מרינה סאטי תייצג את יוון בעוד כחודש באירוויזיון 2024 - אבל כעת היא נאלצת להתמודד עם טרגדיה במשפחתה: אביה, עלי אוסמאן סאטי, הלך לעולמו בגיל 68 בלבד. עלי אוסמאן עלה ליוון בתחילת שנות השבעים מסודאן ועבד במשך שנים כרופא מרדים וכפרופסור לתחום זה בבית הספר הלאומי לרפואה באתונה, יוון.

סאטי טרם התייחסה באופן פומבי למותו, אבל בראיון שנערך לאחרונה סיפרה על משפחתה ועל אביה: "אמא שלי גדלה בכרתים, אבא שלי גדל בסודאן, והוא הגיע לאתונה בתור סטודנט, ככה הם הכירו. יש ביניהם הבדלים שקיימים גם היום. אני חושבת שהם מצאו איזון בגלל האהבה שלהם, ואז אנחנו, הילדים הגענו", סיפרה. "אבא שלי היה האדם השחור הראשון שסבתא שלי ראתה בחייה".

"לאחרונה הסתכלתי על תמונות של המשפחה, תמונות מסודאן, עם המשפחה ועם דודות שלי, שילוב אינטנסיבי. היינו טסים לשם בקיץ, והמשפחה קיבלה אותי בחום יותר משהצד היווני קיבל את אבא שלי ביוון. תרבות סודאנית הייתה הנורמליות שלי. בואו נגיד שביוון אנחנו יותר מתקדמים בכמה דברים". מעריצים יווניים כתבו לה הודעות ניחומים בתגובה לפוסטים שלה: "הוא בטח יהיה גאה לראות אותך עולה על הבמה", כתב לה אחד.

שירה של מרינה סאטי, Zari (קוביות משחק), נמצא נכון לכתיבת שורות אלה במקום השמיני בטבלאות ההימורים של אירוויזיון 2024. השיר הוא שיר שמופנה לאקס. "הלוואי ואף כאב לא יגיע אלינו, אני נופלת ומתגלגלת כמו קוביות. אני מעמידה פנים ששכחתי איך קוראים לך, והכל מסביבי משתנה פתאום", שרה סאטי. הקליפ לשיר הוא מעין פרודיה על פרסומות לסיורי תיירות ביוון, וצולם במגוון יעדים בולטים ביוון, ביניהם האקרופוליס באתונה, שכונת פלאקה בעיר, כיכר מונסטיראקי ועוד.