג מרשים כשצבר לא פחות מ-3 מיליארד צפיות ביוטיוב. אגב, הוא עדיין שומר על המקום הרביעי במצעד "הסרטונים עם הכי הרבה דיסלייקים ביוטיוב", אבל בינינו? הצפיות עושות את שלהן.

הנתונים וההישגים שצבר "בייבי" של ביבר ב-13 השנים מאז יצא מדברים בעד עצמם. בארה"ב הוא זכה למעמד של אלבום פלטינה 12 פעמים, עם מכירות כוללות של 3,900,000 מיליון עותקים. הוא כיכב במצעדים במדינות ברחבי העולם, מניו זילנד ועד סלובקיה, למרות שהגיע למקום הראשון רק במצעד הצרפתי ובמצעד הסקוטי.

ואם תהיתם מה השיר הכי נצפה ביוטיוב, צר לנו לאכזב אתכם: לא מדובר ביצירת מופת מרגשת, אלא בשיר הילדים המדבק, מדבק מדי, בייבי שארק (דו דו דו דו דו דו), עם 13.18 מיליארד צפיותמתחתיו נמצא הלהיט הלטיני הענק דספסיטו בפער ניכר, עם 8.23 מיליארד צפיות. עוד מככבים בעשירייה הראשונה: Shape of You של אד שירן, See You Again של וויז קאליפה ו-Uptown Funk של מארק רונסון וברונו מארס.