העתקה בוטה או השראה לגיטימית? פרסומת חדשה של תנובה מעוררת את זעמה של סצנת המוזיקה הישראלית: הפרסומת, למוצרי ה"חלב האלטרנטיבי" של תנובה, נראית אחד לאחד כמו ה-Succulent Sessions, רצף הופעות של אמנים ישראליים בבית קפה תל אביבי שצולמו ופורסמו ביוטיוב ובאינסטגרם, ובהן הופיעו לאורך השנים מרגי, נגה ארז, יסמין מועלם, אקו ועוד. הלוקיישן אותו לוקיישן, ההעמדה והאווירה זהים לגמרי וכך גם המוזיקה המנוגנת בפרסומת והאווירה המשוחררת בסגנון "ג'אם סשן".

אנשי הסוקולנט סשנז הגיבו בזעם ואכזבה לפרסומת, עליה לא ידעו מראש לטענתם: "לא קשור אלינו!", נכתב בדף האינסטגרם של הסשנז. "חשוב לנו לשתף שהלב שלנו נשבר ושלא היה לנו שום מושג מזה. גילינו את זה בתדהמה היום וזה פשוט פוגע בצורה כל כך משמעותית במה שבנינו עד היום עם הצוות המוכשר באדם והאמנים הכי מדהימים בישראל".

גולשים נוספים הגיבו לדמיון המחשיד בין הפרסומת לסשנז והביעו את מורת רוחם: "מדובר באחת ההפקות המוזיקליות המובילות בישראל... ואז באה תנובה שרוצה לשווק לכולנו חלב עם (קצת) שיבולת שועל ופשוט 'שואלת' את כל הקונספט הויזואלי ואת כל הרעיון מאחורי הפרויקט המוזיקלי האדיר הזה כדי למכור לנו", כתב אלעד קורד, שמבהיר שאין לו קשר לא לסשנז ולא לחברת תנובה. "למה לא לפרגן ליצירה ישראלית מקורית, לארגון שקידם פה אמנים כמו נוגה ארז ורוסו, פלד, אקו, קהילת העבריים, מרגי ועוד רבות וטובים - ולהציע להם תשלום (במיוחד בתקופה הזו שאמנים ויוצרים כל כך צריכים את זה) ופשוט לקבל את הקונספט הזה מקורי, אותנטי ובצורה ראויה?!", סיכם.

בתגובה לטענות של הסוקולנט סשנז נגד תנובה, בעלת המקום טענה: זה בית הקפה שלי והקיר שלי, ומותר לי לעשות איתו מה שאני רוצה. "תנובה שילמו לי על הלוקיישן של הפרסומת הזו כמו שהסוקולנט שילמו לפניהם ופנדורה שילמו לפניכם ועוד רבים וטובים צילמו שם קליפים, פרסומות, והופעות חיות לפניהם ואחריהם", הבהירה בתגובה שפרסמה בפייסבוק, "אנחנו עושים הופעות חיות מצולמות מאז שהקפה נפתח לפני חמש שנים. הקיר הזה לא שייך לפרויקט אלא לי, בניתי אותו במו ידי, תכננתי צבעתי ובניתי, הצמחים שלי, זה הארט שלי, והוא מוצג בגאווה כבר מעל חמש שנים ואני יכולה לעשות עם האמנות שלי ועם העסק שלי, Makers.tlv, מה שנכון לו כדי לקדם אותו ולהעלות מכירות ולפרסם אותו במדיה. אנחנו בתקופה מורכבת כלכלית ואני אעשה את מה שצריך לטובתו".

תנובה, מצידם, בחרו שלא להגיב, והפנו גם הם לתגובת בעלת המקום שהובאה לעיל.