את אירוויזיון 2023 סיימה בריטניה במבוכה גדולה: המדינה המארחת מצאה עצמה במקום לפני-אחרון עם I Wrote a Song של הזמרת מיי מולר. השנה, ה-BBC נמצאים במגעים מתקדמים עם כוכב בריטי גדול, אולי בתקווה לנצח: אולי אלכסנדר, סולן הלהקה המצליחה Years & Years. על פי דיווח של הסאן, אלכסנדר בן ה-33 הציע את השתתפותו עם שיר שהולחן על ידי הזמרת דואה ליפה ושותפה ליצירה, דני ל. הרל, שאחראי על שירה האחרון של הזמרת, Houdini.

אלכסנדר הוא "מעריץ שרוף" של תחרות האירוויזיון, ועבורו ההשתתפות בה תהיה הגשמת חלום. "זה עדיין לא סגור, אבל הוא הבחירה המועדפת על הבוסים", אמרו גורמים מקורבים לזמר לעיתון הסאן. "למרות שכולם אהבו את מיי מולר, זה לא סוד שכולם התאכזבו מאיך שדברים התגלגלו בשנה שעברה. אולי חושב שבאמת יש לו סיכוי, אחרי שיתוף הפעולה עם דני. הוא יודע שאנשים אומרים שלאף זמר מצליח לא כדאי להשתתף באירוויזיון אחרי הכישלון של בריטניה, אבל לדעתו זו סתם סנוביות", אמר הגורם לעיתון הבריטי.

ב-2022 היו בריטניה קרובים לפסגה, עם השיר של סם ריידר שהגיע למקום השני - אבל בריטניה לא זכתה באירוויזיון מאז 1997. בריטניה היא אחת מ"חמש המדינות הגדולות" של האירוויזיון, שעולות אוטומטית לגמר התחרות, יחד עם צרפת, גרמניה, איטליה וספרד. אולי הפעם, השילוב בין כוכב גדול לבין מפיק על ועוד אייקון פופ נשי יביא לממלכה המאוחדת את הכתר.