לונה מפולין לא הייתה אחת המתמודדות הבולטות בתחרות האירוויזיון 2024 - היא הופיעה בחצי הגמר הראשון וסיימה מחוץ לגמר. עכשיו, בראיון לכלי תקשורת פולני אחרי חזרתה הביתה, היא טוענת: "המשלחת הישראלית הטרידה את כל הזמרים באירוויזיון". כשנתבקשה לפרט הסבירה: "אלו פשוט היו סיטואציות לא נעימות".

במהלך הראיון נשאלה לונה אם היא יודעת פרטים על התקרית שבגללה הודח המתמודד ההולנדי, יוסט, מהשתתפות באירוויזיון - תקרית שעל פי דיווחים הייתה עימות בינו לבין צלמת במתחם התחרות. "אני לא יודעת מה קרה בין יוסט ובין המשלחת הישראלית, אבל הם הטרידו את כל המתמודדים", טענה.

אתמול (ראשון) העלתה לונה פוסט נוסף בו הפגינה את חוסר חיבתה לישראל ולהשתתפותה באירוויזיון: בסרטון שפרסמה הזמרת היא נראית לובשת בגד אדום ארוך ועליו מודבקות תמונות של כל המתמודדים באירוויזיון השנה, כולל יוסט ההולנדי המודח - וללא ישראל. על כתפיה הכיתוב United By Music, המוטו של תחרות האירוויזיון שזכה לביקורת רבה השנה מכל הצדדים של המפה הפוליטית, אחרי אחת השנים הכי רוויות פוליטיקה ואינטריגות שהתחרות הזאת ידעה בכל שנותיה.

התגובות לסרטון של לונה נעו בין תמיכה לגינוי. רבים החמיאו לה על עמדתה האנטי-ישראלית, ומנגד, משתמשים ישראלים ותומכי ישראל תקפו אותה: "איפה הדגל של ישראל? ככה נראית אחדות במוזיקה? בושה!". "את הכי טובה, אין מקום באירופה למדינה שמבצעת רצח עם", כתב, מנגד, משתמש אחר.